Gangbang Janda Muda Liar, Cerita Lucah

Gangbang Janda Muda Liar - Cella seorang janda muda berhias berumur 19 tahun (Tak ada anak) . Dia agak liar sikit, sebab tu laki dia ceraikan dia. Dia kawen dulu dari I atas kehendak ibubapa dan bercerai selepas 4 bulan kawen. Cella memang rapat ngan isteri I dan I, bila ada masalah dia akan serita kat I. Lepas bercerai dia jadi semakin liar dan selalu berpeleseran di pusat membeli belah maklumlah baru bercerai mestilah sunyi. I pulak tak dapat nak bantu sebab sebok ngan tempahan di kedai dan tak suka campur urusan orang.

Kekadang tu ada juga I bawa dia jalan2 nak kurang rasa sunyi dia. I ada juga cadangkan supaya dia kawen lain ngan lelaki yang dia suka tapi dia tak mau sebab dah jatuh status jadi janda lagipun dia lebih suka hidup bebas dan tak mau kena kongkong ngan laki. Cella memang suka berpakaian sexy. Bila ada masa I akan bawa dia membeli belah dan I dapati Cella lebih suka memakai jeans sexy yang agak keterlaluan. Dia juga selalu minta pendapat I bila dia beli jeans dan body tight baru dan I pula akan puji dia bila pakai Jeans yang ketat dan bercawat pendek juga pakai body hangging yang ketat dan pendek yang nampak pusat. Tak dinafikan yang saiz badan kami sama besar kerana kami berkongsi seluar jeans.

Semenjak I belum kawen ngan isteri I lagi kami memang dah biasa berkongsi jeans dan kerap juga Cella pakai jeans bekas I. Pernah beberapa kali pakai jeans I selepas mandi di air terjun dan akupun terpasalah pakai jeans dia pulak. Cella tak suka pakai seluar dalam macam I juga dan tak suka pakai coli dan yang paling best kami selalu mandi bogel bersama di air tejun dekak rumah kami. Nak dijadikan cerita, suatu kari Cella minta I buatkan jeans untuk dia, siap ngan lakaran lagi disediakan kat I. Mengikut lakaran jeans yang Cella tempah memang nampak sexy yang keterlaluan tapi I tak kisah sangat lagipun I memang suka kalau dia pakai sexy. I cuma senyum saja kat dia dan bersetuju jahit jeans tempahan dia.

I bagi tau dia yang I akan ukur saiz badan dia nanti bila nak buat. Cella bagi tau I yang dia nak I buat jeans yang ketat dan lebih kecil dari saiz badan dia, dia juga nak I pendekan cawat jeans dia kurang dari 5 inch . Wau… I terkejut ngan permintaan dia sebab dialah orang yang pertama tempah jeans yang bercawat pendek dari 5 inch. Sehari selepas itu I pun minta nak ukur saiz badan dia, I suruh dia bogel supaya mudah I mengukur saiz tubuh dia ngan lebih tepat lagi. Cella cuma memberi senyuman menggoda dan terus bogel.

I mengukur setiap inci yang di perlukan dan setiap sukatan Cella akan dikurangkan walaupun saiz itu adalah saiz tubuhnya sebab dia mahukan jeans yang lebih ketat dan sexy. Tubuh Cella memang cantik dan sesuai jika dia digelar model, I tak dapat kawal diri bila menyentuh bahagian sulit Cella sebab I tak pernah sentuh dibahagian itu walaupun kami dah biasa berbogel berdua Cella juga I lihat sengaja mengambil kesempatan ketika jari I menyentuh bahagian sulitnya, I pun apa lagi pada kesempatan yang ada tuh sengaja menggesel2kan jari I kat lurah puki dia sampai keluar air mazi dia tapi I sengaja tak teruskan niat I lalu berhenti disitu. Cella I nampak agak kecewa ngan tindakan I yang tidak meneruskan permainan jari I kat puki dia. Didalam hati, I kata sabar dulu Cella, nanti kau akan dapat lebih dari tu.

