Amoi Threesome Sex Dibelakang Suami

Amoi Threesome Sex Dibelakang Suami - Pagi itu Wini bangun tergesa-gesa. Dia terlelap hingga alarm yang berbunyi tak didengarnya. Malam tadi dia tak dapat melelapkan mata kerana nafsunya menggebu-gebu bila dia melihat majalah lucah. Ingatannya kepada dua orang murid yang mengerjakannya di stor simpanan peralatan sukan minggu lalu juga mengganggu fikirannya. Bila dia terlelap jam sudah menunjukkan pukul tiga pagi. Bila saja dia terjaga jam sudah pukul 7 pagi.

Di hati rasanya malas utk bangun tapi tugasnya sebagai pendidik perlu dilaksanakan. Apalagi hari ini adalah hari pertama peperiksaan akhir tahun dan dia dipertanggung jawab menyimpan kertas-kertas soalan. Jika dia tak hadir akan menimbulkan banyak masalah.

Dicapainya tuala di ampainan. Pakaian yang melekat di badannya dilepaskan dan dilonggok di atas katil. Dia melangkah pantas ke bilik air, suis water heater dihidupkan. Wini membuka tombol air di shower dan mula menyiram kakinya.

“Eh! kenapa air ni tak hangat.”

Terketar-ketar Wini bila badannya disirami oleh air sejuk. Dinginnya air di pagi yang sejuk membuat Wini terasa kesejukan hingga ke tulang hitam. Biasanya bila pacuran dibuka maka air yang hangat dari shower akan menyiram badannya yang polos itu. Tapi pagi ini water heaternya meragam pula. Tiada lampu hijau yang menyala pada tombol water heater di bilik mandinya itu. Sahlah water heaternya telah rosak.

Tengah hari itu Wini menelefon kedai elektrik yang selalu dilanggannya. Dia memesan supaya mekanik kedai tersebut datang ke rumahnya pada hari minggu utk memperbaiki water heaternya. Memandangkan dia bekerja pada hari biasa maka pada hari minggu saja Wini berada di rumah. Apalagi dia hanya tinggal seorang diri maka hari minggu sajalah rumahnya berpenghuni pada siang hari.

Hari minggu itu selepas mandi dan sarapan Wini membaca akhbar mingguan sejenak. Konsentrasinya tak di dada akhbar, dia sedang menunggu kedatangan mekanik yang berjanji utk memperbaiki water heaternya. Dengan berpakaian biasa berupa baju kaftan Wini masuk ke bilik dan berbaring malas. Kebetulan di katilnya ada majalah porno yang dia tengok-tengok malam tadi. Diambil dan diselak helai demi helai. Adegan hangat yang terpampang di halaman majalah tersebut membuat ghairahnya meledak dan Wini mula meraba cipap nya dan kelentitnya digentel-gentel. Wini mengerang keenakan.

Pon, pon... tiba-tiba Wini mendengar bunyi hon kenderaan. Beberapa saat kemudian bell pagarnya pula berdering. Wini dengan rasa terpaksa menyelak langsir biliknya dan kelihatan sebuah pickup dengan logo jenama elektrik berhenti di depan rumahnya. Dia amat kesal kerana diganggu dua manusia tersebut. Nafsunya baru dilayan separuh jalan terpaksa dihentikan bila bunyi hon kereta mengganggunya. Dua orang lelaki berdiri di depan pintu pagar dengan membimbing sebuah beg peralatan.

Wini bangun dan berjalan ke ruang tamu. Suis yang berada di dinding ditekan dan pintu pagar elektriknya bergerak pelan-pelan dan terbuka. Kedua lelaki tersebut masuk menuju ke pintu utama. Wini melihat kedua lelaki tersebut. Seorang lelaki muda keturunan melayu dan seorang lelaki separuh baya keturunan cina.

“Miss, mana water heater yang rosak tu?” lelaki melayu bertanya.

“Sana dalam bilik air master bedroom.” Wini menjawab.

“Ruslam, lu pegi tengok.” Lelaki cina menyuruh kawannya yang bernama Ruslam melihat water heater yang rosak.

