Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat

Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat | Kalau diikutkan hatinya pada ketika itu, mahu sahaja rasanya Mirza menampar mulut isteri tuan punya ladang itu. Ada-ada sahaja yang tak kena dimatanya. Apa sahaja kerja yang Mirza lakukan di ladang pisang and ternakan haiwan itu sepertinya tak ada yang betul.

Walaupun Mirza telah melakukan yang terbaik, Asrani, si isteri tuan punya ladang itu tetap tak puas hati. Kelmarin Mirza telah dimaki hamun wanita itu krn tak mengangkat guni-guni baja ke dallam stor padahal Mirza sendiri tak tahu apa-apa tentang penghantaran baja-baja itu.

Dia sedang membaiki parit air di tepi ladang ketika Taukeh Tien Shin datang menghantar bekalan baja itu. Apabila dia kembali ke pondok rehat di tengah-tengah ladang itu, Asrani sudah ada di situ, sedia ngan maki hamunnya.

Walaupun dimaki hamun, Mirza tetap bersabar. Dia tak mahu melakukan apa sahaja yang boleh membuatkan dia dihalau dari ladang itu. Dia memerlukan kerja itu. Jika dia dihalau, kemana lagi dia hendak pergi.

Apa lagi kerja yang boleh dilakukannya? Mirza bukannya ada pelajaran tinggi, hanya setakat tingkatan lima. Itupun tak habis. Mirza terpaksa berhenti sekolah setelah ibunya meninggal dunia. Ayahnya sudah lama tiada.

Kini dia sebatang kara, tak punya sesiapa lagi. Mirza terpaksa meninggalkan rumah pusakanya and keluar mencari pekerjaan untuk menyara hidup. Nasibnya baik biila dia diterima bekerja sebagai buruh di ladang pisang itu.

Tuan punya ladang itu cukup baik padanya krn membenarkan dia tinggal di pondok rehat di tepi ladang yang besar itu. Mirza tak merungut krn dia sudah biasa ngan kesusahan hidup.

Malah dia besyukur krn mempunyai tempat berteduh walaupun pondok itu tidaklah seselesa keadaan di rumah yang sebenar. Pondok kecil di tengah ladang itu dibaikinya and dijaganya ngan elok.

Halamannya tak besar, cukup untuk dia menanam sebatas dua sayur untuk dimakan. Mirza berusia 20 tahun, mewarisi sifat and sikap arwah ibunya. Dia seorang yang peramah, periang and ringan tulang.

krn itulah dia disukai oleh majikan lelakinya and pekerja-pekerja lain. Tubuhnya agak berotot and sasa disebabkan oleh kerja-kerja berat yang dilakukannya setiap hari. Walaupun berkulit agak gelap, Mirza mempunyai daya tarikannya sendiri.

ngan wajah yang elok and fizikal yang agak sasa, dia memang mampu menarik perhatian wanita. Hanya Mirza sendiri yang tak terfikir akan perkara itu. Kini, sudah lebih dua tahun Mirza bekerja di ladang itu.

Dia belum berniat untuk mencari kerja lain. Mirza hanya akan pergi setelah mempunyai tabungan and pengalaman kerja yang cukup. Dia akan kembali ke kampung halamannya untuk mengusahakan tanah pusaka milik keluarganya.

Ketika dia mula-mula bekerja di ladang itu, semuanya kelihatan elok. Asrani itu pun tak pernah memaki hamunnya. Asrani sebenarnya adalah isteri ketiga tuan punya ladang itu. Dia berumur 34 tahun sementara suaminya, Tuan Hilman berumur 54 tahun.

Jauh sekali bezanya umur mereka. Mereka telah berkahwin selama 6 tahun tetapi tak mempunyai anak. Mungkin krn itulah Asrani sering berada di ladang. Dia tak punya tanggungjawab sebagai seorang ibu di rumah.

Tuan Hilman kerap jatuh sakit sejak setahun yang lalu memandangkan usianya sudah lanjut and Asrani lah yang mengambil alih urusan ladang itu. Tuan Hilman pernah berpesan kepada Mirza untuk bekerja ngan baik and menjaga ladang itu seperti ladang sendiri.

Oleh sebab itulah Mirza tak pernah membantah atau menjawab setiap kali dimarahi oleh Asrani. Keadaan yang tenang and elok di ladang itu dulu sudah tak dirasai lagi.

Setiap hari, ada sahaja yang menjadi mangsa makian Asrani termasuk Mirza. Hampir setiap hari dia akan kena sehingga ianya seolah-olah rutin harian bagi Asrani. Mirza hanya berdiam diri biila Asrani memarahinya.

Dia akan meneruskan kerjanya tanpa memperdulikan wanita itu. Disebabkan itulah wanita itu semakin galak memakinya biila sahaja ada peluang. Mirza tak tahu mengapa wanita itu jadi begitu.

Mungkin wanita itu mempunyai masalah peribadi yang berat sehingga membuatkan dia berubah. Pernah juga Mirza mendengar cerita dari beberapa orang pekerja ladang itu tentang kisah-kisah pertualangan Asrani di belakang suaminya.

Sebelum berkahwin secara sah, Asrani adalah wanita simpanan Tuan Hilman. Ada juga cakap-cakap yang mengatakan Asrani berkahwin ngan Encik Hilman krn dia menginginkan harta Tuan Hilman. Setelah berkahwin, Asrani masih ligat and pernah mempunyai skandal.

Mirza tak tahu sejauh manakah kebenaran cerita-cerita tersebut tetapi ada waktunya dia juga percaya akan cerita-cerita itu. Mirza memang mempunyai asas untuk mempercayai cerita-cerita itu krn dia sendiri pernah 'didekati' oleh wanita itu.

Pada mulanya Mirza tak begitu perasan akan niat wanita itu tetapi setelah menyedarinya, Mirza kerap mengelak daripada bersendirian ngan wanita itu. Apabila Asrani datang ke pondoknya atas apa-apa alasan tanpa ditemani oleh seseorang, Mirza akan cepat-cepat mencari alasan untuk pergi melakukan pekerjaannya.

Dia tak mahu orang lain akan berprasangka buruk terhadapnya jika dia diketahui berdua-duaan ngan Asrani. Kadang-kadang, terusik juga nafsu Mirza apabila dia terfikir akan wanita itu. Walaupun wanita itu sering sahaja bersikap kurang wajar terhadap para pekerjanya, ada sisi lain yang sering juga menjadi bahan bualan pekerja-pekerja lelaki.

Sudah tentulah ia berkaitan ngan rupa fizikal wanita itu. Asrani mempunyai tubuh yang masih ramping ngan ketinggian sekitar lima kaki. Apa yang sering sahaja menarik perhatian para pekerja lelaki ialah bontot nya yang lebar and berisi padat.

Itu belum lagi termasuk tetek nya yang membusung and menonjol keluar. biila berjalan, tetek itu akan bergoncang-goncang. Boleh meleleh air liur dibuatnya. Asrani juga kerap memakai baju yang sendat sehingga menampakkan susuk lekuk tubuhnya.

Di waktu malam yang sunyi, sekali sekala Mirza akan teringat pada kemolekan and kemontokan tubuh Asrani sambil berbaring di atas katil buatan sendiri di dallam pondoknya. Sebagai anak muda yang normal, nafsunya akan naik juga biila dia membayangkan tubuh wanita itu dallam keadaan telanjang.

Entah kenapa dia merasa semakin enak sahaja setiap kali membayangkan tubuh Asrani. Ada suatu macam perasaan and dorongan yang kuat timbul dallam dirinya. biila nafsu sudah tiba di kemuncaknya, Mirza tiada pilihan lain kecuali memuaskan nafsunya sendiri ngan tangannya.

Lama-kelamaan apabila Mirza semakin kerap mengangankan tubuh Asrani, dia mula menyimpan suatu hasrat untuk mencicipi tubuh molek itu. Bagaimana caranya, Mirza tak tahu tetapi dia sudah nekad untuk memenuhi hasratnya jika peluang itu muncul.

Dia akan menggunakan peluang itu sepenuhnya sehingga dia benar-benar puas. Mirza juga ingin menggunakan kesempatan itu untuk memberi pengajaran kepada wanita itu. Dia yakin akan memperolehi peluang itu krn dia sedar wanita itu pernah cuba untuk mendekatinya suatu ketika dulu.

Seminggu setelah kali terakhir Mirza dimaki oleh Asrani, seluruh ladang itu digempari oleh berita kematian Tuan Hilman. Patutlah Asrani tak kelihatan selama seminggu. Menurut penyelia pekerja, Tuan Hilman meninggal dunia di hospital and jenazahnya dibawa ke rumah isteri tuanya.

Berita itu cukup menyedihkan bagi pekerja-pekerja ladang itu krn Tuan Hilman memang majikan yang baik semasa hayatnya. Apa yang agak membimbangkan ialah masa depan pekerja-pekerja itu setelah ketiadaan majikan mereka.

Itu termasuklah Mirza. Dia sudah bersedia untuk berpindah kembali ke kampung halamannya jika keadaan memaksa. Setelah Tuan Hilman selamat dikebumikan, Asrani kembali semula ke ladang and dia segera membuat pengumuman bahawa ladang itu tetap akan beroperasi.

Berita itu cukup mengembirakan para pekerja tetapi tak kurang juga yang merasa kurang senang terutama sekali yang pernah menjadi mangsa makian Asrani. Bagi Mirza, berita itu agak melegakan walaupun dia sedar yang dia mungkin akan terus menjadi mangsa makian Asrani.

Jangkaan Mirza memang benar-benar berlaku. Setelah ketiadaan Tuan Hilman, seorang demi seorang pekerja ladang itu berhenti krn tak tahan ngan kerenah Asrani. Hanya beberapa orang sahaja yang masih mahu bekerja.

Situasi itu membuatkan Asrani semakin menjadi-jadi kerenahnya. Dia gagal mencari pekerja-pekerja baru yang secukupnya membuatkan beban kerja bertambah. Kerap kali para pekerja terpaksa bekerja lebih masa termasuklah Mirza.

biila hari dah hampir gelap, barulah mereka kembali ke rumah masing-masing. Walaupun kerja Mirza lebih banyak di ladang pisang, ada waktunya dia akan disuruh untuk membantu pekerja-pekerja di ladang ternakan haiwan.

Jika berlenggah, pasti akan dimaki hamun oleh Asrani. Di dallam kesibukan bekerja, Mirza tetap sabar menunggu peluang yang sudah sekian lama diidamkannya. Akhirnya peluang itu tiba juga.

Ketika itu Mirza baru sahaja kembali ke pondoknya. Hari sudah lewat petang. Sebelum itu dia terpaksa membantu beberapa orang pekerja mengangkut makanan haiwan ke stor simpanan makanan haiwan.

Waktu sudah hampir pukul 6 petang memaksa mereka berhenti and akan menyelseaikan kerja itu keesokan harinya. Cepat-cepat dia kembali ke pondoknya. Tiba di pondok, dia terus pergi mandi di sebatang anak sungai kecil berhampiran ngan pondoknya.

Di situ lah tempat dia mandi setiap hari. Air untuk diminum diambilnya dari tangki tadahan air hujan. Mirza mandi ngan cepat krn mahu segera memasak. Perutnya sudah lapar.

Selepas mandi, Mirza pun menghidupkan pelita minyaknya untuk menerangi ruang pondok and mula memasak ala kadar. Di dallam pondok itu Mirza hanya mengenakan kain tuala yang dililit di pinggang.

Memang itulah kebiasaannya biila berada di pondoknya. Baru sahaja dia mahu menghidang makanannya, dia terdengar namanya dipanggil beberapa kali dari luar. "Mirza! Mana awak? Mirza! " suara itu cukup kuat untuk mengejutkan Mirza.

Dia memang kenal sangat ngan suara itu, suara yang sering sahaja memakinya. ngan rasa agak terganggu, Mirza bergerak untuk membuka pintu pondok. Belum sempat dia berbuat demikian, pintu rumah sudah ditolak dari luar.

Di depannya berdiri Asrani ngan wajah cemberut. Tanpa dijemput, wanita itu terus masuk ke dallam pondok. Mirza memberanikan diri untuk bertanya akan maksud kedatangan wanita itu. "Ada apa, ? " tanya Mirza.

Dia sempat melihat wanita itu memerhatikannya yang hanya berkain tuala. "Kenapa ngan awak ni? Kerja tadi tu belum habis lagi dah balik ke rumah? Malas ya? Cepat. pergi tolong dia orang! " "Tapi,. tadi penyelia kata nak sambung kerja esok pagi. Lagipun, saya baru nak makan ni. " "saya tak peduli. Awak pergi ke stor sekarang juga! Cepat! " Kesabaran Mirza sudah hampir meletup.

Pada waktu yang sama, dia sudah melihat peluang yang datang sendiri kepadanya tanpa dia bersusah payah untuk mendapatkannya. Tanpa bersuara Mirza bergerak ke pintu pondok. Dia menutup and menguncikannya.

Asrani terkebil-kebil melihat apa yang Mirza lakukan. Tiba-tiba dia menyedari ada sesuatu yang tak kena. Dia mula merasa ketakutan. Setelah mengunci pintu, Mirza bergerak ke meja makan and mengambil sebilah pisau pemotong sayur.

Kemudian dia berpaling ke arah Asrani ngan wajah yang serius. "Mirza! Apa awak nak buat, hah? ! Jangan nak buat macam-macam. Nanti saya menjerit! " suara Asrani terketar-ketar.

"Jerit lah kalau mahu. Tak ada orang yang akan mendengar. Kalau pun ada, saya yakin mereka tak akan datang ke sini! tahu kenapa? " Mirza berhenti seketika sambil memerhati wanita itu.

Mirza sengaja menayangkan pisau yang berkilat-kilat itu. "Mereka itu sudah muak ngan ! Setiap hari asyik memaki hamun mereka walaupun mereka kerja sungguh-sungguh! saya juga sudah muak! tahu tak? saya ini manusia,. saya bukan binatang yang boleh maki hamun and perintah sesuka hati! " Mirza terus membentak Asrani yang sedang ketakutan.

"Tolonglah, Mirza. jangan apa-apakan saya. saya mohon maaf. saya tak akan buat begitu lagi. saya janji. Tolonglah. lepaskan saya. " Asrani tak punya lain kecuali merayu kepada Mirza untuk tak mengapa-apakan dia.

" memang tak punya hati perut. perlu diberi pengajaran! " "Jangan. Mirza. saya merayu. jangan bunuh saya! " Mirza berdiri betul-betul di hadapan Asrani, menyilang tangannya di dada sambil memegang pisau itu.

Asrani terpaksa berundur ke belakang kira-kira sedepa dari Mirza krn ketakutan. Mirza tersenyum sinis. "Siapa kata saya nak bunuh ? ingat saya ni pembunuh ke? " Mirza memandang terus ke arah Asrani sambil tersenyum sinis.

Di dallam kepalanya sudah terbayang-bayang apa yang bakal dia lakukan terhadap wanita itu. "saya tak akan melepaskan begitu sahaja. nampak pisau ni? saya tak akan teragak-agak untuk menggunakannya jika keadaan memaksa. Jadi. jangan cuba nak buat sesuatu yang bodoh! faham tak? " Mirza membentak wanita itu lagi.

Asrani mengangguk-angguk. Tanpa menunggu lama, Mirza mengarah Asrani untuk menghampirinya. Asrani masih ragu-ragu membuatkan Mirza terpaksa membentaknya lagi. "Sini. ! saya suruh ke sini. Kenapa masih tercegat di situ? ! " Asrani bergerak ngan ragu-ragu menghampiri Mirza.

Wanita yang ketakutan itu berdiri di hadapan Mirza sambil menunduk. Jari tangannya memintal-mintal hujung leher baju kurung yang dipakainya. "Sekarang jawab soalan saya. Sebelum ini pernah cuba mendekati saya, benar atau tak? " tanya Mirza.

