Sex Party Dengan Keluarga

Sex Party Dengan Keluarga | "Abang. uh! " Keluh Rina. Hasan terkulai di atas dadanya. Rina bernafas pendek-pendek. Balak suaminya masih besar terendam di dalam faraj nya yaang banjir dengan sperma yaang baru dipancut oleh suaminya. Mereka dan bersetubuh 2 kali malam itu dan pastinya Addy anaknya pun dah tidur.

Setelah tenaga masing-masing pulih, Hasan bangun bersandar di kepala katil. Di capainya botol air di atas meja kecil dan dituangkan ke dalam gelas. Rina mengambil tuala kecil dan diletakkannya di mulut faraj nya sambil mengesat sperma yaang semakin meleleh di atas tilam.

Dia dapat merasakan tuala yaang ditangannya itu masih lembab oleh sperma yaang terdahulu dilapkan pada malam ini. "Abang minta cuti satu minggu dengan Dato' Tan" sambil minum air "Dia bagi ke bang? " Tanya Rina sambil turut bersandar di kepala katil. "Hehem! " jawab Hasan pendek. "Eloklah tu sebab Addy pun cuti jegak sekarang ni, bolehlah kita kemana-mana anak beranak" pinta Rina. "Kita balik kampung jumpa abah abang, lama benar rasanya tak jumpa abah dan mama" "Elok juga bang.

sekarang pun musim buah-buahan tentu abah dan mama sibuk di dusun, kita boleh turut bantu mereka. Addy tentu suka. pereksa Addy pun dah habis. bolehlah kita lepak sana lama-lama" "Kalau Rina setuju baguslah, sebab abang nak ke kampung untuk.

" Hasan membisikkan sesuatu ke telinga isterinya. "yaang ada ni pun dah cukup besar bang" jawab Rina. "Rina tak suka ke? " Tanya Hasan. Rina Cuma senyum "suka hati abanglah.

Rina ikut saja" tangannya mula mengurut balak suaminya. "Abang nak sekali lagi ke? " Rina lihat balak suaminya makin keras. "Sekali sebelum tidur. esok nak bawa kereta jauh" Hasan mula naik ke atas tubuh isterinya. Rina membuka kangkangnya dengan mudah Hasan memasuki tubuhnya. "Ohh tekan bang.

" Hasan memikirkan tentang kereta yaang dia akan pandu esok yaang diberikan oleh Datuk Tan bosnya. Kereta syarikat tapi cukuplah tu. Puas dia bekerja dengan majikan yaang begitu baik, seronok. Tanpa disedarinya hayunannya makin rancak. Rina mengerang kuat di bawahnya. Rina klimeks rupanya. "Lagi bang lagi bagi lagi! " Malam berlalu dengan suara Rina yaang nyaring di selang seli salakan anjang sayup-sayup di hujung taman perumahan mereka. Setelah memanggil beberapa kali Hasan membuat keputusan yaang abahnya tidak ada di rumah, Hasan pasti mereka berada di dusun di lereng bukit di tepi sungai. Di sana ada pondok tempat mereka menunggu durian. Abah dan mama pasti di sana. Hasan mendahului diikuti oleh Rina yaang berseluar jeans ketat yaang lusuh dan Addy dibelakang sekali. Saja Addy di belakang sebab nak tengok ponggong bulat emaknya. Sejak ayahnya balik ni Addy tak dapat merasa lancapan emaknya lagi. Kebetulan Cikgu Riana juga pergi kursus lebih awal daripada cuti. Kalu tidak pasti dia dapat "berseronok" dengan Cikgu Riana.

Sejak peristiwa dia dan Cikgu Riana dirumahnya pada malam tu, dia selalu ke rumah Cikgu Riana mereka terus sahaja melakukan hubungan "berseronok" di rumah cikgu Riana dari masa ke semasa.

Cerita Sex Sex Party Dengan Keluarga

Cikgu Riana selalu jemput dia bertandang ke rumahnya. Kalau pergi dia akan buat dua atau tiga kali sebelum balik ke rumah. Dari jauh Addy telah dapat melihat dangau yaang dibuat oleh atoknya di tengah dusun.

Lebih kurang 30 meter dari dangau itu mereka berhenti. Ayahnya mengangkat tangan supaya senyap. Rina diam. Addy diam. Dalam kesunyian itu mereka terdengar suara orang mengerang. "Uh bang yah yah ayoh bang eghah! " Mereka melangkah perlajan-lahan.

"Laju bang yah hanyun balak abang yaang besar. bagi pada Anny bang sikitlat lagi biar Anny pancut sekali lagi " Hasan, Rina dan Addy cuba sedaya upaya agar langkah mereka tidak berbunyi.

