Lesbian Bermain Sex Pertama Kali

Lesbian Bermain Sex Pertama Kali | Perkenalan saya dngan seorang gadis yaang bernama Fanny bermula di dalamm dunia internet. Sejak itu saya dan Fanny sentiasa berSMS. Kami tidak pernah berjumpa kerana die di utara dan saya pula di Kuala Lumpur. Selain dari bertanya khabar, saya sering mengusik Fanny dngan mesej-mesej berbaur sex.

Kadangkala, saya sering beronani sambil membaca sms yaang dihantarnya. Mungkin juga kami sama-sama ber sms sex. Kata Fanny die juga beronani ketika membaca sms dariku. saya yaang nakal ni sering mengajak Fanny untuk datang ke Kuala Lumpur agar saya dapat menikmati tubuhnya.

Tapi Fanny selalu memberi alasan mengatakan die tidak mahu terjebak dngan dunia sex yaang sebenarnya. Kerana sering mendapat alasan yaang sama saya terasa seperti tercabar. Gadis-gadis yaang jenis hard to get memang menjadi kesukaanku.

Jadi, saya memulakan langkahku untuk menggoda Fanny agar die datang ke Kuala Lumpur juga. Setiap malam, saya mengajaknya beronani dngan cara sms - saya describe apa yaang kulakukan padanya.

Hampir sebulan saya 'menggodanya' begitu, dan entah berapa ratus ringgit bil telefon bimbitku kuhabiskan untuk Fanny hanya menggunakan sms, tiba-tiba Fanny menghantar mesej kepadaku mengatakan die akan datang ke Kuala Lumpur dalamm tempoh seminggu kerana die sudah tidak tahan menggosok dan membelai badannya sendiri.

Bayangkan betapa seronoknya saya waktu itu. saya memohon cuti 2 hari dari majikanku dan saya aturkan segala persiapan untuk Fanny. Sebiji pil peransang sex pun saya beli dari salah seorang best friendku.

saya tidak mahu pelaburanku tidak memberi puladngan. Tiba hari yaang dijanjikan, saya awal-awal lagii telah check in di Hotel berhampiran Bukit Bintang. tidak perlulah saya sebut hotel yaang mana satu.

saya setupkan dvd player sekali dngan dvd porno yaang saya bawa dan saya menyusun bilik dngan beberapa batang lilin aromaterapi yaang khusus untuk meningkatkan ghairah sex. Awal-awal lagii saya memberikan information pada Fanny, di mana lokasi hotel dan nombor bilik yaang saya tempah khas untuk sessi ini.

Hampir jam 2 petang saya mendengar loceng bilikku dibunyikan. Cepat- cepat saya kemaskan diriku dan terus membuka pintu. Rupa paras Fanny tidaklah menghampakan, actually it is not my concern anyway.

"Sophia? " tegur Fanny. saya medngangguk sambil tersenyum. dalamm sesaat dari atas sampai bawah fizikal Fanny saya perhatikan. Fanny berambut lurus berpotodngan pendek. Tingginya lebih kurang 165cm (saya lebih tinggi), buah dada nya 32B.

Susah nak estimate ukuran pinggang dan jubur nya sebab die pakai skirt dari jenis kain jeans separas lutut. Tanpa disuruh Fanny melangkah masuk dngan beg pakaiannya. "Finally, kita berjumpa juga ya" Kata Fanny.

Ayat tu sepatutnya saya yaang ucapkan. Hampir setengah jam kemudian, setelah Fanny mandi sambil saya mengambil kesempatan menyalakan lilin (di siang hari; dalamm hotel kan boleh digelapkan cahayanya) kami sama-sama berbual di atas katil.

Fanny agak malu-malu dednganku walaupun pakaian yaang dipakainya agak daring. Dari segi perlakuannya, saya hampir percaya yaang Fanny seorang virgin tapi dari segi pakaiannya, tidak. "Bogel aje la" kataku menguji Fanny.

Sengaja! Kerana Fanny dalamm sms nya sering saja 'berani' mencabar dan berkata itu dan ini padaku. Muka Fanny merah padam. saya tidak tunggu lama terus saja saya rebahkan Fanny dan saya menindih Fanny.

