Mengintai Isteri Orang Bogel

Mengintai Isteri Orang Bogel | Ketika rembang petang melabuhkan sayapnya, aku melangkah longlai keletihan menuju jalan tanah merah untuk pulang ke rumah saya. Agak jauh juga aku terus menapak untuk tiba ke pondok buruk peninggalan ayah saya. Maklumlah aku anak kampong.

Anak seorang penoreh getah. Ayah saya telah lama tiada. Tinggallah aku dengan ibu saya yang sudah tua. Sekarang akulah yang menanggung kehidupan kami berdua. Ibu saya seorang janda berusia 30 an.

Aku yang tidak berpelajaran tinggi hanya mampu menjadi penoreh getah seperti ayah saya dulu dan pada sebelah petang aku mengambil upah menebas kebun orang. Kadang-kadang meracun dan membaja di kebun Pak mat, orang kaya di kampong saya.

Itulah rutin saya setiap hari. Kerana terlalu kuat bekerja aku jatuh sakit. Demam beberapa hari. Setelah memakan ubat yang di ambil dari klinik di kampung saya, aku beransur sembuh tetapi badan saya masih lagi sengal-sengal.

Mungkin urat saraf saya masih lagi belum pulih sepenuhnya. Atas nasihat ibu saya, aku di suruh berurut di rumah kak Alimah janda yang sebaya ibu saya di kampung ulu.

Aku akur kerana aku pun nak cepat baik dari deman agar senang nak menoreh semula. Pada malamnya selepas maghrib, aku melangkah menuju ke rumah kak Alimah di kampung ulu.

Kira-kira 45 minit berjalan kaki dari rumah saya. Berbekalkan lampu suluh, aku melangkah meredah kepekatan malam, dilangit sebiji bintang pun tiada. Gelap betul malam tu, angin sepoi bahasa.

Sesekali bertiup kuat. Sesekali kilat kelihatan menerbitkan cahaya. Hari nak hujan agaknya, bisik hati saya. Aku mempercepatkan langkah saya. Rintik hujan telah turun tapi taklah banyak. Aku semakin laju.

Bila aku menjejakkan kaki di laman rumah kak Alimah, hujan semakin banyak menjatuhkan titisan airnya. Sampai betul-betul ditangga rumah kak Alimah, aku memberi salam. Tiada jawapan. Setelah di ulang salam saya, baru ada jawapan.

Daun pintu terkuak dan terjengul muka kak Alimah di muka pintu. Oo Mardi ada apa malam malam buta ni? , tanya kak Alimah. Saya nak berurut kak Alimah.

Dah 3 hari demam hari ni rasa baik sikit tapi badan lenguh lagi, kata saya. Naiklah, pelawa kak Alimah. Aku melangkah mem jubur i kak Alimah. Suasana dalam rumah sepi sahaja.

Di luar hujan semakin lebat menimpa atap zink rumah kampong. Bunyi bising mengganggu perbualan kami. Kak Alimah membentangkan tikar sambil membawa sebotol minyak urut. Mana pak Lah? , tanya saya.

Dia ke j* petang tadi ke rumah Isman esok baru balik. Kak Alimah bangun sambil mengambil sehelai kain batik lusuh yang memang di gunakan untuk sesiapa sahaja yang ingin berurut dengannya.

Sewaktu kak Alimah menuju ke dapur aku terpandang ayunan jubur kak Alimah. Boleh tahan lagi, bisik hati saya. Kak Alimah ni walaupun berusia 30 an tapi badannya nampak kemas dan pejal lagi.

Maklumlah tukang urut. Mesti ada petua yang di amalkan tapi pak Lah, suami kak Alimah agak tua sikit. Aku kira 60 an usianya. Aku rasa tidak segagah dulu lagi.

Tentu kak Alimah dah lama tidak menikmati kenikmatan bersama. Haa tukarlah seluar tu pakai kain, sapa kak Alimah mengejutkan aku dari lamunan. Aku terus memakai kain sarung.

Aku tidak memakai seluar dalam kerana memang kelaziman saya tidak memakai seluar dalam bila malam. Aku baring diatas tikar mengkuang beralaskan sebiji bantal. Aku baring terlentang. Kak Alimah bersila di sisi kanan saya.

