Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best

Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best | saya ni bukannya pandai sangat buat cerita tetapi kalau setakat buat untuk bacaan kau orang untuk buat keras sikit kote engkau orang tu boleh juga. he. he. he. ok. ceritanya begini. saya ni pun dah berkeluarga tetapi nafsu saya ni berlainan sikit bila berada kat rumah.

kurang bermaya aje. Akan tetapi kalau kat luar. mak ooi nak cakap kat kau orang pasti kau orang tak caya punya. pantang tengok awek-awek atau amoi-amoi pakai pendek sikit.

Kalau terjumpa tu mulailah jual saham sikit. 1 hari after work kira-kira jam 6 petang after ot one hour saya ngan kekawan saja buat round-round kat shopping kompleks.

saja window shopping. dallam kami berjalan-jalan turun naik escalator tu tiba-tiba saya terlihat seorang awek. bukannya sengaja tetapi terlihat dia pakai mini skirt yanng betul-betul menghairahkan tambahan pula ngan pahanya yanng putih melepak.

Dia kot lone ranger aje. saya pun mulalah nak mengatal lalu saya pun signal kat kekawan ku tadi suruh dia orang belah dulu kalau-kalau dia orang ada hal lain.

So. dia orang pun belah tanpa mengesyaki apa-apa pada diriku. Lepas tu saya pun naik semula ikut escalator di mana amoi itu tadi naik. Selepas beberapa minit mencari saya pun terlihatlah amoi itu sedang membelek-belek baju kemeja gentlemen.

saya pun berpura-pura melihat pakaian berjenama berhampiran amoi itu tadi. dallam pada itu mataku asyik tertumpu pada paha amoi yanng putih mengebu itu. saya lihat amoi itu tersenyum-senyum dan menjeling-jeling padaku.

saya naik nervous kalau-kalau dia ada teman yanng menemaninya. saya lihat ke belakang tetapi tak ada orang pun. Amoi itu terus tersenyum melihat gerak geriku. Mungkin dia terperasan yanng saya asyik mencuri pandang pada pahanya yanng putih melepak itu.

Memang betul. keindahan semulajadi yanng tercipta yanng ada pada dirinya sungguh menghairahkan. Tiba-tiba amoi itu terus menegurku. hai brother. mahu beli baju kah. tanya amoi itu. iya jawabku agak nervous sebab tak menyangka dia akan menegurku dulu.

" Lu pandaikah pilih baju yanng sesuai untuk you ? tanyanya lagi. " Of course lah amoi. sendiri punya badan mesti tahu. saya kira ini warna agak sesuai ngan kulit you yanng agak gelap itu.

katanya lagi. saya agak terkejut mendengar kata-kata amoi itu. heh. dia kata saya ni gelap. Ini macam punya gelap sudah cukup bikin lu tak dapat tidur wo kataku lagi.

What do you means by that. tanyanya lagi. Well. I means you could'nt stand my black sweet power, ujarku berseloroh. dan semakin berani menjual saham yanng memang sudah anik itu.

Hey brother. belum cuba belum tahu lah katanya lagi. saya agak terperanjat mendengar kata-kata amoi yanng semakin berani itu. saya rasa umpanku dah semakin mengena. How if.

katanya lagi. " if What " tanyaku lagi. saya lihat amoi itu tersipu-sipu ngan pertanyaanku itu. lalu saya pun memberanikan diri menghampirinya tanpa memperdulikan ada mata yanng memerhatikan gelagat kami, berdua.

Cerita Sex Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best

Do you mean that you want to proof to me that you are a superwomen? tanyaku lagi. " Yups. you got it" katanya sambil ketawa kecil. saya pun apa lagi teruslah berani mengeluarkan gurauan lucahku hingga dia sendiri yanng saya kira memang pay attention habis.

