Menujah Cipap Dara Murid Sekolah

Menujah Cipap Dara Murid Sekolah - saya tinggal di asrama sebuah sekolah perempuan. Semua murid di sekolah ini adalah pelajar wanita. Pada satu hari Sabtu Riani mendekatiku yg sedang baring-baring di katil. Pada hari Sabtu kami dibenarkan keluar asrama ke bandar. Hari itu saya tak ada mood nak keluar apalagi wang saku sudah habis.

“Nila, awak tak boring ke baring-baring saja?” Riani bertanya kepadaku.

“Boring juga, awak ada idea ke atau ada projek,” saya menjawab sambil lewa.

“Ada, saya ada idea bagus, pasti kau suka.” Jawab Riani dengan muka serius.

“Idea apa tu?” Tanyaku.

“Kau nak ikut?” Riani menjawab dalam nada bertanya.

“Kalau kena gaya apa salahnya.” Jawabku ringkas.

“Mari kita ke rumah kawanku. Di sana kita boleh enjoy.”

Kami naik teksi pergi ke rumah kawan Riani. Mula-mula saya ingatkan kawan Riani adalah perempuan, tapi sangkaanku salah. Rupanya kami ke rumah sewa budak lelaki. Semua mereka adalah mahasiswa sebuah IPTA. saya bertanya Riani, tak ada tempat lain ke nak bertandang. Selamba saja Riani menjawab.

“saya tengah gian benda tu.” Jawab Riani ringkas.

“Benda apa yg awak gian tu, dadah ke?” Tanyaku tak mengerti.

“Don’t worry, awak tengok saja nanti.”

Menujah Cipap Dara Murid Sekolah


  • saya terdengar satu suara mempersila kami masuk. saya lihat di ruang tamu ada dua orang lelaki. Seorang kawan Riani dan seorang laki kawan serumahnya. Kawan mereka yg lain belum balik dari kampus. saya dan Riani duduk di sofa di ruang tamu dan berborak kosong. Riani duduk rapat dengan kawannya sambil berpegang-pegang tangan. saya meluat tengok perangai Riani tersebut. Tak ada perasaan malu.
  • “Man, tak ada cerita baru ke?” Tanya Riani kepada kawannya.
  • “Ada, cerita best.” Jawab kawan Riani yg bernama Azman.
  • Azman mengambil beg yg diletak di atas meja. Sekeping CD dikeluarkan dari beg yg berwarna biru gelap itu. Kemudian CD itu dimasukkan ke dalam CD player dan di skrin tv terpajang pemandangan indah. Ada laut luas berwarna biru dan burung camar berterbangan di udara. Ada sepasang kasih sedang berlarian di pantai. Kamera kemudian beralih ke bilik tamu di sebuah chalet berhampiran.
  • Sepasang kekasih sedang berasmara. Satu persatu pakain kedua makhluk tersebut ditanggal dan akhirnya kedua-duanya telanjang bulat. Mereka berpelukan dan bercium. saya amat terkejut kerana pertama kali saya melihat cerita lucah. Pertama kali dalam hidupku menonton aksi hangat sepasang kekasih. Dalam masa 20 minit bermacam-macam aksi dilakukan oleh kedua pasangan tersebut. saya terkaku di sofa. Lidahku kelu dan tekakku kering. Nafsuku menyala dan ghairahku bangkit.
  • Dalam masa 20 minit berbagai adegan terpapar di skrin. Ada perasaan aneh menyelinap ke jasadku. Buah dada saya menegang dan cipap ku terasa miang dan gatal-gatal. saya dapat merasai seluar dalamku telah basah lencun. Cuma saya terasa segan untuk merabanya. Riani terdengar mula merengek sementara kawan mereka selamba saja menonton gambar lucah tersebut.
  • Kepala Riani telah terkulai di dada Azman. Kemudian saya melihat Azman memasukkan tangannya ke dalam baju Riani. Dengan bersahaja dia membuka baju Riani. Kemudian coli Riani dilucutnya. saya dapat melihat dengan jelas buah dada Riani telah terpacak keras. Putingnya yg merah gelap juga mengeras. Azman kemudian mengucup tetek Riani dan mengisap-ngisap putingnya. Jelas terlihat Riani amat menyukai tindakan Azman tersebut. Mulutnya megerang nikmat.


