Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim

Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim | Kisah yang ingin saya ceritakan ini adalah kisah benar yang berlaku satu tahun dulu, masa saya kerja di Kuala Lumpur, sebaik sahaja menamatkan pengajian kat salah satu ipt di sana juga saya ni seorang pemalu. So tidaak de lah teman-teman pompuan ni, walaupun ketika di ipt dulu.

So apa yang nak saya ceritakan ni adalah kisah saya naik bas mini. Mula kerja lepas graduate, tahulah mana ada duitkan untuk beli kenderaan sendiri. So bas minilah jawapannya.

Pendekkan cerita ya, mungkin ramai yang tahu macamana hal bas mini kat kl yang sesak ni. saya ni pemalu, so ada gak tengok orang buatkan, tapii saya takut nak buat walaupun keinginan tu kuat.

a Kekadang tengok kesihan kan. Di takdirkan pada satu hari selepas kerja, hujan lebat. Lepas hujan org kl mula keluar pejabat, tentu penuhlah stesen tunggu bas tu.

So antaranya akulah. tidaak lama lepas tu bas pun sampai. saya naiklah walaupun sesak. tidaak de pilihan. Dalam berpusu-pusu nak naik tu, betul-betul depan saya seorang awek lah selau bertembung tapii tidaak pernah tegur pakai kebaya lak tu pakaian kegemaran saya.

Dah tolak-menolak tersondollah awek tu, batang zakar saya kena kat dubur dia, mak uuii lembutnya tetiba sahaja batang zakar saya keras nafsu ghairah mulalah tu so saya naiklah dalam bas yang sesak tu saya yang dah stim ni tengok-tengok gak reaksi awek tu muka dia selamba sahaja saya betul-betul berdiri sebelah dia, so, driver bas mini ni korang tahula selagi boleh muat, semua orang diangkutnya.

last sekali position saya memang betul belakang awek tu. tapii time tu walaupun batang zakar saya dah keras tapii saya control lagi position saya santara kena tidaak kena lah batang zakar saya tu ngan dubur dia saya tengok lagi reaksi dia takut dia marah kan tapii selamba sahaja Akhirnya goyangan bas tu mengakibatkan batang zakar saya ni beberapa kali melekap kat dubur nya.

saya dah betul betul stim. Sesekali tu, dubur dia lak yang langgar batang zakar saya, saya rasa melawan ni, so saya pun yang dah sedikit berani tu, tidaak fikir panjang, terus sahaja position betul-betul batang zakar saya tu kat alur dubur dia.

saya lekapkan terus kat dubur dia ui best nya first time lah katakan ah tapii dallam hati lah, dalam hati saya sorrilah kat awek tuu. saya terus lekapkan batang zakar saya tu kat alur dia awek tadi saya tengok mula nafas lain macam macam mengetap gigi tapii tidaak ketaralah kekadang lagi dia tonggeng saya yakin mesti dia rasa batang zakar saya yang besar tu.

Bukan nak cakap besar tapii batang zakar saya ni ukur lilit besar panjang standard tu yang saya compare dari apa yang saya baca dalam buku Nasib baik position batang zakar saya ni betul.

kalau tidaak senak. Berbalik kat awek tu tadi muka dia selamba sahaja. batang zakar saya ada lagi kat lurah dia tu. akhirnya sebab ada yang dah turun bas so bas tu dah kurang orang lah so saya pun tidaak boleh lah lagi kat belakang awek tu nanti orang lain apa lak kata kan so saya berdiri betul-betul kat sebelah dia.

Sesekaali tu dia jeling kat saya tapii saya rasa tidaak ada kemarahan dalam jelingan tu macam ok sahaja saya rasa response baik ni. So, sampai di destinasi, awek ni turun dulu, saya pun ikut turun walaupun tempat berhenti saya adalah 5 km lagi.

Masa saya turun tu tangan dia terhayun kat saya, tidaak tahu sengaja ke tidaak. tetiba sahaja saya mendapat semangat terus saya turun sama dengan dia. Stim dan ghairah punya pasal.

Cerita Sex Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim

Lupa malu saya, terus saya tegur dia, Mula tidaak confidence gak, tapii saya tegur terus sahaja jawab kira ok ni katanya nama dia marliana nama betul, lagipun bukannya korang tahu siapa dia kan.

Dia tinggal rumah bujang. By the way, kawasan perumahan kan, adalah gerai makan tepi jalan tu, terus saya ajak dia makan. Dia setuju. Dalam makan tulah, saya berbual-bual dengan dia.

