Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut

Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut - Vania baru saja melangsungkan perkahwinan dengan kekasihnya, Fandi. Mereka berdua sdh lama bercinta, sejak dari sekolah menengah lagi. Vania seorang setiausaha di sebuah syarikat, mempunyai paras rupa yg amat ayu jelita, dengan potongan badan yg amat memberahikankan, 36D-26-35.

Mereka berdua dibesarkan dengan cara kebaratan oleh ibu bapa mereka. Malah sejak mereka bercinta daripada tingkatan empat lagi, iaitu ketika mereka berusia 16 tahun, mereka sdh kerap menikmati persetubuhan. Fandi bertuah dapat memiliki dan menikmati badan montok dan mantap Vania yg menjadi rebutan ramai ketika di sekolah, universiti, mahupun di pejabat.

Vania menyerahkan pantat tembam dan dubur ketatnya untuk dinikmati Fandi atas dasar cinta. Malah dia rela jika Fandi membuntingkannya kerana dia tahu Fandi akan sentiasa bersamanya. Fandi pula mmg jarang membazirkan air maninya. Rugi rasanya jika dia tidak memancutkan benihnya ke dalam pantat Vania yg amat tembam dan lembut itu. Pernah beberapa kali dia memancut di luar tapi rasanya kurang nikmat jika dibandingkan dengan memancut di dalam pantat Vania.

Ramai lelaki yg geramkan badan Vania. Dia berketinggian sederhana dan bertubuh berisi. Kulit Vania putih dan gebu. Malah melihatkan paha dan betis dia saja membuat zakar mencanak. Bila Vania memakai seluar berkain kapas lembut, kepadatan dan kelebaran bontot dia amat terserlah. Vania jugak mempunyai tundun pantat yg amat tembam sehingga bentuknya dapat dilihat dengan jelas jika seluar yg dipakainya agak ketat. Ramai lelaki melancap membayangkan Vania.

Di sebalik perasaan cinta Fandi pada Vania, dia jugak ketagih dengan keenakan tubuh isterinya itu. Walaupun dia tidak pernah mengawan dengan perempuan lain, dia pasti tidak ada yg lebih enak daripada Vania. Malah, dia berasa amat bertuah dan bangga apabila rakan-rakannya memuji akan betapa ranum dan mantapnya tubuh Vania. Zakar Fandi tidaklah sebesar mana tapi disebabkan pantat Vania yg sempit dan tembam, dia masih dapat merasa nikmat kemutan pantat Vania.

Perkahwinan Vania dan Fandi diadakan secara besar-besaran kerana mereka mempunyai keluarga yg berada. Sehari selepas acara persandingan, mereka pergi berbulan madu di Eropah selama dua minggu. Dan kerana mereka sdh lama mengawan bersama, mereka tidak berniat untuk menangguhkan mendapat anak. Tidak seperti pasangan pengantin yg lain yg mahu menikmati kemanisan persetubuhan sepuas-puasnya sebelum komited membina sebuah keluarga.

Namun Vania menyimpan sesuatu di dalam hatinya. Selama ini, atas dasar cinta, dia rela membuntingkan anak Fandi walaupun tanpa ikatan perkahwinan. Bagi Vania, tubuhnya milik lelaki yg dicintainya dan mencintainya. Tapi, walaupun selama ini dia menyerahkan rahimnya dipancut dengan air mani Fandi, dia tidak jugak bunting. Malah, dia takut jugak bahawa zakar Fandi yg kecil dan pendek itu tidak mampu memancut banyak dan deras; tidak cukup untuk membuntingkannya.

Tetapi Vania tidak cepat berputus asa. Secara sendirian dia pergi berjumpa doktor pakar, namun berita yg diterimanya menambah kerisauannya. stlh menjalankan ujian ke atas Vania, doktor itu mengesahkan bahawa dia sebenarnya sangat subur; dan jika hanya setitik benih masuk ke dalam pantatnya dia mampu mengandung. Malah doktor itu jugak mengatakan bahawa walaupun tanpa ujian klinikal itu, cukup dengan melihat bentuk tubuh Vania sdh tahu betapa suburnya tubuh dia.

Doktor muda itu menjalankan pemeriksaan di luar kelaziman ke atas Vania. Walaupun dia terikat dengan deklarasi professionalisme kedoktoran, kemantapan badan Vania tidak mahu disia-siakan. Dia menyuruh Vania berbogel tanpa diberi baju sementara. Mencanak zakar doktor itu apabila buah dada Vania yg bersaiz 36D yg putih dan bulat itu terdedah. Apatah lagi di celah kepitan paha montok dan gebu Vania kelihatan pantat yg paling tembam dan paling comel pernah dilihatnya.

Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut

Disuruhnya Vania berbaring di atas tilam dan diangkatnya paha Vania ke atas. Terpampanglah kesuburan dan ketembaman vagina Vania di depan matanya. Tidak cukup dengan itu, dia kemudian menyuruh Vania berpusing dan menonggeng. Mendengus doktor muda itu dengan kepadatan dan kelebaran bontot Vania. Dia jugak menguak belahan bontot itu dan melihat betapa ranum dan bersih simpulan dubur Vania. Banyak air mani dia terbazir melancapkan bayangan pantat dan dubur Vania.

Hanya satu kesimpulan saja – Suaminya, Fandi, adalah lelaki mandul. Vania menangis di sepanjang perjalanan pulang daripada klinik tersebut. Punah harapannya untuk membuntingkan anak Fandi. Punah harapannya untuk membina keluarga bahagia bersama Fandi. Bagaimana harus dia memberitahu Fandi keadaan ini? Fandi tentu akan marah kerana ego lelakinya tercabar apabila diberitahu bahawa perempuan sesubur Vania pun tak mampu dibuntingkannya. Silap haribulan, Fandi akan meninggalkannya.

Sementara rumah baru disiapkan, Vania bersetuju untuk tinggal sementara di rumah keluarga Fandi. Lagipun, rumah besar itu hanya dihuni oleh ibu dan bapa Fandi dan adik Fandi bernama Handi yg berusia 18 tahun. Fandi mewarisi kecantikan ibunya manakala Handi mewarisi kekacakan bapanya. Fizikal Fandi sedikit feminine manakala tubuh Handi mmg maskulin. Sebab itulah Vania jatuh cinta dengan Fandi – Lelaki itu kacak dan baik. Dia jugak tidak kasar dan lemah lembut.

Namun, akibat daripada pewarisan itu, Fandi tidak mempunyai zakar yg benar-benar jantan. Alat pembiakan Fandi itu kecil dan pendek. Handi pula, kerana mewarisi daripada bapanya, mempunyai zakar yg luar biasa jantannya. Batang zakar Handi panjang dan gemuk, manakala kantung telurnya besar dan berat. Pendek kata, Handi sangat jantan. Vania tidak pernah melihat zakar Handi secara zahir tapi dia pernah terlihat bentuknya di sebalik seluar pendek yg selalu dipakai Handi.

Pada awalnya, Vania tidak kisah itu semua. Ini kerana pantat Vania sangat tembam dan sempit, jadi ia tetap memberikan kenikmatan kepada dia dan Fandi sewaktu bersetubuh. Lagi pula, seperti Fandi, dia tidak pernah dijamah lelaki lain selain Fandi. Kawan-kawan Vania selalu bercerita tentang nikmat dirodok oleh zakar besar dan jumlah benih yg dipancutkan tapi Vania tidak kisah itu semua kerana dia sangat cintakan Fandi. Dia tidak sampai hati untuk berfikir tentang kejantanan lelaki lain.

Berbeza dengan abangnya, Handi tidak pernah kekal dengan satu perempuan. Kejantanan yg dimilikinya tidak disia-siakan dan dia telah menikmati ramai perempuan; baik budak sekolah, pelajar universiti, tunang orang mahupun isteri orang. Dan akibat sifat kejantanan Handi yg melampau itu, dia sentiasa akan membuktikan kejantanannya dengan meledakkan setiap pancutan air maninya yg sentiasa pekat dan subur ke dalam pantat pasangannya setiap kali dia mengawan.

Tapi sebenarnya ini bukanlah sifat asal Handi. Dia mula bertukar menjadi kasanova selepas pertama kali bertemu dengan Vania empat tahun lepas ketika dia berusia 14 tahun. Ketika itu Vania dan Fandi berusia 24 tahun. Walaupun Vania dan Fandi telah bersama lapan tahun sebelum itu, mereka berdua hanya mendedahkan percintaan masing-masing empat tahun lepas ketika mereka merancang untuk bercuti bersama di Bali. Atas arahan ibu bapa Fandi, Handi harus pergi bersama mereka.