Riani kemudiannya mengambil alih tindakan. Dia mula menanggalkan seluar jeans dan seluar dalamnya. saya melihat Riani sungguh berani dan tidak kekok. saya yg melihatnya pun terasa malu apalagi ada tiga pasang mata sedang memerhatikannya. Melihat keadaan Riani yg telah telanjang bulat maka Azman memegang kemas paha Riani dan melebarkannya. Kemaluan Riani yg dihiasi bulu-bulu hitam dicium dan dijilat oleh Azman. saya terasa geli bila lidah merah Azman berlegar-legar di permukaan kemaluan Riani.

Sedang saya asyik dan khusyuk melihat aksi Riani dan Azman, tiba-tiba kawan mereka yg kemudian saya kenali sebagai Zack mula mendekatiku. Dengan selamba dan bersahaja Zack memegang dan meramas dada saya. Seronok dan sedap pula bila tetekku kena ramas. saya tak membantah bila dia membuka kancing bajuku dan memasukkan tangannya ke dalam coliku. Geli dan sedap bila tangannya menyentuh pangkal tetekku tanpa ada kain yg menghalang. Kemudian Zack menyuruhku membuka baju dan coli yg kupakai. saya seperti dirasuk patuh saja arahannya.

Zack makin bernafsu melayan tetekku yg pejal. Mulutnya yg hangat menjilat dan menyedut putingku yg sudah lama mengeras. Sedap, sungguh sedap kurasa. saya mengerang keenakan dan terasa cairan panas makin banyak membanjiri cipap ku. Puas melahap payudaraku, Zack kemudian berdiri dan menarik zip seluarnya ke bawah. Batang kemaluannya yg keras terpacak di hadapanku. Keras sungguh batangnya yg berkepala bulat itu. Batang coklat gelap itu kelihatan sungguh gagah.

Zack menyuruh saya memegang batang balaknya. saya rasa kekok kerana pertama kali saya berhadapan dengan kemaluan lelaki. Zack mengajarku seperti dalam gambar di skrin tv. saya memegang dan meramas batang keras tersebut. Kemudian perlahan-lahan saya jilat dan hisap seperti pelakon video. Enak dan seronok bila batang bulat itu berada dalam mulutku. saya mengulum dan menyonyot dengan geram.

saya melihat Riani dan Azman sudah berpelukan. saya lihat kemaluan Azman yg besar panjang telah berada dalam burit Riani. Riani mengangkat-ngangkat dan mengayak punggung lebarnya bila Azman menyorong tarik batang kemaluannya. Riani mengerang dan menjerit penuh nikmat. saya terpegun melihat aksi Riani dan Azman. Naluriku seperti mengajakku supaya lakukan seperti apa yg dibuat oleh Riani. Seronok dan sedap saja kelihatannya.

Zack kemudian menyuruhku membuka pakaianku. Tanpa membantah saya patuh. Seperti kerasukan saya menurut saja. saya sekarang sedang berbogel di hadapan Zack yg juga sedang berbogel. Zack mengangkangku di atas sofa. Wajahnya rapat ke permukaan cipap ku dan kemudiannya saya merasai lidahnya menyentuh bibir kemaluan dan kelentitku. saya kegelian dan nikmat. Lama Zack menjilat cipap ku hingga saya terasa seperti ada sesuatu ingin keluar dari lubang cipap ku. Rasanya seperti ingin terkencing tapi sedap.

saya memeluk kepala Zack dan meramas-ramas rambutnya. Zack makin laju memainkan lidahnya di kelentitku. Paha dan badanku terketar dan menggigil dan saya rasa seperti ada cairan memancut keluar dari lubang cipap ku. Sungguh nikmat bila cairan itu keluar. Belum pernah saya merasai nikmat seperti ini.

Cite lucah Menujah Cipap Dara Murid Sekolah
Zack kemudian membetulkan kepala balak nya ke lurah cipap ku. saya hanya menunggu tindakan lanjutnya. Tak sabar-sabar rasanya ingin menikmati batang pelir Zack menyelam dalam lubang buritku. saya ingin merasai seperti apa yg dirasai oleh Riani.

“Zack, Nila masih gadis. Dia masih dara,” saya mendengar Azman bersuara.

saya lihat Zack menghentikan tindakannya bila mendengar kata-kata Azman. Agaknya Zack tak ingin merampas kegadisanku. Sementara saya tak sabar-sabar ingin merasainya. saya cuba menarik Zack rapat ke arahku.

“Maaf Nila, saya tak tahu,” Zack berbisik perlahan sambil menjauhiku.