Fanny diam sahaja. saya raba seluruh tubuh Fanny yaang bersalut seluar pendek dan singlet sutera sambil lidahku menjilat bahagian lehernya. Jari-jari kananku meramas buah dada kanan Fanny, yaang kiri pula menjalar dari perut ke peha hingga ke lututnya.

Fanny tidak menolak apabila saya menolak bajunya ke atas. saya perhatikan sesaat struktur buah dada Fanny yaang putingnya berwarna coklat muda sebelum saya benamkan mulutku ke puting Fanny.

Fanny masih diam tidak berkata apa, cuma deru nafasnya saja yaang makin laju. "You want this right? " kataku setelah beberapa lama menyonyot dan menjilat puting Fanny.

saya tahu soalan saya tu agak bodoh tapi melihatkan reaksi Fanny yaang diam sahaja saya jadi cuak juga. Mungkin Fanny sekadar ingin berjumpa dednganku bukan 'main' dngan saya.

Fanny medngangguk. Happy saya! saya teruskan menjilat buah dada nya. Dari kanan, ke kiri, kemudian ke kanan kembali. Sengaja saya posisikan kepala lutut kananku di celah kangkang Fanny.

saya tahu Fanny dah stim lalu saya tekan kepala lututku ke arah faraj Fanny. "Ah" Bunyi pertama yaang keluar dari mulut Fanny. Lepas tu, Fanny berubah menjadi agak rakus, jubur nya ditolak-tolak ke arah lututku.

Kangkangnya makin lebar. Fanny menolak tadngan kiriku ke arah faraj nya dan saya apa lagii, pucuk dicita ulam mendatang, bukan setakat itu yaang saya lakukan, seluar pendek Fanny terus saya tolak sampai ke hujung kaki.

puki nya masih cantik bertaut. dngan menggunakan lututku sebagai penampung berat badanku, mulutku kembali mengerjakan buah dada Fanny sambil jari telunjukku menggaris-garis di alur faraj Fanny. Memang basah! saya sendiri pun tidak kurang basahnya tapi saya kan Pro, mestilah bersabar.

Bila Fanny mula mengayak jubur nya saya tahu Fanny sudah bersedia untuk menerima jilatanku. saya meniarap di celah kangkadngan Fanny. Mukaku hanya beberapa inci dari faraj Fanny yaang sudah mengembang.

Cantik betul pemandadngan pepek stim. saya kuak bibir faraj Fanny, dan kelentitnya saya sambar dngan lidahku. Terangkat jubur Fanny. Rasakan Fanny! saya nak jolok faraj Fanny ni dngan jari telunjuk saya dan saya kuakkan bibir faraj Fanny seluas-luasnya.

Mungkin betul kata Fanny yaang die masih virgin. Lubang Fanny kecil betul. saya berbelah bahagi sebab saya pernah kata pada Fanny yaang saya takkan rosakkan virgin die.

Lalu saya kembali menjilat kelentit Fanny sehingga ke lubang faraj nya. Di lubang faraj nya lidah saya menjolok-jolok. Fanny seperti orang kepedasan. "Ss. dalamm. Ss. Sikit" katanya di antara dengusan-dengusan nikmatnya.

Lidahku kembali menjilat kelentitnya, jari telunjuk saya gunakan untuk mengusik-usik lubang faraj Fanny. Satu pertiga jariku saya masukkan ke dalamm lubang Fanny, ketat sungguh. Mula-mula saya putarkan jari saya dalamm faraj Fanny.

Fanny sekarang sudah meracau-racau. Entah apa yaang die kata, saya pun tidak tahu. Dari satu ruas jari, saya tekan lagii sikit jari saya masuk dalamm faraj Fanny.

Mengemut-emut faraj die. Dan waktu tu, saya dah tidak heran lagii dngan janji yaang saya buat dngan Fanny. Dengusannya makin kuat dan saya memanjat kembali tubuhnya. Puting kanannya saya nyonyot kembali.

Jari telunjuk kiriku saya benam dalamm-dalamm sementara ibu jariku saya gesel-geselkan di biji kelentitnya. saya menjolok faraj Fanny dngan jariku. Kepala Fanny, sekejap menggeleng ke kiri, sekejap ke kanan.

