Cerita Lucah Pantat Adik Sedap Dipancut

Cerita Lucah Pantat Adik Sedap Dipancut | saya Rozi anak sulong yang bertugas sebagai pegawai pemasaran hartanah. Mak bapak saya mmg sibuk. Ada kat rumah time malam sahaja. Time siang yang ada cuma saya dan adik saya serta orang gaji.

Orang gaji saya mbak Winta. Dah agak tua. Tengok pun tak selera. Setahun 1 kali balik indon. Adik saya Bella, satu-satunya adik yang saya ada. Sekarang dia bertugas sebagai junior eksekutif.

Pada masa itu, saya menuntut di kolej swasta dan adik saya bersekolah tingkatan 4. Beza umur kami 2 tahun je. Hubungan kami mmg akrab. Kisah ini terjadi bila mak saya ambik cuti dan temankan bapak saya pergi conference di Australia selama 1 bulan. Siap honeymoon sekali lagi daa.. Ketika itulah hubungan terlarang antara saya dan adik saya bermula sehingga kini. saya sendiri tak menyangka akan melakukan perbuatan terkutuk itu dengan adik saya sendiri. Malah, sebelum itu saya sendiri akui saya langsung tak ada berniat serong kepada adik saya. Namun pada hari itu, sejarah yang menyatukan hati kami telah membawa kami ke kancah yang hina ini. Ikutilah kisahnya yang telah diolah semula utk menyedapkan penyampaian tanpa mengubah sebarang fakta asal.

mmg boring hari tu. Kuliah habis awal. So, balik rumah pun awal lah. saya tengok mbak Winta masih lagi membersihkan halaman rumah.

“Kok awal pulang hari ini bapak Rozi?” mbak Winta menegurku yang sedang berjalan menuju ke pintu masuk rumah.

“Kuliah habis awal lah mbak. Mbak masak tak hari ni?” tanyaku.

“Sudah pak, saya baru sahaja siap sediakan di atas meja. Masih panas. Makan sekali dengan ibu Arni ya pak.” Katanya

“Arni dah balik ye?” tanyaku

“Sudah pak, baru saja tadi dia masuk ke dalam” sambung mbak Winta.

adik saya sudah balik sekolah rupanya. saya pun masuk ke rumah dan kelihatan adik saya sedang sedap makan sendirian.

“Wah, makan sorang ye? Tengok tu, punyalah gelojoh, baju sekolah pun tak tukar lagi.” Kataku mengusik adik saya.

“Laparlah bang. Bella makan sekali” pelawa adik saya sambil terus bangun dan menyedukkan nasi ke dalam pinggan untukku.

saya pun makan bersama-sama adik saya. Sedang saya sedap melantak, tiba-tiba kakiku terasa diusik. saya lihat di bawah meja, tak ada apa-apa. Kucing mmg tak ada, mak saya tak suka kucing. saya sambung kembali makan. Sekali lagi kakiku terasa di usik. saya tengok sekali lagi di bawah meja. mmg tak ada apa-apa, saya syak mesti adik saya yang main-main ni. saya pun jeling adik saya dan kelihatan dia buat seolah tak ada apa-apa yang berlaku. Sekali lagi saya merasakan kakiku di sentuh dan sepantas kilat kedua-dua kaki ku mengepit dan menangkap apa yang mengusik kakiku.

“Aduhh bang.. Arni surrender.. Arni surrender.. ha ha ha ha” kata adik saya sambil ketawa.

“Oh.. kacau abang ye.. Kenapa? Kaki dah gatal ye?” usikku.

“Tak, satu badan… abang tolong garukan ye lepas ni..” kata adik saya manja sambil melentokkan badannya.

“Garulah sendiri, nah pakai ni lagi sedap tau..” kataku sambil menghulurkan garfu kepadanya.

“Alah abang ni…” adik saya marah manja sambil mencubit pehaku.

