Kisah Punggung Auntie di Jolok Batang Kote Aku

Kisah Punggung Auntie di Jolok Batang Konek Aku - Mak saya suruhlah saya tolong mengurus bakerinya secara sepenuh masa. Sebenarnya bakeri itu dikongsi oleh mak saya dan kawan baiknya iaitu auntie Raila. auntie Raila ni biasalah dengan keluarga saya sejak kecil, umurnya 47 dah kahwin, anak besar dah. Dia ni bolehlah dikategorikan dalam kategori cergas dan ceria atau lebih tepat “gedik”, orang tempat saya kata.

Tapi berbeza dengan Mak saya, auntie Raila ni concentrate dengan bisnes bakeri ni saja, mak saya ligat, mcm-mcm bisnes.So, most of the time auntie Raila akunilah yang jaga kedai, pekerja buat pastry sebelah pagi saja jadi sebelah petang akulah yang berada dikedai tolong auntie Raila (sebenarnya tak tolong apa pun, tolong kacau aje, sebab tu mak saya suruh saya duduk dikedai)Mula-mula, boringlah saya rasa, tambahan lagi bila kena sindir dengan kawan-kawan saya yang lalu depan kedai, tension-tension. Hari-hari begitu, sampai dah tak ada apa nak buat atau tengok, semua pastry, semua mesin habis saya dah test, main dsb. Layan customer ajelah yang boleh tahan, itupun kalau awek yang masuk, tapi bukan setiap jam ada customer, malam tak ada langsunglah. So saya pun tak tahu kenapa dan mcm mana, saya mula memerhatikan auntie Raila saya dan entah kenapa juga, pada masa itulah baru saya menyedari betapa menarik dan sexy nya auntie Raila saya, sebelum ni bertahun-tahun tak pernah pun saya nampak dia begitu, saya buta kot, saya kata pada diri saya.

Sebenarnya mungkin dah dua minggu saya tak projek dengan budak perempuan di sekolah lama saya.auntie Raila saya ni tinggi sikit dari saya, badannya sedap berisi, kata orang. Rupa, kalau ikut taste saya yang sebenar, kira “out” lah tapi body, macammanalah saya tak notice sebelum ini, punyalah sexy , buah dada bulat mcm dua belon bertangkup, nampak pejal dan tegang pula tu, perutnya pula taklah flabby tapi firm dan menurun kebawah sampai ke tundunnya. Yang paling saya tak tahan tengok ialah PUNGGUNG auntie, Oh,My God, mula-mula saya kata pada diriku, punggung auntie Raila saya ni memang beautiful, besar tapi bulat dan menonggek, rasa mcm nak jilat dan gigit.

saya ni memang dah lama suka punggung, memang favourite saya. Kat sekolah pun memang saya target perempuan yang punngungnya tonggek tapi bukanlah yang besar sebab saya amat terasa horny dan nikmat bila cium punggung atau bila budak perempuan duduk atas peha saya dan gesel punggung atas batang konek saya. Jangan tanya kenapa, memang saya dah begitu.Berbalik pada auntie Raila, setelah menyedari rasa horny saya pada dia barulah saya rasa excited. auntie Raila ni selalu dressing pakai seluar dan blouse atau t shirt dengan tudung dia. Selalunya dia pakai seluar dan t-shirt yang fit so nampak clearlah. Kalau dia pakai seluar loose dan blouse pun, dadanya yang menetek dan punggung auntie yang menonggek tetap nampak, tak boleh nak sembunyi, lagi stim tengok.

Mula-mula tu saya cuma perhati secara tak langsung saja masa dia menonggeng susun pastry atau masa tengah menonggeng belakang kaunter layan customer. batang konek saya yang sememangnya sentiasa keras sejak itu lagilah keras berdenyut-denyut melihatkan punggung auntie yang tertonggeng.

Yang paling membuatkan saya tak tentu arah ialah melihat auntie Raila duduk atas kerusi cashier sambil bersiku atas kaunter, fhuh, punyalah aerodinamik dan pejal punggung auntie Raila. (saya selalu duduk belakang kaunter juga) Kalau lihat dari belakang auntie Raila, shape punggung auntie memang bulat dan berlurah, saya memang betul-betul rasa nak melutut belakang punggung auntie dan ramas punggung auntie atau tembab batang konek saya yang keras tu atas punggung auntie, itulah keinginan saya yang ketara. Ada ketikanya saya terlalu kuat mengelamun bila saya tenung punggung auntie Raila sehingga tak sedar customer depan auntie Raila tersenyum melihat gelagat saya, punyalah malu.

Semakin hari berlalu, saya menjadi semakin horny dan obsessed dengan auntie Raila saya. Yang menghairankan sekali ialah, bila saya projek dengan girlfriend saya, walaupun dia menonggeng dalam kereta untuk ku nikmati (girlfriend saya faham favourite saya), saya rasa tak thrill, saya asyik teringat punggung auntie Raila saja. Melancap, jangan ceritalah, dua tiga kali sehari dah jadi biasa, setiap kali saya melancap mesti saya bayangkan auntie Raila.Akhirnya saya dah tak tahan, saya pun mula mencari jalan nak raba punggung auntie Raila saya. Bila saja dia menonggeng saya mesti sengaja langgar punggung auntie sambil tanganku berlalu diatas punggung auntie. Berderau darah saya bila saya buat begitu.

