Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua

Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua | Suatu hari ketika keluarga mertua saya mengadakan majlis kenduri arwah di kampung, kami dikejutkan dgn berita kematian abang kepada mertua saya yang juga merupakan bapa saudara kepada suami saya. Oleh kerana ketika itu hanya suami saya saja yang mempunyai kereta, maka mertua saya dan adik beradik ipar yang lain semuanya turut serta menziarahi jenazah di kampung lain yang agak jauh juga daripada kampung mertua saya.

Oleh tempat duduk terhad, suami saya menyarankan agar saya tinggal saja di rumah mertua saya dan ditemani oleh dua orang anak saudara suami saya. Farhaz anak adik ipar saya yang baru nak masuk tingkatan 1 dan Willy anak abang ipar saya yang baru nak masuk darjah 6.

Kedua-dua mereka ini masih belum bersunat. saya tak berapa percaya kepada anak-anak tersebut kerana mmg saya tahu, setiap kali saya mandi Farhaz mmg tak lepas peluang untuk mengintai tubuh saya.

Namun begitu saya diam saja perkara tersebut, bukannya orang lain, anak saudara suami saya juga yang saya anggap macam anak saudara saya juga. Lagi pun mereka itu anak-anak yang sedang melangkah ke alam remaja tentulah keinginan untuk mengetahui dan mencuba perkara yang berkaitan seks itu meluap-meluap.

Disebabkan itu saranan suami saya, maka saya tak membantahnya, diharapkan tiada apa yang tak diingini berlaku pada diri saya malam ni. saya melayan anak buah suami saya itu macam biasa, walau pun saya perasan mereka memandang saya seolah-olah mahu menelan tubuh saya ini.

mmg nasib tak menyebelahi diriku malam ini, di luar rumah sayup-sayup kedengaran bunyi burung hantu yang menyeramkan bulu roma saya. saya sememang nya seorang yang penakut, malam itu saya terpaksa meminta tolong Farhaz dan Willy menemani saya untuk ke tandas yang terletak di luar rumah.

Tandas kampung yang dibina menggunakan papan, walaupun bertutup semua tetapi masih terdapat lubang-lubang yang membolehkan Farhaz dan Willy mengintai saya yang melepaskan hajat. Namun begitu saya tak mempedulikan apa yang Farhaz dan Willy buat, ketika ini perut saya memulas dan ingin melepaskan hajat, kalau dia orang mengintai tubuh saya pun itu rezeki dia orang lah, saya tak ada malu lagi dah ketika ini.

Setelah lega saya mendapatkan Farhaz dan Willy yang menunggu di luar dgn tersenyum-senyum memandang saya, saya membalas senyuman mereka dan bertanya samada mereka nak kencing atau tak.

Mereka mengeleng-geleng kepala, tetapi saya perasan seluar pendek yang dipakai oleh mereka berdua tertonjol ke depan. Sah dia orang mengintai saya tadi yang menyebabkan butuh dia orang menegang.

Sememang nya ketika melepaskan hajat tadi, saya menyelak kain saya ke atas mendedahkan keseluruhan anggota bahagian bawah tubuh saya. "Mak Ngah, tadi Farhaz mengintai Mak Ngah, " Willy memberi tahu saya.

"Ooo ambil peluang ye, tak baik Farhaz buat macam tu, " tegur saya. "Habis tu kalau mintak nak tengok, mesti Mak Ngah tak kasi punya, jadi peluang yang ada tadi mmg saya tak lepas punya, " jawab Farhaz.

"Fuh! Mak Ngah punya mmg tembam, bulu banyak pulak tu, sampai sekarang batang konek saya masih menegang, teringatkan pepek Mak Ngah tadi, " sambung Farhaz lagi. Merah muka saya menahan malu dan geram tapi nak buat macam mana Farhaz mmg macam tu, kenakalan mmg diakui oleh kedua orang tuanya sendiri.

"Farhaz. tak baik tengok orang lain punya, lagi pun Farhaz masih anak tak baik memikirkan perkara yang bukan-bukan, " tegur saya lagi. "Ala Mak Ngah, kita orang dah rasalah pepek anak pompuan, hangat dan geli bila dijolok dgn batang konek , " jawab Farhaz selamba.

Meremang bulu roma saya mendengar jawapan tersebut. "Eii Farhaz ni nakalnya, nanti Mak Ngah cakap kat bapak kan, " ugut saya. "Ala kalau Mak Ngah beritahu bapak kita pun, boleh cakap jugak yang pepek Mak Ngah tembam dan berbulu, " jawabnya pula.

Boleh hilang akal saya kalau dilayan sangat anak ni. Suami adik ipar yang merupakan biras saya lebih tua daripada saya mmg seorang yang gatal sikit. Pernah beberapa kali dia mengambil peluang menepuk jubur saya ketika di dapur.