Kami pun kembali menyambung makan dan sepanjang makan itu lah adik saya terus menerus menggesel-geselkan kakinya di kakiku. saya buat tak kisah je, maklumlah, apa yang ada di dalam fikiran saya adalah dia hendak bergurau dengan saya. Selepas saya habis makan, saya menuju ke sinki utk membasuh tangan dan diikuti adik saya di belakang. Sedang saya mencuci tangan, adik saya tiba-tiba menyelit di sebelah dan terus menghulurkan tangan ke arah paip yang mencurah keluar airnya. Sedangkan ketika itu saya masih lagi mencuci tangan.

Sambil tersenyum-senyum dia terus merapatkan badannya kepada ku dan tangan kirinya memeluk pinggangku erat. Dapat saya rasakan buah dadanya menonjol rapat ke lenganku. Lembutnya bukan kepalang. Tapi langsung tak ada niat buruk di kepalaku time tu. Selepas itu, dia pun terus berlari masuk ke bilik dan saya terus menuju ke bilik komputer, hendak menyiapkan assignment.

Sedang saya menyiapkan assignment, mbak Winta datang dan memberitahu bahawa jika perlukan apa-apa panggil dia di bilik. Dia penat dan hendak tidur katanya. saya pun mengiyakan. tak lama selepas itu, sedang saya khusyuk mengadap komputer, saya terkejut bila tiba-tiba ada tangan yang memelukku erat dari belakang dan terasa pipinya menyentuh pipiku. saya rasa saya kenal bau tu.

Cerita Lucah Pantat Adik Sedap Dipancut

“Hah, dah tak ada kerja lah tu. Kerja rumah dah buat?” kataku

“Belum, malam nanti abang tolong ajarkan ye. Arni peninglah, abang faham-faham sajalah cikgu Ipul tu. Ajar macm kita orang ni dah pandai. Laju je..” kata adik saya.

saya faham, oleh kerana saya juga bersekolah di sekolah yang sama dahulu. Cikgu Ipul tu mengajar mmg laju. saya sendiri pun terpaksa banyak bincang dengan kawan-kawan utk lebih faham.

“Abang, Arni nak tengok tv lah, Bella..” ajak adik saya.

“Arni pergi dululah, abang nak siapkan satu chapter dulu. Kejap lagi abang datang.” Kataku

“Ok, datang ye..” kata Arni sambil memberi saya satu ciuman di pipi.

saya rasa pelik, kenapa dengan adik saya pada hari tu. macm miang semacam. Ah, lantak dialah. saya sambung kembali kerja ku.

Siap je satu chapter, saya terus tutup pc dan keluar menuju ke ruang tamu. Senyap, tv tak hidup. Tadi kata nak tengok tv? Mana dia pergi? Ah, mesti kat bilik mak dan ayah. Kalau betul lah kat situ, teruklah kalau mak ayah tahu, dia orang mmg tak gemar kami tengok tv dalam bilik dia orang.

saya terus menuju ke bilik mak ayah kat atas. saya lihat sejenak bilik mbak Winta, pintunya tertutup rapat. Dah tidur lah tu. Bila saya buka pintu bilik mak ayah, saya lihat Arni tengah baring atas katil sambil matanya tertumpu kepada tv di hadapan katil.

“Ha, datang pun.. Bella lah sini, cerita best ni.” Pelawa adik saya selepas menyedari kehadiran saya.

saya menutup pintu dan terus baring di sebelahnya. Kelihatan di tv adegan-adegan panas sedang tertayang. Terkejut saya, mana dia dapat cerita tu.

“Mana Arni dapat cerita ni?” tanyaku.

“Jumpa dalam laci meja solek mak.” Jawab adik saya.

saya pun tanpa banyak tanya, terus tengok cerita tu. Dari satu babak kepada satu babak. mmg saya bernafsu time tu tapi saya tahan. Adik saya ada kat sebelah, tak kan saya nak lancap kat situ jugak. Adik saya pulak, saya dengar nafasnya semakin kuat. saya jeling, kelihatan tangannya dah ada kat kelengkang. saya jeling sekali lagi, saya tengok betul-betul kelengkangnya. Wah, kain batiknya dah basah. Biar betul adik saya ni. Matanya tak berkelip tengok mat salleh tu men’doggie’ minah salleh yang seksi tu. Lepas satu lubang, satu lagi lubang dia bedal.

saya pun terangsang jugak, lebih-lebih lagi bila nafas adik saya makin menggila. Dia tak malu ke saya abang dia nih kat sebelah dia je? Lantak dia lah, saya pulak yang rasa malu. Terus saya bangun dari katil dan hendak keluar dari bilik. Tiba-tiba adik saya menarik tangan saya.

