Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang

Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang - Sudah pukul 6 petang. Fatima bergegas meninggalkan pejabat untuk pulang ke rumah. Dia tak mahu sampai di rumah selepas maghrib. Pantas dia menuruni anak tangga dan menuju ke keretanya yg diparkir di bahagian basement. Kunci suis diputar dan kereta mengaum kuat. Gear ditolak ke nombor satu dan kereta mula bergerak. Fatima memberi tumpuan sepenuhnya ke jalan raya. Dia tidak mahu apa-apa kemalangan menimpa dirinya. Mulutnya terkumat-kamit membaca doa.

Di belakang kereta Fatima ada sebuah kereta lain mengekorinya. Penumpangnya dua orang lelaki, seorang cina dan seorang india. Kedua lelaki ini sentiasa mengawasi pergerakan kereta Fatima. Mereka mengekori agak rapat supaya kereta Fatima di hadapan mereka tidak hilang dari pandangan.

Sesampai di pintu pagar rumahnya Fatima memberhentikan kereta. Pintu pagar di buka dan keretanya dipandu masuk ke bawah porch. Kereta yg mengekori tadi berhenti di seberang jalan rumah Fatima. Kedua lelaki tadi datang mendekati Fatima semasa dia sedang menutup pintu pagar. Kedua lelaki yg bertubuh kekar itu menarik dan mendorong Fatima ngan paksa masuk ke dlm rumah. Tiada tetangga yg melihat keadaan ini.

Cite Lucah Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang

"Apa awak mahu?" tanya Fatima ngan perasaan ketakutan.
"Awak pinjam duit kami. Awak kena bayar." Bentak seorang lelaki india.
"Berapa saya kena bayar?" tanya Fatima ngan sedikit perasaan takut.
"Awak tak ingat? Awak pinjam sepuluh ribu. Sekarang dah jadi 50 ribu." Jawab lelaki cina.
"Cuma beberap bulan saja dah jadi 50 ribu!" Fatima seperti tak percaya ngan angka tersebut.
"Dulu awak pinjam, lulus segera. Awak kena ingat, bunganya dikira hari-hari."

Fatima terkenang kembali. Ibunya di kampung meminta wang darinya untuk kenduri adik perempuannya. Ibunya ingin membuat kenduri besar-besaran. Malu kepada orang kampung jika kenduri hanya kecil. Ada anak kerja di bandar tentu banyak wang. Adiknya yg hanya tau berpoya-poya itu telah tertangkap basah. Bagi menutup malu maka kedua remaja tersebut telah dinikahkan atas persetujuan kedua pihak. Fatima geram ngan tingkah-laku adiknya tersebut. Akhirnya dia sendiri terbabit dlm hal ini.
Kebetulan pada masa ibunya meminta duit darinya dia tidak mempunyai simpanan. Untuk mendapatkan pinjaman dari bank memerlukan terlampau banyak dokumen sokongan. Dia mengambil jalan singkat ngan mendapatkan pinjaman dari Andy. Dia bukan tak tahu tindakan Andy kalau pinjaman tak dijelaskan tetapi dia terpaksa meminjam atas desakan ibunya di kampung.
"Dah beberapa bulan awak tak bayar. Awak jangan nak lari." Lelaki cina itu bersuara keras.
"Saya tak ada duit waktu ini. Boleh datang lain kali," jawab Fatima tergagap-gagap.
"Awak sepatutnya pergi pejabat kami. Cerita baik-baik. Tapi awak menghilang diri, kami kena cari. Bila kami datang boss suruh bawa pulang duit. Kalau kami tak bawa pulang boss marah kami." Lelaki india itu bersuara.
"Sekarang saya tak ada duit, belum dapat gaji."
"Kalau tak ada duit awak kena bayar ngan body awak." Kata lelaki cina itu tersengeh.
"Awak kena pilih, duit atau body." Lelaki india menambah.
"Kurang ajar kamu berdua, keluar dari sini." Fatima menengking.
Kedua lelaki tersebut merangkul dan menolak Fatima ke dlm bilik tidur. Mulutnya dipekup agar Fatima tidak menjerit. Lelaki india itu mengeluar sebilah pisau dari dlm poket seluarnya. Tajam dan mengkilat mata pisau tersebut.
"Kalau kau menjerit pisau ini akan ditoreh ke muka kau."
Fatima terpaku. Jika dia melawan nasibnya akan menjadi lebih buruk. Bila-bila masa pisau tajam ini boleh mendarat ke badannya. Kedua lelaki itu membaringkan Fatima terlentang di katil. Fatima tak mampu membantah. Dia lebih sayangkan nyawanya.
ngan santai kedua lelaki itu mula menjamah tubuh Fatima, diramasnya kedua buah payudara Fatima. seketika tubuh Fatima menggeliat sebagai tanda penolakan atas perlakuan lelaki kurang ajar ini. Mereka kemudian melucuti pakaian Fatima. Fatima pasrah. Air mata mulai mengalir di sudut matanya. Malang sungguh nasibku, fikir Fatima.
"Cantiknya body budak ni. Andy, kau tak geram ke?" Lelaki india itu terkekeh-kekeh gelak.
"Geram, dah lama barang aku tak rasa burit melayu, Bora." Lelaki cina menjawab.
Fatima hanya membiar saja kedua lelaki itu mempermainkannya. Lelaki cina ini namanya Andy dan lelaki india namanya Bora, sekarang baru dia tahu nama mereka. Dari awal tadi mereka tidak memperkenalkan diri mereka. Ahh.. buat apa dia tahu nama kedua lelaki ini. Nasibnya tidak akan berubah sama ada dia tahu atau tidak nama mereka.
Airmata mulai meleleh membasahi wajah ayu Fatima. Keringat dingin mengucur deras membasahi tubuhnya yg indah itu. Ketegangan dan kengerian luar biasa. Matanya terpejam erat dan tubuhnya bergetar ketika tangan-tangan kedua lelaki itu kembali meraba-raba tubuhnya. Kedua lelaki itu kagum melihat keindahan dua bukit kembar di dada Fatima. Ukurannya tidak besar tetapi sesuai ngan tubuh Fatima yg sederhana. ngan tangan-tangan kasar mereka kedua lelaki itu mengusap dan meramas bukit kembar itu. Putingnya yg berwarna merah muda digentel-gentel ngan jari-jari mereka. Fatima mengeliat dan menggerakkan badannya kerana kegelian.
Puas mempermainkan payudara Fatima tangan-tangan kasar itu mula merayap turun ke arah pinggung dan akhirnya berlabuh di tundun Fatima. Dua pasang mata terbelalak tertuju ke sebuah gundukan indah di kelangkang Fatima. Sebuah faraj wanita yg benar-benar terawat, bersih ngan susunan bulu faraj yg berjajar rapi mengelilingi liang faraj.