Bunyi "Ah! Uh! Wu! " dan macam-macam lagii yaang dikeluarkan Fanny. Terus terang saya katakan, saya memang horny yaang amat saat itu. Namun, Fanny masih pasif. Tidak seperti partner sexku (perempuan) yaang lain yaang sudah tahu apa yaang perlu dibuat saat saya puaskan mereka.

"lagii Sophia! Deeper! " Fanny tiba-tiba menjerit. Punggongnya kini terangkat-rangkat melawan arah kocokan jariku. saya geram betul melihat keadaan itu, saya tarik jariku dari dalamm faraj Fanny.

Saat saya tarik jariku dari faraj Fanny, saya lihat jariku berlumuran lendir dan sedikit darah. saya tidak sangka pula virginity Fanny boleh terobek dngan hanya menggunakan jari saya.

saya tidak hiraukan. Biarlah. Fanny sendiri pun tidak melarang. saya kembali menyerang faraj Fanny dngan jariku. Kali ini, saya masukkan jari telunjuk dan jari tengahku ke dalamm faraj Fanny.

Walaupun susah saya tekan juga. saya lihat wajah Fanny sedikit berkerut. saya diamkan jari-jariku di dalamm faraj Fanny. Mulutku menyonyot lagii puting buah dada Fanny sambil ibu jari saya tekan-tekankan pada biji kelentit Fanny yaang dah sah kembang.

Cerita Sex Lesbian Bermain Sex Pertama Kali

Bila reaksi wajah Fanny sudah tidak berkerut, dan dinding faraj Fanny sudah mula mengemut-emut kembali jari-jariku. saya kocok kembali faraj Fanny. Lebih laju dan lebih dalamm daripada yaang sebelum tadi.

Kali ini Fanny sudah tidak 'malu' mengeluarkan suaranya. Desahan Fanny makin kuat. Kadang-kadang Fanny menjerit kesedapan. Risau juga saya kalau-kalau penghuni bilik sebelah boleh mendengar jeritan nafsu Fanny.

"Deeper! Deeper! Sophia" dngan posisi saya, yaang separuh membongkok itu, saya tahu saya tidak dapat memenuhi permintaan Fanny. Lenguh! Langsung saya bangun dan duduk di celah kangkadngan Fanny.

Tadngannya saya tarik dan saya letakkan di atas kedua-dua buah dada nya. Tadnganku memaksa Fanny meramas dan memintil sendiri kedua-dua bukit nikmat tersebut. Bila Fanny sudah mula mengerjakan buah dada nya, saya jolok kembali jari- jari kiriku ke dalamm faraj Fanny.

Jari yaang sebelah kanan memintil, menarik, menggosok dan menekan biji kelentitnya. Saat itu, Fanny seperti diserang histeria. Kalau saya ni lelaki dan lama saya sorongkan saja pedang sakti dalamm faraj Fanny.

Nak aja saya rodok dan henjut kuat-kuat. (Kalau saya ada penis la. Heheheh) Kocokanku makin laju. saya rasa sendi-sendi di bahuku macam nak tercabut kerana lenguh. Jari-jariku di dalamm faraj Fanny pula dah naik kebas dikemut dinding faraj Fanny tapi saya tetap terus mengocok Fanny.

saya tahu, tidak lama lagii Fanny pasti akan orgasme. Kuat betul penadngan kemut bekas anak dara ni! Dugaan saya tepat. tidak sampai seminit, Fanny mengejang dan terketar- ketar.

tidak pernah saya tengok perempuan climax sedasyat itu. Jepitan dinding faraj Fanny memang kuat terasa di jari saya. Perlahan-lahan saya menarik keluar jemariku dari dalamm faraj Fanny.

saya tunduk dan jilat biji kelentit Fanny yaang kembang macam biji kacang soya. saya jilat perlahan-lahan dan saya sedut lembut. Terangkat badan Fanny. "Ah! Sophia! Sedap! " Badannya masih terketar-ketar.

saya sedut pula lubang Fanny yaang mengalirkan cecair nikmat kepuasan sebentar tadi. Cecair itu saya kumpulkan lalu perlahan-lahan bibirku menyusur merayap ke atas badan Fanny. Bibir Fanny saya kucup perlahan.