Bila sepasang jeans tempahan Cella siap I menyuruh dia mencubanya dulu untuk pastikan dia puas sebelum meneruskanya lagi empat pasang dan tanpa berlengah Cella terus bogel dan memakai jeans yang baru siap I buat itu. Itu memang tabiat Cella ketika salin pakaian didepan I. I memang sporting habis ngan Cella dan Cella pula anggap I sebagai kawan rapat yang selalu menyimpan rahsia peribadi dia. Memang susah untuk dipakai jeans yang saiznya lebih kecil dari tubuh tapi Cella paksa untuk memakinya juga dan I turut bantu pakaikan dia. Cella memang orang yang paling sexy yang pernah I lihat ngan jeans ketat dan bercawat pendek hingga nampak bulu pukinya yang agak lebat macam bulu butuh I. Batang butuh I jadi tak boleh tahan didalam jeans I yang memang ketat seja dari tadi lagi.

I terus ambil kesempatan menghampiri Cella dan memuji kecantikan dan keseksian dia. Tanpa segan Cella terus memeluk I dan mencium bibir I mengucapkan terima kasih. I terus mengambil peluang meramas2kan punggung Cella yang membangkitkan nafsunya lagi yang sememangnya hauskan batang butuh. ngan itu Cella terus memeluk dan mencumbui I semahunya. Tindakan Cella telah meyakinkan I lagi yang I bakal menikmati tubuh sexynya itu, perlahan2 I rebahkan tubuhnya di atas meja jahitan I dan menarik jeans yang baru dia pakai kebawah sambil menindih tubuhya. Cella tak memperdulikan tindakan I sambil terus menyedut lidah I seperti bayi kelaparan susu sementara tangan nakalnya pula leka meraba2 butuh I dari luar jeans. I kemudianya berjaya membebaskan batang butuh I keluar dari jeans ketat I dan menggeselkan di permukaan puki Cella. Cella menjadi geram ngan geseran batang butuh I di alur pukinya yang banjir itu.

Cerita Lucah Gangbang Janda Muda Liar

Tanpa diminta Cella terus menolak punggung I ke atas dan apabila kepala butuh I berada tepat pada pintu pukinya, dia menarik semula ngan kuat hingga keseluruhan butuh I tenggelam dalam lubang pukinya yang banjir itu. “Ketat juga puki Cella nie”. bisik hati I. “Ssssshhhhh….Arghhhh!!!” Cella mendesis kenikmatan setelah sekian lama tidak merasa batang butuh Cella I nampak agak gelojoh mengerjakan batang butuh I. Selepas itu I pula mengambil alih mendayung perlahan2 dan semakin lama, semakin laju. Air mazi Cella semakin banyak keluar dan bercampur ngan air mazi I. I turut mengulum dan menyedut lidah Cella dan Cella membalas ngan penuh nafsu. Sambil I mendayung, Cella mula menanggalkan butang baju I satu persatu. I tahu Cella ingin merasakan persetubuhan yang lebih mesra lalu I turut membantu menanggalkan pakaian kami bersama hingga akhirnya tidak ada seutas benang pun pada tubuh kami. Bahagian kulit kami yang bergesel tanpa alas itu benar2 menambahkan lagi nafsu I.

I berdayung ngan lebih keras lagi sambil sekali-sekala I geselkan butuh I pada biji nikmat Cella. “Mmmmmphhh!!!”, Cella mula mengeluh dalam kuluman dan sedutan mulut I. Pelukanya juga semakin kuat seolah2 tak mau melepaskan I lagi. I juga dapat merasakan kemutan puki Cella semakin kuat dan kerap seolah2 menyedut butuh I. Cella mengerang semakin kuat sementara punggungnya dijulang2 tinggi menghentak kuat batang butuh I, kedua kakinya juga memaut kuat pinggang I. I tau Cella dah nak sampai klimak lalu I membantu Cella ngan menghentak kuat dan padu batang butuh I jauh ke dalam puki dia berkali2. Bibir Cella I lepaskan supaya dia dapat lepaskan kata2 nikmatnya. “Aaarrghhhh!!!… Ooohhhhh!!!!…Mmmm!!!… Yesss!!!.. Fuck me!!..Fuck my pussy!!…Cella milik