Dangau beratap zing dengan ketinggian lantai dua kaki dari paras bumi dengan dinding paras dada membolehkan orang menjenguk ke dalamnya sambil berdiri ditanah dengan tiada masalah. Addy dapat melihat datuknya berpeluh di atas neneknya.

Kedua-duanya tidak berpakaian seurat benang. buah dada neneknya yaang bulat itu bergoyang mengikut hayunan datuknya. Rina yaang menjenguk dari hujung kaki tersirap darah berahinya apabila melihat dengan tepat balak mertuanya yaang jauh lebih besar dari balak Hasan keluar masuk ke dalam faraj ibu mertua tirinya.


Cerita lucah Sex Party Dengan Keluarga
  • Ponggong bulat ibu bertuanya yaang putih mengayak mengikut ayakan balak bapa mertuanya. Kelihatan lobang anusnya yaang sudah basah menaik dan menurun dari pandangannya. "Abang nak pancut sekarang erh! " Keluh Pak Dir.
  • "Anny pun kuat sikit lagi. yah sikit laggi yah! " Mak mertua Rina menjerit. Kepalanya mengeleng ke kiri dan ke kanan. Matanya pejam. Tanganya mencekam lengan suaminya.
"Abang pancut som! " "Agh! " jerit ibu mertua Rina. Pak Dir mengehentak dalam balaknya yaang besar ke faraj isterinya. Rina memegang tangan Hasan. Dia juga terangsang dengan perlakuan kedua mertuanya itu.

Hasan memeluk erat dari belakang Rina. Rina dapat merasakan balak Hasan keras di lurah punggung nya. Tiba-tiba Addy menepuk tangan. "Ye Atuk dan nenek berseronok" "Hah! " Pak Dir tersentak ke belakang, mencabut balaknya dari faraj isterinya.

Mak Anny cepat-cepat menutup faraj nya dengan tangan kiri dan tetek nya dengan tangan kanan. "Huh Addy rupanya, mana ayah dan emak? " Tanya Pak Dir. Rina menutup mulut menahan ketawa.

"Hah Rina. Hasan dah lama kau sampai? " Hasan naik ke atas dangau menghulurkan kain kepada ibu tirinya. Abahnya masih lagi bersandar di dinding. Hasan meramas tetek Mak Anny sambil mengucup dahinya "Mama apa khabar" Tangan Mak Anny terus sahaja menuju antara dua paha Hasan.

"Rina Hasan kau tengah keras nie" gurau Mak Anny "Abang Hasan tu bila dia tak keras mama. bagilah banyak mana pun sekejap-sekejap keras. sekeja-sekejap keras" Rina memegang balak bapak mertuanya.

Cerita seks, Sex Party Dengan Keluarga, cerita lucah sex party, kisah seks melayu best sex party dengan keluarga, kongkek sekeluarga

Sex Party Dengan Keluarga


"Mama abah tak keluar habis tadi ni" terang Rina. "Mana nak keluar habis. terkejut beruk aku ditegur oleh Addy tadi" Rina mengurut-urut balak mertuanya. "Kau keluarkan Rina. nanti tersumbat pulak batang sakti abah kau tu" Sambil bangun menyarungkan kain batiknya sambil mencapai baju t yaang dihulurkan oleh Addy.

Addy sempat menjeling bulu sejemput yaang menutupi faraj neneknya di samping lelehan cecair antara dua pahanya. "Hah Addy seronok tengok nenek dengan atuk tadi? " Tanya Mak Anny sambil tangannya menarik tangan Addy "Mari nenek check" tangannya terus meraba balak Addy.

"Em besar dah cucu kita ni bang" "Dah mahir tu mama, calang-calang orang kalah bawah dada dia" Rina menunduk menjilat sperma yaang meleleh perlahan dari kepala balak bapa mertuanya selepas diperahnya dengan tangan.

"Em " komennya. Mak Anny melangkah turun dari dangau " Mama nak ke mana tu? " Tanya Hasan "Mama nak ke sungai belakang tu. melekit mama ni. mama nak mandi biar segar sikit badan" "Addy nak ikut mama" pinta Addy.

"Mari lah" Mak Anny menarik tangan Addy sambil berjalan ke belakang dangau.
Sex Party Dengan Keluarga ***
Sex Party Dengan Keluarga, sex story , Cerita seks, Sex Party Dengan Keluarga, cerita lucah sex party, kisah seks melayu best sex party dengan keluarga, kongkek sekeluarga, porn, erotic novel sex, Sex Party Dengan Keluarga



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/