Kemudian, saya alirkan cecair kepuasan kepadanya. Biar die rasa sendiri air gatalnya. "How is the taste? " bisikku pada Fanny. Fanny tersenyum. "Sedap! " "Puas? "tanyaku "Better than sms" jawap Fanny dan kami ketawa.

Segala perancadnganku tidak kulaksanakan. dvd porno yaang saya jangka akan saya gunakan untuk menaikkan ghairah Fanny tidak terpasang. Pil peransang yaang saya bawa pun saya tidak gunakan.

Tapi masih banyak lagii 'peralatan' yaang saya bawa bersama untuk Fanny. Masa masih panjang. *By the way, pinggang Fanny ukurannya 26 dan jubur nya 38. Kami tertidur sehingga hampir jam 6 petang.

saya tahu Fanny kepenatan. Travelling dari utara ke kl bukanlah sekejap. Hampir 6 jam di dalamm Bas Express, siapa-siapa pun pasti keletihan. Setelah kali pertama saya menikmati tubuh Fanny, kami berbual-bual seketika.

saya masih belum puas menikmati Fanny lalu sekali lagii saya menggumuli tubuhnya sehingga die sekali lagii terketar-ketar mencapai orgasme lalu tertidur. saya sendiri yaang kelenguhan mengocok Fanny turut tertidur.

saya? saya masih belum orgasme dari tadi. Walaupun menyeksakan tapi saya tidak mahu memberi shock pada Fanny. Ini kali pertama Fanny berhadapan dngan Sex. yaang lebih menarik, sex yaang sesetengah orang anggap taboo atau abnormal - lesbian.

saya yakin Fanny akan memuaskan saya nanti. Tapi sementara itu, saya perlu melakukan sesuatu untuk diriku sendiri. saya berjalan ke arah almari pasang siap bilik hotel itu.

saya capai beg pakaianku dan saya keluarkan vibrator dan dildo yaang sudah lama dalamm simpananku. Bagaimana saya mendapatkannya, akan saya ceritakan di lain hari. saya pasang sistem audio yaang tersedia dalamm bilik tersebut dan kemudian saya 'on' kan dvd player.

Sekejap saja, di kaca tv sudah terpampang aktres-aktres porno yaang maha seksi. Serta merta putingku mengeras dan segera saya lucutkan pakaian yaang masih tersalut dibadanku (saya masih berpakaian tatkala menggumuli Fanny).

Lalu saya gentel sendiri putingku sementara vibrator yaang sudah ku 'on' kan saya letak di celah bibir faraj ku. Getarannya memberi rangsadngan pada kelentitku yaang memang teramat sensitif waktu itu.

saya tahu I am racing towards an orgasme kerana saya sememangnya sudah tidak tahan dngan keghairahanku. Fanny disebelahku yaang telanjang bogel semakin menambah keghairahanku. saya menghidupkan vibrator yaang lagii satu.

dngan mengocok sendiri vibrator di belahan faraj ku, saya buat perkara yaang sama pada faraj Fanny. Makin lama, Fanny makin medngangkang. Mulutnya terdnganga sambil mendesah. Perlahan-lahan saya masukkan hujung vibrator sebesar marker pen dan sepanjang 3 inci lebih itu ke dalamm faraj nya.

Saat itu matanya terbuka dan Fanny memandangku. "Naughty" hanya sepatah yaang mampu diucapkannya. Itupun dngan sukar die melafazkannya. saya hanya tersenyum. "Well, first lesson for you Fanny" kataku padanya.

saya merangkak naik ke atasnya dalamm posisi 69. saya serahkan vibratorku kepadanya "Do me! " kataku dngan nada agak keras. saya tidak berniat untuk memaksanya tetapi saya sememangnya sudah tidak tahan untuk mencapai orgasmeku sendiri.


