Perempuan Liar Kuat Seks, Cerita Lucah

Perempuan Liar Kuat Seks | saya mcm lelaki lain jugak yg tak tahan melihat gadis yg sexy. Apa lagi melihat buah dada yg besar dan tegang. Selalunya saya akan memuaskan diri dengan melancap seorang diri. Tengok saja gadis sexy, kote saya akan tegang dan hujungnya terus berlendir.

Tetapi saya tak mempunyai teman wanita untuk melepaskan nafsu saya. saya berkerja sebagai mekanik elektrik. Suatu hari saya diminta membaiki penghawa dingin sebuah rumah. Apabila saya menekan loceng rumah itu, muncul seorang gadis muda.

Dia hanya berkemban dengan tuala sahaja. saya beritahu bos saya suruh datang repair penghawa dingin. Dia membenarkan saya masuk dan membawa saya ke bilik tidurnya. Dia menunjukkan tempat yg rosak.

saya berahi melihat tetek nya. Dia meninggalkan saya dan terus ke bilik mandi. saya lihat beberapa helai seluar dalam jarang di atas katilnya. saya makin berahi dan membayangkan pepek nya yg gebu dan cun itu.

tak lama kemudian dia muncul dengan berkemban jugak. Dia telah mandi. Dia duduk di tepi katil sambil mengusap rambutnya dengan tuala. Bayangkan apabila dia duduk di tepi katil dengan berkemban tuala pendek?.

Sesekali saya menjeling dan ternampak tompok hitam di celah kangkangnya. saya terus membaiki penghawa dingin itu. Mana keluarga you, tanya saya kerana tak ada orang lain di rumah itu.

"I tinggal dengan dua kawan. Tapi kawan I balik kampung dua minggu. Jadi tinggallah I seorang. " beritahunya. Kemudian saya tanya, kalau hari minggu, dia sering ke mana.

Katanya memerap di rumah sahaja. Selepas selesai dia mengajak saya duduk di tepi katil untuk berbual. Dia tanya saya tentang teman wanita. saya kata tak ada. Dia tanya pula katanya saya menilai kecantikan wanita di mana.

Cerita Sex Perempuan Liar Kuat Seks

saya jawab badan dan muka. Dia kata, dia suka lelaki yg kacak dan kuat seksnya. saya tak tahan melihat tetek nya yg gebu. Dia bangun dan memasang video seks dalam bilik tidur itu.

Ketika itu pelakon lelaki sedang menjilat kelentit pelakon wanita. saya terasa kote saya telah berlendir. Lalu dia melucutkan tualanya dan terlentang di atas katil. saya memegang buah dada nya sambil meramas dengan rakus.

saya lihat puting buah dada nya tegang. saya menjeling ke arah pepek nya. Berbulu nipis tapi tembam. Dia membuka butang baju saya. Kemudian butang seluar jeans saya.

Kini tinggal hanya seluar dalam. Dia mengusap-usap batang kote saya yg tegang di bawah seluar dalam. "Pisang You besar" katanya sambil melucutkan seluar dalam saya. Dia memain-main dengan kepala kote dan sesekali mengusap batangnya.

"I nak hisap boleh tak? " saya terus mendekatkan kote saya dengan mulutnya dan dia terus menghisap dan mengulum dengan rakus. saya terasa begitu geli sekali apabila lidahnya bermain-main dengan kepala kote saya.

Sesekali tangannya mengusap buah kote dan bulu saya. saya pula mengusap pepek nya dan terus ke lurah yg berlendir. Lendirnya telah melimpah membasahi cadar putih itu. Semasa jari saya menguis kelentitnya, dia mengerang kenikmatan.


Cerita lucah Perempuan Liar Kuat Seks
  • Itulah kali pertama saya menyentuh pepek wanita. Kemudian dia melepaskan kote saya. saya membuka kangkangnya dan ternampak bibir pepek nya yg berlendir dan merah. Kelentitnya terjulur keluar.
  • saya memasukkan jari saya dan mengerak-gerakkan di dalamnya. Dia mengerang dengan kuat. Dan saya terasa jari saya dikemut kuat. Dia tercunggap-cunggap sambil mengoyang-goyangkan jubur nya. Dia terus mengelepar.
Kemudian saya mencium pepek nya. Berbau wangi kerana dia baru cuci dengan sabun. saya terus menjilat bibir kemaluan dan menghisap kelentitnya. Dia mengerang lagi sambil mengusap-usap kepala saya.

saya tertelan lendirnya. Selepas menjilat jari saya pula dimasukkan ke dalam pepek nya. saya lihat tubuhnya berpeluh-peluh. payudara nya tegang. Matanya tertutup dan mulutnya ternganga. Dia banyak sekali mengeluarkan lendir.

Sesekali pula saya menghisap puting buah dada nya. "Cepat masukkan I tak tahan ni. cepat. oh. ah" saya duduk di celah kangkangnya dan mengusapkan kepala kote saya ke arah bibir pepek nya.

Kemudian saya menekan perlahan-lahan hingga ke pangkalnya. saya dia seketika dan terasa kote saya dikemutnya dengan kuat dan hebat. Selepas itu saya mengerakkan jubur saya atas dan bawah.

Cerita lucah, Perempuan Liar, Kuat Seks, melayu seks perempuan liar dikongkek batang besar, cipap ketat perempuan liar, mengemut batang lelaki, melayu best citer

Perempuan Liar Kuat Seks, Cerita Lucah


Kakinya menyilang ke pinggang saya. saya berpeluh dan dia jugak berpeluh. Setelah lebih 20 minit saya mengepam dengan rancak, dia menjerit lagi. "I nak orgasm. oh cepat. " dia mengelupur dan kemudian terasa batang kote saya dicerut dan dikemut dengan kuat sekali.

Selepas beberapa saat, longgar dan dia longlai. Kaki dan tangannya lembek. saya terus mengepam sekalipun lubang pepek nya longgar dan berbunyi kerana banyak lendir. tak lama kemudian saya terasa nak terpancut sperma saya.

saya tanya dia nak pancut dalam atau luar. Dia terus mengambil kote saya dan memasukkan ke mulutnya. Dia mengisap dan saya memancutkan sperma dalam mulut dan mukanya.

Selepas itu kami mengulangi hingga beberapa kali hingga kote saya rasa pedih. saya telefon bos saya minta cuti mc kerana hingga malam saya tak balik ke bengkel.

Selepas itu kami mencuri masa untuk melakukan hubungan seks. Kalau terdesak sangat dalam kereta saya atau di bangku panjang di taman bunga. Paling tak dia akan melancap saya.

yg paling saya suka ialah menjilat kelentitnya dan dia akan mengerang kenikmatan. Hingga kini apabila kami berjumpa, pasti kami melakukan hubungan seks. Masa dalam pawagam, dia melancap dan menghisap kote saya hingga orgasm.

saya pula menasukkan jari dalam pepek nya hingga dia orgasm.
Perempuan Liar Kuat Seks, Cerita Lucah ***
Perempuan Liar Kuat Seks, Cerita Lucah, sex story , Cerita lucah, Perempuan Liar, Kuat Seks, melayu seks perempuan liar dikongkek batang besar, cipap ketat perempuan liar, mengemut batang lelaki, melayu best citer, porn, erotic novel sex, Perempuan Liar Kuat Seks, Cerita Lucah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/