Akak Janda Lubang Sedap Giler

Akak Janda Lubang Sedap Giler | Bila ingatkan balik pengalamanku bersetubuh denngan wanita ni, saya teringat balik saat-saat di mana kesucian terunaku telah tercemar. Kaurang mesti tidak percaya punya kalau saya bagi tau, yaang kali pertama saya main burit wanita masa umur saya dah 21 tahun.

Nak kata saya ni baik tidak jugaklah tapi jahat saya macam tu jer lah, setakat hisap ganja. Sesekali togok air setan. Tapi wanita saya tidak main. Bohonglah kalau saya tidak minat atau tidak stim kat wanita tapi saya ni kira penyegan sikitlah denngan wanita.

Sikit jer. Bukan tidak pernah tackle awek. Adalah dua kali dapat tangkap awek tapi dua-dua cabut. saya ingat pasal saya tidak projek denngan dia orang kaut? Takpelah yaang saya nak cerita ni pasal janda abang saya atau pun bekas akak ipar saya, yaang telah berjaya menodai saya dan mencemarkan kesucian teruna saya.

Kalau ikutkan saya, berzina denngan akak ipar tu kira lebih jugalah tapi bila pikir balik, tidak ape kaut. Dia pun dah jadi bekas bini abang saya. Abang saya pun dah ceraikan dia dekat lapan tahun pasal dia tidak nak dimadu, bila abang saya kahwin lain denngan anak dara.

Lepas dia kena cerai, mengenangkan dia pun takde salah apa denngan kita orang, famili saya masih lagi baik denngan dia. Walaupun dia ni agak lorat sikit pasal bapak dia kaya.

Padan muka dia pun kena cerai denngan abang saya. Dulu masa jadi bini abang saya bukan main sombong lagi. Bukan nak campur kita orang sangat. Sekali kena tinggal barulah tau nak bebaik.

Bila saya ada kat rumah, selalu jugaklah orangtua saya suruh pergi rumah dia. Kirim buah tadenngan dan tanya khabar dia. Jarak umur dia denngan saya lebih kurang 19 tahun.

Body dia pun kira boleh tahan jugaklah, cuma badan dia agak berisi sikit. Apa orang kata, plum tapi tidak masuk kategori gemuklah. Anak ada tiga orang. Masa dia kahwin tu agak muda juga.

Seingat dalam lingkudenngan 22 tahun. Anaknya yaang besar dah berumur 18 tahun. yaang no. 1 denngan no. 2 tidak duduk rumah sebab masuk sekaulah asrama. Cuma yaang tingkatan satu jer duduk denngan dia.

Sebab tu lah bila saya ada kat rumah, orang tua saya selalu suruh jengok dia. Makin mengadalah dia. Apa-apa hal dia panggil saya minta hantar dia pergi mana-mana, macam driver dia pulak saya masa tu.

Kadang-kadang abang saya sound juga tapi mak bapak saya defend. saya pun tidak kisah sangat, lagipun saya tidak dapat kerja. Dok melepak jer. Kalau hantar dia pergi mana-mana, dia bagilah duit poket sikit.

Dapatlah saya beli ganja. Dipendekkan cerita, boleh dikatakan selang dua hari ke tiga hari ke, mak saya suruh pergi jengok bekas akak ipar saya tu. Hantar kuihlah, lauklah, sayurlah.

saya pun tidak kisahlah, nak buat macam mana, dah orang tua suruh. Tapi saya cuba juga elakkan lepak lama-lama kat rumah dia. Bukan apa segan ada, takut pun ada juga.

Mana tau kena cekup denngan orang kampung, cas khalwat. Dah lah saya teruna lagi, dapat pulak janda bekas abang saya. tidak ke naya! Lagi pun, saya memang saja simpan zakar saya, kaunonnya nak rasmikan masa malam pertama.

Iyelah untuk bini yaang daralah, sapa lagi. Habih camno. Benda dah nak jadi. Satu hari tu, mak saya suruh pegi rumah dia hantar daging denngan sayur. Oh ya.

lupa saya, namanya Hayati, jadi saya pangil dia Kak Sarin. saya pun tunggang motor saya pergi rumah dia. Tau jer lah kat kampung rumah jiran pun adalah sepelaung.

Masa tu lebih kurang jam 10pagi. Sampai rumah dia sunyi jer. "Kak Sarin. o Kak! " saya jerit nama dia dua tiga kali. tidak lama kemudian dia terjengol kat pintu rumah, pakai baju tido jer.

"Ai. baru bangun ke? " bisikku. "Ohh. Domi. Ada apa Domi? " dia tanya saya. "Ni ha. mak suruh hantar daging denngan sayur sikit, " saya jawab balik.

" Masuklah, " dia pelawa saya. "Takpelah kak. Saya nak hantar jer. Nak cepat ni, " saya cuba menolak untuk masuk ke rumah dia. "Eh. engkau ni, kalau datang sini nak cepat jer. Masuklah minum dulu. Akak pun sorang jer ni. Lan pergi sekaulah, " Kak Sarin seolah menggesa.

Lan tu anak dia yaang bongsu. "Nak cepat ni kak, " saya cuba elak lagi. "Ala. masuklah kejap minum dulu, " dia sound lagi. "ok lah, " malas saya nak cakap banyak.

saya pun melangkah masuk. Bukan apa nak jaga hati dia. Dah dia cakap macam tu tidak sedap pulak rasanya kalau saya tidak masuk. Kiranya saya ni hormat juga denngan orang yaang lebih tuala kaunonnya.

Ahh. kan dia bekas akak ipar saya. "Ha macam tu lah, " sambil tersenyum. Bila saya masuk jer dalam rumah, dia pun merapatkan pintu, dan tanya saya.

