Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina

Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina | Petang itu pukul 5.00 waktu saya bersiap-siap untuk pulang Datuk Chen yang baru pulang dari menghadiri mesyuarat dgn pelanggannya mendekati mejaku dan mengarah agar saya masuk ke biliknya. saya lihat muka Datuk Chen kemerehan dan langkahnya terkocoh-kocoh laju.

saya memikirkan sesuatu, mungkin Datuk Chen menghadapi masalah. Dalam keadaan kegawatan dan ekonomi yang tak menentu segala sesuatu boleh saja berlaku. Sebagai personal assistant atau setiausaha pribadi saya memang rapat dgn Datuk Chen. Segala masalah syarikat sentiasa diceritakan padaku. Bila satu persatu syarikat kewangan di Amerika Syarikat dan England runtuh dan muflis, tempiasnya mungkin terkena syarikat Datuk Chen yang juga menceburi bidang kewangan.

saya menghadap cermin di sisiku. saya rapikan pakaian dan rambutku dan berjalan pelan ke bilik Datuk Chen. dgn perasaan debaran saya mengetuk daun pintu bilik pejabat Datuk Chen. saya pun hairan knp hatiku rasa berdebar padahal sebelum ini tak ada pula perasaan seperti ini bila saya memasuki bilik Chen.

“Masuk.”
saya mendengar suara Datuk Chen bila saya mengetuk pintunya. saya memulas tombol pintu, membuka daun pintu dan perlahan saya melangkah mengatur tapak demi tapak. Kira-kira enam langkah berjalan saya sudah berada tepat di hadapan Datuk Chen. Datuk Chen sedang bersandar di kerusinya sambil memejam mata.
“Datuk, ada perkara yang Datuk perlu saya lakukan?” tanyaku dgn suara lembut.
“Bella duduk,” Datuk Chen bersuara dgn mata masih terpejam.

Cite lucah Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina


  • Cara dan sikap Datuk Chen membuat saya sedikit cemas. Biasanya tak begini. Selalunya Datuk Chen kelihatan ceria. Tapi petang ini Datuk Chen sama sekali berubah. Belum pernah saya melihatnya selama beberapa tahun saya bekerja dgnnya.

  • Boss saya yang berusia 60 tahun itu kelihatan seperti ada sesuatu masalah yang mengganggu dirinya. saya harap bukanlah masalah syarikat, kalau ada masalah pun biarlah masalah yang tak ada kena mengena dgn syarikat. saya sendiri gerun jika syarikat ini muflis saya akan kehilangan kerja. Bagaimana saya akan membayar sewa rumah dan ansuran kereta yang baru saya beli.
  • “Datuk, datuk ada masalah?” Tanyaku selepas beberapa ketika melihat Datuk Chen diam saja.

  • “Ya! Saya ada masalah.”
  • saya bertambah risau bila Datuk Chen menyebut dia ada masalah. saya kembali membayangkan kalau saya akan kehilangan pekerjaan. Pada masa keadaan ekonomi yang tak menentu ini rasanya tak mudah untuk mendapat pekerjaan. Ngeri rasanya membayangkan perlu naik turun tangga bangunan membawa dokumen dan resume mencari kerja kosong. “Berat ke masalah datuk?” saya memberanikan diri bertanya. “Tak pasti. Bella yang akan menentukannya.” saya menjadi tak mengerti. saya yang akan menentukan berat atau ringannya masalah Datuk Chen. Apa pula kaitannnya saya dgn masalah Datuk Chen. saya keliru dan tak faham. “Saya tak faham datuk.” saya berterus terang. “Begini ceritanya. Tadi selepas mesyuarat saya dan kawan-kawan ke kelab. Mereka memasang video, cerita menarik.”
  • “Menonton video perkara biasa datuk. Tak ada masalah pun, saya juga kadang-kadang menonton video.”


“Ini video sepecial, saya perlu bantuan.” “Bantuan mcm mana tu datuk. Saya kurang faham.” saya masih keliru dgn teka-teki lelaki cina di hadapanku ini. “Video tu cerita orang dewasa. Bella kita bercakap mcm orang dewasa.” saya masih kurang faham. Bercakap mcm orang dewasa? Memang pun saya bercakap dgn Datuk Chen mcm orang dewasa. Takkan saya nak bercakap mcm budak-budak dgn majikan sendiri. “Saya bercakap mcm orang dewasalah datuk.” “mcm ni Bella, kita pendekkan cerita. Bila tengok video tu penis saya tegang, sekarang pun belum turun. Saya perlu bantuan Bella untuk turunkannya.” “Saya belum pernah buat perkara mcm tu. Kerja saya membantu datuk urusan pejabat saja.”