Handi tidak dapat melupakan bagaimana dia terlihat abangnya dan Vania mengawan pada malam pertama di Bali. Fandi terlupa mengunci pintu yg menghubungkan dua bilik itu dan ketika Handi mahu mengambil telefonnya yg tertinggal di bilik Fandi, dia terhenti di sebalik pintu dan menyaksikan dua insan sedang bersetubuh. Itulah pertama kali dia melihat seorang perempuan berbogel, dan dia terus jatuh cinta kepada Vania yg 10 tahun lebih tua daripadanya.

Mata Handi tidak berkedip menikmati keindahan tubuh badan Vania. Dia sdh banyak kali melihat majalah dan menonton video lucah namun pada penglihatannya bentuk badan Vania jauh lebih sempurna daripada semua model atau pelakon lucah. Dia lihat abangnya sedang bernafsu menetek buah dada Vania yg bulat dan tegang. Dia lihat abangnya menongkah paha dan betis Vania yg montok dan gebu itu. Dia jugak lihat pantat Vania yg bersih dan tembam itu dijolok abangnya.

Sejak daripada itu, Handi sering berangankan menyetubuhi Vania. Entah berapa banyak air maninya terbazir dengan bayangan tubuh Vania. Dia jugak sdh mula memikat dan menjamah tubuh gadis satu per satu. Niatnya cuma satu, dia mahu mencari yg bertubuh sesempurna Vania dan jika dia berjumpa, gadis itulah yg bakal hidup bersamanya. Namun setiap gadis yg diratahnya tidak sama macam Vania, ada saja yg kurang. Jadi dia teruskan usaha mencari tubuh idamannya.

Apabila Vania sampai ke rumah keluarga Fandi, tidak ada seorang pun di situ. Ibu bapa Fandi mungkin sdh keluar, manakala Handi mmg jarang di rumah. Dia terus saja mandi dan ingin berehat dan tidur seketika untuk melupakan sementara rasa gundahnya. Selesai mandi, dia memakai seluar pendek berkain kapas yg selesa dan berbaju nipis tanpa memakai baju atau seluar dalam. Dia terus terlelap apabila merebahkan tubuhnya ke atas katil tanpa menutup pintu bilik.

Handi pulang ke rumah dengan gembira. Dia baru saja berjaya mengayat seorang budak sekolah berusia 16 tahun. Dia yakin akan dapat menjamah tubuh muda itu esok. Dia berjalan melintasi bilik kelamin abangnya dan Vania namun dia terhenti dan menjenguk melalui pintu bilik yg tidak tertutup rapat. Kelihatan wanita idamannya sedang tidur lena. Ketika itu Vania tidur meniarap dengan hanya berseluar pendek ketat. Geram Handi melihat kemontokan dan kegebuan bontot dan paha Vania, satu-satu cinta hatinya.

"Peerghhh....peluang terbaeekkk ni...Bukan senang nak dapat tengok.." niat jahat Handi mula timbul.

Dia memberanikan dia mendekati tubuh ranum Vania. Seluar pendek Vania yg berkain nipis dan lembut itu menampakkan kepadatan bontot Vania. Dengan berhati-hati dia menggunakan satu jari untuk menyelak bukaan seluar Vania. Berderau darah muda Handi apabila pantat Vania yg amat tembam dan bersih itu mula kelihatan. Geram Handi menjadi-jadi dan kalau diikutkan hatinya, mahu saja dia meramas dan menyonyot bibir pantat Vania. Handi sdh mula berfikir dengan zakarnya.

"Aduhaiiii...Kak Vania..Kak Vania..Kau betul-betul buat aku gerammmmm...." Handi mula nekad membuat rancangan.

Apa nak jadi, jadilah. Dia tahu ibu bapanya hanya akan pulang petang nanti. Dia jugak tahu Fandi biasanya pulang malam. Satu demi satu pakaiannya ditanggalkan. Mulanya niat dia hanya untuk melancap sambil melihat badan gebu dan montok Vania. Semakin dibelai semakin mencanak zakarnya. Dia jugak perasan bahawa zakarnya kali ini mampu membesar lebih daripada biasa. Kalau biasanya zakarnya akan memanjang sebanyak 7 inci, tetapi hari ini zakarnya dapat memanjang sebanyak 8 inci, lebih 1 inci. Telurnya menegang dan batangnya membengkok akibat terlalu geram dan berahi dengan tubuh bogel di depannya itu.

"Isyy... Panjang giler batang aku dibuatnya... Ini semua pasal penangan Kak Vania la ni..." Handi sendiri terkejut dibuatnya.

