Meraba Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur

Meraba Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur = Riana, sepupuku yang lapan tahun lebih muda dariku. Memang sejak dia kecil aku rapat dngn Riana. Memandangkan aku anak bongsu, aku anggap dia seperti adikku. Ada satu keistimewaan yang ada bagi diri Riana menyebabkan aku lebih rapat dengannya daripada sepupu-sepupuku yang lain.


Aku selalu bermalam di rumah Uncle Kamil dan Untie Si ketika cuti sekolah dan akan tidur sebilik dngn anak-anak mereka, Iz anak lelaki sulung, Nis anak perempuan kedua dan Riana anak perempuan bongsu mereka.


Setiap kali aku ke sana, Riana yang masih keanak-anakan akan mahu tidur bersama aku. Pada mulanya aku tidak merasakan apa-apa, tapi setelah mula meningkat remaja, terasa kelainan apabila Riana tidur sambil memeluk aku. Sejak dari dulu lagi kami gemar bergurau.Kami sering cuit-menyuit dan geletik-mengeletik sesami kami. Panggilan sayang telah menjadi lumrah. Memberi ciuman di pipi sudah menjadi kebiasaan. Sesekali kami bercium mulut ke mulut. Tapi itupun 'only a quick one'.

Dalam keadaan bergurau, kadang-kadang Riana duduk d atas badan aku, atau lebih tepat duduk di atas batang konek aku yang hanya memakai kain pelekat. Bila aku mula terangsang dan terasa ada yang mengeras, aku cuba mengalihkan Riana dari kedudukannya.

Namun seringkali Riana akan cepat memegang tanganku dan mengepit pinggangku dngn kakinya. Dia cuma akan merenungku sambil tersenyum manja dan nakal bila aku minta dia beralih. Aku binggung memikirkan sama ada Riana melakukan ini semua dngn sengaja.

Apabila Riana berumur 10 tahun, keluarga Riana berpindah ke rumah baru dan Riana mendapat bilik tidurnya sendiri, siap dngn bilik airnya sekali. Apabila bertandang ke rumah mereka, Riana akan merengek nak tidur bersama aku. Aku cuba berdalih krn bimbang Uncle Kamil dan Untie Si marah. Tapi mereka buat tak tahu aje.

Apabila aku mengalah, Riana akan tersenyum girang. Kami tidur sebantal krn Riana hendak tidur dipeluk. Riana akan meminta aku menepuknya bila hendak tidur. Mulanya aku menepuk punggung Riana yang mula bergelar dara sunti itu. Bila darahku mula bergelora, aku mula mengusap lembut punggungnya. Riana membuka mata sambil tersenyum. Dia mencium pipiku pula. Aku tahu dia senang dngn apa yang aku sedang lakukan padanya. Sesekali aku meramas punggung Riana. Dia seperti kegelian tapi akan tersenyum lantas mencium ku lagi. Setiap kali ini berlaku, aku akan cuba mengawal perasaan, agar tidak lebih terlanjur.

Pernah satu malam, ketika Riana telah lena, aku menyingkap kain Riana dan cuba mengusap Cipap Riana. Apabila tersentuh cipap nya, Riana tiba-tiba bagaikan tersentak. Aku mula panik tapi mujur Riana tidak terjaga dari lenanya. Aku batalkan saja niatku. Hubungan kami semakin rapat. Kami mula bercium mulut ke mulut lebih lama dari biasa. Apabila berduan, tangan kami suka meraba sesama sendiri. Tapi ketika itu aku tak pernah meraba buah dada atau pun Cipap Riana. Aku cuma membelai halus tengkoknya, kakinya hingga ke pangkal peha, perutnya dan punggungnya. Begitu juga Riana, semua anggotaku telah dibelainya kecuali kemaluanku.