Peluang yang paling baik untuk saya raba dengan lama punggung auntie ialah ketika auntie Raila duduk belakang kaunter, saya akan selalu buat hal nak ambil kotak dalam kabinet bawah kaunter dan sambil saya tunduk nak capai kotak sebelah tangan saya saya pautkan pada punggung auntie, nak stabilkan dirilah kononnya. Punyalah stim saya dan kerapkali lepas tu saya terus ke bilik air belakang dan apalagi, melancaplah.Hari-hari saya buat begitu, auntie Raila saya pun tak perasan atau tak kisah kot, kata saya. Hari-hari juga saya tak pernah lewat kekedai sampai mak saya pun hairan tapi saya dipujinya, bagus katanya, baru ada disiplin. Kalaulah mak saya tahu!

saya pun teruslah buat mcm itu hari-hari. Betullah kata orang, alah bisa tegal biasa dan bagi betis nak peha, saya dah mula ubah stail pula, tengokkan auntie Raila tak pernah mengelak pun, saya memang sure dia tak kisah atau dia memang suka tapi biasalah, malu. Mulalah saya ubah lagi strategi dari raba punggung saya mula gesel atau tembab batang konek saya yang keras tu kat punggung auntie. Dulu saya pakai jeans tapi sekarang saya pakai seluar cotton pula, nak bagi lagi sedap rasa bila batang konek saya gesel kat punggung auntie, kadang-kadang saya tak pakai seluar dalam pun.

Nikmatnya ketika itu, tak tahu nak cerita. Paling syok tembab punggung auntie Raila belakang kaunter ketika nak masukkan kertas mesin kira. auntie Raila akan pegang cover dan spring mesin manakala saya terkial-kial masukkan kertas dan sepanjang masa itu memang saya tekan habislah batang konek saya kat punggung dia, kalau auntie Raila pakai seluar yang mcm getah tu, memang paling saya suka sebab saya boleh rasa batang konek saya sedikit tersepit dicelahan punggung auntie, nasib baik saya tak terpancut sebab saya jenis yang lambat terpancut.

Yang paling pelik ialah reaksinya. auntie Raila langsung tak tunjukkan sebarang reaksi, selamba aje, terangsang pun tidak, marah pun tidak, malah mcm tak ada apa-apa. Bagi saya, saya dah rasa mission accomplished, saya continue memuaskan keinginan saya, siang tembab punggung auntie Raila, malam, melancap bagai nak gila atas katil saya. Sebenarnya saya mengharapkan juga respon darinya tapi dah tak ada, takpelah, saya pun dah rasa puas dengan apa yang saya buat dekat punggung dia dan kalau saya rasa nak fuck sangat, seperti biasalah, dalam kereta dengan girlfriend akulah.

Girlfriend saya pun hairan juga kerana saya asyik doggy style aje.Keadaan mcm ni berterusan agak lama juga, adalah dua tiga minggu sehinggalah satu hari tu, masa tak ada customer, auntie Raila berbual-bual kosong dengan saya, Tanya saya pasal result SPM akan datang dan universiti mana saya nak pergi. saya beritahu dia saya nak memohon universiti di KL dimana auntie Raila kata nanti takadalah orang nak tolong dia lagi. saya pun bagi cadangan supaya ambillah budak-budak perempuan yang buat pastry tu membantu tapi katanya susah, especially dalam bab-bab duit. saya angguk saja la, tapi saya betul-betul tersentak bila dia berseloroh menambah, “….lagipun, kalau budak-budak tu yang tembab auntie, tak rasa apa-apa, flat aje” sambil ketawa berdekah-dekah.saya punyalah terkejut sampai boleh rasa habis sejuk kaku semua badan saya.

Oh My God, dia perasan. Secara tiba-tiba saya rasa amat malu sekali, tak tahu nak cerita. saya termangu terus bila pandang auntie Raila yang tersengih tengok reaksi saya, “Hai, dah buat selalu, takkan malu pula ?” saya tak tahu nak kata apa kecuali “Er,er”. Melihatkan reaksi saya yang terkedu ni, mungkin dia kesian tengok saya yang panik ni dan kata, “auntie takpe Sammy, tak kisah langsung, biasalah”. saya nak kata apa lagi, “ye, ke” sajala. Lepas tu auntie saya bangun dan masuk dalam ofis kecil di belakang, buat akaunlah agaknya. Tinggallah saya yang masih trauma ni.

Hai, malu-malu, rasa mcm nak hantuk kepala kat dinding saja.Tak lama lepas tu auntie Raila panggil saya dari dalam ofisnya dan saya pun pergilah. saya masuk ofis dan nampak auntie Raila tengah duduk atas sofa dan baca majalah, la, saya ingat buat kerja, rileks rupanya. Sambil mendongak melalui cermin hitam ofis melihat ke luar, auntie Raila tanya, “Petang ni tak ada orang sangat?” dan saya angguk. Kemudian auntie saya meletakkan majalah dan adjust kedudukannya atas sofa, kakinya disilangkan dan tangannya diletakkan atas tepi sofa, menyokong badannya dan membuatkan sebanagian dari punggung auntie yang gebu itu terdedah kepada pandangan saya, fhuh, saya kata dalam hati, pejalnya dan cantik. Serta merta saya boeh rasa darahku memanas dalam tubuh saya. Kemudian dia suruh saya duduk dan saya pun duduk bersandar di tepi sana sofa.

