Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda

Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda, Membesar dalam keluarga yg mewah memang saat yg mengembirakan, apa sahaja yg diimpikan pasti menjadi kenyataan. Wang ringgit mengalir seperti air di teresan. Barang-barang yg berharga dari luar dan dalam negeri menjadi mainan di badanku, dari segi pakaian, kasut dan sebagainya sudah tdk daya untuk saya senaraikan namanya.

Namun hanya satu yg sukar untuk saya rapati walaupun dibayar dgn ribuan ringgit di campakkan ke ribanya sekalipun terlalu sukar untuk saya mendapatkannya. Kasih sayang.. Satu ungkapan yg mudah namun terlalu sukar untuk saya merasai harga sebuah kasih sayang dari Papa dan Mama. Apa yg mereka tahu hanyalah, dgn lambakan wang ringgit, saya akan merasa bahagia. Setiap hari Papa dan Mama akan hilang pada awal pagi dan pulangnya sehingga lewat malam, kadang-kadang tdk pulang sampai seminggu lamanya. Selama ini saya hanya dibelai dan diberikan kasih sayang hanyalah dari orang gajiku.

Kak Salimah merupakan orang ketiga yg menjaga saya, selepas orang gaji lamsaya berhenti. Selepas kematian suaminya, Kak Salimah terpaksa mencari nafkah sendiri bagi meneruskan hidupnya. Hasil perkahwinan dgn suaminya Kak Salimah telah dikurniakan 2 orang cahaya mata, Marin 5 tahun dan Fatika 8 tahun. Melihatkan kesusahannya, Papaku telah mengizinkannya untuk tinggal di rumahku.

Kak Salimah tidaklah terlalu tua, umurnya baru mencecah 34 tahun. Melihat pada bentuk badannya yg cantik dan mempunyai payudara yg agak besar pasti orang menjangka umurnya sekitar 30 tahun. Segala urusan makan dan minumku Kak Salimah yg menguruskannya. Tugas Kak Salimah agak mudah kerana di rumahku hanya tinggal adik bungsuku yg baru berumur 5 tahun. Apabila kami semua keluar bekerja, tinggallah Kak Salimah dgn adikku sahaja di rumah sementara anak-anaknya telah keluar bersekolah.

Suatu pagi, bangun dari tidur terasa badanku begitu sakit urat sarafnya dan kepalaku terasa begitu berat bagaikan ada batu yg menghempapnya. saya gagahkan badanku keluar dari bilik mencari Mamaku dgn alasan dapatlah ia menghantar saya ke klinik.

Citer lucah Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda

“Maa.. Maa..” jeritanku memecahkan kesunyian pagi.
“Ada apa Zack? Mamamu tiada kerana pagi-pagi lagi ia sudah keluar” celah Kak Salimah.
“Papa mana kak, sunyi aje rumah ni?” tanyaku sambil melilau mataku mencari sesuatu.
“Papamu tak balik semalam kerana ada kerja luar, 2 hari lagi baru balik dan Haiqal mengikut Mamanya keluar pagi tadi, katanya mahu membeli barang.” jelas Kak Salimah.

kepala ku terasa berdenyut-denyut dan daya imbanganku kian pudar, badanku terhoyong-hayang mencari kerusi. Namun tdk sempat sampai, saya terasa badanku rebah ke lantai. Mujurlah Kak Salimah sempat menyambutku namun saya sudah tdk berdaya lagi untuk membuka mata.

Sedar-sedar terasa begitu sejuk seluruh badanku, hawa dingin dari alat penghawa dingin kurasakan terus meresap ke kulitku. saya lihat diriku sudah berada di atas tilam di dalam bilikku kembali. Namun saya merasakan seperti ada benda merayap-rayap di kakiku. saya cuba mengangkat kepala untuk melihat, tersentak dgn itu juga saya menyandar kembali. saya mengeluh perlahan, mahu tdk tersentak bila melihat tubuhku tanpa seurat benang dan Kak Salimah sedang asyik menjilat-jilat pehaku dan tangannya terus mengusap-ngusap batang konek ku yg masih terkulai layu.

saya lihat Kak Salimah seperti seekor singa yg kehausan, habis seluruh batang konek ku di kolumnya. Melihatkan tubuh Kak Salimah yg dari tadinya telah menanggalkan seluruh pakaiannya, nafsuku mula teransang memandang dua buah betik yg tergantung pejal di dadanya. Begitu juga dgn bulu jembutnya yg menumbuh halus, menampakkan lubang cipapnya yg tembam.