Pancing dah mengena ni bisik hatiku. Dipendekkan cerita kita orang tak jadi beli baju. lalu dia pun offer saya ikut dia pergi dinner sebab dia kata boring kalau makan sorang-sorang.

saya apa lagi. on tarus bah. kata orang Sabah. Sambil makan kami sering bertukar-tukar soalan dan jawapan. Dipendekkan cerita lagi lepas makan dia bawa saya pergi round-round naik kereta dia.

and lastly kita orang lepak kat parking space sebuah taman hiburan. Tempat kami agak terpencil dari orang lain yanng turut melepak saya kira. saya memberanikan diri memegang lutut amoi itu.

saya pura-pura tersalah pegang. no objection. naik sikit. no objection too. Ini dah cukup bagus bisik ku lagi. Mulalah tanganku meraba-rba segenap paha amoi yanng licin dan putih melepak itu.

Keputihan paha amoi itu masih terserlah dallam samar-samar lampu jalan yanng agak jauh itu. saya rasa response yanng diberikan begitu memberansangkan sekali lalu saya pun memberanikan diri mengucup bibir amoi yanng merah delima itu.

better and better response. saya pun apa lagi terus saja memberanikan diri walaupun baru pertama kali bertemu. saya rasa inilah saat yanng paling ku nanti-nantikan. Lidah bertemu lidah dan adegan kulum mengulum berterusan untuk beberapa minit sehinggakan saya dapat merasakan perubahan dallam diriku yanng sememangnya sudah bersedia untuk meneruskan langkah seterusnya.

Tanganku mulai merayap keseluruh badan amoi itu hingga ke satu bahagian yanng masih terlindung oleh sekeping panty nipis. saya dapat merasakan kesuaman dan kelembapan daerah itu. saya terus memberanikan diri membelai-belai bahagian sulit amoi itu sebab saya rasakan langsung tiada objection dari amoi itu untuk saya bertindak seterusnya.

saya rasa itulah yanng dinanti-nantikan oleh amoi itu. sah. memang itu yanng dia minta. Tiba di satu sudut saya dapat merasa satu ketulan keras yanng saya rasa itulah mutiara nikmat amoi itu.


Cerita lucah Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best
  • saya gentel-gentelkan biji mutiara itu untuk seketika dan saya lihat amoi itu kegelisahan dan kegelian namun kerjasama tetap diberikan. saya lihat lagi nafasnya semakin mendesah dan agak cepat.
  • saya pasti dia dah nak cum. lalu saya pun meluruti panty nya yanng sah dah basah itu kebawah meluruti kakinya. saya rasakan batang butuh ku pada masa itu macam nak pecah sebab tak tahan dikurung begitu rupa manahan siksa.
  • so saya pun perlahan-lahan membuka zip long pant saya dan dibantu oleh amoi itu melurut my underwear. Amoi cuba membuka bajuku namun saya bantah sebab takut kena serbu pak aji.
  • Lepas tu saya pun merebahkan tempat duduku dan mengarahkan amoi itu menduduki diriku. Dia tak membantah tetapi duduk membelakangiku. saya tahu yanng amoi itu sememangnya mahukan saya melakukan segala-galanya.
sambil duduk dia mengangkang dan ini membolehkan batang butuh ku yanng dah dari tadi bersedia untuk meneroka alam fantasi yanng indah itu. memang mudah melepasi halangan pertama itu sebab keadaannya yanng mengangkang itu dan tambahan pula saya ingat amoi itu memang dah tak ada virgin lagi.

Ini sebab tiada langsung menunjukkan rasa sakit sewaktu batang butuh ku menerobosi lubang nikmatnya. Namun kesempitanya masih terasa. mungkin batang butuh ku agak besar atau sebaliknya saya pun tak berapa mahu ambil peduli sebab dallam situasi begitu segala-galanya pasti dilupakan.

Banjir kilat yanng turun dari lembah vagina amoi itu agak luar biasa sebab dallam kereta yanng berekon itu saya dapat mencium bau hanyir yanng tak lain tak bukan dari lubang vagina amoi itu.

dallam pada itu saya terus memainkan perananku mengoyang-goyang, merodok dan segala-galanya. saya menolak amoi menghentak, saya menarik amoi menolak dan saya mengoyang amoi mengemut. Kemutannya agak terasa juga.