"Mak kirim apa? " "Ni ha. daging denngan kacang panjang, " saya jawab sambil menyerahkan ke tadenngannya. "Meh pegi dapur. Kau nak minum apa? " Kak Sarin tanya saya "Teh bolehlah, " saya jawab ringkas.

"Kaupi Ginseng nak? " dia tanya lagi. "Emm. bolehlah, " saya mengiyakan dan mengekaur kat belakang dia menuju ke dapur. Sambil tu mata saya nakal juga peratikan ayunan jubur nya yaang agak lebar tu berayun ke kiri ke kanan.

Kira ok juga. bontot nya agak lebar tapi dah kendur sikit. Tau jer lah umur dah 40, anak dah tiga. Lepas tu dah kena kerjakan denngan abang saya.

Kalau dia tidak kuat makan jamu, lunyai punyalah. Dalam baju tido yaang agak jarang, kelihatan bayadenngan seluar dalam dan coli yaang menutupi kedua daging pejal di dadanya.

saya pun takdelah fokus kat situ. Dah depan mata nak buat macam mana. Sampai kat "dining room" dia suruh saya duduk sambil dia pergi buatkan saya air.

Bila dia datang balik, peh. payudara dia mewah! Tapi kira ok lagilah, takdelah nampak melayut. Walaupun ditutupi denngan baju tido tapi kainnya yaang jarang jelas membayangkan bentuk tubuhnya.

Tapi masa tu saya pun takde pasang niat apa pun. "Domi makan kat sini jer lah. Akak tidak ada seleralah nak makan sorang-sorang. Lan pun balik lambat hari ni. Pukul lima petang, ada sukan, " katanya denngan suara yaang lembut seakan memujuk saya sambil meletakkan air depan saya.

"Alamak tidak kan nak makan sini pula. Kalau lauk sedap bolehlah, " saya jawab balik. "Ek' lehh. kau ingat akak tidak pandai masak ke? Nanti akak masak sedap-sedap, gerenti kau nak tambah lagi, " katanya.

saya diam jer. "Beli kat mana kacang panjang ni Domi. Nampak fresh jer, besar-besar, panjang-panjang? " tanya dia lagi. "Ahh. kat belakang rumah tu, " kataku. "Sapa tanam? " "Eh. sapa lagi, saya le, " jelasku.

"Betul ke? " Kak Sarin saja mengusik. "Tengok oranglah, kalau saya tanam mesti baik punya, " saya rasa tercabar. "Ye ke ni? Habih yaang tu panjang jugak ke? " tekannya lagi.

" Eh. apa Kak Sarin ni! Ke situ pulak, " kataku dalam hati. saya terdiam tidak tahu nak kata apa. Kak Sarin pun pergi ke dapur, tinggallah saya sorang-sorang.

Habis minum. " Apa saya nak buat ni, nak tunggu makan lama lagi, " kata hatiku. "Akak ada cerita best-best tidak? " saya tanya Kak Sarin, mana tau ada cd cerita terbaru.

"Domi pegilah kat depan tu, carilah sendiri. Ada tu, " sahutnya dari dapur. saya pun bangun pegi bilik tamu. Belek punya belek, ahh. Hindustan pun jadilah. Sambil tengok saya pun ambik bantal besar yaang ada kat situ terus baring terlentang.

Kepala dah lalok. tidak lama, bukan saya yaang tengok tv, tv yaang tengok saya. Lebih kurang pukul 11, bila saya tersedar, saya perasan macam ada orang kat sebelah saya.

Sapa pulak ni. Bila saya toleh, Eh! Kak Sarin baring mengiring mengadap saya. Adalah dalam jarak tiga kaki, kat depannya ada sebungkus besar kerepek. Sesekali tadenngannya menyeluk bungkusan kerepek, sambil mulutnya mengunyah.

Dia dah tukar pakaian, pakai kain batik denngan singlet yaang wanita biasa pakai, yaang boleh nampak ketiak dan sebahagian pangkal payudara dia. Kain batik dia pulak terselak sampai kat paras lutut.

Maka terserlah betis dia yaang putih tu. Gebu juga. "Sedap tido Domi? Nak kerepek? " dia tanya saya. saya diam jer. Dalam pada tu saya terasa semacam kat pangkal peha saya.

Masa tu saya pakai track bottom tapi tidak pakai underwear, denngan singlet jer (dah jadi perangai saya, memang jarang pakai underwear). Bila mata saya pandang ke bawah, alamak! penis saya menonjol jer kat bawah kain seluar saya.

Tengah stim. Malunya saya. Nak buat macam mana ni, mesti Kak Sarin perasan punya. " Ah. buat selambe jer lah, " kataku dalam hati. Nak buat macam mana.

saya terus diam tidak bersuara, sambil tu jeling jugak kat dia, bila saya rasa dia tengah pandang tv, pelan-pelan saya adjust zakar. Letakan kat bawah getah seluar yaang grip kat pinggang.

Mata terus konsentret kat tv jer. Apa tindakan yaang saya nak buat pun tidak tau. Tengok saya diam jer, Kak Sarin pun diam juga sambil terus menikmati kerepek.

"Kalau nak makan kerepek ni ambiklah, " pelawanya lagi sambil menghulurkan bungkusan dekat ke tadenngan saya. saya pun hulur tadenngan tapi mulutku masih diam jer. Masih terkedu lagi.

Sedap pulak kerepek ni. Tadenngan saya pun sekejap-sekejap menyeluk bungkusan kerepek tu. Sesekali berlaga juga denngan tadenngan Kak Sarin. Sekali tu saya raba-raba dalam bungkusan, terpegang tadenngan Kak Sarin yaang sedang meraba kerepek juga.

Kerepek dah habis. saya nak tarik tadenngan keluar dari bungkusan. Dia genggam tadenngan saya. Alamak. apa pulak ni! saya dah mula risau. saya toleh pandang muka dia, mata dia tajam merenung mata saya.