Pada ketika itu, saya dah boleh agak dah dan memang saya sure, kejap lagi mesti something happen, melihatkan pada suasana ketika itu. saya mcm tak percaya tapi saya play alonglah. auntie saya tersenyum-senyum perhati saya duduk.“Ni Sammy, auntie nak cakap sikit dengan Sammy”. “Pasal apa yang Sammy buat kat auntie ka?” saya menyampuk, ”Sammy minta maaf auntie, terlalu ikut rasa” saya menambah. auntie saya ketawa kecil dan kata, ‘ikut rasa ka, lama tak dapat ka”, phuh, auntie Raila ni, direct betul. “auntie tak marah Sammy, Cuma surprise lah, tak pernah pun Sammy tunjuk minat kat auntie selama ni”. Hah, at this point saya rasa baik saya mula kelentonglah all out.

“Saja tak tunjuk auntie, nanti auntie tak suka” kata saya, “Oh, ye ke” kata auntie Raila pula.Mulalah, saya pun jalankanlah jarum saya, saya dah nekad, tak sangka jadi mcm ni, so dah jadi kira menyeluk perkasamlah, saya fikir. Lagipun saya memang dah betul-betul stim kat auntie Raila. saya pun ceritalah kat auntie Raila yang saya dah lama minat kat dia. Bila dia tanya minat mcm mana, saya pun direct bagitahu saya minat pasal dia sexy dan mcm-mcm lagi.

Cerita Lucah Kisah Punggung Auntie di Jolok Batang Kote Aku

Bersinar-sinar mata auntie Raila dengar penjelasan saya dan dia pun kata dia dah tua dan tak sangka saya minat kat dia. saya pun bodeklah dia lagi, jarum dah masuk dalam.Dipendekkan cerita, kalau nak cerita semuanya panjang, saya memang dah stim habis ketika tu, batang konek saya dah keras betul dan sakit kerana saya kepit celah peha saya. saya pun jarakkanlah peha saya, apalagi, mcm springlah batang konek saya tertojol keatas dalam seluar cotton saya, seluar dalam tak pakai pula tu. auntie Raila terbeliak dan tersipu-sipu tengok tonjolan batang konek saya dalam seluar.

“Ish, kau ni Sammy, tak senonoh betul” kata auntie Raila. saya pun sambil bergurau dan kata, “Habis, auntie tu, pakai seluar ketat, nampak punggung padat tu, mana nak tahan”, saya ketawa.“Oklah, Oklah, jangan buang masa lagi”, kata auntie Raila sambil mengesot atas sofa kearah saya dan menjeling keluar cermin ofis, “…tengah takde orang ni”. Phuh, auntie Raila, tak sangka saya, saya ingat nak main pusing “round about” dulu, direct rupanya.

Kemudian auntie Raila pun positionlah dirinya sebelah saya dan menyandar, buah dadanya yang besar tu kelihatan membukit keras depan saya, saya lihat saja dengan penuh minat. “Sammy tengok luar sama ye”, suruh auntie saya, saya angguk faham. Ye, le takut siapa-siapa masuk kedai ke. Lepas tu saya pun apa lagi, mulalah, tangan kanan saya letak belakang auntie Raila dan tangan kiri saya landinglah atas buah dadanya yang masih berbaju dan saya mula meraba perlahan-lahan, cubalah bayangkan, buah dadanya besar sampai tak cukup tapak tangan saya nak cover semua.

Badan auntie Raila tersentak-sentak kecil bila tangan saya melayari kedua-dua buah dadanya, dah stimlah tu.Sepanjang masa saya meraba buah dadanya, kami berdiam diri dan auntie Raila tak lepas memandang saya, mata dia memang horny habis mcm perempuan yang dah lama tak romen, agak saya memang lama dia dah tak rasa gini.

saya pula, badan saya ketar habis, bukan takut tapi excited, dengan budak-budak perempuan saya biasa tapi nilah first time saya main dengan wanita dewasa, 47 tahun pula, kawan mak saya lagi. Sampailah sekarang ni saya tak pernah merasa seperti apa yang ku alami dengan auntie Raila.Agaknya dah lama saya raba buah dadanya in slow motion, dia minta saya buka baju dia, saya pun berhenti raba dan kedua-dua tangan saya sekarang sedang membuka butang blousenya sampai bawah, phuh, kata saya, badannya, memang solid. Dadanya betul-betul firm dan perutnya licin betul, taklah mcm remaja perempuan tapi bagi wanita umur 47, memang auntie Raila pandai jaga badan. Buat seketika saya tenung dengan berahi dari dada sampai pangkal perutnya.

batang konek saya punya berdenyut-denyut stim.Kemudian baru saya teringat saya tak kiss auntie Raila lagi, saya pun letak tangan kanan saya belakang kepalanya dan saya pun tundukkan kepala saya untuk kiss bibirnya, sebaik saja bibir saya menyentuh bibirnya, auntie Raila mengeluh dan tangan kirinya menekan kepala saya kerahnya, saya pun French kiss lah auntie Raila. Matanya dah tertutup dan saya dapat rasa tangan kanannya sekarang sedang membuka ikatan tali seluar cotton saya dengan pantas sekali, tangannya kemudian terus menyeluk masuk dalam seluar saya dan dia grab dan picit terus batang konek saya yang sedang berdenyut tu, saya tersentak habis dan saya berhenti kiss auntie Raila. saya pun tengok Aunti Raila,

