Menujah Pepek Isteri Orang

Menujah Pepek Isteri Orang | Sudah berminggu-minggu merancang percutian keluarga berkebetulan ngan suami akan ada simposium di sana. Baru minggu lepas dapat tahu peperiksaan penggal-Akbar, anaknya ditunda seminggu dari jadual asal peperiksaan yang sepatutnya pada minggu lepas.

Terpaksalah kini membatalkan saja rancangan asal mahu anak-anak turut ikut sama. Kali akhir kami sekeluarga bercuti ke sana. Ketika itu Akbar, anaknya masih belum bersekolah tadika pun.

Mulanya Sandra tidak mahu ikut. Suami tidak mahu kesaorangan kerana sudah merancang dari awal akan pergi bertemankan keluarga. Lagipun hanya sejam perjalanan memandu dari rumah, apa-apa hal boleh balik hari, sudahnya Sandra ikut jugak. Sebagai ganti cuti berbulan madu yang sudah lama tertangguh. Hehe.. Konon..

Bertolak selepas pukul tiga kerana suami banyak urusan di pejabat. Sepulangnya dari Genting, suami akan ke Tasik Bera pula. Sandra tidak ikut ke Tasik Bera kerana kata suami, kali ini rombongan ekspedisi tidur berkemah dalam hutan. Rombongan Ekspedisi Saintifik Tasik Bera.

Sebelum bertolak ke Genting, suami urus bayar bil telefon dan letrik. Biasanya sebelum berjalan berpergian meninggalkan anak-anak di rumah, selain memastikan bekalan makanan, memastikan jugak semua bil beres berbayar. Belikan Nasi Lemak, Ayam Masak Sambal dan Rendang Daging untuk lauk makan tengah hari dua orang anak yang tinggal di rumah. Sandra tidak makan sebelum mula berjalan kerana kenyang makan semalam. Biasanya bila kenyang semalam belum habis, Sandra hanya bersarapan pagi-minum satu mug Nescafe panas.

Oklahh.. Bertolak selepas pukul tiga petang. Seperti biasalah, berpesan itu ini kepada Sandra dan Akbar, memeluk cium selamat tinggal dan jumpa lagi untuk anak bongsu putera tunggal kesayangan. Berat hati meninggalkan anak sedang minggu periksa. Anak-anak pula, sesekali ibubapa berpergian, suka, merdeka sekejap. Sesekali tidak ada mata mengawasi. Boleh berlama di hadapan TV dan komputer.

Perjalanan bermula dalam cuaca terang benderang. Sepanjang perjalanan Sandra bercerita itu ini, hanya menoleh pandang kawasan rumah Pak Long di sebelah lebuh raya, pandang kawasan perumahan Idah di Ampang, ramai sepupu-sepupu Sandra bermukim di situ, tahu-tahu kereta sudah pun tiba Plaza Tol bersebelahan satu kampus universiti mengingatkan pada Dizan. Biasanya perjalanan bercuti atau berkereta berpergian-musafir, antara saat-saatnya suami bermood relaks ceria. Saat-saat berborak bercerita itu ini, bergurau senda, Sandra pot pet pot pet bercerita.

Suami beriya-iya mahu berhenti makan di Kawasan Rehat Genting Sempah. Menurut suami, mahu makan Sup Ekor. Satu kedai makan di kawasan rehat ini menjual Sup Ekor dikatakan bersesuaian citarasa suami. Kami tiba Genting Sempah pada pukul 4.15 petang. Satu jam perjalanan memandu dari rumah.

Seperti biasa, setiap kali berhenti rehat di kawasan rehat di tepian hutan simpan Gombak ini, kami memilih makan di satu gerai makan Mamak. Sebenarnya ini semua bermula kerana kedai makan paling hujung ini paling mula dijumpa-lihat selepas tangga. Kebetulan makanan terjual pun boleh tahan, selalunya kami singgah makan di hadapan kedai makan ini sahaja.

