Vagina Amoi Sedap Giler, Cerita Lucah

Vagina Amoi Sedap Giler | kejadian ini berlaku ketika saya berumur 18 thn dan bekerja sebagai pembantu teknikal di sebuah syarikat swasta. saya mengenali seorang gadis amoi bernama Nirma masa saya daatang kerumahnya untuk membaiki sistem pendawaian elektrik. Keluarganya cukup baik dan melayan saya dan 2 org rakan saya yanng lain.

dallam saya sibuk membuat kerja2 tersebut, Nirma daatang dan bertegur sape denngan ku. saya pun layan die dan borak panjang serta bertukar-tukar no telifon. Nirma ini memangg cukup cantik bertubuh gebu, tinggi dan berambut pendek paras bawah telinga.

kat rumah die sll pakai suar pendek je. Diam tak diam dah dkt 6 bulan kami berkawan. Kami sll keluar bersama tengok wayang, mkn n lain2 hal.

Ayahnye cukup memahami dan membenarkan Nirma keluar bersama saya. saya n keluarga Nirma jg agak rapat dan memandangkan Nirma anak tunggal dallam keluarga, Nirma begitu manja denngan keluarga dan ayahnya sering pesan kat saya supaya jaga Nirma macam adik sndr.

Ayah Nirma mempunyai sebuah syarikat perkapalan untuk membawa barangan pesanan ke asia. saya tak sangka sebuah keluarga cina dapat kepercayaan kat org melayu seperti saya. saya cukup menghargainya.

dallam saya berkawan denngan Nirma, saya jg ada mengenali seorang gadis melayu berdarah kacukan siam yanng bernama siti nurbaiyah. saya panggil die iesya. kat sini saya nak cite tentang kisah saya n Nirma, Nirma makin lama makin manja denngan saya.

Nirma masa tu umur pun baru 18thn dan masih menunggu panggilan untuk melanjutkan pelajaran. Kemana saya pegi, die mesti ikut. Sampai satu ketika, hari lahir Nirma pun tiba, saya n keluarga Nirma menyambut hari kelahirannya di genting highland sambil bercuti.

dallam keseronokan kami, saya digegarkan denngan panggilan telifon yanng mengatakan ada kerja urgent di klang dan saya diminta untuk kesana secepat mgkn. saya pun bergegas ke lokasi dan Nirma pula nak ikut.

Ayahnya jg membenarkan Nirma ikut saya. dallam perjalanan, ayah Nirma col saya, die ckap die harus ke vietnam melalui klia untuk urusan kerja penting disana. saya pun hairan sbb saya kene keje penting mlm tu, die pun kene keje gak time tu.

saya smpi klang jam 12. 30 pagi. saya terus buat kerja yanng septtnya dan Nirma hanya tunggu dallam kereta. siap kerja hampir jam 2pagi. Nirma cakap die letih sgt dan saya ambik keputusan untuk bilik kerumah bujang saya.

saya col ayah Nirma untuk memaklumkan hal ini. kebetulan ayah Nirma baru sampai di lapangan terbang klia. dallam perjalanan bilik ke rumah saya, saya n Nirma berhenti rehat jap kat restoran mamak untuk minum2.

Lepas selesai saya terus bilik kerumah. smpi kat umah jam 4. 30 pg. Kami dok kat sofa sambil borak jap. saya cakap kat Nirma g la tidur kat dallam bilik n saya tidur kat sofa je.

Nirma mengangguk sambil tersenyum. Nirma pun terus masuk ke bilik, saya terus baring kat sofa. dallam tgah mengelamun sambil menunggu mata ini lelap, mula la memikirkan hal yanng bukan bukan terhadap Nirma.

puas saya tepis namun, ia ttp bermain dallam pikiran saya. Tiba2 Nirma keluar dr bilik dan ckap kat saya yanng die takut dallam bilik seorang seorang. saya cakap takde apa-apa la.

Cerita Sex Vagina Amoi Sedap Giler

Nirma ajak saya tidur dallam bilik sekali. saya taknak lah. die ttp berkeras jg, akhirnya saya setuju dibantu denngan bisikan syaitan lalu saya pun masuk la ke bilik bersama Nirma.

saya terus baring kat atas katil n Nirma pun baring n meletakkan tgnnya di dada saya. Aisey, lain macam je rasenye ini. Nirma memandang saya denngan senyuman manis n menggoda.