Cerita lucah Lesbian Bermain Sex Pertama Kali
  • Sementara menantikan Fanny memulakan langkah, saya terus menyorong lebih dalamm vibrator yaang masih bergetar di faraj Fanny. Fanny mengerang, saya tidak tahu sama ada Fanny sakit ataupun Fanny kesedapan.
  • Seperti kali pertama saya memuaskan Fanny dngan jari- jariku, saya bermula dngan perlahan. "Ah. " saya mengerang tiba-tiba apabila terasakan kelentitku disentuh dngan sesuatu yaang lembut. Akhirnya, misiku tercapai.
  • Niat untuk menjadikan Fanny seorang 'pemberi kepuasan' selain daripada hanya seorang penerima sudah hampir tercapai. Fanny menjilat kelentitku dngan rakus, bagaikan kucing kedahagaan. Nikmat yaang saya rasakan membuatkan saya terleka untuk 'mengerjakan' vibrator di dalamm faraj Fanny sehinggalah Fanny menggoyang-goyangkan vagina nya untuk mendapatkan sensasi daripada vibrator yaang masih bergetar di dalamm faraj nya.
  • saya mendongak memandang tv, di skrin tv terpampang aksi yaang menambah ghairahku. Terasa puting buah dada ku bergetar tatkala memandang aktres-aktres sexy yaang juga sedang ghairah menjilat faraj masing- masing dngan cara 69.
  • Dari posisi saya dan Fanny hanya saya seorang yaang boleh menonton tv lalu saya arahkan Fanny untuk beranjak dari kedudukan asal agar kedua-duanya sekali dapat menonton dvd porno yaang saya pasang tadi.
  • Penadngan rangsadngan fizikal sambil menonton porno memang sudah kuduga kesannya ke atas Fanny. Fanny semakin liar mengocok vibrator di dalamm faraj ku dan tidak kalah juga menggoyangkan vagina nya.
  • "Harder Fanny. I am gonna cum soon" kataku memberi perangsang kepada Fanny. "Ah. Ah. Ah. Sedap Sophia. Do not stop. Don't stop. " Fanny melenguh tidak henti-henti.
  • "I am cumming" jeritku tatkala saya merasa kekejadngan bermula dari hujung jari kakiku. Badanku bergetar dan tersentak-sentak menerima gelora orgasmeku. Beberapa saat apabila gelombang orgasmeku reda, saya bangun dari atas tubuh Fanny.
  • "Fanny, tunggeng! " Arahku. Ada banyak lagii perkara yaang akan saya ajar Fanny, si amatur ini. Fanny tidak membantah, segera menunggeng padaku. saya memusingkan badannya agar die menghadap terus ke arah televisyen.
  • saya mengambil posisi di belakang vagina Fanny. Segera saya membongkok dan menyedut kelentit Fanny yaang sudah tersembul membengkak, dibasahi cairan nikmatnya. Fanny kembali mendesah. Hampir 5 minit saya mengulum, menjilat, menyedut dan entah apa-apa lagii yaang saya lakukan pada faraj Fanny, saya mengambil semula vibrator lalu memasukkannya ke dalamm faraj Fanny.
Fanny pula sudah bijak memainkan peranannya, badannya bergoyang maju dan mundur untuk menambah sensasi rangsadngan yaang saya lakukan ke atas faraj nya. punggung nya yaang bulat membuatkan saya geram lalu saya menepuk jubur nya sambil mendorong vibrator yaang saya gunakan pada faraj Fanny.

Timbul pula niatku untuk merangsang lubang anus Fanny tatkala mengerjakan faraj Fanny. saya meludah ke atas jubur Fanny. Ludahku dngan segera mengalir di celah rekahan jubur Fanny yaang bulat dan padat itu.

saya kulum jari telunjukku sehingga basah dan perlahan- lahan mula menolak jariku masuk di lubang anus Fanny. Fanny yaang masih mengeluh, mendengus sudah mula meracau-racau. saya tahu sekejap lagii orgasmelah die.

saya gerakkan jariku di dalamm anus Fanny. Ternyata apa yaang kulakukan membuatkan Fanny semakin gila menerima nikmatnya. "Sophia, terus Sophia. Make me cum. " Fanny berkata berulang-ulang kali.

Dan tidak lama selepas itu badan Fanny terketar-ketar menandakan die sudah climax. "Thank you Sophia. You make me feel so good. " kata Fanny. Matanya terpejam. Dadanya masih berombak.

Puting buah dada nya tetap tegang. saya baring di sisinya. Kepalaku kutopangkan pada tadngan kanan. saya menunduk sedikit lalu mengucup lembut bibir Fanny. "Puas? " tanyaku. Fanny medngangguk "Sangat" katanya "Sakit? " tanyaku lagii.