Suami ngan Sup Ekor Lembu. Sandra makan nasi putih berlauk Ikan Sembilang Goreng Bercili dan Kari Ikan yang sedap enak cukup rasa karinya. Sayurnya hanya kacang bendi gulai kari ikan. Seperti biasanya kalau makan di luar, Sandra suka ambil telur masin. Menambah selera makan, sedikit Sambal Belacan yang pedasnya hingga merahlah jugak mata. Walau gemar makanan pedas, Sandra tidak kuat tahan pedas. Suami pun boleh tahan kuat pedas.

Minum Nescafe panas yang dibancuh kacau. Kalau minum Nescafe di luar, Sandra gemarkan Nescafe gaya kedai kopi dulu-dulu atau kopitiam, susu tenggelam didasar cawan untuk dikacau sebelum diminum. Selesai makan berawal pukul lima, meneruskan perjalanan ke destinasi dituju. Terlajak sedikit melepasi simpang ke hotel.

Dua kali pusing kerana mencari pintu lobi hotel. Suami mulanya tidak percaya bila Sandra katakan satu pintu utama ini lobi hotel kerana pintu lobinya kelihatan sederhana tidak selazim hotel dikategori lima bintang. Kawasan masuk ke kompleks hotel pun sederhana saja. Sederhana bagi hotel berkategori begini. Lainlah kalau dilabel hotel tiga bintang. Tidak begitu indah pepohon taman hiasan. Apa pun bersesuaian ngan tema golf and country resort.

Cerita Lucah Menujah Pepek Isteri Orang

Ketika melalui hentian shuttle bas untuk ke puncak genting, kelihatan ramai wanita berderetan menunggu bas mahu ke puncak genting. Menoleh pandang jugak tetapi tidak ada warga kolej yang dikenali. Suami berurusan check-in. Sandra menunggu duduk dalam kereta yang di letak betul-betul di hadapan anjung lobi. Sepanjang masa Sandra menunggu, nampak beberapa orang warga kolej suami. Ada dalam dua tiga orang lelaki, seperti biasa nampak, pandang-pandang kereta kami dan menoleh lebih dari sekali ngan wajah berkata-kata mengikut andaian kita.

Lamanya menunggu. Hai, terus bersimposium ke? Hampir setengah jam kemudian, baru suami kita datang. Betul seperti disangkakan. Suami sempat lagi pergi menjenguk dewan di mana simposiumnya sudah pun bermula. Menjenguk dengar sekejap ceramah oleh seorang profesor.

Suami mencari tempat letak kereta, Sandra turun dulu dan menunggu di lobi hotel. Biasa-biasa saja persekitaran lobi bangunan hotel tinggi bagai pagoda ini. Bilik kami di tingkat 19. Masuk saja bilik, suami beritahu bilik tiada pendingin udara kerana resortnya sudah di tanah tinggi. Cuaca sedang panas petang, bilik mengadap matahari petang, tanpa pendingin udara, boleh tahan panasnya. Tidak berani buka tingkap luas melebar kerana tingkap tanpa gril, seriau/takut kalau tingkap dibuka luas, bilik di tingkat tinggi, hotel di atas tanah tinggi.

Walau biliknya besar lapang ngan dua katil king size, tanpa peti ais, TV, tiada radio [macamlah kita mahu dengar radio], tiada talian internet, suami kembali semula ke dewan simposium selepas hantar Sandra, melengung Sandra seorang.

Baca majalah dan surat khabar. Surat khabar bercerita kisah mahkamah paling hangat hari ini, kes bunuh seorang gadis berusia 22 tahun di sebuah kondominium mewah. Hari ini pendedahan pengakuan mengejut seorang teman serumah lelaki bukan Melayu berkaitan status kerja sambilan. Alahai, bagaimana berkecai remuk redamnya hati keluarga.

