Burung Masuk Kedalam Sarang Janda

Burung Masuk Kedalam Sarang Janda - Perniagaan sarang burung walit menarik ramai pengusaha menceburi bidang itu. Ada seorang taukeh Cina membina bangunan sarang burung walit di sebuah bukit di daerah tersebut. Mansur sebagai orang harapan taukeh Cina itu seringkali memantau kerja-kerja membina bangunan itu yang dibina oleh pekerja dari Myammar.

Enam orang pekerja Myammar tinggal di kongsi yang didirikan di sebelah bangunan yang sedang dibina. Sebagai orang kepercayaan taukeh, biasanya selepas waktu pejabat Mansur akan pergi memantau kerja-kerja yang sedang dibina itu.

Pada suatu hari Mansur bawa seorang janda berusia 30an, Nani untuk menemaninya. Dari jalan besar Hilux yang mereka naiki masuk ke bangunan itu lebih kurang jauhnya 3 km. Amat tinggi bukit yang didaki Hilux. Dari atas bukit itu beberapa kampung kelihatan di bawah sana. Betapa tingginya bukit itu. Dua bulan lagi siaplah bangunan sarang burung walit itu, fikir Mansur.

Burung Masuk Kedalam Sarang Janda

Nani tidak keluar dari Hilux yang bercermin gelap ketika Mansur menemui pekerja-pekerja Myammar. Pekerja-pekerja itu tidak tahu Mansur bawa perempuan dalam Hilux itu. Lebih kurang 30 minit, kemudian mereka beredar dari situ dan Mansur sengaja parking Hilux jauh dari bangunan itu.
“Dua bulan lagi siaplah bangunan sarang burung itu,” kata Mansur.

“Burung ini kat mana pula sarangnya?” kata Nani sambil memegang konek Mansur yang berada dalam seluar. konek itu segera bangun menegak bila diusap-usap oleh tangan Nani.

“Kat lubang sebelahlah,” kata Mansur ketawa.
“Ha,ha,ha,” kata Nani. Nani tidak buang masa terus membuka zip seluar Mansur dan terus menghisap konek nya dengan begitu lahap sekali. Maklum sahajalah janda yang sudah dua tahun menjanda itu telah lama tidak ada peluang menghisap konek. cerita lucah Burung Masuk Kedalam Sarang Janda

Selepas itu mereka berkucupan dan berkuluman lidah. Nani pandai beromen, kata Mansur dalam hatinya. Sudah dua bulan dia mengenali Nani. Inilah kali pertama dia dapat peluang beromen dengan Nani.

“Jom pindah kerusi belakang,” ajak Mansur. Mansur pun melangkah ke kusyen belakang diikuti oleh Nani. Mereka beromen dengan lebih lama lagi. Mansur menyingkap t shirt Nani dan tersembul buah dada Nani yang besar. Nani membuka colinya dan Mansur terus menyonyot tetek besar nya puas-puas bagaikan budak kecil yang sudah lama tidak menetek.

Burung Masuk Kedalam Sarang Janda, cerita lucah, cerita seks, sex melayu stim, citer lucah hot

Burung Masuk Kedalam Sarang Janda


Mansur dengan rakus membuka seluar jeans Nani. Nani membuka seluar dalamnya. Maka Mansur pun menghisap nonok Nani sambil menggigit kelentit Nani. Lama juga Mansur menjilat nonok Nani. Mansur pun membuka baju dan seluarnya dan terus membalun Nani dalam Hilux itu.

Lama juga mereka main dan akhirnya Mansur memancutkan air maninya dalam nonok Nani. Nani tersenyum puas kerana dia pun mencapai orgasme. Sudah lama dia berniat untuk main dengan Mansur, akhirnya niat itu tercapai juga.

“Akhirnya burung ni masuk juga dalam sarangnya,” kata Nani sambil memegang konek Mansur. Kemudian mereka pakai baju dan terus beredar dari situ. Sejak itu setiap petang Mansur ajak Nani menemaninya melihat bangunan sarang burung taukehnya. Lepas melawat sarang burung taukehnya, burung Mansur pula masuk ke dalam sarang Nani pulak.

Burung Masuk Kedalam Sarang Janda, cerita lucah, cerita seks, sex melayu stim, citer lucah hot, Burung Masuk Kedalam Sarang Janda, cerita lucah, cerita seks, sex melayu stim, citer lucah hot
Burung Masuk Kedalam Sarang Janda ***
Burung Masuk Kedalam Sarang Janda, sex story , Burung Masuk Kedalam Sarang Janda, cerita lucah, cerita seks, sex melayu stim, citer lucah hot, porn, erotic novel sex, Burung Masuk Kedalam Sarang Janda



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/