Cipapku Berkorban Untuk Papa

Cipapku Berkorban Untuk Papa - Namaku Sariani, aku adalah seorang surirumah yang berumur 31 tahun, sudah 8 tahun aku aku berkahwin dengan Ram. Hasil dari perkahwinan, aku mempunyai 3 orang anak dan anak-anakku semuanya sudah bersekolah.

Suatu malam rumahku dikunjungi oleh ayahku yang tinggal tidak jauh dari rumahku. Dia meminta untuk bermalam di rumahku semalam dua kerana telah bergaduh dengan emakku. Aku dan suamiku tidak berkeberatan membenarkan papa bermalam dirumah kami. Suamiku juga gembira kerana dia terpaksa menghadiri mensyuarat di Kuala Lumpur keesokan hari selama dua hari.

"Bagus jugak papa di sini sebab saya terpaksa ke kuala lumpur esok. Tidaklah saya risau sangat jika papa tinggal di sini, dapat tengokkan Rani dan anak-anak Lan," kata suamiku.

"Ye la papa... tidaklah Rani takut sangat bila malam," sambungku.

"papa tak kisah, terima kasihla sebab benarkan papa bermalam di sini," jawab papa.

papa telah berusia 68 tahun, tetapi badannya masih tegap, maklumlah orang kampung banyak amalan petuanya.

"Kenapa papa bergaduh dengan mak?" Tanyaku.

"Entahla... mak kau asyik membebel saja, papa pun tak faham," jawab papa dengan nada agak sedih.

Kesian juga aku mendengar keluhan papa kerana aku juga tahu yang emak bersikap acuh tak acuh dalam menberikan perhatian terhadap papa. Malam itu kami tak banyak bersembang kerana kesian melihat papa yang kepenatan lagi pun suamiku akan berangkat ke Kuala Lumpur esok.

Cipapku Berkorban Untuk Papa

Keesokan harinya selepas suamiku bertolak ke Kuala Lumpur, aku melakukan aktiviti harianku sebagai suri rumah seperti biasa. Anak-anakku pula ke sekolah, jadi tinggallah aku dan papa di rumah.

Aku melihat papa asyik termenung, mungkin mengenangkan nasibnya. Aku merasa papa mungkin mengalami perselisihan yang agak besar dengan emak. Malam itu aku cuba bersikap biasa dengan papa, ketika aku menyiapkan makan malam, papa dan anak-anakku berada di ruang tamu menonton tv.

Selesai makan malam, lebih kurang pukul 10 malam anak-anakku semuanya masuk tidur kerana esok mereka bersekolah. Aku pula sibuk di dapur mengemas pingang mangkuk, papa berada di ruang tamu dan masih termenung.

"Hai papa... termenung aje, teringatkan mak kat rumah ke?" Tegurku memecah kesunyian.

"Ishh... takde lah Rani, kalau papa ingatkan kat dia pun boleh dapat apa, mak kau dah tak sayang kat papa," dengan nada terkejut papa menjawab.

"Eh papa ni, tak baik cakap macam tu... mana papa tahu mak dah tak sayang papa lagi?" Tanyaku.

"Kalau mak masih sayang kat papa, dia buat macam Rani ni haa... makan minum disedia, layan laki dengan baik, ni tidak asyik nak berleter je kerjanya," jawab papa.

"Manalah tahu... biasanya selalu tidur berdua, malam ni papa keseorangan pulak," tambah ku dan papa ketawa kecil mendengarnya.

"Apa sebab papa dan mak bergatuh, cuba bagitahu Rani," tanyaku.

"Takde ape la Rani, masalah kecil je," jawab papa.

"Rani tahu ni mesti masalah besar, sebelum ni papa tak pernah merajuk macam ni... cakapla papa... bagitahu Rani, Rani ni kan anak papa..." pintaku.