“auntie ni ganas betul” dan dia cuma ketawa kecil tapi tangannya tak lepas memegang batang konek saya, “Boleh tahan juga Sammy punya ye”, katanya, “Boleh tahan?” kata saya, “Uncle punya besar lagi ke?” dan saya ketawa, auntie Raila tak jawab dan terus ramas dengan agresif batang konek saya mcm dah lama tak ramas batang. Kepala batang konek saya terasa amat panas dan berdenyut bagai nak gila, rasa mcm nak pancut dan saya suruh auntie perlahan sikit stroke dia.

Kemudian saya pula mula membuka cangkuk coli auntie Raila dan mendadalah auntie Raila depan saya, dadanya bulat perfect dan putingnya dah keras betul. Akupun mula meramas dengan lahap sekali dengan tangan kiri saya manakala tangan kanan saya, saya selitkan dibawah punggung auntie yang pejal.Whew, tangannya melancap batang konek saya, tangan saya ramas dada dan punggung auntie, panas, panas. Punggung auntie Raila terangkat-angkat mengikut ramasan saya di dada dan punggung auntie dan saya pun sama kerana rangsangan di batang konek saya.

Kami pun terus buat begitu, sesekali auntie Raila mengeluh, “Sammy, ramas lagi, auntie suka”, nampaknya auntie Raila ni cukup suka dadanya diramas, walaupun saya lebih suka punggung auntie tapi no problem, apa saja.Kemudian saya pun mula main dalam lagi, sedang sebelah tangan saya meramas bagi nak gila dadanya, saya pun tunduk dan mula mencium dadanya yang sebelah lagi, saya cium dan jilat setiap inci dadanya kecuali putingnya, saja nak tease auntie Raila.

Dah lama saya tease dia mcm tu sampai dia kerap mengeluh saya pun terus zoom atas puting dadanya dan hisap dengan kuat putingnya. auntie Raila terjerit penuh kenikmatan dan dia marah saya, “Sammy, jangan buat mcm tu, nanti orang dengar” dan saya pun mendongak sekejap kepala saya untuk melihat melalui cermin, still tak ada orang. “Takpe, auntie tak ada orang”, kata saya, “Careful la” kata auntie Raila lagi dan saya mengangguk. Kemudian saya pun mula ramas balik dadanya, sekejap perlahan sekejap laju. auntie Raila tersandar di kepala sofa, matanya ditutup dan tangannya masih meramas-ramas batang konek saya yang keras mcm kayu dalam seluar. Keadaan kami mcm berehat pula.

Kami terus melakukan rabaan dan ramasan perlahan-lahan sambil berbual pula, mcm berkenalan pula. Barulah saya tahu yang auntie Raila dan Uncle dah bertahun tak main dan auntie Raila rasa yang Uncle ada girlfriend di luar tapi dia tak kisah. Yang saya respek ialah auntie Raila tak pernah main luar sehinggalah sekarang bila saya menunjukkan perhatian padanya, bertuahnya saya.Kemudian saya pun bangun dan auntie Raila serta merta tanya saya, “Nak pergi mana?”, saya jawab,

“Tak kemana”, sambil saya terus buka baju saya, kemudian saya jatuhkan seluar saya yang dah tak berikat tu, maka berdirilah saya depan auntie Raila tanpa seurat benangpun, saya rasa excited bila saya buka pakaian depan auntie Raila, tak pernah lagi saya berbogel didepan wanita yang berpakaian. auntie Raila bersahaja saja tengok saya dan komen, “Sammy ni mcm dah expert pula, biasa jadi gigolo ke” dan dia ketawa kecil, saya pula menambah, “Kalau Sammy jadi gigolo, auntie lah first customer”, “Merepeklah” kata auntie Raila sambil menghulur tangannya dan memegang kembali batang konek saya yang dah terdedah. Kemudian auntie Raila menarik batang konek saya kearahnya dan akupun bergerak kearahnya mcm lembu kena tarik hidung.

‘Sammy suka punggung auntie kan, auntie suka ni” kata auntie Raila sambil memuncung mulutnya kearah batang konek saya.Tanpa disuruh terus auntie Raila masukkan batang konek saya dalam mulutnya, oooh sedapnya, terkinja-kinja badan saya bila lidah auntie Raila main-main batang konek saya, lutut saya rasa lemah mcm tak boleh berdiri dan tangan saya terus pegang tudungnya sambil saya tariknya kesisi agar saya boleh duduk atas sofa.

auntie Raila ikut saja pergerakan saya dengan batang konek saya masih dalam mulutnya dan akhirnya kami berada dalam posisi dengan saya duduk atas sofa terkangkang dan auntie Raila melutut celah peha saya, menghisap batang konek saya. Semakin lama semakin kuat pula hisapan auntie Raila sampai batang konek saya rasa sakit dan saya minta auntie Raila perlahankan hisapannya.