“Saya bagi Bella satu ribu.”
saya jadi seram dgn permintaan Datuk Chen kali ini. Sejak kahwin saya tak pernah menduakan suamiku. Sudah dua tahun saya berkahwin tapi kami merancang untuk tak memiliki anak dalam waktu terdekat. Hubungan saya dgn suami amat bahagia. saya mendapat kepuasan tiapa kali saya bersama dgn suami.
Fikiranku berkecamuk, jika saya menerima tawaran Datuk Chen bermakna saya perlu melayan kehendak seksnya. Jika saya menolak, saya kehilangan wang seribu. Seribu ringgit sama dgn gaji saya setengah bulan. Kerja yang perlu saya lakukan pun bukan lama, paling lama pun satu jam sahaja. Tambahan pula telah seminggu suamiku out station. Nafsuku tak dilayan seminggu jugalah. saya confuse. “Ikut suka datuklah, saya hanya kerja di sini,” jawabku pelan. “Ini bukan perintah, Bella. Ini tak ada kaitan dgn kerja, ini hanya tawaran sukarela. Bella boleh tak setuju dan kerja Bella di sini mcm biasa sahaja,” jelas Datuk Chen menghilangkan keraguanku.

saya mengganguk tanda setuju. Wajah Datuk Chen berseri-seri. Datuk Chen bangun dari kerusinya dan mengajakku ke kerusi sofa tempat dia selalu melayan tetamu yang datang ke biliknya. Kami duduk berdekatan di atas kerusi sofa panjang yang lembut.

Datuk Chen menarikkan zip seluarnya dan menarik seluar dalam ke bawah. Melenting zakar Datuk Chen yang keras terjongol keluar. “Bella, penis saya keras sejak tadi. Dia tak mahu turun. Cuba Bella pegang.” saya terperanjat pada mulanya melihat batang pelir Datuk Chen yang sudah keras. Batang pelir lelaki cina ini tidaklah besar sangat. saya lihat biasa-biasa saja. Kepala merah kelihatan sedikit terkeluar dari kulupnya. Baru saya perasan rupanya Datuk Chen tak bersunat. saya pegang dan ramas pelir tersebut atas permintaan Datuk Chen.

Datuk Chen makin rapat kepadaku dan memasukkan tangannya ke dalam bajuku. Buah dadaku disentuhnya lembut. Datuk Chen mula menanggalkan butang bajuku. saya membantu dgn melepaskan blazer yang saya pakai. saya membiarkan tangan Datuk Chen merayap di atas coliku. Pada mulanya tindakan Datuk Chen tak agresif, tapi lama kelamaan dia semakin ganas. Maklumlah orang dah tua, perlu pemanasan terlebih dulu mcm enjin kereta lama. Datuk Chen menanggalkan coliku. Dia menghisap tetekku sepuas-puasnya. Buah dadaku diramas dan dihisapnya. saya mula menjadi khayal. Datuk Chen mula menghisap lidahku dgn rakus. Dia mula mencium dan menghisap lidahku berselera. saya semakin geli. saya menanggalkan baju kot dan kemeja Datuk Chen. Kemudian seluarnya pula kutanggalkan. Datuk Chen terus menjalankan kerja meramas dan menghisap buah dadaku.

Setelah puas bermain dgn dua gunungku Datuk Chen mula menggerakkan tangannya ke arah skirt pendekku. Tangannya dgn cekap menyelak skirtku ke atas. Seluar dalamku kelihatan. Datuk Chen terus meraba-raba ke dalam seluar dalamku mencari lubang perigiku. Tangan Datuk Chen menggentel-gentel biji kelentitku dgn enak sekali. saya mengeluh kesedapan. Setelah itu seluar dalamku dilucutkan oleh Datuk Chen. Ketika itu saya masih duduk di atas kerusi lagi. Datuk Chen membongkokkan kepalanya untuk menjilat lubang cipapku. saya pun membukakan kelangkangku lebar-lebar agar Datuk Chen dapat selesa menghisap cipapku. “You punya barang banyak baguslah Bella”, kata Datuk Chen. Cite Lucah

saya tersenyum saja menerima pujian Datuk Chen. saya memang menjaga alat sulitku dgn rapi. Kebersihan kujaga. saya cukur bersih bulu-bulu yang tumbuh, hanya sejemput kecil kutinggal bahagian atas tundunku yang tembam. Cipapku selalu saya cuci dgn feminine wash. Tentu saja Datuk Chen suka aromanya yang segar. Orang lelaki memang suka bau cipap yang segar dan bersih. Datuk Chen terus menghisap dan menghirup cairan dari cipapkuku. Air semakin banyak membasahi bibir cipapku yang merah ranum. Hujung hidung Datuk Chen menggelitik hujung kelentitku. saya geli bercampur nikmat. Bila lidah Datuk Chen meneroka lubang cipapku, saya rasa seperti terbang di kayangan. Lazat, nikmat, geli bercampur-campur. saya duduk tinggal diam. saya memegang balak Datuk Chen. Kulupnya yang tebal masih membungkus kepala merahnya. Pertama kali saya memegang pelir orang lain selain suamiku. Kali ini pelir lelaki cina tua yang tak bersunat.

