Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru

Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru | aku berumur 20 tahun mempunyai seorang adik dan seorang abang. Ibu bapaku adalan seorang yang sering sibuk dengan tugas-tugasnya sebagai pekerja. mereka sering pulang kerumah pada lewat malam. Ketika mereka tiada aku dan adik aku sahaja dirumah.

Abang aku bersekolah disekolah asrama. Hobi aku ialah berfantasi. aku akan berfantasi apabila dlam keadaan bosan. Antara fantasi aku ialah tentang seks. aku sentiasa berfantasi melakukan seks dengan adik aku.

aku teringin menjadikan fantasi aku suatu kenyataan. aku sering berfikir bagaimana caranya untuk mendekatkan diri aku dengan adik aku yang berumur 17 tahun. aku sering menonton filem lucah kepunyaan bapa aku.

aku menemui Cd itu didalam begnya. Suatu hari aku dan adik aku tinggal berdua. seperti biasa ibubapa kami pulang lewat. adik aku bertanya kepada aku bahawa dia mahukan seorang adik.

aku terfikir inilah cara untuk aku memberitahunya. aku bertanya kepadanya tahu tak bagaimana hendak mengandung. Dia menjawab ia akan sendirinya mengandung. aku bertanya kepadanya hendakkah dia tahu caranya.

dia menjawab ya. aku memberitahu kepadanya, jika kitorang nak mempunyai anak kitorang perlu melakukan hubungan seks. dia seperti tak percaya. dia hanya mengetahui seks itu adalah sesuatu yang buruk.

aku menerangkan perkara yang sebenar kepadanya, bahawa seks itu boleh dilakukan oleh suami isteri. aku bertanya kepadanya tahukah cara membuat seks. dia menjawab, berbogel. aku senyum sinis.

aku memberitahu cara membuat seks ialah seperti bercium, mengulum kemaluan lelaki dan menjilat kemaluan perempuan. apa yang memeranjatkannya ialah cara yang memasukkan kemaluan lelaki ke dlam kemaluan perempuan.

dia seperti tak percaya. aku berkata kepadanya aku boleh menunjukkan buktinya. didalam beg bapa aku mempunyai buku yang menunjukkan cara-cara membuat seks. gambar itu telah membuktikan kepadanya, tetapi dia masih ragu-ragu.

aku memgajaknya menonton dvd lucah. aku melihat bersama-samanya. Selepas habis cerita itu aku menceritakan lebih lanjut tentang seks. Pada pukul sepuluh malam adk aku sudah tidur. aku mengambil peluang ini untuk merasa kenikmatan seks ringn.

adik aku memakai baju blaus. dia tak memakai seluar dlam ketika itu. aku menyelak kainnya dengan perlahan dan menjilatnya perlahan-lahan. esoknya aku bangun lewat kerana tidur dengan lewat.

Cerita Sex Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru

Ibubapa aku telah pergi ke tempat kerja. sewaktu aku turun ke bawah aku melihat adik aku tidur dengan menyingkatkan kainnya. Ternyata cerita yang dilihatnya mempengaruhinya. Dia telah terlelap dengan keadaan begitu.

aku mendekatinya dan mengeselkan tangan aku dengan kemaluannya. Dia tersedar dan menyuruh aku hentikannya. aku meminta kepadanya kebenaran untuk menjilat pepetnya. dia seperti takut. aku meyakinkannya dengan mengingatkannya tentang cerita lucah yang dilihatnya semalam menunjukkan keseronokan ketika dijilat.

akhirnya dia mengalah. aku menjilatnya dengan perlahan lahan. dia tak sangka keenakkan melakukannya. Ketika dlam keghairahan seks aku mengambil peluang menyur uhnya mengulum kemaluan aku. aku merasa kenikmatannya.

Ah. aku melakukan di atas kati dengan keadaan berbogel. aku menjilat puttingnya yang baru hendak membesat. walaupun kecil ia cukup untuk merangsangkan aku. kote aku sudah tegang dan keras seperti kayu.

aku masih tak meneroka lubang cipap nya dengan zakar aku kerana tak mahu terlalu tergopoh gapah. aku melakukannya setiap hari dlam seminggu. aku masih boleh bertahan dari menjolok pepetnya.

aku mendapat tahu bahawa bapa aku terpaksa pergi ke luar negara kerana ada tugasan penting. Ibu aku jugak mengikuti kerana syarikat ibu aku mempunyai kaitan dengan syarikat bapa aku.

ibubapa aku nak membawa kami berdua tetapi pmr sudah hampir aku tak dapat mengikuti. bapa aku meninggalkan adik aku bersama aku kerana tak mahu aku tinggal keseorangan.

Mereka langsung tak memikirkan tentang adik aku. Mereka pergi selama 1 minggu. ketika mereka di luar negara aku memujuk adik aku melakukan dengan lebih seronok. pada mulanya adik aku takut kerana Ia nampak menyakitkan.