"Kalau kau nak tahu sangat, baiklah... papa ni dah hampir 6 tahun tidur berseorangan, sejak adik kau lahir sehingga sekarang, mak kau tak pernah melayan kemahuan batin papa, tiang bendera papa ni masih boleh menegang, kalau dah tegang mestilah perlu tempat untuk disalurkan, kat mana lagi kalau tidak kat tubuh mak kau, tapi mak kau selalu menolak bila diajak bersama, sebab itulah marah sangat," kata papa.

Aku agak terkejut dan sedikit malu apabila mendengar cerita dari papa, namun aku faham sebab aku sudah berkeluarga.

"Ala papa... mak kan dah tua, sebab tu la dia tak mahu melayan papa," jawabku.

Walaupun ada perasaan malu untuk bercakap soal seks dengan papa, aku terpaksa kerana aku yang memaksa papa agar memberitahu masalahnya padaku.

"papa tahu, tapi papa pun ada nafsu... tak kan sekali-sekala pun tak boleh. papa pun tua juga... habis papa nak buat macam mana, tak kan papa nak cari pelacur...." papa berkata dengan nada geram.

Aku terkejut mendengar kata-kata papa, aku tidak meyangka papa berkata sedemikian.

"Sabarla papa..." aku cuba menyabarkan papa.

Baru aku tahu kenapa papa bergaduh dengan emak. Ini kerana kemaruk nafsu seks papa yang gian untuk merasai cipap perempuan. Patutlah ketika makan semua malam tadi aku perasan yang papa asyik merenung buah dadaku yang tertonjol disebalik t-shirt nipis yang aku pakai. Sudah menjadi kebiasaanku bila di rumah, aku hanya berbaju t-shirt dan berkain batik tanpa memakai coli dan seluar dalam. Aku juga merasa kesian dengan masalah yang di hadapi papa.

"Kau ni Rani, jangan jadi macam mak kau... jaga hati dan perasaan suami kau. penuhi keinginan suami kau seab itu memang tangugjawab seorang isteri," kata papa lagi.

"Ye la papa, Rani tahu... tapi abang Lan mana nak pandang sangat Rani ni, tubuh dah gemuk. Dia tu pun asyik sibuk je, takde masa sangat kat rumah," jawabku.

"Eh... mana ada gemuk, apa la Lan tu... kau yang cantik ni di tinggalkan kat rumah. Kalau papa, papa nak sentiasa di sisi isteri yang cantik macam kau ni," kata papa memujiku.

"Ala papa, Rani ni mana cantik sangat... anak dah tiga, tubuh pun tak menarik lagi... tu yang abang Lan tak nak pandang kot!" Aku menjadi sedikit bangga dengan pujian papa.

"Betul Rani... kau ni masih cantik, tubuh kau masih solid dan mengiurkan lelaki memandang... macam mak kau masa muda dulu.. tapi mak kau tu perangai dia teruk sikit," papa memujiku lagi, aku menjadi gembira mendengar pujian dari papa.

"Tak pe lahayah, sabar je lah, dah perangai mak macam tu... Rani nak selesaikan kerja kat dapur tu dulu, lepas tu kita sambung bercerita," kataku sambil bangun dan terus ke dapur.

Ketika aku terbongkok-bongkok dalam keadaan menonggeng mengemas dan menyusun pinggan mangkuk, aku tak perasan yang papa berada di belakangku. Bila aku bangun punggungku terkena bahagian hadapan tubuhnya, menyebabkan papa hampir terjatuh. papa telah memegang punggungku sehingga tubuhnya rapat pada bongkah punggungku untuk mengelak dirinya dari terjatuh.

Aku dapat merasakan kekerasan batang papa menempel tepat pada lurah punggungku. Mungkin batang papa mengeras ketika kami berbual-bual tadi atau papa terangsang apabila melihat aku yang tertonggeng itu. Aku tak pasti tetapi aku tahu keadaan papa yang sedang kemaruk nafsu itu akan cepat terangsang.