Anak dgn bapak sama je perangainya. Jadi saya ubah strategi saya daripada menasihat kepada melayan karenah anak saudara suami saya ini. "Farhaz buat dgn siapa? " tanya saya ingin tahu.

Dia menceritakan yang dia pernah bersetubuh dgn anak pompuan kampung ini yang sekelas dengannya, ketika pulang dari mengaji quran. Menurutnya lagi dia belum pernah bersetubuh dgn pompuan dewasa dan dia teringin sangat ingin merasa lubang pepek pompuan dewasa.

"Farhaz tak boleh buat dgn pompuan dewasa sebab tak bersunat lagi, " jawab saya cuba mengawal keadaan. "Ala tak kisah Mak Ngah, orang Cina dan India tu boleh main, mereka tu bukan bersunat pun, " jawab Farhaz cuba memusingkan fakta.

Panas muka saya, terkena saya dgn jawapan anak ni. "Jadi Farhaz nak apa sebenarnya ni? " tanya saya cuba mematikan helahnya. "Mak Ngah bagilah saya rasa sekali pepek Mak Ngah malam ni, tak tahan ni, dari tadi batang konek saya asyik menegang saja, " jawabnya selamba.

mmg dah agak dah, itu yang dia mahu sebenarnya. Willy hanya tersenyum dan diam membisu saje. "Eh tak Mak Ngah tak boleh bagi lah Farhaz, berdosa tau, lagi pun Mak Ngah ni bini Pak Ngah kau, kalau dia tahu kan susah nanti, " jawab saya berterus terang.

"Ala Mak Ngah jangan bagi tau yang Farhaz dah rasa pepek Mak Ngah, tolonglah Mak Ngah tak tahan ni, nak meletup rasanya batang konek saya ni, " sambung Farhaz sambil menayangkan batang konek nya yang keras menegang itu.

Berdebar juga melihat saiz batang konek Farhaz yang berukuran lelaki dewasa walaupun dia masih berusia 17 tahun. Terlintas jugak dalam kepala saya bagaimanalah anak pompuan yang sebaya dengannya menerima kemasukan batang konek Farhaz yang bersaiz lelaki dewasa ke dalam burit dia orang.

Patutlah dia beriya-iya sangat nak rasa pepek pompuan dewasa, saiz butuh nya mmg untuk pepek pompuan dewasa. "Kalau Mak Ngah tak nak kasi, kita nak tinggalkan Mak Ngah sorang-sorang kat sini, tidurlah dgn hantu kubur kat belakang rumah tu, " ugut Farhaz.

Rumah mertua saya mmg berdekatan dgn kawasan perkuburan, tu yang menyeramkan saya bila tinggal sorang-sorang. "Janganlah macam tu Farhaz, Mak Ngah takut sorang-sorang kat rumah ni, " rayu saya.

"Kami boleh temankan Mak Ngah tapi tu la, bagi lah kami rasa sekali pepek Mak Ngah tu, bukannya orang lain tahu pun, kita-kita je Mak Ngah, " pujuk Farhaz lagi.

saya buntu memikirkan cara untuk menghindarkan dari bencana yang bakal menimpa diriku. Nampaknya dalam keterpaksaan begini saya pasrah menyerahkan tubuhku untuk dinikmati oleh Farhaz dan Willy. Sememang saya tak sanggup mengharungi malam yang penuh menyeramkan seandainya saya ditinggalkan bersendirian.

saya cuba memujuk hati bahawa keadaan yang akan diharungi adalah sama seperti malam-malam yang lain cuma situasi yang berbeza. Jika di malam-malam yang lepas saya ditiduri oleh suami sendiri dan hanya butuh suami saja yang memasuki cipap saya tetapi malam ini saya akan ditiduri oleh anak saudara suami saya dan mungkin butuh mereka akan memasuki cipap saya.

Tambahan lagi saiz dan kekerasan batang konek Farhaz menyebabkan cipap saya berdenyut-denyut melihat nya. Kadang-kadang terlintas juga di fikiran saya untuk merasai batang butuh yang belum bersunat.

Pernah juga saya berkhayal disetubuhi oleh pelakon cerita Korea dah tentu butuh nya tak disunatkan. Kini batang konek Farhaz yang belum bersunat dan saiznya yang menyamai saiz butuh suami saya terpampang didepan saya.

Akhirnya saya mengalah dgn keadaan, setelah menyepi beberapa ketika. Farhaz masih lagi memain-mainkan butuh nya yang keras menegang itu. "Baiklah Farhaz, Mak Ngah mengalah, kalau Farhaz dan teringin sangat nak rasa Mak Ngah boleh bagi, tapi kena janji tau tak ceritakan perkara ini kepada sesiapa. " Tersenyum lebar Farhaz mendengar pengakuan saya tersebut, lantas tubuh saya dipeluk dan diciumnya.

