Konek Aku Pancut Dalam Cipap Isteri Jiran

Konek Aku Pancut Dalam CIpap Isteri Jiran - Nurdin segera menyelinap masuk ke rumah. Segera dia masuk ke dalam bilik. Takut rakan-rakannya yg sedang menonton tv ternampak. Sebaik pintu bilik dikunci, Nurdin melangkah ke katil dgn senyuman. Sehelai kain batik berada di tangannya. Dia duduk di katil dan terus menekup kain batik itu di mukanya. Bau sabun cucian yg mewangi di kain batik itu menyelinap di ruang pernafasannya. Sambil itu tangannya menggoncang batang konek nya yg keras dan sudah dikeluarkan dari bukaan zip seluar.

Keras meleding batang berurat Nurdin. Melancap di atas katil bujangnya sambil memekup wajahnya dgn kain batik yg diambil dari ampaian salah seorang jiran. Nurdin membawa kain batik itu di batang konek nya. Kemas jari jemarinya menggenggam batang konek nya yg dibaluti kain batik itu lalu menggoncangnya. Kelembutan kain batik yg baru dicuci itu membuatkan nafsu Nurdin bagaikan air menggelegak mendidih.

"Ooohhhh.... Halima.... Ooohhhh.... Halima..... " Nurdin bernafsu merengek menikmati lancapannya sambil membayangkan susuk tubuh tuan punya kain batik itu sambil menyebut namanya.

"Halima.... ohhh.... sedapnya bontot kau sayanggg...." Bayangan Nurdin sedang menikmati tubuh empuk Halima sedang rancak menguasai halusinasi.

Wajah jirannya yg diberahikan itu menghiasi lakonan angan Nurdin dan nafsunya semakin memuncak apabila dia membayangkan Halima melentikkan punggungnya sambil menyelak kain batiknya agar Nurdin dapat menghenjut batang konek nya lebih dalam ke lubang persetubuhan milik Halima. Goyangan dan gegaran daging punggung Halima yg subur setiap kali Nurdin mengasak batang konek nya keluar masuk sungguh mengasyikkan sekali di fikiran Nurdin. Suara erangan pompuan 20-an yg sudah bersuami dan mempunyai 1 orang anak itu bagaikan semakin membakar semangat nafsu Nurdin kongkek isteri jiran nya itu. Lentikan punggung subur pompuan bertubuh gebu itu begitu menggoda sekali, malah semakin memberahikan Nurdin apabila punggung berlemak nan lebar itu dihayun si empunya badan, tanpa perlu Nurdin menghenjut tubuhnya. Lenggok liuk punggung berlemak Halima membuatkan Nurdin semakin hilang kawalan hingga akhirnya berduyun-duyun sel-sel pembiakan Nurdin memancut keluar bertalu-talu. Tangan Nurdin erat menggoncang batang konek nya dan membiarkan air maninya membasahi kain batik yg menjadi alatnya melancap. Di dalam fikiran Nurdin sedang memerah benih pembiakannya mengisi lubang persenyawaan di tubuh empuk Halima.

Sementara itu di sebuah rumah yg agak jauh dari rumah Nurdin, seorang pompuan sedang keluar ke hadapan rumahnya. Dia berdiri memerhati ampaian pengering pakaian dan matanya melihat satu-satu pakaian yg tersidai. Fikiran pompuan itu seakan keliru dan segera matanya melilau di sekeliling mencari-cari sesuatu. Setelah puas mencari sesuatu yg tdk dijumpainya, dia pun mengangkat semua sekali pakaiannya dari ampaian dan masuk kembali ke dalam rumah.

"Manalah pergi kain batik aku ni. Takkan hilang lagi kot" getus Halima di dalam hati.

"Kenapa Halima?" tanya emaknya yg pelik melihat anaknya bergelagat seperti serba tdk kena itu.

"Tak de apa-apa" jawab Halima.

"Hamzah minggu ni balik tak?" tanya emaknya sambil mengurut betisnya dgn minyak urut.

"Minggu ni dia balik. Macam biasalah," jawab Halima acuh tak acuh.

Sememangnya suami Halima balik ke rumah ibu bapa Halima seminggu sekali pada hujung minggu. Tugasnya sebagai jurukimpal di Melaka membuatkan dia terpaksa berjauhan sementara dgn isteri dan anak-anaknya yg menetap di kampung mertuanya. Baliknya mereka ke kampung Hamzah di Sarawak juga tdk menentu. Sudah 2 tahun Nurdin menjadi pemerhati keluarga tersebut, setiap kali hari raya pasti mereka anak beranak ada di situ.