Abanggg!!..” erangan Cella memenuhi ruang bilik jahitan I. Puki Cella dan butuh I terus bergesel sambil mengeluarkan bunyi2 lucah “Clup! Clap! Clup! Clap”. Tubuh kami basah ngan peluh nikmat. Bulu butuh I dah basah kuyup ngan campuran air mazi milik kami berdua. Sempat I lihat puki Cella yang sedang kena pam oleh batang butuh I. Sungguh indah sekali permandangan itu, bulu puki Cella juga I lihat dah basah kuyup ngan campuran air mazi milik kami berdua dan I lihat lebihan mazi kami berada pada bahagian perut kami akibat hentakan yang kuat dan padu. “Ohhhh!!… Abb..Abbangggg… Dddiiinnnn…!!!, Cella…. dahhh… nak keluar… Aahhhh!!, Abang Din…. Ohhh!!, Ahhhh!!, abanggggggg!!!!!……….sssaa…yyyaannngggg!!!”, keluh Cella penuh kenikmatan. I mempercepatkan lagi hentakan butuh I dalam puki Cella dan, “Ahhhhh!!! Oooohhhhh!!!… Abangggg Dinnnnn……!!!!” satu hentakan padu I berikan sambil menekan kuat kedalam puki, Cella terus melepaskan pekatan nikmatnya yang membasahi seluru batang butuh I sambil memanggil nama I berkali2, seluruh kehangatan dan kenikmatannya diberikan pada I dan I menerimanya ngan penuh kerelaan. “I love you, I love you abang Din!!!” Itulah kata2 Cella pada ledakan terakhir air maninya.

Dapat I rasakan begitu banyak Cella keluarkan air mani pada klimak yang pertama ini hingga lebihanya mengalir di celah2 butuh I dalam puki Cella lalu meleleh membasahi uncang telur butuh I. I membiarkan butuh I berendam beberapa minit di dalam puki Cella memberi peluang Cella menikmati klimak pertamanya. Lidah nakal Cella berterus-terusan merayap didalam mulut I, Cella menyedut2 lidah I kemudian melepaskan bibir I sambil memberikan senyuman puas pada I dan mengatakan

“Cella dah lama sayang kat abang dan inginkan saat2 indah macam nie bersama abang, boleh Cella panggil abang ngan panggilan sayang?” I tersenyum ngan pertanyaan Cella dan menganggok tanda setuju. “Cella, kita berdua adalah kawan paling rapat malah kita telahpun bersatu sekarang. Abang akan selalu setuju ngan Cella dan batang butuh abang juga setuju.” Cella meramas2 punggung I sambil menekan jari tengahnya kedalam lubang jubur I dan berkata dalam keluhan manja

“Sayang.. Cella nak abang pancut air mani abang dalam puki Cella boleh?” pertanyaan Cella membuat I terkejut. Mana mungkin, nanti kalau dia buncit macam mana I nak jawab ngan isteri I. Bertambah terkejut lagi bila dia menyatakan yang dia sedang subur tapi dia berjaya memujuk I ngan kata2 janji “Alah, Cella bukan nak lahirkan anak… Cella cuma nak air abang ada dalam tubuh Cella saja, baru best, baru jadi kawan sejati… Nanti kalau Cella mengadung, Cella buanglah. Okey?” I jadi serba salah juga ngan Cella tapi Cella dah minta, dan I dah janji ngan dia akan lakukan apa saja untuk hiburkan dia jadi terpaksa juga I bagi. I memulakan pertarungan kedua kami, Cella minta untuk berada diatas I pula. Dia kata nak naik kuda. Tanpa mencabut butuh I dari puki Cella, kami menukar posisi. Cella mula mengenjut pukinya ngan menggeselkan bulu pukinya ngan bulu butuh I. Bulu kami memang agak lebat sikit, maklumlah tak pernah tebas, Cella pun macam I juga. I memeluk leher Cella dan kami terus berkulum lidah sambil menikamati persetubuhan yang hebat dari Cella yang hampir setahun gersang. Sambil itu I menjeling kebahagian puki Cella yang rakus mengepam batang butuh I.