Selepas SPM aku keluar negeri. Rinduku kepada Riana tetap membara. Walaupun beberapa orang pelajar perempuan (termasuk seorang orang putih) cuba rapat dngn aku, aku tetap teringatkan Riana. Bagiku Riana lebih baik dari mereka. Tak siapa yang dapat menandingi keayuan Riana, budi bahasanya dan tingkah-lakunya. Kami sering berutus surat untuk menghilangkan rasa rindu.

Ketika aku pulang dari luar negeri (umur aku masa itu 24 tahun dan Riana berumur 18 tahun), Riana begitu seronok menyambut kepulangan aku. Kali terakhir kami bertemu adalah tiga tahun lalu ketika aku pulang bercuti.

Bila bertemu di rumahku, Riana seperti sudah tak sabar bergurau denganku. Mengeletik pinggangku, memelukku dari belakang dan sering kali tersenyum nakal sambil menjeling manja. Orang tua-tua (Atuk, Nenek, Ibu, Uncle Kamil dan Untie Si) cuma tergelak melihat telatah Riana. Meraka faham Riana manja denganku sejak kecil lagi.

Riana mula menarik muka masam bila mereka terpaksa pulang. Mukanya mula berseri apabila Uncle Kamil mengundangku ke rumahnya dan aku berjanji akan ke rumah mereka hujung minggu ini. Hujung minggu bersejarah itu pun tiba. Apabila malam tiba, aku mulanya bercadang tidur di bilik Iz (abang Riana) sahaja. Riana mula merengek mengajak aku tidur bersamanya. Aku keberatan krn memandangkan Riana telah meningkat dewasa. krn tak tahan mendengar rengekan Riana, Uncle Kamil menyuruh aku tidur saja di bilik Riana. Riana bagaikan mahu melonjak mendengarkan 'arahan' papanya kepada aku. Riana lantas menarik aku ke bilik tidurnya.

Meraba Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur

Di bilik tidurnya kami mulanya cuma berbual, cuba nak 'catch up' cerita-cerita ketika kami berpisah. Setelah hampir setengah jam berborak (waktu tu pukul 11pm), Uncle Kamil datang menjenggah. Aku tahu Uncle Kamil nak 'menyiasat' apa yang sedang kami lakukan. Memandangkan ketika itu aku sedang menunjukkan album aku semasa di luar negeri kepada Riana, Uncle Kamil mengucapkan selamat malam sahaja kepada kami berdua. Tinggallah kami berduaan di malam yang semakin sepi.

Sambil Riana berceloteh manja, aku menatap wajah Riana. Riana sekarang bertambah ayu. Kulitnya yang putih kuning menyerlahkan keayuannya. Rambutnya yang ikal menambahkan kecomelannya. Badan makin 'solid'. Buah dada seakan membusung di balik T-shirt labuh Riana. Peha dan betis kelihatan gebu berisi. Yang jelas, Riana sudah dewasa. Sesekali aku menyelak rambut Riana yang menutupi separuh wajahnya ke celah telinganya. Riana akan tersenyum manja.

Riana bangun mengunci pintu biliknya lalu memasang radio. Riana menutup suiz lampu utama biliknya dan membuka lampu tidur yang samar-samar menerangi biliknya sebelum kembali ke katil. dngn senyuman nakal Riana duduk di belakang aku yang sedang meniarap dia atas katil dngn gurauan berkata nak buka pakaianku. Kami mula tertawa-tawa bergurau. Citer lucah Meraba Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur

Aku membalas dngn menyatakan yang aku juga nak buka pakaiannya. Kami mula 'bergumpal'. Riana cuma bejaya melondehkan kain pelekatku. Tapi aku dngn kekuatan yang ada dapat menekan Riana di bawahku dan menanggalkan T-shirt labuh Riana. Sambil melemparkan T-shirt itu jauh-jauh, Aku bersorak kemenangan sambil duduk di atas peha Riana dan menekan kedua tangan Riana di katil.