"Kami janji Mak Ngah, tak kan cerita kepada sesiapa pun, " janji Farhaz sambil menyondol butuh nya pada tubuh saya. saya mengajak Farhaz ke bilik tidur untuk dia melampiaskan nafsunya dgn tubuh saya.

saya berbaring membiarkan Farhaz mengerjakan tubuh saya. Tangan dan mulutnya rakus mengerjakan tetek saya serta mencium seluruh tubuh saya. Ternyata pengakuan Farhaz dalam pengalaman seksnya adalah benar.

Perlakuannya sebagaimana orang dewasa melakukan hubungan seks. saya kini terangsang bila nafsu saya dirangsang oleh Farhaz. Willy hanya memerhatikan perlakuan kami di tepi pintu. saya mengajaknya sekali untuk bersama-sama Farhaz mengerjakan tubuh saya.

saya mencapai kemuncak rangsangan bila Farhaz menjilat cipap saya, perkara yang tak pernah dilakukan oleh suami saya. saya menarik Willy supaya meramas dan menghisap payudara saya. saya mencapai klimaks saya yang pertama di saat Farhaz masih lagi mengerjakan cipap dan menggentel-gentel kelentik saya.

Cerita Sex Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua

Malu juga rasanya bila sperma saya terpancut pada muka Farhaz. Selepas itu terasa lemah seluruh badan saya, ketika itu saya hanya memejam mata dan pasrah bila cipap mula terbuka menerima tusukan batang butuh Farhaz.

Terasa hangat dan geli bila keseluruhan batang butuh nya tenggelam dalam lubang cipap saya. Setelah melakukan beberapa tusukan perlahan kedalam rongga cipap saya, Farhaz mula menghenjut cipap saya dgn laju dan ganas.

Terhenjut-henjut tubuh saya menahan hentakan batang butuh Farhaz pada lubang pepek saya. Namun begitu geselan batang butuh dan ari-ari nya pada kelentik saya menimbulkan rasa sensasi dan berahi yang amat sangat pada tubuh saya, tanpa saya sedari saya sendiri mengerang bernafsu bila diperlakukan sebegitu.

Manakala Willy pula rakus mengerjakan payudara saya, diramas dan dihisapnya puting saya mengalahkan suami saya. saya kelemasan di saat rasa berahi saya memuncak, lalu saya mengepit dan mengemut batang butuh Farhaz yang ditekan sedalam-dalamnya ke dalam lubang pepek saya.

Terasa hangat dalam pepek bila Farhaz memancutkan berdas-das sperma nya. Kenikmatan tersebut menyebabkan saya juga mencapai klimaks saya yang kedua dgn mengeluarkan sperma yang bercampur dgn sperma Farhaz memenuhi rongga pepek saya.

Setelah Farhaz mencabut butuh nya dari pepek ku, kini giliran Willy pula yang bercelapak di celah kangkang saya. saya membiarkan Willy menekan batang butuh nya yang bersaiz anak 12 tahun ke dalam pepek saya.

pantat saya yang sudah lencun itu memudahkan kemasukan butuh Willy yang baru pertama kali menikmati pepek pompuan. Kini sudah 3 bulan peristiwa hitam di mana saya diperkosa oleh anak saudara suami berlalu.

Nasib baiklah benih yang ditabur oleh Farhaz dan Willy ke dalam rahim saya tak menjadi. Walau pun saya kesal dgn kejadian tersebut, namun ianya memberi kesan dan dimensi baru dalam kehidupan seksual saya.

saya melayan kemahuan seksual suami hanya untuk melaksanakan tanggung jawab saya sebagai seorang isteri. mmg saya jarang mendapat kepuasan dari hubungan tersebut, tak seperti yang diberikan oleh Farhaz dan Willy ketika merogol saya tempoh hari.

Kesan dari kejadian tersebut juga timbul keinginan dalam diri saya untuk bersetubuh dgn lelaki lain. Tetapi bila memikirkan saya ini isteri orang dan saya masih menyayangi suami saya, keinginan tersebut saya pendam saja dalam diri saya.

Suatu hari rumah kami dikunjungi oleh Pak Maliq iaitu bapa saudara kepada suami saya. Dia meminta untuk bermalam di rumah kami semalam dua kerana telah dihalau keluar rumah oleh isteri dan anaknya, gara-gara hasratnya untuk berkahwin lagi satu.

Sebenarnya Pak Maliq ingin bermalam di rumah anaknya yang lain, tetapi mereka tiada di rumah kerana pergi bercuti ke Johor, mungkin dalam sehari dua lagi mereka akan pulanglah.