Lelaki melayu yang bernama Ruslam tersebut berjalan ke arah yang ditunjuk. Dia cuba menghidupkan suis dan melihat masalah yang berlaku. Dia membelek-belek alat elektrik yang berkenaan. Rasanya ini perkara kecil saja. Mengikut pengalamannya kemungkinan besar fuse yang terputus. Dia menarik fuse yang sedia terpasang dan membeleknya. Sah, fusenya terbakar.

“Miss, you ada fuse ke?” tanya Ruslam.

“Ada rasanya, dalam kotak atas almari tu.” Wini menunjukkan kotak yang tersusun atas almari pakaian dalam bilik tidur.

“Ada tangga?” Ruslam masih bertanya.

“Ada, dalam stor dekat dapur.”

Wini berjalan ke dapur diikuti oleh Ruslam. Setelah pintu stor dibuka pemuda tersebut mengambil tangga yang tersandar di dinding dekat pintu stor.

“Tangga ni goyang, sudah tak kuat ni, tak ada tangga lain ke?” Ruslam membuat kesimpulan pada tangga yang dipegangnya.

“Itulah tangga yang ada.” Wini menjawab lirih.

Sesampainya dalam bilik tidur Ruslam memasang tangga di tepi almari pakaian yang agak tinggi. Dia menggoyang-goyang tangga utk menguji kekuatannya.

“Tangga ni kurang kukuh, miss sajalah yang naik, saya pegang tangga.”

Wini memerhati Ruslam yang sedang memegang tangga. Betul juga kata Ruslam, kalau Ruslam yang naik tangga tersebut mungkin patah tangga tersebut kerana badan Ruslam yang besar itu pasti berat. Wini yang berbadan langsing itu tentunya mampu disokong oleh tangga berkenaan.

Cerita Lucah Amoi Threesome Sex Dibelakang Suami

Ruslam sedikit beredar ke samping memberi peluang Wini menaiki tangga utk mengambil fuse di dalam kotak di atas almari. Satu satu Wini melangkah hingga ke anak tangga yang kelima. Wini mula membuka satu demi satu kotak mencari fuse yang disimpannya. Ruslam yang berada di bawah mendongak ke atas. Terkejut Ruslam bila terpandang paha Wini yang putih mulus dan kelihatan tundun Wini yang dihiasi bulu-bulu pendek. Rupanya Wini yang hanya memakai baju kaftan tak memakai seluar dalam.

Melihat pemandangan menarik itu tiba-tiba saja batang pelir Ruslam mula mengeras. Lelaki melayu yang berumur 25 tahun itu memang mudah terangsang bila melihat perempuan cantik, dan sekarang di hadapannya bukan saja perempuan cantik tetapi cipap nya juga terpampang cantik. Zakarnya mula membengkak di dalam seluar.

“Pegang kuat-kuat Ruslam, kenapa tangga bergoyang?” Wini bertanya.

“Okey, okey saya pegang kuat.”

Ruslam pegang tangga lebih kuat hingga badannya rapat ke tangga dan secara tak sengaja hidungnya tersentuh betis Wini yang licin mulus. Harum baunya betis perempuan muda tersebut. Ruslam makin terangsang. Ruslam melihat lagi ke atas dan ketika itu Wini merenggangkan sedikit kakinya. Ruslam dapat melihat rekahan bibir kemaluan Wini di balik baju kaftan yang longgar tersebut. Rekahan merah itu kelihatan seperti basah. Hidungnya seperti tercium bau burit yang membangkitkan nafsu. Ruslam menelan liur melihat panorama yang membangkitkan nafsunya.

“Okey, dah dapat.”

“Miss, turun hati-hati.”

Wini mengatur langkah, dari anak tangga keempat dia melangkah ke anak tangga ketiga. Dari anak tangga ketiga dia melangkah ke anak tangga kedua, malangnya dia tersalah pijak hingga badannya melayah ke belakang. Wini melayang ke bawah tapi sempat disambut oleh Ruslam. Oleh kerana Ruslam sendiri tak menyangka perkara ini boleh berlaku maka sempat juga dia menangkap Wini tapi kuda-kudanya tak kukuh hingga akhirnya kedua mereka terguling di atas katil yang hanya beberapa kaki saja dari almari pakaian tersebut.

