Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang

Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang | “Mr Cheah can I see you in ur office?”

“Yes, come right now!” Sekejap sahaja saya sudah tiba di pejabat pensyarah
merangkap kekasih gelap saya itu. Mr Cheah menyambut saya dengan senyuman yg nampak lain masa saya masuk ke biliknya.


“Nice skirt Vasanthi.” Pujinya sambil menjeling paha gebu saya yg terdedah di bawah mini skirt yg saya pakai.

“Thanks” saya mengenyitkan mata padanya sambil melabuhkan punggung gebu saya ke kerusi di depan mejanya. Mr Cheah datang mendekati saya dan duduk di bucu mejanya. Tangannya diletakkan ke bahu saya yg terdedah dan mengusap-ngusapnya.
“Must be about ur recent Calculus paper problem, I guess.” dia meneka sambil merenung tepat ke wajah ayu saya.

“Of course honey.” saya mendongak merenung wajahnya sambil menjawab dengan nada manja.

“Well this is ur first failure, I see. But…” Mr Cheah rendahkan wajahnya hingga hampir ke mukaku. Usapan tangannya di bahuku semakin halus hingga saya terasa sedikit geli dan tetekku mula terasa agak tegang.
“..seems like u had to do me a favor!” dia menyambung sambil dagu saya
dicuitnya. saya ketawa kecil.
“You mean this??” saya dengan beraninya memegang celah kelengkang Mr Cheah dan mengusapnya pula. Mr Cheah mendesis kesedapan. Dia tersenyum miang sambil mengangguk.
“So how do we settle it?” saya terus memainkan batang konek nya yg kurasa mula mengeras di balik seluar.

Cerita seks Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang

“Tonite. Can you??” soalnya dengan nada mengharap. saya bangun sambil menyelak skirt hingga menampakkan panty nipis yg membalut cipap ku dan melurut pula panty itu ke bawah hingga cipap ku terdedah. Mr Cheah tersenyum lebar melihat tingkah saya yg tidak tahu malu itu. “See, no menstruation. Which mean we can fuck!” kataku. Pantas sahaja Mr Cheah menggeletek cipap ku. saya mengelak sambil ketawa kegelian. Panty saya tarik balik hingga menutup cipap ku dan skirt yg kuangkat saya jatuhkan semula.

“Spare it for tonite kay??” saya mencium pipi Mr Cheah sambil menghayun langkah keluar. Sempat lagi dia meramas punggungku yg lentik itu semasa saya menggenggam tombol pintu pejabat untuk membukanya. Semasa turun tangga ke tingkat bawah saya perasan beberapa pelajar lelaki keturunan India kolej saya melihat saya dengan penuh bernafsu. saya tahu, dengan kulit yg agak cerah bagi seorang gadis Tamil biasa dan bentuk tubuh yg menggiurkan, bermakna akulah yg mereka idamkan untuk jadi kekasih atau mungkin hanya….teman di ranjang.

Tapi nampaknya mereka hanya mampu berangan-angan setakat ini. Selain Mr Cheah hanya Linggam sepupu saya, O’ Keefe, anak pegawai kedutaan Amerika (dah pulang ke negara asalnya) dan beberapa orang lagi bekas teman lelaki saya yg terdahulu dapat menikmati tubuh seksi ini. Mr Cheah yg sememangnya sedang memburu siswi di kolej tempat saya belajar untuk pemuas nafsunya memperolehi saya sebagai mesin seks sebagai balasan meluluskan saya dalam beberapa subjek sejak semester lalu, sejak Mohan meninggalkan saya untuk bersama gadis Punjabi yg tinggal satu taman perumahan dengannya.

Senja itu saya sudah bersiap memakai jeans ketat kegemaranku dan baju bodysuit yg jarang dan terbuka luas di dada. Vimala, Mageswari dan Janet, teman serumahku yg sudah faham saya mungkin nak pergi clubbing tak berkata apa-apa. Malah macam biasa mereka menjangkakan saya mungkin tidur di rumah kawan kolej yg lain. Beberapa meter sahaja dari apartmen saya, kereta Fiat Mr Cheah sudah menanti saya. saya agak terkejut melihat seorang lelaki sebaya Mr Cheah yg mempunyai raut wajah seakan orang Eropah berada bersama Mr Cheah.
“Honey, meet my friend Justin.” Mr Cheah memperkenalkan kawannya kepada saya semasa masuk ke dalam kereta. Eurasian rupanya Justin ni. Patutlah muka macam Mat Saleh!