Asrani masih berdiam diri. "Jawab! Benar atau tak? " "Benar. " Jawap Asrani tanpa memandang Mirza. "Apa niat sebenarnya? " Asrani tak menjawab. Dia membisu. Mirza semakin hilang kesabaran walaupun dia sebenarnya tak memerlukan jawapan daripada wanita itu.

Mirza menunggu seketika tetapi Asrani masih membisu. "Baiklah. saya rasa saya tahu kenapa berbuat begitu. Nampak gayanya saya terpaksa melakukan sesuatu. " Mirza bergerak sedikit menghampiri Asrani, pura-pura mahu berbuat sesuatu.

Asrani juga tiba-tiba berundur. Wajahnya tegang sekali. Mungkin dia menyangka sesuatu yang buruk akan menimpa dirinya. "Takut? " tanya Mirza. "Buat apa nak takut. Kan tadi saya dah kata saya takkan membunuh. " Mirza cuba tersenyum.

"Ke sini,. Jangan memaksa saya berkasar ngan. " Asrani menghampiri Mirza lagi. Tiba-tiba Mirza melepaskan tuala yang berada di pinggangnya. Dia tak memakai apa-apa lagi di bawah tuala itu.

Kini dia berdiri tanpa seurat benang pun di badannya. Asrani terkejut ngan tindakan Mirza itu. Matanya agak membesar biila melihat Mirza yang telanjang di hadapannya. "Ini kah yang mahu dari saya? " tanya Mirza sambil merentang tangannya.

Asrani tertunduk semula. Mungkin dia merasa malu dallam ketakutan. "Jangan tunduk, ! Pandang saya! " Asrani mengangkat kepalanya semula untuk memandang ke arah Mirza. Perlahan-lahan Mirza menghampirinya.

Dia berdiri begitu hampir sekali ngan wanita itu. Mirza mencapai tangan kanan Asrani kemudian membawa tangan itu ke kote nya yang masih menunduk itu tanpa apa-apa tentangan dari wanita itu.

"Pegang benda ni. usap elok-elok! Bangunkan dia" perintah Mirza. Asrani hanya menuruti. ngan hati-hati dia mula mengusap-usap kote Mirza. Buah kote nya juga turut diusap. Benda itu mula bereaksi setelah Asrani mengusap-usapnya.

batang butuh nya mula membesar sedikit demi sedikit sehinggalah ia benar-benar menegang keras. Benda itu mengacung ke depan. Asrani tak lagi hanya mengusap. Dia mula menggenggam and mengurut-urut batang tegang itu perlahan-lahan.

Di dallam ketakutannya, wanita itu sempat kagum ngan benda yang dipegangnya itu. Belum pernah dia melihat yang sebesar and setegang itu sebelum ini. Ibu jarinya tak menyentuh hujung jari telunjuknya biila dia menggenggam batang butuh itu.

Mirza mula menikmati sentuhan Asrani pada kote nya. Nafsunya semakin menaik. tak puas ngan apa yang dilakukan oleh Asrani, Mirza segera menghentikan apa yang sedang dilakukan oleh wanita itu.

Anehnya. wanita itu masih menggenggam benda itu walaupun setelah Mirza menyuruhnya berhenti mengurut. Mirza memang menyedari situasi itu. "Berhenti. tengok ni. benda ni dah berdiri. Dia minta jatahnya! Sekarang. saya nak puaskan dia! " Asrani masih berdiam diri, tak tahu apa yang dia perlu lakukan.

Melihat keadaan itu, Mirza mengarah wanita itu untuk berlutut di hadapannya. Perlahan-lahan dia berlutut di hadapan Mirza. Mukanya betul-betul di hadapan kangkang Mirza. Tangan wanita itu pula masih menggenggam batang kote Mirza.

Asrani memandang benda yang digenggamnya itu. Benda itu berwarna gelap, melengkung sedikit seperti pisang tanduk and berkepala besar seperti cendawan. Urat-uratnya kelihatan menonjol di bawah kulitnya. Asrani merasa ngeri dallam kekaguman.

Dia sedar apa yang mampu dilakukan oleh benda itu terhadapnya and dia juga sedar yang dia sudah tak mampu untuk mengelakkan diri. Pada masa yang sama hatinya berdetik and terusik.

"Bagaimana rasanya benda ini? " kata hatinya. "Tunggu apa lagi? Hisaplah! Jilat! Kulum! Apa sahaja. asalkan benda ni puas! " perintah Mirza pada wanita itu. Sergahan itu mengejutkan Asrani.

Asrani terpaksa menurut. Hati-hatinya berdebar-debar. Anehnya, dia berdebar-debar bukan krn takut tetapi krn rasa kagumnya terhadap benda yang bakal masuk ke dallam mulutnya. Sebelum ini memang dia pernah melakukan oral terhadap pasangan skandalnya tetapi jika dibandingkan, milik pasangannya itu tak kelihatan sehebat yang dimiliki Mirza.

Wanita itu menjulurkan lidah, menyentuh kepala kote itu ngan hujungnya. Perlahan-lahan, lidahnya digerakkan mengitari kepala kote yang besar itu beberapa kali. Kemudian dia menyapu lidahnya pada kulit kepala kote itu.

Berdiri bulu roma Mirza biila diperlakukan begitu. Terasa sangat ngilu. "Aah. his. sedap,. Teruskan. teruskan. Jilat lagi. Ya. ya. macam tu. " Mirza tetap memandang kebawah melihat Asrani.

Mirza merasakan seolah-olah tubuhnya melayang-layang. Seluruh tubuhnya bereaksi terhadap rasa ngilu and nikmat di kepala kote nya. Asrani menjilat seluruh batang kote itu sehingga ia nampak berkilat-kilat diselaputi air liurnya.

Sebelah tangan wanita itu menggenggam batang keras itu and sebelah lagi mengusap-usap buah kote nya. Setelah seluruh batang butuh nya dijilat, Asrani meletakkan kepala batang kote itu di bibirnya.

Dia menyentuh sedikit ngan hujung lidahnya, menguis-guis lubang kencing di hujung batang butuh itu. Kemudian dia membuka mulutnya sedikit demi sedikit untuk menerima kehadiran batang kote itu ke dallamnya.

Asrani membenamkan batang butuh itu ke dallam mulutnya tetapi hanya separuh sahaja yang dapat masuk. Kepala batang kote itu bertembung ngan belakang mulutnya. Di dallam mulutnya, Asrani mengerak-gerakkan lidahnya, menyapu-nyapu kepala and batang kote Mirza.

tak berhenti di situ, Asrani mula menggerakkan kepalanya ke belakang and ke hadapan. Batang kote Mirza keluar masuk di mulut Asrani. Pemuda itu semakin bernafsu biila diperlakukan begitu.

Nikmatnya begitu dirasai. Dia mendesis seperti ular menahan rasa ngilu pada kote nya. "Aah. Hisap,. Hisap lagi. Jangan berhenti. memang pakar menghisap. Aaah. sedap,. " Pejam celik mata Mirza apabila batang butuh nya dihisap ngan kuat oleh Asrani.

Yakin yang Asrani tak akan bertindak diluar kawalannya, Mirza meletakkan pisau pemotong sayur yang dipegangnya di atas meja. Kedua-dua tangannya beralih memegang belakang kepala Asrani and menjambak rambut pendek wanita itu.

Adegan itu terus berlangsung untuk beberapa waktu. Apa yang Mirza belum sedari ialah perubahan yang dialami oleh Asrani. Wanita itu sebenarnya sudah mula dikuasai oleh nafsunya sendiri.

Setelah melihat Mirza tak lagi memegang pisau itu, wanita itu tak merasa ketakutan seperti sebelumnya. Dia kelihatan tak begitu tegang lagi. Tambahan pula, nafsunya sudah mengambil alih perasaan tegang and takut itu.

Semakin lama dia menghisap and menjilat batang Mirza, semakin mendesak-desak nafsu wanita itu. Celah kangkangnya juga sudah mula dirasainya basah and gatal. Tanpa diperintah, tangan wanita itu merayap-rayap ke seluruh bahagian bawah tubuh Mirza.

Matanya terpejam sambil mulutnya terus mengerjai batang kote pemuda itu. Ketika itulah Mirza mula menyedari perubahan wanita itu. Dia tersenyum sendirian. Namun Mirza hanya membiarkan sahaja wanita itu terus hanyut dallam dirinya.

Pemuda itu cukup yakin yang dia sudah dapat menguasai wanita itu. Dia memang tak mahu berkasar ngan wanita itu tetapi dia tak mahu menunjukkan keadaan itu krn bimbang wanita itu akan bertindak diluar kawalannya.

Dia akan terus menunjukkan yang dia sanggup berbuat apa sahaja jika wanita itu berani mengingkarinya. Setelah agak lama berdiri, kaki Mirza mula terasa lenguh. Mirza terpaksa mengarah Asrani untuk berhenti seketika.

Dia kemudiannya duduk di atas sebuah bangku kayu di tepi meja makan. Mirza mengarah Asrani untuk menghampirinya semula. Bagaikan seorang hamba, Asrani bergerak menggunakan lututnya ke arah kangkang Mirza.

Matanya tertumpu kepada benda yang mengacung keras di celah kangkang pemuda itu. Tangannya terus sahaja menyambar benda itu and ngan sekelip mata sahaja ia sudah berada di dallam mulutnya lagi.

Asrani mengulum, menghisap and menjilat ngan rakus sehingga menimbulkan bunyi-bunyi nikmat. "Suka tak ngan barang saya? " tanya Mirza. Asrani tak menjawab. Dia hanya mengangguk-angguk krn mulutnya dipenuhi oleh batang kote Mirza.

Pemuda itu sudah tak mahu berdiam diri lagi. Tangannya mula merayap mencari-cari sesuatu di dada Asrani. ngan penuh nafsu dia mula meramas and menguli tetek pejal wanita itu dari luar bajunya.

Suara desahan and erangan Asrani mula kedengaran. Itu membuatkan nafsu Mirza semakin terbakar. Pemuda itu tak berpuas hati ngan hanya meramas and munguli dari luar baju wanita itu.

Dia segera menarik baju kurung Asrani ke atas and tangannya terus mencari cangkuk coli yang dipakai oleh wanita itu. Mirza melepaskan cangkuk itu and tangannya beralih ngan cepat ke dada Asrani semula.

Oleh krn baju kurung Asrani sudah ditarik keatas and cangkuk colinya juga telah dilepaskan, Mirza dapat membebaskan tetek Asrani dari bawah colinya ngan mudah. Walaupun tak dapat melihat tetek itu ngan jelas, Mirza dapat merasakan betapa pejal and beratnya tetek itu.

Mirza kembali meramas and menguli tetek Asrani semahu-mahunya. tak cukup ngan itu, Mirza memintal-mintal and menarik-narik puting tetek itu membuatkan suara dari mulut Asrani semakin kedengaran kuat.

Tiba-tiba, Mirza berhenti. Dia juga terus memberhentikan Asrani. Wanita itu agak tergamam apabila Mirza tiba-tiba menahannya. Rupa-rupanya Mirza mempunyai niat lain. "Berdiri! " arahnya kepada Asrani. Wanita itu menurut and segera berdiri di hadapan Mirza.

"Sekarang. lepaskan kain itu! Cepat! " arahnya lagi. Perlahan-lahan, Asrani melepaskan kainnya. Mirza segera merampas kain itu and melemparkannya entah kemana. Asrani masih memakai baju kurungnya. Di dallamnya hanya ada coli yang terlepas cangkuknya and seluar dallam.

Lututnya sudah kelihatan. Mirza memandang Asrani ngan penuh nafsu. Tangannya mula menyusup masuk ke bawah baju Asrani. ngan lembut tangannya merayap ke atas, menyusuri kaki and peha Asrani.

Wanita itu memejamkan matanya menahan rasa geli. Bulu romanya berdiri. Mirza mengusap-usap and menggosok-gosok bahagian luar and dallam peha Asrani. Wanita itu mengetap bibirnya. Tangannya merayap ke atas lagi and menemui seluar dallam Asrani tetapi Mirza tak berhenti di situ.

Tangannya berhenti di perut wanita itu. Dia mengusap-usap lembut perut Asrani yang licin kulitnya itu. Kemudian tangan Mirza turun semula menyentuh seluar dallam Asrani. Jarinya menyusuri bahagian tepi seluar dallam itu sehingga ia menyentuh tonjolan isi ditengah kangkang Asrani.

Mirza menekan tonjolan itu ngan ibu jarinya. Tubuh Asrani bereaksi terhadap sentuhan jarinya. Mirza menekan lagi and disertai ngan gosokan-gosokan lembut pada lurah di antara tonjolan itu.

Asrani semakin kuat mengetap bibirnya. Kegatalan pada celah kangkangnya dirasai lagi. Tanpa disedari, tangannya tiba-tiba menangkap tangan Mirza krn kegelian tetapi dia hanya sekadar menangkap and tak ada tanda-tanda dia cuba untuk menepis tangan Mirza.

Pemuda itu agak terkejut ngan tindakan Asrani tetapi dia masih terus menggosok-gosok belahan itu. Mirza semakin menikmati situasi itu. Tangannya yang bebas mula digunakannya untuk menyerang tetek Asrani.

Mendapat serangan seperti itu, Asrani semakin tak kuat untuk menahan dirinya. Dia merasa amat sukar untuk membendung nafsunya. Tubuhnya bergetar setiap kali jari Mirza menyentuh klitorisnya. Suara desahan and nafasnya kedengaran ngan jelas.

Asrani sudah diamuk nafsu. Dia tak lagi memikirkan yang dia bakal menjadi santapan pemuda itu. Dia sudah tak peduli lagi. Perasaan takut sudah diambil alih oleh perasaan nikmat yang sukar digambarkannya.

Apa yang amat diingininya ketika itu ialah sentuhan pemuda yang sedang mempermainkannya itu. Setelah merasa agak puas ngan apa yang dilakukannya, Mirza melucutkan seluar dallam Asrani. Wanita itu tak membantah.

Sebaik sahaja seluar dallam itu dilucutkan, Mirza kembali memainkan jarinya pada cipap Asrani. Kali ini lebih mudah. Belahan cipap itu sudah licin, memudahkan jari Mirza keluar masuk di lubang cipap wanita itu.

Klitoris Asrani yang mengeras itu juga turut digosok-gosok ngan rakus. Asrani tak henti-henti mengerang and mendesah. Belum pun lama jari Mirza mengerjai cipap Asrani, tubuh wanita itu bergetar hebat.

Tubuhnya mengejang sehingga dia terpaksa berpaut pada bahu Mirza. Kedua-dua pehanya mengepit tangan Mirza ngan jari pemuda itu masih terbenam di dallam cipap nya. Tubuh Asrani tersentak-sentak beberapa kali.

Belum pernah dia mengalami klimaks yang sehebat itu. Tubuhnya terasa seolah-olah luruh. Sendi-sendi tubuhnya terasa seperti mahu terlepas. Mirza hanya melihat sahaja kejadian semulajadi itu. Dia membiarkan sahaja wanita itu menikmati orgasmenya sehingga ia reda.

Apabila keadaan Asrani sudah mulai reda, Mirza bangkit dari duduknya and berdiri berhadapan ngan wanita itu. "saya masih belum puas lagi. masih perlu diberi pengajaran! " kata Mirza.

Wanita itu tak berkata apa-apa. "Sekarang, duduk di atas meja itu. " Mirza mengarah wanita itu. Asrani berjalan ke meja and berdiri di tepinya. Dia baru sahaja mahu naik ke atas meja itu apabila Mirza tiba-tiba membalikkan tubuh wanita itu.

Mirza ngan mudah sekali mengangkat and mendudukkan wanita itu dipinggir meja itu. Mirza mengangkat kaki kiri Asrani ke atas bangku and kaki yang sebelah lagi diletakkan pada pinggangnya.

