Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas

Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas, Kebiasaannya bila dah hujung bulan, budget pun dah makin sempit. Kami pun sama-sama ikhtiar untuk mencari port / tempat kami melakukan sex tanpa mengeluarkan duit. Kali ini saya mengajak abang melakukan aktiviti sex di rumah sewa saya. Kebetulan hari Sabtu itu semua kawan-kawan serumah saya pulang ke kampung.

saya dah berangan nak ajak abang main secara ganaz, brutal dan havoc di rumah sewa saya itu. saya teringin nak main atas sofa di ruang tamu menghadap ke pintu sliding kaca yg boleh nampak terus ke pintu pagar. Bermakna, kami boleh melihat jika ada orang yg datang ketika kami sedang menikmati permainan sex nanti.

Petang itu, abang datang ke rumah sewa saya seperti yg dijanjikan. Pantat saya yg dah seminggu tak dipancut ini terkemut-kemut, gatal dan merenyam rasanya. Masuk saja ke ruang tamu, abang terus mencium mulut saya dngn rakus dan ganaz. Pergerakan kami cukup pantas dan cekap (dah biasa ler katakan dan dah seminggu memendam rindu) dan sekejap saja kami sudah berbogel. Di sofa, abang berlutut menghadap pantat saya dan saya secara otomatis merenggangkan kaki untuk memudahkan abang menjilat kelentit dan lurah pantat saya.

Lama juga abang mengerjakan pantat saya dngn lidahnya. saya suka dijilat. saya suka abang menyedut-nyedut kelentit saya. Bila sudah pasti pantat saya cukup basah, abang berdiri semula dan kini giliran saya pula yg berlutut menghadap butuh 6 inci abang itu. saya mengulum dan menghisap semahu-mahunya. Sekitar 10 minit kemudian, abang memegang bahu saya dan mengajak memulakan. Abang duduk di sofa, memegang batang butuhnya yg tegak berdiri. saya dngn selambanya duduk mengangkang sambil menyuakan lubang pantat saya ke arah butuh yg telah siap berdiri. Setelah pasti ia tepat mencecah lubang pantat saya yg dah lencun dan licin, saya pun menurunkan bontot saya perlahan-lahan. Perlahan tetapi pasti! Pasti masuk!
'Ahhhh…..sssss…….mmmmm……aaaaaaahhhh….aaabbbbaaannnggg…mmmm,' desah saya sebaik saja kepala butuhnya menerjah masuk terus lancar ke pangkal rahim saya sambil menggesel-gesel dinding lubang nikmat saya. saya suka gaya duduk di atas. Dapat masuk santak dan saya boleh mengemudi bahtera pelayaran kenikmatan mengikut selera lubang pantat saya. Pada masa yg sama, abang dapat meramas dan menghisap tetek saya. Abang boleh meramas bontot saya. Abang mudah menggentel-gentel kelentit saya. saya suka! Sedap! Gerakan saya seolah-olah berputar-putar. Sekejap ke depan dan ke belakang. Sekejap ke kiri dan ke kanan. Sekejap mengangkat bontot dan menekan ke bawah. Semua pergerakan saya rasa sangat nikmat dan nyaman. Abang juga suka cara begini sebab banyak tugas yg boleh dilakukan sambil boleh relax sedikit.

Cerita lucah Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas

'Ahhh….eeerrghh…mmmm…bang…isap tetek Ijja bang…gigit sikit bang….oohhh…. …iihh…iiissssshhh…mmmmm…mmmm…aaaaahhh…eeerrrgh…aaahhh..uuussshh,'saya merengek sedap bila bergelek-gelek laju dan perlahan di atas abang dngn batang butuhnya masih tetap utuh mengisi rongga pantat saya. Pantat saya yg sentiasa merindui butuh abang dan tujahan-tujahan nikmatnya. Sememangnya pantat saya sentiasa membutuhkan batang butuh abang. Gerakan bontot saya semakin tak keruan. Ramasan abang ke atas tetek saya dan geselan antara kelentit dngn bulu ari-ari abang membuatkan pertahanan saya menjadai semakin lemah. Tak berdaya menahan lagi.