Tiba-tiba tubuh Fatima mengejang dan mulutnya menganga seperti mengucap huruf O ketika jari telunjuk Bora menyelinap masuk ke lubang faraj. Bora mulai menggerakkan jarinya keluar masuk ke lorong sempit yg mulai basah. Cairan kewanitaan Fatima mula mengalir keluar bila Bora makin lancar memainkan jari-jarinya. Erangan mulai keluar dari mulut mungil Fatima.

Setelah mencabut jarinya yg berlendir dari liang vagina Fatima, Bora merapatkan wajahnya ke tubuh Fatima tepatnya di babagian kelangkang Fatima. Aroma yg merebak keluar dari faraj Fatima dihidu-hidunya. Hidungnya kembang kempes menikmati aroma vagina Fatima.

"Sedap baunya burit melayu ni," Bora bersuara sambil melihat ke arah Andy. Andy hanya tersengeh melihat kelakuan Bora.
Puas ngan hidungnya kini lidahnya pula mengambil giliran beroperasi. Lidah kasar mulai menyapu-nyapu gundukan faraj Fatima, dijilat-jilatnya bahagian tubuh yg amat pribadi bagi Fatima itu. Belum ada lelaki yg menyetuh taman larangannya itu. Tapi kini maruahnya telah dicabul oleh anak buah Andy yg memberi pinjam wang kepadanya.

Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang, cite lucah rogol cipap, cite sex, cerita body kongkek, cerita seks melayu, bontot tonggek

Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang


"Aahh.. oohh.." suara yg keluar dari mulut Fatima ketika lidah Bora masuk dan menjilat liang vaginanya. Suaranya bertambah kuat bila lidah kasar lelaki india itu menbelai dan menari-nari di kelentitnya yg telah tegang dan mengeras.
Puas menikmati faraj Fatima kini Bora ngan lidah yg masih terjulur menjilat-jilat tubuh Fatima hingga sampai ke bahagian dada. Kembali lidah Bora mengganyang dua bukit indah Fatima. Kali ini dibantu ngan kedua tangannya yg ikut meramas-ramas kedua payudara itu. Dijilat-jilat, dihisap-hisap, digigit-gigit kedua payudara indah yg malang itu oleh mulut Bora yg rakus hingga memerah warnanya. Andy hanya memerhati saja tindakan Bora itu. Sebentar lagi dia akan mengambil gilirannya.
Setelah itu serangan berganti sasaran. Fatima kewalahan ketika bibir Bora yg hitam berminyak itu mendarat di bibirnya. ngan rakusnya dikulumnya bibir Fatima yg merah merekah itu. Lama Bora menikmati bibir Fatima, dikecup-kecup bibir gadis cantik itu, dikulum-kulum ngan sesekali memainkan lidahnya didalam rongga mulut Fatima. Fatima nampak semakin kewalahan kerana kehabisan nafas. Mulut Bora yg berbau rokok itu amat meloyakannya. ngan perasaan jijik ditelan juga air lior Bora yg banyak mengalir ke rongga mulutnya.

Tubuh telanjang Fatima itu tergeletak longlai di atas katil. Dadanya kembang kempis menyedut udara mengisi oksigen di tubuhnya yg habis diperah sementara matanya masih terpejam erat. Bora kembali menganbil posisi dan merapat ke tubuh Fatima. Direntangkannya kedua kaki Fatima selebar bahu dan setelah itu dihalakan batang kulupnya yg besar panjang ke celah rekahan faraj Fatima.

"Aaaahhh...." Fatima melolong histeria, matanya yg terpejam menjadi terbelalak ketika dirasakan sebuah benda keras berotot menikam lubang vaginanya. Batang pelir Bora yg sejak tadi tegak gagah mulai melakukan penetrasi. Batang hitam berurat itu mulai menunjukkan kegarangannya di faraj Fatima, ngan perlahan-lahan mulai menyusup masuk ke lubang burit perempuan melayu itu. Fatima tidak perasan sejak bila kedua lelaki itu telah melucutkan pakaian masing-masong.

"Jangan, sakit. Aduh sakitnya" Fatima menggeliat-geliat menahan rasa sakit di kelangkangnya. Sebuah mahkota kehormatan yg selama ini dijaga dan dirawat secara baik dan akan dipersembahkan kepada suami kesayangan telah diBorat oleh lelaki india anak buah Andy yg tidak pernah dikenalinya, apalagi dicintai. Mata Fatima pejam celik dan badan mengeliat menahan sakit.

Bora yg menindih tubuh Fatima terus berusaha membenamkan batang kote nya didalam liang vagina Fatima yg amat sempit. Tangan kiri Bora memegang batang kote nya untuk membantu menekan pelirnya ke dlm liang ketat. Dicuba dan dipaksa hingga batang pelirnya terbengkok-bengkok kerana sukar memasuki lubang wanita melayu tersebut. Digerak maju mundur hingga akhirnya terbenam seluruh batang hitam yg besar panjang tersebut. Bora puas bila seluruh batangnya terbenam. Ditarik perlahan dan didapati batang pelirnya diselaputi lendir putih bercampur merah. Bora gembira kerana dapat merobek selaput dara wanita yg terbaring kaku di hadapannya.
Sejenak Bora membiarkan batang kote nya terbenam keseluruhannya di dlm liang vagina Fatima, dinikmatinya kehangatan dinding-dinging liang vagina Fatima yg berdenyut-denyut itu. Sungguh nikmat, fikir Bora. Pinggang Fatima yg ramping dipegangnya. Mulailah kemudian Bora mendayung tubuh Fatima, digerak batang kote nya keluar masuk di dlm liang vagina Fatima secara perlahan-lahan penuh ngan perasaan. Sambil menyetubuhi Fatima dinikmatinya wajah Fatima yg meringis-ringin serta tubuhnya yg bergetar, sejenak kemudian gelora nafsu Bora pun semakin memuncak. Wajah gadis yg meringis kesakitan itu memancing birahi Bora untuk lebih agresif. Bora mulai mempercepat irama persetubuhannya keatas Fatima.