Posisi seperti itu membuatkan kangkang Asrani terbuka agak luas. Mirza tak mahu melenggahkan waktu. ngan agak rakus dia mula mencium and menjilat leher Asrani. Tangan kanannya meramas and menguli tetek wanita itu sementara tangan kirinya memaut belakang tubuh Asrani.

Tindakan Mirza itu membuatkan tubuh Asrani agak rebah ke belakang. Asrani terpaksa menyangga tubuhnya ngan tangan kirinya. Tangan kanannya pula sedang menjambak rambut Mirza. Mendesah-desah Asrani biila diserang begitu oleh Mirza.

Aksi Mirza agak terbatas krn tubuh Asrani masih dibaluti oleh bajunya. Asrani sendiri juga merasa tak begitu selesa. Tanpa disuruh, Asrani telah menanggalkan sendiri bajunya itu. Begitu juga ngan colinya.

Kini, kedua-duanya sudah bertelanjang bulat. tak ada lagi yang membataskan pergerakan mereka. Mirza sangat geram biila melihat sendiri tetek Asrani yang membusung itu. Mulutnya ngan sigap terus menyambar putingnya.

Di hisapnya puting itu kuat-kuat sehingga Asrani mengerang kuat. Pada masa yang sama, jarinya sibuk mengerjai klitoris Asrani. "Aah. Mirza. Sedapnya. Jangan berhenti Mirza. Hisap puting saya. Gentel kelentit saya. ah. ah. lagi. lagi. " Asrani meracau-racau.

Dia seperti sudah hilang akal. Mirza semakin bersemangat. Semakin galak dia mengerjai Asrani. Tubuh wanita itu melengkung ke atas setiap kali Mirza menghisap and menyedut puting tetek nya.

Akhirnya tibalah saat yang Mirza inginkan. batang butuh nya sudah terlalu lama dibiarkan mengeras and menegang begitu sahaja. Sejak dari tadi ia asyik bergesek-gesek ngan belahan and klitoris cipap Asrani.

Beberapa kali kepala kote nya menempel pada pintu masuk cipap yang licin itu. Asrani juga sudah tak sabar-sabar lagi. Berkali-kali dia merintih and merayu Mirza untuk segera memasukkan kote nya ke dallam cipap nya tetapi Mirza sengaja tak memperdulikan rayuan wanita itu.

Dia mahu mempermainkan wanita itu. Dia mahu benar-benar menguasai wanita itu. "Mirza. tolonglah. Jangan siksa saya lagi. Cepatlah. masukkan batang butuh itu ke dallam lubang saya. cepat, Mirza. " Asrani merayu-rayu sehingga kedengaran merintih-rintih.

Kasihan juga Mirza melihatnya begitu. Dia tahu wanita itu sudah benar-benar hampir di kemuncak nafsu. Mirza menggenggam batang kote nya and menempelkan kepala kote nya pada pintu masuk cipap Asrani.

Mirza sempat menggentel-gentel klitoris Asrani. "Nak batang saya ni ke, ? " Mirza sengaja mengusik wanita itu. "Cepat, Mirza. masukkan batang awak tu sekarang. saya tak tahan lagi. saya nak batang awak tu. " rintih Asrani.

Cerita Sex Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat

Perlahan-lahan, Mirza menolak masuk kepala kote nya. Asrani mengetap bibirnya menanti batang kote itu. Sebaik sahaja kepala kote itu tenggelam, mulut Asrani terbuka luas. Dahinya berkerut. Jarinya mencengkam kuat bahu Mirza.

"Aah. senak, Mirza. Batang awak. oh. Perlahan dulu, Mirza. " Mirza berhenti seketika sebelum kembali menyorong batang kote nya masuk ke dallam cipap Asrani. Mirza menyorong perlahan-lahan sehingga keseluruhan batang butuh nya hampir masuk.

Tiba-tiba, ngan sekali gerakan yang mengejut and agak kuat, Mirza membenamkan seluruh batang kote nya. Asrani mengerang kuat. burit nya terasa penuh. Dia hampir kehabisan nafas menahan rasa senak.

Asrani berpaut pada tengkuk Mirza. payudara nya yang besar and membusung itu bergoncang-goncang, seirama ngan tujahan batang kote Mirza di dallam liang cipap nya. Mulutnya tak henti-henti mengerang and mendesah.

Sekali sekala dia meracau and merintih. Mirza terus menujah ngan pantas and padu. Tubuh mereka sudah dibasahi peluh tetapi masing-masing tak memperdulikannya. "Aah. aah. Jangan berhenti, Mirza. saya nak sampai dah. Aah. aah. Laju lagi. laju lagi. tolak dallam-dallam. " racau Asrani.

"saya juga,. saya pun nak sampai. " kata Mirza. ngan penuh semangat and berahi, Mirza mempercepatkan lagi gerakannya. Kini mereka sudah berpelukan erat. Mirza merasakan yang dia sudah mahu sampai tiba di puncaknya.

Asrani juga begitu. Tubuhnya sudah mula bereaksi menandakan dia akan mencapai klimaksnya. Dia semakin erat memeluk tubuh Mirza. Seiring ngan teriakan yang kuat, Asrani mengepit bontot Mirza ke arah tubuhnya agar batang Mirza terbenam sedallam-dallamnya di dallam liang cipap nya.

Dinding cipap nya tak henti-henti mengemut and memeras batang kote Mirza ngan kuat. Mirza tahu Asrani sudah mencapai klimaksnya lalu dia menekan batang kote nya ngan kuat beberapa kali.

Setelah keadaan Asrani reda, Mirza meneruskan tujahan padunya untuk beberapa ketika sebelum batang kote nya memuntahkan segala isinya ke dallam liang cipap Asrani. Dia memancutkan sperma nya beberapa kali.

Kemudian, kedua-duanya meleraikan pelukan mereka. Masing-masing terasa amat penat sekali. Asrani tersenyum lalu duduk di pangkuan Mirza. Tangan pemuda itu terus sahaja menyambar tetek Asrani. "Mirza. mulai hari ini, saya nak awak selalu temankan saya. Boleh tak? " "Boleh. Tak ada masalah. " Mirza terduduk di atas bangku di luar pondoknya.

Matanya tak lepas dari wajah Leman. Dia tak menyangka pengakuan itu datang dari lelaki itu. Akhirnya dia tahu juga bagaimana cerita tentang hubungan seksnya ngan Asrani tersebar di ladang itu.

Rupa-rupanya ia perbuatan Leman. "saya bukannya sengaja, Mirza. saya hanya menceritakan perkara itu kat bini saya je. Sumpah. Tapi bini saya tu tak dapat jaga mulut dia. Entah macamana dia boleh cerita pula kat bini Daud. Lepas tu, cerita pasal kau and Asrani tu terus sampai pada orang lain. " Begitulah pengakuan Leman.

"Macamana kau boleh mengintai saya malam tu? " tanya Leman. "Itu pun secara tak sengaja. saya sebenarnya datang nak ajak kau ke kedai kopi kat simpang tu. biila saya sampai je, saya terdengar suara orang marah-marah. saya takut terjadi apa-apa yang buruk kat kau jadi saya pun intailah ke dallam. Terkejut bukan main saya biila melihat kau ngan Asrani tu. " "Kau tengok semuanya ke? " "Ya. saya tengok semuanya. Mana lah saya nak lepaskan peluang menonton wayang free! " Leman tersengih-sengih.

"Tapi, Mirza. saya rasa memang patut lah kau bagi pengajaran sikit kat perem tu. Biar dia sedar. saya pun dah lama muak kat dia tu. " Mirza tak membuat apa-apa komen.

Dia hanya berdiam diri. Mirza masih memikirkan akibat daripada perbuatan Leman. Patutlah sejak kebelakangan ini suasana di ladang itu terasa semacam saja. Ada pekerja-pekerja yang asyik tersenyum biila terserempak ngan Mirza.

yang wanita pula kerap berbisik-bisik sesama sendiri. "Kau jangan risau la, Mirza. Kita orang tak salahkan kau apa-apa. Kawan-kawan kita pun setuju kau menghajar perem tu. Memang ada kebaikannya juga kau buat macam tu. Kau tengok sendiri perem tu sekarang. Dia dah tak ada marah-marah lagi macam dulu. " "Entahlah, Leman. saya tak pasti samada saya memang patut buat macam tu atau tak. Tentang perubahan pada Asrani tu. saya harap ianya akan berterusan. Yah. untuk kebaikan dia sendiri juga. " "Harap-harap begitulah, Mirza. Mana lah kita tahan bekerja macam hamba. Selalu pula kena marah, kena maki. Ehh. saya nak pulang dulu, Mirza. saya ada kerja sikit kat rumah tu. Jangan difikirkan sangat tentang perkara yang dah lepas tu. Oh ya. kalau Limah, bini saya tu ada lalu kat sini, kau pesan kat dia supaya balik ke rumah cepat. saya nak suruh dia masak awal sikit petang pasal saya nak pergi memancing ngan Daud. " "Bini kau lalu kat sini? Kenapa pula dia lalu kat sini? " "Tadi dia kata nak cari sayur pucuk paku kat tepi hutan sana tu ngan si Leha, bini Daud tu. Dia orang memang akan lalu kat sini kalau nak ke tepi hutan tu. Ehh. saya pergi dulu. Jangan lupa pesan saya tu. " Leman terus meninggalkan Mirza.

Mirza kembali bersendirian. Dia masih duduk di bangku di luar pondoknya. Suasana masih terasa panas pada petang itu. Hari itu hari Ahad and mereka tak bekerja. Mirza terpaksa membuka bajunya krn kepanasan.

Peluh membasahi seluruh tubuhnya. Mirza merasa tak selesa krn tubuhnya melekit-lekit disebabkan oleh peluhnya. Keadaan yang tak selesa itu memaksanya untuk pergi mandi lebih awal. Mirza berniat untuk berendam di dallam anak sungai kecil tak jauh dari pondoknya.

Mirza masuk ke dallam pondok lalu menanggalkan seluar panjangnya. Dia mengambil tuala, melilitnya di pinggang and terus keluar dari pondoknya. Mirza mencapai baldi yang berisi ngan barang keperluan untuk mandi and terus berjalan menuju ke anak sungai.

Mirza turut membawa bersama pakaiannya yang perlu dibasuh. Tiba ditebing anak sungai itu, Mirza melihat-lihat keadaan sekelilingnya. Bukannya dia bimbang atau malu jika dilihat orang tetapi memang jadi kebiasaannya untuk berbuat begitu sebelum mula mandi.

Lagipun, memang ada baiknya kalau sentiasa berhati-hati. Manalah tahu ada apa-apa bahaya yang menantinya di tempat itu. Kawasan itu memang dekat ngan hutan. Setelah memastikan keadaan sekelilingnya selamat, Mirza pun mula membasuh pakaian kotornya.

Mirza telah membina sebuah pelantar kecil merentangi anak sungai kecil itu. Di situlah dia sering membasuh pakaiannya. Selesai membasuh, dia merendam tubuhnya di dallam air sungai yang sejuk and menyegarkan itu.

Airnya tak dallam, hanya separas pinggang sahaja di bahagian tengah sungai. Airnya bergerak perlahan sahaja ke hilir. Sungai itu hanya lebih kurang 2 depa sahaja lebarnya. Dasarnya sedikit berlumpur.

Mirza telah meletakkan beberapa batang kayu untuk dijadikan tempat berpijak di dasar sungai itu. Sebarang pergerakan yang kasar and tiba-tiba akan membuatkan air sungai itu keruh. krn itulah Mirza lebih senang mencedok air dari atas pelantar yang dibinanya ketika mandi kecuali petang itu.

Dia terasa mahu berendam lama-lama untuk menyejukkan tubuhnya. Tanpa disedari oleh Mirza, dua pasang mata sedang memerhatikan dia dari dallam semak tak jauh dari tebing anak sungai itu.

Rupa-rupanya ketika menyusuri tebing anak sungai itu, Limah and Leha terserempak ngan pemandangan yang belum pernah disaksikan oleh mereka sebelum ini. Mereka ternampak Mirza yang sedang mandi.

"Eh. itu Mirza, kan? " Limah menunjuk kearah anak sungai. "Ya lah. dia tengah mandi. Jom kita tengok dekat lagi. " Ajak Leha sambil meninjau-ninjau dari tempatnya berdiri.

"Akak gila ke. nak mengintai orang mandi? " "Alaah. jom la. saya nak tengok ngan mata kepala saya sendiri apa yang awak cerita kat saya tempoh hari tu. " Leha menarik tangan Limah untuk mengikutinya.

Walaupun agak bimbang krn tak pernah melakukan perkara seperti itu, hati Limah terusik juga untuk melihat sendiri akan kebenaran cerita suaminya tentang Mirza. Imaginasinya sudah bermain-main di dallam kepalanya.

Akhirnya dia mengikuti Leha dari belakang. Tertunduk-tunduk mereka meredah semak sehingga mereka agak hampir ngan tebing sungai. Mereka memilih lokasi yang agak terlindung agar kehadiran mereka tak disedari oleh Mirza.

Mirza pula sedang berdiri sambil menyabun tubuhnya. Dia hanya memakai seluar dallam. Bonggol besar kelihatan jelas di celah kangkangnya krn seluar dallamnya basah. Ketika mennggosok-gosok celah kangkangnya, secara semulajadi batang kote nya bereaksi and menjadi tegang walaupun tak sepenuhnya.

Seluar dallam itu agak kecil untuk menutup seluruh batang yang sudah mencanak itu membuatkan kepalanya menjenguk keluar. Tanpa menghiraukan keadaan sekeliling, Mirza melurutkan sedikit seluar dallamnya untuk memudahkannya menyabun batang yang mencanak itu.

Semua yang berlaku itu dapat dilihat ngan jelas oleh kedua-dua wanita itu. Ternganga mulut kedua-duanya apabila terpandang pada batang kote Mirza yang seperti pisang tanduk itu. Leha sempat membandingkan saiz kote Mirza ngan kepunyaan suaminya.

Memang jauh sekali bezanya. Leha juga sempat tertanya-tanya bagaimanakah rasanya jika benda itu menusuk-nusuk kemaluannya. Bergidik bulu romanya membayangkan situasi itu. "Awak tengok barang Mirza tu, Limah. Besar macam timun yang kita selalu buat ulam tu. hikhikhik. Memang betul cakap laki saya. " Leha berbisik-bisik pada Limah.

"Ya lah, Kak Leha. Ngeri betul rupanya. hikhikhik. " "Macamana la agaknya ya. rasa benda tu? " "Hissh. akak ni. Kesitu pula dia. " "Hikhikhik. Tentu teruk Asrani kena dera benda tu. " Mereka tertawa mengikik.

Masing-masing menutup mulut krn bimbang didengari oleh Mirza. Agak lama juga mereka berdua mencangkung di dallam semak itu sehingga kaki mereka terasa lenguh. "Eh. jom Kak Leha. Jangan lama-lama kat sini. Nanti kena tangkap mengintai, malu besar kita. " "Ya lah. tapi macamana nak ke seberang sana? Tadi kan kita lalu ikut titi tu? " Leha menunjuk ke arah titi yang dimaksudkannya itu.

Titi itu sebenarnya pelantar yang Mirza bina untuk memudahkannya mandi di anak sungai itu. Leha membisikkan sesuatu kepada Leha. Leha terangguk-angguk tanda faham. Tiba-tiba, mereka berdua berdiri serentak lalu berjalan menuju ke arah anak sungai.

Mereka sengaja bercakap-cakap ngan agak kuat, cukup untuk didengari oleh Mirza. Sudah tentulah Mirza terkejut biila terdengar suara mereka. Cepat-cepat dia memakai semula seluar dallamnya and terus merendam separuh tubuhnya di dallam air.

Sambil itu, Mirza memerhati ke arah dari mana datangnya suara-suara yang didengarinya. Limah and Leha muncul di tebing. Di tangan mereka ada beg plastik berisi pucuk paku yang mereka kutip.