Suami saya tak berkeberatan membenarkan Pak Maliq bermalam dirumah kami walaupun dia terpaksa menghadiri mensyuarat di Kuala Lumpur keesokannya. saya tak membantah keputusan suami saya walaupun saya terpaksa tinggal berdua dgn Pak Maliq malam besoknya.

Pak Maliq berusia dalam lingkungan 68 tahun, tapi badannya masih tegap, maklumlah orang kampung banyak amalan petuanya. Tambahan lagi dia masih berkeinginan untuk berkahwin lagi satu. Kesian juga saya mendengar keluhan isi hati Pak Maliq yang hilang kasih sayang dan perhatian dari anak-anak dan isterinya akibat daripada hasratnya untuk berkahwin lagi.

Menurutnya lagi mmg selama ini isterinya hanya bersikap acuh tak acuh dalam menberikan kasih sayang dan perhatian terhadap dirinya. Malam itu kami tak banyak bersembang kerana kesian melihat Pak Maliq yang kepenatan lagipun suami saya akan berangkat ke Kuala Lumpur esok.

Suami saya akan berada di Kuala Lumpur selama 2 hari. Malam itu suami saya tak dapat menyetubuhi diriku sebagaimana kebiasaan sebelum beliau berangkat out station. Namun begitu saya masih lagi dapat memuaskan nafsu suami saya dgn melancap butuh nya dgn tangan saya sehingga keluar sperma nya.

Sayang juga saya melihat sperma nya yang terpancut-pancut ke atas perut saya, alangkah baiknya kalau sperma tersebut dapat dilepaskan ke dalam rahim saya. Keesokannya selepas suami bertolak ke Kuala Lumpur, saya melakukan aktiviti harian saya sebagai suri rumah seperti biasa.

Pak Maliq. saya lihat hanya termenung , mungkin mengenangkan nasibnya atau mungkin juag terkenangkan kekasihnya yang ingin dikahwininya. Bila tinggal berdua-dua dgn Pak Maliq, fikiran saya asyik terkenangkan kenangan pahit di mana saya disetubuhi oleh Farhaz dan Willy tempoh hari.

Ini membuatkan nafsuku terangsang bila mengingatkan kejadian tersebut. Terfikir juga dalam kepala saya, kalaulah anak mentah macam Willy dan Farhaz tu teringin untuk menyetubuhi diriku, inikan pula Pak Maliq, tua bukan sebarang tua, keinginan nya untuk berkahwin lagi membayangkan kemahuannya untuk berhubungan seks masih ada.

Untuk berdepan dgn situasi tersebut, petang itu saya mandi wajib untuk membersihkan diri saya. Seandainya Pak Maliq menyetubuhi diriku sekurang-kurangnya diriku telah bersih. Namun begitu saya cuba untuk menghindari segala andaian tersebut, walaupun cipap saya berdenyut-denyut kegatalan meminta untuk dijolok dgn butuh.

Malam itu saya cuba bersikap biasa dgn Pak Maliq, menyiapkan makan malam bersama. Sudah menjadi kebiasaan saya bila di rumah hanya berbaju t-shirt dan berkain batik tanpa memakai coli dan seluar dalam.