Apabila malam menjelma, sepasang mata sedang memerhati di dalam gelap malam di sebalik pokok-pokok sawit di sebelah rumah Halima. Matanya tajam memerhati kedai makan yg dibina di hadapan rumah Halima. Kelihatan beberapa orang sedang makan di kedai tersebut. Kelibat keluarga Halima sedang berniaga dilihat di kedai makan tersebut. Bagaimana pun dia tdk nampak kelibat Halima di situ. Terus dia menyelinap dari pokok ke pokok menuju ke longkang besar dan melompat merentasinya terus menuju ke bahagian tepi rumah buruk itu. Dia mengintai dari celah dinding papan yg agak renggang.

Kelibat Halima sedang baring menonton tv mencuri perhatiannya. Tubuh empuk ibu muda itu dilihatnya dgn bernafsu. Pinggul Halima yg kelihatan sungguh empuk dan montok dibaluti kain batik itu menerbitkan keresahan di hati Nurdin. Kemudian Halima dilihatnya bangun dari perbaringan dan berkata sesuatu kepada anak perempuannya yg masih kecil. Anaknya mengangguk, mungkin diminta menjaga adiknya yg masih bayi sementara ibunya ingin pergi ke sesuatu tempat yg tdk diketahui.

Nurdin mengintai dari celah dinding papan yg lain. Matanya melihat setiap perbuatan Halima. Baju t-shirt Halima kelihatannya terselak ke pinggang. Punggung empuk Halima yg subur itu kelihatan memantul-mantul berhenjut di dalam kain batik yg kelihatan sendat membalutinya. Nurdin meraba batang konek nya yg semakin terangsang. Lentikan punggung lebar Halima yg montok itu menonggek menarik perhatian Nurdin.

Kelihatan Halima membuka pintu dapurnya. Cahaya lampu dari ruang dapur mula menjengah kawasan luar rumah. Halima memetik salah satu suis di dinding dan serta merta tandas yg berada di belakang rumahnya bercahaya dari dalam.

“Huh… Mesti nak berak tu. Peluang baik ni…” hati Nurdin berdetik.

Nurdin memerhatikan Halima dari persembunyian. Halima kelihatan keluar dari pintu belakang rumahnya. Menyarung selipar di kaki lalu menutup pintu dapur dan terus berjalan menuju tandas yg terletak 10 meter di belakang rumahnya.

Sebaik Halima masuk ke dalam tandas, segera Nurdin menuju ke tandas tersebut, mencari lubang di dinding agar dapat melihat pompuan pujaannya itu. Agak sukar juga kerana tandas tersebut dibina lebih tinggi dari permukaan tanah. Ketinggian Nurdin sendiri sama paras dgn lantai tandas tersebut. Hendak dipanjat dinding kayunya, takut berbunyi bising. Atau mungkin roboh.

Nurdin tersenyum gembira sebaik kelihatan sedikit cahaya keluar dari dinding kayu di belakang tandas. Segera Nurdin menuju ke sumber cahaya itu. Sedikit lubang kecil yg terbentuk dari dinding kayu yg mereput memberikan peluang kepada Nurdin untuk mengintai ke dalam tandas.

Kelihatan di matanya punggung subur yg bulat berlemak sedang terkemut-kemut lubang duburnya. Jelaslah Nurdin memilih tempat yg salah. Lubang tersebut berada begitu hampir dgn lubang tandas dan sudah pasti Nurdin berpeluang melihat najis-najis busuk pompuan pujaannya itu bakal keluar ke alam nyata. Membebaskan diri dari lubang yg penuh dgn kegelapan.

Benarlah ianya berlaku kerana ketika Nurdin sedang khusyuk mengintai punggung berlemak Halima, simpulan dubur pompuan itu yg terkemut-kemut pada awalnya akhirnya mengeluarkan sisa buangan yg berwarna gelap dan keras. Suara Halima meneran najisnya keluar bagaikan suis yg menghidupkan nafsu Nurdin yg lesu sesudah melihat najis pompuan itu keluar. Nurdin sempat berfantasi mengimaginasikan suara Halima meneran najisnya sebagai erangan kenikmatan sewaktu persetubuhan. Nurdin membuka zip seluar jeans yg dipakainya dan mengeluarkan batang jantannya yg keras menegang. Sambil matanya mengintai pemandangan yg tdk pernah dinikmati itu, tangannya melancap batang konek nya sendiri.