"Ehh. Kak Leha! Kak Limah! Ingatkan siapa tadi. Terkejut betul saya biila terdengar ada suara orang dari atas tu tadi. " Kedua-dua wanita itu berdiri di atas pelantar.

Leha sempat berlutut lalu mencedok air sungai untuk membasahkan mukanya. "Kita orang dari hilir sana tu tadi cari pucuk paku untuk dibuat ulam. Balik dari sana, kita orang cadang nak menyeberang ikut titi yang awak buat ni. Lagipun kalau ikut jalan sini lebih cepat sampai rumah. " Jelas Leha.

"Banyak dapat pucuk paku, kak? " "Memang sengaja ambik banyak sikit. Nanti kat rumah, kita orang bagi dua bahagian. Eh. kalau awak nak, ambiklah sikit buat lauk petang ni. " "Boleh juga, kak. Tumis ngan belacan, hish. memang sedap! " Leha menyeluk ke dallam beg plastik itu lalu mengeluarkan segenggam pucuk paku.

Mirza bergerak keluar dari dallam air untuk mengambil pucuk paku di tangan Leha. Dia terlupa yang dia hanya berseluar dallam sahaja. Mirza hanya tersedar apabila kedua-dua wanita itu ketawa mengikik sambil memandangnya.

Cepat-cepat Mirza mengambil pucuk paku itu lalu duduk di dallam air semula. "Hissh. besar betul barang awak tu, Mirza! " kata Leha lalu ketawa. "Ya lah. Patutlah perem tu sampai meraung-raung! " sampuk Limah pula.

Mirza tak bersuara. Kulit mukanya terasa panas krn malu tetapi dia cuba berbuat seperti tiada apa-apa yang berlaku. Mirza tersenyum sumbing. "Perem mana pula ni, kak? " Mirza pura-pura tak faham apa yang dimaksudkan oleh Limah.

"Alaah. tak payah nak nafikan, Mirza. Kita orang dah tahu dah pasal awak ngan Asrani tu. Bukan kita orang ni je yang tahu. Semua perem kat ladang ni pun dah tahu. " Kata Limah.

Hati Mirza betul-betul geram biila mendengar kata-kata Limah. Mahu rasanya dia menarik perem itu ke dallam air and terus merogolnya di situ. Tapi, kegeramannya tak cukup untuk membuatkan dia melakukan perkara seperti itu.

"Ehh. Mirza! Akak nak tengok barang awak tu lagi boleh tak? " tanya Leha ngan niat hanya bergurau. Mirza memang tahu perem itu cuma bergurau tetapi Mirza mahu membalas balik gurauan perem itu.

Dia melihat sekeliling ngan cepat. Tiba-tiba dia terus berdiri semula and melucutkan seluar dallamnya sehingga ke lututnya. Batang kote nya mengacung ke depan ngan gagahnya. "Ni haa. kalau nak tengok! Kalau nak pegang, akak boleh pegang! " kata Mirza sambil mengacungkan batang kote nya ke arah Leha.

Limah terkejut ngan tindakan Mirza lalu memalingkan mukanya ke arah lain. Leha pula disebaliknya. Dia masih berlutut di atas pelantar itu ngan matanya memandang tepat pada batang kote Mirza.

Darahnya terasa berdesir di dallam tubuhnya. Seperti terpukau, Leha menghulur tangannya lalu menyentuh kepala kote itu and kemudian menggenggam batang butuh nya. Mirza sendiri pun turut terkejut ngan tindakan Leha.

Dia sama sekali tak menyangka perem itu begitu berani berbuat begitu tetapi dia membiarkan sahaja perem itu mengelus-ngelus batang kote nya. "Tak muat tapak tangan saya, Limah. Awak tengok ni! Limah? " Leha menarik-narik kaki seluar Limah.

Limah yang pada mulanya memalingkan mukanya ke arah lain terdorong juga untuk melihat ke arah tangan Leha yang mengenggam batang kote Mirza. Limah tak bersuara tetapi dia memang takjub ngan saiz batang kote itu yang memang diluar jangkaannya.

"Dah. dah. cukup! Jangan tengok lagi! " kata Mirza sambil memakai semula seluar dallamnya. "Kak Limah, tadi Abang Leman ada berpesan kat saya kalau akak ada lalu kat sini. Dia suruh akak pulang cepat. Masak awal sikit katanya sebab dia nak pergi memancing ngan Abang Daud. " Tambahnya lagi.

Limah mengangguk-angguk. "Memang nak pulang cepatlah ni. " Katanya. Kemudian dia mengajak Leha untuk segera pulang. Sepeninggalan mereka berdua, Mirza segera keluar dari air lalu mengeringkan tubuhnya ngan tuala.

Sambil itu, dia masih memikirkan kejadian yang baru berlaku tadi. Mirza terasa seperti sedang bermimpi. Semenjak kejadian di anak sungai itu, Leha sering teringat pada Mirza lebih-lebih lagi batang kejantanannya itu.

Entah kenapa dia sering membayangkan dirinya memegang benda itu lagi. Seringkali ketika dia tidur berseorangan sewaktu suaminya pergi memancing, Leha akan mengelus and menggosok-gosok kemaluannya sambil matanya terpejam membayangkan dirinya ditindih oleh Mirza.

Dia juga membayangkan bagaimana batang yang keras and tegang itu berada di dallam lubang kemaluannya. Puas dia cuba untuk membuang bayangan itu tetapi tak berjaya. Perasaannya seperti didesak-desak oleh sesuatu di dallam dirinya.

Semakin lama, semakin lemah pertahanan Leha sehingga dia nekad untuk berbuat sesuatu yang tak pernah terfikir olehnya sebelum ini. Dia harus mendapatkan Mirza. Dia harus menawan pemuda itu! Nafsunya terhadap pemuda itu harus diredakan.

Apatah lagi suaminya sudah lama tak menyentuhnya. Suaminya lebih suka melakukan hobi memancingnya. Situasi itu diburukkan lagi ngan ketiadaan anak-anak yang kesemuanya tinggal di asrama sekolah masing-masing.

Nafsu Leha sudah cukup lama membuak-buak. Namun, dia tak tahu bagaimana caranya untuk mendapatkan pemuda itu. Dia pernah terfikir beberapa cara tetapi dia ragu-ragu. Leha masih bimbang akan kemamnya untuk melaksanakan niatnya and juga risiko-risiko yang mungkin akan timbul.

Di bilik tidurnya Leha berdiri di hadapan cermin almari pakaian. Dia melihat dirinya dari hujung kaki sehingga ke kepala. Sedikit keyakinan timbul di hatinya. Leha yakin yang dirinya masih menawan walaupun umurnya sudah lewat 30an.

Untuk menambah keyakinannya, Leha melucutkan semua pakaiannya and bertelanjang di depan cermin. Sekali lagi dia memerhatikan susuk and lekuk tubuhnya. Leha tersenyum sendirian. Tubuhnya agak gempal tetapi masih menawan walaupun tak seperti tubuh anak dara.

Dia melihat perutnya. Ianya tak berkedut walaupun sudah melahirkan 4 orang anak. Hanya ada lapisan-lapisan lemak tetapi tak menggeleber. Sesetengah lelaki memang suka and geram ngan tubuh seperti itu.

Leha melihat tetek nya. Dia memegang kedua-duanya and menggoncang-goncangnya. Masih montok. Anak-anaknya memang tak pernah menyusuinya. Dia percaya yang dadanya itu masih mampu membuatkan air liur lelaki meleleh.

Puas Leha memikirkan bagaimana untuk menawan Mirza yang diidam-idamkannya. Akhirnya peluang yang ditunggu-tunggunya tiba juga. Limah datang ke rumahnya pada suatu pagi memberitahu bahawa suaminya akan pergi menghantar bekalan pisang ke beberapa buah kilang memproses makanan di bandar.

Leha tersenyum mendengar berita itu. Suaminya pasti akan ikut serta ngan Leman. Mereka akan pergi sehingga dua atau tiga hari. Bukannya mereka tak pernah pergi sebelum ini tetapi kali ini adalah berbeza bagi Leha.

Dia sudah dapat melihat peluang yang datang kepadanya. Jangkaan Leha memang tepat. Keesokan paginya, suaminya pergi bersama Leman. Sepanjang hari itu Leha asyik memikirkan rancangannya. Dia menunggu sehingga para pekerja hampir pulang ke kediaman masing-masing.

Apabila waktu bekerja hampir habis, Leha segera pergi mengutip pucuk paku di tebing sungai tak begitu jauh dari pondok Mirza. Dia mengutip ala kadar sahaja. Kemudian dia segera pergi pula ke denai yang sering dilalui oleh Mirza biila dia pulang ke pondoknya.

Leha menunggu sehingga dia melihat kelibat Mirza. Sebaik sahaja dia terlihat Mirza, dia sengaja berjalan ke arah pemuda itu seolah-olah dia sedang berjalan balik ke rumah. "Ehh. Kak Leha. Dari mana ni? " sapa Mirza.

"Nak balik rumah. Tadi akak pergi kutip sayur pucuk paku kat tebing tu. " "Banyak dapat ke, kak? " "Tak juga. Cukup sekali makan je. Eh. jemputlah datang makan kat rumah akak. Abang Daud pergi ke bandar, hantar pisang ngan suami Limah. Tak ada orang temankan akak makan. " Mirza yang tak mengesyaki apa-apa terus bersetuju.

Leha tersenyum. Rancangannya mula berjalan seperti yang dirancang. Dia amat berharap sekali rancangannya itu akan membuahkan hasil seperti yang diinginkannya. "Pukul berapa saya kena datang? " tanya Mirza.

"dallam pukul 8 malam macam tu lah. " "Baiklah, kak. Nanti saya datang. " "Satu lagi, Mirza. Kalau awak datang nanti, awak datang ikut jalan belakang. " Leha mengingatkan Mirza.

"Kenapa pula, kak? " "Akak tak nak orang tengok awak datang ke rumah masa Abang Daud tak ada. Ehh. jangan banyak tanya lah. Awak nak makan ke tak? " "Nak. baiklah, kak. Nanti saya ikut jalan belakang. " Leha segera meninggalkan Mirza sebelum pemuda itu bertanya lebih banyak lalu berubah fikiran.

Tiba di rumah, Leha terus memasak ngan cepat. Dia mahu segera mandi and menyiapkan dirinya sebelum kedatangan Mirza. Dia mahu kelihatan lain daripada biasa agar lebih mudah untuk menarik perhatian Mirza.

Sejam kemudian, semuanya selesai and dia duduk diruang tamu untuk menunggu kedatangan orang yang amat dihajatinya. Hatinya agak berdebar-debar and sedikit gelisah. Beberapa kali dia melirik ke arah jam di dinding.

Waktu seolah-olah tak berganjak. Leha juga telah menyiapkan sesuatu untuk memastikan dia mendapat pemuda itu pada malam itu. Mirza melihat jam tangannya. Sudah sampai waktunya untuk dia ke rumah Leha.

Dia mengambil lampu suluh kecil lalu keluar dari pondoknya. Suasana sekeliling gelap gelita. Mirza berjalan menyusuri denai itu berhati-hati. Dia tak mahu terpijak ular atau apa sahaja yang membahayakan.

Tiba di tepi ladang, dia membelok ke denai kecil yang menuju ke belakang rumah pekerja ladang. Dari jauh dia dapat melihat lampu-lampu rumah yang dipasang. Rumah Leha terletak di sebelah hujung.

Apabila sudah hampir ngan kawasan rumah pekerja itu, Mirza memadamkan lampu suluhnya and berjalan berhati-hati agar tak dilihat oleh sesiapa. Beberapa kali dia berhenti and memerhati keadaan sekeliling untuk memastikan tiada sesiapa yang melihatnya.

Apabila dia pasti tiada yang mencurigakan, Mirza terus berjalan ngan pantas menuju ke pintu belakang rumah Leha. Dia berhenti sekali lagi di depan pintu and memerhati keadaan sekeliling.

Perlahan-lahan, dia mengetuk pintu itu beberapa kali. Seketika kemudian, pintu itu dibuka. Leha segera menyuruh Mirza masuk ke dallam dapur rumah. "Sssh. jangan cakap kuat sangat. Nanti jiran sebelah tu dengar! " Leha segera memperingatkan Mirza.

Pemuda itu hanya mengangguk-angguk tanda faham. "Lama tunggu ke, kak? " "Tak juga. " Leha berbohong. "Mari lah makan. Dah hampir sejuk makanan ni. " Katanya lagi.


Cerita lucah Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat
  • Mirza mengangguk lagi. Dia menarik sebuah kerusi dekat meja makan and terus duduk. Leha pun mula menghidangkan makanan. Setelah itu mereka berdua pun mula makan. Mereka tak bercakap banyak krn tak mahu suara mereka didengari oleh jiran tanpa disedari oleh mereka berdua.
  • Ketika mereka sedang makan, Mirza menyedari akan kelainan pada Leha. Dia kelihatan agak berbeza dari kebiasaannya. Malam itu Leha kelihatan begitu anggun and menawan. Pemuda itu juga dapat mencium bau harum dari tubuh Leha.
  • Bau haruman itu menimbulkan suatu perasaan aneh dallam dirinya. "Kak Leha kelihatan lain lah malam ni. " tiba-tiba sahaja Mirza bersuara. "Apa yang lainnya? " Leha pura-pura bertanya.
  • "Kak Leha kelihatan anggun! " "Ada-ada je awak ni, Mirza. " "Betul, kak. Kak Leha memang kelihatan lain dari biasa" "Dah. dah. jangan cakap yang bukan-bukan. Habiskan nasi awak tu. Akak dah habis ni. " Leha cuba menukar tajuk perbualan.
  • Walaupun dia merasa agak bangga and gembira menerima pujian dari Mirza itu, dia tak mahu menunjukkan reaksi itu. "Lepas ni, kita rehat-rehat dulu sambil minum kopi kat depan tu. Biar kenyang tu surut sikit. " Tambahnya lagi.
  • Selesai makan, Leha menyuruh Mirza pergi ke ruang tamu. Leha membersihkan meja makan and mengemas mana yang perlu. Kemudian dia menjerang air di dapur untuk dibuat air kopi.
  • "Kalau nak menonton tv, awak pasanglah tv tu. " Kata Leha setelah di aduduk di bangku kusyen panjang di sebelah Mirza. Mirza bangkit lalu menghidupkan tv kemudian kembali duduk di bangku panjang menghadap ke arah tv.
  • Siaran berita sedang berlansung di kaca tv. "Berapa lama Abang Daud pergi, kak? " tanya Mirza sambil melihat ke arah tv. "Katanya 2 hari. Tapi dia orang kata nak pergi memancing dulu sebelum balik ke sini. Agaknya 3 atau 4 hari barulah dia orang tu pulang. " "Ehh. lama juga tu, kak. Tak takut ke nanti sorang-sorang kat sini. " "Takut tu tidaklah. Kan ada jiran kat sebelah tu. Tapi. sunyi tu ada lah. " Jawabnya sambil tersenyum.
  • "Tak apa lah, kak. Nanti balik juga Abang Daud tu. " "Ehh. air dah masak tu. Akak buat kopi dulu. " Kata Leha lalu segera bangkit menuju ke dapur.
  • Di dapur, Leha tersenyum-senyum sendirian biila membayangkan apa yang bakal berlaku malam itu. Dia amat yakin sekali yang dia akan menikmati malam itu bersama ngan pemuda idamannya itu.
Leha mengambil sesuatu dari almari dapur. Dia mengoyak sesuatu yang kelihatan seperti bungkusan kecil itu lalu menuang isinya ke dallam sebiji cawan kopi. "Malam ini, awak akan jadi milik akak. " bisik hati kecil Leha.

Rupa-rupanya bungkusan kecil itu ialah sejenis ramuan untuk membangkitkan nafsu and menguatkan tenaga. Ramuan itu adalah rahsia turun temurun keluarga Leha. Resipinya dihasilkan oleh arwah neneknya khas untuk suaminya menggunakan herba-herba tertentu.