Cerita lucah Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua
  • Ketika makan malam saya perasan yang Pak Maliq asyik merenung puting tetek saya yang tertonjol disebalik t-shirt nipis yang saya Pakai. "Hai Pak Maliq termenung je, teringatkan bini kat rumah ke? " tegur saya memecah kesunyian.
  • dgn nada terkejut Pak Maliq menjawab, "ishh tak de lah Keyla, kalau Pak Maliq ingat kan kat dia pun boleh dapat apa, orang dah tak sayang kita, kalau dia masih sayang, buat macam Keyla ni haa, makan minum disedia, layan laki dgn baik, ni tak asyik nak berleter je kerjanya. Bbila nak cari lain tahu pulak cemburu, merajuk hiee mematikan nafsu saya je, " rungut Pak Maliq lagi.
  • "Manalah tahu malam-malam begini, kalau dulu selalu tidur berdua malam ni keseorangan pulak, " tambah saya. Pak Maliq ketawa kecil mendengarnya, "Pak Maliq ni dah hampir 20 tahun tidur berseorangan, anak bongsu Pak Maliq tu dah berusia 20 tahun, sejak dia lahir sehingga ke saat ini, bini Pak Maliq tak pernah melayan kemahuan batin Pak Maliq, tiang bendera Pak Maliq ni masih boleh menegang, kalau dah tegang mestilah perlu tempat untuk disalurkan, kat mana lagi kalau tak kat tubuh bini, tapi bini Pak Maliq selalu menolak bila diajak bersama, sebab itulah Pak Maliq nak cari bini lain, tapi niat yang baik tu pun mereka tak bersetuju dan menentang, Pak Maliq nak buat macam mana, tak kan Pak Maliq cari pepek lembu, " tambah Pak Maliq dgn nada geram.
  • "Sabar Pak Maliq, " saya cuba menyabarkan Pak Maliq, tapi dalam kepala saya terfikir Pak Maliq ni kemaruk seks dan gian untuk merasai pepek pompuan. "Dah hampir 20 tahun Pak Maliq bersabar, tapi bila ada pompuan yang sanggup memberi kasih sayang dan sanggup menjaga Pak Maliq, malangnya mereka pula tak setuju, dituduhnya Pak Maliq ni gatal dan miang, orang tua tak sedar diri, apalah salah Pak Maliq ni, " tambah Pak Maliq dalam nada sedih.
  • "tak pe lah Pak Maliq, sabar je lah, saya sudi mendengar rintihan Pak Maliq tu, " saya cuba memujuk dan menenangkan hatinya, kesian juag saya melihat orang tua tu.
  • "Biar saya selesaikan kerja saya kat dapur tu dulu lepas tu kita sambung bercerita, " kata saya yang menyudahkan makan malam saya. Ketika saya terbongkok-bongkok dalam keadaan menonggeng mengemas dan menyusun pinggan mangkuk, saya tak perasan yangPak Maliq berada di belakang saya.
  • Bila saya bangun jubur saya terkena bahagian hadapan tubuhnya, menyebabkan Pak Maliq terundur ke belakang dan hampir terjatuh. Untuk mengelak dirinya terjatuh Pak Maliq telah memegang jubur saya sehingga ianya menempel rapat pada bahagian depan tubuhnya.
  • saya dapat rasakan galangan batang butuh Pak Maliq yang menempel tepat pada lurah jubur saya. "Pak Maliq ni terkejut saya, " tegur saya sambil itu Pak Maliq mula menjarakkan tubuh dari jubur saya.
  • "Maaf Keyla. Pak Maliq tak sengaja, tak perasan pulak Keyla nak bangun, nak basuh tangan ni ha, " jawab Pak Maliq tersenyum. "Tu la Pak Maliq lain kali ikut jalan yang betul, nasib baik terlanggar jubur saya, kalau langgar benda lain, entah akan terjadi, " tambah saya lagi.
  • Sebenarnya cipap saya juga berdenyut bila merasakan galangan batang butuh Pak Maliq yang menempel pada lurah jubur tadi, sebab itulah saya membiarkan saja perkara tersebut sehingga Pak Maliq sendiri yang menjarakkan diri nya.
Setelah saya menyelesaikan kerja-kerja saya, Pak Maliq kembali menyambung menceritakan tentang kisah hidupnya. Bagaimana dia boleh jatuh cinta dgn Kak Deena janda muda tu. Menurutnya kak Deena tu berusia 30 an dan tak mempunyai anak kerana disahkan mandul.

Itu antara sebab mengapa dia diceraikan oleh bekas suaminya dulu. Kak Deena mengambil upah menoreh getah untuk menyara hidupnya. Kebun getah yang ditorehnya terletak bersebelahan dgn kebun getah Pak Maliq.

Pada awal perkenalan mereka Pak Maliq hanya mengusik kak Deena biasa-biasa saja, lama-kelamaan kemesraan terjalin dan Pak Maliq mula menceritakan masalah peribadi nya kepada kak Deena dan begitu juga kak Deena.

Ketika mereka berehat di pondok yang terdapat dalam kebun tersebut, Pak Maliq menyatakan kerinduan nya untuk menikMati tubuh pompuan. "Deena, abang Maliq ni dah lama tidur berseorangan, tapi akhir-akhir ni sejak rapat dgn Deena, abang sering terfikir kenikmatan tidur bersama pompuan, dapat peluk, cium, meramas dan bersetubuh untuk melegakan nafsu ni, tapi semua tu tak dapat abang Maliq lakukan pada bini abang sekarang ni, " begitulah keluhan Pak Maliq cuba meraih simpati kak Deena.

"Deena paham masalah abang Maliq tu, kalau abang Maliq teringin nak sentuh, cium dan ramas luaran tu, Deena tak kisah kalau abang Maliq nak ambil kesempatan dgn apa yang ada pada tubuh Deena ni, tapi kalau nak bersetubuh untuk melepaskan nafsu abang Maliq tu, bukannya Deena tak nak bagi, kita ni dah tua, biar lah kita lakukan secara halal, abang Maliq pujuk lah kak Munah tu supaya menerima Deena sebagai madunya, biar pun Deena ni hanya sebagai isteri batin abang Maliq saja, " terang kak Deena panjang lebar.