Menelefon Akbar beritahu tidak rugi Akbar tidak ikut. Hotelnya sederhana. Biliknya sederhana, tiada air-cond, tiada peti ais, perabut lama-lama. Akbar menjawap, Mak bukan duduk kat Awana ke? Dalam hati tersenyum lucu. Ai, mcm perli je budak ni. Akbar walau tidak cerewet, suka tinggal di hotel lima bintang lawa-lawa classy seperti Hotel KL.

Kunci pintu bilik rosak kunci rantainya, membuat-kan Sandra hanya masuk bilik air bila suami kembali ke bilik hotel selepas pukul enam. Malas menukar bilik kerana hotel sudah penuh ngan para peserta simposium. Selain simposium ini, khabarnya ada dua lagi program lain. Satu daripadanya menurut suami, program anjuran universiti.

Menjelang Maghrib, suami menggunakan laptop, urusan menulis lapuran penyelidikan, sambil menonton satu siri drama TV, cerita Cina banyak adegan Kungfu dan berlawan pedang. Selepas Maghrib, suami hadir majlis makan malam pembukaan simposium. Tinggallah Sandra seorang diri dalam bilik dan seperti petang tadi, melengung seorang. Rimas dan mati kutu pula rasanya. Teringat pada anak-anak di rumah.

Sesekali memandang keluar jendela. Pemandangan sekitar kawasan hotel memanglah cantik berpanorama hutan hijau dan padang golf. Hanya pandangan mata lebih bersaujana mengadap-pandang ke atas atau setara paras mata bukannya ke bawah kerana kawasan resort ini terletak di tengah kawasan menuju pun-cak Genting nun menggapai awan. Fikiran Sandra mengamit kisah masa lalu.. Di kawasan seperti inilah dia terpaksa memberi kata putus-bukan Genting tetapi Cameron Highlands.. Sandra kena reject Dizan dan Sandra tidak boleh terima cinta dia sebab Sandra sudah bertunang.

Candle light dinner, bunga-bungaan dan good parfume menjadi suasananya.. Diaturkan oleh Dizan. Romantik sekali.. Hati Sandra sebak.. Tetiba sahaja wajah Dizan berada di depan matanya.. How nice if Dizan would be here.. Dalam dalam atmosfera dan suasana sebegini semula.. Sandra tahu dia sayang malah cintakan Dizan waktu itu, malangnya Sandra silap dia adalah tunang suaminya sekarang dan akan bernikah-demi keuarganya Sandra terpaksa menolak Dizan dan meneruskan pernikahan ngan suaminya sekarang. Akibat dari tindakannya itu Dizan meneruskan studynya sehingga selesai PhDnya.

Sandra ini memang lemah ngan Dizan. Ada soft sport pada lelaki ini. Namun disebabkan Sandra sudah bertunang, Sandra kena tegas. Apapun setback ngan tunang, Sandra kena menerima semuanya.

Sandra ni tidaklah tinggi 165cm 48kgs.. 36D 30 38.. Payudara besar, bibir jongket sikit, hidung mancung, bibir seksi kata Dizan dan suami Sandra suka.. Hehehe..

Marriage Sandra oklah jugak.. Sudah dapat dua cahaya mata. Sandra tahu ada beberapa kelemahan ngan suami namun Sandra terima dia seadanya walaupun jauh di lubuk hati dan rasa, Sandra tersiksa. Malu Sandra nak cakap-cuma Sandra tahu Sandra masih tidak tahu nikmat kasih sayang bersuami. Benar nikmat beranak Sandra tahu dan menyayangi zuriat itu, namun keper-luan diri Sandra sendiri tiada langsung.

Apapun plan berbulan madu kali kedua ngan suami selalu tidak terpenuhkan. Sandra tahu kalau suami bersimposium-no waylah suami akan balik ke bilik ngan cepat. Itu sudah kebiasaan sebab Sandra jugak mcm itu.