Kedua insan tersebut terguling di atas tilam, Wini menghempap Ruslam yang terlentang sambil memeluknya erat. Kedua muka mereka bertemu. Peluang ini tak dilepas oleh Ruslam, dipeluk Wini dengan lebih erat sambil bibir tebalnya mengucup bibir nipis Wini yang basah. Wini cuba memisahkan diri tapi pelukan Ruslam makin kuat. Sambil mulutnya masih di mulut Wini Ruslam memusingkan diri dan sekarang Ruslam pula yang menindih Wini.

Ruslam bertindak pantas, tangan kanannya mula menyelak kaftan Wini dan jari-jarinya mula merayap ke alur kemaluan Wini. Ghairahnya telah terbakar oleh nafsu yang membara. Biji kelentit Wini digentel-gentelnya sementara mulutnya mula menjilat leher Wini yang jinjang. Wini cuba menjerit tapi sepantas kilat Ruslam menekup mulut Wini dengan tangannya.

“Miss jangan menjerit, saya cekik leher miss.”

Wini cuba mengatur nafasnya, ditarik dan dihembus dalam-dalam. Wini amat terkejut bila jatuh tadi dan tindakan pantas Ruslam menguli badannya membuat dia terkaku. Bila mendengar Ruslam akan mencekiknya jika dia melawan perasaan takutnya bertambah-tambah. Apalagi jari-jari Ruslam yang kekar itu sedang melingkari lehernya.

“Apa yang kamu nak buat?” tanya Wini sambil badannya masih ditindih oleh Ruslam.

“Saya nak bantu miss. Tadi miss tengok majalah lucah, saya nak bagi miss puas.”


Wini mula perasan. Waktu loceng pagarnya dibunyikan dia sedang berbaring di atas katil sambil melihat majalah lucah. Tangannya meraba-raba alat sulitnya dan dia merasa keenakan. Perasaan enak ini belum selesai bila dia diganggu dengan kedatangan dua orang lelaki yang akan membetulkan alat water heaternya yang tak berfungsi. Tergesa-gesa dia bangun dan majalah yang dibacanya dicampak ke atas meja solek. Majalah inilah yang dilihat oleh Ruslam.

“Lebih baik miss bekerjasama dan menikmatinya. Jika miss melawan pun miss tetap juga akan saya rogol. Miss yang salah, miss tak pakai seluar dalam. Saya geram tengok burit miss.”

Mendengar perkataan rogol membuat perasaan Wini terasa ngeri. cipap nya akan sakit dan pedih bila dipaksa menerima batang pelir lelaki yang tegang dan keras. Wini juga baru sedar yang dia tak memakai seluar dalam dan cipap nya pasti dilihat oleh Ruslam sewaktu dia memanjat tangga tadi. Dia menyalah dirinya kerana tak hati-hati.

Ruslam masih memeluk Wini, tangannya masih berlegar-legar di tunduh dan lurah Wini yang mula basah. Itulah kelemahan Wini, cipap nya akan mudah banjir bila kelentitnya digosok-gosok. Dia mudah terangsang bila daging kecil itu disentuh. Selalunya dia melancap dengan menggosok daging kecil ini bila dia kesunyian dan ghairahnya bangkit. Hanya beberapa minit saja dia akan mengalami orgasme.

Wini terus berfikir. Jika dia melawan sekalipun lelaki melayu ini tentu tak akan melepaskannya. Lebih baik dia akur dan sama-sama menikmati hubungan terlarang tersebut. Apalagi tugasnya pagi tadi belum selesai bila kedua lelaki tersebut datang ke rumahnya.

Melihat tiada lagi penentangan dari Wini maka Ruslam terasa seperti mendapat lampu hijau. Ruslam memutarkan badannya hingga mukanya berada di celah kangkang Wini. Tundun berbulu hitam yang dipangkas rapi dihampiri. Sejak tadi dia memang geram dengan tundun amoi ini. Tundun yang membengkak itu diciumnya. Ruslam memang suka dengan bau kemaluan wShierly. Puas mencium, Ruslam mula menjilat lubang burit Wini. Lidahnya membelai lurah yang merekah. Kelentit Wini yang kemerah-merahan itu juga menjadi habuan lidah Ruslam. Wini mengeliat menahan kesedapan.