Hari tu Pak Maliq kerja tubuh kak Deena cukup-cukup hingga kak Deena terangsang habis dan buat pertama kalinya batang butuh Pak Maliq boleh menegang keras setelah sekian lama tak digunakan.

Di saat genting tersebut kak Deena masih mampu mengawal keadaan dgn menasihati Pak Maliq agar mangahwininya secara sah, lepas itu barulah menikmati tubuhnya. Pak Maliq mengeluh panjang mengenangkannasib nya.

"Bersabar je lah Pak Maliq, mungkin ada yang tersirat disebalik apa yang terjadi, lagi pun kalau ada jodoh tak ke mana kak Deena tu, yang penting berusaha, " saya cuba memberi perangsang kepada Pak Maliq.

"Oh ya, Pak Maliq nak kopi nanti saya buat kan, kopi tongkat ali campur madu, " kata saya sambil berlalu ke dapur. Pak Maliq juga mengekori saya ke dapur.

"Eh tak payah susahh-susah lah Keyla, tapi kalau dah buat tu, Pak Maliq minum aje, " ujar Pak Maliq merendah diri. "Hai bila pekena kopi tongkat ali ni selalunya tongkat Pak Maliq turut sama menegak, " sambung Pak Maliq lagi.

"Entah lah sejak kenal Deena tu, malam-malam asyik bangun je tongkat Pak Maliq ni, nak pacak kat bini, dia tak bagi, nak pacak kat Deena tak rasmi lagi, " ujar Pak Maliq lagi mengomel.

saya hanya tersenyum dan faham sangat apa yang dimaksudkan oleh Pak Maliq tu, tapi saya hanya bersikap berselamba. "Tapi bila dah menegak, Pak Maliq yang lah susah, tak lena tidur dibuatnya sebab dah gian dan teringin sangat nak bersetubuh dgn pompuan dah 20 tahun tak merasa pepek , tak nak buat macam mana, bini tak nak layan, akhir nya bantal peluk jugak lah jadi mangsa sampai tongkat Pak Maliq kendur, " ujar Pak Maliq lagi selamba.

saya hanya tersenyum melayan Pak Maliq bersembang yang mula menyentuh soal seks, saya faham Pak Maliq mmg gian sangat tu nak bersetubuh. "Pak Maliq mintak lah elok-elok dgn bini Pak Maliq tu, cakap lah kat dia melayan suami tu wajib kalau tak berdosa, " ujar saya lagi.

"Dah bebuih mulut Pak Maliq ni ceramah kat dia tu, akhirnya kita jugak dituduhnya orang tua gatal tak sedar diri, dia tak tahu kalau butuh Pak Maliq ni dibenam dalam pepek dia tu silap hari bulan masih boleh bunting dia tu, " ujar Pak Maliq lagi yang mula menyentuh cerita-cerita hangat.

burit saya kini mula berair kerana dari tadi dirangsang nafsu berahi. "tak tahu nak tolong macam mana lagi, sabar je lah Pak Maliq, " ujar saya mengakhiri perbualan kerana saya dah mula rasa mengantuk dan kelentit meminta untuk digaru kerana terangsang.

"tak ape lah Keyla, Pak Maliq amat terharu di atas simpati Keyla tu, lagi pun Keyla dah abncuh kopi ni, tak elok kalau menolak rezeki, " ujar Pak Maliq tersenyum.

"Tegak pun tegak lah, nanti bagi bantal peluk satu Pak Maliq, bila tongkat Pak Maliq menegang nanti, Pak Maliq peluk bantal kemas-kemas, " sambung Pak Maliq lagi.

"saya kesian tengok Pak Maliq tapi tahu nak tolong macam mana, mmg saya faham sangat kalau lelaki tua ke muda ke kalau dah terangsang tu mmg tak boleh duduk diam, mengalahkan kucing nak beranak, samalah macam suami saya, " ujar saya lagi.

"Sebenarnya saya tak sampai hati nak tengok Pak Maliq macam tu, tak apa lah nanti saya tak kunci pintu bilik, kalau Pak Maliq rasa mmg dah tak tahan dan gian sangat, Pak Maliq lakukan apa yang patut, semuanya atas diri Pak Maliq, " ujar saya sambil melirik kepadanya dan terus berlalu dalam bilik tidur saya meninggalkan Pak Maliq yang agak tergaman.

saya hanya tidur dgn berkemban kain batik saja tanpa seluar dalam dan coli, sebagai persediaan sekiranyanya Pak Maliq ingin menyetubuhi diriku malam ini. Sambil membaca novel lucah saya mengentel-gentel kelentit saya sehingga ianya cukup berair.