Patutlah kedua-duanya hidup cukup bahagia sekali sehingga ke akhir hayat mereka. Leha memang sering juga menggunakan ramuan itu bersama ngan suaminya dulu ketika mereka mula-mula berkahwin. "Hm. sedap kopi ni, kak. " Puji Mirza selepas menghirup sedikit air kopi panas itu.

"Kalau nak lagi, nanti akak ambilkan. " Leha mengukir senyuman manis yang mengandungi niat. Sambil minum and menonton tv, mereka berbual-bual. Perbualan mereka banyak berkisar tentang kehidupan rumahtangga Leha.

"Memang beruntung Kak Leha dapat suami yang bertanggungjawab macam Abang Daud tu. " Puji Mirza. "Memang pun tapi. " Leha tak meneruskan kata-katanya. "Tapi apa, Kak Leha? " "Tanggungjawab sebagai suami sepatutnya berterusan. ".

"Apa maksud Kak Leha? ". "Maksud akak. sebagai seorang suami, seseorang lelaki itu patut melaksanakan tanggung jawabnya bukan hanya sewaktu mula-mula kahwin sahaja tapi dia harus berbuat demikian sehingga dia mati".

"saya masih kurang faham la, kak". "Sebenarnya. Akak tak begitu senang ngan kelakuan Abang Daud tu sejak setahun dua kebelakangan ini. Dia dah tak macam mula-mula kahwin dulu. Dia dah banyak mengabaikan tanggungjawab dia".

"Tapi saya tengok Abang Daud tu memang baik orangnya". "Itu akak tahu lah, Mirza. Tapi. tanggungjawab seorang suami tu memang besar. Dia kena menyediakan semua keperluan zahir and batin isterinya serta keperluan lain untuk keluarganya".

"Jadi maksud Kak Leha. Abang Daud mengabaikan keluarganya? " "Bukan macam tu. Anak-anak kami tak pernah diabaikan tetapi akak ni yang terabai sekarang! " "Abang Daud mengabaikan Kak Leha? " "Ya. Akak ni nampak je macam semuanya mencukupi tapi sebenarnya tak. Sebenarnya akak tak perlukan harta benda yang melimpah ruah. Akak hanya memerlukan seorang suami yang sentiasa peka ngan keadaan and keperluan isterinya. " "saya rasa saya faham maksud akak. " "Elok lah kalau awak dah faham, Mirza. " "Sabarlah, kak. Lambat laun, Abang Daud akan berubah juga. " "Sejak kebelakangan ini, Abang Daud semakin menjadi-jadi perangainya. Kalau dulu, dia selalu pergi memburu malam-malam. Sekarang ni, memancing pula. Kalau tak memancing, dia lebih suka duduk kat kedai kopi kat simpang tu sampai jauh malam. biila balik je, dia terus tidur. Siang hari pula dia pergi kerja. Habis kerja, dia balik ke rumah tapi tak lama. Lepas makan malam, dia akan keluar. " "Macam tu sekali? " "Ya, Mirza. Akak dah tak tahu nak buat macamana lagi. Dah banyak kali dah akak tegur tapi semuanya tak masuk kepala dia. Tapi akak paling sedih biila akak lihat Abang Daud tu seolah-olah dah tak kisah ngan akak lagi. " "Kenapa akak cakap macam tu? " "Mana tak sedihnya, Mirza. Mungkin sebab akak ni dah tak cantik, tak seksi lagi macam dulu-dulu yang buat dia jadi macam tu. Akak ni pun macam perem lain, ada nafsu. ada keinginan. Setiap kali akak nak bermanja and mengajak dia melakukan hubungan suami isteri, ada-ada sahaja alasan dia untuk dia menolak. Memang akak kecewa biila dah selalu macam tu. " Mirza tak tahu mahu berkata apa lagi.

Dia tak menyangka Leha akan bercakap berterus-terang begitu. Dia juga tak menyangka hubungan mereka suami isteri sebenarnya hanya indah pada rupa luarannya sahaja. "Mirza. boleh akak tanya sesuatu tak? Tapi awak jawab ngan jujurlah" "Apa dia, Kak Leha? " "Apa pandangan awak tentang akak? Maksud akak. rupa akak ni. Dah tua sangat ke akak ni? " "Hissh. mana ada, kak. Masih elok lagi tu. Walaupun dah tak macam anak dara, Kak Leha masih lagi cantik, masih ada tarikan. " "yang tu awak dengar dari orang ke pendapat awak sendiri? Atau awak cuma nak sedapkan hati akak je? " "Sungguh, kak. saya cakap yang betul, yang saya lihat ngan mata kepala saya sendiri. " "Apa lagi yang awak tengok pada akak? " "Rasa-rasanya itu sahaja lah, kak. saya cuma tengok dari luar je macam orang lain. " Mirza tersengih-sengih.

Sejak dari tadi Leha memang sedang memerhati apa-apa perubahan pada Mirza. Dia sedang menunggu kesan pengaruh ramuan yang diberikannya kepada pemuda itu. Dia yakin yang ramuan itu sudah mula memberi kesan kepada Mirza apabila dia melihat pemuda itu seperti sedang gelisah.

Memang Mirza sedang gelisah. Ada suatu perasaan aneh yang sedang mempengaruhi dirinya. Mirza tak pasti apa yang sedang berlaku tetapi sejak dari tadi dia merasakan tubuhnya agak kepanasan.

Entah kenapa nafsunya pula semakin naik. Semakin lama semakin mendesak-desak nafsunya itu apatah lagi biila dia melihat Leha di sebelahnya. "Akak nak tunjukkan sesuatu pada awak tapi lepas tu nanti, akak nak tanya lagi pandangan awak tentang akak? Nak tak? " "Boleh juga. " Antara sedar ngan tak, Mirza terus bersetuju.

"Apa yang Kak Leha nak tunjuk? " tanyanya. "Tunggu sini sekejap. Nanti akak tunjukkan. " Leha bangkit dari duduknya lalu masuk ke dallam bilik tidurnya di belakang tempat duduk Mirza.

Pemuda itu menjadi tertanya-tanya. Sedang dia mengelamun, tiba-tiba dia dibaling ngan sehelai baju dari arah belakang. Mirza menoleh ke belakang and terlihat Leha menjulurkan kepalanya dari belakang pintu bilik tidur sambil tersenyum.

Dia tak bersuara. Hanya melambai, menunjukkan isyarat kepada Mirza untuk datang kepadanya. Mirza pun bangkit and berjalan menuju ke bilik tidur itu. Leha menghulur sebelah tangannya dari belakang pintu lalu menarik Mirza masuk.

Sebaik sahaja Mirza masuk, Leha memegang kepala Mirza dari arah belakang agar tak menoleh kepadanya. Leha menutup and mengunci pintu bilik itu and kemudian berdiri di belakang Mirza.

Cahaya lampu di dallam bilik itu tak begitu terang krn mentolnya berwarna merah. "Awak nak tengok tak? " tanya Leha ngan suara agak manja. "Nak. Mana dia, kak? " "Sekarang awak pusing. " Betapa terkejutnya Mirza apabila berpusing and menghadap Leha yang berdiri di belakangnya.

Leha berdiri di hadapannya dallam keadaan tanpa seurat benang di tubuhnya. Mata Mirza terus membesar. ngan mendadak, batang kote nya juga turut bereaksi. "Ini lah yang akak nak tunjukkan. Awak lihat betul-betul and lepas tu awak bagi tau akak apa pandangan awak tentang akak. " Mirza tak menjawab.

Dia hanya memerhati tubuh perem itu sambil tangannya bergerak-gerak seolah-olah mahu menyentuh tubuh itu. Melihat situasi itu, Leha membenarkan Mirza menyentuh tubuhnya. "Awak boleh sentuh and pegang mana-mana yang awak mahu. " Katanya.

Bagi Mirza, tubuh Leha memang jauh berbeza dari tubuh Asrani. Tubuh Asrani kelihatan lebih terawat daripada tubuh Leha. Namun apabila Mirza memerhati tubuh Leha, tubuh itu seolah-olah memiliki suatu keistimewaan and daya tarikannya sendiri yang boleh membuatkan seseorang mahu menyentuhnya.

Itulah yang berlaku pada Mirza. Tangan Mirza terketar-ketar biila dia menyentuh perut Leha. Perlahan-lahan tangannya digerakkan ke atas and menyentuh tetek Leha and putingnya. Tubuh Leha ngan sendirinya bereaksi terhadap sentuhan itu tetapi Leha membiarkan sahaja tangan Mirza menerokai bahagian atas tubuhnya.

Melihat kemolekan tetek Leha, Mirza tak dapat menahan dirinya daripada meramas and memicit-micit bukit kembar itu. Putingnya digentel-gentel and ditarik-tariknya. Leha memejamkan matanya sambil menikmati sentuhan tangan Mirza.

Tanpa diminta atau disuruh, Mirza mengucup pangkal tetek Leha and mengulum putingnya. Leha mendesah nikmat biila lidah Mirza menyentuh putingnya. Secara spontan dia menarik kepala Mirza merapati tubuhnya.

Leha merasa sungguh nikmat sekali biila putingnya dihisap and tetek nya dinyonyot oleh Mirza. Telah lama dia tak merasai perasaan seperti itu. Mirza mendudukkan Leha ditepi katil lalu dia mengambil posisi di celah kangkang Leha.

Mulutnya masih sahaja menyerang tetek Leha sementara Leha hanya merangkul Mirza and menikmati perlakuan Mirza terhadapnya. Nafsu Mirza sudah mula naik. Tangannya tak lagi hanya bermain-main ngan tetek Leha.

Ia sudah mula menerokai celah kangkang Leha. Klitoris Leha yang sebesar biji kacang itu digentel-gentelnya membuatkan Leha semakin kuat mendesah and mengerang kenikmatan. Mirza mengubah sasaran mulutnya ke leher Leha.

Seluruh tempat itu dikucup and dijilatinya. Leha sudah tak mampu lagi mengawal nafsunya. Dia sudah hanyut dallam dirinya. Dia hanya mampu menikmati sahaja apa yang Mirza lakukan terhadap dirinya.

Leha sudah tak peduli lagi ngan keadaan sekeliling atau statusnya. Apa yang diingininya sekarang hanyalah sentuhan dari Mirza. Mirza merebahkan Leha di atas katil. Kaki Leha masih berjuntai di tepi katil.

Posisinya kelihatan sungguh menggoda and memberahi krn bahagian tundunnya menonjol ke atas. Bulu-bulu hitam yang agak lebat kelihatan beberapa sentimeter di bawah perutnya. Mirza menelan air liurnya biila melihat pemandangan itu.

Perlahan-lahan Mirza menyelak bulu-bulu itu. Jarinya menemui klitoris Leha. Dia mengentel-gentelnya. Tubuh Leha bergerak-gerak biila klitorisnya digentel oleh Mirza. Pemuda itu tak mahu menunggu lama. Terus sahaja dia menyembamkan mukanya di celah kangkang Leha.

Lidahnya mencari klitoris Leha lalu menemuinya. Lidah Mirza menyapu and mengeletek klitoris itu membuatkan Leha mendesah-desah. Tubuhnya meliuk-liuk. Pehanya tertutup and terbuka krn kegelian and nikmat yang bercampur aduk.

tak cukup ngan itu, lidah Mirza menjolok-jolok liang cipap Leha yang sudah sangat basah and licin. "Ooh. cukup lah, Mirza. Akak tak tahan lagi. Cepat, Mirza. Akak nak barang awak tu sekarang. Cepat, Mirza. " rintih Leha sambil cuba menarik Mirza untuk menindihnya.

Mirza ngan senyuman di mulutnya segera bangkit untuk mengatur posisinya di antara celah kangkang Leha. Sebelah lututnya berada di tepi katil. Kepala kote nya ditempelnya di pintu masuk cipap Leha.

Dilumurnya kepala kote nya terlebih dahulu ngan air mazi Leha sebelum pemuda itu mula menekan batang zakanya masuk ke dallam liang cipap Leha. Mirza menekan perlahan-lahan agar dia dapat merasai kenikmatan gesekan dinding liang cipap Leha pada kepala kote nya.

Leha mengetap bibirnya biila kepala kote Mirza menyuak masuk. Liang cipap nya terasa penuh and diregang. Senak sekali rasanya sehingga dia terpaksa menahan nafas untuk mengimbangi keadaan itu.

Akhirnya batang kote Mirza terbenam habis. Mirza sengaja menekan lebih dallam lagi. Leha mengerang kenikmatan. Mirza menindih tubuh Leha and mulutnya segera mencari bibir Leha. Bibir mereka bertemu lalu bertaut erat.

Lidah mula berkuluman hangat. Sambil berkuluman, Mirza pun memulakan aksi menyorong tarik batang kote nya di dallam liang cipap Leha. Perlahan sahaja pada mulanya tetapi sekejap sahaja dia sudah melajukan gerakannya.

Tentu sahaja Leha mendesah-desah and mengerang dek tujahan Mirza yang padu. Memang belum pernah lagi Leha merasai kenikmatan hubungan seks seperti yang sedang dilakukannya ngan Mirza. Belum pun lama adegan itu berlangsung, Leha sudah mula merasai akan mencapai klimaks yang pertama.

Asrani berpaling, melihat Mirza yang masih terbaring di sebelahnya. Dia tersenyum. Pemuda itu sekali lagi telah membuatnya kagum and sangat puas sekali. Sebentar tadi mereka telah melakukan hubungan badan yang begitu hebat sekali.

Berkali-kali pemuda itu membawanya ke kemuncak nikmat yang tak tergambar lagi kehebatannya. Memang itulah yang sering dialaminya setiap kali mereka bersama. Pemuda itu tak pernah gagal untuk memuaskannya.

Bagi Asrani, satu pusingan yang panjang and amat memenatkan sudah memadai. Dia tak berdaya untuk pusingan seterusnya krn hampir seluruh tenaga wanitanya telah diperah oleh pemuda itu.

Wanita itu bukanlah seorang yang hyperseks walaupun nafsunya memang tinggi. Setiap kali berhubungan badan, dia cuma mahu nafsunya benar-benar dapat dipuaskan. Ketika masih menjadi seorang isteri, Asrani memang tak pernah mengalami kepuasan yang dihajatinya.

Kini, pemuda sasa disebelahnya itulah yang sering memberikan kepuasan yang tak terhingga kepadanya. Itu membuatkannya cukup menyayangi pemuda itu. Senjata hebat pemuda itu terkulai layu tetapi sebentar tadi ia begitu gagah menujah lubang kenikmatannya.

Penuh and senak rasanya. Dia melihat kangkang sendiri and mengelus lembut bibir kemaluannya. Masih terasa lagi denyutannya. air mani Mirza begitu banyak sekali dipancutnya sehingga ia meleleh keluar.

Asrani tersenyum lagi. "Benar-benar hebat and puas sekali rasanya" kata hatinya. Asrani memeluk mesra tubuh telanjang Mirza. Dia mengelus-elus tubuh sasa itu. Perlahan-lahan dia mengucup pipi pemuda itu.

Mirza memalingkan mukanya. Bibir mereka begitu hampir sekali membuatkan Asrani tergoda untuk mengucupnya. Tiba-tiba dia bersuara. "Sayang. ? " Asrani tak lagi memanggil Mirza ngan namanya. "Ada apa. ? " "Sayang ingat tak ngan kawan saya yang datang ke sini minggu lepas? " "yang mana satu? " "Datin Roziah, isteri Datuk Hamzah tu. " "Ohh yang tu. Kenapa ngan dia? " Mirza menggerakkan tubuhnya menghadap Asrani.