Riana yang terbaring tidak dapat bergerak dngn himpitan aku. Kami tertawa kepenatan. Apabila tawaan kami mula reda, kami saling merenung mata dan keadaan menjadi sunyi. Yang kedengaran cumalah lagu di radio. Riana kini hanya memakai coli dan panty. Darah aku mula bergelora melihat tubuh Riana yang amat memberahikan. Buah dadanya yang telah sempurna bentuknya, pinggangnya yang ramping, bahagian cipap nya yang tembam di sebalik pantynya dan bibirnya yang merah. Aku ketika itu masih berbaju dan berseluar dalam.

Aku dngn perlahan melepaskan tangan Riana lalu merapatkan bibirku ke bibirnya. Riana membalas ciumanku dngn penuh bernafsu. Tangan Riana yang tadinya merengkul leherku mula cuba membuka bajuku. Aku biarkan sahaja sambil bergolek ke sisi Riana. Riana beralih duduk diatasku pula. Aku kini cuma berseluar dalam. Dapat aku rasakan Riana cuba mengesek cipap nya ke atas kemaluaku yang sudah mengeras. Riana merenung mataku. Mata Riana bertambah kuyu. Kami berciuman lagi. Kali ini agak lebih aggresif.

Tanganku mula membelai peha Riana yang halus hingga ke bahagian punggungnya. Aku memasukan tanganku ke dalam pantynya sambil meramas punggung Riana. Sesekali Riana melepaskan ciuman kami seketika untuk mengerang keenakan. Riana bangun melutut. Tanganku yang tersangkut di dalam pantynya menyebabkan pantynya terlondeh sedikit. Sambil memegang tanganku Riana melurutkan pantynya. Riana kini berbaring di sebelahku.

Aku melurutkan pantynya hingga ke hujung kaki. Dapat ku lihat Cipap Riana yang tembam dan bersih. Terdapat beberapa bulu halus di bahagian atas. Riana masih merapatkan kakinya. Aku baring di sisi Riana. Kami berpelukan sambil berciuman. Aku membuka cangkok coli Riana. Maka terserlah kedua buah dada Riana didepan mataku. Kini badan Riana tidak ditutupi dngn walau seurat benangpun. Aku pernah melihat Riana berbogel semasa dia masih kecil. Tapi kali ini aku memandang Riana dngn penuh rasa membara.

Riana meletakkan kedua tangan ke atas bahagian kepalanya sambil memegang hujung bantal. Riana seolah-olah mengoda aku dngn bentuk badannya. dngn sengaja membidangkan dadanya sambil melentikkan sedikit badannya. Sebelah lututnya ditinggikan sedikit. Matanya menjeling manja.

Aku mula mencium dan menjilat Riana. Dari siku turun ke bahagian ketiaknya yang tidak berbulu. Riana megeliat menahan kegelian. Pelahan aku jilat buah dadanya sambil berputar sekeliling putingnya. Aura badan Riana amat mengasyikanku. Riana seolah-olah tak tahan dngn 'teasing'ku cuba mengerakkan badannya agar lidahku terkena putingnya yang telah menegang. Bila putingnya terkena lidahku, Riana berdesus kelegaan dan keenakan. Aku mula menyoyot puting Riana perlahan-lahan. Sesekali aku mengigit kecil putting Riana menyebabkannya menjerit kecil.
Tanganku yang tadi mengusap-usap peha Riana kini sudah tiba di pangkalnya. Riana mula membuka pehanya. Aku menyentuh Cipap Riana, terasa hangat. Riana sudah mula basah. Perlahan-lahan jariku mengikut alur Cipap Riana dari bawah sehingga jariku tersentuh suatu daging kecil yang menjojol di bahagian atas kemaluan itu. Riana mendesah seperti terkejut. Kepalanya terdongak ke atas. Mulut terngaga sedikit. Matanya terbeliak keatas menikmati suasana. Tangannya menggenggam erat hujung bantal menahan rasa enak yang tidak terkata.

Aku mula menggentil kelintit Riana. Keadaan Riana mula bertambah bernafsu. Jari kakinya kini dikejangkan menahan kenikmatan. Kepalanya mengeleng ke kiri dan ke kanan mengawal rasa.
Aku bangun menghentikan aktivitiku tadi. Riana seolah melepaskan nafas lega. Matanya redup memandangku. dngn penuh harapan, Riana menanti langkah aku seterusnya.