Kalau lah saya ni bukan isteri orang mahunya saya mengajak Pak Maliq bersetubuh secara terbuka, disebabkan status saya itu, biarlah Pak Maliq yang mulakan sekiranya dia mahu, bimbang juga nanti saya dilabel sebagai isteri curang.

saya terjaga dari lena bila terasa ada tangan yang meramas-ramas tetek , saya terkejut dan dalam kegelapan saya terus memegang tangan tersebut. kemudian saya mendengar bisikan, "Keyla Pak Maliq ni, sorry Keyla Pak Maliq tak tahan dah gian sangat batang butuh Pak Maliq ni, " bisik Pak Maliq kat telinga saya.

"Ohh Pak Maliq, " terkejut saya, jawab saya sambil melepaskan tangan Pak Maliq dan meletakkannya kembali ke atas tetek saya. "Pak Maliq main lah puas-puas dan buat apa yang Pak Maliq mahu, saya tak kisah, tapi saya mengantuk ni, Pak buat sorang je lah ye, " jawab saya.

"Sayang Keyla tidur lah, biar Pak Maliq belai Keyla sampai terlena, " jawab Pak Maliq. Romantis juga Pak Maliq ni, fikir saya. saya dapat rasakan Pak Maliq mula mengosok-gosok permukaan cipap saya yang sudah sedia basah tu, lepas tu dia berbisik kat telinga saya, "Keyla, Pak Maliq dah tahan sangat ni, Pak Maliq nak masukkan butuh Pak Maliq ye, " bisik Pak Maliq.

Kisah lucah melayu, Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua, cerpen blue ipar kongkek isteri bergantian, cerita malay best stim, kongkek isteri

Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua


saya mengangguk dan menarik tubuh Pak Maliq supaya menindih tubuh saya. "Pak Maliq kita berselimut lah dulu, seganlah saya buat dalam keadaan terbuka, " ujar saya. Pak Maliq menarik selimut menyelimuti tubuh kami berdua, saya melucut kan kain batik yang masih di tubuh saya dan berbogel sepenuhnya di sebalik selimut tersebut.

"Pak Maliq bukalah baju, " ujar saya. "Pak Maliq cuma nak rasa pepek Keyla je, " jawab Pak Maliq. "saya dah bagi satu badan ni kat Pak Maliq, Pak Maliq pun kena bagi satu badan juga, " ujar saya lagi.

"Baiklah sayang, bukan apa sebenar Pak Maliq segan maklum lah orang tua, " jawab Pak Maliq merendah diri. "saya tak kisah Pak Maliq janji saya dapat rasakan tubuh Pak Maliq bersatu dgn tubuh saya, " jawab saya sambil mengerang bila terasa Pak Maliq mula mengesel-gesel kepala butuh nya pada lurah cipap saya yang sudah licin dgn air berahi saya itu.

"Pak Maliq masuk kan ye, " ujar Pak Maliq lagi. "Silakan lah, tapi pelan-pelan ye Pak Maliq, " ujar saya lagi. saya mengerang bila bibir cipap saya mula terbuka untuk menerima kemasukan batang butuh Pak Maliq ke dalam nya.

Pak Maliq mengeluh kesedapan, setelah separuh butuh nya memasuki cipap saya, ditariknya keluar dan menekannya masuk kembali kali ini dgn lebih dalam sehingga hampir keseluruhan kepanjangan batang Pak Maliq tenggelam di dalam rongga cipap saya.

saya sedikit menjerit menehan kesenakan kerana ini lah kali pertama rongga cipap saya diteroka sedalam-dalamnya sehingga menyentuh pintu rahim saya. Pak Maliq membiarkan batang butuh nya terendam didasar cipap saya, saya yang kegelian dan kesenakan itu lantas mengemut dan mencengkam kemas batang butuh Pak Maliq itu sehingga tubuh saya terasa kejang dan mengeluarkan sperma saya untuk klimak saya yang pertama.

Pak Maliq membiarku saya mencapai kepuasan batin saya, selepas itu Pak mula menggoyang-goyangkan jubur nya dan memusing-musing butuh nya yang masih terendam rapat dalam cipap saya. Geselan kepala butuh nya yang menyentuh batu merinyam saya dan bulu-bulu di pangkal butuh nya yang lebat itu mengosok-gosok kelentit menyebabkan saya kembali terangsang.

Apatah ketika itu Pak Maliq giat meramas dan mehisap puting tetek saya. Penat klimak yang pertama belum hilang kini saya kembali terpancut untuk klimak saya yang kedua.

saya rasakan rongga cipap kini bagaikan telaga yang selepas hujan dilimpahi oleh air berahi saya. Tubuh saya menjadi lemah lesu, tapi saya gagah kan juga untuk menahan asakan butuh Pak Maliq yang mula menghenjut cipap saya dgn rentak perlahan tapi padu.

zakar nya sentiasa menyentuh pintu rahim dan batu merinyam saya setiap kali ditusuk hingga kedasar rongga cipap saya. Gaya Pak Maliq yangtidak memaksa pinggangnya membolehkan dia menhenjut cipap saya dalam tempoh yang agak lama.