Lagilah saya kelam-kabut. " Apahal pulak dia ni? " bisikku resah. Pelan-pelan dia lepaskan tadenngan saya, sambil menarik tadenngannya keluar dari bungkusan. Jari-jemarinya meleret kat atas tadenngan saya ke atas ke bawah.

Masa tu saya terkedu, semacam jer saya rasa. Kepala saya dah mula ke lain. Lalok kesan ganja ada sikit lagi. " Dia ni nak goda saya ke. Apa ni? Ahh. saja nak sakat saya kot, " saya cuba alihkan fikiran saya dari pikirkan benda kuning.

penis saya yaang dah agak kendur sikit tadi mula terjungkit-jungkit kat balik track bottom saya. Ah. kacau ni. saya pun tarik keluar tadenngan saya dari dalam bungkusan.

Kedua kitoran masih diam tidak kata apa. Agaknya Kak Sarin masa tu mesti gelakkan saya bila tengok saya dah tidak tentu arah. Jari-jemarinya masih bermain-main kat ledenngan saya.

saya biarkan, mataku terus tertumpu kat tv tapi apa cerita kat tv pun saya dah tidak tahu. Tengok saya diam jer, dia pun mengesot mendekati saya. Jarak badanku denngan dia adalah sekaki.

saya lagi gelabah tapi buat relek jer lah. Tanpa saya sedari tadenngan saya mula beralih pelan-pelan ke arah pehanya. Makin lama makin dekat, sehinggalah jari saya tersentuh sikit kat bawah peha dia.

Cerita Sex Akak Janda Lubang Sedap Giler

Sampai situ tadenngan saya jadi kaku, diam. Kak Sarin ubah posisi. Terlentang pulak tapi badannya makin dekat denngan saya. Adalah dua kaki. Pehanya dah menghimpit tadenngan saya.

Bahang badan dia makin terasa. Tiba-tiba, saya pulak rasa semacam punya berdebar. saya rasa degupan jantung saya makin laju. Kepala saya dah mula pikir macam-macam. Kak Sarin nak goda saya ke ni.

Takkan saya pulak. Dia dah gian kot sebab dah lama tidak dapat batang. Eh tidak kan lah dia macam tu. Ke saja nak mengacah saya tapi, mungkin juga.

Dia pun dah menjanda dekat lapan tahun. Rasa ingin tahu makin kuat, sambil nak cari kepastian lagi. saya tarik tadennganku yaang terimpit tadi dan letakkan atas peha Kak Sarin.

Pelan-pelan jari-jemariku mula menguit-nguit peha dia. Kak Sarin diam jer. saya tekap tapak tadenngan saya atas peha dia. Diam lagi. saya gosok-gosok pelan. Diam lagi. saya tarik-tarik kain batik dia ke atas pelan-pelan.

Kak Sarin diam lagi. saya tarik lagi pelan-pelan kain dia ke atas sampailah ke pangkal peha. tidak ada bantahan juga. Sampaikan dah takda apa lagi yaang menghalang tapak tadenngan saya dari bersentuhan denngan daging peha dia.

Dia masih diam lagi. "Aik. biar betul ni, " bisik hati saya. saya pun mula gosok-gosok peha dia sambil menjeling sikit. Saja nak tengok respon anggota tubuh dia.

Masa saya gosok-gosok peha dia tu, saya nampak kaki dia tergoyang-goyang dan sesekali terangkat. Dia rasa geli kot. saya agak jer. Tapi telinga saya seakan terdengar dengusan nafasnya yaang semakin kuat.

saya pun terus gosok-gosok peha kak Sarin. tidak lama kemudian kaki kirinya yaang melunjur lurus digerakkan hingga menyentuh kaki saya. saya saja cuit sikit jari kaki dia denngan ibu jari kaki saya.


Dia balas balik. Perlahan-lahan betisnya beralih dan diletakkan atas betisku. Kedua kakinya terkangkang sikit, sambil tu badannya mengesot sikit makin rapat denngan saya. Sampai terasa siku saya menyentuh siku dia.

Kehangatan bahang badannya semakin terasa. Tapak tadenngan ku terus merayap makin ke atas ke pangkal peha Kak Sarin. saya dengar nafasnya makin laju tapi saya masih tidak pandang dia lagi, cuma jeling-jeling tu ada lah.

Takut ada, segan pun ada. saya pun macam tidak percaya. Betul ke mimpi saya ni tapi naluri dan keinginan nak tahu apa kesudahan dari tindakan saya tu dah mula bermain kat kepala saya.

Bila tadenngan saya sampai kat pangkal peha dia, saya gosok lama sikit. Sesekali saya garu denngan kuku perlahan. Bila saya buat macam tu jer, kaki dia tergerak sikit.

saya tengok lutut kaki kanan dia membengkok sikit sambil digoyang keluar dan ke dalam perlahan. Kangkang dia makin luas. Masa tu kalau saya alih tapak tadenngan saya ke tengah sikit mesti terlekap atas tundun dia.

Tapi saya tidak berani lagi. Masih 50:50. Mana tau kot dia menjerit pulak kang, tidak ke naya. Lama juga saya main gosok-gosok dan garu-garu kat kat situ.

saya dan Kak Sarin masih lagi tidak bersuara, masing-masing layan perasaan kot. Sambil tu saya beranikan diri tolehkan muka saya pandang muka dia. saya tengok matanya agak terpejam, dahinya sesekali berkerut dan mulutnya sesekali dikepam macam geram jer.

Kepala saya pun mula berkira-kira. Nak pegang ke tidak nak tundun dia. Nak pegang tidak berani tapi keinginan tu makin membuak. Masih tidak yakin lagi. saya berhenti kat situ.

tidak tahu apa tindakan seterusnya. saya terus menggosok dan melurut pehanya. Sekejap ke pangkal, sekejap sampai dekat lutut. Kain batik dia dah tersingkap habis. saya pun dah nampak seluar dalam warna pink yaang dia pakai.