Aku menguak lembut lutut Riana. Riana kini terbaring sambil kedua kakinya terbuka, terkangkang. Aku mengalih tempat. Aku duduk di antara kaki Riana. Cipap Riana jelas di depanku. Sudah ternampak bahagian dalam cipap nya yang berwarna merah jambu. Nafasku makin berat menahan rasa.

Aku sambung semula kegiatan menjilatku. Bermula dari bahagian bawah lutut sehingga ke pangkal peha. Terasa peha Riana mengepit badanku, mungkin kegelian. Bau Cipap Riana mula menusuk ke hidungku. Bau itu amat menaikkan berahi diriku. Aku mula menguncup dan menjilat Cipap Riana. Desas dan desus Riana bertambah jelas. Tapi aku yakin tiada siapa yang akan mendengar rengekkan Riana di luar krn ditenggelamkan oleh bunyi radio.

Jilatanku semakin ganas. Sesekali aku menjelirkan lidahku ke dalam bukaan Cipap Riana. Sesekali aku menyedut kelintit Riana. Asin air mazi Riana tak kuhiraukan. Beberapa minit kemudian, jilatanku lebih banyak tertumpu pada kelintitnya. Riana bagaikan cacing kepanasan. Jari-jemarinya sibuk meramas rambutku. Lama-kelaman Riana mula mengerakkan punggungnya mengikut rentak jilatanku. Nafas Riana bertambah berat. Riana telah terangsang dan badannya cuma mengikut gerak nalurinya.

Riana tiba-tiba menghentikan rentak punggungnya. Tangannya mengenggam erat kepalaku. Suaranya tertahan-tahan seolah-olah menahan dari menjerit. Kakinya mengepit bandanku dngn kuat. Serentak dngn itu badan Riana mula mengeletik, kakinya mengejang.

Aku masih perlahan-lahan mengentel kelentit Riana sambil memenekannya dngn lidahku. Aku tahu Riana sedang menikmati kemuncak nafsu syahwatnya. Aku biarkan Riana menghayati keenakkan itu.
Apabila Riana reda, aku mendonggakkan kepalaku memandang Riana. Wajah Riana seolah keletihan. Matanya layu. Riana perlahan-lahan menarik kepalaku keatas. Kami berciuman lembut. Nafas Riana masih termengah-mengah.

Bila ciuman itu terhenti Riana berbisik kepadaku bahawa itulah pertama kalinya dia tersama amat nikmat di seluruh tubuh badannya. Terasa ada elektrik yang menjalar di segenap sarafnya tambahnya lagi.
dngn senyuman aku menerangkan begitulah rasanya apabila seorang perempuan mencapai puncak syawatnya. Tanya Riana lagi bolehkah lelaki menikmati rasa yang sama. Aku mengiakan pertanyaan itu sambil menambah, apabila air mani terpacar dari anggota kemaluan lelaki.

dngn penuh rasa ingin tahu Riana bertanya bagaimana lelaki boleh memancarkan air mani. Aku menjawab dngn mengurut bahagian kemaluan atau menjalin hubungan kelamin, istilah orang putih, 'make love'.
Aku tersentak sedikit bila Riana menguatkan hujahku tadi, “seperti apa yang dilakukan oleh mama dan papa?”

Aku cuma mengganguk. Di dalam benakku mula terfikir mungkin Riana pernah ternampak mama dan papanya 'make love' krn Riana sering juga tidur di bilik mereka.
Kami terdiam seketika. Aku terasa tangan Riana mula cuba melurutkan seluar dalamku. Aku bertambah tersentak bila Riana menyatakan, “Riana nak!”

Aku cuba mendapat kepastian dngn bertanya apa yang dia inginkan. Tanpa berselindung Riana menjawab, 'make love'. Aku mengingatkan Riana, sedarkah dia dngn permintaannya itu dan tahukan dia risikonya. Dia menjawab tegas yang dia sedar dan tahu apa yang dimintanya.