Nampaknya auntie Raila benar-benar suka hisap batang konek saya. saya kemudiannya membongkok atas kepala auntie Raila dan tangan saya menuju ke belakangnya, ke punggung auntie yang masih berseluar itu. Kemudian kedua-dua tangan saya masukkan kedalam seluar getahnya dan mulalah saya meraba punggung auntie yang bulat dan besar itu,sana-sini. Jari-jariku dengan rakus mencelah dicelahan punggung auntie dan mengesel di sepanjang lurah punggung auntie.

Terangkat-angkat punggung auntie Raila bila jariku sentuh hujung atas lurah punggung auntie dan duburnya.saya kemudiannya menolak kepalanya dari celahan pehaku walaupun auntie Raila agak keberatan, dah syok habis tu. auntie Raila menoleh keaatas kearah saya, mata dia dah kuyu. Buat seketika saya rasa mcm powerlah, dan mcm tak percaya pula, auntie Raila hisap batang konek saya, suka habis pula tu. saya kemudian suruh auntie Raila bangun dan didepan saya sekarang auntie Raila berdiri dengan blouse terbuka menampakkan buah dadanya yang putih gebu dan tegang tu, seluar ketatnya membalut susuk bawah tubuhnya yang kelihatan sungguh berisi dan lazat, dan keadaannya yang masih mamakai tudung membuatku rasa horny dan kinky, tak faham, tak faham saya, kalau akulah husband dia, memang saya risau habis.

camana lah husband dia boleh tak fuck dia selalu, mungkin begitulah kalau dah lama kahwin, saya agak.saya masih bersandar disofa dengan kakiku dijarakkan menampakkan batang kote ku yang agak oversize dan sangat keras menegak keatas. auntie Raila tersenyum melihat saya dari atas ke bawah especially batang konek saya yang baru dihisap tadi. “Sammy nak auntie buat apa?” tanyanya apabila melihat saya juga dengan laparnya sedang melihat tubuhnya. Baru saya sedar yang saya dah tak ketar lagi, dah confidence habis.

saya pun menyuruh auntie Raila menanggalkan blousenya dan auntie Raila pun mula buka pin tudungnya, “No,no auntie Raila, bukan tudung, blouse saja” saya menghalangnya. Wajah auntie Raila kehairanan sambil berkata, “Blouse saja?”, “Ya” jawabku pendek. auntie Raila menurut dan menanggalkan blouse dan mencampakkannya keatas meja, phuh, saya tak pernahlah tengok wanita pakai seluar dan tudung saja dengan buah dada menetek tapi saya betul-betul rasa hornylah.Kemudian saya menyuruh pula auntie Raila berdiri mengiring supaya saya boleh lihat susuk tubuhnya dari sisi especially punggung auntie yang sexy tu. Wow, punggung auntie memang menonggeng dan terangkat habis dan shapenya bulat betul.

“Hai, nak suruh auntie modeling ke?” auntie Raila berseloroh, “Oh, auntie, you have the best butt, auntie, tak pernah Sammy tengok punggung sebest auntie punya”, saya meluahkan kekaguman saya. auntie saya menempak pula, “Yela tu”, “Betul auntie, with all my lust” dan saya saya ketawa, auntie Raila pun ketawa bersama. By now saya dah mula stroke batang konek saya sendiri, melihatkan kelazatan susuk punggung dan tubuhnya.Lepas tu saya suruh pula dia pusing membelakangkan saya, auntie Raila ikut saja setiap arahanku dan dia pun pusing menampakkan punggung lebarnya yang masih berseluar, mataku kini terpaku pada punggung auntie yang cantik dipisahkan oleh lurah yang dalam.

Kemudian saya suruh auntie Raila menanggalkan seluarnya dan auntie Raila pun membongkok, membulatkan lagi punngungnya yang pejal dan terus menanggalkan seluarnya menampakkan punggung auntie yang licin, bulat, berisi, gebu dan menonggeng itu, serta-merta saya rasa nak terkam pungggungnya dan jilat habis setiap inci punggung auntie, saya betul-betul excited dengan keadaan ini, rileks,rileks, kata saya. “Ni, tudung ni, bila nak buka, auntie rasa tak kena lah”, tanya auntie Raila, serius. “Tudung, janganla, Sammy syok tengok auntie mcm ni, mcm Ustazah pula, Ustazah Jenifer Lopez yang sexy ” dan saya ketawa kecil. “Sammy ni peliklah, kinky, tak sangka auntie” katanya. Mataku masih menjilat punggung auntie yang lazat itu.Kemudian saya mengesot badanku kedepan, kehujung sofa dan bertenggek disitu.