“Oh, Hi Justin” saya berjabat dengannya. Dia menyambut sambil senyum dan merenung saya, agak bernafsu. Mr Cheah memberitahu saya yg Justin akan bersamanya untuk “Little Party” di rumahnya. saya terfikir, nak buat 3some pula ke? Tapi saya dah pernah sekali merasa seks serentak dengan dua lelaki - Linggam dan kawannya Ramesh.

Lepas makan malam di sebuah hotel terkemuka di KL kami ke condo milik Mr Cheah. Condo itu milik kakak Mr Cheah yg mengikut suaminya berkursus di Taiwan. saya dan Mr Cheah sudah banyak kali bermalam di sini sambil memadu asmara. saya perasan sejak dari dalam kereta hingga semasa kami berjalan ke lif, Justin asyik merenung saya terutamanya pada dada saya yg separuh terdedah hingga menampakkan lurah. Sangkaan saya tepat apabila selepas berbual sambil minum wine, Mr Cheah dan Justin mengapit saya di sofa menonton VCD porn koleksi Mr Cheah yg memang tersimpan di rumah ini. Justin yg hanya membelai-belai bahu saya mula berani merapatkan hidungnya ke pipi dan Mr Cheah pula meraba-raba paha saya.


Aksi panas pelakon ranjang Paris Hilton ditambah dengan sentuhan kedua lelaki itu dan pengaruh alkohol dalam urat sarafku membuat saya mula bernafsu. saya menggeliat geli bila Justin menjilat-jilat telingaku dan Mr Cheah menguis-nguis tetek kananku dengan hujung jarinya. cipap saya pula telah terasa sedikit gatal dan mengemut. saya rebahkan tubuhku di ribaan Mr Cheah dan pensyarah gila seks itu mengucup bibir saya dengan penuh nafsu. Terasa tetekku diramas oleh dua tangan berbeza, satu milik Justin dan satu lagi sudah tentunya milik Mr Cheah.

“Aaaaaahhhhhhhhh…..ohhhhhhh..emmmmmmmm…” saya mengeluh manja menghayati nikmat serentak dari dua lelaki yg sedang dirasuk syahwat. Tangan Justin merayap dari tetek ke perut dan menyelak baju bodysuit saya dan memainkan tangannya ke perutku dan sesekali mencucuk lembut pusatku yg terdedah. saya terasa ingin ketawa kerana geli tetapi saya tahan kerana terlalu asyik berkucup dengan Mr Cheah. Pada saat ini tetekku benar-benar tegang dan cipap ku sudah becak oleh air nikmat yg melimpah akibat ransangan tangan Justin dan Mr Cheah. Bagaikan faham kehendak saya yg seterusnya Justin membuka seluar jeans dan panty saya lalu melemparkannya ke depan TV. Kemudian baju saya pula dibuka Mr Cheah. Mereka berdua berhenti seketika untuk membuka semua pakaian di tubuh. Kini kami bertiga sudah bertelanjang bulat. Justin merebahkan saya ke atas carpet diruang tamu tempat kami menonton tadi lalu mengucup pula bibir saya dan meramas lembut tetekku yg bersaiz 36C itu.  Cerita lucah Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang

“Ahhhssss pleaseeee do it again babeee…” saya bagaikan tidak mahu permainan tangan nakal Justin berakhir. Terasa air cipap ku bagaikan banjir melimpah dan clitorisku sudah berdiri megah keluar dari penutupnya. saya melebarkan kangkangku dan kemudian terasa lidah kasar Mr Cheah bermain-main di cipap ku yg terasa sudah sangat basah dan geli itu. Tambah lazat lagi bila puting tetekku digentel oleh Justin dan leherku dijilat. Terasa punggung saya diramas-ramas tangan Mr Cheah dan saya suka diperlakukan sedemikian.

“Oooohhhhhhh…..ooohhhhh…ahhhhhh…yesss..yesss s…ahssss…do it againnnnnnnnn…” rayu saya sambil mengusap-ngusap kepala separuh botak Mr Cheah dan belakang Justin. Kerana kesedapan yg tak terhingga saya menggeliat dan mengangkat-angkat punggungku bila sesekali lidah Mr Cheah menerobos masuk ke dalam liang cipap ku, menjilat duburku dan membelai clitorisku. Sesekali terkeluar juga ayat mengeluh kesedapan dalam bahasa Tamil dari mulutku, yg pastinya tak difahami Mr Cheah dan Justin. Tiba-tiba kegelian saya terasa memuncak di seluruh tubuh terutama di cipap . Dengan satu raungan nikmat, saya mencapai orgasm dan terlentuk dalam pelukan Justin. Lidah Mr Cheah telah menewaskan saya! Namun foreplay kami berterusan lagi..