Goyang punya goyang dan kemut punya kemut dan agak lama juga kami dallam posisi itu saya minta amoi itu berbaring manakala saya di atas. Sebelum meneruskan tugas yanng perlu diselesaikan itu saya lihat di sekeliling dahulu bagi memastikan keadaan mengizinkan kami meneruskan aktiviti kami.

Line clear. yanng ada cuma dua tiga buah kereta yanng agak jauh dari kami yanng saya kira pasti membuat kerja kongkek mengongkek juga. so saya teruskan tugasku.

dallam keadaan amoi yanng sedia mengangkang itu membolehkan saya memasuki batang butuh ku yanng dah keras habis. Sekali tekan saja saya dah dapat merasakan kepanasan keseluruhan batang butuh ku.

Sorong tarik, sorong tarik mula-mula perlahan dan lama-kelamaan semakin laju. Semakin laju semakin sedapku rasakan. Amoi semakin erat pelukannya dan pautan kakinya di pinggangku semakin kukuh. saya rasa dia dah berapa kali cuming.

namun saya masih mahu bertahan. setelah berjuang selama kira-kira 20 minit saya dapat merasa satu lagi kelainan dallam diriku. saya cakap saya mahu cuming dan tanya amoim itu macamana.

so amoi itu kata blow aje kat dallam sebab dia baru saja seminggu lepas period. Pandai juga amoi ini mengira masa mana dia subur dan tak. Mungkin dia ni dah banyak experience kot.

ahh. peduli apa janji saya dapat yanng free dan nikmat malam ni. saya tarik nafas panjang-panjang. ku gumpulkan segala tenagaku. ku lepaskan segala-galanya yanng ada dallam diriku.

Amoi mengejang sekali lagi dan saya pasti dia dapat merasakan kesedapan bila kesuaman lendirku terpancut kat dallam vagina dia. Sambil itu ku geselkan persekitaran lubang faraj nya sambil melepaskan sisa-sisa air mani ku ku sebab usia ku kini dah 35 tahun.

Cerita seks, Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best, cerita melayu stim cipap amoi fuyoo, citer blue lucah cipap amoi fuyoo, kongkek cipap amoi fuyoo ketat

Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best


saya kelelahan dan begitu juga amoi tadi. saya tak terasa menindihkan badan amoi itu. Amoi kesesakan dan menolak badanku ke atas. saya tanya dia ok ke tak.

dia kata ok cuma llelah sikit. walaupun lelah tetapi saya tahu dia puas. saya tanya lagi. How is it ? Lalu jawapnya. fine but truely its tired but fantastic.

dia kata first time dia kena fuck batang pelir yanng ada sunat. so saya tanya samada dia nak lagi atau tak. sure. but not tonight cos I got to rush to the airport to fetch my daddy.

sebelum beredar saya sempat buat appointment seterusnya untuk bertemu malam minggu sebab pada malam biasa dia kena tidur awal pasal dia masih menuntut kat salah sebuah kolej swasta.

Dan saya dapat tahu yanng ayahnya adalah seorang tauke balak. fuyo. anak tauke balak you and lastly saya dapat tahu yanng dia frust kat boy dia yanng kaki pompuan.

so untuk buang masa boringnya dia selalu lepak sendirian dan kekadang relax kat pub. and lastly untuk pengetahuan kau orang perjumpaan kami minggu selepasnya lebih menyeronokkan lagi.

dia offer saya pergi kat bungalow keluarga dia.
Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best ***
Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best, sex story , Cerita seks, Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best, cerita melayu stim cipap amoi fuyoo, citer blue lucah cipap amoi fuyoo, kongkek cipap amoi fuyoo ketat, porn, erotic novel sex, Cipap Amoi Fuyoo Sedap Best



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/