“Abang nak pergi mana?” tanyanya menggoda.

“Nak ke toilet jap. Nak kencing.” Kataku sambil melihat dia masih memegang tangan saya sementara tangan yang sebelah lagi di kepit kelengkangnya yang kelihatan sudah basah kain batiknya.

“Abang nak lancap ye?” tanyanya sambil tersengih.

“Nak kencing lah, apa lah kau nih” kataku sambil melepaskan pegangan tangannya dan terus keluar dari bilik.

Apa lagi, masuk bilik air, terus melancaplah. Tengah syok bedal batang tiba-tiba pintu bilik air diketuk. Kedengaran suara adik saya menyuruh saya keluar cepat sebab dia nak terkencing sangat. Terus tak jadi saya nak terus melancap. saya pakai balik seluar dan keluar dari bilik air. Ternampak adik saya tengah mengepit kelengkangnya. mmg kelihatan macm orang yang tak tahan nak terkencing. saya bagi laluan dia masuk ke tandas, macm lipas kudung dia masuk. Tapi, bukan ke kat dalam bilik mak ayah dan bilik dia ada toilet, yang dia sibuk masuk toilet saya nih apahal pulak.

saya duduk atas katil sementara tunggu dia keluar dari bilik air. Tak lama kemudian dia keluar. Muka ceria semacam.

“Dalam bilik mak ayah kan ada toilet, kenapa sibuk ingin masuk toilet bilik abang ni?” tanyaku kepadanya yang sedang membetulkan kain batiknya.

Ternampak tompok yang basah jelas kelihatan di kain batiknya.

“Saja, tak boleh ke nak kencing kat toilet bilik abang?” katanya

“Dah habis ke cerita tadi?” tanyaku lagi

“Tak habis lagi. Tapi Arni dah tutup dan simpan cd nya” katanya lagi.

“Dah kencing, tak reti-reti nak keluar?” kataku.

“tak nak.. “katanya.

saya terdiam melihat telatah adik saya yang tersengih-sengih berdiri di hadapan ku. Kemudian dia menanyakan saya soalan cepu emas.

“Abang pernah lancap?” tanyanya

“Itu rahsialah. Yang kau sibuk nak tahu ni kenapa? Yang kau tu pernah lancapkan?” tanyaku pula.

“Pernah…. “jawabnya sambil tersenyum.

“Bila? Hah ni mesti tadi time stim tengok cerita blue tu? Kah kah kah..” kataku sambil ketawa.

“Tak sekarang….” adik saya menjawab sambil terus meletakkan tangannya di celah kelangkangnya.


Dia terus menggosok-gosok kelengkangnya sambil terbongkok-bongkok. Kelihatan kain batik yang masih dipakainya bergerak-gerak mengikut gerakan tangannya sambil matanya tak henti-henti memandangku kuyu. Suaranya mendesah, terasa seperti ada kenikmatan sedang menyelubunginya.

“Abang… ooohh sedapnyaaa banggg…” Arni merintih kesedapan di hadapanku.

saya serta merta terkejut dengan perlakuannya. Sama sekali tak saya sangka saya akan melihat tayangan percuma seorang perempuan melancap di hadapanku, malah dia adalah adik saya sendiri. saya tak tahu nak cakap apa. Nak halau dia keluar dari bilik, tapi perasaan saya tertahan-tahan pasal best pulak tengok dia mendesah kenikmatan dengan gaya yang mengghairahkan itu. Nafsu saya perlahan-lahan bangkit tapi saya tahankan sebab saya tahu dia adik saya dan saya tak sepatutnya mengambil kesempatan ke atasnya.

