Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar

Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar | saya bekerja di sebuah kilang elektronik sebagai line leader. Hari itu saya bekerja shift malam. saya pulang ke rumah yanng disewakan oleh majikan sbgai asrama di pukul 8 pagi. Lepas mandi dan makan saya baring-baring di katil.

Udara agak panas, saya buka tingkap bagi udara masuk. Kawasan tempat tinggalku memang agak panas kerana kawasan tersebut merupakan satu kawasan perumahan baru dan tiada pokok-pokok besar.

ade beberapa deret rumah dijadikan asrama oleh kilang tempat kami bekerja. Penghuninya terdiri dari berbagai bangsa lelaki dan perempuan. ade Bangsa Bangladesh, Indonesia, Myanmar, Vietnam dan Nepal.

saya terlelap kerana tidak tidur semalaman. Tiba-tiba saya terjaga apabila badan saya diraba-raba. saya menjerit, tapi tangan kekar memekup mulutku. saya terpandang pisau rambo menghala ke dadaku.

Dua orang lelaki myanmar berpakaian kain sarung memegangku erat. Dari bahasa yanng saya dengar dan cara mereka berpakaian saya yakin mereka lelaki myanmar. Sakit terasa badanku di tekan ke tilam.

dngan bahasa melayu tergagap-gagap mereka mengancam saya. saya ngeri melihat pisau tajam. saya takut, saya tidak terdaya melawan. dngan pantas mereka menarik kain yanng saya pakai. Tubuhku bogel.

Dua pasang mata lelaki myanmar melihat rakus tubuhku yanng ranum. Bajuku dilucutkan juga. Terdedahlah payudara besar ku yanng kenyal mekar. payudara besar ku diramas kasar oleh tangan-tangan kasar.

Kedua payudara besar ku menjadi sasaran. Lelaki myanmar yanng satu lagi mengerjakan puki ku. Pahaku ditarik kasar. saya terkangkang. puki ku dibelai tangan kasar tangan pekerja binaan.

saya lihat nafsu lelaki myanmar makin ganas. Mata mereka terbeliak seperti tidak pernah melihat perempuan. Mungkin mereka telah lama tidak menggauli perempuan setelah lama meninggalkan negara mereka.

Mereka stim melihat tubuhku yanng tidak berbalut. saya rasa kedua lelaki ini telah beristeri. Umur mereka saya rasa lebih 30 tahun. dngan pantas mereka menanggalkan pakaian masing-masing.

Cerita Sex Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar

Mencanak keras penis mereka yanng besar panjang coklat kehitaman. yanng gemuk mungkin 6 inci, tapi yanng kurus tinggi lebih panjang. Berurat-urat batang penis yanng telah lama tidak digunakan.

Kepala penis bulat licin macam topi askar jerman waktu perang dunia kedua. saya terpaksa pilih, pisau rambo yanng tajam atau penis tumpul berkulup. saya tidak terkata. saya tergamam.

Lelaki myanmar pertama yanng agak gemuk meneroka payudara besar ku. Lelaki kedua kurus tinggi mengerjakan puki saya habis-habis. Satu mulut mengisap putingku. Mulut yanng satu lagi mengisap puki ku.

Antara takut dan cemas, nafsu saya meninggi juga dikongkek lelaki myanmar ini. tidak puas dngan payudara besar ku, si gemuk mencium dan menjilat ketiakku. Ketiakku yanng dah seminggu tidak dicukur menjadi habuan si gemuk.

Bulu-bulu halus ketiakku digigit-gigit, ditarik-tarik geram. saya geli dibuatnya. saya mengeliat tidak keruan. Tindakan si gemuk menyebabkan saya lupa yanng saya diperkosa. Nafsu saya tidak terkawal lagi.

puki ku basah kuyup di jilat si myanmar tinggi kurus. Klitoris di bahagian atas puki ku dikucup dan dijilat kasar. Makin kasar jilatannya, makin ghairah dibuatnya. Lidah kasar si kurus membuat saya betul-betul tidak terkawal gerakanku.

jubur ku ku angkat tinggi-tinggi. Tundunku betul-betul berada depan hidung si kurus. saya teramat geli. Kemutan puki ku makin menjadi-jadi. Air licin keluar dngan banyak dari dalam puki ku.


