Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain

Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain | saya dah berumur 33 tahun, dah kahwin dengan 2 orang anak suamiku dah berumur 40 tahun. So bila ada masa terluang, kekadang saya akan lepak kat IRC atau pun kat ICQ dlm internet kat rumah. Ramai jugak kenalan saya dlm ICQ. Suami saya ni tak kisah, malah dia galakkan saya sex chat dengan kawan-kawan lelaki dlm internet. Suami ni ada sex fantasy dia, bila kita orang make love, suami saya selalu suruh bayangkan orang lain dan bayangkan batang orang lain dlm puki saya.

So kekadang terpaksalah saya reka nama-nama orang lain dan kekadang saya bayangkan lecturer-lecturer kat IPT saya yang lain dan student-student dlm kelas saya. Bila saya sebut atau panggil nama orang lain masa making love, suami saya akan betul-betul arouse.

Cakap pasal suami, tinggi dia lebih kurang 170cm dan berbadan tegap, batang dia tu tak lah besar sangat atau kecil sangat, Malaysian saiz, lebih kurang 165 cm, tak lah gemuk. Tapi susah nak keras, bukan macam kita kahwin dulu, batang dia tu bila tegang, mesti keras macam kayu, tapi sekarang bila keras pun masih lembik, terpaksalah bantu dengan tangan bila masukkan dlm puki saya.

So secara senyap-senyap saya selalu teringin nak rasa batang lain dlm puki saya. Kekadang tu saya imagine batang lain dlm puki saya masa saya make love dengan suami saya atau pun masa saya lancap sendiri.

Pernah sekali masa saya chat dengan seorang yang saya tak kenal dlm internet, dia suruh saya layan dia sebab katanya dia nak lancap sambil chat dengan saya, so saya pun layanlah dia sampai dia terpancut.

Pada malam tu saya dengan suami buat sex macam orang gila ingatkan orang dlm internet tadi. About diri saya pulak, berbadan slim tapi payudara saya besar dan bontot saya pun besar.

So one day, masa saya layan seorang dlm internet, ada seorang lelaki nama dia Ramesh, dia ajak saya make phone sex, so saya pun bagitahu suami saya. Suami saya pun cakap no problem, janji dia bagi nombor talipon dan bukannya nombor hand phone, takut nanti dia tahu nombor kami. So Si Ramesh pun bagi lah nombor talipon dia.

So pada malam tu saya pun call lah orang ni, umurnya baru 35 tahun. Lama jugak kita sembang, sambil sembang tu saya dengar nafasnya makin lama makin kencang. saya pun tanyalah kenapa nafas dia kencang, dia pun cerita yang dia sedang urut batang dia yang keras. Bila saya dengar saja yang batang dia dah keras, saya punya puki pun terus basah.

So saya pun signal lah kat suami saya yang show dah start, suami saya pun terus rapat dengan saya sambil dengar perbualan saya dengan orang tu. Masa saya sembang dengan Ramesh, saya baring atas katil, suami saya pun baring sebelah saya sambil tu dia perlahan-lahan lucutkan bra saya dan seluar dlm saya.

Lepas tanggalkan pakaian, saya pun telanjang bulat dan suami saya pun gosok-gosok burit saya yang dah basah, sambil gosok burit saya, suami saya cium-cium dan jilat tengkok saya. Lepas tu turun ke bawah hisap-hisap dan jilat payudara saya sambil hisap-hisap putting saya yang dah keras. Pada masa tu saya punyalah rasa sedap macam ada kat dunia lain.

saya pun pelahan-lahan tolak kepala suami saya kat burit, suami saya pun apa lagi, macam paham-paham terus jilat burit saya. Mula-mula dia jilat-jilat keliling, lepas tu dia jilat-jilat lubang jubur saya. Lepas tu dia “fuck” saya dengan lidah dia.

