Menjolok Cipap Tembam Janda Lebih Sedap

Menjolok Cipap Tembam Janda Lebih Sedap | Kak Linda adalah seorang janda muda yg telah kematian suaminya 5 tahun yg lalu. dia mempunyai dua anak lelaki Risna dan Iksal. Risna yg berusia 17 tahun itu amat gemar bersukan dan mempunyai tubuh yg sasa, sementara Iksal yg berusia 19 tahun telah berhenti sekolah utk membantu keluarga. Oleh kerana kerja keras dia mempunyai kulit yg gelap dan badan yg sasa.

Kak Linda adalah seorang wanita yg cukup tembam. Dia mempunyai tubuh yg montok dan buah dada yg besar. cipap nya juga amat menundun dan tembam sehingga jika memakai kain akan terbayang cipap nya. Apa lagi jika kain yg dipakai cukup ketat .

Kak Linda mempunyai nafsu yg besar. Dia memang sukar menahan nafsunya. Nasib baik arwah suaminya adalah seorang yg kuat dan hebat di ranjang. Sejak kematian suaminya dia hanya melancap sahaja utk meredakan gelojak nafsu yg membara tapi lama kelamaan melancap tidak lagi dapat mengubati kemiangan di cipap nya. cipap nya mengemut-ngemut perlukan batang panjang utk menyodok ke dalam cipap nya.

Pada hari itu Risna telah pergi ke sekolah dan meninggalkan ibu dan abangnya. Iksal tidak pergi menoreh hari ini kerana hujan pada semalamnya. Dia masih tidur lagi setelah semalaman bersembang di rumah kawannya malam semalam. Setelah mandi Kak Linda pergi ke bilik anaknya utk mengejutkan Iksal. Terkejut Kak Linda apabila masuk ke dalam bilik anaknya kerana kain pelikat anaknya telah tersingkap ke atas, menampakkan batang Iksal yg tegap dan besar. Batang itu kelihatan amat besar walau belum tegang lagi.

Kak Linda menelan ludah. Tak sangka anaknya mepunyai batang yg sehebat itu . cipap nya yg telah lama kehausan mula berdenyut dan merenyam. Dia perlukan batang dan sekarang di depannya terhidang batang yg hebat.

Kak Linda berbelah bagi antara perasaan seorang ibu dan perasaan seorang wanita yg perlukan kepuasan. Tetapi biasanya nafsu akan mengatasi akal, Kak Linda mula mengurut cipap nya dan cipap nya mula berair perlukan batang keras utk menyondolnya. Batang Iksal ditatap penuh ghairah dan nafsu.

Kak Linda telah tidak tahan lagi. Dia mahukan batang keras sekarang. Dia mula menghampiri Iksal yg sedang tidur itu . Perlahan-lahan Kak Linda memegang batang anaknya dan mula mengurutnya.

Iksal yg sedang tidur itu menyangka dia sedang bermimpi mula merasa sedap dan batang penis nya mula mengeang. Kak Linda yg sedang mengurut batang anaknya terkejut kerana batang Iksal semakin membesar. Ukurannya sekarang mencapai 8 inci. Kak Linda semakin geram dgn batang
anaknya itu. dia telah tak sabar. cipap nya telah basah dan perlukan batang itu sekarang. Kak Linda menanggalkan baju dan kainnnya, dia memamng jarang memakai seluar dalam dan bra di rumah. Kak Linda pun mula mengangkang di atas batang anaknya yg tegak macam tiang bendera itu .dia pegang batang anaknya dan mula menurunkan cipap nya yg basah. Iksal mula sedar dari tidur akibat dari gerakan emak nya itu . Terkejut dia apabila dia sedar dan melihat emak nya berada di atasnya dan batang penis nya telah terbenam dalam lubang cipap emak nya yg hangat.

Kak Linda menanggalkan baju dan kainnya, dia memamg jarang memakai
"ibu, apa ibu buat ni?"
"ibu tak tahan, Iksal tolong ibu ya!" Kak Linda mula menggerakkan badannya ke atas dan ke bawah dan menggelek punggungnya. Iksal yg terkejut itu tak dapat berfikir panjang. Kesedapan cipap emak nya membuat dia hilang pedoman. Dia memegang pinggang emak nya dan mula melawan greakan emak nya dgn menggerakkan punggungnya utk menusuk batang penis nya jauh ked alam cipap emak nya.