Hatiku betul-betul bergelora. Terutama bila dia semakin hampir kepada ku dan jarak kami kini hanya lebih kurang sekaki. Dapat saya lihat kain batik yang melapik tangannya yang sedang menggosok kelengkangnya semakin basah. adik saya tiba-tiba menarik tangan saya dan diletakkan di atas teteknya yang tak bercoli itu. saya tak menolak, saya membiarkan. Seperti terpukau dengan pertunjukkan yang dipamerkan.

saya ramas dan usap teteknya yang masih berlapik t-shirt itu. Terasa ianya keras dan putingnya menonjol. Desahan adik saya semakin kuat. Tiba-tiba dia menolak saya hingga saya terlentang di atas katil. saya cuba bangun tetapi dia terus duduk di atas dadaku. Terus sahaja dia menggeselkan kelengkangnya di badanku. Kali ini tanpa halangan dari kain batiknya kerana sudah diselakkan namun masih tertutup dan membuatkan saya tak dapat melihat kelengkangnya yang menghenyak dadaku. Kedua-dua tangannya menguli teteknya sendiri. mmg seperti tayangan strip tease. Kemudian dia melentikkan badannya ke belakang dan menghulurkan tangannya ke belakang dan mencari zip serta butang seluar slack yang ku pakai. saya cuba bangun utk menghalang tapi badannya yang agak berat itu menahan dan tangan ku terhalang oleh pehanya yang montok di atas badanku. saya pasrah, terasa seperti saya akan di rogol oleh adik saya sendiri. Kelakarkan? mmg kelakar, tapi itulah kenyataan.

adik saya berjaya mendapatkan batang saya yang mengeras setelah dia berjaya membuka dan melurutkan seluar dan seluar dalamku. Di lancapkan batang balak ku lembut, saya semakin asyik. saya membiarkan perlakuannya yang masih menggeselkan kelengkangnya di atas dadaku sambil tangannya terus melancapkan batang balak ku di belakangnya. Dadaku terasa semakin basah dengan cairan pantat nya. Matanya tak lepas memandang mukaku.

batang balak ku semakin di lancap laju. Kemudian dia menghentikan lancapannya dan mengensot ke belakang sehinggalah saya dapat merasakan kehangatan pantat nya yang basah itu menyentuh kepala batang balak ku. saya cuba hendak melarikan diri pada ketika itu. Ketika saya cuba bangun, dengan pantas dia terus duduk di atas batang balak ku membuatkan dengan sekali tekan batang ku terus terbenam ke dalam pantat nya.

Ahhh, mmg agak sakit ketika itu. batang balak ku ditekan secara paksa hingga menyentuh dasar rahimnya. Dia juga kelihatan menahan kesakitan. Kami kemudian terdiam. saya seperti tak percaya apa yang saya sedang lakukan. Namun apa yang saya rasakan adalah batang balak ku kenikmatan dikemut dan dipijat-pijat oleh pantat nya. Sesekali dia akan menggelek punggungnya membuatkan batang balak ku yang keras itu seolah diuli di dalam lubangnya.

Ohh, mmg sedap ketika itu. mmg adik saya kerjakan cukup-cukup batang saya. Akibat kenikmatan yang merangsang minda dan saraf saya, segala pertimbangan saya hilang serta merta. Apa yang saya ingin adalah kenikmatan ketika itu. adik saya seperti tahu. Dia terus menyelak baju t ke atas dan menanggalkannya. Tinggallah hanya kain batik yang membalut tubuhnya dari pinggang hingga ke bawah, menyembunyikan batang balak ku yang tenggelam agak lama di dalam pantat nya.

Melihatkan saya berkali-kali menelan air liur melihat teteknya, terus dia menarik kepala ku ke arah dadanya dan disuakan puting teteknya ke mulutku. Lagaknya seperti seorang ibu yang ingin menyusukan anaknya. saya terus menghisap putingnya yang keras menonjol itu.

Desahannya semakin kuat, tekanan ke atas batang balak ku juga semakin kuat membuatkan batang balak ku semakin menghenyak dasar rahimnya lebih kuat. Dia kelihatan seperti sudah kerasukan. Dipeluknya kepalaku supaya lebih rapat menekan teteknya. saya semakin bernafsu. saya terus memeluk tubuhnya dan menghisap teteknya semahu hatiku kerana apa yang saya rasakan adalah dia seolah inginkan saya melakukan sepuas hatiku ke atas tubuhnya atas kerelaan dirinya.