Sebaik Halima mula mencibuk membersihkan lubang duburnya, Nurdin sudah berdebar kerana dia bakal beraksi sebentar sahaja lagi. Dia yakin pasti strateginya berjaya.

Sebaik Halima selesai, dia pun keluar dari tandas dan menuruni anak tangga tandasnya menuju ke pintu belakang rumah. Sebaik kaki Halima mencecah tanah, Nurdin yg sudah bersedia di dinding tandas segera memeluk Halima dari belakang sambil menutup mulut pompuan itu dgn erat. Halima terperanjat dan serta merta meronta-ronta ingin melepaskan diri. Namun tenaga lelaki Nurdin begitu kuat dan pada ketika itu juga Nurdin menarik Halima menuju ke belakang tandas.

“Shhh…. Halima….. Shhhh…. Diamm…. Aku bukan nak apa-apakan kau… Shhh…” pujuk Nurdin sambil menekup mulut Halima dan memeluknya dari belakang.

Halima berasa sedikit tenang sebaik mendengar kata-kata Nurdin. Walau pun dia tdk tahu siapa yg memeluknya dari belakang, namun dia dapat merasakan bonjolan batang Nurdin begitu keras sekali dan terselit di belahan punggungnya. Halima dapat merasakan kehangatan batang kemaluan lelaki yg memeluknya ketika itu.

Melihatkan Halima tdk lagi meronta-ronta, Nurdin pun perlahan-lahan melepaskan tangannya yg menuutp mulut pompuan itu. Halima menarik nafas lega kerana dia mampu bernafas dgn kembali selesa.

“Engko siapa? Kau nak apa?” tanya Halima dalam nada sedikit marah dan gementar.

“Engkau tak kenal aku. Tapi aku kenal kau. Aku tinggal menyewa kat kampung ni.” Jawab Nurdin.

“Abis tu engkau nak apa dari aku ni?” tanya Halima.

“Aku nak engkau Halima. Aku stim sangat dekat kau.” Jawab Nurdin.

Nafsunya semakin mengembang di sanubari. batang konek nya yg terselit di celah punggung Halima di tekan-tekan. Tangannya semakin erat memeluk tubuh gebu Halima.

Konek Aku Pancut Dalam CIpap Isteri Jiran

“Hey… janganlah buat macam tu. Aku ni bini orang kau tau tak?” kata Halima seakan memberi amaran kepada Nurdin.

“Aku tau Halima. Aku pun tau laki kau tak de kat sini sekarang. Tolonglah Halima. Aku merayu kat kau. Bagilah aku rasa satu kali. Kali ni je. Aku janji takkan bagi tau sesiapa.” Nurdin cuba meyakinkan Halima.

“Ahh… lepaskan aku. Kau ingat aku ni apa. Suka-suka boleh pakai. Kau pergi cari pompuan lain. Cepat lepaskan aku. Kalau tak aku jerit kuat-kuat.” Halima memberi amaran.

“Halima… tolonglah…. Aku bukan nak rogol kau… Dapat kau lancapkan aku pun jadilah… Tolonglah Halima…” pujuk Nurdin.

“Habis kalau aku tak nak… Kau nak buat apa? Nak bunuh aku?” tanya Halima pula.

“Takkanlah aku nak bunuh perempuan pujaan aku… Halima…. Paling tak pun aku cuma rogol kau je…. Atau pun culik kau dan kurung kat rumah aku…. “ jawab Nurdin.

Meremang bulu roma Halima apabila membayangkan dia dikurung bagai kambing di rumah Nurdin. Entah jadi binatang atau hamba pun dia tdk pasti. Walau bagaimana pun berderau juga darahnya mendengar kata-kata jawapan Nurdin itu. Maka demi keselamatan, Halima pun memikirkan apa salahnya jika dia menurut sahaja kata Nurdin. Lagi pun sudah hampir seminggu dia tdk memegang batang kemaluan suaminya, Hamzah.

“Ok… tapi lancap je…” kata Halima bersetuju dan tangannya terus menuju ke belakang dan menyambar batang Nurdin yg terselit di celah punggungnya.