Aku menjadi serba salah. dngn membisu, aku baring disisi Riana. Riana bangun sambil berkata, dia amat menyayangi aku dan dia tahu aku juga begitu. Mataku cuma berkelip-kelip memandang Riana. Tak tahu apa yang harus aku perkatakan. Dia mahu kepastian aku sama ada betulkah aku menyayangi dirinya. Aku mengangguk.

Seolah anggukan itu tanda persetujuan atas permintaannya tadi, Riana melurut seluar dalamku ke bawah. Kini kami berdua bertelanjang bulat. Mata Riana seolah terbeliak memandang kemaluanku. Dadanya kelihatan berombak kembali menandakan nafsunya mula naik. Riana memegang kemaluanku. Kemaluanku seolah berdenyut tersasa sentuhan telapak tangan Riana yang halus dan lembut.

Riana kini menjadi 'wanita' pertama menjamah kemaluanku dngn penuh rasa nafsu. dngn ibu jarinya dia mengosok kepala kemaluanku yang kini basah dek air maziku. Aku mengejangkan badanku menahan rasa kenikmatan. Bak kata Riana tadi, terasa kejutan elektrik kecil menjalar ditubuhku. Aku hanya mampu memejam mataku sambil mengerang keenakan.

Riana melepaskan kemaluanku. Lantas Riana naik ke atas tubuhku. Terasa kehangatan cipap nya di batang konek aku. cipap nya mula membasahi kemaluanku. Riana mengerak-gerakkan cipap nya seolah-olah megurut-urut kemaluanku. Aku cuma mengkakukan badanku sambil mengenggam erat cadar katil Riana. Memandangkan aku cuma mendiamkan diri, Riana mencium pipiku sambil berbisik, “Riana nak make love dngn Abang, please!”

Aku merenung mata Riana yang penuh harapan. Hatiku kalah dngn rayuan orang yang aku sayangi itu. Sambil meramas buah dada Riana, aku menyatakan, “I'm yours if that is what you want.”

Riana tersenyum girang dngn reaksi aku. Dia lantas mengucup bibirku. Kami berbalas ciuman.

Riana bangun meninggikan sikit punggungnya. dngn sebelah tangan memegang kemaluanku, Riana menghalakan senjataku ke arah lubang mahkotanya. Aku mengingatkan Riana supaya perlahan sebab kemungkinan dia akan merasa sakit untuk pengalaman pertama ini.

Apabila kepala kemaluanku sudah berada di bibir cipap nya dan hujung senjataku sudah mula mengetuk pintu lubuknya, Riana memaut bahuku. Aku mengusap dan membelai belakang Riana. Riana yang kini dadanya di atas dadaku mula bergerak perlahan ke bawah agar tubuh kami bersatu.

Terasa ada sesuatu yang menghalang kemaluanku dari terus masuk. Riana mengetip bibirnya seolah-olah menahan sakit. Aku cuma dapat membelai rambut dan badan Riana.

dngn satu tarikan nafas dan wajah orang yang nekad, menghentakkan cipap nya terus ke arah batang konek aku. Terasa kemaluanku telah dapat membolos benteng dara Riana. Riana menjerit kecil sambil menghempaskan kepalanya ke dadaku. Riana diam sebentar dan badannya terasa menggigil sedikit. Aku terus membelai Riana dngn penuh kasih sayang sambil bertanya, “are you okay sayang?”.

Riana cuma membatu. Aku kaget seketika. Aku menyahut nama Riana. Riana kemudian bangun sambil tersenyum manja kepadaku. Kami serentak memandang ke arah kemaluan kami. Kemaluanku sudah tidak kelihatan. Yang nampak cuma bulu kemaluanku bertaut dngn bulu Riana yang masih halus. Riana tersenyum manja krn kini badan kami telah BERSATU. Kami berpelukan sambil bercium.