Tangan kanan kak Alimah menyapu minyak di bahgian perut saya. Mula dengan perlahan dan semakin kuat gosokan tangan kak Alimah di bahagian perut saya. Semakin kuat aku berkerut menahan kesakitan.

Hujan di luar semakin lebat. Sesekali terdengar dentuman kuat kilat sabung menyabung. Tangan kak Alimah menjalar ke paha saya. Kain sarung saya di singkap ke atas. Tangan kak Alimah semakin galak memicit paha saya.

Cerita Sex Mengintai Isteri Orang Bogel

Sekejap ke atas sekejap ke bawah. Aku rasa geli bercampur perit. tidak semena-mena kilat memancar dan dentuman guruh begitu kuat. Aku terkejut. Lampu terpadam. Aah tidak ada letrik pula, kata kak Alimah.

Dia nak bangun untuk memasang lilin tapi aku segera mencapai tangan kak Alimah. tidak payah pasang lilin, kata saya. Urut sajalah bagi siap saya nak balik cepat, mak duduk seorang kat rumah, kata saya.

Kak Alimah akur lalu meneruskan urutan pada kedua paha saya. Apabila kak Alimah menekan paha saya agak kuat, aku terkedu dan tidak semena-mena tangan saya terpegang paha kak Alimah.

Kak Alimah diam sahaja dan terus mengurut paha saya. Aku menggosok perlahan-lahan paha kak Alimah yang masih dibaluti kain batik jawa. Dalam kegelapan malam tu, aku tidak nampak kak Alimah dan kak Alimah tidak nampak aku.

Aku rasa tangan kak Alimah menyelak kain saya hingga ke paras dada saya. Kalau terang, pasti kak Alimah nampak batang konek saya yang semakin mengeras dan aku rasakan jari kak Alimah mula mengurut di celah paha saya.

Di uli batu saya dan jari kak Alimah naik ke atas mengosok batang konek saya yang sudah mengeras terpacak mendongak ke atas. Aku terangsang bila kak Alimah membelai batang konek saya.

Dah keras cepatnya, kata kak Alimah. Aku menahan kegelian apabila jari kak Alimah mengelus lembut kepala batang konek saya. Aku mengeliat. Tangan saya mula meraba ke celah paha kak Alimah.

Pada mulanya kak Alimah mengepit pahanya sambil bersila tapi aku meneruskan jari saya mencari cipap kak Alimah di celah pahanya. Akhirnya kak Alimah tewas juga. Kak Alimah membuka kangkangnya dan ini memudahkan tangan saya meneroka lubuk nikmat idaman setiap lelaki itu.

Tangan saya menyelinap masuk di celah kain batik kak Alimah dan menyusur masuk ke celah antara dua peha kak Alimah dan aku temui cipap kak Alimah. Aku raba.

Aku usap lembut. Kak Alimah mengeliat. Aku jolok di atas dua bibir cipap kak Alimah dan aku temui kelentit lalu saya gentel. Kak Alimah mendengus. Aku jolok lagi.

Kak Alimah saya kira sudah tidak tahan bila aku rasa jarinya meramas kuat batang konek saya. Lalu kak Alimah melutut dan menanggalkan kain batiknya lalu melangkah tubuh saya.

Kak Alimah betul-betul mengangkang di atas batang konek saya lalu ia rapatkan bibir cipap nya ke arah kepala batang konek saya dan kak Alimah menekan. Aku rasakan batang konek saya sedikit demi sedikit terbenam ke dalam dasar cipap kak Alimah dan satu kemutan jitu terasa mencengkam sekeliling batang konek saya.

Kesedapan yang saya rasakan tidak dapat aku ceritakan. Kak Alimah mengeletar. Henjutan demi henjutan kak Alimah lakukan dan semakin laju. Aku tidak tahan dengan perlakuan kak Alimah.