Kemudian dia mula mengangkat punggungnya naik dan kemudian turun kembali berulang kali. batang balak ku yang tadinya dikemut semahu hatinya kini keluar masuk ke dalam pantat nya. Ohh.. mmg sedap. Masih ketat walau pun dari apa yang saya rasakan, dirinya sudah lagi tak ada dara. Barulah saya tahu, sebelum ini dia pernah melakukan seks namun dengan siapa saya tak pula pasti. Cairan yang terbit dari rahimnya melicinkan lagi pergerakan batang balak ku keluar masuk pantat nya. Keghairahannya semakin tak terkawal. Hayunan punggungnya semakin laju dan kemutannya semakin kuat. Selang beberapa minit selepas itu, saya dapati nafasnya semakin kuat namun agak putus-putus. Hayunannya juga semakin goyah tetapi lebih dalam hingga ke pangkal. Akhirnya adik saya menenggelamkan batang balak ku sedalam-dalamnya dengan badannya terlentik memelukku. Kelihatan pehanya mengejang dan tubuhnya juga mengeras dan sedikit menggigil seperti terkena arus elektrik. Desahan nafasnya seperti lembu kena sembelih, namun terlalu mengghairahkan.

“Abanggg…. Arni dahhh klimaksss… ohh abangggg…. Sedap banggg….” Katanya dalam suara yang menggeletar.

Bintik-bintik peluh kelihatan timbul di dahi dan dadanya bersama kulitnya yang berbintik kemerahan. Itulah first time saya tengok perempuan klimaks dalam pelukanku. Namun saya masih lagi belum terasa nak pancut. adik saya kemudian mengangkat punggungnya membuatkan batang balak ku keluar dari pantat nya.

“Abanggg… Arni cintakan abangg…” katanya sambil tangannya membersihkan cairan pantat nya yang berlumuran di batang balak ku menggunakan kain batik yang masih dipakainya.

Tangannya terus melancapkan batang balak ku dalam keadaan dia masih berkain batik. Dia menonggeng di sebelah saya dan menjadikan badan saya sabagai pengalas kepalanya. saya menikmati lancapan yang dilakukan sambil tangan saya meramas-ramas punggungnya. Ketika itulah saya baru sedari bahawa adik saya mempunyai punggung yang betul-betul cantik. punggung nya bulat dan tonggek, dihiasi pinggang yang ramping dan peha yang gebu.

“Arni, punggung Arni cantiklah..” kataku memujinya.

“Abang nak ke? Bella…” katanya sambil terus menghentikan lancapan dan terus menyelak kainnya ke atas mempamerkan punggung nya kepadaku.

saya terus memintanya menonggeng di atas katil. Dia menurut dan saya terus berlutut di belakangnya. Tangannya digapai kebelakang mencari batang balak ku. saya dekatkan batang balak ku ke tangannya dan dia terus menyambar dan terus sahaja menggosokkan batang balak ku dipantat nya. Setelah batang saya penuh berlumuran dengan air pantat nya yang pekat melekit itu, dia terus menghunus batang balak ku ke lubang punggung nya yang kelihatan sedikit terbuka mulutnya. saya tahu dia hendak saya bedal punggung nya, apa lagi, saya tekanlah batang balak ku masuk.

Pehhh.. mmg ketat gila. Baru masuk kepala dah perit batang balak ku. macm kena cepit. Dia cuma mendesah. saya tekan lagi hingga separuh batang saya terbenam ke dalam punggung nya. Desahannya semakin kuat.

“Aduhhh banggg.. sakittt.. slow sikit sayanggg… “ rintihnya.

saya tekan lagi semakin dalam. saya tak pedulikan kesakitannya pasal saya juga merasakan sakit menekan batang balak ku ke lubang punggung nya yang amat sempit itu hinggalah semua batang balak ku hilang terbenam di dalam punggung nya.