"Aaahh.. oohh.", Fatima merintih-rintih seiring ngan gerakan tubuh Bora yg mengepam kote nya keluar masuk di liang vaginanya. Gerakannya semakin lama semakin cepat sehingga tubuh Fatima terhoyong-hayan. Bora pun mulai merintih-rintih seiring ngan erangan yg keluar dari mulut Fatima. Erangan dan rintihan itu bersahut-sahutan dan adegan tersebut diperhati oleh Andy ngan penuh ghairah.
Beberapa minit kemudian Bora mula mengejang, tubuhnya menegang keras serta kepalanya mendongak ke atas dan tembakan demi tembakan cairan putih kental menerpa rahim Fatima. Cairan pekat itu memancut-mancut menyirami pangkal rahim wanita melayu yg terbaring pasrah. Bora melolong keenakan bila maninya mengalir deras melalui batang kemalauanya. Direndam batang pelirnya hingga tiada lagi benih-benihnya mengalir keluar. Ditarik batang hitam yg mula mengecil dan bersama keluarnya batang pelir itu maka cairan pekat kemerahan ikut mengalir keluar membasahi cadar di bawahnya.
Bora pun bangkit dari tubuh Fatima, dicabutnya batang butuhnya dari lubang vagina Fatima. Puas sudah Bora melampiaskan nafsu syahwatnya di tubuh Fatima. Dia terbaring keletihan di sebelah Fatima sambil matanya terpejam rapat. Peluhnya mengalir keluar ngan deras membasahi tubuhnya. Berkilat tubuh lelaki india itu bila disinari cahaya lampu di bilik tidur Fatima.

Sekarang Andy mengambil gilirannya. Tanpa memberi kesempatan buat Fatima untuk berehat Andy langsung menindih tubuh Fatima. Dilancap-lancap kulupnya terlebih dahulu supaya bertambah keras sebelum menghala kepala merah itu ke lubang kemalaun Fatima. Tubuh Fatima kembali tersentak akibat liang kote nya diterjah oleh batang kote lelaki cina. Mudah sahaja batang Andy terbenam kerana lubang Fatima dipenuhi oleh caitan lendir. Apalagi batang Andy tidak sebesar batang Bora maka sekali tekan seluruh batangnya tenggelam. Sungguh pun begitu Andy masih dapat merasai lubang Fatima masih sempit dan ketat.

"Sedapnya burit melayu," Andy mula merepek sambil mendayung maju mundur ngan lajunya.
Tubuh Fatima dirangkul kemas sambil mulutnya mengisap puting tetek Fatima. Sambil berdayung dia kemudian mengulum bibir merah deAndya kepunyaan Fatima. Hidungnya kemudian menjalar ke pangkal tengkok Fatima dan terus ke ketiak Fatima yg licin. Bau ketiak Fatima dicium penuh nafsu. Nafsunya mendadak ke puncak bila aroma ketiak Fatima memenuhi ruang paru-parunya. Bagi Andy dia lebih suka bau ketiak perempuan daripada bau faraj mereka.
Keringat mebanjiri kedua tubuh yg berlainan perasaan itu, dimana yg satu ngan penuh gairah yg membara terus melampiaskan birahinya kepada lawannya sementara yg satu lagi ngan perasaan putus asa dan tubuh lemah, pasrah menerima tikaman dari sang lawan.

Beberapa minit kemudian kembali liang vagina Fatima dibanjiri oleh cairan-cairan sperma yg meAndypah hingga membasahi kedua pahanya. Andy rupanya tak mampu bertahan lama. Kepala pelirnya yg tak bersunat itu amat sensitif. Maninya mudah terpancut keluar bila dijepit oleh lubang vagina yg sempit. Dia kerap ditegur oleh isterinya kerana belum apa-apa Andy sudah menamatkan perjuangannya. Isterinya sentiasa mengeluh kerana tidak pernah puas.

Fatima ngan perasaan lesu melihat dua tubuh lelaki tergolek keletihan di sebelahnya. Dia merenung naswib malangnya kerana meminjam wang daripada Andy. Kerana patuh ngan kehendak ibunya di kampung dia kehilangan kegadisannya. Selaput dara yg dijaga ngan rapi telah dirampas ngan paksa. Sekarang rahimnya dipenuhi ngan benih-benih hindu dan cina. Dia berharap benih-benih ini tidak tumbuh dan membesar dlm tubuhnya.

"Minggu depan kami datang lagi. Awak sediakan duitnya. Jika tidak awak perlu membayar ngan tubuh kamu." Andy memperingati Fatima sambil keluar bersama Bora meninggalkan dirinya terkapar lesu di atas katil. Fatima hanya memerhati ngan pandangan sayu.

Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang, cite lucah rogol cipap, cite sex threesome, cerita body rogol kongkek, cerita seks melayu, bontot tonggek, Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang, cite lucah rogol cipap, cite sex, cerita body kongkek, cerita seks melayu, bontot tonggek
Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang ***
Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang, sex story , Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang, cite lucah rogol cipap, cite sex, cerita body kongkek, cerita seks melayu, bontot tonggek, porn, erotic novel sex, Bayar Ngan Body Dikongkek 2 Batang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/