Dalam suasana begini I miss Dizan.. Really.. Jujur benar Sandra kena akui he is a great lover. Maaf atas kecurangan Sandra-Sandra tidak dapat elakkan. Sandra merasakan Sandra menjadi wanita dalam permainan Dizan. Tidak ngan suami. Kejadian dan peristiwa itu berlaku kebetulan setelah sekian lama tidak bertemu, kami bertemu dan berlanjutan sehinga kami memadu kasih. Nyata apa yang Sandra inginkan selama ini dipenuhi oleh Dizan. Barulah Sandra tahu akan kebolehan Sandra yang sebenanya dan keupayaan Sandra menikmati kasihsayang dan persetubuhan ngan Dizan.

Pintu adjoining room di buka.. Sandra mengalihka pandangannya ke pintu yang menghubungi biliknya dan bilik sebelah.. Sandra terkejut.. Teringatkan dia.. The devil is there.. Berdiri tercegat meman-dang tepat ke Sandra. Bingkas Sandra bangun mendapatkan Dizan di depan Pintu lalu Dizan menarik masuk ke biliknya dan mengunci pintu itu rapat.

"I miss u love.. Rindu ka u," Sandra memeluk Dizan lalu mereka berkucupan, bertukar dan mengulom lidah sambil menyedut dan menelan air liur anara satu sama lain.
"Masa terhad sayang," belai Dizan menyepuh wajah Sandra yang manis ketika mereka sudah berbaring di atas katil.
"Nanti husband you balik terlepas kita. "

Menujah Pepek Isteri Orang certia seks menujah pepek isteri orang bontot tonggek isteri orang menujah lubang isteria orang

Menujah Pepek Isteri Orang


Pantas Sandra berbogel ngan bantuan Dizan menanggalkan pakaiannya. Dizan jugak sudah menanggalkan piyama yang dipakainya.

"I rindu ini sayang," elus Sandra memejamkan mata menjilat pangkal batang pelir Dizan sampai ke kepala kote yang membengkak besar mcm kepala ular tedung.
"I rindu pepek uu Sandra.. " elus Dizan sambil mengulom clit Sandra yang panjang terkeluar. Sandra mengeliat dan mendesah. Mereka dalam posisi 69.

Sandra rakus mengulom batang pelir Dizan, dia tahu batang pelir itu tidak bleh habis dikulumnya. Dia tetap menjilat kepala kote Dizan dan memainkan lidah di mulut kecil kat kepala kote itu. Sandra teringat bagaimana dia menangis menerima punai Dizan yang besar, panjang dan keras itu ke dalam lubang pepek nya.. Sakit sedap.. Sakit sedap dan seluruh batang Dizan masuk ke dalam lubang pepek nya berendam di telaga madu pepek nya. Dia rasa melecet dan senak serta sendat menerima keperwiraan Dizan masa itu. Dan pada waktu itulah dia mengalami multiple orgasm yang amat banyak membuatka dia fana dan keletihan. Ditambah ngan foreplay Dizan di lubang pepek dan pepek nya begitu lama.

Kini dia menikmati permainan Dizan semula. Untuk waktu yang tidak lama. Tetapi mencukupi. Lama atau tidak lama Sandra akui dia letih. Namun letih yang cukup nikmat.

Bila Dizan mula menghenjut ngan pelir nta terhubus keras menerjah masuk ke dalam lubang pepek nya, Sandra menjerit haslu dan uat, mencakar belakang tubuh Dizan, mengigit dada Dizan, mengelinjang, memulas ke kiri dan ke kanan, berkerut wajah, juling mata, kejantanan Dizan berendam dalam dakapan pepek nya yang sudah mengemut dan memijit batang Dizan sekuat-kuatnya membuatkan Dizan terus mempompa dan merodok batangnya menganjal uri pepek Sandra.. Sandra menjerit-jerit kuat.. Menerang kuat.. Dan mengoyangkan punggungnya ke depan dan kebelakang menerima pelir Dizan yang maju mundur menujah lubang pepek nya.