Ruslam ingin berlama-lama menikmati burit cina idamannya. Dicium dan dijilat burit Wini sepuas-puasnya. Disedut dalam-dalam bau istimewa burit cina yang putih melepak itu. Aroma khas burit menjadikan Ruslam ketagihan. Bau burit Wini sungguh segar dan enak. Kalau boleh Ruslam ingin berlama-lama membenamkan batang hidungnya ke dalam lurah bermadu kepunyaan Wini.

Ruslam makin bernafsu dan makin ganas. Lidah Ruslam dimasukkan kedalam burit Wini. Setiap kali lidah Ruslam keluar masuk ke dalam burit Wini, Wini akan merengek dan mengerang kesedapan. Telah 5 minit Ruslam menjilat burit perempuan cina itu dan Wini hanya mampu mengerang dan merengek bila lidah Ruslam berlegar di lurah merekah dan biji kacang di sudut atas alur.

"Aahh.... I dah tak tahan ni, I nak hisap batang you," kata Wini.

Wini mula ketagih dengan batang lelaki. Sejak dia mengulum dan mengisap batang pelir muridnya pada kejadian di bilik stor peralatan pendidikan jasmani dulu, dia teringat-ingat batang kenyal yang berada dalam mulutnya. Batang muridnya itu tidaklah besar sangat, itupun mampu membuatnya khayal. Kepunyaan lelaki kekar dan besar bersamanya kali ini tentu lebih besar dan lebih panjang.

Ruslam teramat gembira bila Wini meminta utk menghisap batang butuhnya. Sepantas kilat dia melondehkan baju dan seluar yang dipakainya. Ruslam mula membayangkan bibir merah basah dan cantik itu akan membelai kepala butuhnya. Lidah merah yang runcing itu akan berlegar-legar di batang besarnya.

Ruslam merubah posisi, sekarang dalam kedudukan 69. Ruslam merapatkan batang butuhnya ke muka Wini. Ruslam memang menanti dan mengharapkan bibir mungil Wini akan mengulum kepala pelirnya. Wini memegang lembut zakar Ruslam sambil membelek-belek. Kontras sekali kulit tangan Wini yang putih dan zakar Ruslam yang coklat kehitaman. Wini mengurut-ngurut zakar Ruslam perlahan-lahan. Wini tak perlu menunggu lama kerana zakar Ruslam sudah terpacak kaku. Kepala zakar Ruslam yang berkilat membengkak bagaikan kudup cendawan yang besar.

Wini bernafsu melihat kepala pelir Ruslam yang berdenyut-denyut. Kepala pelir lelaki melayu yang bersunat kelihatan cantik dan gagah. Berbeza dengan kepala pelir kawan lelakinya yang berkulup, bentuknya mcm sotong basah. Wini makin rakus menghidu kepala licin yang besar seperti buah tomato itu. Disedut dalam-dalam aroma kepala zakar Ruslam. Ruslam tersenyum melihat perilaku Wini. Hidung mancung Wini menari-nari di kepala licin. Puas bahagian kepala hidung mancung itu berlegar pula di batang dan telur hitam yang berkedut-kedut. kawan wShierlynya pun tak pernah melayan batang pelirnya seghairah Wini.

Wini amat teruja dengan batang butuh melayu di hadapannya. Kepala pelir Ruslam sungguh besar. Kepala yang membulat itu lebih lebar daripada batangnya yang juga besar. Kepala besar itu seperti sebiji buah tomato di hujung batang coklat gelap. Belum pernah Wini melihat kepala yang sebegini besar. Tentu sedap kepala besar ini bila menyelam ke dalam lubang buritnya.

Dengan posisi 69 Ruslam menjilat burit Wini. Manakala Wini menjilat dan mengulum zakar Ruslam. Butuh Ruslam dihisap dan dijilat oleh Wini. Kepala butuh Ruslam yang sebesar buah tomato itu amat sedap bila dinyonyot. Ruslam terus menjilat kelentit Wini yang agak besar dan menonjol. Kelentit Wini sekarang menjadi sasaran mulut Ruslam. Buntut Wini terangkat-angkat bila lidah Ruslam berlegar-legar di kelentitnya.

“Miss saya dah tak tahan, saya nak rasa burit miss,” pinta Ruslam.