Sekali jeling, tundun dia boleh tahan juga tembamnya. Sedang saya teragak-agak untuk tindakan selanjutnya, tiba-tiba, bila tapak tadenngan saya sampai kat pangkal pehanya, terasa tadenngan Kak Sarin memegang tadennganku.

saya biarkan jer. Lama sangat agaknya dia tunggu, saya tidak juga sentuh tundun pantat dia. Pelan-pelan dia tarik tapak tadennganku dan diletakkan tapak tadennganku ke atas tundun dia.

Fuh. tembam! Nafsu saya dah makin membuak. Dadaku semakin berombak laju. Masa tu macam nak pecah saya rasa, suspen ada, stim pun ada. Nafas Kak Sarin pula saya dengar makin kuat.

Sesekali dia mendesah perlahan tapi masih tidak bersuara. Tu yaang saya cuak tu. Kalau nak suruh saya pegang cakap jer lah. Tadenngannya menekan-nekan tapak tadennganku ke tundun pantat nya.

"Ahh. ini macam bagi isyarat jer, " kataku. Pelan-pelan tapak tadenngan ku menggosok-gosok tundun Kak Sarin sambil sesekali jari hantuku menekan-nekan bahagian tengah pantat nya. saya rasa macam ada satu belahan kat tengah-tengah tundun Kak Sarin.

Bila saya tekan kuat sikit, belahan ditengah tundunnya makin jelas terasa. Jari hantuku terus menyusuri belahan yaang terasa semakin dalam. Seluar dalam Kak Sarin kat bahagian belahan tu terasa semakin lembap.

Dengusan nafas Kak Sarin makin jelas. saya pandang muka dia. Matanya dah kuyu semacam, dadanya berombak-ombak. saya pun terus memberanikan diri menyusupkan tadenngan saya ke dalam seluar dia.

Bulu di bahagian atas tundunnya agak lebat juga. Macam tidak berjaga jer bagaikan seorang peneroka tanah haram nak buat rumah setinggan. saya terus menguak lalang dan semak samun yaang menghalang perjalananku, mendaki bukit kecil untuk mencari lembah yaang subur di tengah-tengah bukit kecil, yaang orang kata memang elok untuk bercucuk tanam.

Tanah bukit yaang sekangkang kera yaang ditinggalkan pemiliknya yaang terdahulu bagaikan tidak terjaga tapi dalam congakan ku, kalau dah lama kena tinggal dan tidak dikerjakan, tentu berbaloi juga kalau diusahakan.

Tentu dah subur balik. saya pekap tapak tadenngan saya kat atas tundun pantat Kak Sarin. Memang tembam. saya beralih merapat ke badannya dan parking tadenngan saya atas badan dia.

Masa saya ubah posisi tadenngan tu, terasa siku saya menyentuh gunung kat dada dia, macam tersiku belon saya rasa. Pencarianku tidak lama. Rekahan di lembah di tengah bukit kecil yaang tanahnya agak lembap mengesahkan kesuburan lembah yaang akan ku pacakkan denngan tiang rumah dan akan ku gemburkan denngan hayunan-hayunan cangkulku.

Orang kata kalau dah jumpa bahagian tanah yaang merekah, cuba gali sikit mana tau ada mata air, boleh buat penghilang dahaga. Dan lagi kalau dah jadi anak sungai bolehla berenang, dan silap-silap kat dasar hulu sungai tu ada permata ke, berlian ke.

Posisi dah ngam. saya pun terus mainkan jari hantu ku menyelusuri alur pantat nya. Turun naik. Turun naik. Alur pantat kak Sarin makin basah. Dengusan dah bertukar keluhan.

Bunyi uhh. ah. uhh. ah dari mulut Kak Sarin semakin jelas dan semakin berterusan. saya semakin hilang pertimbadenngan. Nafsuku dah menguasai kewarasan. saya makin berani. Makin saya hayati keluhan dari mulut Kak Sarin, zakar saya semakin stim dibuatnya.

Kak Sarin terus menggoyangkan lututnya ke dalam dan keluar. Kangkangnya makin dilebarkan, belahan pantat nya makin luas terbuka. Jari tekunjuk dan jari kelingking saya gunakan untuk menguak bulu dan bibir pantat Kak Sarin, manakala jari hantu ku terus saya celupkan sikit demi sedikit.

Semakin dalam ke celah alur pantat Kak Sarin. Jari hantu saya, memang hantu betul. Makin dalam saya jolok, makin panas saya rasa. Dinding lubang pantat Kak Sarin terasa lembut dan licin dan agak basah berlendir.

Ekspedisi penerokaan gua dah bermula, sambil menjolok masuk, saya korek-korek lubang pantat dia. Makin saya jolok makin panas. saya korek lagi. Makin lama makin dalam. tidak jumpa juga hujung lubang gua Kak Sarin.