saya memegang dan mengusapnya sehingga balak Datuk Chen bertambah tegang. Perlahan-lahan saya meramas-ramas batang dan melurutkan kulupnya. Batangnya saya mainkan sehingga betul-betul keras. Kulihat kepala merah secara perlahan-lahan keluar dari kulupnya. Hanya separuh sahaja kepala merah licin keluar dari kulup, separuh lagi masih dibungkus kulit kulup. Kepala pelir warna merah, kulit kulup warna coklat muda. Pelan-pelan saya menolak kulit kulup ke belakang. Mudah sahaja ia bergerak. Sekarang semua kepala pelirnya terbuka. Balak Datuk Chen sekarang dua warna. Bahagian kepala warna merah berkilat, bahagian batang warna coklat muda berurat-urat.

Kerana agak penasaran saya belek batang pelir Datuk Chen. Pelir tak bersunat ni bentuknya mcm pelir budak kecik cuma ukurannya saja tentunya lebih besar dan lebih panjang. Satu lagi bezanya saya lihat ialah kulup budak kecik tak boleh diloceh tapi pelir Datuk Chen mudah saja diloceh. Kulit kulup mudah bergerak ke belakang memperlihat kepala merah yang bentuknya mcm kudup cendawan atau topi jerman.
“Bella, you hisap penis I.” “Saya tak biasa hisap lancau tak potong.” saya rasa geli juga bila disuruh hisap pelir lelaki cina tua di depanku ini. Kawanku pernah cerita pelir lelaki yang tak bersunat kurang bersih. Ada benda-benda putih di bawah kulit kulup. Itu semua cerita kawan-kawanku. “Penis I bersih. Nanti I tambah lagi dua ratus.”
Cakap Datuk Chen dah jadi lain, sekejap saya sekejap I. saya tak kisah semua ini, saya memikirkan habuan tambahan dari Datuk Chen. Dua ratus ringgit extra. Kira okeylah tu.

Bukan luak pun kalau saya hisap dan kulum batang cina berkulup tu. saya mula beraksi, saya dekatkan mukaku ke celah paha Datuk Chen. Pertama sekali saya cium kepala merah lembab tu. Baunya agak pelik, tapi mungkin inilah aroma kepala pelir lelaki tak bersunat. Agak berbeza dgn kepala pelir suamiku yang rasanya tak ada bau. Kemudian saya jilat kepala merah tersebut, bermula dari lubang kencing hingga ke bahagian takuknya. Puas menjilat saya mengulum batang tua tersebut dan saya hisap pelan-pelan. Hanya beberapa minit terasa ada cairan hangat agak masin keluar dari muncung pelir Datuk Chen. Rupanya Datuk Chen telah mengeluarkan mazinya.

“Cukup Bella, I dah tak tahan. I nak rasa vagina you, I nak fuck you.” Sesudah puas Datuk Chen menghisap cipapku dia mula memegang balaknya untuk di masukkan ke dalam cipapku.

Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina, cite lucah sex, cite lucah melayu best cerita seks isteriku doggy style dipancut datuk cina

Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina


“Boleh bikin doggy style ke, Bella,” tanya Datuk Chen. “Apa saja yang Datuk minta, Bella kasi” jawabku. saya pun terus membongkokkan badanku di atas carpet sambil tanganku memegang kerusi sofa. Datuk Chen memeluk saya dari belakang. Terasa kehangatan tubuh kami berdua walau aircon terpasang di bilik Datuk Chen yang besar dan mewah itu. Datuk Chen merangkul badanku dari belakang sambil mencium belakang tengkokku. Terasa hangat nafas cina tua terasa di leherku. saya rasa batang Datuk mula membelah kedua belah buntutku. Perlahan-lahan Datuk Chen menghalakan batang kerasnya ke arah muara buritku yang semakin berdenyut-denyut minta diteroka. Kepala batang Datuk Chen akhirnya sampai ke belahan kemaluanku. Datuk Chen menekan perlahan-lahan batangnya ke dalam cipapku yang sudah basah. Terasa licin dan terus menerjah sehingga sampai ke dalam. Rasaku batang Datuk Chen tak panjang sangat, mengikut perkiraanku lebih pendek daripada pelir suamiku.
Kenanganku kembali ke zaman kecilku. Waktu usiaku 12 tahun, ibuku memujuk adik lelakiku yang berusia 10 tahun supaya bersunat. Adikku pada waktu itu tak mahu bersunat kerana takut sakit. Kata ibuku orang perempuan tak mahu lelaki tak bersunat. Kata ibuku lagi lelaki yang tak bersunat tak boleh kahwin. saya tak faham kata-kata ibuku waktu itu.