Tangannya terus sahaja meramas-ramas lembut tetek Asrani sambil sekali-sekali mengentel-gentel putingnya. Mirza memang sangat menyukai tetek yang montok itu. "Macam ni sebenarnya, yang. Dia ada minta tolong saya mencari seseorang untuk jaga rumah lamanya. Pekerja lamanya dah berhenti. Sayang kan pernah kata nak kumpul duit untuk membeli balik tanah pusaka keluarga sayang tu jadi saya pun cadang kat dia untuk mengupah sayang. " "Tapi saya belum ada niat nak berhenti kerja kat sini. " "saya tahu lah, sayang. Sayang masih boleh kerja kat sini. Sambil tu sayang boleh kerja ngan Datin Roziah tu. " "Macamana nak buat dua kerja dallam satu masa? " Mirza agak bingung.

"Kerja tu cuma kerja sambilan je. Sayang cuma kerja dua kali seminggu je. " "Macam tu. Tapi macamana saya nak ke situ? " "yang tu tak perlu dirisaukan. Pemandu Datin Roziah akan datang ke sini untuk membawa sayang ke rumah tu. " "biila saya kena kerja kat rumah tu? " "Hujung minggu kan kita tak kerja. Sayang pergi lepas kerja petang Jumaat and balik ke sini pada petang Ahad. Macamana? Sayang nak tak buat kerja tu? " "Hmm. boleh juga. Daripada tak buat apa-apa pada hujung minggu, baik saya buat kerja sambilan. Dapat juga upahnya. Tapi. awak tak kisah ke. tak ada orang temankan nanti? " "Tak apa. kan sayang masih kerja kat sini? Ada banyak waktu untuk kita. " "Terima kasih, Has. krn tolong saya. " "Sama-sama. Sayang pun dah banyak tolong saya. " "biila masa pula tu? " "Banyak kali dah. tadi pun dah buat?. " Asrani ketawa kecil.

Mirza memang faham apa yang dimaksudkan oleh wanita itu. "Nak lagi tak. ? " "Nak. tapi saya masih penat la, sayang. " Asrani pasti tak akan menolak biila Mirza menyentuhnya tetapi tenaganya sudah hampir kehabisan setelah pusingan pertama tadi.

Namun, Mirza memang tahu sangat ngan selera Asrani. Dia tahu bagaimana untuk memancing ghairah wanita itu. Maka bermulalah pergomolan yang seterusnya di antara mereka. Seperti yang telah ditetapkan, pemandu Datin Roziah pun datang untuk menjemput Mirza pada petang Jumaat berikutnya.

Mirza membawa bersama sedikit pakaian krn dia akan berada di rumah itu sehingga hari Ahad. Di sepanjang perjalanan, pemandu itu menerangkan serba sedikit tentang kerja-kerja yang perlu dilakukan oleh Mirza seperti yang dikehendaki oleh Datin Roziah.

Sejam kemudian, mereka pun tiba di rumah itu. Mirza terpegun biila melihat rumah yang cukup besar and kelihatan mewah itu. Belum pernah dia melihat rumah seperti itu.

Halamannya sangat luas and dipenuhi pokok yang rendang. Sayangnya halaman itu seperti tak dijaga. Datin Roziah segera ke pintu hadapan apabila terdengar bunyi kereta masuk ke halaman rumah.

Dia sudah dimaklumkan oleh Asrani tentang kedatangan Mirza. "Awak ni Mirza, kan? " tanya Datin Roziah setelah Mirza berdiri di depan pintu. "Ya, Datin. saya Mirza. " Datin Roziah memandang Mirza dari bawah sampai ke atas.

Mirza merasa sedikit rimas biila dipandang begitu tetapi dia hanya berdiam diri. Mirza cuba untuk tersenyum. Kemudian Datin Roziah membawa Mirza ke bahagian belakang rumah itu. Di situ ada sebuah rumah kecil yang Mirza rasakan memang rumah untuk pekerja.

"Ini rumah pekerja. Hamid dulu tinggal kat sini. " Jelas Datin Roziah. "Mulai hari ini awak akan tinggal di sini setiap kali awak datang bekerja. " "Terima kasih, Datin. " "Sama-sama. Awak sudah tahu apa tugas awak kat sini? " "Sudah, Datin. Tadi dallam kereta, Pak Berahim dah jelaskan semua. " "Baguslah. Semua peralatan untuk awak kerja ada dallam bangsal kat belakang rumah ni. saya nak keluar. Petang nanti saya akan kembali ke sini. Awak buatlah apa-apa persediaan yang patut dulu. " "Baik, Datin. " Datin Roziah meninggalkan Mirza di situ.

Sepeninggalannya, Mirza pun membersihkan rumah pekerja itu sehingga semuanya kemas and bersih. Dia tak ingin tidur di dallam tempat yang kotor. Setelah itu, Mirza segera ke stor peralatan kerja di belakang rumah itu untuk melihat apa-apa kerja yang perlu dia lakukan.

Mirza mengemas tempat itu and menyediakan semua peralatan yang akan dia gunakan esok. Begitu asyik sekali Mirza bekerja sehingga dia tak sedar hari sudah petang. Tiba-tiba dia teringatkan waktu makan malam.

Mirza agak bingung krn dia tak membawa apa-apa bekalan makanan. Nampak gayanya dia terpaksa berlapar malam itu. Sebaik sahaja kerja-kerjanya siap, Mirza pun kembali ke tempat penginapannya untuk berehat seketika sebelum dia mandi.

Apabila tubuhnya sudah tak berpeluh-peluh lagi, dia segera mandi krn hari sudah lewat petang. Lama juga dia mandi krn dia juga menggunakan kesempatan itu untuk membersihkan bilik mandi.

"Mirza! Awak kat mana? Mirza! " terdengar satu suara dari luar rumah. Terkejut Mirza apabila dia terdengar seseorang memanggil namanya. Mirza sedang mandi ketika itu. dallam keadaan agak kelam kabut dia segera keluar dari bilik mandi.

Mirza hanya memakai tuala untuk menutup bahagian bawah tubuhnya. Baru sahaja dia melangkah keluar dari bilik mandi, pintu rumah itu telah dibuka dari luar. Mirza telah terlupa untuk mengunci pintu sebelum dia pergi mandi.

Disebabkan terkejut, tuala di pinggangnya terlepas. Mirza segara menyambar tuala yang jatuh di lantai itu and melilitnya semula di pinggangnya. Tapi semuanya sudah terlambat krn Datin Roziah telah melihat seluruh tubuh Mirza tanpa seurat benang! Walaupun agak malu, Mirza terpaksa berlagak seperti tiada apa-apa yang berlaku.

"Maaf, Datin. saya tak sengaja. Terkejut betul saya biila Datin tiba-tiba saja masuk. Nasib baik saya tak pengsan! " kata Mirza. "Tak apalah. Salah saya juga yang masuk tiba-tiba. Ni. saya nak bagi tau awak. saya ada belikan makanan untuk awak. Nanti awak makanlah kat dapur sana. Pembantu rumah tu akan tunggu awak. " "Baik, Datin. Nanti saya datang. " Mirza masih tercegat di tempatnya berdiri.

Dia menunggu apa-apa pesanan atau arahan yang mungkin belum dinyatakan oleh Datin Roziah. Tapi lain pula yang disebut wanita itu. "Kenapa masih tercegat di situ? Tak nak pakai baju? Nak tayang batang panjang awak tu lagi ke? " Datin Roziah tiba-tiba mengejutkan Mirza lagi sambil tersenyum.

"Ehh. Ya. ya, Datin. saya salin pakaian dulu. "kata Mirza sambil tersipu-sipu malu. "Tapi Datin kena keluar dulu. Sini kan tak ada bilik itu salin pakaian. " Tambahnya lagi.

Kini giliran Datin Roziah pula yang merasa agak malu krn dia sendiri tak menyedari yang dia juga masih tercegat di pintu masuk. Tanpa berkata apa-apa lagi, Datin Roziah segera meninggalkan rumah itu dallam keadaan tersenyum-senyum sendirian.

Di dallam bilik tidurnya Datin Roziah berbaring di atas katilnya ngan tujuan untuk merehatkan badannya yang agak kepenatan. Datin Roziah akan datang ke rumah lamanya itu beberapa kali dallam sebulan untuk melihat keadaan rumah tersebut.

Dia mengupah 2 orang pembantu rumah and seorang tukang kebun untuk menjaga rumah itu tetapi tukang kebunnya telah berhenti. krn itulah dia bercadang untuk mengupah si Mirza yang juga merupakan pekerja Asrani.

Ketika berbincang ngan Asrani tempohari, Datin Roziah agak tertanya-tanya kenapa Asrani beria-ia sungguh mencadangkan Mirza kepadanya. Tiba-tiba, Datin Roziah teringat semula kepada Mirza and kejadian yang berlaku sebentar tadi.

Sekali lagi dia tersenyum-senyum. Belum pernah lagi dia melihat batang kote seperti milik Mirza. Milik suaminya memang kurang saiznya berbanding ngan milik Mirza. dallam diam, Datin Roziah merasa kagum ngan benda itu.

Fikirannya mula nakal. Dia mula membayangkan kenikmatan yang mampu dilakukan oleh benda itu kepadanya. Di rumah kecil itu pula Mirza juga sedang teringatkan Datin Roziah. Ketika kejadian tualanya terlucut tadi, Mirza menyedari yang Datin Roziah beberapa kali melirik ke arah celah kangkangnya.

Mirza tak tahu apa berada di dallam fikiran Datin Roziah ketika itu tetapi dia yakin yang Datin Roziah mungkin belum pernah melihat batang kote seperti yang dimiliki olehnya.

Mirza cuba mengingati semula rupa fizikal Datin Roziah. Dia memang belum lagi mengamati rupa fizikal wanita itu betul-betul krn tak punya kesempatan yang cukup. Apa yang agak jelas pada Mirza ialah keadaan tubuh Datin Roziah yang gempal meskipun tak gemuk.

Tubuh yang gempal biasanya memiliki tetek yang agak besar. Begitulah juga ngan yang dimiliki oleh Datin Roziah. Dadanya memang membusung keluar. Mirza cepat-cepat menghentikan lamunannya. Perutnya sudah cukup lapar and dia perlu mengisinya.

Setelah berpakaian lengkap, Mirza pun pergi ke dapur rumah besar milik Datin Roziah itu. Pembantu rumahnya sudah lama menunggu kedatangan Mirza. Mereka sempat berkenalan sebelum Mirza menghadap makan malamnya.

Pembantu rumah itu bernama Salwa and yang seorang lagi bernama Rihma. Salwa masih muda lagi. Umurnya hanya muda sedikit dari Mirza. Rihma pula kelihatan seumur ngan Datin Roziah.

Menurut Salwa ketika mereka berbual-bual di dapur itu, Rihma ialah teman sekampungnya. Dia lah yang membawa Salwa bekerja di rumah itu. Salamh telah bercerai ngan suaminya sejak beberapa tahun yang lalu.

Setelah bercerai, dia bekerja ngan Datin Roziah. Salwa sendiri pula masih membujang. Malam itu, Mirza tidur ngan nyenyak sekali krn agak keletihan. Belum pun lama dia berbaring di atas katilnya, dia sudah terlelap.

biila tersedar sahaja, hari sudah pun siang. Mirza segera bangun. Baru sahaja dia hendak masuk ke bilik air, dia dikejutkan oleh suara Salwa dari luar rumah. Mirza membuka pintu and melihat Salwa tercegat di situ.

"Baru bangun tidur ke, bang? " Salwa tersenyum manis. "Ya. Abang baru je nak mandi. Ada apa Salwa? " "Salwa dah sediakan sarapan. Lepas mandi nanti, abang datanglah ke dapur. Sarapan dulu sebelum abang bekerja. " "Ohh. Terima kasih, Salwa. Nanti abang datang. " "Abang mandilah dulu. Salwa nak balik ke dapur. " Salwa kembali semula ke rumah besar.

Mirza menutup pintu and segera ke bilik air untuk mandi. Dia tak mahu terlewat untuk bekerja pada hari pertama. Di dapur rumah besar itu, Mirza menghabiskan sarapannya cepat-cepat.

Sempat juga dia melihat-lihat sekeliling mencari kelibat Datin Roziah tetapi wanita itu tak kelihatan. "Mana Datin? Tak nampak pun batang hidung dia? " tanya Mirza pada Salwa.

"Masih tidur agaknya. Memang macam tu la dia setiap kali datang bermalam kat sini. Malam tadi dia pulang lewat. " "Lewat? Ke mana dia pergi? " "Mana la Salwa tahu, bang. Pak Berahim pun tak tahu ke mana Datin pergi sebab dia bawa kereta sendiri. " "Ohh. macam tu. Eh. abang nak kerja ni. Abang keluar dulu. " "Buat kerja elok-elok, bang. Nanti kena marah Datin pula kalau kerja tak buat elok-elok. " Salwa tersenyum-senyum seperti mahu menggoda.

"Oh ya. boleh tak mulai hari ini, Salwa hantar je makanan ke rumah abang tu. Abang tak biasa la makan kat dapur macam ni. " "Boleh. Nanti Salwa hantarkan. " Mirza terus berjalan ke stor untuk mengeluarkan peralatan.

Dia bercadang untuk memotong rumput terlebih dahulu krn rumput di kawasan rumah itu sudah agak panjang. Dia mengambil mesin rumput and terus memulakan kerjanya. Mirza bekerja tanpa menghiraukan penat krn dia mahu menyelesaikan kerja itu cepat yang boleh.

Dia menghabiskan lebih kurang dua jam untuk menghabiskan seluruh kawasan rumah besar itu sebelum dia kembali ke rumahnya untuk berehat sekejap. Kemudian, dia memeriksa keadaan pokok-pokok bunga yang ada di situ.

Mirza berhenti bekerja apabila hari sudah tinggi. Dia kembali ke rumahnya and mendapati hidangan tengahari sudah berada di atas meja. ngan lahap dia menghabiskan makanan itu. Tiba-tiba dia dikejutkan oleh suara perem dari interkom yang dipasang di dallam rumah itu.

"Abang. Salwa ni. Salwa dah hantar makanan tadi. Abang dah makan ke? " "Dah habis pun. " jawab Mirza. "Kalau macam tu, nanti Salwa datang untuk kemaskan meja tu" "Hmm. satu lagi, bang. Tadi Datin Roziah ada berpesan. Datin minta abang bersihkan kolam mandi kat tepi rumah. Katanya dia nak berenang. " "Baiklah, Salwa. Lepas ni abang pergi bersihkan. " Selepas berehat ala kadar, Mirza pun pergi melihat-lihat kolam renang yang dimaksudkan oleh Salwa tadi.

Dia mendapati kolam renang itu tidaklah sekotor yang disangkakannya. Dia hanya perlu membuang daun-daun yang terapung di atas air kolam itu. Kemudian dia kembali ke stor untuk mengambil peralatan yang dia perlukan.

Cuaca begitu panas sekali ketika Mirza membersihkan kolam renang itu. Walaupun begitu, Mirza seakan-akan tak menghiraukannya krn dia memang sudah biasa bekerja dallam keadaan seperti itu. Sekali sekala dia membasuh muka and kepalanya ngan air kolam itu sekadar untuk mengurangkan rasa panas.

Cuaca yang panas itu membuatkan Mirza berpeluh-peluh sehingga dia terpaksa membuka bajunya yang sudah basah kuyup. Tubuhnya yang berpeluh-peluh itu kelihatan berkilat-kilat disinari matahari. Tanpa disedari oleh Mirza, segala gerak-gerinya sedang diperhatikan oleh Datin Roziah dari bilik tidurnya di tingkat atas rumah besar itu.

Kolam itu terletak betul-betul di bawah tingkapnya. Datin Roziah sedang berdiri di sebalik cermin gelap tingkapnya tanpa seurat benang pun di badannya. Dia memang sering begitu apabila berseorangan di biliknya.

Tambahan pula cuaca agak panas walaupun penghawa dingin bilik itu dipasang. Datin Roziah memerhati pemuda itu yang sedang khusyuk ngan kerjanya. Namun, bukan kerja yang dilakukan oleh Mirza yang menarik perhatiannya tetapi pemuda itu sendiri.