“Oooohhh Halima…. Sedapnya tangan kauuu… Halima…. “ merengek Nurdin sebaik batang konek nya merasakan kelembutan tangan Halima.

“Halima… aku nak cakap sikit boleh tak.. err… sambil kau lancapkan aku ni…” tanya Nurdin.

“Boleh… apa dia?’ Tanya Halima.

“Aku sebenarnya dah lama stim kat kau…” kata Nurdin.

“Apasal pulak. Apa kau dah tak ada pompuan lain sampai bini orang pun kau nak sebat?” tanya Halima dgn ‘laser’nya yg semulajadi sejak turun temurun.

“Aku betul-betul cintakan kau Halima. Aku nak kau…” kata Nurdin.

“Apasal pulak?” tanya Halima.

“Sebab kau seksilah sayang… Ohhh…. Sedapnya…” jawab Nurdin sambil menikmati goncangan tangan Halima melancap batang konek nya sambil menggesel kepala tedungnya di belahan punggung subur Halima yg empuk itu.

“Seksi… mengarutlah kau ni…. Seksi tang mana tu?” tanya Halima seakan ingin tahu.

Cerita lucah Konek Aku Pancut Dalam CIpap Isteri Jiran
“Kau nampak seksilah Halima bila pakai kain batik… aku tak tahan tengok bontot lebar kau ni…” jawab Nurdin.

“Hi hi hi…. Aku agak dah…. mmg… jadi kenapa pulak?” tanya Halima.

Nurdin agak pelik kerana apa yg diluahkan kepada Halima seakan sudah dapat diagak oleh pompuan itu.

“Kau macam tahu je Halima… erghh… ohhh… aku suka tengok kau pakai kain batik… “ kata Nurdin.

“Alah… dah ramai lelaki cakap kat aku camtu…” jawab Halima.

“Kau pernah main ke dgn dia orang tu?” tanya Nurdin.

“Banyaklah kau! Kau ingat aku ni apa? Suka-suka boleh main? Dah cepat, bila nak keluar air kau ni?” jawab Halima.

“Kejap lagi sayang… kejap lagi… lancapkan pakai kain batik kau Halima…” pinta Nurdin.

Tanpa menoleh kebelakang, Halima menarik kain batiknya lalu dipegangnya batang Nurdin sambil membalutinya dgn kain batik. Halima terus melancapkan batang Nurdin yg keras di punggungnya.

“Oooohhhh Halima…. Sedapnya kau lancapkan kat bontottt…” rengek Nurdin keghairahan.

Nurdin ghairah dilancap Halima. Tangannya memegang kedua belah pinggul berlemak Halima sambil meramasnya dgn rakus. Kelembutan kain batik lusuh yg digunakan Halima untuk melancapkannya memberikan kenikmatan yg sungguh asyik sekali.

Tangan Nurdin kemudian menyusup masuk ke dalam baju Halima lalu memegang payu daranya yg membuai tdk bercoli. Halima membiarkan sahaja payu daranya diusap dan diramas tangan Nurdin. Halima sendiri mengeluh kecil sewaktu Nurdin menggentel putingnya hingga terkeluar sedikit susu yg diperuntukan untuk anaknya yg masih bayi itu.

Nurdin menyelak kain batik Halima sepenuhnya ke pinggang pompuan itu. Nurdin menelan air liur melihat punggung montok yg gebu berlemak itu di hadapannya. Nurdin melepaskan tangan Halima yg memegang batang konek nya. batang konek nya diselinap masuk ke kelengkangan Halima. Bergesel dgn bebibir lurah kemaluan pompuan itu. Nurdin dapat merasakan belahan kemaluan Halima sungguh licin dgn lendir. Dia tahu itu bukan air cibuknya. Itu adalah air yg terbit dari Cipap Halima sendiri.

“Halima…. Kau stim ye?” tanya Nurdin.

Konek Aku Pancut Dalam CIpap Isteri Jiran, cerita seks, citer sex, novel lucah, porno sex, citer blue, citer lucah, konek pancut, isteri jiran

Konek Aku Pancut Dalam Cipap Isteri Jiran


Halima tdk menjawab. Malah dia semakin melentikkan punggungnya sambil kedua-dua tangannya menahan tubuh di dinding tandas. Nurdin semakin tdk tahan. Punggung Halima dilihatnya melentik dan kelihatan semakin tonggek. Punggung subur berlemak milik Halima itu bagaikan memukau Nurdin. Kegebuan daging punggungnya yg empuk berselulit dan montok dirasakan sungguh lembut menyentuh perutnya.