Cerita lucah Mengintai Isteri Orang Bogel
  • Aku menahan. Rasanya aku nak terpancut tapi saya tahan. Lalu aku membaringkan kak Alimah sambil aku di atas. Aku menolak batang konek saya masuk ke dasar cipap kak Alimah.
  • Kak Alimah mendengus. Aku alunkan sorong tarik batang konek saya. Kemutan kak Alimah semakin kerap. Erangan semakin jelas di sebalik derapan hujan. Aku lajukan lagi sorong tarik batang konek saya keluar masuk cipap kak Alimah.
  • Kak Alimah memeluk saya dan pelukan itu semakin kejap. Erangan semakin kuat. Aku rasakan tidak boleh nak tahan lagi. Hentakkan aku semakin laju dan kak Alimah mengejang.
  • Aku semakin laju dan satu dua tiga empat lima das pancutan mani saya, aku lepaskan ke dasar rahim kak Alimah dan aku terkulai layu. Dengan batang konek saya semakin layu dalam kemutan lembut cipap kak Alimah.
  • Setelah aku mencabut batang konek saya dari lubang cipap kak Alimah, hujan semakin reda. Beberapa titis hujan masih terdengar jatuh menimpa atap zink rumah kak Alimah. Aku mencapai seluar dan memakainya lalu bangun.
  • Dalam kegelapan malam aku meraba-raba mencari lampu suluh saya. Apabila aku temui, aku picit suis lampu, aku suluh kak Alimah yang masih terlentang dengan keadaan separuh bogel.
Dia hanya memakai baju sahaja, kainnya telah tercampak entah ke mana dek aku kerjakan tadi. Saya nak balik dulu kak Alimah, kata saya. Kenapa cepat sangat, awal lagi ni, kata kak Alimah.

Lagipun pak Lah tidak ada malam ni. tidak apalah kak Alimah, jawab saya, Emak saya tinggal seorang, balas saya sambil melangkah ke muka pintu. Aku meneruskan perjalanan meredah kepekatan malam menuju ke rumah saya.

Setelah agak jauh meninggalkan rumah kak Alimah, aku membelok ke simpang menuju ke rumah saya. Hujan mula turun kembali. Aku mempercepatkan langkah saya. Hujan semakin lebat kembali dan aku mula meninjau kalau ada tempat berteduh dan di hadapan saya aku terpandang rumah Mat Dino, sepasang suami isteri yang mempunyai seorang anak.

sarmina, isterinya baru berumur 26 tahu manakala Dino berumur 28 tahun. Mereka bernikah pun kerana tertangkap basah oleh orang kampung. Apabila aku memasuki laman rumah Dino, aku rasa ingin menumpang teduh dari hujan yang agak lebat juga.

Aku menyelinap ke tepi tangga rumah Dino. Aku ingin memberi salam tapi setelah aku terfikir apa yang dia orang buat malam-malam begini, aku tidak jadi memberi salam lalu aku memasang niat jahat.

Skodeng best juga, kata saya. Kalau ada rezeki boleh tengok wayang free. Aku terus ke tepi rumah Dino lalu menuju ke bilik Dino. Mmang aku tah di mana bilik dia.

Aku ihat lampu bilik terpasang dan aku mencari-cari kat dinding kalau ada lubang dan aku temui satu lubang kecil setelus paku 3 inci lalu aku rapatkan mata saya ke arah lubang dan dengan jelas aku lihat sarmina sedang mengiring sambil menyusukan anaknya manakala Dino baring sambil memeluk sarmina dari belakang.

Dino yang tidak berbaju dan hanya memakai kain pelikat menggesel-geselkan batangnya ke lurah jubur sarmina. Bergerak-gerak sarmina di perlakukan begitu. Tangan Dino merayap ke celah kangkang sarmina dan mengosok-gosok cipap sarmina yang masih dibaluti kain batik jawa.

Apabila anaknya sudah nyenyak tidur, sarmina terus menelentang. Perlahan-lahan Dino menguraikan simpulan kain batik sarmina lalu melurutkan ke bawah dan tersembullah cipap sarmina yang membengkak ditumbuhi bulu yang agak kerinting tapi taklah tebal sangat.

Sambil menggosok cipap sarmina, jari hantu Dino meneroka lurah nikmat isterinya sambil mencium tengkok sarmina. sarmina kegelian lalu tangannya mula bergerak ke celah paha Dino dan mencari batang Dino yang dari tadi terpacak keras menunjah kain lalu sarmina menarik kain pelikat Dino.