Cerita lucah Akak Janda Lubang Sedap Giler
  • Dah habis jari saya. saya jolok lagi dalam. "Hishh. ishh. uh. ah. uh. ah. " Kak Sarin mula mengerang. Tiba-tiba saya terasa jari saya macam kena sepit.
  • Kemutlah tu. tidak pasal-pasal zakar saya pula rasa geli. Dah makin keras. saya biarkan pantat Kak Sarin kemut jari saya. Lutut dia ternaik sikit. saya tarik dan jolok jari saya lagi.
  • Tarik. Jolok. Tarik. Jolok. Lubang pantat Kak Sarin makin licin. " Uuh.. ah. uh. ah. " Kak Sarin terus mengeluh. Jariku yaang lain teringin juga. saya masukkan dua jari.
  • Jolok tarik. Jolok. Tarik. Terasa sempit sikit dari yaang sebelumnya. Kemutannya terasa makin kejap. Tiba-tiba saya dengar Kak Sarin bersuara. "Sedap Domi. gosok kat atas sikit, " sambil memegang tadenngan saya dan mengarahkan jari saya ke bahagian atas alur pantat nya bagaikan mencari sesuatu.
  • saya ikut jer sampailah jariku terasa menyentuh seketul daging yaang tersentil kat celah atas alur pantat Kak Sarin. Masa tu saya dah pasti yaang tindakanku mendapat restu yaang sepenuhnya dari bekas akak ipar saya Kak Sarin.
  • "Yaho. inilah permata yaang saya cari. saya dah jumpa dah? " peneroka haram tu menjerit kegembiraan. Bila jariku tersentuh jer biji kelentit dia, terangkat sikit jubur Kak Sarin.
  • Tadenngannya masih memegang tadennganku, terus membantu gerakan jariku. Makin laju biji kelentitinya kena gosok, makin terangkat-angkat jubur Kak Sarin, sambil mulutnya makin kuat mendesah. "Wah. sedap juga gosok biji kelentit ni, " kataku dalam hati sambil terus menguit-nguit denngan jari dan sesekali menggentel-gentel biji kelentitnya yaang terasa semakin keras memejal.
  • saya pun dah tidak takut lagi dah. tidak segan lagi dah. saya tarik tadenngan saya, ubah posisi badan saya mengiring dan saya uraikan ikatan kain batiknya. saya lurut seluar dalam Kak Sarin ke bawah sikit sampai paras lutut dan kakiku menyambutnya terus melurutkan seluar dalamnya ke bawah.
  • Kain batiknya pula menyusul. Kak Sarin medenngangkat jubur nya untuk melancarkan upacara menelanjangkan bahagian bawah tubuhnya. Kabut tebal yaang menyelubungi sekitar kawasan bukit telah berlalu. Puncak bukit makin jelas diatas sebidang tanah sekangkang kera yaang dikelilingi denngan belukar.
  • Maka terserlahlah ketembaman tundun burit Kak Sarin yaang merekah di tengahnya. Tapak tadennganku pantas melekap diatas tundunnya dan terus meramas-ramas geram. Kak Sarin membuka mata dan merenungku denngan pandadenngan yaang bagaikan merelakan.
saya bangkit dan duduk di sebelahnya, terus ku tarik singletnya ke atas. Sebahagian kedua-dua gunung didadanya tersembunyi di sebalik coli warna pink juga. saya singkap coli dia sekali maka terserahlah kedua-dua daging pejal yaang bakal menjadi santapan ku pagi tu, seiring denngan cuaca kat luar yaang makin panas.

Adegan di ruang tamu bekas akak ipar saya juga turut makin panas. Kak Sarin mengereng mengadap saya dan mengarahkan saya. "Domi. buka. " Tadennganku pantas membuka cangkuk colinya.

Bila terbuka jer, Kak Sarin menaikkan badannya sikit sambil membantu saya menarik singlet dan colinya ke atas. Maka terhamparlah didepan saya sebatang tubuh bekas akak ipar saya yaang putih dan gebu, telanjang bogel tanpa dibaluti seurat benang, di atas dadanya terhampar dua ketul daging yaang agak menggunung, dihiasi denngan dua biji puting yaang agak kehitaman, denngan bulatan yaang agak coklat kehitaman mengelilinginya.

Fuh. mewah saya, makan tidak habis tapi walaupn payudara dia agak besar juga, yaang best tu tidak lah jatuh sangat. Tegap. Montok. Pejal. Itu yaang buat saya lagi geram.

saya pandang muka dia. Kak Sarin tersenyum memandang saya denngan matanya yaang agak dikuyukan. Kedua tadennganya terus memaut batang leherku dan terasa tubuhku ditarik rapat ke dadanya, manakala muka ku makin mendekati mukanya.

Terasa kedua payudara nya pejal menongkat dadaku. Puting payudara nya yaang menunjal dadaku menghasilkan rasa yaang semacam. saya mengikuti pautannya dan membalas pelukannya sambil badanku beralih menindih badannya.

denngan pantas mulut Kak Sarin mencakup mulutku dan mula menghisap bibirku. Atas bawah silih berganti. Terasa lidahnya menjulur keluar cuba masuk ke mulutku. saya buka mulutku dan terus menyedut lidahnya, bergelut lidah ku denngan lidah Kak Sarin.

kitoran terus berkuluman dan berbalas sedutan. Pertama kali saya dapat rasa sup lidah mentah. Wahh. sedap rupanya. Lazat. batang kote ku yaang terperangkap di balik seluarku terasa tidak selesa.

saya melepaskan mulutku dari mulut Kak Sarin dan duduk di sebelahnya. Terus melurutkan seluarku dan Kak Sarin bagaikan tidak sabar turut membantuku melurutkan singletku. Kedua-dua tubuh yaang bertelanjang bulat kini bagaikan menjadi satu, berpelukan dan berkucupan.

Sambil tu tadennganku pantas menyelit di celah tubuh kitoran. Apa lagi payu dara janda veteran kat bawah saya tu la yaang jadi sasaran. Mana yaang sempat jer saya ramas-ramas.

saya dapat merasakan kehangatan tubuh Kak Sarin yaang semakin merangsang nafsuku. Bagaikan melepaskan geram Kak Sarin membalikkan tubuhku dan menindihku. Habis seluruh mukaku dan batang leherku serta belakang telingaku dan telingaku menjadi sasaran mulut dan hidungnya.

saya biarkan, pasrah, biarlah orang lebih berpengalaman mengemudikan pelayaran. Puas dia menggomol saya, lidahnya menjalar ke bawah dan menghisap puting kecil ku. Gelinya ya amat. tidak boleh nak cerita.