Melihatkan Halima sendiri merengek perlahan sewaktu batang Nurdin bergesel tanpa henti di muara lubang kelaminnya, Nurdin lantas menyelinapkan batang konek nya di belahan bibir kemaluan Halima hingga termasuk kepala tedungnya di ruang muara liang senggama pompuan berpunggung subur itu.

Halima sedikit terkejut dgn perkara itu namun dia berdiam diri membiarkan. Nurdin pula, melihatkan Halima tdk membantah, dia pun terus menolak batang konek nya masuk hingga habis ke pangkal. Merengek Halima sebaik batang lelaki bujang itu keras menjolok lubang kemaluannya dgn dalam. Mereka diam seketika. Nurdin membiarkan batang konek nya merasakan kehangatan ruang dalaman lubang senggama Halima. Sementara Halima seakan menghayati kenikmatan tubuhnya dimasuki batang kemaluan lelaki yg keras dan utuh di dalam lubang peranakannya.

Nurdin memeluk tubuh Halima sambil mengucup rambut pompuan itu yg disimpul di belakang kepala. Tangannya kembali meraba payu dara Halima, tetapi kali ini dari luar baju sahaja. Itu pun sudah membuatkannya merasakan susu Halima mula membasahi dada baju yg dipakainya.

Tangan Nurdin kemudian turun kembali ke punggung Halima. Dia memegang punggung subur isteri orang itu. Dia benar-benar geram kepada Halima yg selalu dilihat hanya berbaju t dan berkain batik sewaktu menolong keluarganya berniaga di kedai makan depan rumah. Selalu juga Nurdin berpeluang melihat punggung Halima yg dibaluti kain batik bergegar sewaktu pompuan itu berjalan membantu di kedai. Semestinya pulangnya Nurdin ke rumah sewa setiap kali selepas makan di kedai keluarga Halima adalah untuk melancap membayangan tayangan percuma yg baru dilihatnya di kedai itu. Seperti biasa, kotak fikiran Nurdin akan mengimbas kembali babak demi babak bayangan Halima yg bajunya terselak ke pinggang dan mempamerkan punggungnya yg bulat dan tonggek dibaluti kain batik itu kepada semua pelanggan yg datang.

Tiba-tiba Halima menarik tubuhnya ke hadapan hingga batang kemaluan Nurdin terkeluar dari lubang kemaluan pompuan itu. Nurdin menarik tubuh Halima tetapi pompuan itu melawan.

“Halima… kenapa sayang… alang-alang dah masuk kita teruskan….” Pujuk Nurdin sambil memeluk tubuh gebu pompuan itu.

“Tadi janji nak lancapkan? Dah cepat aku nak balik. Entah apa cerita anak-anak aku kat dalam tu?” kata Halima.

Mahu tdk mahu, Nurdin pun menggoncang batang konek nya sambil meletakkan hujung batang konek nya tepat di simpulan mulut dubur Halima yg subur. Belahan punggung Halima yg mampat dan empuk terasa sungguh memberahikan apabila ianya mengepit kepala tedung Nurdin.

“Halima… tolong sayanggg.. sekali je lagi…” pinta Nurdin memujuk agar dapat merasakan kembali lubang kemaluan Halima.

“Tak boleh… aku ni dahlah pantang lepas dalam, tak pasal-pasal mengandung anak kau nanti…” jawab Halima.

Mahu atau tdk, Nurdin menurut sahaja. Asalkan benihnya dapat dilepaskan di tubuh pompuan pujaannya itu pun sudah cukup memadai. Nurdin pun menggoncang batang konek nya sambil membiarkan kepala tedungnya masih berada di simpulan dubur empuk Halima.

“Halima masuk dalam bontotlah… kat situ selamat…” pinta Nurdin.

“Eiii… aku tak pernah ikut situ tau…. Kau jangan nak mengada-ngada.. Cepat sikit…” pinta Halima pula.

Melihatkan Halima mmg tdk mahu lagi memberikan peluang untuk batang konek nya memasuki lubang kemaluannya, Nurdin pun kembali melancap.

Sungguh ghairah Nurdin menggoncang batang konek nya sambil melihat tubuh gebu Halima melentikkan punggung dihadapannya. Punggung Halima dirasakan sungguh empuk dan melazatkan. Punggung yg selalunya dilihat berkain batik itu kini mampu dilihat malah dipegang tanpa sebarang pakaian menutupinya meskipun dalam cahaya samar malam dan lampu dari tandas yg melimpah keluar.