"Sikit je tapi sedap. Sophia puas? " "Puas tapi. " ayatku tergantung "Tapi apa? " "You must learn more to satisfy me. " Fanny ketawa kecil lalu menarik putingku.

"tidak sangka sex itu nikmat sekali. " Fanny memulakan bicara selepas beberapa minit kami mengatur nafas. saya diam saja sambil mengelus rambut Fanny. "saya boleh jadi ketagihan. Ada yaang lebih hebat dari yaang kita lakukan tadi? " tanya Fanny.

saya medngangguk. Tiba-tiba saya teringat pada seorang partner sexku yaang bernama Malik. Otakku ligat mengaturkan plan untuk Fanny selepas ini. Peluangnya tiba apabila Fanny mengatakan yaang die hendak mandi.

Segera saya mencapai telefon bimbitku dan menghantar sms pada Malik agar die datang segera ke hotel tempat saya menginap. saya arahkan Malik menunggu di depan pintu bilikku seberapa segera yaang mungkin dan menyuruhnya miscall padaku setibanya die di depan bilikku.

Dari dalamm bilik mandi Fanny menyanyi-nyanyi. Happy benar gayanya. Mungkin teramat puas dalamm sejarah hidupnya. saya cepat-cepat mencari peralatan yaang saya perlukan untuk sessi surprise untuk Fanny nanti.

Terjumpa saja barang-barang yaang saya perlukan saya sembunyikan di bawah bantal di atas katil. Seketika kemudian Fanny keluar dari bilik mandi dngan hanya tuala melilit tubuhnya. saya segera mendapatkan Fanny lalu kepalanya kuraih untuk memberikan frenchkiss.

Bibirnya kucium dan lidahku menari-nari di atas bibirnya. Fanny membalas dngan menggosok-gosok lidahnya pada hujung lidahku. Tuala yaang melilit tubuhnya kulepaskan dan Fanny sekali lagii berbogel di depanku.

dngan keadaan masih berdiri, saya tunduk dan menghisap puting Fanny sementara puting yaang satu lagii saya gentel. Fanny juga tidak ketinggalan turut menggetel puting buah dada ku.

Nampaknya belang Fanny sudah kelihatan. Kalau beberapa jam yaang lalu Fanny seorang yaang innocent dan inexperienced, setiap gerak gerinya unsure dan hesitant, sekarang ini Fanny sudah tidak malu untuk menyentuhku.

Sentuhannya tepat pada titik rangsadnganku. Mungkin segala imaginasinya yaang selama ini terpendam ingin dipraktikkannya. Benda sedap babe! Siapa pun pasti mencuba kalau dah dapat peluang. Kan? Tanpa membuang masa saya mengarahkan Fanny ke katil hotel.

Fanny baring sambil memandangku manakala saya terus mencapai peralatan yaang saya sembunyikan di tepi katil. saya senyum pada Fanny. "I have a surprise for you. " kataku lalu menunjukkan padanya sehelai scarf sutera yaang saya sembunyikan tadi.

Fanny hanya tersenyum dngan muka yaang bernafsu. Walaupun wajahnya ada sedikit rona curious dan takut. saya biarkan saja Fanny tanpa sebarang penjelasan. Terus saya melilit bahagian mata Fanny dngan scarf sutera yaang saya pegang.

saya susun bantal dan menolak lembut Fanny agar die bersandar pada bantal-bantal tersebut. "Do not make a move" pesanku. saya mula melilitkan tali yaang ada bersama dednganku pada lampu sisi katil yaang dipasang di dinding bilik di kedua-dua sisi katil.

Tadngan kiri Fanny saya ikatkan di penjuru kiri manakala yaang kanan saya ikatkan pada tiang lampu yaang berada di sebelah kanan. Ikatannya simple saja, kalau Fanny dngan sedikit tenaga pun mampu meleraikan ikatan tersebut.

Telefon bimbitku yaang saya letakkan di atas meja sisi katil tiba-tiba berkelip-kelip kemudian padam. Malik! saya tersenyum lalu segera membuka pintu dngan kadar seberapa senyap yaang saya boleh.