Cerita lucah Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru
  • ketika itu aku membeli beberapa dvd untuk menunjukkan keenakannya. akhirnya dia tewas dengan godaan aku. pada malam indah itu aku tidur di bilik bersama adik aku. Kami tidur dengan keadaan tiada seurat benang pun yang ada di tubuh masing-masing.
  • aku menyuruhnya kangkang dengan luas. aku merasa geram belihat pepetnya yang tembam itu. aku melakukan dengan meniru dvd yang kami lihat ketika melakukan seks. aku memasukkan zakar aku perlahan-lahan.
  • ketika dlam perjalanan hendak sampai ke penghujung pepetnya tiba-tiba seperti sesuatu yang menghalang perjalanan yang indah itu. itulah dinamakan kedaraannya. dia menjerit kesakitan. dia meronta-ronta dan menolak badan aku supaya tak meneruskan kemaraan zakar aku.
aku berhenti seketika dan mencium bibirnya sambil mengentel putingnya. sambil itu aku memasukkan zakar aku perlahan-lahan ke dlam cipap nya. ia lebih mudah kerana lubang itu sudah dilimpahi lendir.

akhirnya zakar aku masuk sepenuhnya. semakin lama semakin laju zakar aku. adikku hanya menjerit keseronokan. setelah 20 minit aku menjoloknya aku terasa seperti hendak memancutkan sperma. aku tak berasa takut kerana adikku masih belum baligh.

aku memancutkannya di dlam cipap nya. aku berhenti kepenatan. zakar aku masih lagi tegang di dlam cipap adik aku. aku hanya terus tidur dgn keadaan berbogel dan berpelukan.

Pada pagi esoknya aku bangun agak lewat. adikku masih lagi tidur, mung kin kepenatan membuat seks untuk pertama kalinya. aku tak bangun dari katil kerana hendak menunggu adikku sedar.

aku nak mandi sambil membuat seks dengannya. kami melakukan dengan lebih baik dari sebelumnya kerana adik telah memberi respon yang baik ketika membuat seks. kami berlajar belbagai-bagai cara yang baru.

Ketika selesai mandi aku masih belum mencapai klimax. aku menyambung selepas makan di atas meja makan. aku melihat cara ini dari gaya ayah dan ibuku , aku meninjau dari tangga tanpa disedari oleh mereka.

Cerita lucah malay, Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru, kisah kongkek adik dengan cara, cerita seks lucah, kongkek adik dengan cara seks baru

Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru


setelah puas aku dan adik berehat kerana nak melakukannya malam nanti. aku melihat wajahnya yang ternyata kepuasan terpancar. dia sudah mula suka dan tak berasa takut untuk melakukannya lagi.

semenjak itu kami melakukan agak kerap. jika cuti sekolah kami akan melakukan 3 kali dlam sehari. apabila waktu sekolah kami melakukan di waktu petang sahaja. adik aku tak keluar bermain bersama-sama rakannya hanya untuk bersama aku membuat seks.

ternyatalah dia amat menyukainya. kami meneruskan hubungan seks itu hingga kini. aku pula 25 tahun. masing-masing sudah pro melakukan seks. kini aku makin ghairah kerana dia mempunyai payudara yang besar dan kulitnya yang putih menaikkan nafsu seks.

jika aku melihatnya sehari suntuk berbogel agu mambu untuk membuat 4 kali sehari?. aku harap aku dapat teruskan sehingga bila-bila walaupun dia sudah berkahwin. membuat seks dengan dia memang istimewa dari orang lain.

aku jugak pernah melakukan dengan teman wanitaku tetapi kegairahannya berbeza?. hubungan kami lebih erat dari suami isteri. kami tak malu antara satu sama lain. nafsu seks dia jugak kuat kerana dia sanggup menunggu sehingga ibubapaku tidur pada lewat malam untuk memasuki bilikku dan melakukan permainan yang paling berharga dlam hidup kami.

Kami sentiasa mempelajari cara baru yang kami reka sendiri. Kami main setiap hari tak kira penat asalkan kami dapat menikmati seks yang indah itu. Dia suka dijolok dengan cara apapun.

semakin laju ge seran antara kones dan dinding cipap nya lebih enak rasanya. kami jugak membuat cerita lucah sendiri dengan merakamkan aksi kami. kami hanya meletakkan cerita itu diinternet supaya orang ramai dapat melihat aksi kami itu.

kini aku dan adik aku sudah berkahwin. apabila suaminya kerja luar , aku akan dating kerumahnya untuk melakunan seks. Suaminya sangat beruntung kerana mendapat isteri yang hebat di ranjang seks.

Jika perkahwinan adik beradik boleh dilakukan sudah tentu aku akan mengahwininya lama dahulu. setiap kali hari jadiku dia akan menghadiahkan seks sepanjang hari apabila masa membenarkan
Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru ***
Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru, sex story , Cerita lucah malay, Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru, kisah kongkek adik dengan cara, cerita seks lucah, kongkek adik dengan cara seks baru, porn, erotic novel sex, Kongkek Adik Dengan Cara Seks Baru



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/