“Ohhh Halima sayangggg…… Cakap kau cintakan aku sayanggg.. Cakap Halima... oohh” pinta Nurdin.

“Ish… malaslah aku…” kata Halima.

“Halima…tolonglahhh….” Pinta Nurdin lagi.

“Aku kata tak nak tak naklah…. Cepatlah sikit…” kata Halima sedikit kasar.

“Ohhh Halima…mintak aku pancut kat bontot kau sayang… “ pinta Nurdin.

“Lepas kat bontot aku… pancut banyak-banyak… habiskan air mani kau kat bontot aku….” Kata Halima pula.

Mendengar sahaja permintaan Halima itu, serta merta air mani Nurdin memancut keluar dgn kuat dan tepat di muara simpulan dubur Halima yg empuk dan subur itu. Nurdin meramas geram kedua-dua belah pinggul Halima yg empuk itu lalu menekannya kuat agar kepala tedungnya yg sedang berdenyut kuat memuntahkan air mani dihimpit kuat belahan punggung Halima.

“Ooooohhhh Halima……” rengek Nurdin kerana merasakan kenikmatan hasil perbuatannya itu.

“Uuuhhhh banyaknya air kau… Ohhhh… Panasnyaa… lagi lepaskan lagi… Uhhh…” kata Halima sambil melentikkan punggungnya.

“Ohhh sedap betul bontot kau Halima.. Cakap kat aku yg kau seksi sayang… cakap sayangg…” pinta Nurdin pula dalam keghairahan memuntahkan benihnya di lubang dubur Halima yg tersimpul rapi.

“Aku seksi… Aku seksi pakai kain batik. Aku suka sebab ramai lelaki suka bontot aku yg besar ni. Cepat habiskan air kau kat bontot aku yg seksi ni…” kata Halima.

Nafsu Nurdin semakin menggila sebaik mendengar kata-kata Halima. Terus sahaja Nurdin menekan kuat batang konek nya ke simpulan dubur Halima sambil menarik kedua belah pinggul pompuan itu rapat ke tubuhnya. Serta merta batang keras Nurdin terjerlus masuk di simpulan dubur Halima. Kelicinan air mani yg dilepaskan dan menyelaputi lubang dubur pompuan itu memudahkan kemasukan batang kemaluannya di lubang dubur Halima.

Halima mengerang serta merta akibat dari tusukan kuat batang Nurdin yg menjolok masuk lubang duburnya. Halima segera meronta minta dilepaskan namun Nurdin terlebih dahulu lebih pantas memeluk tubuh empuk pompuan itu.

“Sedapnya bontot kau Halima…. Halima…. Ohhhhhh Halima….” Rengek Nurdin pula sebaik menikmati kesedapan batang konek nya menjolok dubur ibu muda itu.

Nurdin menekan batang konek nya sedalam yg boleh sambil menghabiskan pancutan-pancutan air maninya yg semakin perlahan di dalam lubang yg baru mengeluarkan najis sebelum kejadian itu. Daging punggung Halima dirasakan sungguh empuk dan menikmatkan sebaik ianya rapat menghenyak tubuh Nurdin. Dubur subur milik isteri orang yg beranak dua itu sungguh lazat sekali dijamah batang kerasnya. Melepaskan benihnya yg tinggal saki baki itu di saluran yg bakal mematikan benih-benih subur Nurdin.

Halima tdk larat lagi hendak meronta. Dia penat dan kesakitan di lubang duburnya kerana pertama kali dimasuki batang kemaluan lelaki di lubang beraknya itu. Mahu atau tdk, dia terpaksa menahan kesakitan dan berharap agar semua itu berakhir segera. Dapat Halima rasakan batang Nurdin yg tertanam di lubang duburnya berdenyut-denyut dgn semakin lemah, menandakan air mani Nurdin sudah habis dilepaskan. Air mani Nurdin yg dilepaskan sebelum itu di belahan punggungnya dirasakan mengalir turun ke belahan kemaluannya dan turun pula ke peha lebarnya. Tersengguk-sengguk Halima menahan tubuhnya yg rapat dipeluk Nurdin yg sedang menggigil-gigil menikmati sisa-sisa akhir persetubuhan ringkas itu.