'Ohhh….hhuuuuhuuuuhuuu….ssseedddaapppp…bbaangg…Ijjjaaa…sammmpaaiii…ni... ..Ijjjjaaaa…sssaammmpppaaii…bbbaannnngg…..oooohhh…aaahhhh,' erangan saya agak kuat seiring dngn hentakan bontot saya ke arah membenamkan batang butuh abang dalam-dalam. Biar santak sampai ke pangkal rahim saya. Biar senak tapi saya suka santak ketika mencapai klimaks. saya menggelepar dan menggigil kesedapan. Indahnya klimaks.

Sebaik saja saya selesai menikmati klimaks yg indah tadi, kami bertukar posisi. Kini kami berada dalam posisi doggie style. saya menonggengkan bontot saya dan menyuakan kepada abang seolah-olah meminta disegerakan tikaman butuhnya ke dalam lubang pantat saya yg dah becak. Sambil muka saya menghadap ke arah pintu sliding. saya tak psti samada jiran di depan rumah tu nampak perlakuan kami. saya yg dah seminggu gersang ni menggoyang-goyangkan bontot saya bila saja kepala butuh abang terbenam perlahan-lahan dan santak ke pangkal rahim saya.. Rongga pantat saya terkemut-kemut kesedapan. Hayunan abang keluar dan masuk berjalan sempurna. Perlahan. Laju. Kemudaian direndamnya sekejap. Henjut lagi perlahan dan melaju. Rentaknya yg berirama itu membuatkan nafas saya termengah-mengah. Tidak beberapa ketika selepas itu saya menggelatak dan menggelepar kenikmatan seiring dngn kenikmatan klimaks saya. Abang belum mahu klimaks lagi tetapi masih terus menghayun pinggangnya ke depan dan ke belakang. Begitu nyaman. Begitu indah. Tersangat nikmat. Sedap tak terkira. Butuh abang masih tetap dngn aktiviti keluar dan masuk. Sedap!

Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas, cerita seks, sex lucah, citer lucah stim, erotic lucah novel

Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas


'Oooohhhh…aaabbbanngg…Ijjjaaa…rinnduuuu….Ijjjaa dah tak tahan…..,' merengek sedap sambil rongga pantat saya seolah-olah menggenggam konek dan meramas-ramas butuh abang yg berhenti rehat seketika. Abang tunduk sedikit dan menjilat-jilat tengkuk saya. saya mengeliat kegelian. Meremang bulu roma saya dibuat begitu.. Pantat saya semakin becak dan lencun. Bunyi berdecap-decap bila hentakan abang kuat dan laju.

'Ahhh….iiihh…mmm…ooohhh….aaaabbbbaangggg…sssseeeedddapppnnnyyaa…mm... ….iihhhh….iiissss…….aaaa…eeerrghhh…..,' saya mengerang sambil menggelepar lagi. 'Abanggg…abanggg…bbbaanggg…iiiihhhh…iiissss….oohhh…hhuuuhuuhu….iiihhh…. …mmm…lagi bang…goyang bang…iiihhh…iiisss…mmm..mmm…mmmm….,'saya menggoyang-goyang pinggang dan bontot saya. Akhirnya saya mencapai kemuncaknya. 'Ohhh…aaahhh….iihh….Ijjjaa....iiiisssshhh…Ijjaaa…abbanggg…dahh….dahh...taak­k… ..tttaaahhannnn niii….ooohhh…aaaahhhhh…,' abang mendengus, menghamburkan nafas yg kuat serentak dngn hentakan kuat berserta pancutan air maninya di dalam rongga pantat saya.

Panas! Hangat! Semburan air mani abang yg hangat dan pekat itu, saya merinduinya siang dan malam selama seminggu. 'Sedapnya pancut kat dalam…mm…Ijja suka abang pancut kat dalam tapi kalau sama-sama sampai dan pancut lagi best, kan?' soalan cepumas saya kepada abang untuk memancing nafsu nya semula selepas kami berehat seketika melepaskan lelah. saya bangun dan berjalan ke dapur untuk mengambil air minuman untuk kami berdua. Semasa saya melangkah menuju ke dapur, terasa air mani abang mengalir keluar, meleleh ke paha. saya menoleh dan melihat abang tersenyum saja melihat air maninya tadi keluar.

Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas, cerita seks, sex lucah, citer lucah stim, erotic lucah novel
Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas ***
Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas, sex story , Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas, cerita seks, sex lucah, citer lucah stim, erotic lucah novel, porn, erotic novel sex, Abang Kongkek Cipap Ku Dengan Ganas



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/