Sekali-sekala dia menghentak kuat pukinya yang diselang-seli menggeselkan bulu kami. Beberapa helai bulu butuh dan bulu puki gugur dan melekat di perut kami. I lihat bulu2 kami berdua sudah mula bersimpul antara satu sama lain. Cella tak memperdulikan itu semua, dia hanya menumpukan kebahagian pukinya yang gersang itu sambil mengerang kuat. I pula meramas2 tetek Cella yang keras membengkak tapi bersaiz sedikit kecil dari isteri I. Tindakan I menjadikan Cella semakin ganas mengenjut batang butuh I. Kemutan pukinya semakin kuat dan kerap menyedut2 butuh I. Cella mula merapatkan tubuh seksinya ketubuh I dan memeluk I ngan kuat sambil mengerang kuat

“Oooohhhhhh!!!, Aaarrrgggghhhhhhfff!!!…Ssssssshhh!!, sayanggg!!!, Abbangg…ss..ss..ssayaaannggg!!… Ooohhhh!!!… Ahhh!!!”. Cella dah nak sampai klimaknya yang kedua. I meramas2 punggung Cella dan menekan2 jari I kedalam lubang juburnya berkali2. Setelah Cella benar2 berada di kemuncak nikmat, kami berpelukan erat sambil Cella memberikan hentakan padu pukinya kepada batang butuh I dan mengemut kuat dan I juga membantu Cella menekan batang butuh I kedalam lubang puki Cella sedalam yang boleh. Cella kejang panjang pada klimak keduanya. Air maninya mencurah banyak hingga mengalir keluar dan meleleh kelurah punggung I hangat dan nikmatnya I rasakan. Sekali lagi butuh I berendam dalam puki Cella tapi I tak biarkan keadaan itu lama sebab I dah mula rasa nak terpancut lalu I menggulingkan tubuh Cella kebawah dan menindihnya lalu memulakan enjutan. Cella faham ngan tindakan I dan membantu I untuk mencapai klimak. Dalam keluhan Cella meminta,

“Abang din… Kita… Pancut… sss…ssama-sama… Ohh!!!" Kami berkulum lidah lagi dan memacu kuat sambil berpelukan erat. Cella menyilangkan kakinya ngan kaki I seperti seekor ular yang melilit tiang. Keaadaan itu menjadikan pukinya terbuka dan batang butuh I mampu menyentuh dasar pukinya sementara I mencapai jeans kami digulung dan letakan dibawah punggung Cella. Kedua tangan Cella merangkul kemas punggung I bersedia untuk menerima benih2 nikmat yang bakal I taburkan kedasar pukinya yang sedang subur itu begitu juga I pun turut merangkul punggung sexy Cella ngan keras hingga meninggalkan bekas. Batang butuh I dah tak mampu bertahan lagi, seluruh isi kenikmatan telah berkumpul di kepala butuh I dan bersedia untuk dilepaskan kedasar puki Cella. Cella juga I rasa dah nak klimak lagi. Pukinya sudah mula mengemut2 kuat butuh I membuatkan I jadi semakin dekat ngan kemuncak. I mula meraung kenikmatan dan berkata,

“Cella!!!… Abang dah tak tahannnn… Dah nakkk keluarrrr…Ooohhhh!!!…” dan di jawab Cella,
“Cella juga sss…aarrgghhhfff… Abang sayang… Ooohhhh!! fuck Cella….ff..ffuck… Cella…harder…Cella nn..nakan..benihhhh… abbbaannnggg!!…Ohhhh!!. Selepas itu kami sama2 mengerang panjang dan sama2 memberi hentakan padu pada butuh dan puki kami. Nikmatnya tak dapat kami bayangi, hanya erangan saja yang keluar dari mulut kami berdua dan…, “Oooooohhhhhhhhhhhhh!!!!!……….. Aaaarghhhhhh!!!!” dan kami sama2 dan diikuti….. Creeettt, Craatt, creeettt, creett,creettt, craattt… berdas-das air mani kami memancut dan bercampur dalam puki Cella. Cella I rasa mengemut kuat dan padu seolah2 enggan membenarkan campuran mani kami tumpah keluar dari pukinya. I tau kemahuan Cella dan turut menekan kuat untuk menghalang mani kami tertumpah keluar. Tangan kami sama2 merangkul kuat punggung kami berdua. Bibir kami kembali bertaut kemas dan bercumbu ngan penuh nafsu. Sisa2 mani masih berdenyut dan berpindan milik, kini semuanya dah jadi milik Cella. Air mani I memang pekat sebab hampir seminggu tak keluar kerana isteri I datang bulan. I tau ia mampu membuncitkan Cella dan itu yang Cella maukan dari I.