Menjolok Cipap Tembam Janda Lebih Sedap

" Sedapnya ibu, urghhhh…"
"Kuat lagi Iksal, jolok ibu kuat lagi!"
Kak Linda telah tiada malu lagi dgn anaknya. Dia mengerang umpama jalang. Derakannya semakin laju. Iksal yg berada di bawah juga semakin enak menjolok cipap tembam emak nya itu. batang penis nya yg keras dan tegang itu terasa sedap dikemut cipap emak nya. Kak Linda pula merasa kenikmatan yg tiada taranya. Audah lama dia tidak dijolok dan cipap nya terasa penuh dan sendat dgn batang anaknya yg besar itu . Kak Linda telah tak dapat menahan nafsunya lagi, kemutannya semakin kerap. Akhirnya badannya pun mengejang dan kepalanya terdongak. Kak Linda klimaks di atas pangkuan anaknya. Kak Linda tergolek di samping anaknya.

Iksal yg belum pancut itu masih belum puas. Dia memandang emak nya yg berbogel itu. Dua buah gunung yg pejal dgn puting yg coklat. cipap tembam emak nya memang menyelerakan. Iksal yg belum puas itu pun menindih emak nya. Dia mula menjilat dan menghisap buah dada emak nya. Kak Linda senyum kepada anaknya.

"Belum puas ya sayang?"
"Belum ibu, belum pancut lagi," Iksal terus menggomol emak nya.
Keghairahan Kak Linda naik kembali. Dia meraih batang anaknya dan mula mengurutnya .
"Masih keras," fikir kak Linda .
Dia mula melancapkan batang anaknya.
"Jilat cipap ibu sayang dan ibu nak kulum batang keras Iksal ni."

Mereka pun mengubah posisi kepada 69 dgn Iksal di atas menyuakan batang penis nya ke mulut emak nya. Iksal mula menjilat cipap emak nya yg tembam dan gebu itu . cipap emak nya basah dgn air nafsu dan baunya menaikkan ghairah Iksal. Begitu bersemangat dia menjilat cipap emak nya.

Iksal menjilat seluruh bahagian cipap emak nya yg tembam. cipap Kak Linda yg tembam itu nampak rapat. Iksal menggunakan jarinya utk menguak cipap emak nya itu. cukup kemerahan dan memang basah kerana air nafsu emak nya tadi.

cerita lucah Menjolok Cipap Tembam Janda Lebih Sedap cerita seks menjolok cipap tembam janda, citer melayu best menjolok cipap tembam janda dikongkek pancut air mani

Menjolok Cipap Tembam Janda Lebih Sedap


Kak Linda pula sedang keseronokan mengulum batang besar anaknya. Sampai ke tekak dia terasa kerana kepanjangan batang Iksal. Memang Kak Linda suka mengulum batang, apa lagi batang yg sedap dan gagah macam kepunyaan anaknya itu.

Setelah beberapa lama adegan kulum dan jilat berjalan Iksal mahu menjolok emak nya kembali. Kak Linda pun baring diatas katil bujang anaknya itu dan membuka luas kangkangnya. Iksal pun tak bertangguh terus menjolok cipap emak nya yg dah terhidang itu. Meraung-raung Kak Linda kerana kesedapan batang anaknya.

"Jolok lagi sayang , kuat lagi, sedapnya. "
"Sedap ibu, barang ibu memang power," puji Iksal.

Memang cipap Kak Linda sedap utk digunakan, jauh lebih sedap berbanding bohsia-bohsia kampung yg pernah dirasainya. Katil bujang Iksal bergoyang-goyang akibat permAnnen nafsu dua anak-beranak itu. Iksal telah tak dapat menahan nafsu lagi. Setelah bertarung lebih kurang 15 minit dia hendak pancut. Kak Linda juga mula merasa air nikmatnya telah hendak keluar.

dgn satu hentakan yg hebat Iksal membenam batang penis nya jauh ke dalam cipap emak nya dan memancut air nafsunya ke dalam rahim emak nya. Kak Linda juga klimaks dan amat menikmatinya. Sampai terlentik badan dan hilang mata hitam Kak Linda menahan nikmat. Hari itu seharian Kak Linda dan Iksal menikmati permAnnen ranjang . Sampaikan di bilik mandi juga Kak Linda mengangkang utk anaknya. Selepas kejadian itu Kak Linda tidak lagi gersang kerana ada batang yg sedia boleh digunakan. Kadang-kadang di kebun getah juga mereka lakukan kerana tak tahan.
Menjolok Cipap Tembam Janda Lebih Sedap ***
Menjolok Cipap Tembam Janda Lebih Sedap, sex story , cerita lucah Menjolok Cipap Tembam Janda Lebih Sedap cerita seks menjolok cipap tembam janda, citer melayu best menjolok cipap tembam janda dikongkek pancut air mani, porn, erotic novel sex, Menjolok Cipap Tembam Janda Lebih Sedap



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/