Mula-mula saya tidaak cerita pasal dalam bas tadi, takut tidaak sama pemikiran kan. tidaak confirm lagi. So, korang tahu, saya try testlah dia ni. saya positon kan diri saya supaya lutut saya kena kat lutut peha dia meja gerai kan kecik kan so saya pun pelan-pelan gesel lah , tiba-tiba dia tarik kaki dia, berdegup jantung saya.

saya ingat dia marah, ali-alih dia senyum cerita lain yakinlah saya malu-malu kucing ni So, agak-agak setengah jam berbual tu. entah macamana ghairah agaknya terpacullah soalan yang saya tidaak terfikir nak tanya segan "Biasa ke naik bas sendat-sendat ni" soal saya.

"apa nak buat terpaksa " dia tersenyum semacam sahaja tidaak pandang saya. senyum ada makna ni. positif "kenapa senyum ? soal saya lagi saya rasa tadi " jawabnya " rasa apa? " tanya saya saja antara dengar tidaak dengar sahaja jawab dia.

dia senyum "takpelah forget it" katanya saya tersenyum So tiba masa dia pun nak balik saya offer lah dia hantarkan dia balik malamlah katakan kot ada anjing ke apa ke So dia setuju Sambil tu kita orang boraklah lagi saya buat jenakalah kan biasalah yang ada double meaning tu.

dia ni sporting layan sahaja gurauan saya tu. saya rasa nak peluk dia sahaja masa tu gak tap saya sabar sebab yelah kalau dia tidaak nak, tidaak suka, saya takut gak tapii saya tidaak kesah gentlemen kan masa tu nak pukul 7 malam dah.


Cerita lucah Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim
  • Katanya kawan dia tidaak balik lagi dia orang rajin ot, pukul9. 00 baru keluar. Entah macamana, mungkin dah rezeki saya hari tu. dia tertinggal kunci pintu depan, ada kunci pintu belakang sahaja.
  • So sekali lagi saya offer hantar dia ke belakang rumah umah teres kan jauh nak pusing tu lagipun jalan belakang gelap Samapai sahaja kat pintu belakang. Dia pun carilah kunci dalam beg dia.
  • GElapkan so saya offerlah lighter saya jadi lampu suluh so saya dengan dia rapatlah kunci tu dpat so dia nak bukak la mangga tu entah macamana kunci tu jatuh terus dia tunduk nak ambik apa lagi dubur dia yang pejal dan lembut tu kenalah kat batang zakar saya.
  • saya lak anatara sengaja dengan taklah ah. sedap tul. "ops sorri" katanya saya kata " tidaak pe" dalam hati saya korang tahulah Bukak sahaja pintu grill tu dia ajak akau masuk saya serba salah tidaak pernah saya berdua-dua ni.
tapii dlam keadaan ghairah dan dah stim tu saya masuk gak dia suruh saya duk kat kerusi kat ruang tamu dia kata dia nak buat air biasalah kan orang melayu tamu datang air mesti disediakan saya lak tidaak boleh boleh duk diam tidaak lama lepas dia masuk ke dapur saya pun pergilah ikut ke dapur sebab ingat nak berbuallah sambil buat air tu dengan dia sampai sahaja saya tengok dia dari belakang pakaian keje aj tukar lagi saya terus ke belakang dia.

rancangan saya nak berbual tu mati begitu sahaj "ina" kata ku dengan lembut macam dah berkasih bertahun-tahun lamanya batang zakar saya sengaja saya kenakan kat dubur dia.

dia mula cuba mengelak tapii saya kejapkan pelukan ku dengan lembut lagi "ina sayng " kata ku lagi. dia tidaak cuba mengelak lagi dia dia mula mengetap bibir dia.

Cerita lucah melayu, Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim, cerita seks, kisah blue stim menggesel dubur dengan batang, cerpen sex menggesel dubur

Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim


tiba-tiba dia terus pusing dan memeluk kau pelukan nya bertambah erat. saya balas pelukannya dengan lembut sekali saya ciumbbibirnya french kis ahh ah suaranya bila saya isap leher dan telinganya dia bertambah stim.

"saya dah lama stim kat u sejak dalam bas tadi bisik ku" "saya pun. " rengeknya bertambah stim dan semangat saya. terus saya pandang dia dengan sayang.

