Bohsia Kecil Menonggeng Menjilat Batang Konek

Bohsia Kecil Menonggeng Menjilat Batang Konek - Hari itu juga nasib I amat baik kerana bapa dan emak Zara telah ke KL dan juga pada hari itu kedua org gajinya balik ke kampung. Maka tinggalah I dan Zara jer dirumah.

Peluang ini tak I biarkan berlalu, dibenak kepala I anak raja ini mesti I dapat hari ini. Berputar putar kepala I mencari idea bagaimana menarik Zara utk bersembang dengan I. Akhirnya I mendapat satu idea kononya I hendak melihat luka dikakinya.

Zara yang pada ketika itu hanya memakai baju tidur berwarna putih yg jelas menampakan seluar dalam serta bentuk tubuh badannya jika di sinari oleh cahaya matahari pagi. I memanggil Zara dan kataku I nak melihat luka dikakinya. Zara tak banyak bersoal dan terus dihulurkan kakinya kepada I. Tanpa banyak bicara I memegang kaki Zara sambil mengurut ngurut bahagian tapak kakinya. Dan I berpura pura mengatakan kesian dan macam macam lagi utk menyakinkan Zara yg I ini baik terhadapnya.

Mula mula I urut sambill menggaru tapak kakinya bagi menimbulkan kegelian dan memang benar Zara kegelian tapi masih tak berganjak dari I, terus I mengusap betisnya dan I hingga sampai ke peha. Zara tersentak dan mengatakan yg Zara hanya sakit di kaki jer tapi I beritau Zara yg mungkin bhg peha Zara juga akan sakit jika tak di gosok.

Setelah Zara yakin dengan kata kata I tadi maka I teruskan mengusap peha nya dan sekali sekali I sentuh kemaluanya dan sengaja juga I jolokan jari I ke lubang juburnya. Walaupun pada ketika itu Zara memakai seuar dalam. I melihat Zara merasa sesuatu kelainan dan kemungkinan Zara juga ingin tau apa yg I nak lakukan terhadap dirinya.

batang konek I tamat keras sekali ketika itu, lalu I katakan kpd Zara Zara perlu membuka baju dan seluar dlm nya kerana kalau tak luka nya tadi akan merebak ke badan. Dipendekan cerita setelah hampir 2 jam I memujuknya maka diapun mengikut apa yg I katakana. Maka terserlahlah dihadapan I sekujur tubuh anak gadis sunti berusia 17 tahun dalam keadaan berbogel.

Teteknya yg hanya sebesar duri kekabu itu ku usap perlahan lahan dan sambil itu ku gosok juga pantatnya yg tak ada seurat pun bulu. Zara diam jer tapi I tau Zara suka. Pendek kata apa jer yg I lakukan Zara hanya diam. I pun menyuruh Zara meniarap sambil mengangkat sedikit punggung nya, apa lagi terus ke hulurkan lidah I masuk ke lubang juburnya, I jilat juburnya selama 17 minit sambil menggetel kelentit nya. Pada ketika itu I melihat kakinya bergerak gerak tanda kegelian lalu I Tanya kepadanya sedap ke apa yg I lakukan ini, Zara hanya menggangguk tanda bersetuju.

Selepas menjilat juburnya I menyuruh Zara terlentang sambil I ambilkan kusyen utuk mengalas tubuhnya, nah pada ketika itu I dapat melihat sepenuhnya lubang pantat Zara yg begitu indah sekali dan kemerahan. I terus menjilat sambil tangan I menjolok masuk ke lubang juburnya, Zara Zara tapi seronok I rasa.

Setelah I benar benar pasti maka kutanyakan kepadanya bolehtak I membuka seluar I, Zara diam.. I terus membuka seuarku dan tertegaklah batang konek I sambil kutunjukan kepadanya. I katakana yg I akan masukan batang konek I ini ke juburnya, kali ini Zara mengganguk.. Tanpa berlengah kutusukan btg I ke lubang nikmat itu tetapi hanya kepala takuk I jer yg masuk, walau bagaimana pun I dapat rasa kemutan lubang nikmata anak raja ini.

Oleh kerana I terlampau stim air mani I keluar dengan cepatnya menembusi masuk ke jubur Zara. Tewas I kali ini dengan gadis 17 tahun yang I rasa masih mau adingan ini dipanjangkan. I beritau Zara nanti sekeja lagi I akan buat lagi benda ini Zara menganguk dan jelas I lihat Zara mengaharapkan peristiwa yg tak pernah dialaminya itu berulang sebentar lagi. I menyuruh Zara masuk ke biliknya dan mandi kerana kataku I akan keluar utk mengambil ABG dan adiknya disekolah.
Jam 4 Petang

Seperti biasa ketiga tiga anak raja ini akan kesekolah semula dan pada ketika itu org gajinya yang baru balik sedang sibuk mengemas di dapur dan I duduk di meja sambil minum dan berborak dengan makcik yang I panggil mak jah. Sementara anak org gaji itu tidur mungkin keletihan.

Apa yang I sangkakan pagi tadi memang benar, I melihat Zara keluar masuk dapur dan sekali sekali memandang kearah I Zara seolah olah cuba memberitau I yang Zara menunggu I.