Sambil sembang-sembang tu saya tanya si Ramesh pasal batang dia. saya tanya dia berapa panjang batang dia. Dia kata batang dia panjang lebih kurang 9 inch dan gemuk. Bengkok ke atas.

saya pun mintalah si Ramesh tu fuck saya. saya betul-betul nak rasa batang dia yang 9 inch dlm burit saya. Si Ramesh pun kata dia tengah melancap dan dia dah nak klimaks. saya pun cerita kat Ramesh yang suami saya tengah jilat burit saya.

saya pun suruh suami saya jilat biji kelintit saya, punyalah nikmat bila biji saya kena jilat. Tak pernah saya rasa macam ini sebelum ni. So bila Ramesh dengar aje yang suami saya tengah jilat saya, dia pun terus klimaks dan bila saya dengar dia klimaks saya pun klimaks sama-sama dengan Ramesh.

Pada malam tu, sebelum tidur suami saya fuck saya sampai 3 kali dan bila bangun pagi sebelum siap untuk pergi kerja, suami saya fuck saya sekali lagi. Walaupun malam tu batang suami saya lebih keras daripada sebelum tu tapi, tak lah sampai 9 inch. So saya pun terbayang-bayang batang Ramesh yang 9 inch dan mula nak rasa batang Ramesh tu. saya rasa mesti terkoyak barang saya yang kecil, jika kena batang Ramesh.

Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain

So the next day dari tempat kerja saya call si Ramesh dan minta gambar dia. saya suruh dia hantar kat e-mail saya. Manalah tahu si Ramesh ni kot-kot kelentong atau pun tak hensome. Bila saya balik, saya pun terus buka e mail saya, si Ramesh hantar kat saya sebanyak 2 gambar, satu muka dia dan satu lagi gambar penuh dia.

Orangnya taklah hensome sangat, tapi boleh lah tahan dan badan dia pulak cukup cantik. Sasa dan tegap, saya rasa mesti lebih 6 kaki. saya pun apa lagi, tunjuklah kat suami saya, suami saya pun dah mula minat kat dia. Dia pun apa lagi terus tarik tangan saya masuk dlm bilik and make love, yang hairannya batang suami saya tiba-tiba aje dah keras macam besi, anak-anak saya pun hairan kenapa ayah dan mak siang-siang masuk bilik.

So pada malam tu suami tanya, samada saya nak fuck si Ramesh tak. I pun pada mula malu juga, tapi bila ingatkan batang dia yang 9 inch, saya pun terus cakap yes, tapi saya takut juga mengenangkan batangnya yang besar dan panjang. Lebih panjang daripada suami saya 4”.

Terkejut suami saya bila saya menyatakan batang Ramesh lebih panjang daripada batangnya 4”. Mula dia tidak benarkan. Setelah saya merayu, beberapa kali, baru suami saya membenarkan. Itu pun setelah saya berjanji, hanya sekali sahaja. Suami saya pun cakap ok, tapi dia cakap dia nak tengok bila Ramesh. saya pun cakap ok.

So pada malam tu, saya call Ramesh dan tanya dia nak fuck saya tak, dia pun terus yes. So kita orang pun buat lah rancangan nak jumpa dan saya bagi tahu dia hanya sekali aje, dia pun ok. Kita orang pun buatlah perancangan nak jumpa kat Seremban Lagi jauh dari Ipoh lagi baik takut orang kat Ipoh kenal kita orang.

So bila sampai cuti semester, saya dengan suamiku hantar anak-anak kat rumah orang tua suami dan travel ke Seremban. Bila sampai Seremban kita orang book hotel dan talipon Ramesh. Si Ramesh pun the next day terus datang ke Seremban.

Sebelum tu saya minta suami jangan make love untuk dua hari, so saya akan lebih stim bila jumpa Ramesh, tapi mmg menyeksa bagi kita berdua. Lebih kurang jam 3.00 petang Ramesh pun call bilik kita orang kata dia ada kat Lobby.

Suami saya suruh saya pakai sexy yang dedahkan lurah payudara saya dan kita orang pun turun nak jumpa dia. Ramesh duduk kat coffee house dan kita pun join dia dan order soft drinks. Rupa Ramesh nampak lebih hensome daripada gambar yang dia hantar. Tapi… yang merisaukan saya bukan wajahnya, tetapi ketinggian jauh lebih tinggi dari yang saya jangkakan. saya terpaksa mendongkak apabila berdiri dengannya. Pada fikiranku mesti barangnya jauh lebih panjang.

