Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak

Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak | Suatu saya pegi ke shopping kompleks dekat denngan ofis ku. saya kesana sebab ada urusan pejabat denngan seorang pelanggan.

Tengah berjalan balik ke ofis, saya ternampak seorang awek sedanng menaiki tangga dan senyum pada ku. sememangnya saya tdk mengenali awek ini. bila jer di rapat saya mula menyapa "hai. " die membalas "hai. korang ingin kemana?" pada masa itu kitaorang pun mula bertukar alamat dan nombor telefon selepas itu saya terus balik ke pejabat.

Memangg tabiat ku kalau jumpa orang pasti saya dapatkan at least nombor telefon. pun begituu bertemu awek seperti die adalah kebiasaan bagiku. saya bukannya hensem sangat dan memangg kurang bersukan so pandai anda membanyangkan tubuh macamana yanng ada pada ku.

(memang tak menarik) Waktu saya di ofis, die menelfon ku dan mempelawa saya datang ke ofisnya yanng kebetulan tdak jauh dari ofis ku. saya heran untk apa saya kesana?.

Cerpen rogol Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak Cite berahi

Pada mulanya saya katakan saya sibuk denngan kerja tapi die insist juge ingin jumpa aku. pendekkan cerita. hari pertama saya menolak pelawaan awek itu. dan berjanji ingin datang besok dan die setuju.

Keesokkan hari disebelah petang saya terus pergi ke pejabatnya disitu saya dapat lihat cuma die seorang jer yanng tinggal, yanng lain mungkiin dahh balik. kitaorang duduk berdepan dan berpandangan smbil tersenyum saya memulakan perbualan.

"apa hal korang panggil saye datang ni?" die senyum "takde apa. jer saya ingin jumpa korang. tak bolehh ke?" balasnya denngan manja dan nada menggoda. "takle saya heran tadi saya ingin datang waktu pagi korang kata tak payah kena tunggu petang jugak. lepas ofis hour pulak tu" die senyum smbil berdiri dan menuju kearah ku.

Smbil duduk saya merenung wajahnya. ada iras iras ratu rock. jantung ku mula berdegup! saya pura pura buat muka selamba. tapi saya pasti muka ku nampak merah. die beralih ke arah pintu dan mengunci nya.

Saya semakin tdk temteram. Siapa sebenarnya awek ini fikir ku. apa maksudnya. "korang ingin minum apa?" tanya smbil meletakkan tangan di atas bahu ku. cepat saya jawab " kopi" die berjalan terus ke pantry dari cahaya lampu dlm ofis ny saya bolehh nampak bentuk badannya yanng memangg ada daya tarikan.

Die datang semula dan menghidangkan kopi untk ku. hari sudh semakin gelap diluar. dan keadan dlm ofis nya pun begituu sunyi. kitaorang tdk berkata apa apa. saya semakin gusar.

Die duduk disebelah ku dlm jarak satu kaki agaknya. dan berbual mengenai hal hal kerja. rasa gelisah ku berkurangan sebab atleast ada cerita. jngn macam tadi diam saja. dlam keseronokan berbual dgn nya saya hampir tdk perasan yangg die sudh semakin rapat.

Pehaku dan peha nya dahh bergesel pun. tapi syok juge sebab aircon di situ agak sejuk. dari hal pejabat kitaorang mula masuk bab peribadi. saya beritahu yanng saya sudh kahwin dan sudh ada dua orang anak pompuan dan die pula masih bujang dan memangg tak pernah ada boy friend.

Pada tahap ini otak ku sudh mula berfikiran jahat sedikit. Baju kebaya yanng dipakainya membenarkan saya mengintai sekali-sekala tetek nya yanng tak besar, tak kecil sedanng - sedanng lah kiranya.

Saya mula berani. yalah sebagai seorang lelaki yanng berpengalamanlah katakan. saya cuba menukar topic perbualan sedikit demi sedikit. (aku memangg pakar korek rahsia orang) saya tanya die "korang tak takut ke berdua-duaan denngan lelaki malam mlaam macam ni?" denngan nada sinis smbil senyum.

"tak lah. tapi korang tau tak kenapa saya berani duduk sini denngan korang. actually saya confiden denngan cara korang layan orang macam aku" dan pada masa inilah die mula pegang tangan ku.

Saya terdiam. Habislah saya kali nie dlm fikirku. sat itu die pun mula diam cuma memandang tepat ke mata ku. tangan ku di gamitnya seolah-olah minta respon dari ku.

Novel melayu Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak Citer seksi
Saya terfikir. bila lagii ingin merasa orang macam die ni, selalu pun bini saya juge yanng jadi mangsa. so saya mula meneroka dunia baru. dunia durjana! dunia maksiat! tapi syok pula.

Saya merapatkan badan ku kepadanya. die pun begituu. ini respon bagus! "boleh saya er" belum sempat saya habiskan ayat, die sudh mengucup birir ku. saya membalas. wah! pasti ada beza dari yanng biasa.

Kitaorang berkucupan macam orang putih dalm tv. saya memeluk tubuhnya. terasa hangat dan debaran jantung nya bolehh ku rasakan. die mengusap rambutku membuatkan saya bertambah ghairah dan bernafsu. payudara nya yanng tadi cuma dapat diperhatikan sahaja, sekarang sudh dlm gemgaman ku.

Ku ramas. terasa kenyal dan kental denngan puting yanng masih kecil seperti tdk pernah di sentuh. m. die merengek keenakan. satu demi satu butang baju kebaya itu ku bukan.