Kedua-dua tangan saya depakan dan pegang sisi punggung auntie Raila dan saya tarik sedikit kerahku membuatkannya menonggeng lagi. Apalagi, she is in my favourite position, saya pun terus memberikan ciuman demi ciuman di punggung auntie, auntie Raila ketawa geli hati, saya teruskan ciuman bertalu-talu disetiap inci punggung auntie dan kemudiannya saya mula membuat jilatan dikedua-dua belah hemisfera punggung auntie yang lazat itu. “Sammy, Sammy, tak pernah orang buat auntie mcm ni seumur hidup auntie, dahsyatlah Sammy ni, dah biasa ke?” kata auntie Raila.

saya buat tak tahu aje, saya teruskan jilatan saya, hanya seseorang yang tahu kenikmatan punggung wanita sahaja yang akan memahami kesedapan menikmati punggung wanita.Dari jilatan dan ciuman di punggung auntie yang pejal berisi itu saya mula membuat jilatan dilurah punggung auntie pula, mukaku ku sembabkan diantara kedua-dua hemisfera punggung auntie dan lidahku mula memainkan peranannya menjilat sedalam-dalamnya lurahnya yang panas itu sehinggalah jilatan saya sampai kebahagian bawah anunya. Masa tu memang muka saya dah kena sandwich habis dek punggung auntie Raila.

auntie Raila memberi respons dengan membongkok dan menonggengkan lagi punggung auntie, dia dah rasa sedap agaknya. saya boleh rasa tubuh auntie Raila tergedik-gedik kerana jilatan saya di anunya. saya meneruskan jilatan saya yang agresif itu walaupun agak sukar saya bernafas disandwich punggung auntie, nafas auntie Raila pun dah kencang. Kemudiannya saya mengalihkan kedua tanganku dari sisi punggung auntie ke depan, ke buah dadanya, tanganku mengcengkam kedua-dua buah dadanya yang bergayut dan saya ramas mengikut tempo jilatanku. auntie Raila mengeluh sesungguhnya, memang dia dah stim dan mcm nak klimaks. “Sammy, kaki auntie… lenguh but do not stop”, kata auntie Raila tersekat-sekat.

saya tak tahu mcm mana nak position pula tapi yang pasti saya tak boleh stop jilatan ni, auntie Raila dah horny habis ni.saya pun kemudian pegang semula sisi punggung auntie dan saya rebahkan badanku kebelakang, kepalaku disandarkan atas belakang sofa, menarik sekali punggung auntie Raila yang tetap berada diatas muka saya.

auntie Raila faham apa yang saya nak buat dan dia pun bergerak kebelakang dan memijak sofa. Dah in position saya menarik punggung auntie turun dan duduk diatas muka saya dan saya terus menjilat anunya tak henti-henti manakala auntie Raila menyokong badannya dengan meletakan tangannya diatas sofa dan tepi kepala saya. saya memang dah tak nampak apapun sebab punggung auntie Raila betul-betul dah cover muka saya tapi saya boleh rasa auntie Raila terkinja-kinja sambil mengoyangkan punggung auntie atas muka saya. saya dah tak boleh berkata apa-apa tapi saya boleh dengar auntie Raila mengeluh, perlahan tapi berterusan,

“Oh, Sammy, jilat kuat lagi Sammy…Oh Sammy”, semakin lama semakin kuat henyakan punggung auntie keatas muka saya sehinggalah akhirnya punggung auntie itu di henyak dan digoyangkan kiri dan kanan atas muka saya dengan kuat sekali dan suara auntie Raila Cuma asyik kedengaran “Oh, Sammy”, “Oh, Sammy” “Oooooh auntie dah sampaiiii”. Tubuh auntie Raila saya boleh rasa mcm menggigil kesejukan diatas muka saya.auntie Raila dah klimaks, saya rasa klimaks real punya, mungkin dah lama auntie Raila tak klimaks mcm ni. saya, pula, terus terang tak pernahlah saya buat position mcm ini dengan budak perempuan yang saya screw, ni first time tapi saya mcm expert pula, itulah kata auntie Raila kemudian.

Lama juga auntie Raila nak reda, saya biarkan dia duduk atas muka saya sampailah saya rasa badannya tersentak sikit-sikit saja. Akhirnya dia pun bangun dan duduk tersandar disebelah saya yang tercungap-cungap bernafas, auntie Raila tersenyum melihat saya dan berkali-kali kata, “Tak sangka ye” “Sungguh tak sangka, hebat”, saya pun senyum dan berseloroh, “Mestilah”.Kemudian saya pun bangun dan nak baring atasnya, saya dah tak tahanlah, nak fuck anu yang baru saya jilat tadi tapi auntie Raila pegang batang konek saya yang berdenyut-denyut tu dan menghalang saya dari memasukkannya dalam anu dia.

saya pun kehairanan, auntie Raila faham apa yang nak saya buat dan dia berkata, “Sammy, auntie rasa tak sedap hatilah kalau Sammy nak masuk, entah kenapa, Cuma auntie tak boleh lagilah” dan saya mengangguk, agak kecewa juga. Melihatkan reaksi wajah saya, mungkin auntie Raila faham kekecewaan saya dan berkata, “Bukan auntie tak nak,

auntie nak sangat Sammy masuk auntie, tapi auntie rasa tak boleh, seumur hidup auntie Donnylah lelaki selain dari Uncle yang pernah sentuh auntie dan Sammy memang hebat, memang auntie nak sangat” saya dengar dan diam sahaja kononnya kecewa sangatlah tu, tangan auntie saya masih memegang dan mengusap perlahan batang konek saya yang tak henti-henti berdenyut tu.Sebenarnya saya tak kisah pun sebab saya minat permainan seks lebih dari fucking, jadi saya pun nyatakanlah pada auntie Raila, “Oklah auntie, Sammy pun rasa tak tergamak juga nak masuk dalam auntie”, “Kenapa?” Tanya auntie Raila dan dengan wajah serius saya menjawab.