Nurdin pun mengeluarkan batang konek nya dari lubang dubur Halima. Serta merta Halima mendapat kelegaan yg hakiki ketika itu. Halima meraba punggungnya yg pedih diradak batang Nurdin yg bernafsu kepadanya.

“Kau ni macam betul. Kata nak lancap je, last-last bontot aku kau jolok ye. kau.” Kata Halima agak kasar sambil memperbetulkan kain batiknya yg hampir terburai.

Nurdin secara tiba-tiba memeluk Halima lalu mengucup bibir pompuan itu. Halima kaget dan terdiam. Namun kucupan Nurdin di bibirnya bersama pelukan yg hangat dari lelaki itu membuatkan Halima terpengaruh untuk membalas kucupan itu. Seterusnya ianya menjadi satu kucupan yg panjang dan hangat.

Nurdin melepaskan bibirnya dari bibir Halima. Air liur mereka comot di mulut masing-masing. Halima menyambung kembali memperbetulkan kain batiknya sementara Nurdin pula menyimpan batang konek nya yg sudah lembik ke dalam seluar.

“Halima… mintak halal ye… “ kata Nurdin.

“Pandai makan pandai simpan…” jawab Halima acuh tak acuh.

“yg satu lagi tu pun kira halal ye..” tanya Nurdin.

“Apa dia…” tanya Halima pula.

“Kain batik kau….” Jawab Nurdin.

“Oh.. Kau rupanya yg selalu rembat kain batik aku kat ampai. Celaka kau dah berapa banyak kain aku hilang kau tau tak.” Halima memarahi Nurdin.

“Eh, aku baru je ambik satu siang tadi. Bila masa pulak aku ambik kain batik kau banyak-banyak kat ampai?” jawab Nurdin dgn agak keliru.

“Alah kau jangan buat-buat tak tau. Tak payah kencing akulah. Ini Halima tau.” Kata Halima lagi, kali ini dgn lebih kepada sifat semulajadinya.

“Betul sayang… sumpah… aku cuma ada sehelai je kain batik kau tu… kau nak balik ke?” tanya Nurdin.

“Emph.. tak payahlah. Mesti dah pekat dgn bau air mani kau. Kau simpan jelah buat melancap. Betul kau ambik satu je?” tanya Halima inginkan kepastian.

“Betul sayang…. “ jawab Nurdin lagi.

“Mmmm… kalau macam tu takpelah…. Dah aku nak balik…” kata Halima sewaktu ingin melangkah pergi.

Segera Nurdin menarik tangan Halima dan mereka kembali berpelukan dan berkucupan sekali lagi. Tubuh Halima yg gebu dan berpotongan menarik itu diraba sepuas hati.

“Terima kasih sayang sebab bagi aku kawin dgn kau malam ni. Inilah pertama dan inilah terakhir. yg penting aku dah cakap yg aku mmg betul-betul stim kat kau. Kau nak report laki kau tak?” tanya Nurdin seraya berbisik di telinga Halima sambil memeluk tubuh empuk pompuan itu dgn erat.

“Kau dah hilang akal ke nak aku bagi tau dia orang. Teruk kau kena nanti. yg penting cerita sini habis sini.” Kata Halima.

Sebaik Halima kembali masuk ke rumah dan lampu tandas dimatikan, Nurdin pun segera meninggalkan rumah itu kembali ke rumahnya. Beg pakaiannya sudah tersedia menanti di atas motor RXZ miliknya. Malam itu adalah malam terakhir Nurdin menyewa bilik di kampung itu. Esok dia bakal menetap di Kuala Lumpur kerana mendapat pekerjaan baru yg lebih lumayan di sana. Meninggalkan kenangan bersama Halima yg akhirnya diabadikan di internet. Entah apa cerita Halima sekarang….

Konek Aku Pancut Dalam CIpap Isteri Jiran, cerita seks, citer sex, novel lucah, porno sex, citer blue, citer lucah, konek pancut, isteri jiran
Konek Aku Pancut Dalam Cipap Isteri Jiran ***
Konek Aku Pancut Dalam Cipap Isteri Jiran, sex story , Konek Aku Pancut Dalam CIpap Isteri Jiran, cerita seks, citer sex, novel lucah, porno sex, citer blue, citer lucah, konek pancut, isteri jiran, porn, erotic novel sex, Konek Aku Pancut Dalam Cipap Isteri Jiran



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/