Justin berhenti meramas tetekku dan menghulurkan konek nya yg tegang ke mulutku, saya yg sememangnya suka mengulum kemaluan lelaki menghisapnya dengan penuh nafsu. “Sssllllrrrupppp….sssslllrrruppppp….!!!” bunyinya bila konek Justin saya kulum. cipap ku pula terasa dimasuki sesuatu dan pastinya konek Mr Cheah. Terasa clitorisku yg panjang terjuntai bergesel dgn konek nya hingga saya jadi geli dan terasa sungguh enak.

Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang, cerita lucah, cerita seks, pesta seks, cerita gomol awek seksi

Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang


“Yeeessss..yeeeessssssssss….aarghhhhh….” saya mengerang penuh kenikmatan. Dua mulutku kini disumbat konek dalam pesta yg erotic, hanya kami bertiga sebagai pemain yg saling dahaga. saya kemut batang konek Mr Cheah hingga dia nampak tak tertahan lagi. To be honest, prestasinya semasa menghenjut saya setiap kali kami bersama di condo taklah sehebat Linggam, Ravi atau Kumar tapi bolehlah kerana saya sememangnya hypersex dan tak boleh melalui sehari hidup tanpa memikirkan pasal sex atau melancap.

“AAhhh Vasanthhhiiii yesss…” Mr Cheah tewas dan terasa limpahan air maninya memenuhi setiap ruang cipap saya hingga melimpah keluar. saya masih belum puas dan cuma nikmat kuluman konek Justin yg membuat saya mampu bertahan. Justin memegang kepalaku untuk menghentikan kuluman saya lalu mengambil tempat menujah cipap ku pula. “AAaaarrrhhh..aaaahhhhh…ahhhh” saya terus dibuai kenikmatan. Hayunan batang Justin memang mengasyikkan ditambah dengan saiznya yg besar dan panjang. Kali ini hanya saya dan Justin sahaja bertarung mencapai kenikmatan di atas carpet sementara Mr Cheah berehat untuk memulihkan tenaganya.

“Harderrr Justinnn..” pintaku agar Justin mengganaskan lagi tujahannya. cipap ku sudah semakin tak tertahan oleh asakan konek Justin yg besar itu. saya turut sama mengayak-ngayak punggungku akibat kesedapan yg terhingga. Datang Mr Cherah dan menghisap pula tetekku membuat saya makin berahi. Beberapa minit kemudian….. “Aaaaaaaaaahhhhhh..oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhssss…” saya klimaks setelah geli di tetek dan cipap ku tak dapat ditahan lagi. Tapi Justin masih bertenaga dan terus menghayun. cipap saya yg lebih sensitif setelah orgasm kembali mengeluarkan lebih banyak air dan tetekku yg terus diramas, dihisap dan dijilat Mr Cheah.

saya klimaks untuk kali ketiga dan terbaring keletihan bersama kedua-dua lelaki yg memberikan kenikmatan untuk malam itu. Nak tahu? saya tertidur dengan diapit Mr Cheah dan Justin. Tangan Justin mencekup cipap ku dan tangan Mr Cheah pula memegang tetekku bagaikan takut ia lari. Pukul 1.00 pagi saya terjaga bila terasa cipap ku geli akibat dicuit-cuit dan dimainkan oleh jari-jemari nakal Justin dan adegan seks itu berulang lagi. Kali ini lebih hebat bila juburku pula menjadi sasaran Mr Cheah dan saya mengulum konek Justin hingga terpancut dalam mulutku. Akibat terlalu banyak bersetubuh malam itu kami bangun menjelang tengah hari esoknya. Dalam bilik air condo kami lakukannya lagi bertiga dan habis mukaku dibasahi air mani mereka berdua.

Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang, cerita lucah, cerita seks, pesta seks, cerita gomol awek seksi
Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang ***
Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang, sex story , Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang, cerita lucah, cerita seks, pesta seks, cerita gomol awek seksi, porn, erotic novel sex, Threesome Sex Sedap Batang Konek Tujah Semua Lubang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/