“Takut auntie Raila tak tahan, menjerit kang” dan saya ketawa besar. merah padam muka auntie Raila, “….alah, macamlah dia punya besar sangat, masuk tak rasa apapun” perli auntie Raila dan tangannya memicit kuat batang konek saya, saya terjerit kesakitan, “hah, cakap besar baru kena picit dah meraung” kata auntie Raila sambil tersenyum, kemudian saya menambah, “auntie buatlah apa yang auntie nak buat, Sammy tak kisah”. auntie Raila diam sejenak dan memandang saya, “Sammy, kalau auntie masturbate Sammy, boleh tak?…………… auntie nak tengok Sammy bila klimaks” tanya auntie Raila.

saya mengangguk setuju.auntie Raila pun merapatkan dirinya sebelah saya dan duduk mengadap sisiku, tangan kanannya yang sedang memegang batang konek saya tidak dilepaskan sejak tadi. Kemudian auntie Raila tunduk kebawah, kearah batang kote ku dan mula mencium dan menjilat pehaku menuju kerah batang konek saya. saya kegelian sungguh dek lidahnya yang panas. Jilatannya diteruskan tanpa henti sampailah ke telur saya, dijilatnya dengan lahap telur saya, batang konek saya berdenyut lagi hebat dan akhirnya auntie Raila menjilat seluruh batang konek saya dari pangkal sampai ke hujung. auntie Raila tidak menghisap batang konek saya cuma menjilatnya, rupa-rupanya kalau orang perempuan jilat bahagian batang orang lelaki,

memang sungguh mengasyikkan. auntie Raila terus menjilat buat beberapa lama sehinggga batang konek saya terasa berdenyut dan tergerak-gerak mcm nak pancut dan dia pun berhenti sambil memandang keatas arahku, “Nak pancut?” tanyanya dan saya mengangguk dengan nafas tercungap sedikit.emudian auntie Raila pun kembali duduk disisiku, “Hai, macammana ni, baru sekejap dah nak pancut, kata sampai orang terjerit-jerit” sindir lagi auntie Raila. saya tersengih saja dan berkata, “auntie Raila hot sangat, tengok pun dah nak terpancut”, “yelah” jawab auntie Raila, “auntie masturbate ye?” tambah auntie Raila sambil melihat wajahku untuk persetujuan. saya mengangguk dan saya pun melunjurkanlah badan saya agar punggungku berada di hujung sofa dan kepala ku disandarkan dibahagian atas sofa. dalam posisi ini batang kote ku yang keras dan agak besar tu tertojol sepenuhnya keatas.

auntie Raila merenung saja pada batang konek saya tu, mungkin terfikir macammana nak lancapkan saya agaknya. “auntie ambil krim ye” katanya dan saya angguk saja, dalam hati berdebar-debar menantikan kenikmatan yang bakal tangan auntie saya berikan. auntie Raila pun bangun dan berjalan kearah meja, mataku merenung tajam lenggokan punggung auntie yang amat sexy dan lazat itu, lagi memberangsangkan saya melihat auntie Raila berjalan bogel tapi masih bertudung, sampai di meja auntie Raila, sengaja aje dia menonggeng nak ambil baby oil dari lacinya, dahlah tu, dia jeling belakang tengok saya pula. saya pun berseloroh lagi, “Hai, dahlah keras bagai nak rak ni, tonggeng pula, nanti adala yang tak boleh duduk seminggu tu”, auntie Raila membalas, “Tiga minggu keras takpe, takkan satu minit dah tak tahan, sabarlah sikit”.Setelah mengambil baby cream, auntie Raila dengan tersenyum-senyum melihat batang konek saya kembali duduk disebelah saya.

Dia pun memicit krim ketangannya dan saya mencelah, “Jangan banyak sangat auntie, licin sangat tak sedap” dan auntie Raila berkata, “Amboi, tahu sedap dan tak sedap, ni tiap-tiap hari buat kerja la nampaknya”, kemudian auntie Raila dengantangannya yang berkrim itu pun memegang batang konek saya, phuh, batang konek saya yang panas bila terkena krim yang sejuk, terangkat punggung saya, auntie Raila ketawa kecil, “sabar, sabaaaar!” katanya.

auntie Raila pun mulalah menggerakkan tanganya atas dan bawah batang konek saya, melancapkan batang konek saya. Terasa nikmatnya, sungguh berbeza melancap sendiri dengan dilancapkan oleh orang lain. Tangan kanan saya kemudian saya masukkan melalui belakangnya dan memegang buah dada kanannya dan perlahan-lahan saya mula meramasnya. Sambil melancap batang konek saya auntie Raila menyandar pada sofa dan memerhatikan saya nak tengok reaksi saya. Melecap melecup bunyi lancapan yang dibuatnya, semakin lama semakin laju dan secara automatik punggung saya terangkat-angkat seperti nak fuck tangannya.

saya sememangnya bila melancap atau dilancap, memang tak dapat kawal diri, kenikmatan yang saya rasa akan diterjemahkan dengan perbuatanku samada terkinja-kinja penuh nikmat atau mengeluh.Melihatkan reaksi saya auntie Raila mempercepatkan lagi lancapan tangannya manakala tanganku dengan kuat sekarang ini meramas dadanya, saya mulai mengeluh tanpa kawal, “Oh, auntie, fuck me fucke me Oh sedapnya” berulang kali.