“Tak apa Zack, I mengingininya,” kataku dengan suara bergetar dan mengharap.

“Tak boleh, daramu hanya untuk suamimu,” kata Zack perlahan.

“Tak apa, I suka dan merelakannya,” saya merayu. Nafsuku berada di ubun-ubun.

“Awak akan merasai sakit untuk pertama kali,” Zack menerangkan.

“Okey, I bersedia,” saya masih mengharap.

Zack kemudian menurut permintaanku. Pahaku direnggangkan semula. Kepala pelirnya yg berkilat dirapatkan ke permukaan buritku. Perlahan-lahan ditekan dan kepala bulat itu mula menyelam ke dalam lubang buritku yg basah. Mula-mula rasa sakit sangat. Zack berbisik, sakit sekejap saja katanya. Sementara batang konek nya di dorong ke dalam cipap ku, Zack memeluk dan mengisap puting tetekku. Perasaan enak di tetek besar ku membuat saya lupa pada kesakitan di cipap ku.

Zack menggerakkan batang kemaluannya maju mundur di dalam lubang buritku yg ketat. Tindakan Zack yg berpengalaman itu membuat saya terbang di kayangan. Perasaan enak dan lazat mula menjalari ke urat saraf tubuhku. Mulutnya tetap beroperasi di puting dan pangkal tetekku. Kemudian seluruh badanku dicium dan dijilat.

Zack makin laju mendayung. Batang pelirnya yg sama besar dengan batang Azman laju saja keluar masuk lubang cipap ku yg licin. Gerakannya tak tersekat lagi. Hanya sedap dan enak saja yg saya rasa. Pertama kali saya menikmati kelazatan hubungan kelamin. Patutlah Riani ketagih untuk merasainya selalu.

Makin lama gerakan Zack makin laju. Nafasnya tercungap-cungap seperti pelari maraton. Peluh dah mula keluar membasahi badannya dan badanku. saya dapat mendengar suara Riani bercakap-cakap. Agaknya Riani sudah selesai dengan projeknya sementara saya masih lagi bertarung dengan Zack. saya mengerang keenakan dan badanku kembali mengejang. Puncak nikmat kembali saya rasai. saya klimaks dan mengalami orgasme untuk kali kedua.

“saya dah nak keluar,” saya mendengar surat Zack.

“Pancut kat luar,” saya terdengar suara Riani keras.

Menujah Cipap Dara Murid Sekolah, cite lucah sex melayu, cerita best menujah cipap dara, cerita seks Malaysia tujuh cipap dara

Menujah Cipap Dara Murid Sekolah


Zack menarik keluar batangnya yg masih keras dan berlendir. Pancutan kuat menerpa pusatku. Cairan putih kental memancut laju keluar dari lubang kecil di hujung kemaluannya. Zack saya lihat terketar-ketar bila cairan putih itu terpancut. Terasa geli bila air itu bertakung atas pusatku. Tapi saya geram melihat batangnya yg masih gagah itu. Sepantas kilat saya mencekak batang balak Zack. saya jilat batang konek berlendir itu hingga bersih. Habis melekit mulut dan bibirku dengan air nikmat Zack. Riani hanya gelak dengan gelagatku. saya buat tak kisah saja.

Selepas beberapa minit saya ke bilik air membersihkan cairan pekat yg melekit itu. Selepas bersih saya mengenakan kembali pakaianku. saya dan Riani pulang dengan teksi ke asrama pada sebelah petangnya. Itulah pengalaman seksku yg pertama. Nikmat dan lazat. Susah nak digambarkan dengan kata-kata. Hatiku berbisik, saya dah merasainya dan tak sabar mengulanginya lagi. saya mula ketagih batang konek...

Menujah Cipap Dara Murid Sekolah, cite lucah sex melayu, cerita best menujah cipap dara, cerita sex, cerita seks Malaysia tujuh cipap dara, Menujah Cipap Dara Murid Sekolah, cite lucah sex melayu, cerita best menujah cipap dara, cerita seks Malaysia tujuh cipap dara
Menujah Cipap Dara Murid Sekolah ***
Menujah Cipap Dara Murid Sekolah, sex story , Menujah Cipap Dara Murid Sekolah, cite lucah sex melayu, cerita best menujah cipap dara, cerita seks Malaysia tujuh cipap dara, porn, erotic novel sex, Menujah Cipap Dara Murid Sekolah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/