Cerita lucah Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar
  • Agaknya si kurus ini pun sudah ghairah, air puki ku disedut dngan lahap. Berdecap-decap bunyi mulutnya. Cairan yanng lebih meleleh membasahi bulu-bulu puki ku yanng lebat. saya ingat penyiksaanku akan selesai.
  • Rupa-rupanya tidak. Si myanmar kurus makin ganas. Lurah puki ku dicium bertubi-tubi dngan rakus. Hujung hidungnya terbenam dalam lurah merkah. Disedut dalam-dalam. Dicium bibir puki ku yanng lembut warna merah coklat.
  • Bibir puki digigit-gigit. saya benar-benar tidak tahan. saya rasa bagai berada di kayangan. saya bagai melayang di udara. Lelaki yanng pertama bangun dan menyodorkan penis nya ke mulutku.
konek berbau peluh dan hamis itu terpaksa saya masukkan ke mulut. Lelaki gemuk menarik maju mundur penis nya di mulutku. saya terasa nak termuntah bila dia gerak penis nya maju dan mundur.

dngan terpaksa saya menurut saja kehendak mereka. Batang gemuk berkepala kecil berlegar-legar dalam mulutku. saya rasa si tinggi kurus dah tidak tahan lagi. Dia berdiri tegak betul-betul di celah kangkangku.

konek nya yanng panjang 7 inci itu diramas-ramas. Digerak-gerakkan kulupnya maju mundur. Agak saya mungkin dia nak keraskan lagi penis nya. Si kurus tinggi menghampiri kangkangku. Diacah-acahnya kepala penis hitam ke puki ku yanng cerah.

Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar cerita gomol gadis cun batang besar masuk puki dan jubur digomol batang panjang, citer sex melayu stim puki digomol batang panjang

Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar


Disapu kepala penis dngan cairan pelincir puki ku hingga kepala penis nya menjadi licin. Tanpa tunggu lama si kurus membenam penis besarnya ke puki saya. Terbeliak mataku menerima sodokan kepala tumpul penis myanmar.

saya terasa sendat di lubang puki ku. Taklah rasa sakit sebab saya tidak gadis lagi. saya pernah terlanjur dngan tunangku. konek si myanmar ini lebih besar dan panjang dari penis tunangku.

Penuh padat rongga puki ku. Sekarang kedua-dua mulutku dipenuhi batang penis. Mulut atas dngan penis si gemuk sementara mulut bawah tersumbat dngan penis si kurus tinggi. dngan pantas penis pendatang asing bergerak dalam mulut dan puki ku.

saya hampir tidak boleh bernafas kerana penis gemuk memenuhi mulutku. konek panjang meneroka hingga ke mulut rahimku. Bila ditekan habis perutku terasa senak. puki ku tidak henti-henti mengemut, membelai dan meramas penis pendatang myanmar.

Akibat gerakan pantas maju mundur penis besar panjang, saya tidak tertahan lagi. saya kejang kaku, tiba-tiba air nikmatku menyembur dari rahimku menyirami hangat kepala penis si kurus.

Badan ku terasa lemah longlai. Sendi-sendiku terasa longgar. Mungkin telah lama mereka tidak bersama perempuan maka kedua pendatang tidak dapat mengawal gerakan mereka. Pantas saja mereka menggerakkan penis maju mundur.

saya terasa nikmat juga walau terpaksa. tidak sampai lima minit kedua lelaki myanmar serentak memancutkan air nikmat masing-masing. Satu di mulutku dan satu lagi di puki ku.

Panas dan kental mani mereka. saya terkejut, semua cairan pekat kutelan habis. Selepas beberapa minit mereka cepat-cepat berpakaian dan keluar melalui pintu belakang yanng tidak berkunci. saya terkejang kaku telanjang bulat di katil dalam bilikku.

saya tidak kuasa nak bangun. Badanku letih lesu. Kalau saya menjerit pun tidak ade orang yanng dapat membantu sebab semuanya bekerja pagi. Pelan-pelan ku bangun dan menutup pintu belakang.

Cairan putih pekat meleleh di pahaku. Bulu puki ku lenjun dngan cairan pendatang myanmar bercampur cairan puki ku. Harap-harap saya tidak mengandung anak lelaki asing. saya tidur semula dngan perasaan sengal di puki ku.
Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar ***
Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar, sex story , Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar cerita gomol gadis cun batang besar masuk puki dan jubur digomol batang panjang, citer sex melayu stim puki digomol batang panjang, porn, erotic novel sex, Puki Digomol Batang Panjang Dan Besar



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/