Jari telunjukku ku letakkan di bibirku sebagai isyarat agar Malik tidak membuat sebarang bunyi. Malik hanya medngangguk lalu saya menghadiahkan french kiss kepadanya. Tanpa sebarang suara, Malik kemudiannya mengikut saya kembali ke katil.

Segera die melucutkan pakaiannya satu persatu kerana die sudah tahu apa tugasannya. saya pula kembali kepada tugasan saya iaitu untuk mengikat kaki Fanny pula. Kebetulan katil hotel yaang saya duduki ini mempunyai kaki katil maka ia memudahkan lagii kerjaku.

Kaki Fanny kuikat dalamm kedudukan die terkangkang. Sama seperti ikatanku pada tadngan Fanny, di kaki juga ikatannya simple sahaja. Sekali rentap pasti terlerai. Selesai mengikat Fanny, saya mengunjukkan pada Malik agar die merapati saya.

Tongkat saktinya yaang separa berdiri kuraih lalu kujilat dan kukulum mesra sementara jemariku menguis-nguis faraj Fanny. Malik terpejam menahan nikmat blow jobku walaupun nampak riak mukanya sedikit seksa menahan suara nikmat yaang saya tahu tersekat di kerongkongnya.

Sebaliknya, Fanny meracau tidak keruan. Malik memang sudah tahu apa yaang perlu dilakukan seterusnya. Sebaik sahaja saya memberi isyarat bahawa Fanny sudah sedia (basah) saya melepaskan tongkat sakti Malik, lalu Malik perlahan-lahan menaiki katil dan mengambil posisi di celah kangkang Fanny.

Perlahan-lahan die menolak batangnya maju dan mundur di celah faraj Fanny. saya tahu Fanny pasti kenikmatan yaang amat apabila diperlakukan begitu. Masakan tidak; "Sedap Sophia. lagii Sophia. Laju Sophia. " dan macam-macam lagii yaang disebutnya, berulang-ulang kali.

saya tahu nikmat yaang sebegitu hanya diperolehi apabila dilakukan oleh batang seorang lelaki, tidak bersama dildo mahupun vibrator, mungkin juga ciptaan fizikal lelaki dan wanita yaang menyebabkan apabila dua alat kelamin bersentuh, menimbulkan satu perasaan arus elektrik yaang nikmatnya hanya diketahui oleh mereka yaang pernah melakukannya.

"Sophia, fuck me! " Fanny terpekik tiba-tiba. Dadanya bergelombang menahan syahwat yaang maha nikmat. Malik memberi isyarat padaku apa langkah seterusnya yaang harus die lakukan. Mengikut perancadnganku yaang saya sms padanya, mengongkek Fanny tanpa pengetahuannya bukanlah rancadnganku.

saya mahu Fanny rela hati membiarkan faraj nya dikongkek batang lelaki. Tetapi melihatkan wajah Malik yaang sudah kemerahan dan rengekan Fanny yaang semakin menjadi-jadi. saya medngangguk pada Malik tanda agar die meneruskan saja permintaan Fanny.

saya berharap agar faraj Fanny yaang telah saya rodok dngan dildo dan vibrator tadi sudah bersedia menerima batang Malik yaang sepanjang 6 1/2 inci dan berukur lilit 5 inci.

Agak besar walaupun tidaklah panjang sangat. dngan jelas saya melihat perlahan-lahan Malik memasukkan kepada batangnya ke dalamm rongga kewanitaan Fanny. Serentak itu juga, jarinya menggentel-gentel biji kelentit Fanny.

Cerita seks, Lesbian Bermain Sex Pertama Kali, cerita wanita dengan wanita, cerita melayu lesbian best stim, citer sedap cipap lesbian

Lesbian Bermain Sex Pertama Kali


Buat masa ini sama ada Fanny tahu atau tidak die bakal dikongkek oleh seorang lelaki, saya tidak pasti. yaang saya tahu, Fanny nampaknya semakin bernafsu setiap kali Malik menolak masuk lebih dalamm batangnya ke dalamm faraj Fanny.

saya lihat Malik menarik nafasnya panjang-panjang kemudian Malik menghentak terus batangnya sehingga ke pangkal saat itu Fanny menjerit kesakitan. "Sakit Sophia! Pelan-pelan. Sakit" katanya merintih. saya segera mendapatkan Fanny dari sisi badan Fanny lalu kedua buah dada nya saya gumuli dngan mulut dan jariku.