Bila saya tengok dia aje, burit saya dah mula basah dan lutut saya pun dah macam lembek. Takut pun ada. saya tak sabar lagi nak tengok dan pegang batang dia. So kita orang pun duduk lah sembang sambil minum soft drink kita orang.

Si Ramesh ni betul-betul peramah dan gentleman. So bila dah habih minum suami saya ajak saya naik ke bilik dulu dan minta Ramesh naik ke bilik kita orang lepas lebih kurang 15 minit. So saya dengan suami saya pun naik ke bilik. Bila dah sampai kat bilik, suami saya tanya samada saya nak make love dengan Ramesh ataupun batalkan.

saya tak tahu apa nak cakap, tapi saya bagi tahu suami saya tentang kebimbangan saya. saya tidak berani menyatakan ia atau tidak. Tiba-tiba lebih kurang selepas 20 minit, bilik kita orang pun diketuk. saya pun apa lagi, gelabah semacam dah panik dan suruh suami buka pintu dan saya duduk kat atas katil. cerita lucah Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain

Bila suami buka pintu si Ramesh pun masuk lalu duduk atas kerusi yang mengadap TV. Suami saya ajak dia duduk atas katil sebelah saya, dia pun duduklah sebelah saya atas katil dan suami saya duduk atas kerusi yang mengadap TV.

Mula-mula kita orang duduk dan sembang saja. Lepas tu Ramesh gerak lebih rapat dengan saya dan peha kita bersentuh, apabila peha Ramesh sentuh aje peha saya, saya rasa macam kena kejutan letrik.
Lepas tu perlahan-lahan Ramesh pegang tangan saya, lama juga dia pegang tangan saya. Lepas tu dia bawa tangan saya kat mulut dia dan cium-cium tangan saya. Sambil tu saya tengok suami saya. Sambil tengok TV dia curi-curi pandang kita orang.

Lepas cium-cium tangan saya, Ramesh masukkan jari saya dlm mulut dia dan hisap-hisap jari saya. Satu tangan Ramesh pegang tangan saya dan satu lagi dia dia letak atas bahu saya dan tarik saya rapat kat dia. Lepas tu Ramesh cium-cium pipi saya dan tengkok saya dan mukanya bergerak ke depan dan Ramesh mula cium bibir saya, sesak nafas dibuatnya dengan badan besarnya yang tindih atas saya.

Pada masa tu saya dah tak tahan lagi, saya pun perlahan buka mulut saya dan Ramesh masukkan lidah dia dlm mulut saya. saya pun mulalah hisap-hisap lidah dia, kita pun French Kiss. Sambil cium Ramesh tolak badan Ramesh supaya baring atas katil, saya pun ikut.

Apabila saya dah terbaring, Ramesh pun mulalah cium-cium bibir saya sambil peluk saya. Lepas tu Ramesh pun turun ke bawa dan jilat-jilat tengkuk saya. Sambil tu tangannya dimasukkan dlm blouse saya dan ramas-ramas tetek besar saya yang besar. Tapi masih terasa kecil jika dibanding dengan tangannya yang besar. mcm tangan ahli gusti yang saya lihat kat TV.

saya dah tak tahan lagi dan saya pun pegang batangnya dari luar seluarnya, pada mulanya saya ingatkan dia simpan cotar dlm seluar dia. Lama-lama saya pegang baru saya perasan yang batangnya dah keras dan mmg besar, mungkin 9 inch ataupun 10 inch. Lebih panjang daripada apa yang saya jangkakan. Dah la tu besar pulak, hampir besar dengan botol kicap kat rumah, jika dibanding dengan kicap saya yang kecil.

Ramesh pun pelahan-lahan sambil jilat-jilat tengkok saya buka butang-butang blouse saya, so sekarang saya hanya tinggal dengan skirt dan bra saya. Ramesh pun angkatkan badan saya sikit dan bukakan bra saya dan tetek besar saya pun tersembur keluar. Apabila saja dia nampak tetek besar saya dengan rakus dia jilat-jilat tetek besar saya , puting saya yang dah keras. Sambil tu saya nampak suami dah mula mengusap-usap batang dia dari luar seluar dia.

Lama jugak Ramesh tu jilat dan hisap-hisap tetek besar saya tanpa menyentuh putting saya. saya semakin tidak keruan mcm cacing kepanasan, kepala saya ke kiri dan ke kanan menahan kenikmatan yang tidak terkata itu.