Kemaluanku terasa digenggam lubang Cipap Riana yang terasa amat ketat. Sesekali Riana mengemut cipap nya menyebabkan aku mengeliat menahan keenakan yang teramat sangat. Riana tersenyum bangga krn dapat menghadiahkan aku suatu kenikmatan. Riana membelai dadaku sambil bermain dngn puntingku.

Rasa sensasi di bahagian kemaluanku ditambah dngn rasa geli di pntingku menyebab desusanku makin kuat. Riana tersenyum nakal memainkan peranannya. Aku meramas-ramas buah dada Riana yang meranum.

Aku menggulingkan Riana. Kini aku pula menindih Riana. Aku lebih bebas dan Riana sekarang terpaksa akur dngn tingkahku. Kedua tapak tangan kami bertemu. Jari-jemari kami berselang-seli, bergenggam erat. Tubuh kami telah menjadi satu, kami kini menjalinkan hubung asmara.
Kami kekadang berkuncupan. Aku menjelirkan lidah kedalam mulutnya. Riana menyambut dngn mengulum lidahku. Kekadang Riana pula menghulurkan lidahnya untuk aku kulum. Aku telah mula menyorong dan menarik kemaluanku. Perjalanannya amat lancar disebabkan Cipap Riana telah lama basah. cerita lucah Meraba Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur

Riana mula mengikut rentak sorong-tarikku. Bila aku menolak, Riana akan menyuakan cipap nya agar kemaluanku dapat masuk sedalam-dalamnya. Rentak irama di radio yang romantis menyebabkan kami tidak terburu-buru menjalin asmara ini. Kami mahu menikmati pemgalaman pertama ini. Menghayati bagaimana keduanya menglepaskan rasa kasih. Badan kami mula bertindak-balas. Aku dan Riana sudah tidak boleh berkata-kata, cuma kami berdesas dan berdesus melahirkan rasa keenakan.

Kami mula berguling lagi, Riana pula mengawal ayunan. Kali ini lebih laju sedikit. Riana sesekali mengigit dadaku menahan rasa kesedapan. Walaupun ini adalah pengaman kami yang pertama, kami seolah-olah telah biasa melakukan ini semua. Aku cuma mengikut gerak naluriku. Aku tahu Riana juga begitu. Keserasian antara kami menyebabkan kami begitu asyik melayan perasan sesama sendiri.

Kami bertukar posisi lagi. Aku pula menghayunkan dayungan. Dayungan kini bertambah laju. Sesekali aku mengigit telinga Riana menandakan rasa geramku. Kemutan Cipap Riana sesakali terasa kuat sambil badannya mengigil kecil. Riana mungkin merasakan kemuncak syawat kecilnya. Setelah beberapa ketika kami beguling lagi. Riana akan cuba mendayung pula. Sama seperti tadi ayunan kali ini lebih pantas dari sebelumnya. Tubuh kami telah mula berpeluh. Namun kami tidak pedulikan semua itu. Aku terus menjilat tubuh Riana yang terasa masin dan sesekali dapat menghisap punting Riana. Begitu juga Riana.

Kini tiba masa aku mendayung. Tapi kali ini ayunan lebih kepada hentakan. Aku menghentakkan senjataku sedalam-dalamnya ke lubuk sulit Riana. Riana akan menanti sambil menyuakan lubang nikmatnya.
Riana sudah mula tidak dapat mengawal rasa. Tangan memgenggam erat tanganku. Matanya tertutup rapat. Riana mengetip bibir sambil mengeluarkan erangan yang tersekat-sekat. Kakinya merengkul kuat pinggangku. Kepalanya mengeling-geling dan wajahnya seperti orang menahan rasa keenakkan.

Riana sampai kemuncak syahwatnya. Badannya menggeletik sambil menggelupur. Aku junamkan sentataku sedalam mungkin dan membiarkan ia di situ. Erangan Riana cukup memberahikan bila aku mendengarnya. Kemutan lubang cintanya terasa amat ketat.