Bertelanjanglah dua insan yang sedang asyik memadu asmara. Setelah tersembul batang Dino yang berkilat dan berurat terpacak di celah paha, sarmina sudah tidak sabar lagi lalu di cekupnya kepala batang Dino lalu di elus lembut dan sarmina bangun lalu dirapatkan mulutnya ke batang Dino.

Seri lucah melayu, Mengintai Isteri Orang Bogel, cerita seks mengintai isteri orang bogel, kisah sex malay best mengintai isteri orang, citer blue best stim

Mengintai Isteri Orang Bogel


Sambil menjilat manja, sarmina terus mengulum dengan lahapnya. Dino mengeliat dan terangkat jubur nya. Setelah beberapa lama mengulum batang Dino, sarmina baring semula disisi Dino lalu Dino merangkak menaiki badan sarmina.

Digosoknya buah dada sarmina. Dipicitnya puting susu sarmina. Diramas-ramas dan Dino terus menyedut puting buah dada sarmina. Dino menjilat susu sarmina kemudian turun ke bawah ke perut nye.

Lidah Dino menjalar ke perut, turun ke pusat dan terus ke lurah nikmat yang bakal di terokai sebentar lagi. Aku yang basah kuyup di timpa hujan mula merasa nikmat melihat adegan panas didepan mata.

batang konek saya turut teransang. batang konek saya mula berdenyut-denyut lalu saya pegang batang konek saya. Aku urut ke atas ke bawah sambil mata saya masih di lubang untuk melihat adegan seterusnya Dino mula meneroka lurah berahi milik sarmina.

Di jilat-jilat lurah dendam itu lalu menolak masok mencari kelentit. Di kuis-kuis dan Dino menyedut lembut. Terangkat-angkat jubur sarmina sambil tangannya menarik rambut Dino. Kangkang sarmina terbuka luas memudahkan Dino meneroka cipap sarmina lebih dalam lagi.

Di julur lidahnya dalam-dalam dan Dino memegang kedua-dua paha sarmina lalu di tolak ke atas. Terngangalah lubang cipap sarmina serta jubur sarmina jelas terlihat menaik ke atas dan aku nampat lubang punggung sarmina berkeriput.

Lalu Dino menjulurkan lidahnya menjilat lubang punggung sarmina. sarmina menggeliat sambil menarik rambut Dino. aah seedap bangat sarmina tidak tahann ni iisskk, keluh sarmina antara jelas dan tidak akibat derapan hujan menimpa atap zink rumahnya.

Dino melepaskan jilatan punggung sarmina lalu merangkak perlahan menaiki badan sarmina lalu di acukan batangya ke lurah cipap sarmina apabila kepala zakar Dino mula membelah lurah sempit sarmina.

sarmina menolak jubur nya ke atas sedikit demi sedikit. Batang Dino terbenam membelah lurah yang semakin membuak menerima tikaman kejantanan Dino yang mula menghilangkan diri di dalam rongga cipap sarmina yang telah banyak menerbitkan air nikmat.

Apabila sampai ke dasar cipap sarmina, Dino memberhentikan tikaman lalu mereka berpelukan tanpa menyedari apa yang berlaku di sekeliling mereka ketika itu. Adegan sorong tarik bermula. Dengan perlahan bertukar rentak semakin laju.

Bergumpallah cadar yang menutupi tilam kekabu yang mereka gunakan. Sambil berpelukan, mereka lajukan hentakan demi hentakan. Batang Dino mula menerima kemutan cipap sarmina yang teramat nikmat meratah batang yang keras dan berurat.

Dino terus menhentak laju dan pancutan demi pancutan di lepaskan ke dalam rahim sarmina. sarmina memeluk semakin erat dan mereka terkapai setelah habis tembakan mani Dino ke dalam rahim sarmina.

Sembilan bulan lagi dapat adiklah Adi, anak sulung Dino dan sarmina. Hujan di luar semakin reda. Aku mula mengorak langkah pulang ke rumah saya sambil batang konek saya masih terpacak keras menolak kain seluar saya.
Mengintai Isteri Orang Bogel ***
Mengintai Isteri Orang Bogel, sex story , Seri lucah melayu, Mengintai Isteri Orang Bogel, cerita seks mengintai isteri orang bogel, kisah sex malay best mengintai isteri orang, citer blue best stim, porn, erotic novel sex, Mengintai Isteri Orang Bogel



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/