Setelah putingku mula menegang, dengan pantas dia menjilat sekeliling tetek besar saya lagi, kiri dan kanan menerima habuan yang sama. saya makin tidak tahan dengan permainan ini pantas saya merayu.

“Abang… hisap puting ayang tu. please…”
Dia tersenyum lantas berkata, “baiklah sayang… abang hisap ek!”

saya memejamkan mata saya sebaik sahaja puting saya digigit manja oleh seorang insan yang baru saya kenal 30 minit yang lepas dan didepan suami saya. Rasanya kicap saya dah berlimpah air dan banjir pun rasanya.

Beberapa lama kemudian, saya makin tidak tertahan. Lantas saya menolak kepalanya turun ke bawah. Ramesh pun faham kehendak saya, lalu dia pun buka skirt saya dan buangnya ke tepi katil. saya hanya berseluar dlm, saya dah betul-betul basah habis.

saya pun suruh Ramesh buka seluar dia dan dengan pantas dia bangun dan buka baju dan seluar dia dan hanya berunder-wear saja. Lepas tu dia baring atas katil dia kangkangkan kaki saya dan jilat-jilat dicelah-celah kangkang saya. Pada masa tu saya rasa sungguh nikmat, lebih nikmat jika dijilat oleh suami saya.

Kemudian Ramesh terus rentap sekuar dlm saya hingga koyak. Terkejut saya akibat perbuatan Ramesh. Nasib baik suami saya tidak nampak. Sungguhpun kangkang saya terasa sakit akibat rentapan itu, saya tidak mampu buat apa-apa, akibat nafsuku membuak-buak. Dia kata cipap saya sungguh cantik dan bersih dan sedikit mengelembung. Tapi lubang dia kata kecik.

Kemudian dia terus menjilat dengan lebih lahap tanpa menghirau suami saya sedang lihat. Paha saya mengeletar akibat tindakannya. saya merayu kat dia supaya jilat kat cipap saya lebih dlm. saya rasa lidah Ramesh sungguh panjang sehingga mampu masuk ke dlm burit saya.

Cerita sex Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain
Ramesh pun dengan hanya berunder-wear baring di atas saya dan terus cium tengkok saya dan pada masa yang sama ramas-ramas tetek besar saya. Lepas tu dia terus jilat-jilat tetek besar saya dan turun sampai ke pusat saya dan jilat-jilat keliling pusat saya. Sambil tu dia angkat kedua-dua kaki saya keatas berbengkok kat lutut supaya bontot saya terangkat dan terus jilat saya di keliling lubang bontot saya.

Lama juga dia jilat saya kat situ dan perlahan-lahan lepas tu lidah dia mula jilat-jilat kat lubang bontot saya dan lepas tu dia “fuck” saya di lubang bontot dengan lidah dia pelahan. Wow… saya rasa mcm belayar dan kenikmatan hanya saya yang tahu pada masa tu. Walaupun saya dengan suami saya dah kahwin hampir 10 tahun inilah kali pertama saya rasa kenikmatan dan kesedapan sebegini. Suami saya tidak pernah jilat sampai ke bontot.

Lepas tu dia dengan perlahan-lahan dan dengan romantik jilat saya di keliling burit saya sambil mengigit dengan manja bibir burit. Ramesh dengan pelahan-lahan masukkan lidah dia kedalam burit saya dengan lebih dlm dan jilat buritaku sedalam-dlm yang boleh.

Selepas hampir 5-6 minit dia perlahan-lahan naik ke atas dan jilat saya di keliling biji saya. Bila lidah kena pada biji saya, saya rasa mcm kena kejutan letrik dan badan saya pun kejang dan saya klimaks buat kali pertama.

Apabila Ramesh tahu saya klimaks dia pun terus jilat biji saya dengan rakus. saya klimaks hampir seminit dengan lidah Ramesh kat biji saya. saya dah tak tertahan lagi, saya pun merayu kat Ramesh supaya fuck me.

Dia pun melondeh seluar dalamnya. Pada masa tu saya nampak batang Ramesh tu melenting keluar dan saiznya mmg besar, dengan panjangnya dan gemuknya. Pada mulanya takut juga rasanya nak masukkan dlm burit saya yang kecil.