Dengan tidak berfikir, Handi naik ke atas katil. Berdegup-degup jantungnya ketika itu. Empat tahun dia menahan rasa. Dia harus bertindak cepat kalau tidak melepas. Dia tahu Vania akan membantah jadi dia harus berada dalam tubuh Vania secepat mungkin. Perlahan-lahan dia menyorot seluar pendek Vania ke bawah. Meleleh air liurnya melihat betapa lebar dan padatnya bontot Vania. Di sebalik belah bontot itu, dia jugak melihat ketembaman dan kesegaran pantat Vania. Handi sdh tidak sabar.

Perlahan-lahan dia memanjat ke atas belakang Vania yg sedang tidur lena meniarap dan membawa zakarnya rapat ke bibir pantat Vania yg tertutup rapat. Dia meletak air liurnya ke keseluruhan zakarnya untuk pelinciran. Apabila kepala zakarnya menyentuh bibir pantat Vania dia merasakan seperti satu renjatan dan dengan itu lepaslah takuk zakarnya ke dalam lubuk pantat wanita idamannya. Vania mula menggeliat dalam lena apabila dia terasa seperti ada sesuatu di pantatnya. Lena betul dia terlelap kali ini.

Apabila Vania mula menggeliat itu, secara semula jadi zakar Handi semakin menyelinap ke dalam. Meremang bulu roma Handi kerana dia merasa kenikmatan yg amat sangat. Separuh daripada zakarnya telah berada di dalam lubuk pembiakan Vania. Handi hilang sabar. Inilah saatnya. Sekali dia menarik nafas lalu dia menyantak keseluruhan zakarnya ke dalam pantat subur Vania.

"Yeaarrghh....aarghhh....!!!" Handi mengerang kuat sewaktu menyantak masuk batang zakarnya dengan kasar.

Handi menyantak batang zakarnya masuk ke dalam pantat tembam Kak Vania dengan kasar.!!

Vania tersentak dengan santakan padu Handi lalu terjaga daripada lenanya. Pantatnya kini terasa sendat.

"Oohh my god... Handizz... Apa kau buat nii... Lepaskan Kak Vania... Ooohh godd!!" Vania menjerit kecil.

Melalak Vania apabila dia menyedari bahawa Handi sedang meradak bontot padatnya. Apabila Vania melalak, Handi dengan rakus menyantak-nyantak pantat subur Vania dengan padat dan dalam.

"Come on..Kak Vania..aahh..aarghh...Kejap je...Handi nak kejap je.." jawab Handi berselang-seli dengan erangannya.

Apabila Vania mula meronta, Handi memeluk badan montok Vania dengan erat supaya zakarnya tidak terlepas keluar. Tapi, mana mungkin zakar sepanjang dan segemuk itu boleh terkeluar kerana ia sedang berada jauh di dalam lubuk pembiakan Vania yg sempit dan lembut itu. Dalam keadaan tertiarap, nafas Vania mula sesak. Buah dada montoknya penyek tertekan dengan bebanan tubuh Handi yg sedang menindih belakang tubuhnya

Vania berusaha mengepit daging bontotnya dengan harapan batang zakar 8 inci Handi akan gagal merabak lubang pantat tembamnya...

"Oouuhh...God...Don't do this..Handi...Oohhh..Shit..fuck..!..Arghh..Isyyy...oohh god..!" Vania mula meronta-ronta sambil kakinya semakin terkangkang lebar...

Vania berusaha menggelinjang dengan harapan untuk melepaskan diri namun tubuh Handi yg tegap itu terlalu kuat untuknya. Malah, perbuatan Vania itu membuatkan zakar Handi semakin terperosok jauh ke dalam pantat tembamnya. Walaupun tuan badan tidak merelakan, namun pantat Vania telah tewas dan mula mengeluarkan lendir nafsu yg pekat dan melekit. Pantat Vania akur dengan kejantanan Handi dan kakinya mula membuka luas untuk mengizinkan belalai jantan itu melapah lubuk subur wanita itu.

Handi merasakan seperti berada di kayangan. Tak tercapai dek akal kelazatan badan Vania. Dah berpuluh betina dia jamah dan pancut namun tidak ada yg selazat tubuh yg sedang dinikmatinya itu. Manalah dia akan cari tubuh yg sama seperti ini. Bontot debab Vania terasa sangat empuk setiap kali dia menyantak padat ke dalam pantat yg maha tembam itu. Handi merengek-rengek seperti budak kecil kerana menanggung kesedapan yg melampau. Cinta dia kepada Vania tiada taranya.

Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut, cerita seks, sex lucah, novel lucah terbaru, cerita porno, citer lucah, citer seks

Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut


"Aarghhh...fuck..! Fuck..damn..I love you Kak Vania... You have a very tight pussy..!" Handi mengeluh kesedapan.

"Aaahh... Please Handi..Jangan buat macam ni pada akak... Please..Tolong jangannn..." Vania masih berusaha merayu untuk kali terakhir.

Walaupun tanpa rela, seluruh tubuh Vania tewas kepada kejantanan Handi. Selepas hanya 10 minit tubuh bogel Vania tersentak-sentak kekejangan. Dia merasakan puncak kenikmatan yg maha hebat. Tangannya mencengkam cadar dan bontotnya menonggeng tinggi akibat kepuasan yg amat sangat. Handi memeluk tubuh montok Vania erat sambil menyantak padat supaya cinta hatinya itu merasa kenikmatan semaksimum boleh. Sayu dia melihatkan Vania dalam keadaan begitu.

"Ooohh..uuhh..shitt..stop...don't..Handi..don't...Handi..stop...God...Don't...stop...DON"T STOP Handi..JANGAN BERHENTI...!!!.." akhirnya Vania menjerit tidak tertahan....

Vania telah tewas sepenuhnya. Dia tidak pernah merasakan kepuasan sebegitu rupanya walaupun sdh lama mengawan dengan Fandi. Zakar Fandi tak cukup jantan untuk memuaskan pantatnya sampai begitu sekali. Dua minit dia menikmati puncak kepuasan akibat ditebuk Handi dengan ganas. Kejantanan Handi mmg hebat; dua kali lebih panjang dan dua kali lebih gemuk daripada zakar Fandi. Vania kini telah lembik dan tak bermaya untuk melawan lagi. Dia terpaksa menyerah kepada Handi.

"That's it Kak Vania...I'm fucking you hard..! Macam tu la...sayang..Yeaahh..baby..!" Sorak Handi gembira dengan penyerahan Vania.

stlh Vania kembali tenang, Handi kembali memeluk erat tubuh bogel bidadarinya. Disantaknya bontot Vania padat-padat. Dia gigitnya tengkuk Vania lembut-lembut. Semakin lama semakin padat, semakin padu jolokan Handi ke dalam pantat tembam Vania. Handi masih remaja dan sdh tentu zakarnya sangat kuat. Kebiasaannya dia meratah perempuan selama sejam baru mahu memancut tetapi pantat Vania lain macam sedapnya. Pantat bidadarinya sangat lembut dan sempit.

Cuma 20 minit berlalu dan kini kantung telur Handi sdh selesai menghasilkan benih mani yg sangat subur dan sangat pekat. Handi menyedari hal ini tapi sebenarnya dia belum bersedia untuk memancut. Dia mahu manjamah Vania sekurang-kurangnya sejam. Tubuh seenak ini harus dinikmati selama boleh. Lagipun dia tidak tahu bila lagi dia akan menjamah Vania. Namun, badan Vania terlalu ranum dan lazat. Handi jugak akan tewas. Ini baru dikatakan buku bertemu ruas.

"Eeerghh...tahan Handi..tahan...You can't do it..Bertahan sikit lagi...eerrgghhh..aarkk..tahan..." Handi sedaya-upaya cuba menahan klimaksnya...

Walaupun tanpa rela kerana mahu mengawan lebih lama, Handi akur dengan kesuburan dan kelazatan lubuk betina Vania. Dia tak berkuasa untuk menahan benih jantannya yg sdh memenuhi kantung telurnya sejak dari tadi. Dia kembali memeluk badan mantap Vania yg tertiarap dengan erat; dia kembali menggigit tengkuk mulus Vania dengan lembut. Dia menyantak-nyantak lubuk betina Vania dengan padu sehingga paha gebu Vania terangkat dan bontot padat Vania tertonggeng.

Ketika itu meledaklah semburan air mani yg amat pekat dan putih daripada takuk zakar Handi terus ke dalam rahim betina Vania. Sekali lagi Vania melalak dan meraung akibat tersentak dengan ledakan benih-benih Handi yg deras dan banyak itu. Pantat tembam Vania mengemam dan mengepam belalai Handi supaya dia memancut dengan lebih banyak dan lebih deras. Vania menggelupur dan menggeletek akibat dibenihkan dan dibuntingkan Handi sedemikian rupa.