Die pun berperanan sama. satu demi satu butang bajuku dibuka. saya mulutku beralih bahagian lehernya ah. eskksk. bang. di menolak badan ku smbil senyum die berdiri dan berjalan kearah pintu.


Citer ghairah Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak Citer seks
  • Saya tergamam. apahal lagii nie fikirku. rupa rupa nya die offkan semua lampu. tinggal cuma cahaya dari luar cermin pejabatnya. ssuasana begini cukup merangsangkan aku. Kemudian tangan ku di tariknya dan kitaorang menuju kesatu sudut dimana ada sofa panjang disitu.

  • Saya memeluknya dari belakang dan perlahan lahan kitaorang merebahkan badan diatas sofa. saya menyambung semula adegan yanng putus tadi. kali ini lagii ganas. saya mula menanggalkan kain yanng dipakainya.

  • Smbil die membuka seluar yanng ku pakai. sampailah kitaorang dalam keadaan bogel. saya mula meramas bahagian bawah tubuhnya. ternyata die sudh basah. konek ku dari tadi memangg sudh keras tapi masih bertahan.

  • Dari atas saya turun kebahagian bawah. pukinya yanng nampak segar denngan sedikit bulu cukup comel dan kiut sekali lidahku mula berperanan. air mazi yangg keluar semua saya sapu, die makin teransang.
Ah. uh. lagii bang. saya jadi semakin ganas. biji kelentitnya ku gentel denngan lidah ku. saya semakin rakus. keadaan ku seperi orang makan tembikai saja. sesudah lebih kurang 10 minit.

Saya bangun, ku halakan konek ku ke mulutnya. tanpa di ajar macam die sudh tahu apa yanng perlu dilakukan. konek ku dihisap, dikulum, dijilatnya segala yanng ada. smbil tangan kiriku memegang rambutnya yanng panjang.

Sebelah lagii mengentel putingnya. aduuh! nikmat sekali. saya sudh tdk tahan. die kulihat seperti mengharap benar tindakan seterusnya. perlahan-lahan kerebahkan tubuhnya dan saya berada di atas. die memegang konek ku ke arah pukinya.

Sedikit demi sedikt ku masukan. ah jeritan kecilnya kedengaran. pukinya terasa begituu sempit dan mencengkam. konek ku 6 inch belum habis ku benam baru kepala saja. perlahan-lahan ketekan lagi.

Cerpen syok Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak Novel Malaysia

Terasa seperti ada benda terkoyak didalam pukinya. mungkiin die masih dara lagi. aduh. sakit bang. jeritnya kecil dan manja. saya semakin ghairah mendengar suara itu. perlahan ku hayun konek ku masuk dan keluar pukinya.

Ah sakit. saya tak peduli, saya teruskan jer hayun ku. Lama-kelamaan die mula merasa nikmat. terasa hangat pukinya mengemut konek ku. adegan semakin rancak. aah! uh eskhkh. e honey fuck me.

Suaranya kedengaran. selama 15 minit lebih kurang, saya menukar possisi. ku pusingkan badan nya. saya amput lagii dari arah belakang (doggy style) smbil memeluknya dari arah belakang. wah! pukinya terasa semakin sempit dan mencengkam.

Die sudh tiga kali climax dan saya masih gagah lagi. saya semakin gila. jariku mula mncari lubang kedua. bontot nya ku tekan tekan bontot nya. empph ah. lagii bang.

Kisah berahi Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak Kisah syok
Oh sedap. lagi. darling suaranya manja. sperma ygang meleleh ku sapu ke lubang bontot nya dan perlahan-lahan ku masukan jari telunjukku. die merengek manja aduuh. perlahan sikit baang. jari terus mengorek lubang itu.

Sorang dan tarik. die semakin hilang kawalan. ah. lagi. deeper. fuck my ass. peluh bekucuran macam orang mandi. sofa terasa sudh basah oleh peluh kitaorang berdua. saya menukar posisi lagii , kali ini kaki kirinya ku letakkan di bahuku.

Smbil ku bisikkan. "I wanna fuck your ass " die seolah-olah pasrah dan merelakan. perlahan-lahan ku benamkan konek ku ke lubang bontot nya. ah. adduh. sakitt bang. die merengek kesakitan.

Relax sayang. seinci demi se inci kemasukan konek ku. sampai habis 6 inch masuk kedalam bontot nya. ku hayun perlahan. ah. sakit saya sudh naik gila. hayunan ku semakin deras.

Die seolah olah tdk tahan denngan cara itu. saya tak peduli. saya semakin ganas kongkek bontot nya. tangan nya mengemgam kuat pada sofa. ah sakkiitt sakit bang. Suaranya yangg lembut dan manja membuatkan saya hampir sampai climax.

Hayunan ku semakin kuat. ah. saya sudh semakin hampir sampai. ku cabut konek ku cepat cepat smbil menarik rambutnya. die megulum konek ku begituu rakus sekali. airmani ku keluar dlm mulutnya.

Die telan semua. saya rasa puas sepuas-puasnya begituu juge dia. kitaorang terbaring disitu kepenatan. cerita itu habis disana saja. untukk pengetahuan anda semua, selepas malam itu saya tdk lagii mendapat panggilan darinya.

Saya dengar die sudh berhenti kerja disitu dan tdk meninggalkan alamat atau nombor telefon.
Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak ***
Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak, sex story , Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak kisah Malaysia blue Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak Cerpen rogol Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak Cite berahi, porn, erotic novel sex, Cipap Ketat Awek Dara Terkoyak



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/