“Ehemm.. Arghh..” tdk dapat saya menahan kesedapan.

Kak Salimah masih memain-mainkan lidahnya ke lubang kencingku dan sesekali ia menjilat dan mengulum biji telurku. Terasa sesak nafasku menahan kenikmatan bila batang konek ku di masukkan terus ke dalam mulutnya.

Cloopp.. Claapp batang berbunyi. citer lucah Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda

Daripada bawah Kak Salimah terus menaikkan lidahnya menjilat pusatku dan terus ke puting tetekku yg semakin mengeras bila giginya menggigit manja putingku. Badanku terasa hangat bila payudaranya bergesel lembut di badanku. Pening di kepala ku semakin hilang bila di kerjakan Kak Salimah. saya sudah tdk tahan lagi bila dikerjakan sebegini namun niatku terbantut untuk bangun bila kurasakan tanganku diikat pada penjuru katilku. saya lihat Kak Salimah hanya tersenyum manja menampakkan barisan gigi putihnya yg tersusun rapi.

“Kak, tak bestlah macam ni” saya melepaskan keluhan.

Namun Kak Salimah tdk menjawap sebaliknya ia terus merangkul bibirku bertaut rapat dgn bibirnya. saya tdk mampu bersuara sebaliknya terus memain-mainkan lidahku di mulutnya.

“Hebat juga penangan janda sorang ni” kata saya di dalam hati, mungkn lepaskan geram kerana lama sudah tak dapat.

Kak Salimah kemudiannya menjilat terus leherku dan terus memasukkan lidahnya ke lubang telingaku. Gerakannya membuatkan saya tdk tahan kegelian apabila ia terus memain-mainkan lidahnya di lubang telingsaya. Kemudian ia jilat kembali batang konek ku sebelum ia menekan masuk batang konek ku ke lubang cipapnya. Terasa sendat lubang vaginanya, bila kepala takukku mula mengelinap masuk lubang cipapnya, mungkin kerana sudah agak lama tdk servis membuatkan lubang vagina nya seperti anak dara rasanya. Teringat saya akan cipap Julia yg padat sama seperti cipap Kak Salimah sewaktu saya menikmatinya sewaktu di pulau dahulu.

“Arghh sakitnya.. Sedapnya” rengekan Kak Salimah bila batang konek ku yg besar menusuki lubang cipapnya.
“Arggh.. Urghh” saya juga menahan kenikmatan.
“Wah.. Besar dan panjang batangmu.. Tak sama dgn batang arwah pakcikmu dulu” luahan Kak Salimah antara jelas dan tak jelas.

Semakin lama semakin laju Kak Salimah turun dan naik di atas badanku bila terasa minyak pelincirnya sudah mula beroperasi, terasa semakin longgar lubang vaginanya. Senak juga terasa perutku bila punggung Kak Salimah mendarat terus memasukkan seluruh batang konek ku. Kak Salimah terus memainkan peranannya dan sesekali ia mencium rakus bibirku.

saya turut membantu Kak Salimah dgn mengangkat turun dan naik punggungku bagi merapatkan batang konek ku ke dalam cipapnya. saya sudah tdk tertahan lagi dikerjakan oleh janda seorang ni. saya rasakan ada cairan hangat mengalir keluar di batang konek ku dan satu hentakkan kuat menyenakkan perutku. Kak Salimah mengejang kepuasan setelah sampai klimaknya. Namun batang konek ku masih mencapai kepuasan yg sebenar, masih jauh lagi untukku sampai penamatnya.

saya cuba menanggalkan ikatan tanganku dgn mulut dan akhirnya telerai jua ikatan yg menyeksakan batinku itu. saya lihat Kak Salimah masih lagi terlentang kepuasan dan saya tdk melepaskan peluang yg ada di depan mataku. Kini giliranku pula untuk memainkan peranan. saya mencium kembali bibirnya yg masih kelembapan dan meramas-ramas lembut payudaranya.

“Ehemm.. Erghh” Kak Salimah mengerang kegelian bila lidahku mula memain-mainkan cipapnya.

saya lihat bibir mulut bawahnya masih penuh dgn lender-lendir pejal yg masih bertakung di lubang cipapnya. saya terus merasai madu dari lubang vagina Kak Salimah sehingga kian kering airnya saya menjilatnya. Lidahku terus menjilat dan memain-mainkan biji kelentitnya, terangkat-rangkat punggungnya menahan kelazatan dan kegelian. Melihatkan Kak Salimah yg telah hilang kelesuan, saya tanpa menunggu lama terus melancarkan serangan terhadap cipapnya.

Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda, citer lucah, cite sex, novel seks, cerita porno lucah, batang konek, cipap janda

Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda


saya tarik sedikit bahagian kaki terjuntai ke lantai dan ku kangkangkan pehanya agar memudahkan pelayaranku. saya halakan kepala takukku ke lubang vagina nya dan terasa kemutan Kak Salimah masih lagi bertenaga menelan batang konek ku. tdk sukar untuk ku teluskan lubang vaginanya kerana salurannya masih licin terkena simbahan lava dari lubang vagina nya. saya menekan habis batang konek ku terus ke dalam lubang vagina nya sehingga rapat telurku ke cipap Kak Salimah.

“Arghh.. Ughh.. Sedapnya, lagi Zack.. Laju lagi..” Kak Salimah mengangkat-ngangkat punggungnya mengikut rentakku.

Kini saya tonggengkan pula punggungnya dan Kak Salimah hanya menurut sahaja kehendakku. saya benamkan lagi batang konek ku ke cipapnya, saya uli-uli punggungnya yg pejal itu. saya sorong, saya tarik, saya goyang-goyangkan batang konek ku di dalam lubang vagina nya hingga terasa dinding-dinding mengena kepala takukku.

Cloopp.. Claapp berbunyi lubang cipapnya menahan asakanku.

“Zack, akak sudah nak sampai ni” saya terasa batang konek ku berdenyut-denyut menahan kemutan Kak Salimah.
“Sekajap lagi kak, saya pun sudah nak klimaks ni, kite sama-sama sampai ke perhentian”.
“Cepat sikit, akak sudah tak tahan ni” rayu Kak Salimah menahan asakkanku.
“Nak tembak kat mana ni kak?” saya meminta kepastian.
“Di dalam sahaja.. Akak sudah lama tak cuci dalam tu”
“Arghh.. Urghh..” Croott.. Croott.. beberapa das tembakkanku tepat pada sasaran.
“Kau memang hebat Zack, tdk pernah saya merasai kenikmatan yg begitu sedap” mulutnya terus menyatu dgn bibirku.

Terasa air hangat mengalir keluar di batang konek ku dan saya masih membiarkan batang terus layu di dalam lubang dalam vaginanya. saya terus lena dipangkuan Kak Salimah. Namun Kak Salimah segera bangun membersihkan dirinya sebelum Mama dan adikku pulang. saya segera menelefon pejabatku bahawa saya tdk dapat hadir kerana kurang sihat. Segera saya bangun dari katil bila melihat Kak Salimah masih berada di dalam bilik air.

saya memeluk tubuh Kak Salimah dari belakang dan meramas-ramas payudaranya, Kak Salimah merenggek kesedapan. saya mengambil sabun dan membantu mengabunkan seluruh tubuhnya. Bermula dari badan kemudian saya turun ke bawah, namun tanganku behenti di lubuk kenikmatannya dan memain-mainkan jariku ke dalam pusarnya. Kak Salimah sudah tdk tahan terus menangkap batang konek ku dan memasukkan ke dalam lubang cipapnya. saya juga perlu segera menghabiskan pelayaranku dgn segera kerana takut Mama dan adikku akan segera pulang. Setelah hampir setengah jam bertukar-tukar posisi, akhirnya saya segera melepaskan segala sperma ku ke dalam mulut Kak Salimah.

Crott.. Croott.. Arghh.. tangan Kak Salimah terus memain-mainkan batang konek ku ke dalam mulutnya.

Habis licin dijilatnya batang konek ku. Semenjak hari itu, saya kini menjadi suami kedua kepada Kak Salimah dan kami akan melakukannya bila ada peluang yg terhidang. Rahsiaku bersama Kak Salimah terus tersimpan rapi hingga Kak Salimah berhenti dari rumahku kerana pulang ke kampung menjaga ibunya yg sedang sakit dan tempat Kak Salimah kini telah diambil oleh orang gaji baruku yg berasal dari Indonesia. Ning Arti juga boleh tahan pukulan seksnya, mahu tercabut batang konek ku bila ia menyepit dan mengedut batang di dalam cipapnya.


Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda, citer lucah, cite sex, novel seks, cerita porno lucah, batang konek, cipap janda, Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda, citer lucah, cite sex, novel seks, cerita porno lucah, batang konek, cipap janda
Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda ***
Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda, sex story , Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda, citer lucah, cite sex, novel seks, cerita porno lucah, batang konek, cipap janda, porn, erotic novel sex, Batang Konek Tusuk Cipap Ketat Janda



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/