So saya pun dengan perlahan pegang batang Ramesh yang dah tegang dan keluarkan air mazi di hujung matanya. saya cuba masukkan batangnya kedalam mulut saya tetapi tidak boleh. saya buka mulut saya luas-luas tapi masih tidak mampu masuk. Hanya bahagian hujung saja masuk.

saya dan dengan gunakan lidah saya, saya main dengan kepala batang dia. Ramesh paksa juga batangnya masuk dlm mulut saya. saya terpaksa mengangga seluas-luasnya, sehingga sakit bahagian pipi saya kerana terlalu penuh dlm mulut saya.

Ini lah kali pertama secara live saya nampak batang yang begitu besar dan cantik, selalunya nampak dlm VCD saja. saya dah sungguh ghairah dengan batangnya dlm mulut saya. saya pun pegang buah zakar dia dan dengan pelahan-lahan kulum kepalanya dan cuba masukkan sebanyak yang boleh dlm mulut saya. Ramesh pun ikut goyang punggung dia seolah fuck mulut saya. Kekadang batangnya masuk terlalu dlm hingga kepalanya terkena tekak saya. Tercekik saya rasa.

Pada masa tu saya dah betul-betul inginkan batang Ramesh dlm burit saya, saya dah tak dapat tahan lagi. Walau pun perasaan takut dan bimbang. saya tidak ingat pada suami saya lagi, walaupun dia sedang lihat perbuatan kami. saya pun minta Ramesh fuck saya.

Ramesh pun terus baringkan saya dan angkat kedua-dua kaki saya dan letakkannya diatas bahu dia. Kemudian dia pegang batangnya kepalanya sebesar bola golf dan letakkan kepala batang dia betul-betul tengah burit saya. Ramesh dengan perlahan tolak kepala batangnya masuk kedalam burit saya. Tetapi tidak boleh masuk sebabnya lubang saya kecil berbanding kepala batangnya yang besar.
Dia paksa masuk, sedikit aje yang bergerak. Aduh… Sakit. saya tidak tahan akibat kesakitan yang saya alami. saya tahan. Ramesh keluar semula batangnya. Kemudian ia sapu batangnya dengan air liur, dengan perlahan batangnya ditekan makin dlm.

saya lihat hanya sedikit kepalanya masuk. Perih rasanya. saya merintih kesakitan. saya menjerit dan tidak benarkan Ramesh terus memasukkan batangnya yang besar itu. saya tidak tahan kesakitan yang saya alami. saya tidak mahu terus melakukan.

saya rasa Ramesh rasa kecewa dan keluar semula batangnya, kemudian saya lihat suami saya membawa minyak zaiton dan diserahkan kepada Ramesh. Ramesh terus melumurkan batangnya dengan minyak zaiton dengan banyak.

saya memandang pada suami saya. saya tidak mau melakukan tetapi Ramesh semakin mendesak dengan meletakkan kepala batang di permukaan burit saya, mungkin dia sudah tidak tahan stim. Kemudian diangkatnya ke dua kaki ku atas bahunya. saya terdesak kerana tidak mampu bergerak lagi. Perlahan-lahan di tekan batangnya.

Aduh… sakitnya, walaupun licin batangnya tetapi lubang burit masih terasa sakit akibat kebesaran batangkan. saya lihat batang masih kelihatan masih banyak panjang diluar berbanding di dlm. Sedangkan saya rasa lubang saya sudah terlalu penuh dan terbuka luas lubang saya. saya tidak boleh kangkang lagi sebab kaki saya di kapit oleh bahu Ramesh.

Ramesh pun dengan perlahan tekan perlahan batangnya yang besar tu, dan main sorong-tarik batangnya dlm burit saya setakat itu saja, walau masih panjang lagi batang belum masuk. Bila dia lihat saya menahan kesakitan, dia melepaskan kaki yang tersangkut pada bahunya. Dia terus menekan perlahan-lahan. saya kangkang kaki seluas-luasnya tetapi masih tidak mampu menahan kesakitan yang saya alami. saya menggunakan tanganku menahan dia dari terus menikam batangnya.