Wini tidur telentang di atas tilam empuk. Kakinya dikangkang luas menunggu tindakan Ruslam seterusnya. Ruslam bergerak mencelapak Wini. Ruslam kemudian menghalakan kepala zakarnya betul-betul diantara celah kedua paha Wini. Burit Wini yang tembam itu terlihat jelas. Dua bibir yang ditumbuhi bulu-bulu hitam yang terpangkas rapi terbuka. Terlihat alur merah telah teramat basah. Perlahan-lahan kepala zakar Ruslam membelah tebing faraj Wini dan perlahan-lahan menyelam ke dasar lubuk bila Ruslam menekan punggungnya. Susah juga kepala buah tomato itu utk masuk. Ruslam menekan zakarnya sehingga bulunya menyentuh bulu Wini. Agak tersekat-sekat perjalanannya sungguhpuh burit Wini teramat basah dengan air cintanya dan air liurnya. Wini menjerit keenakan. Kepala buah tomato itu benar-benar memberi kenikmatan maksima. Belum pernah Wini merasa senikmat ini.

Cerita Lucah Amoi Threesome Sex Dibelakang Suami cerita seks melayu best amoi threesome sex, cerita malay best siot amoi threesome sex dikongkek belakang suami

Amoi Threesome Sex Dibelakang Suami


Wini melolong kesedapan tiap kali Ruslam menekan dan menarik batang balaknya. Wini menjerit-jerit kenikmatan bila kepala tomato itu menyondol dinding vaginanya. Jeritan penuh nikmat itu sama seperti jeritan kucing betina yang sedang miang. Tiap kali Ruslam menekan seluruh isi burit Wini ikut terdorong ke dalam dan setiap kali ditarik keluar seluruh isi burit Wini ikut sama keluar. Wini menjadi histeria penuh nikmat. Belakang Ruslam dicakar-cakarnya. Bahu Ruslam digigit-gigit penuh ghairah.

"Sedap Ruslam, sedap," kata Wini.

Ruslam meneruskan aksi sorong tariknya. Badan Wini kemudian dipeluknya kemas sambil mulutnya berlegar di gunung kembar Wini yang sedang mekar itu. Sesekali terdengar Wini mendengus kesedapan. Ruslam meneruskan aksi sorong tarik makin laju. Ruslam yang masih muda itu memang gagah dan handal. Makin ganas Ruslam bertindak makin enak bagi Wini. Ruslam memang geram dengan Wini yang solid dan cantik itu. Inilah pertama kali dia mengongkek perempuan amoi cina yang selama ini menjadi idamannya. Tindakan Ruslam yang kasar dan ganas itu menyebabkan ghairah Wini menggelegak.

Tiba-tiba Wini menjerit, "I dah nak keluar," jerit Wini.

Bila mendengar Wini berkata demikian Ruslam melajukan lagi kayuhannya dan balak besar dan panjang menekan semahu-mahunya ke dalam lubang burit Wini. Muka Ruslam berkerut manahan nikmat.

"I dah keluar," kata Wini kepada Ruslam.

Serentak itu Ruslam merasakan kepala butuhnya bagaikan disiram dengan cairan hangat. Sungguh banyak air cinta Wini menyiram kepala tomato kepunyaan Ruslam. Terasa seperti terendam dengan air suam. Ruslam rasa dirinya bagaikan terbang di awan biru. Sedap dan sungguh nikmat.

"I pun nak keluar, pancut dalam atau luar?" tanya Ruslam.

“Pancut dalam Ruslam, I nak rasa awak punya,” kata Wini selamba.

Sedetik kemudian Wini merasa cairan panas menerpa pangkal rahimnya. Pancutan kuat yang menerpa rahimnya itu membuatkan Wini menjerit penuh nikmat. Bergetar seluruh anggotanya menikmati pancutan benih pemuda melayu itu. Terketar-ketar pahanya penuh nikmat dan lazat. Belum pernah dia merasa kenikmatan seperti ini bila dia sesekali bersama kawan lelakinya.