Cerita Seks Bohsia Kecil Menonggeng Menjilat Batang Konek

Spontan batang konek I segar semula, oleh kerana I biasa dengan keluarga di raja ini maka kebebasan I didlm rumah juga tak terhad, dengan berpura pura utk menonton TV I kini telah berada di ruang tamu rumah tersebut, jaraknya dari dapur tidaklah jauh tetapi ruang makan yang besar telah memisahkan mak jah dengan I, ertinya diatak akan dengar apa yg berlaku di ruang tamu, dan kebiasaanya mak jah tak akan ke ruang tamu ini sekiranya tak ada keperluan dan mak jah juga akan tidur selepas mengemas.

Zara duduk diatas sopa dan kali ini Zara memakai seluar blouse berwarna coklat. I terus duduk disebelahnya sambil tangan I mengusap telinga nya. Zara diam, I suruh Zara berbaring di sofa dan I meriba kaki Zara, kuusap dan ku cium kakinya sambil menjilat serta menyedut ibu jari kaki Zara.

Ahhhhh…uuhhhhhhhhhhhhhh…sedap sayang.....

emang Zara memang bersedia jerana kali ini I lihat Zara tak memakai seluar dalam, I mulakan dengan menjolok jolok lubang juburnya kerana I tau nafsu Zara datang dari situ, setelah beberapa minit I suruh Zara berdiri dan menonggeng dihadapan I maka kali ini kedua dua lubang Zara tersembul di hadapan mata I.

I jilat I hisap dan I sedut pantat dan lubang juburnya, dan kali ini I tak lagi teragak agak utk menjilat kelentit kecil anak raja ini. Zara merintih kecil sambil menolak pantatnya ke mulut I. Reaksi ini membuatkan I lebih tercabar, ertinya anak raja yg berumur 17 tahun ini sedang dilamun nikmat yang amat sangat.

I terus membuka zip seluar I dan mengeluarkan batang konek I, sambil menyuruh Zara berpusing dan duduk untuk mengulum batang konek I, Zara tak membantah sambil membuka mulutnya menati batang konek I menerjah masuk. Selepas batang konek I beremdam didalam mulutnya utk beberapa ketika I menyuruh Zara berdiri semula, dan I mengucup bibirnya yang penuh dengan air mazi I, Zara membiarkan jer apa yang I lakukan dan ini membuatkan I benar benar selesa.

Ku kulum lidahnya, mencium pipi dan menggigit manja hidung nya sambil tangan I mengorek pantat Zara yang telah ada sedikit air. I mengangkat Zara untuk duduk diatas ribaan ku, dengan keadaan terkangkang diatas ribaan I pantat Zara terbuka sedikit, dan ini menyenangkan I untuk memasukan batang konek I ke dasarnya. Yang pasti hampir separuh btg I berada didalam pantat anak raja ini, I dapat melihat bagaimana Zara mengetap bibirnya tanda sakit, I lantas mencium manja mulutnya danbertanyakan adakah Zara merasakan kesakitan itu, Zara mengganguk, I katakana adakah Zara suka atau mau I berhenti dan kali ini Zara membuka suaranya dengan mengatakan jangan berhenti.

Ahahhaahhahhahh…uhuuhhhuuhhuhuhh…ahahahahah…terus say…uhhhh…sedap say…

Bohsia Kecil Menonggeng Menjilat Batang Konek cerita seks melayu best bohsia kecil stim, bohsia kecil menonggeng, cerita malay best bohsia

Bohsia Kecil Menonggeng Menjilat Batang Konek


Tetapi posisi sebegini tak I gemari kerana bimbang pantat Zara mungkin akan pecah lalu I menyuruh Zara menonggeng semula. Hampir setengah jam I menghayun pantat Zara dengan seluruh batang konek I telah menembusi dasar pantatnya, berulang kali ku dengar Zara merintih kesedapan walaupun nikmat itu masih belum Zara ketahui sebenarnya, I klimaks sekali lagi. Zara pula kelihatan sedikit pucat kerana keletihan menonggeng tadi ataupun kesakitan di pantatnya.

Setelah selesai adingan tadi akupun menyuruh Zara mandi dan membersihkan sedikit darah yang mengalir dan I mengemaskan semula diri I untuk pergi meninggalkan sebuah kisah yang amat I ingati dalam hidup I ini.

Peristiwa ini berulang hampir setiap hari yang setelah Zara membuat keputusan untuk tak lagi ke sekolah pada waktu petang dengan alasan Zara tak berminat utk bersukan lagi. Dan Zara telah menjadi tempat I melepaskan nafsu I selama hampir 9 bulan sebelum I berpindah semula ke kuala Lumpur. Kini Zara berusia 21 tahun dan I 35 tahun, namum aktiviti I membelasah pantat budak semakin menjadi jadi
Bohsia Kecil Menonggeng Menjilat Batang Konek ***
Bohsia Kecil Menonggeng Menjilat Batang Konek, sex story , Bohsia Kecil Menonggeng Menjilat Batang Konek cerita seks melayu best bohsia kecil stim, bohsia kecil menonggeng, cerita malay best bohsia, porn, erotic novel sex, Bohsia Kecil Menonggeng Menjilat Batang Konek



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/