Cerita Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang

Cerita Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang | saya Hirna. berambut hitam, kulit putih, tinggi 150cm, berat 40kg dan berwajah melayu+jepun. Sememangnye sebagai seorang perempuan mereka tidak akan sukakan segala perkara tentang sex. Tetapi cerita lepas membuatkan saya "gile" lebih teruk dari lelaki. Ceritanya begini.

saya sibuk belajar ketika itu untuk spm. Permulaan detik study ini telahpun bermula sejak saya di tingkatan empat lagi. Memandangkan prestasi ku semakin baik dan static di tempat peertama di dalam kelas sains biologi.

mama mula melonggarkan kebebasanku. Suatu malam sabtu, Siti menalifon saya dan mengajak saya "overnight" di rumah Sophie di bandar Ipoh. Untung saya malam u mama beri kebenaran pada saya.

Kami tiba di rumah Sophie tapat pada jam 9. 30 malam. Siti dan saya masuk ke dalam rumah itu dengan selamba seperti selalu. Orang tua Sophie takde rumah malam ni.

Mereka ke Terengganu. Malam itu kami terus belajar sehingga larut malam. Study dengan diaorang ni senang. Pandai-pandai laa katakan. Kalau tak tau pun boleh tanya kat abang Zulhan.

Kami berhenti malam itu selepas semua dah mula menguap. Kami turun dulu ke dapur untuk supper. Abang Zulhan ada kat dapur tengok tv kecik. Sebelum tido kami citer-citer dululah pasal macam-macam.

Masa tulah saya tau yang dia dua orang ni lesbian. Terang-terang mereka bercumbu depan saya. saya terpaku. Mereka cium-cium dari bibir, tekak, telinga, bahu dan buah dada.

Makin lama mereka kian stim antara satu sama lain. Sophie menjilat buah dada Siti dengan penuh syahdu. Putingnya digigit-gigit. Siti mengerang kesakitan dalam asyik. Sophie kemudiannya terus membaringkan Siti dan membuka terus gaun tidur Siti.

Cerita Sex Cerita Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang

(Kami semua suka pakai gaun waktu malam). Sophie menggigit panties Siti dan menariknya kebawah agar terbuka. Siti pula hanya merelakan diri. sambil mereka bermesra Sophie memandang-mandang saya.

saya cepat-cepat lari keluar dan turun ke bawah. saya sebenarnya dah stim dah saya takut akan terjebak dengan mereka. Di bawah saya duduk di ruang rehat di depan tv sambil memegang pepek ku.

Kemudian Abang Zulhan masuk. "Buat ape kat sini? " "Saje je. boring laa" "Dah habis belajar? " "Sudah" kami terdiam seketika. saya mencari idea untuk berbual. "Buat ape sorang-sorang kat bawah ni? " saya memulakan semula perbualan sambil menekan-nekan butang remote control tv.

Belum lagi sempat Abang Zulhan nak bukak mulut. saya tertekan butang 'play' pada video. Sebuah filem lucah terpapar di kaca tv. Muka Abang Zulhan pucat dalam malu.

Dia langsung tak berkata apa-apa. Kami terus diam dan menonton filem itu. Nak pecah rasanya buah dada ni tahan stim. saya kemudian menoleh pada Abang Zulhan yang agak rapat disebelah saya.

Abang Zulhan terus memegang saya dari pipi ke belakang telinga dan terus meletakkan bibirnya pada bibir saya dan terus mengulum lidah ini. saya stim dan terpaku. Aband Zulhan tersenyum dan merapatkan lagi bibirnya.


Cerita lucah Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang
  • saya terus bangun dan berlari menaiki tangga. Abang Zulhan menyambar tangan ku dan menarik saya kembali ke coutch panjang di depan tv. Abang Zulhan menghimpit saya dan terus mengulum lidah ku.
  • Perlahan-lahan Abang Zulhan menarik skirt gaun tidur ku dan terus meraba pepek ku. saya sudah tidak berdaya berlaku apa-apa lagi selain dari hanya merelakan diri dan menikmati keindahan dunia ini.
Abang Zulhan bangun dan bertelanjang. saya tergamam. Susuk tubuhnya cukup nenarik dengan perhiasan bersaiz cemerlang. 6 inchi lebih rasanya. Abang Zulhan menarik saya yang masih berbaju tanpa apa-apa dari pusat ke bawah untuk mengulum penis nya.

saya terus melakukannya secara spontan. konek nya ku kulum-kulum sambil menjilat testisnya yang cantik tergantung di bawah penis nya. Perlahan-lahan saya bangun sambil muncium tubuhnya yang sasa itu.

Kemudian saya menolak Abang Zulhan ke couch dan duduk di atasnya dengan menggesek-gesekkan pepek ku dengan penis nya sambil bercumbu-cumbu. Abang Zulhan bangun dengan kalinya masih terlentang dan saya masih di atasnya.

cite lucah, Cerita Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang, citer sex Malaysia, Kisah faraj adik dihenjut abang, cerpen blue best cerita melayu faraj adik

Cerita Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang


Abang Zulhan membuka baju tidurku yang 75% sutera. Dia mengucup-ngucup lurah di antara bukit-bukit dara ini sambil membuka kancing bra ku. Maka terserlahlah buah dada yang kian lama menegang dan bertambah pejal.

Abang Zulhan mencium, menjilat buah dada ku dengan penuh asyik. saya mula mengerang. Abang Zulhan semakin agresif. Dia memegang pinggangku dan membaringkan saya. Abang Zulhan cium saya dari bibir ke bawah.

saya dapat rasakan kebasahan pada pepek ku. Hujung hidung Abang Zulhan akhirnya sampai ke burit ku. Dia membuka bibir burit ku dan menjilat biji pada organ itu.

saya menjerit. Nikmat dunia ini tidak dapat saya tahan. Abang Zulhan menggangkangkan saya dan memasukkan penis nya kedalam burit ku. Semakin lama semakin laju asakannya. Akhirnya Abang Zulhan mengeluarkan penis nya dan memancut di mulut ku.

saya terus mengulum-ngulum penis nya sehingga maninya 'halted'. Abang Zulhan terbaring di sebelah ku dan membisikkan kata "I like ur way! " dan kami terus tertidur di atas sofa itu sepanjang malam.

Keesokkan pagi, saya bangun awal dan menyiapkan diri. Siti dan saya pulang sebelum jam 12. Selepas itu kami selalu overnight di rumah Sophie. saya mula berjinak-jinak dengan lesbian sejak abang Zulhan ke Australia untuk belajar.

Pastinya Abang Zulhan dapat tubuh wanita aussie yang lebih menarik dari saya di Sophie tapi kami tidak pernah tinggal masa untuk bersama sekiranya Abang Zulhan pulang bercuti.
Cerita Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang ***
Cerita Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang, sex story , cite lucah, Cerita Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang, citer sex Malaysia, Kisah faraj adik dihenjut abang, cerpen blue best cerita melayu faraj adik, porn, erotic novel sex, Cerita Melayu Faraj Adik Dihenjut Abang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/