Datin Roziah mengamati pemuda itu and gerak gerinya. Walaupun berkulit agak gelap tetapi raut mukanya agak boleh tahan. Ditambah lagi ngan keadaan tubuhnya yang agak sasa. Kejadian kelmarin ketika tuala Mirza terlucut masih lagi segar dallam ingatannya.

Semakin lama Datin Roziah mengamati Mirza and membayangkan kejadian di rumah pekerja itu, semakin terusik berahi wanita itu. Tiba-tiba, dia teringat pada teman baiknya, Asrani. Datin Roziah tertanya-tanya bagaimana sebenarnya hubungan Asrani ngan Mirza.

Dia seolah-olah dapat merasakan memang ada sesuatu diantara pemuda itu ngan temannya yang baru menjanda itu. Mungkinkah memang ada hubungan yang lebih daripada hubungan antara majikan and pekerja? "Aah. saya kenal sangat ngan Asrani. Dia tak akan melepaskan pemuda seperti itu ngan begitu sahaja. saya tak hairan jika pemuda itu menjadi kuda nafsu kau, Asrani. Beruntungnya kau jika itu memang benar. Setiap malam kau pasti akan berpacu nafsu sepuas-puasnya. " Datin Roziah berkata-kata di dallam hatinya.

Entah kenapa hati Datin Roziah menjadi cemburu. Perasaan itu semakin kuat apabila dia teringat pada keadaan dirinya sendiri. Dia tak seberani temannya itu yang sanggup melakukan apa sahaja untuk memenuhi keperluan nafsunya.

Namun, jauh di lubuk hatinya dia amat mendambakan berbagai-bagai kenikmatan and kepuasan yang seharusnya dia perolehi dari seorang lelaki. dallam usianya yang masih belum terlalu tua itu, dia masih ingin dimanja, dirayu, dicumbui, disentuh, disayangi and dihargai.

Tapi rasanya sudah terlalu lama dia tak merasai semua itu sejak timbulnya krisis diantaranya ngan suami. Pernah juga terlintas di fikirannya untuk berbuat seperti yang Asrani telah lakukan tetapi dia belum punya keberanian yang cukup untuk berbuat demikian.

Apatah lagi dia masih mahu setia pada suaminya. Berbagai-bagai persoalan mula timbul di dallam fikiran Datin Roziah. Dia bersoal-jawab ngan dirinya sendiri. Amat sukar sekali baginya untuk menentukan pilihan antara tuntutan batinnya ngan kesetiaannya sebagai seorang isteri.

Ketika itu, hanya tuntutan batinnya sahaja yang lebih dirasai berbanding kesetiaannya. "Haruskah saya terus begini? Haruskah saya terus berpura-pura seolah-olah tiada apa yang berlaku? Ini sungguh tak adil. Mengapa saya harus terus begini sedangkan suamiku bahagia di tempat lain ngan entah siapa. " Lamunan Datin Roziah terganggu apabila dia melihat Mirza terjun ke dallam kolam renang.

Rupa-rupanya pemuda itu mengambil kesempatan untuk mandi. Mungkin krn kepanasan. Mirza menggosok-gosok tubuhnya. Seketika kemudian, Mirza naik semula ke tepi kolam. Seluar pendeknya basah kuyup. Mata Datin Roziah terus terpaku pada bonggolan di celah kangkang pemuda itu.

Desakan berahinya bangkit kembali apabila dia terpandang pada benda itu. Fikirannya mula membayangkan rupa benda itu. Apatah lagi dia memang sudah melihatnya tanpa ditutupi oleh seurat benang.

Maka semakin kuatlah desakan yang dialaminya. Perlahan-lahan, Datin Roziah meraba tetek nya sendiri. Dia meramas-ramas lembut isi padat and pejal itu. Jari-jari lentiknya menyentuh and memintal-mintal putingnya.

Datin Roziah memejamkan matanya untuk menikmati sentuhan –sentuhan pada putingnya. Sebelah tangannya menyusuri perutnya sehingga ke celah kangkangnya. ngan lembut sekali jarinya mencari klitorisnya. Dia menemui isi kecil itu lalu menggosok-gosok lembut.

Alur cipap nya juga digosok-gosoknya. Sungguh nikmat sekali rasanya. Fikirannya melayang-layang. Dia mula membayangkan tubuh Mirza and senjata sulit pemuda itu. Di luar kawalannya, mulutnya terbuka sedikit lalu terdengarlah desahan lembut.

Tiba-tiba Datin Roziah terganggu lagi. Kali ini disebabkan suara percakapan di antara Mirza ngan Salwa di tepi kolam. Datin Roziah merasa sedikit kecewa. Bukan krn terganggu oleh suara-suara itu tetapi krn teringat kepada tuntutan batinnya yang sudah lama tak dipenuhi.

Datin Roziah mengeluh lesu. "Ini tak boleh jadi. saya harus berbuat sesuatu. " Datin Roziah melihat ke arah kolam renang. Kelibat Mirza sudah tak kelihatan lagi. Mungkin kerjanya sudah selesai.

Datin Roziah beredar dari tepi tingkap and menuju ke almari pakaiannya. Dia mengeluarkan pakaian renangnya lalu mengenakannya. Datin Roziah mencapai jubah mandinya lalu turun ke kolam renang.

Mirza sedang mengumpul daun-daun kering di bawah pokok-pokok bunga tak jauh dari tepi kolam ketika Datin Roziah terjun ke dallam kolam renang. Bunyi ceburan air menarik perhatian Mirza.

Dia berdiri sejenak untuk melihat ke dallam kolam. Datin Roziah sedang menyelam. Mirza kembali meneruskan kerjanya. "Belum habis kerja lagi, Mirza? " tiba-tiba sahaja suara itu muncul di belakang Mirza membuatkan pemuda terkejut lagi.

Mendadak dia menoleh ke belakang. "Ehh. Datin! Huuf. Jangan suka sangat buat saya terkejut, Datin. Lama-lama boleh dapat sakit jantung saya! " Datin Roziah ketawa kecil. Tubuhnya bergoncang-goncang ketika ketawa membuatkan tetek nya yang membusung di bawah baju renangnya turut bergerak-gerak.

"o. k. o. k. saya janji tak buat lagi. " Katanya. "Masih banyak kerja ke, Mirza? " tanyanya pula sambil memerah air dari rambutnya. "Belum, Datin. Tapi tak banyak lagi. Petang nanti mungkin boleh selesai. " "Elok lah tu. Kalau tak siap juga, awak boleh sambung hujung minggu depan. " Mata Mirza sempat melirik-lirik ke arah dada Datin Roziah.

Wanita itu memang menyedarinya tetapi dia tak pula mahu menegah pemuda itu. "Kenapa asyik lihat dada saya, Mirza? " tanya Datin Roziah sambil tersenyum. Mirza menjadi serba salah biila diajukan soalan itu.

Dia tak segera menjawab tetapi hanya tersengih-sengih. "Ada yang tak kena ngan dada saya ke, Mirza? " tanya Datin Roziah lagi. "Ehh. tak ada lah, Datin. saya cuma belum pernah lihat yang sebesar itu. " Mirza menjawab sekenanya.

"Betul ke ni? " "Betul, datin. " Sepanjang petang itu Datin Roziah hanya berada di dallam bilik tidurnya. Dia berbaring di atas katil besarnya tanpa seurat benang di tubuhnya sambil melayan fikirannya.

Entah kenapa dia asyik teringat kepada Mirza. Fikiran-fikiran nakal bermain-main di mindanya. Apabila sudah tak mampu mengawal diri, dia terpaksa memuaskan dirinya sendiri ngan beronani, suatu perkara yang belum pernah dia lakukan sebelum ini.

Beberapa kali dia mencapai klimaks hasil dari gosokan jarinya pada klitorisnya. Namun, dia masih belum benar-benar puas. Dia masih mendambakan sentuhan sebenar seorang lelaki. "Salwa, jangan lupa sediakan makanan untuk si Mirza tu. " Salamah mengingatkan Salwa ketika mereka sedang memasak di dapur.

"Yelah. nanti Salwa sediakan tapi Kak Rihma tolong hantarkan ye? Datin ajak Salwa temankan dia ke pasar malam. Oh ya. tadi Mirza ada pesan supaya jangan hantar makanan dia awal sangat sebab dia kata tak nak makan terlalu awal. " "Awak sediakan je dulu. Nanti akak panaskan semula sebelum akak hantar kat Mirza. " Petang itu Mirza sengaja bekerja sehingga hari hampir gelap krn dia mahu menyelesaikan sebanyak mana yang boleh sebelum dia pulang ke ladang esoknya.

Setelah berpuas hati ngan kerja-kerja yang dilakukannya, dia pun mengemas semua peralatan yang digunakannya and menyimpannya di dallam stor. Seluruh tubuhnya terasa agak letih tetapi Mirza menggagahkan dirinya untuk mandi sebelum menikmati makan malamnya.

Hidangan makan malamnya masih belum dihantar lagi. Sempat juga dia melihat-lihat ke arah dapur rumah besar itu tetapi kelibat Rihma tak kelihatan. Mirza tahu tentang pemergian Salwa ngan Datin Roziah krn dia ada melihat mereka pergi menaiki kereta siang tadi.

Mirza bergegas ke bilik air untuk mandi. Segar sedikit tubuh telanjangnya biila disirami air yang sejuk. Sepanjang hari itu dia berpanas. Rihma melihat jam di dinding yang menunjukkan waktu hampir pukul 8.

00 malam. Dia teringat pada Mirza yang masih belum makan lagi. Rihma segera pergi ke dapur untuk memanaskan makanan. Dia agak kelam kabut krn dia tahu Mirza pasti sudah lapar.

Setelah selesai menyediakan makanan itu, Salamah bergegas membawanya ke rumah penginapan Mirza. "Mana pula perginya si Mirza ni? " Rihma bercakap sendirian setelah mengetuk pintu rumah itu beberapa kali.

Dia cuba membuka pintu itu and ianya tak berkunci. Rihma menjenguk ke dallam tetapi Mirza tak kelihatan di situ. Kemudian dia ternampak cahaya lampu di dallam bilik mandi.

"Mandi rupanya dia. " katanya lagi. Rihma terus sahaja masuk ke dallam rumah itu and meletakkan makanan di atas meja. Pada mulanya dia mahu terus beredar setelah meletakkan makanan di atas meja tetapi dia membatalkan niatnya.

Dia bercadang mahu menunggu sehingga Mirza selesai mandi. Rihma tak mahu Mirza berprasangka buruk terhadapnya krn masuk ke dallam rumah itu senyap-senyap. Dia pun duduk di bangku kecil berdekatan ngan meja makan.

Dari dallam bilik air itu kedengaran bunyi siulan Mirza yang sedang khusyuk mandi. Sekali sekala terdengar juga nyanyiannya. Saimah tersenyum sendirian biila mendengarnya. Dia melihat ke arah bilik air lalu terpandang pada sinaran cahaya lampu yang keluar melalui lubang-lubang kecil di dinding bilik air itu.

Dinding itu dibina ngan atap zink. Tiba-tiba timbul niat Rihma untuk melihat Mirza melalui lubang-lubang kecil itu. Salamah tak berfikir panjang. Dia terus bangun and berdiri di tepi dinding bilik mandi itu lalu memilih lubang yang sesuai.

Rihma berusaha untuk melihat ke dallam bilik mandi itu. Berdesir rasanya darah di dallam tubuhnya apabila melihat Mirza sedang bertelanjang. Pemuda itu sedang menyabun tubuhnya. Mata Rihma tak berkerdip seketika.

Mulutnya melopong. "Panjangnya barang dia. ! " jerit hati kecil Rihma. Di luar pengetahuan Rihma, Mirza sebenarnya memang menyedari akan kehadiran Rihma di luar bilik mandi itu.

Dia memang ada mendengar ketukan Rihma tadi tetapi dia sengaja tak menyahut ketukan itu. Mirza menyangkakan yang Maimunah hanya mahu menghantar makanan. Namun, wanita itu telah melakukan lebih daripada itu.

Rihma sedang melihatnya mandi! Mirza dapat melihat pergerakan seseorang melalui lubang kecil itu ngan ekor matanya. Mirza memang pasti bahawa orang yang sedang melihatnya itu ialah Rihma krn memang tiada orang lain lagi di rumah itu selain daripada mereka berdua.

"Ahh. biarkan sahaja. " Kata pemuda itu di dallam hati. "Biar dia lihat puas-puas. " Mirza sengaja berpusing and menghadap ke arah Rihma ketika bersabun. Dia sengaja menggosok-gosok and mengurut batang kote nya yang sedang tegang memanjang.

Benda itu mengacung ke depan ngan gagahnya. Rihma mengetap bibirnya. Tangannya menutup mulutnya krn bimbang dia akan bersuara tanpa disedarinya. Matanya tertumpu ke sasaran. Bagi Rihma, memang sudah cukup lama dia tak melihat pemandangan seperti itu semenjak dia bercerai.

Berahinya ngan mudah sekali terusik. Di fikirannya sudah mula timbul kenangan-kenangan lama. Dia teringat pada kenikmatan-kenikmatan yang dialaminya suatu ketika dulu bersama suaminya. "Kak Rihma. tak payahlah susah-susah nak lihat dari luar tu. Kalau betul nak lihat, masuk je lah. " tiba-tiba Mirza bersuara.

Rihma tersentak. Bagaikan nak luruh jantungnya ketika itu. Mukanya terasa panas krn menahan malu. Dia mahu segera meninggalkan tempat itu tetapi dia bagaikan kaku. Sungguh sukar sekali rasanya untuk bergerak.

Mirza sudah berdiri di luar pintu bilik mandi ngan tuala melilit di pinggangnya. Bibirnya mengukir senyuman. Dia menyedari ketegangan yang sedang Rihma alami ketika itu. Wanita itu hanya tercegat di tempatnya berdiri tanpa sepatah kata.

"Akak. saya tak marahlah. Janganlah merasa tegang macam tu. " "Betul, Mirza? " Rihma akhirnya bersuara setelah hanya berdiam diri seketika. "Betul. " "Akak sebenarnya tak berniat betul-betul mahu mengintai Mirza mandi. " "Sudahlah. Kak. Tak perlu jelaskan apa-apa. saya kan dah kata saya tak marah kat akak. " Rihma merasa sedikit lega biila mendengar kata-kata Mirza.

Perasaan tegangnya tadi mula mengendur. Perlahan-lahan dia bergerak ke meja lalu duduk semula di bangku. Mirza hanya memerhati wanita itu. "Apa yang akak tengok tadi tu sampai tak sedar saya keluar? " tanya Mirza ngan niat hanya untuk mengusik.

Bibirnya tetap mengukir senyuman. "Apa lagi kalau bukan. " Rihma tak sempat menghabiskan kata-katanya krn disampuk Mirza. "Benda ni? " sampuk Mirza sambil menunjuk ke arah kangkangnya sendiri.

Rihma tersipu-sipu malu. Wajahnya kembali terasa panas. Dia tak segera menjawab Mirza tetapi hanya menganggukkan kepalanya. Mirza pula tersengih-sengih. "Berapa lama dah akak tak tengok benda macam ni? " "Hmm. dah lama dah, Mirza. Akak bercerai 3 tahun lepas. " "Ohh. macam tu. Akak nak tengok lagi tak? " tiba-tiba sahaja soalan itu terpacul keluar dari mulut Mirza.

Rihma tak menjawab. Dia hanya memandang Mirza ngan cara yang sukar untuk dimengertikan tetapi Mirza tak memerlukan jawapan dari wanita itu. Mirza berdiri di hadapan Rihma lalu melucutkan tuala yang dipakainya.

Serta merta batang kote nya yang separuh tegang itu mengacung ke depan walaupun masih agak menunduk. Rihma yang mungkin agak terkejut ngan tindakan Mirza itu langsung tak bergerak-gerak.