Terus menurun ke bawah menuju ke batang kote ku yaang tegak mencodak menunggu untuk disambar. Pelan-pelan Kak Sarin mengurut zakar ku dan menjilat kepala zakar ku, bagaikan budak kecik yaang dah lama tidak dapat aiskrim Cornetto.

konek ku dikulum, dijilat dan dinyonyot-nyonyot oleh bekas akak iparku. Dua biji buah kerandut juga menjadi sasaran lidah dan mulutnya, sehinggalah saya rasa macam nak tercabut kepala saya menahan sperma ku supaya jadenngan sampai terpancut.

saya bagaikan tercabar. tidak kan saya nak mengaku kalah sebelum berjuang. Lantas saya tarik badan dia keatas dan membalikkan tubuhnya terus menindih dan menggomolya pulak. Segala gerakan dan seradenngan yaang Kak Sarin lakukan kepada saya, saya buat balik kat dia.

Menggelepar dia bila saya jilat-jilat telinga dan batang leher dia, sambil tadenngan ku terus meramas-ramas kedua payudara dan putingnya. Lidahku pula menjalar ke bawah. Kedua daging pejalnya kini menjadi sasaran mulutku.

Memang puas betul mengerjakan kedua-dua payudara nya. Makan tidak habis. Habis keliling payu daranya saya hisap, jilat saya sedut. Puting dia pula saya nyonyot-nyonyot macam bayi yaang betul-betul kehausan.

saya dah macam tidak ingat lagi wanita yaang saya tengah kerjakan adalah bekas akak ipar saya. Jari jemariku pulak turun ke bawah menjalankan tugasnya sendiri, mengorek lubang burit bekas akak iparku dan menggentel-gentel biji kelentitnya.

Kak Sarin makin galak. Bunyi uh. ah. uh. ah dari mulutnya makin jelas. "Bawah Domi, " Kak Sarin menolak kepala saya ke bawah. saya tau mesti dia suruh jilat burit dia.

Takpelah. Tadipun dia dah hisap kote saya. Sampai kat tundun dia, saya gigit-gigit geram ketulan daging yaang tembam tu. denngan posisi kepala saya di celah kangkang dia, rekahan tundunnya yaang sudah agak basah menjadi sasaran lidahku.

Mula-mula cuak juga, apa rasa burit wanita ni. saya mainkan dulu hujung lidah saya kat alur pantat Kak Sarin. saya telan sikit air liur saya. Aah sedap juga.

Makin lama lidah ku makin ganas. Habis dinding lubang pantat Kak Sarin saya jilat dan jolok denngan lidahku. Kedua tadennganku menguak bibir pantat nya luas. saya makin geram.

Bukan setakat lidah, denngan mulut saya kerjakan pantat Kak Sarin. Bila saya sedut-sedut biji kelentitnya, Kak Sarin lagi kuat mengerang. "Ahh. ah. sedap Domi. jilat yaang kat atas tu Domi, " sambil menikmati hisapan dan sedutan mulutku pada bijinya, Kak Sarin mengayak-ayakkan jubur nya.

Tadennganku kini beralih menampung jubur nya pulak sambil mulutku bergelumang dalam lubang pantat ny. vagina nya makin berair denngan air liurku dan air burit nya. Sesekali saya telan air liur yaang bercampur denngan air burit Kak Sarin.

Sedap. denngan rakus sekali mulutku mengerjakan lubang burit Kak Sarin. Bila saya jeling kat atas, saya nampak dua-dua tadenngan bekas akak ipar saya tu meramas-ramas dan menguli kedua-dua payudara nya.

saya hulurkan tadenngan saya ke atas tolong uli sekali. saya ramas payudara dia. saya makan biji kelentit dia. Lagilah Kak Sarin mengerang. Lubang burit nya makin banjir.

Tiba-tiba ayakkan KaK Sarin semakin laju. Ditunjalkan tundunnya ke muka saya dan dikepit kepala saya denngan kedua-dua pehanya. "Uhh. ah. uh. sedap Domi. ish. heknkk. heknkk" saya rasa dia dah klimaks sebab lubang pantat nya makin banjir, terasa hangat semacam.

Dah lega sikit, saya bangun capai singlet saya, lap muka. saya tindih semula tubuh Kak Sarin. kitoran berkuluman dan zakar ku betul-betul saya parking kat celah alur pantat Kak Sarin.

Nak jolok masuk saya tidak pasti. Jadi saya geselkan kat alur pantat nya yaang basah berlendir. Kak Sarin pandang muka saya. "Domi nak? " "Akak bagi? " saya tanya bodoh.

Soalan tergantung. Kak Sarin angkat lutut dia atas sikit dan membuka kangkang dia. saya naikkan sikit jubur saya dan tenyeh-tenyehkan kepala zakar saya kat celah alur pantat.

Kak Sarin pegang zakar saya, dia tenyeh-tenyehkan kepalan kote saya tepat kat biji kelentit dia, sambil dia tenyeh kepala Kak Sarin meliuk lentuk sambil mendesah kesedapan. tidak lama dia tenyeh, kepala kote ku dihalakan ke lubang pantat dia.

saya menurut jer. Bila masuk jer kepala kote saya, fuhh. sedap! tidak pernah perasaan saya merasa nikmat yaang macam tu. Pelan-pelan saya tekan masuk lagi sampai separuh terasa burit Kak Sarin mengemut.

saya berhenti sekejap nak bagi kote saya menyesuaikan diri dalam suasana yaang tidak pernah dialaminya. Bukan apa takut dia pening, nanti muntah. Bila saya rasa dah under kontrol, saya tekan lagi sampai habis zakar saya dah kena telan sepenuhnya sampai ke pangkal.

saya stop lagi. Kontrol. Bila dah rasa selesa, kedua tadennganku menahan berat badanku dan saya pun mulakan ayunan. Jolok tarik. Jolok tarik. Mula denngan gerakan perlahan, makin lama makin sedap.

saya lajukan lagi sikit. Lagi sedap. Sesekali terasa lubang pantat Kak Sarin mengemut kote saya. Lagi sedap. Nak kata ketat sangat tu taklah, maklum aje lah dah tiga kepala budak keluar kat situ.