Setelah agak lama dalam keadaan begitu, barulah saya menhayunkan batang balak ku keluar masuk dalam tempo yang perlahan.

“Banggg… sakitt… tapi sedappppp… dalam lagi bangggg…” pintanya.

saya pun hayunkan batang balak ku sedalam-dalamnya seperti yang dipintanya. Desahannya semakin kuat. Hinggalah akhirnya dia semakin melentikkan tubuhnya membuatkan batang balak ku semakin selesa keluar masuk punggung nya.

saya hayunkan semahu hatiku kerana dia juga menikmatinya walau pun sesekali dia mengaduh kesakitan. Akhirnya saya sudah rasa batang balak ku akan meletup.

“Arni, abang nak terpancut sayanggg…. Sedap niii… pancut dalam ye sayanggg..” pintaku

“Abangggg… sedapnya…. Pancutlah banggg…. Keluarkan air abangggg…” rintihnya.
Akhirnya, saya melepaskan benihku ke dalam punggung adik saya sedalam-dalamnya. adik saya mengemut punggung nya membuatkan batang balak ku terkepit-kepit memuntahkan maninya. Ohh.. mmg sedap.. Lepas habis saya pancutkan benih saya dalam punggung nya, saya tarik keluar batang balak ku dan kelihatan batang balak ku berlumuran dengan cairan maniku yang sedikit kotor warnanya. saya lap dengan kain batik yang dipakainya dan terus terbaring kepenatan. Dia terus memelukku dan kami terlena hingga ke petang.

Cerita Lucah Pantat Adik Sedap Dipancut cerita seks pantat adik sedap dipancut, cerita melayu best pantat adik sedap, cerpen lucah abang tujah pantat adik sedap citer melayu

Cerita Lucah Pantat Adik Sedap Dipancut


Selepas kejadian itu, kami selalu mengambil peluang utk bersama dan ketika malam, jika dia tak datang bulan, sudah pasti dia akan datang ke bilikku minta dijimak. Akibat dari ketagihan membedal punggung nya, lubang punggung nya kini semakin besar dan semakin dapat menerima batang balak ku tanpa rasa sempit yang teramat sangat seperti ketika pertama kali saya membedalnya.

adik saya menceritakan bahawa dia sebenarnya cemburu kerana terlalu ramai pelajar perempuan di sekolahnya yang menyintai saya. Walau pun saya sudah tak lagi bersekolah di situ, tetapi namaku masih lagi disebut-sebut pelajar perempuan. Dari situ timbul perasaan ingin menyintai saya dan seterusnya timbul perasaan berahi yang amat mendalam kepadaku. Walau macm mana pun kami melakukan hubungan seks, kami tetap cover line. Kondom dan pil perancang pasti ada dalam simpanan kerana setiap air maniku pasti tak akan dibazirkannya. Melainkan jika saya ingin memuntahkannya di atas badannya seperti di mukanya, punggungnya, pakaiannya dan tudungnya. Hingga kini, walau pun kami masing-masing sudah mempunyai kekasih, namun jika kami bersama, pasti kami lebih dari suami isteri.

Baru sahaja tadi adik saya keluar dari pejabatku dengan pantat nya yang dipenuhi air maniku. Dah lah kondom tak bawak, pil perancang pulak dah habis. Sanggup dia datang pejabat saya dari pejabatnya yang 5 kilometer jaraknya semata-mata nak batang saya. Bayangkanlah betapa peliknya dia tu. Mesti sekarang ni dia tengah cari pil perancang kat farmasi.

Kalau tak, teruklah kita orang. Alamak, seluar dalam dia tertinggal pulak, jangan sampai air mani saya banyak meleleh keluar sudah lah, kalau banyak meleleh, pasti nampak basah .
Cerita Lucah Pantat Adik Sedap Dipancut ***
Cerita Lucah Pantat Adik Sedap Dipancut, sex story , Cerita Lucah Pantat Adik Sedap Dipancut cerita seks pantat adik sedap dipancut, cerita melayu best pantat adik sedap, cerpen lucah abang tujah pantat adik sedap citer melayu, porn, erotic novel sex, Cerita Lucah Pantat Adik Sedap Dipancut



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/