Hanya matanya sahaja yang terpaku pada benda itu. "Haa. sekarang akak tengoklah puas-puas dari dekat. " Kata Mirza. Pemuda itu bergerak lebih hampir ngan Rihma. Jarak batang kote nya hanya lebih kurang 2 kaki dari muka Rihma.

Tangan Rihma mula bergerak-gerak seolah-olah mahu menyentuh benda di depannya itu. Sungguh dia merasa takjub ngan benda itu. Sebelum ini memang dia tak pernah melihat saiz and ukuran yang sebegitu rupa.

Benda milik Mirza itu sungguh berbeza daripada milik bekas suaminya. Jantung Rihma berdebar-debar. "Jangan pandang je, kak. Kalau nak pegang, akak peganglah. Benda tu tak makan orang. " Mirza cuba memancing Rihma sambil ketawa kecil.

Perlahan-lahan, Rihma menggerakkan tangan kanannya untuk menyentuh benda itu. Degupan jantungnya menjadi lebih pantas. Mula-mula Rihma hanya menyentuh batang kote itu tetapi hati kecilnya mendorongnya untuk berbuat lebih.

Rihma mula menggenggam batang butuh itu lalu mengelus-elus kepala kote itu ngan lembut. Batang kote itu terasa hangat and ia mula menunjukkan tindakbalasnya. Batang kote itu terasa berdenyut-denyut di tapak tangan Rihma.

Rihma menggunakan tangannya yang sebelah lagi untuk menggenggam bahagian pangkal batang kote itu. Perlahan-lahan tangannya menyusup ke bawah mencari buah kote batang butuh itu. Diramas-ramasnya buah kote itu ngan lembut.

Melihat batang kote itu mula bereaksi, Rihma menjadi sedikit berani untuk mengocoknya ngan perlahan. Semakin lama, batang kote itu semakin membesar and akhirnya menegang penuh. Entah kenapa Rihma juga semakin seronok biila melihat perubahan benda yang dipegangnya itu.

Rihma mendongak untuk melihat wajah Mirza. Pemuda itu masih tersenyum kepada Rihma. Dari mata wanita itu Mirza melihat suatu keinginan yang terpendam di lubuk hati wanita itu.

Mirza menunggu. "Mirza. boleh akak tanya sesuatu? " Rihma bersuara agak lembut. "Tanyalah, kak. " "Akak tak mahu fikir-fikir lagi. Boleh tak akak minta benda ni? " "Minta macamana, kak? " Mirza buat-buat tak faham akan maksud Rihma.

"Awak ni. sengaja buat-buat tak faham. " "Hehehe. saya faham, kak. Saja nak bergurau. Macam ni lah, kak. Kalau akak memang betul-betul mahu, saya boleh tunaikan permintaan akak. " "Tak ada apa-apa syarat? " "Tak ada! saya boleh bagi sebab saya tahu akak dah lama tak merasa. hehehe. " "Gatal juga awak ni. ! " "Kak. boleh tak guna mulut dulu? Dah bersih dah benda tu. " Rihma tersenyum manja.

Tanpa berkata apa-apa, Rihma mendekatkan mukanya pada batang kote Mirza. dallam sekelip mata sahaja kepala batang kote itu sudah berada di dallam mulut wanita itu. Dia mengulumnya seketika sebelum lidahnya menyapu seluruh kepala kote itu.

Rasa ngilu bercampur nikmat sudah menguasai tubuh Mirza sehingga dia terpaksa bertahan sekuat-kuat hatinya. Rihma tak berhenti di situ. Dia cuba untuk memasukkan seluruh batang kote itu ke dallam mulutnya tetapi mulutnya tak dapat menampung panjang benda itu.

Kepala kote itu sudah menjolok pangkal kerongkongnya. Wanita yang telah lama tak disentuh lelaki itu semakin bernafsu. Dari gerakan-gerakan lembut, dia berubah menjadi agresif. Hisapannya cukup kuat sehingga membuatkan tubuh Mirza bergetar.

Beberapa kali Mirza terpaksa memberhentikan Rihma seketika krn merasa terlalu geli and nikmat. Disebabkan tak mahu tewas terlalu awal, Mirza akhirnya meminta Rihma untuk benar-benar berhenti. Mirza meminta Rihma untuk berdiri.

Tanpa menunggu lama, Mirza terus mencium bibir wanita itu. Lidah Mirza mula mengasak rongga mulut Rihma sebaik sahaja bibir mereka bertemu. Mereka saling berkuluman lidah. Tangan mereka pula saling berpelukan and meraba ke sana sini.

Sambil berkuluman lidah, tangan Rihma masih lagi berada di batang kote Mirza. Pemuda itu tak mahu kalah. ngan agak kasar, dia menarik baju kurung Rihma ke atas and terus melepaskannya melalui arah kepala wanita itu.

Rihma sudah separuh telanjang. Mirza menghimpit tubuh Rihma ke tepi meja. Tangan kanannya terus menyambar tetek Rihma yang masih dibungkus colinya lalu meramas-ramas isi pejal itu. Mirza belum berpuas hati.

Coli itu ditolaknya ke atas membuatkan tetek itu terdedah. Indah sekali tetek itu ngan putingnya yang berwarna coklat tua. Tentu sahaja Mirza tak mahu hanya sekadar melihat.

payudara Rihma yang sudah terdedah itu segera diramasnya. Putingnya dipintal-pintal and digentel-gentel membuatkan Rihma semakin galak mengulum lidah Mirza. Tangannya juga semakin kuat mengurut-urut batang kote pemuda itu.

Tangan Mirza pula mencari tepi kain sarung di pinggang Rihma. Sebaik sahaja menemuinya, dia terus melurutkan kain sarung itu ke bawah sehingga terlepas. Bahagian bawah tubuh Rihma sudah terdedah.

Hanya seluar dallamnya sahaja yang menutupi bahagian itu. Ciuman Mirza berpindah pula ke leher Rihma. Lidahnya menjalar and menyapu kulit leher Rihma yang licin. Mirza tercium wangian yang digunakan oleh wanita itu.

Ia membuatkan nafsu Mirza semakin meninggi. Dari leher, ciuman and jilatan lembut Mirza berpindah ke dada and akhirnya mendarat di tetek Rihma. Erangan and desahan Rihma yang sejak dari tadi sudah kedengaran kini semakin kuat sahaja bunyinya tatkala Mirza mengulum puting tetek nya.

Lidah Mirza ngan rakusnya mengusik puting itu membuatkan tubuh Rihma terangkat-angkat. "Aah. Mirza. Akak dah lama tak merasa macam ini. Oh. Jangan berhenti, Mirza. Hisap puting akak kuat-kuat. Ramas dada akak, Mirza. " rintih Rihma sambil memaut-maut kepala Mirza.

Mirza tak hanya sekadar mengerjai dada Rihma. Tangan Mirza sudah pun mendarat di celah kangkang Rihma. Dia menggaru-garu alur cipap wanita itu. Kadang-kadang dia menggosok-gosok tempat itu ngan tapak tangannya.

Wanita itu semakin kuat meracau-racau tetapi Mirza tak mengendahkannya. Setelah merasa agak puas mengerjai bahagian atas tubuh Rihma, Mirza menukar sasarannya lagi. Kini, dia mahukan celah kangkang wanita itu.

Perlahan-lahan Mirza menurunkan tubuhnya sehingga wajahnya begitu hampir ngan kawasan idamannya. Mirza terus melucutkan seluar dallam Rihma and terdedahlah kawasan yang ditumbuhi bulu-bulu halus itu. Mirza tak menunggu lama.

Dia terus mengarahkan mulutnya ke tempat itu. Lidahnya menjalar and menyapu seluruh kawasan itu. Rihma mendesah-desah and merintih-rintih setiap kali lidah Mirza menyapu kelentitnya. Suaranya memenuhi ruang itu.

Bimbang juga Mirza jika suara itu dapat didengari dari luar rumah. "Jo. cukup, Mirza. Akak dah tak kuat lagi. Oh. Bagi akak batang awak tu. Cepat, Mirza. Jangan siksa akak lagi, Mirza. Cepat. Ooh. ! " Rihma sudah mula merayu Mirza.

"Baik, kak. Sedia ya. ? " Mirza berdiri semula. Sambil mencium leher Rihma lagi, dia mengangkat kaki kiri Rihma untuk berpijak di atas bangku. Kemudian Mirza menggenggam batang kote nya and menempelkan kepala kote nya di pintu masuk cipap Rihma.

Perlahan-lahan tetapi cukup yakin, Mirza mula menolak kepala kote nya memasuki lubang yang sudah licin itu. Terasa agak sukar pada mulanya. Mirza berhenti seketika kemudian menolak sekali lagi.

Kepala kote nya sudah tak kelihatan. Rihma mengerang krn cipap nya terasa senak. Mirza menarik batang kote nya and kemudian menolak lagi. Diulanginya tindakan itu beberapa kali sebelum dia membenamkan keseluruhan batang kote nya ke dallam liang cipap Rihma.

"Uuh. " Rihma mengerang panjang sebaik sahaja batang kote Mirza terbenam diiringi ngan cengkaman jarinya di belakang bontot Mirza. "Tekan lagi, Mirza. Tekan dallam-dallam. Uh. Sedapnya. " Mirza membenamkan batang kote nya sedallam yang boleh.

Setelah itu dia mendiamkan batang kote nya seketika sebelum menariknya keluar sehingga kepala kote nya hampir kelihatan. Kemudian dia menekan lagi ngan agak perlahan tetapi jitu. Mirza melakukan adegan itu berulang-ulang kali.

Sesekali dia berhenti untuk mengatur posisi tubuhnya. Semakin lama, semakin cepat adegan sorong tarik itu. Tubuh Rihma bergoncang-goncang. payudara nya pun turut bergoncang-goncang and tak henti-henti diramas and diuli oleh tangan Mirza.

Setiap tujahan Mirza terus membuatkan Rihma tak henti-henti mengerang and mendesah kenikmatan. Akhirnya Rihma merasakan dirinya sudah menghampiri ke puncak nikmat. Berkali-kali dia merintih and merayu Mirza untuk tak menghentikan tujahannya.

Liang cipap nya sudah mula terasa ngilu. Dinding liang cipap nya tak henti-henti mengemut-emut batang kote Mirza. "Laju lagi, Mirza. Uh. Jangan berhenti! Akak dah nak sampai. Laju, Mirza. Tekan dallam-dallam. Uuh. Akak sampai. Akak sampai. Uuh. Seeddapnya. Uuuh.. " Mirza membenam batang kote nya dallam-dallam lalu berhenti menujah.

Sambil itu dia memeluk tubuh telanjang Rihma erat-erat. Begitu juga ngan Rihma. Tubuh Rihma tiba-tiba bergetar lalu mengejang hebat. Rihma memeluk tubuh Mirza ngan erat sekali. Mirza pula menekan batang butuh nya and bertahan sekuat yang boleh.

Tubuh Rihma mula mengendur sedikit setelah beberapa kali tersentak-sentak akibat desakan klimaksnya yang maha hebat. Akhirnya Rihma meleraikan sedikit pelukannya tetapi nafasnya masih agak cepat. "Sedapnya, Mirza. Awak memang kuat. Tak pernah akak rasa macam ni sebelum ini. " Puji Rihma.

Mirza hanya tersenyum. Dia masih belum puas. Perlahan-lahan, dia kembali menarik batang kote nya. Kemudian dia menekan ke dallam lagi. Liang cipap Rihma sudah amat licin disebabkan oleh cairannya sendiri.

Rihma seperti mengerti yang Mirza belum mencapai klimaksnya lalu dia menahan Mirza. Rihma memalingkan tubuhnya and meminta Mirza memasuki tubuhnya dari arah belakang. Mirza hanya menurut. Rihma memegang batang kote Mirza lalu mengarahkannya ke liang cipap nya.

Mirza menekan perlahan-lahan sehingga batang kote nya terbenam habis. Rihma mengerang lagi. Walaupun dia sudah mencapai klimaksnya, dia masih lagi mahu mengalaminya lagi. Rihma menggerak-gerakkan bontot nya yang lebar membuatkan Mirza terasa ngilu pada batang kote nya.

Rihma turut mengepit batang kote itu sehingga dinding cipap nya benar-benar dapat bergesek-gesek ngan batang kote Mirza. "Puaskan akak lagi, Mirza. Akak nak rasa lagi batang awak tu menjolok lubang akak. Cepat, Mirza. kita tak punya banyak masa lagi. " Mirza mula menyorong tarik batang kote nya di dallam lubang cipap Rihma.

Sambil itu dia meramas-ramas and menguli tetek Rihma dari arah belakang. Putingnya digentel and ditarik-tarik oleh Mirza. Semakin meraung-raung nikmat jadinya Rihma. Semakin lama semakin pantas gerakan Mirza sehingga tubuh mereka bergoncang-goncang.

Peluh yang mencurah tak dipedulikan. Kedua-duanya memacu menuju ke puncak nikmat. "Ah. Akak. saya nak keluar. " jerit Mirza sambil memacu laju. "Tahan, Mirza. Tahan dulu. Akak pun tak lama lagi. Aah. Laju lagi, Mirza. Laju. Ooh. ooh sedap, Mirza. Sedapnya. Puaskan akak. puaskan akak. " Rihma meracau-racau krn terlalu nikmat.

Mirza terus menujah-nujah liang cipap Rihma. Bunyi-bunyi nikmat dari liang cipap itu memenuhi ruang itu diiringi oleh suara erangan and desahan mereka. Akhirnya ngan satu tujahan yang kuat and disertai ngan pelukan yang erat Mirza membenam batang kote nya sedallam-dallamnya lalu memuntahkan isinya.

Beberapa kali dia menarik and menekan sambil memuntahkan sperma nya. Belum pun habis Mirza memuntahkan semua sperma nya, Rihma menjerit kecil krn dia juga sudah sampai ke puncaknya.

Cerita seks melayu, Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat, citer best lucah kongkek isteri tuan, cerpen blue stim kongkek isteri tuan bontot nonggeng

Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat


Tubuhnya mengejang lagi membuatkan Mirza tak dapat bergerak. Dia hanya membiarkan batang kote nya di dallam liang cipap Rihma sambil dia memeluk tubuh wanita itu. Tangan Mirza turut mencengkam tetek Rihma untuk memberikan sensasi yang lebih hebat kepada dia.

Kedua-duanya sudah kepenatan. Rihma merasakan tubuhnya seolah-olah sudah hampir luruh. Kakinya hampir tak dapat menampung berat tubuhnya. Setelah beberapa ketika, kedua-duanya pun tak setegang tadi. dallam keadaan yang sudah agak tak bermaya, Mirza menarik batang kote nya dari liang cipap Rihma lalu dia terduduk di atas bangku.

Dia mengelus-elus bontot Rihma. Wanita itu berpaling lalu mencium bibir Mirza ngan lembut. "Terima kasih,. Akak betul-betul puas. " Kata wanita itu. "Sama-sama. " Jawab Mirza.

"Mirza. kalau akak nak lagi lain kali boleh tak? " "Kalau keadaan mengizinkan, apa salahnya. " "Betul? " "Betul. " "Kalau macam tu, hujung minggu depan, akak akan tunggu awak datang lagi. Tapi akak tak nak kat sini. Kita buat kat bilik akak, boleh? " "Hm. boleh juga. Tapi akak tak takut ke dia dapat tau nanti? " "Ala. tau la akak nak buat macam mana. " Rihma mengutip pakaiannya and segera mengemaskan dirinya sebelum dia meminta diri untuk kembali ke rumah utama.

Sempat juga dia meramas batang kote Mirza.
Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat ***
Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat, sex story , Cerita seks melayu, Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat, citer best lucah kongkek isteri tuan, cerpen blue stim kongkek isteri tuan bontot nonggeng, porn, erotic novel sex, Kongkek Isteri Tuan Seksi Bontot Padat



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/