Tubuh saya sudah basah bermandi peluh begitu juga dgn Pak Maliq, namun begitu butuh nya masih gagah menikam cipap saya. saya telah pun klimak untuk kali ke tiga ketika Pak Maliq rancak menghenjut cipap saya.

Kini segala sendi saya terasa lenguh, nak gerak kan kaki pun saya rasa tak mampu. walau pun sudah klimak tiga kali, kesedapan dan kegelian masih terasa pada cipap saya setiap kali butuh Pak Maliq keluar masuk dari rongga cipap saya.

Ini tak boleh jadi fikir saya, saya sebenar nya sudah tak larat lagi dah nak mengangkang untuk Pak Maliq, saya mesti melakukan sesuatu untuk mempercepat Pak Maliq untuk mencapai kepuasan nya.

dgn sisa tenaga yang ada saya membalas asakan Pak Maliq dgn memeluk kemas tubuh nya dan mula meromeng leher dan tengkuk nya, manakala kaki saya silangkan pada pinggang nya menyebabkan butuh nya tertanam rapat di dalam rongga cipap saya.

saya menahan kegelian dan kesenakan akibat tekanan kepala butuh nya yang rapat pada pintu rahim saya, dgn sekuat hati saya mengemut-ngemut otot cipap saya untuk mencengkam batang butuh Pak Maliq.

Teknik yang saya pelajari dari buku yang dikenali sebagai kemutan anjing saya gunakan pada Pak Maliq. Pak mula mendesis kesedapan dan memuji-muji diriku, ketika itu juga saya mula merasa kepala butuh nya mula bedenyut-denyut dan mengembang-ngembang, di saat itu juga saya terangsang tahap maksimum.

saya mengerang kuat ketika Pak Maliq melepaskan berdas-das pancutan sperma nya yang menghangatkan rahim saya, terkejut dgn kehangatan tersebut, saya juga melepas kan sperma saya untuk klimak yang keempat, saya terdampar kepenatan dan kelesuan terasa gelap dunia saya seketika, namun begitu saya masih lagi dapat merasakan butuh Pak Maliq yang masih berterusan memuntahkan sperma nya yang sehinggalah ke titisan yang terakhir yang memenuhi setiap rongga cipap saya.

Hampir dua minit butuh Pak Maliq memuntah kesemua sperma nya yang tersimpan begitu lama kedalam rongga cipap saya. Selepas itu Pak Maliq terdampar kelesuan di atas tubuh saya.

bontot dan cadar katil lencun dgn cairan mani yang mengalir keluar dari cipap saya. saya minta Pak Maliq bangkit dan mencabut butuh nya yang masih terendam dalam cipap saya, kerana saya ingin ke bilik air dan menukar cadar yang lencun itu.

saya membuka lampu bilik dan agak terperanjat melihat kepanjangan butuh Pak Maliq yang masih separuh tegang itu. Pada perkiraan saya hampir 9" iaitu hampir dua kali ganda kepanjangan butuh suami saya, patutlah saya kesenakan dikerjakan nya. Pak Maliq mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada saya dan memuji-muji layan saya tersebut serta tak tahu nak membalas jasa saya tersebut. saya hanya tersenyum, "Pak Maliq pun apa kurang nya mengalahkan suami saya, " balas saya. "Kita habis kan kat sini je lah Pak Maliq, lepas ni anggaplah tiada apa yang berlaku di antara kita, " tambah saya lagi. "Ye lah Keyla.

Pak Maliq pun harap macam tu, tapi kalau Pak Maliq teringin nak rasa lagi, boleh ke, " tanya Pak Maliq bergurau. saya tergelak, "cukuplah dgn apa yang Pak Maliq dapat tu, lepas ni kalau teringin nak lagi, cepat-cepat lah Pak Maliq kahwin dgn kak Deena tu, " ujar saya lagi. "Ye la Keyla, selepas ni apa nak jadi pun jadi lah Pak tetap berkahwin dgn Deena tu, mmg nikmat dan sedap lah kalau dapat bersetubuh dgn pompuan ni, " ujar Pak Maliq sambil berlalu dari bilik saya.
Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua ***
Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua, sex story , Kisah lucah melayu, Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua, cerpen blue ipar kongkek isteri bergantian, cerita malay best stim, kongkek isteri, porn, erotic novel sex, Ipar Kongkek Isteri Bergantian Dengan Mertua



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/