Aku juga merasa sedkit terangsang apabila merasa batang papa di lurah punggungku, aku sekarang cepat terangsang kerana sudah beberapa minggu suamiku tidak menyetubuhiku.

"papa ni... terkejut Rani..." tegurku dan papa mula menjarakan tubuh dari punggungku.

"Maafkan papa Rani, papa tak sengaja... tak perasan pulak Rani nak bangun. papa nak basuh tangan ni..." jawab papa tersenyum.

"Tu la papa ni, nasib baik terlanggar punggung Rani, kalau terlanggar benda lain, entah apa akan terjadi."

Tak sangka kata-kata itu keluar dari mulutku. Ini mungkin kerana aku mula bernafsu, cipapku mula berdenyut-denyut kerana merasakan kekerasan batang papa yang menempel pada lurah punggung tadi.

Namun aku tak meyangka aku boleh terangsang dengan ayahku sendiri. Mungkin sebab kerana sekarang ini aku dahagakan belaian suamiku.

"papa nak kopi... nanti Rani buatkan?" Cepat-cepat aku bertanya kerana aku merasa malu dengan kata-kataku tadi.

"Kopi apa..." tanya papa.

"Kopi tongkat ali campur madu," kataku sambil mengambil cawan untuk membuat kopi.

"Eh tak payah susah-susahlah Rani, tapi kalau dah buat tu papa minum aje," kata papa.

"papa ni... nah..." aku menghulurkan air itu kepada papa dan papa terus meminumnya.

"Bila kena kopi tongkat ali ni selalunya tongkat papa turut sama menegak, entahlah... sejak akhir-akhir ni malam-malam asyik bangun je tongkat papa ni, nak pacak kat mak kau, dia tak bagi," kata papa lagi.

Aku hanya tersenyum dan faham apa yang dimaksudkan oleh papa, aku bertambah terangsang mendengar kata-kata papa tapi aku hanya bersikap biasa.

"Bila dah menegak, papa yang susah, tak lena tidur dibuatnya, nak buat macam mana, mak kau tak nak layan," ujar papa lagi.

Aku tahu perbualan papa mula menyentuh soal-soal seks, aku tahu yang papa memang gian sangat nak bersetubuh. Aku juga merasa kesihan dengan nasib papa, jika boleh aku mahu menolongnya.

"papa mintaklah elok-elok dengan mak, cakaplah kat mak... melayan suami tu wajib kalau tak berdosa," kataku.

"Dah bebuih mulut papa ni ceramah kat mak kau tu, akhirnya papa pula dituduhnya orang tua gatal tak sedar diri. Mak kau tak tahu yang papa ni teringin sangat nak bersetubuh," jawab papa.

Cipapku kini mula berair kerana dari tadi dirangsang nafsu berahi.

"Rani kesian tengok papa tapi tak tahu nak tolong macam mana, memang Rani faham sangat kalau lelaki dah terangsang tu memang tak boleh duduk diam, samalah macam abang Lan tu," kataku lagi.

"Apa boleh buat Rani, takkan la kau ni anak papa... kalau tak dah lama papa peluk-peluk tubuh seksi kau," jawab papa membuatkan aku mula tergoda.

"Ala papa ni... tubuh Rani ni seksi ke?" Tanyaku.

"Eh kau ni Rani... papa tak bohong, kalau papa dapat seminggu tak makan pun tak pe," jawab papa.

"Sebenarnya Rani tak sampai hati nak tengok papa macam ni, tapi Rani tak tahu nak tolong macam mana. Rani dah ngantuk ni, Rani masuk tidur dulu la papa," kataku sambil berlalu ke dalam bilik tidurku meninggalkan papa.

Aku terjaga dari tidur apabila merasa ada tangan yang meramas-ramas buah dadaku, aku terkejut dan dalam kegelapan aku terus memegang tangan tersebut.