"Ooohh yearrgggghhh....Ohhh good god.....aahhkk...aarrgghh..BANYAKNYA AIR MANI AKUUU..!!!..." Handi meraung-raung seperti orang tidak siuman...

Crot! Crot! Crot! Creettt! Benih jantan Handi bukan saja memancut, tetapi sdh ditahap membuak akibat kelazatan yg tak tercapai dek akal. Dia terus melepaskan benih buntingnya tak henti-henti ke dalam pantat subur Vania. Vania terus menggelupur manakala Handi menggigil melalui detik pembuntingan itu. Air mata Handi pula menitis akibat perasaan cinta melampau kepada isteri abangnya dan jugak akibat pancutan yg paling nikmat pernah dirasainya. Oh Vania!!!

Entah berapa belas das pancutan dilepaskan Handi ke dalam tubuh pasangan mengawannya. Tidak ada persoalan lagi. Vania sdh pasti akan buntingkan anak Handi. Seperti kata doktor, tubuh Vania sangat subur, malah setitik air mani boleh membuntingkan Vania. Inikan pula pancutan yg sepadu dan sebanyak pancutan Handi tadi. Puas sdh Handi membuktikan cintanya kepada Vania. Dia telah membenihkan Vania itu sebagai bukti perasaannya kepada perempuan ranum itu.

Selepas 10 minit membiarkan lelehan air mani sehingga ke titisan terakhir, dia menarik kejantanannya keluar dengan berhati-hati. Dilihatnya tidak ada setitik pun benihnya ikut keluar sekali. Handi meletakkan bantal di bawah perut Vania supaya saluran pantatnya condong ke atas bagi mengelakkan benihnya meleleh keluar. Dalam keadaan tertiarap dengan bontotnya yg tertonggeng tinggi Vania masih teresak-esak namun dia sendiri pun membiarkan bontot tembamnya menadah ke atas. Dia jugak tidak mahu benih Handi yg subur itu terbazir.

Kesuburan pantat Vania terbukti apabila 2 bulan kemudian dia terus bunting stlh kejadian itu. Fandi sangat gembira kerana disangkanya benih dia yg dibiakkan oleh Vania. Fandi tidak tahu bahawa Vania membuntingkan anak adiknya sendiri. Handi pula semakin gilakan Vania kerana betina bunting itu semakin mantap dan montok. Bontot Vania semakin melebar dan pantat Vania semakin menembam. Namun itu adalah rahsia mereka berdua. Vania telah menjadi milik Handi. Walaupun itulah kali pertama Handi berzina dengan Vania, dia berjaya meninggalkan pewaris dari air maninya. Zakar dan benih Handi berjaya menghamilkan Vania secara haram, tanpa sesiapa pun tahu.

Sejak peristiwa pertama itu, Handi berulangkali bersetubuh dengan Vania. Handi sdh jadi ketagih berzina dengan Vania, dan Vania jugak semakin ketagih untuk bersetubuh dengan adik iparnya yg gagah itu. Vania hanya melayan suaminya Fandi atas dasar sayang dan tanggungjawabnya sebagai seorang isteri. Sekarang, nafsunya hanya boleh dipuaskan oleh Handi. Fandi tidak perasan zakar adiknya yg panjang lagi besar telah memuaskan isterinya hampir setiap hari kerana pantat Vania sentiasa tembam dan ketat. yg paling pelik sekali, semakin membesar perut Vania, semakin kuat nafsu Handi bersetubuh dengan Vania. Selepas saja Vania habis berpantang, Handilah orang yg pertama merasmikan Vania dan Fandi suaminya orang kedua. Setahun 2 kali Vania bunting, dan kini Vania kandungkan anak ketiga Handi. Ibu bapa mertua dan suaminya tidak perasan sama sekali akan hal ini. Malahan mereka meminta Vania melahirkan lagi ramai anak dan cucu untuk mereka agar rumah mereka lebih meriah.

Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut, cerita seks, sex lucah, novel lucah terbaru, cerita porno, citer lucah, citer seks
Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut ***
Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut, sex story , Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut, cerita seks, sex lucah, novel lucah terbaru, cerita porno, citer lucah, citer seks, porn, erotic novel sex, Adik Ipar Henjut Pantat Kakak Sampai Pancut



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/