Kemudian dia sekali lagi mengankat kakiku ke bahunya. saya Langsung tidak dapat bergerak. Punggung saya betul-betul terangkat. Tiba-tiba Ramesh telah menekan batangnya dengan sekali tikaman. Terangkat kepala saya.

“Aduh sakitnya bang…!” Tergigit bibir saya disebabkan tikaman itu dengan tiba-tiba. Mengalir air mata saya. Mendesak batang Ramesh masuk dlm burit saya hingga ke perut. Rabak buritku.

Apabila batangnya kesemuanya dlm burit saya. saya rasa nak pengsan. saya tidak mampu buat apa-apa hanya rintihan semata-mata. Lama-lama saya rasa nikmat walaupun perih. saya rasa batangnya sentuh bahagian-bahagian yang tak pernah disentuh oleh batang sumai saya sebelum ini.
Pada masa yang sama seluruh badan saya mula nak kejang, dan satu kenikmatan yang amat lain dirasa. saya pun dengan pantas terus peluk Ramesh terus cium mulut dia, pada masa itulah saya mula nak klimaks. saya rasa satu perasaan yang sungguh indah yang saya tak pernah mengalami sebelum ini.

Entah berapa kali klimaks pada masa tu saya tak ingat tapi hampir 2 minit saya klimaks dengan batang Ramesh dlm burit saya. Kalau dikira boleh masuk World Record. Begitu lama saya klimaks dan perasaan yang nikmat tu saya tak tahu mcm mana nak cerita.

Ramesh fuck saya hampir 30 minit dlm berbagai posisi.. Last kali semasa Ramesh fuck saya cara doggie-style, suami saya minta saya kulum batang dia. saya pun kulum batang suami saya sambil Ramesh fuck saya dari belakang. Suami saya minta Ramesh supaya pancutkan air maninya kat luar dan jangan pancut ke dlm burit saya.

saya pun terus membantah dan minta Ramesh pancutkan air maninya dlm burit saya. saya nak rasa pancutan air mani Ramesh dlm burit saya. Ramesh pun pegang pinggang saya dan henjut dengan laju dan sekuat-kuatnya sampai tercabut batang suamiku dlm mulut saya.

Hendak pengsan rasa sungguh lama dia henjut saya dan akhir bila saya sedar yang Ramesh dah nak klimaks, saya pun mula nak klimaks sekali lagi. Dengan satu hentakan yang kuat Ramesh pegang erat kat pinggang saya dan pancutkan air maninya dlm burit saya

Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain, cerita seks, cerita lucah isteri suami threesome sex, citer lucah, isteri tetek besar

Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain


Sebenarnya saya dapat rasa pancutan air main Ramesh dlm burit saya kat dlm rahim dan pada masa yang sama saya pun klimaks dengan kuat. Apabila saja Ramesh cabut batangnya dari burit saya, saya terus pusing dan pegang batangnya dan kulum batang Ramesh yang masih basah dengan air mazi saya dan air mani dia. Walau pun burit saya masih terasa perih akibat hentakan monster naya, saya sedut-sedut batangnya hinggalah semua airnya habis dikeluarkan dan batangnya pun makin lembik. Selepas itu Ramesh terus pulang.

Sejak hari itu dengan suami setiap hari make love. Kekadang tu sampai dua-tiga kali sehari dan hubungan kami pun lebih rapat dari dulu. Suami saya jadi lebih penyayang dari dulu, yang bestnya setiap kali batang dia tegang mesti keras mcm kayu.

Sungguh pun kami bahagia tetapi lubang buritku terasa longgar setiap kali membuat hubungan dengan suamiku. saya tidak kisah janji, kami masih seperti dahulu. Kita ni dah jadi mcm kekasih baru sampai hari ini kita tak menyesal apa yang kita lakukan.

Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain, cerita seks, cerita lucah isteri suami threesome sex, citer lucah, isteri tetek besar, Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain, cerita seks, cerita lucah isteri suami threesome sex, citer lucah, isteri tetek besar
Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain ***
Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain, sex story , Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain, cerita seks, cerita lucah isteri suami threesome sex, citer lucah, isteri tetek besar, porn, erotic novel sex, Suami Ingin Isteri Dihenjut Batang Besar Lelaki Lain



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/