auntie Raila pun saya tengok dah stim habis dengan perbuatannya. auntie Raila terus melancap saya dengan agresifnya, sebelah tangannya dimasukkan dibawah pinggang saya dan dia turut sama menolak punggung saya keatas. Agak lama juga auntie Raila berhempas pulas melancapkan batang konek saya, dia pun bertanya kepenatan, “Belum lagi?” sambil merenung batang konek saya tanpa lepas, “dekat dah, kuat lagi auntie, need more”, jawab ku dan serta merta saya rasa tangan auntie Raila mcm lipas kudung turun dan naik sepanjang batang konek saya dengan laju sampailah saya dah rasa nak terpancut dan saya mengeluh kuat,

“auntie, auntie, yes,yes, yes, kuat, lagi, lagi, do not stop”, badan saya bergeliut mcm cacing kepanasan, memang saya panaspun, peluh mencurah-curah.Akhirnya saya pun tak dapat tahan diri saya dari sampai ke kemuncak klimaks, badanku bergetar dengan hebat sekali dan tanpa dapat dikawal lagi batang kote ku memancutkan tinggi diudara seperti suntikan demi suntikan air maniku, jarang saya terpancut sebegini kecuali saya benar-benar horny.

Walaupun saya dah terpancut auntie Raila tetap memainkan batang konek saya sehinggalah saya benar-benar settle down. You know what, lepas saya pancut, secara tiba-tiba saya rasa mcm malu melihatkan keadaan saya, yelah dipangku oleh seorang wanita yang sedang melancapkan saya, tak pernah saya berada dalam keadaan ini, tapi rasa tersebut sekejap saja dan saya kembali biasa. saya lihat pehaku dan sofa basah dan tangan auntie Raila juga dibasahi oleh air maniku.

auntie Raila tersenyum lebar pada saya dan berkata, “Tak sangka kau mcm ni Sammy, kalau auntie muda dan solo lagi, auntie akan buat apa saja untuk Sammy” dan saya menjawab sambil ketawa, “No problem auntie, sekarang pun boleh, kecil tapak tangan, batang Sammy boleh tahan” dan auntie saya menjentik batang kote ku yang dah mula lembek, “Teruk la Sammy ni, hah dah lembek pun” kata auntie Raila sambil memegang batang kote ku yang terkulai mulai layu. “Kata boleh dua tiga round sekali, ni dah lembek ni, mcm mana”, perli auntie Raila.

Berdesing juga telinga saya dengar tapi saya kena akuilah dengan auntie Raila ni saya puas habis dari segi mental dan juga fizikal dan saya pun menjawab, “Entahlah auntie, mungkin auntie ni hebat”. “Oklah Sammy, pakai baju cepat, nanti orang masuk kedai, entah ada yang dah masuk tak sedar” kata auntie dan bergegas dia bangun, mencari tisu dan mengesat kesan air maniku ditangannya. saya masih tersandar keletihan dan cuma memerhati auntie Raila menyarung kembali pakaiannya, surprisingly tudungnya masih intact. “Ala Sammy, cepatlah” kata auntie lagi bila melihat saya masih berbogel dan saya pun bangun dan pakai pakaian saya. Selesai berpakaian auntie Raila menghampiri saya dan memeluk saya.

tangannya digosokkan diatas batang konek saya dan dia berkata, “Thank you Sammy, ni best ni” sambil memicit batang kote ku. “Boleh buat mcm ni lagi ke, auntie?” tanyaku serius sambil saya meramas punggung auntie yang pejal dan auntie Raila menjawab, “Entahlah Sammy, auntie takut terlajak. auntie tak pernah mcm ni…… tapi kalau betullah ada somebody else yang nak all the way dengan auntie, I do not mind if it is you, ikhlas Sammy, anyway kalau Sammy nak tembab auntie, tembablah” dan auntie Raila ketawa kecil.Lepas tu memang setiap hari saya ramas atau tembab punggung auntie Raila.

Main mcm haritu memang taklah kecuali dua kali saja iaitu pada malam sebelum saya berangkat ke universiti, orallah, apalagi dan kali terakhir seminggu sebelum saya berkahwin. Itupun saya kena rayu habis dekat auntie Raila.Terus terang saya katakan memang saya tak boleh lupakan kenikmatan yang saya rasa dengan auntie Raila even sampai sekarang, bila saya tengok wanita yang berumur serta merta saya akan rasa horny. So semuanya ini rahsia yang saya dan auntie Raila saja tahu.So itulah yang nak saya kongsi, bagi setengah orang mungkin biasa aje tapi bagi saya, ia telah menghantui saya sampai sekarang.
Kisah Punggung Auntie di Jolok Batang Kote Aku ***
Kisah Punggung Auntie di Jolok Batang Kote Aku, sex story , cerita seks incest, cerita lucah melayu best Kisah Punggung Auntie di Jolok Batang Konek Aku, punggung auntie sedap dijolok pancut dimulut, cerita malay siot sedap punggung auntie, porn, erotic novel sex, Kisah Punggung Auntie di Jolok Batang Kote Aku



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/