Agaknya Kak Sarin rasa lubang dia tidak cukup ketat, dia rapatkan peha dia. saya pula yaang medenngangkang. Peh. kali ini dia makin kemut lagi kuat. Bila saya hayun, lubang pantat dia rasa lagi ketat.

Ayunan kote ku saya perlahankan. Sesekali Kak Sarin gelekkan jubur dia. saya lagi tidak tahan. "Uhh. sedap Kak. " saya layan kepala saya. Kak Sarin paut badan saya dan cuba bangkit.

"Akak atas Domi, " pintanya. Habislah kali ni memang ku kena lanyak. saya baring terlentang. Kak Sarin duduk bercelapak kat pangkal peha saya. Dia angkat jubur nya sikit, zakar saya yaang tegak terus dicapai dan diacukan ke lubang pantat nya.

"Slow sikit Kak. jadenngan laju-laju tidak tahan, " saya pesan kat dia. Dia menurut. Pelan-pelan lubang pantat Kak Sarin menelan kote ku. bontot nya ditekan ke bawah sampai ke pangkal kote ku.

denngan berat badannya yaang agak boleh tahan jugak, memang jelas sekali kote ku terbenam menungkat lubang pantat Kak Sarin. denngan kedua lututnya bertahan, Kak Sarin memulakan henjutan ke atas dan ke bawah.

Keluhan dari mulut Kak Sarin diselang-seli denngan bunyi clup. clap. clup. clap. sambil tadenngannya meramas payudara nya sendiri. Puas menghenjut, tadenngannya bertahan kat dada saya. Dia mengubah gerakan denngan mengayakkan lubang pantat nya ke depan belakang.

Kedua-dua gerakan silih berganti. Sesekali dia berhenti dan menindih badanku serta mengucup bibir mulutku dan mengulum lidahku. saya tidak berdiam diri. Kedua payudara montoknya yaang berbuai-buai tergantung di atas dadanya menjadi sasaran ramasan dan puting payudara nya saya gentel-gentel.

Bila Kak Sarin menghenjut kote ku ke atas ke bawah, saya bangun tegakkan sikit badan saya sambil menghisap, menyedut dan menyonyot payudara dan puting Kak Sarin. Puas menyonyot payudara nya saya baring balik.

saya lawan gerakannya denngan menghenjut pantat nya dari bawah. Paling saya tidak tahan bila dia parking pantat dia kat kote saya, lepas tu dia ayak jubur dia sambil buat pusidenngan.

Biasanya sudu yaang kacau air dalam cawan, kali ni cawan pulak yaang kacau sudu. Makin lama saya dah tidak mampu nak bertahan lagi. Suhu kat luar makin panas.

Bahang adegan persetubuhanku denngan bekas akak ipar saya makin panas. Tubuh saya dan tubuh Kak Sarin basah denngan peluh kitoran. Kak Sarin pula lanyak kote saya semacam dan.

"Kak! tidak boleh tahan lagi kak. Nak keluar. " "Tahan Domi. sikit lagi Domi. Akak pun nak keluar lagi. tahan, " dia terus henyak pantat dia yaang kena sumbat denngan kote saya lagi laju lagi kuat.

saya dah tidak boleh tahan lagi. Seluruh tubuh saya dan terasa kejang semacam. saya peluk pinggang dia, saya sambar puting dia denngan mulut saya. saya henyak batang kote saya ke lubang pantat Kak Sarin terus meledakkan pancutan air kote ku.

Zrus. zrus. deras menerjah ke dalam lubang pantat bekas akak ipar saya yaang terus mengayakkan jubur nya dan menekan rapat burit nya. Perasaan saya terasa macam kat awang-awadenngan.

Betul-betul punya nikmat yaang tidak pernah saya alami. Kak Sarin yaang membalas pelukan ku menghenyakkan burit nya ke pangkal kote saya dan mengemut kuat dan. "Unh. unh. akak punya keluar Domi, " bagaikan banjir besar, air Kak Sarin melimpah keluar macam empadenngan pecah.

Terasa panas lubang pantat Kak Sarin. Luar dan dalam. Seluruh tubuh kitoran basah denngan peluh dan air nikmat. kitoran berpelukan sebentar sambil berbalas kucupan. Bila dah lega sikit, saya pun cabut kote ku dari lubang burit Kak Sarin.

Masa tu barulah timbul rasa macam-macam. "Apa yaang saya buat ni? Macam mana boleh jadi macam ni? " Kak Sarin pula baring kat sebelah saya. saya tengok macam lega semacam jer, agaknya dia tengok saya macam menyesal jer.

"Kenapa Domi? " dia tanya saya. "Eh takde apalah kak. " saya berdalih. "Domi sedap? " dia tanya saya lagi. "Sedap, " balas saya. Mana tidak sedap, kote saya masih terasa kemutan burit dia lagi.

Masa tu dah dekat pukul 12. 30. Dalam hati saya, boleh tahan juga saya punya prestasi. Iyelah intro dia jer dah dekat sejam. Habis adegan pertama, dalam rasa menyesal tu, lepas makan tengahari tu saya kena seround lagi.

Kali ni saya lenjan habis payudara dia yaang mewah tu. saya lanyak cukup-cukup burit bekas akak ipar saya tu. Habis satu badan saya jilat, macam dia kata masa saya bagi daging kat dia.