"kita masuk bilik ina" dia angguk. matanya separuh terlelap kuyu lah katakan masuk sahaja dia terus gomol saya. saya pun dakap dia. isap lehernya telinganya tangan dia dah pegang batang zakar saya terasa usapan nya slowly saya lepaskan dakapan ku.

"abang bukak pakaian u ya? " pinta ku dia menggangguk matnya kuyu saya pun slowly bukakan naju dia bra dan seluar dalamnya. lepas tu pakaian saya lak dia hanya melihat saya perlahan-lahan membuka pakaian ku tapii saya buka seluar ku dulu kemudian baru baju ku dia hanya melihat.

batang zakar ku yang tegang terus mengapai dan mengusapnya. saya terus digomol dan menggomol buah dada nya sederhana besar tapii putih. saya isap dan nyonyot putingnya saya gentel puting yang sebelah lagi.

tiba-tiba dia kata dalama keadaan kuyu bang jangan masuk ya "Abang ta kan masuk " sebab saya memang tidaak nak hilang teruna ku dan saya taksanggup mengambil perwan wanita ini prinsip saya bertuah saya dapat dia ni sebab sama fikiran dan kehendak.

mula risau gak. takut dia jenis heavy kan. sebab saya ni suka buat orang puas , sambung cerita kita orang buat macam-macam stail terutama gaya 69 kegemaran saya tu saya main ngan lidah kenetit dia tu mendesah bunyi dia lagilah semangat saya menjilat kelentitnya ahSambil tu dia kulom batang zakar ku rasa naak tercabut lagi dia kulom batang saya dengan ghairah lagi saya jilat dan main kelentit dia dengan ghairah.

last sekali kami berdua puas. memang puas. first time katakan balun abis le " terima kasih bang, sebab tidaak masuk" katanya "abang pun tidaak nak masuk" kata ku lembut So nak jadikan cerita sejak tu saya pakat dengan dia, kita kawan dan apa yang kita buat hanya simpan kat diri masing-masing sahaja maknanya walaupun bertembung balik keje kita buat tidaak kenallah tapii pahamlah masing-masing kan kalau kami berjalan kami akan berjalan kat area yang orang tidaak kenal macam tulah strategi kita orang So naK dijadikan cerita kita orang buatlah beberapa aktiviti "fun sex" yang menarik dan mendebarkan.

Contohnya masa saya bawa dia saya berhenti kejap lah nak ke tandas awam tepi highway tu. saya kata kau nak ke tandas kejap. tapii sebenarnya saya ada plan sendiri.

saya pergi tandas lepas tu saya buka seluar dalam saya dan paaki balik seluar seluar officelah kan. Just imaginelah pakai seluar tidaak pakai seluar dalakm kakalu tidaak tegang batang zakar saya tu tidaak pelah tapii kalau tegagang macamana.

So saya terus sahaja ke keereta buat tidaak tahu sahaja. saya pun berbual-bual dengan dia. zakar saya ni pun tegang tidaak tahulah korang tapii batang zakar saya ni mudah sangat menegang.

So saya buat tidaak taghu sahaja. tapii jelaslah kelihatan bonjolan tu. Dia sesekali menjeling ka situ saya perasan tapii buat tidaak taghu sahaja. " ehh you tidaak pakai seluar dalam ke" titiba dia cakaop "kenapa " tanya ke "tu " mulutnya menunjukkan tempat bonjolan tu kalau nak tahu checklah kata ku " camana na check katanya " bukaklah " " So slowly dia bukak zip seluar saya takut gak saya kang tersepit kang kat zip tu kes naya sahaja.

Tetiba toing terbonjol "wow "dia separuh menjerit " satu permandangan menarik" pujinnya. dia kata terus usap batang zakar saya dengan penuh kasih sayang pehh best nya saya bawa slowlah kereta tu nanti nahas naya sahaja kan" Adalah beebrapa lagi imiginasi sex yang saya buat dengan dia. yang mana sempatlah saya sempat keluar dengan dia 3 kali sahaja. lepas tu nasib tidaak baik dia pindah keje ke Perak hometown dia baru sebulan kenal dengar dah kahwin moga dia berbahagia tapii rahsia tetap disimpan jadi kenangan
Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim ***
Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim, sex story , Cerita lucah melayu, Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim, cerita seks, kisah blue stim menggesel dubur dengan batang, cerpen sex menggesel dubur, porn, erotic novel sex, Menggesel Dubur Dengan Batang Zakar Stim



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/