Berkali2 Cella mengucapkan kata sayang pada I dan I membertahu dia yang I tak buat ngan isteri I dekat seminggu dan Cella mungkin akan mengandung. Cella senyum panjang dan kata dia suka air mani I yang bolah buat dia mengandung tu. Selepas beberapa minit batang butuh I berendam dalam puki Cella I cuba cabut tapi Cella halang dan kata nak bagi air mani kami yang dah bercampur itu mengalir kedalam rahim dia dulu dan dia juga nak I pancut beberapa kali lagi yang I mampu kedalam lubang puki dia sebelum dia benarkan I cabut. Selepas lima minit batang butuh I kembali bertenaga dan Cella memang sudah tahu kekerasan batang butuh I dalam lubang puki dia dan kami pun meneruskan pertarungan seterusnya. Permainan kali ini lebih hebat sebab hampir satu jam baru I pancut sementara Cella pula berkali2 kejang dan berikan kenikmatanya pada I namun akhirnya Cella tetap nak pancut serentak ngan I begitu juga ngan pancutan ke empat dan terakhir sebelum kami tertidur keletihan dalam keadaan batang butuh I masih berendam dalam lubang puki Cella.

Apabila I terjaga hari sudah senja dan Cella masih setia dibawah I sambil perlahan2 mengayak pukinya menghentak butuh I. Walaupun sedikit rasa sakit kerana air mani yang melekatkan pada simpulan bulu2 kami berdua tapi Cella buat tak peduli dan terus mengenjut dan mengepam batang butuh I. Bibir Cella kembali rapat kebibir I dan menyedut lidah I. Peluh yang tadi kering kini kembali basah bercampur baur ngan bau badan kami berdua namun itu tidak dipedulikan kami. I terus mendayung semakin keras, dan Cella melepaskan klimak beberapa kali lagi sebelum kami berdua mencapai klimak serentak untuk kesekian kalinya. Sebelum berpisah Cella minta I pancut sekali dalam lubang jubur dia, I tak bantah dan terus memenuhi permintaan dia.

Malam itu I talipon isteri I mengatakan yang I mungkin pulang lewat kerana banyak tempahan dalam keadaan tubuh Cella masih enggan melepaskan I pergi. Cella memang kuat sex, Semenjak peristiwa itu, setiap hari kami mengadakan hubungan sex dan Cella kini semakin sayang ngan I dan semakin sexy ngan fashion britney spearnya. Cella bagi tau I yang dia pernah tidur ngan beberapa lelaki selepas peristiwa kami bersama tapi pancutan air mani mereka tak sehebat I. Cella beberapa kali hampir mengandung anak kami dan anak lelaki yang dia tidur tapi dia sempat menggugurkanya sebelum perutnya itu membesar.

Cella pernah juga nak lahirkan anak I tapi I tak mau imej dia buruk dan mungkin dia akan tersisih dari keluarga nanti. Cella I nampak dah mula jadi macam bohsia. Dia bergaul ngan lelaki lelaki yang kacau dia dan akan melakukan hubungan sex ngan mereka, setiap malam Cella tidur di rumah bujang teman2 lelakinya dan mengadakan parti sex disana. Bila pagi dia akan dihantar oleh lelaki2 itu tempat I menjahit dan I dapat lihat sisa2 mani yang tumpah pada bahagian kangkang jeans sexy Cella, Setiap pagi bila pulang Cella akan minta butuh I puaskan puki dia dan I tidak pernah menolak walaupun bermain dalam takungan mani teman2 lelakinya malah I rasa lebih nikmat bermain dalam takungan campuran mani teman2 lelaki Cella. Cella pasti akan tertidur kepuasan selepas beberapa kali I pancut dalam puki dia. I tau sepanjang malam Cella mencari kepuasan ngan teman2 lelakinya kini dia kena rehat seketika.