"Rani... papa ni, maaf la Rani, papa dah tak tahan ni bila tengok tubuh Rani yang menghairahkan ni...." bisik papa di telingaku.

"Ehh... papa, terkejut Rani... apa papa buat ni, Rani ni kan anak papa," jawabku.

"Tolonglah Rani... kasihankan la papa, sekali je. papa teringin sangat nak merasa cipap, lagipun bukannya luak apa-apa pun. Kau pun bukannya anak dara lagi, tolong la Rani... sekali ini je... boleh ye Rani," rayu papa.

"Tapi Rani takut la papa..." kataku.

"Boleh la Rani, papa tahu kau seorang anak yang baik... kau jangan takut. Tak siapa yang tahu kalau kita tak pecahkan rahsia ni. Anggap sajalah kau membalas jasa papa... boleh ye Rani..." renggek papa sambil tangannya meraba dan meramas kembali buah dadaku.

Rabaan dan ramasan papa di buah dadaku mula merangsangkan nafsuku. Aku hanya mendiamkan diri membiarkan tangan papa terus bermain-main di dadaku. Melihat diriku diam dan membiarkannya meramas-ramas buah dadaku, papa semakin berani. Aku dapat rasakan papa mula mengosok-gosok permukaan cipapku yang mula basah.

"Rani... papa dah tak tahan sangat ni, papa nak masukkan batang papa dalam ni ye..." bisik papa sambil menekan-nekan cipapku.

Aku yang sudah terangsang hanya diam dan mengangguk lalu menarik tubuh papa supaya menindihi tubuhku. papa naik menindihi tubuhku lalu memeluk erat tubuhku. papa mula menarik bajuku ke atas dan menanggalkannya, papa juga melucutkan kain batik yang masih di tubuhku dan berbogellah aku di dalam pelukkannya. Buah dadaku diramas-ramas beberapa kali lalu papa memanggalkan kain pelikatnya.

papa yang tidak berbaju itu mula menganggkangkan kakiku, aku mengerang apabila terasa papa mula mengesel-gesel kepala batangnya pada lurah cipapku yang sudah licin dengan air berahiku.

"papa masukkan ye..." bisik papa lagi.

Aku hanya mendiamkan diri sambil memejam mataku menanti tusukkan batang keras papa. Aku mengerang apabila bibir cipapku mula terbuka untuk menerima kemasukan batang papa kedalam cipapku.

papa mengeluh kesedapan ketika batangnya mula menguak masuk, setelah separuh batang papa memasuki cipapku, di tariknya keluar dan ditekannya masuk kembali dengan lebih dalam sehingga keseluruh kepanjangan batang papa tenggelam didalam rongga cipapku.

Aku menjerit perlahan menahan kesenakkan kerana inilah kali pertama rongga cipapku diteroka sedalam-dalamnya sehingga menyentuh pintu rahimku.

papa membiarkan batangnya terendam di dasar cipapku, aku yang kegelian dan kesenak an itu mengemut dan mencengkam kemas batang papa sehingga tubuhku terasa kejang dan mengeluarkan air klimaksku yang pertama. Memang besar dan panjang batang papa kurasakan sehingga rongga cipapku terasa penuh.

papa menggoyang-goyangkan punggungnya memusing-musingkan batangnya yang masih terendam rapat di dalam cipapku. Geselan kepala batang papa yang menyentuh pintu rahimku dengan bulu-bulu dipangkal batangnya yang lebat itu mengosok-gosok kelentikku sambil papa meramas dan menghisap puting buah dadaku menyebabkan aku bertambah terangsang. Tubuhku menjadi lemah, tetapi aku gagahi juga untuk menahan asakan batang papa yang mula menghenjut cipapku dengan rentak perlahan.