Sekarang ini batang pelir Datuk Chen yang tak bersunat tu telah bersarang dalam buritku. Selesa saja dia keluar masuk dalam lubangku yang sempit. Batang cina yang berkulup yang tak kenal pisau tok mudim tu gagah saja meneroka burit melayuku. Cerita ibuku tadi tak benar sama sekali, itu hanyalah gula-gula bagi memujuk adikku supaya mahu berkhatan. Bagiku berkhatan atau tak sama saja.
Apabila habis batang Datuk Chen terbenam ke dalam cipapku dia mula menghayunkan buntutnya agar balaknya keluar dan masuk. Batang Datuk Chen terus keluar dan masuk dgn lancarnya di dalam cipapku. Sesekali Datuk Chen menjerit kesedapan. saya pun begitu juga, cuma kurang sedap jika dibandingkan dgn batang suamiku yang bersunat. Semasa batang Datuk Chen masuk terasa sedap, tetapi apabila ditarik nikmatnya tak seberapa. Mungkin ini yang disebut kawanku, batang berkulup ni bila masuk bertabik bila keluar bersalam.

saya cuma melayan kerenah Datuk Chen saja. Setelah puas cara doggy, Datuk Chen menelentangkan saya di atas carpet lembut. Kali ini cipapku betul-betul di depannya. Dia membetulkan kepala merahnya yang berlendir menghala lubang buritku. saya mengangkang luas bagi memudahkan kerja Datuk Chen. Batang Datuk Chen terus dimasukkan ke dalam cipapku. Dia menyorong tarik dgn lajunya. Tiba-tiba saya sudah mahu mencapai klimaks, saya terus memeluk badan Datuk Chen agar dia melajukan lagi hayunannya. Tiba-tiba seluruh badanku lemah terkulai kesedapan. Datuk Chen juga semakin laju menghayunkan balaknya. “Bella I nak lepas dalam, boleh?”
“Boleh datuk, tapi kena extra dua ratus. Saya tak mau mengandung.” “Okey, okey.”
Datuk Chen menjawab dgn suara terketar-ketar. Batang pelirnya terasa makin bertambah keras dan berdenyut-denyut. saya tahu sebentar lagi tentu Datuk Chen akan memancutkan mani panasnya. saya mengemut lebih laju supaya Datuk Chen terasa sedap. saya ramas dan urut batang tua itu dgn dinding buritku. saya kemut makin laju dan makin kuat.

“Aahhh… uuhhh… sedap Bella.”
Datuk Chen mengerang kuat. Serentak itu saya rasa badannya menggigil dan pahanya terketar-ketar. Badannya dirapatkan dgn badanku dan terasa pancutan demi pancutan menerpa pangkal rahimku. Datuk Chen telah melepaskan benih-benih tuanya ke dalam rahimku. saya harap benih lelaki tua ini tak akan tumbuh dan membesar dalam rahimku. “Barang Bella sungguh sedap, sempit lubangnya,” kata Datuk.
saya hanya tersenyum. Datuk Chen terkapar keletihan di sebelahku. Dia meraba-raba tetekku dan meramas-ramasnya perlahan. saya biarkan saja. saya juga keletihan. Mungkin kerana agak lama berpisah dgn suamiku maka batang cina tua ini sedap juga rasanya. saya sempat mengalami orgasme bila cairan hangat menerpa rahimku tadi.

saya puas walaupun rasanya tak setanding dgn suamiku. Selepas itu saya ke bilik air membersihkan badanku agar pekerja lain tak curiga tentang apa yang berlaku. Setelah siap saya dan Datuk Chen mengemaskan diri, Datuk memberiku sekeping cek tertulis seribu empat ratus ringgit. Bagi saya tak rugi saya melayan bossku dgn baik kerana saya juga mendapat habuan. saya dah rasa batang bersunat punya suamiku dan batang berkulup punya Datuk Chen. saya suka kedua-duanya.

Isteriku doggy style dipancut datuk cina, cite seks, Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina, cite lucah sex, cite lucah melayu best cerita seks isteriku doggy style dipancut datuk cina
Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina ***
Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina, sex story , Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina, cite lucah sex, cite lucah melayu best cerita seks isteriku doggy style dipancut datuk cina, porn, erotic novel sex, Isteriku Doggy Style Dipancut Datuk Cina



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/