"Aduhh.. Makk.. Aduhh.. Makk.. Sedapp, oo Dizan.. Fuck me hard.. Arghh.. Arghh," racau Sandra menerima henjutan Dizan dalam posisi doggie.

Sandra mengecilkan dirinya menjongketkan punggungnya menerima hentakan pelir Dizan dari belakang dan Sandra mengerakkan punggungnya ke depan dan ke belakang, merasakan kegemukan batang pelir Dizan memenuhi lubang pepek nya yang sudah berair dan berlendir.

"Sayangg I tidak tahann.. Sayang.. Your big cock kills me.. Make me wild.. I tidak puas ngan suami I sayangg.. Puaskan I Nnn.. Araghh.. Ooo.. Arghh, Dizan i kuarr," jerit Sandra sambil punggungnya di maju dan mundur untuk menerima belalai Dizan yang besar panjang dan keras itu yang bagaikan nak merabak lubang pepek nya.

Pantas Dizan mencabut punai nya lalu meminta Sandra baring dan mengangkangkan kakinya. Dizan melihat pepek Sandra tersengeh ngan air melelh keluar, lalu Dizan menghunjam punai nya ke dalam lubang pepek Sandra. Sandra menjerit kuat, mendesah, meracau sambil sama-sama melayan selera Dizan yang kini menghentakkan pelir nya masuk dalam lubang pepek Sandra, membiarkan Sandra mengemut dan mengoyang punggung menerima kehadiran batang Dizan sepenuhnya di lubuk madunya.

"Ohh Dizan Ohh Dizan.. Gelii.. Sedapp.. Makk, arghh, urghh.. Besshh Nnn, Fuck me hard sayang," rayu Sandra dan Dizan memenuhi permintaan Sandra yang manja.
"Nnn i kuarr lagii.. "
"O yess ayang, O yess," suara Dizan tenggelam timbul dalam semput dan cunggapnya, "I jugak sayang.. I kuarr.." jerit Dizan sambil meramas buah dada Sandra yang menegang itu.

Dan Dizan melepaskan spremanya dalam lubang pepek Sandra ngan beberapa das tembakan yang memancutkan manisnya mengenai dinding uri, yang membuatkan Sandra lembik dan merasai air mani Dizan yang panas mempusari telaga madu dalam pepek Sandra.

"Hmm ayangg.. Tq. U give me a good fuck. I puas sungguh. Letih sayang," kata Sandra sambil mengoi-ngoi.

Dizan membelai Sandra sedangkan kotenya masih berdenyut-denyut dalam lubang pepek Sandra dan Sandra masih mengemut batang Dizan ngan dinding pepek nya. Sandra membersihkan dirinya ngan mandi semula. Dia sudah berada di biliknya. Badannya lesu dan sengal pegal linu.

Suami pulang lewat selepas pukul sebelas. Berlakun Sandra memberitahu suami yang dia jemu betul duduk seorang dalam bilik besar. Kata suami, kalau Sandra jemu sangat, esok dia boleh hantar Sandra balik ke rumah. Lega mendengarnya tetapi masih berfikir-fikir jugak samada esok mahu balik atau tidak. Kasihan pula pada cik abang terpaksa berulang-alik dalam kesibukan bersimposium.

Bermulalah percutian ngan Dizan memuaskan Sandra dan Sandra tetap akan dapat menikmati punai Dizan di lain masa. Buat masa ini Sandra berdua ngan suami berada di resort tanah tinggi berpanorama awan putih kelabu berkepul-kepulan yang seakan boleh digapai tangan namun sebenarnya hanya dekat pada pandangan mata. Sandra cuba memberikan kebahagiaan atas katil kepada suaminya, walaupun suaminya tidak semampu dan sehebat Dizan.
Menujah Pepek Isteri Orang ***
Menujah Pepek Isteri Orang, sex story , Menujah Pepek Isteri Orang certia seks menujah pepek isteri orang bontot tonggek isteri orang menujah lubang isteria orang, porn, erotic novel sex, Menujah Pepek Isteri Orang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/