Kalau dia masak daging tu sedap-sedap, mesti saya tambah lagi. Mana taknya daging wanita. Lepas makan tu bukan dia yaang minta. Habis makan tu, tengah dia cuci pinggan, zakar saya dah keras balik.

saya peluk dia dari belakang. saya ramas-ramas. saya uli payudara dia. Dia pun tidak pakai coli masa tu, memang saja nak bagi saya stim lagi. saya jolok-jolokkan kote saya kat jubur dia, sambil tu saya jilat-jilat belakang leher dia, belakang telinga dia.

Mula-mula dia nak mengelak kegelian. "Sabarlah Domi. kejap lagilah. " Mana boleh tahan lagi. tidak berapa lama saya saya merangsang nafsu dia sambil berdiri. Bila saya uraikan kain batik dia, terserlahlah jubur dia yaang lebar tu depan saya.

denngan kedua tadenngannya bertahan kat kabinet dapur Kak Sarin berdiri menonggeng, kedua kakinya medenngangkang. saya adjust ketinggian jubur dia, ngam-ngam lubang pantat dia depan kote saya. Apa lagi saya jolok jer lah kote saya terus masuk lubang burit dia yaang dah mula berair.

Rasa perit sikit, tersangkut kepala kote saya kat pangkal lubang dia. tidak cukup berair pasal saya romen dia pun tidak lama. saya sapu sikit air liur saya, kuak sikit bibir pantat dia denngan tadenngan saya.

Blus. kote saya menerjah masuk. saya jolok tarik. Jolok tarik. sambil tadennganku meramas dan menguli payudara knya yaang berbuai-buai bergantudenngan di dadanya. Kak Sarin membalas denngan menggoyang dan menghenyakkan jubur nya ke pangkal kote saya.

Puas lubang burit nya kena tujah dari belakang. "Kat bilik Domi. " Kak Sarin bersuara saya pun cabut kote saya, sambil berpelukan kitoran beriridenngan pergi ke bilik Kak Sarin.

Rasanya cukuplah kat sini. Tau jer lah kat bilik, atas tilam spring. Sampai dekat pukul 3 petang barulah saya balik rumah. Macam nak tercabut lutut dibuatnya. Selepas dari hari tu, tau jer lah.

dapat barang sedap. Selang dua hari, tiga hari, saya mengulang ke rumah bekas akak ipar saya. tidak disuruh pun saya pergi, apa lagi kalau kena suruh. Lagi laju.

Kalau dua tiga hari tidak datang, akak ipar saya pulak telefon. Mana taknya dapat pecah teruna. Gatal jer lah burit akak ipar saya nak kemut kote saya.

tidak cukup siang, kadang-kadang malam-malam pun saya pergi. Lewat sikitlah bila anak buah saya dah tido. Dalam pukul 12 macam tu saya datanglah. Pintu rumah Kak Sarin tidak kunci.

Dah tau saya nak datang. Masuk jer rumah dia terus pergi bilik dia. Dia pun dah ready. Dah puas melanyak lubang pantat dia sampai pukul 3 pagi , 4 pagi saya belahlah balik rumah.

Bukan apa takut anak dia tau. Benda tu pun berlanjutan sampai dekat 6 bulan tapi Kak Sarin pun pandai, walaupun boleh katakan tiap kali main saya pancut kat dalam tapi dia tidak berisi.

Mula-mula tu dia tidak berapa bagi juga. Adalah sekali tu saya pancut kat luar. saya sound dia tidak sedap. Lepas tu saya tibai jer pancut daam lubang burit dia, sampai dia pun tidak kata apa.

Lagipun bila saya pancut dalam, dia pun sedap juga. tidak taulah dia makan apa, saya pun tidak ambik tau, yaang saya tau masa tu, kalau pergi rumah dia, kalau tidak ada orang lain memang saya dapat pantat dia.

Cerita seks, Akak Janda Lubang Sedap Giler, cerita melayu akak janda lubang sedap, citer best melayu boleh akak janda lubang sedap

Akak Janda Lubang Sedap Giler


Sampailah saya dapat kerja kat negeri lain barulah aktiviti tu berkuradenngan tapi sesekali bila cuti balik kampung, memantat lagi. Kalau lama sikit saya tidak balik. Kak Sarin pula datang kat rumah sewa saya, pasal tu lah saya suka duduk rumah sewa sorang-sorang.

Tapi saya siang-siang lagi sound dia, kalau dia nak minta saya kahwin denngan dia, sorry. takat main, nak puaskan nafsu dia, nak jadi tempat lepas gian dia, ok.

Lebih tarak. Bukan apa, saya seganlah kat orang kampung saya tapi dia pun open minded juga. Dia boleh terima. Sejak dia dapat pajak kote saya, dia pun pandailah jaga badan bagi ramping balik.

Makan jamu yaang boleh bagi lubang burit dia ketat. Selalu juga dia belikan saya jamu untuk lelaki bagi kote saya lagi kuat. Boleh tahan main lagi lama.

Bila dah jaga badan, ada la duda yaang berminat kat dia. saya pun sound dia sampai bila nak buat maksiat denngan saya, kahwin jer lah. Dia pun kahwin.

Walaubagaimanapun kitoran tetap memantat bila ada kesempatan. Mana boleh tinggal beb! Dia telah memberi banyak pengajaran kepadaku tapi yaang saya ni, bila burit yaang ada dah hilang, mulalah kote saya gatal.

Itu yaang dok cari minah-minah, minachi-minachi dan amoi-amoi yaang menginginkan bisa batang kote saya ni.
Akak Janda Lubang Sedap Giler ***
Akak Janda Lubang Sedap Giler, sex story , Cerita seks, Akak Janda Lubang Sedap Giler, cerita melayu akak janda lubang sedap, citer best melayu boleh akak janda lubang sedap, porn, erotic novel sex, Akak Janda Lubang Sedap Giler



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/