Batang papa sentiasa menyentuh pintu rahimku setiap kali ditusuk hingga kedasar cipapku. papa menujah cipapku dalam tempoh yang agak lama dan batangnya masih gagah menikam cipapku. Aku telah pun klimaks untuk kali ke dua ketika batang papa rancak menghenjut cipapku. Walau pun sudah klimaks dua kali, kesedapan dan kegelian masih terasa pada cipapku setiap kali batang papa keluar masuk dari rongga cipapku.

Cipapku Berkorban Untuk Papa, cite lucah seks, cerita sex lucah, cipapku dikongkek papa, cerita seks papa rogol anak

Cipapku Berkorban Untuk Papa


Aku membalas tujahan batang papa dengan memeluk kemas tubuhnya dengan mengemut kuat batangnya, kakiku disilangkan pada pinggangnya menyebabkan batang papa tertanam rapat di dalam cipapku. Aku menahan kegelian dan kesenakan akibat tekanan kepala batang papa yang rapat pada pintu rahim ku, dengan sekuat hati aku mengemut-ngemut cipapku mencengkam batang papa.

papa mula mengerang kesedapan dan memuji-muji diriku, ketika itu juga aku mula merasakan batang papa mula bedenyut-denyut dan mengembang-ngembang. papa mengerang kuat ketika melepaskan pancutan air maninya yang menghangatkan rahimku, aku juga melepaskan air klimaksku yang ketiga.

Aku terdampar kepenatan dan aku dapat merasakan batang papa masih memuntahkan air maninya sehinggalah memenuhi setiap rongga cipapku.

Selepas itu papa tedampar kelesuan di atas tubuhku beberapa minit dan aku minta papa mencabut batangnya kerana aku ingin kebilik air. Aku membuka lampu bilik dan aku agak terperanjat melihat kepanjangan batang papa yang masih separuh keras itu. Hampir sekali ganda kepanjangan dengan batang suamiku, patutlah aku kesenakkan dikerjakan papa.

papa mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepadaku dan memuji-muji layanan aku dan mengatakan aku sudah membalas jasanya sebagai seorang anak. Aku hanya tersenyum bangga mendengar pujian papa.

"Kita habiskan di sini ajelah papa, lepas ni anggaplah tiada apa-apa yang berlaku di antara kita," kataku.

"Ye lah Rani, papa pun harap macam tu, tapi kalau papa teringin nak rasa lagi... bolehkan?" Tanya papa.

"Lepas ni kalau teringin nak lagi, pujuklah mak," jawabku.

cite lucah Cipapku Berkorban Untuk Papa
"Kalau mak tak bagi jugak, papa mintak dengan Rani boleh sebab memang nikmat dan sedaplah kalau dapat bersetubuh dengan Rani," Tanya papa.

"Tengoklah nanti, kalau boleh Rani bagi... kerana papa Rani sanggup," jawabku sambil tersenyum.

"Terima kasih sayang... Anilah anak yang ayang paling sayang. Rani memang anak yang baik kerana sanggup berkorban demi papa," kata papa sanbil berlalu dari bilikku.

Mungkin malam esok aku akan menjadi tempat untuk memuaskan nafsu papa lagi. Aku pun tidak tahu sampai bila aku harus memuaskan nafsu papa namun aku tidak kisah. Kerana papa, aku sanggup berkorban untuk menjadi anak yang berjasa.

Cipapku Berkorban Untuk Papa, cite lucah seks, cerita sex lucah, cipapku dikongkek papa, cerita seks, papa rogol anak, Cipapku Berkorban Untuk Papa, cite lucah seks, cerita sex lucah, cipapku dikongkek papa, cerita seks papa rogol anak
Cipapku Berkorban Untuk Papa ***
Cipapku Berkorban Untuk Papa, sex story , Cipapku Berkorban Untuk Papa, cite lucah seks, cerita sex lucah, cipapku dikongkek papa, cerita seks papa rogol anak, porn, erotic novel sex, Cipapku Berkorban Untuk Papa



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/