Seketika kemudian, rintihan kesakitan Fanny bertukar menjadi keluhan nikmat, saya memberi isyarat pada Malik agar die meneruskan pelayarannya dan saya sendiri tadngan kanan saya gunakan untuk menggentel puting Fanny manakala yaang kiri saya gentel kelentitku sendiri.

Mana tahan babe! dalamm 5-10 minit seterusnya (saya tidak pasti, tidak tengok jam pun) Fanny climax. Badannya bergetar lebih hebat tidak kurang seminit badannya bergetar. Mulutnya tidak usah cakap, bising macam murai.

Malik mencabut batangnya dari dalamm faraj Fanny dan saya cepat-cepat menjilat lelehan air nikmat Fanny. Kemudian saya beri isyarat bisu pada Malik agar mengongkek saya doggy style.

Sebelum itu, saya memberi isyarat pada Malik agar membuka ikatan mata Fanny. Sebaik sahaja Malik mula mengongkek saya, saya mendongak memandang Fanny. Fanny masih memejamkan matanya dngan senyuman di bibir.

Belum sedar die dngan situasi yaang sebenarnya. "Malik harder Malik. Fuck me hard! " Sengaja saya berkata-kata begitu sambil mendongak memandang wajah Fanny. Kelopak matanya segera terbuka tatkala saya selesai mengatakan ayat tersebut.

Mukanya terus berubah panik dan die meronta-ronta namun masih belum terlerai ikatannya. saya membiarkannya saja lalu saya berpaling pada Malik. "Malik fuck Fanny" Malik akur sahaja. saya bangun dari atas katil memberi ruang pada Malik.

Malik kembali mengongkek Fanny. Kali ini puting Fanny disedutnya sambil batangnya mengepam faraj Fanny. saya pula pantas mengambil dildo di atas meja sisi lalu saya duduk di kerusi yaang ada di sudut bilik lalu segera mengepam dildo tersebut ke dalamm faraj saya.

Apa yaang Malik lakukan pada Fanny masih jelas saya nampak. "Do not do this to me. Please. Sophia! Tolong! Jadngan buat macam ni" Fanny merayu-rayu. Dah sah masa Malik mula-mula berdayung tadi Fanny langsung tidak cam siapa yaang sedang mengerjakannya.

Malik dan saya masing-masing tidak memperdulikan rayuan Fanny. Malik asyik dngan mencari nikmatnya dan saya pun sama. Tapi saya pasti sekejap lagii Fanny pasti merayu agar dipuaskan.

Telahanku tepat (semua orang pun tahu, saya rasa) Fanny kemudiannya mula merayu agar Malik mengongkeknya laju. Waktu itu saya mencapai orgasmeku. "I am cumming! I am cumming! " itu yaang dijerit Fanny namun saya lihat Malik masih gagah mengepam faraj Fanny.

Entah apa yaang dimakan Malik sebelum datang tadi. saya baring di sebelah Fanny. Mengucup perlahan bibir Fanny. Fanny memandang saya dngan penuh kepuasan. "Thanks Sophia! " katanya berulang-ulang kali sehinggalah Malik memancutkan air mani nya ke muka kami berdua.

saya tahu apa yaang saya lakukan pada Fanny hanyalah direct sex semata- mata. Belum lagii saya mencumbuinya, membelainya dan meningkatkan berahinya dari satu titik ke satu titik yaang lain.

Tapi apa boleh buat, saya sudah lama mengidam tubuh perempuan yaang seorang ini. Salah die juga! Sebelum ni asyik tease saya saja kerjanya. Sekarang ni biar die rasakan penadngannya.

saya menutup mataku sambil tersenyum dngan monologku. Buat masa ini saya ingin melelapkan mataku buat seketika waktu.
Lesbian Bermain Sex Pertama Kali ***
Lesbian Bermain Sex Pertama Kali, sex story , Cerita seks, Lesbian Bermain Sex Pertama Kali, cerita wanita dengan wanita, cerita melayu lesbian best stim, citer sedap cipap lesbian, porn, erotic novel sex, Lesbian Bermain Sex Pertama Kali



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/