Bila rengkulan kaki Riana mula longgar, aku menerusan rejahan aku. Aku tahu beberapa detik lagi aku akan dapat rasakan apa yang Riana rasakan. Seluruh saraf mula terasa sensasinya. Apabila sensasinya tertumpu pada kemaluanku. Aku mencabut kemaluanku dan melepaskan air maniku diperut Riana. Aku terdampar di atas Riana.

Riana megusap lembut rambutku. Sesekali terasa meremang bulu tengkukku bila Riana mengusap lembut tengkukku. Terasa kejutan elektrik mengalir di tulang belakangku bila Riana membelai belakang dan punggungku.

Riana membisikan rasa terima kasihnya padaku. Aku membalas, “it's my pleasure.”
Lantas aku mengucapkan cintaku padanya. Dia membalas ringkas, '”love you too.”

Aku beguling ke sisi Riana. Sambil berpelukan kami merenung mata. Terdengengar radio mengumumkan jam sudah pukul satu pagi. Dalam kehening malam berasama kesyahduan lagu di radio, aku nampak mata Riana mula berair.

Aku bertanya kepada Riana adakan dia menyesal dngn apa yang telah berlaku. Riana menjawab, “No regret.”
“Riana gembira yang Riana dapat mencurahkan kasih Riana pada Abang sebagai seorang kekasih. Riana telah lama memendam perasaan dan Riana tahu Abang juga begitu. Abang menyesal ke?'”
Sambil mengesat airmata Riana dan tersenyum aku menjawab, “No regret!.”

Riana tersenyum menambah seri diwajahnya. Aku bangun mengambil kainku dan mengelap air maniku di tubuh Riana. Ternampak air maniku berwarna kemerahan sedikit. Aku tahu itu darah dari selaput dara Riana. Aku membersihkan Cipap Riana dan juga batang konek aku untuk mengelakkan rasa tidak selesa. Aku kemudian menarik selimut dan kami tidur dalam keadaan bogel sambil berpelukan.

Elus Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur, citer lucah, cite sex, cerita lucah cipap tembam, citer lucah kongkek sepupu

Meraba Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur


Setelah beberapa jam tidur, aku terjaga apabila terasa Riana sedang memainkan lidahnya di puntingku sambil tangannya mengurut kemaluanku. Sekali lagi kami menjalinkan hubungan kasih sayang. Kali ini lebih aggresif dngn penuh perasaan. Kami menyambungnya lagi sekali lagi di dalam bilik mandi Riana. Kami bangun awal pagi itu untuk menguruskan bilik tidur dan mengelakkan rasa wasangka Uncle Kamil dan Autie Si.

Setelah Riana tamat persekolahan, hubungan kami bertambah intim. Aku mula berani meminta Uncle Kamil kebenaran membawa Riana keluar 'dating' (bersiar atau menonton wayang).
Kini Riana menuntut di salah sebuah pengajian tinggi tempatan. Hubungan kami lebih ketara seperti orang bercinta. Keluarga kami sedar dngn berkembangan itu. Mereka tidak pernah menghalang. Ibuku pernah menduga aku didepan Riana, Uncle Kamil dan Untie Si. Tanya ibu bila aku nak naik pelamin memandangkan umurku dah hampir lewat duapuluhan. Aku cuma menjawab sinis, “habis tu kawannya belum sedia dan masih belajar.”

Riana tertunduk malu. Uncle Kamil dan Untie Si tersenyum aje.

Elus Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur, citer lucah , cite sex, cerita lucah cipap tembam, citer lucah kongkek sepupu, Elus Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur, citer lucah sepupu, cite sex , cerita lucah cipap tembam sepupu, citer lucah kongkek sepupu
Meraba Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur ***
Meraba Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur, sex story , Elus Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur, citer lucah, cite sex, cerita lucah cipap tembam, citer lucah kongkek sepupu, porn, erotic novel sex, Meraba Cipap Tembam Sepupu Bongsu Ketika Tidur



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/