Kadang2 ketika tiada tempahan, butuh I akan berendam dalam puki Cella. I memang sediakan bilik khas untuk kami bertarung dan berendam. Bila tiba hari jadi Cella, I tanya dia nak I hadiahkan apa, Cella kata dia cuma nak I dan teman2 lelakinya mengadakan parti sex dan semua air mani kami akan bercampur dalam lobang puki dan jubur dia. Kami semua bersetuju akan adakan parti sex khas untuk Cella. Malam itu Cella sorang akan layan lima orang lelaki sekaligus dan dia letak I sebagai ketua dimana batang butuh I tidak dibenarkan cabut keluar dari lubang puki dia. Cella akan menunggang butuh I sementara empat lelaki akan bergilir2 kongsi ngan I fuck puki Cella. Memang cukup nikmat sebab dua batang butuh memenuhi puki Cella dan seorang lagi pulak akan menindih Cella sambil fuck jubur Cella.

cerita lucah melayu, Gangbang Janda Muda Liar, cerita seks gangbang janda muda Liar, cite lucah gangbang janda muda liar

Gangbang Janda Muda Liar


Dalam masa yang sama Cella akan mengulum butuh sorang lelaki lain Air mani kami bercampur aduk dan tumpah memenuhi ruang tamu rumah bujang teman2 lelaki Cella. Malam itu kami semua tertidur sambil melekat ngan Cella. Tubuh kami semua dipenuhi Air mani yang bercampur menjadi satu itu. Tubuh Cella rapat dihimpit tiga lelaki dan mulut dia juga dipenuhi air mani teman2nya. Paginya sebelum pulang kami bergilir2 bermesra dan pancut dalam puki Cella. Tiga tahun I kawen dan tiga tahun juga I dan Cella adakan hubungan sulit malah tak ada seorang pun yang tahu perhubungan kami atau syakkan kami. Cella dah anggap I sebagai couple dia malah dia kata tak dapat hidup jika tak buat sex ngan I sehari. Cella bagi I dah jadi gila sex sebab dia juga buat sex ngan I ketika datang bulan. Kali pertama peristiwa sex diwaktu Cella datang bulan adalah selepas kami adakan party sex birthday dia. Malam itu Cella tak keluar bilik dan I tau dia datang bulan.

Dia ajak I buat tapi I tolak sebab ia boleh bahayakan Cella, tapi malam itu I terpasa temankan Cella sebab dia takut tidur sorang di bilik jahitan I yang terletak agak jauh dari rumah orang itu. Cella kata dia tak takut kena rogol sebab dah banyak kali dia kena rogol ngan lelaki yang dia tak kenal, lelaki mana boleh tahan kalau tengok Cella bejalan sorang2 di lorong2 sunyi. Cella tak akan lawan malah dia akan cabar mereka lagi untuk puaskan puki dia. malam itu I cuma ringan2 saja ngan Cella tapi kami tetap tidur bersama dalam keadaan bogel. Cella gunakan alat yang dimasukan dalam puki dia untuk halang darah keluar jadi dia tetap tak perlukan seluar dalam.

I tidur nyenyak disebelah Cella namun I terjaga lewat malam kerana I terasa Cella sedang menindih tubuh I sambil batang butuh I yang sudah siap berendam dalam puki yang berdarah. I tak dapat kawal dan kami terus lakukanya sampai kami sama2 puas dan tertidur dalam keadaan butuh I berendam dalam puki dia. Semenjak itu kami tetap akan lakukan sex walaupun Cella datang bulan.
Gangbang Janda Muda Liar, Cerita Lucah ***
Gangbang Janda Muda Liar, Cerita Lucah, sex story , cerita lucah melayu, Gangbang Janda Muda Liar, cerita seks gangbang janda muda Liar, cite lucah gangbang janda muda liar, porn, erotic novel sex, Gangbang Janda Muda Liar, Cerita Lucah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/