Ruslam memang gagah dan hebat. Amat berlainan jika dibandingkan dengan kawan lelakinya yang sebangsa dengannya. kawan lelakinya yang sebaya Ruslam itu tak apa-apa jika dibandingkan dengan Ruslam. Batang pelir kawan lelakinya yang berkepala kecil itu kurang nikmat dibanding kepala pelir Ruslam yang seperti buah tomato itu. Malah nikmat yang dirasai dari murid-muridnya tempoh hari lebih sedap daripada kawan lelakinya. Sepanjang hidupnya inilah pertama kali Wini benar-benar menikmati hubungan seks. Wini yakin inilah kehebatan lelaki melayu yang bersunat.

“Oii.. gua duduk di luar, lu orang buat projek di dalam.” Tiba-tiba Shien bersuara.

Melihat dua makhluk yang bertelanjang bulat di hadapannya membuat butuh Shien mengeras. Wini yang terkapar lesu diperhati penuh nafsu. Badan Wini yang bergetah itu menyebabkan nafsu Shien membakar sekujur tubuhnya. Lurah burit Wini yang terbelah dan berlendir itu membuatkan batang pelirnya meronta-ronta dalam seluar utk membebaskan dirinya. Cairan jernih mula keluar dari lubang kencingnya dan membasahi kepala kulupnya. Tanpa lengah Shien yang berumur 45 tahun itu membuka seluar dan baju yang dipakainya.

Wini membuka mata dan melihat Shien melurut-lurut batang pelirnya. Batang perlir cina yang tak bersunat itu kelihatan pucat mcm sotong basah. Muncungnya yang tajam itu kelihatan tak menarik dibandingkan kepunyaan pemuda melayu yang berkepala besar dan garang.

Shien naik ke katil dan menghampiri Wini. Wini membiarkan saja. Biarkanlah lelaki tua ini merasai lubang buritnya. Dia sebenarnya telah teramat puas bila bersama Ruslam tadi. Dikangkang kakinya luas bagi memudahkan tindakan Shien. Shien yang melihat lubang Wini yang telah terbuka tak membuang masa lagi. Kepala kulupnya ditempelkan ke lurah basah dan ditekan kuat. Sekali tekan pelir tua itu terbenam hingga ke pangkal. Dan bermulalah acara sorong tarik.

Wini membiarkan saja dirinya dikerjakan Shien. Lelaki tua bangsa cina ini batang kulupnya tak segagah kepunyaan Ruslam. Wini rasa mcm jarinya saja bila Shien menekan dan menarik keluar batang kulupnya. Malah batang pelir muridnya lebih sedap daripada batang Shien. Wini hanya mengangkang dan membiarkan Shien memecut ke garis penamat. Sama sekali tak nikmat, fikir Wini.

Shien geram dengan Wini yang terpejam matanya. Mulut yang separuh terbuka itu sungguh cantik pada pandangannya. Shien tak sabar-sabar ingin menikmati amoi muda ini. Didayung makin laju dan makin kencang dan hanya lima minit Shien tak mampu bertahan lagi. Kepala kulupnya terasa seperti terbakar dek kehangatan lubang Wini. Shien mengerang kuat dan terpancutlah maninya dalam lubang amoi. Terketar-ketar badannya yang gempal dan boroi itu. Akhirnya dia terkapar keletihan di sebelah Wini yang masih terpejam.

Ruslam yang sudah pulih tenaganya mengambil fuse yang tergeletak di atas katil sewaktu Wini terjatuh tadi dan memasangnya ke tempatnya di water heater. Suis dibuka dan lampu hijau menyala. Di buka kepala pancur dan mengalir keluar air yang suam-suam kuku.

“OK miss, water heaternya dah siap. Tak perlu bayar, kira free of charge.”

Ruslam dan Shien berjalan keluar meninggalkan Wini yang masih terkapar lesu. Wini masih memejamkan matanya menikmati kelazatan yang belum pernah dirasainya sebelum ini. Hebat, sungguh hebat pemuda melayu ini. Wini tersenyum puas...
Amoi Threesome Sex Dibelakang Suami ***
Amoi Threesome Sex Dibelakang Suami, sex story , Cerita Lucah Amoi Threesome Sex Dibelakang Suami cerita seks melayu best amoi threesome sex, cerita malay best siot amoi threesome sex dikongkek belakang suami, porn, erotic novel sex, Amoi Threesome Sex Dibelakang Suami



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/