Syaitan mula melonjak-lonjak keriangan. saya tanya knp ini Nirma. Nirma menjawab "Nirma syg sgt kat abg, Nirma x nak kehilangan abg. perasaan tu muncul dh lame tp Nirma x berani nak beritahu kat abg" Wow, berdegup kencang jantung nismbil telan air luir saya dibuatnye denngan pengakuan Nirma ini.

Tgn Nirma mula merayap dari muka ku hingga la ke arah batang ku. sblum sempat Nirma memegang batang kote ku, saya sempat sambar tangannye dan mengatakan. nnt! biar betul Nirma buat macam ini.

tak menyesal ke nnti? betul la bang, knp. abg xnk ke? tanya Nirma. saya smakin keliru n buntu. saya masih ragu-ragu lagi dan bertanyakan kpd Nirma, klu ini btl2 terjadi macam mane denngan kte n family?.

Nirma menjawab, ayah dah bagi green light pun. Wah, inilah yanng dikatakan pucuk dicipta, ulam mendatang. denngan hasutan syaitan dan iblis, saya pun denngan rasa bangga menyahut panggilan Nirma.

saya menatap wajahnya dan ku terus kucup mulutnya. Lidah bertemu lidah dan gelora nafsu kami smakin membuak. Nirma membuka bajuku denngan manja. tgn ku pula menyeluk belakang baju Nirma lalu membuka pin bra yanng dipakai Nirma.

saya membuka baju Nirma dan bra bewarna purple yanng dipakainya dan teserlah la sepasang buah dada yanng gebu, putih dan puting buah dada yanng agak keperangan. Nirma hanya tersenyum memandangku.

Lantas Nirma pula membuka butang suar jeans ku dan terus menarik hanya tinggal seluar dallam saya je. time tu pun batang saya dah mula menegak dan keras.


Cerita lucah Vagina Amoi Sedap Giler
  • Wow! Nirma terperanjat. lalu Nirma memegang dan mengusap-usap batang kote ku. Nirma mengeluarkan batang kote ku dr dallam seluardlmku dan denngan pantas mengulum dan menjilat batang kote ku.
  • Oowwh. bestnye. rese nikmat, rase geli n mcm2lah time tu. lebih 15min Nirma mengulum batang kote ku, saya rase semacam je rese macam dah nak terpancut, saya capai tubuh Nirma dan baringkan die semula.
  • kini giliran saya pula. saya membuka suar dallam Nirma jg bewarna purple perlahan-lahan. Wow! saya pula terkejut tengok vagina Nirma yanng putih melepak kemerahan n gebu. vagina Nirma masih blum ada bulu, almaklumlah baru 18thn.
  • saya kangkangkan kaki Nirma seluasnya. saya jilat keseluruhan vagina Nirma denngan penuh kemesraan. lantas saya dapat jg menggigit biji kelintitnya dan saya gomol-gomol serta ku sedut-sedut. Aaah.
ah. nimatnya abg. suara rengekkan Nirma. saya tengok tubuh Nirma dah tak menentu. dengusan menjadi kuat dan nafas Nirma tersekat sekat. sambil saya terus menggomol vagina Nirma, saya rase ade cecair yanng kuar dari lubang vagina Nirma.

Nirma manjadi tidak keruan, tubuhnya mula mengejang dan selepas beberapa saat kemudian tubuh Nirma menggeletar, itulah saat klimak untuk Nirma. Nirma lemah seketika dan saya terus menggomol vagina nya.

denngan nada yanng perlahan Nirma berkata. mari la abg. cepat laksanakan. saya pun bgn membuka seluar dalamku. Nirma meminta untuk mengulum batang kote ku sebentar. selepas itu saya mengangkakngkan kaki Nirma seluasnya dan saya gesel-geselkan kepala batang kote ku di celah vagina serta letak kepala batang kote ku betul2 dihadapan lubang vagina Nirma.

Nirma memaut kedua tgnku dan berkata. cepat abang, Nirma relakan. denngan tanpa lengah lagi saya menolak batang kote ku masuk ke dalam lubang vagina Nirma denngan kekuatan tubuhku.

memangg susah nak masuk dan membuatkan Nirma menjerit kesakitan. saya tenangkan Nirma dan mengusap-ngusap rambutnya. sesudah saya lihat Nirma dallam keadaan tenang, saya kembali menolak sedikit demi sedikit batang kote ku masuk.

rasenye dah masuk sikit, Nirma kelihatan mendongak menahan kesakitan. saya cakap, takpa Nirma. kejap je sakitnya. lantas saya menolak batang kote ku sekuatnya dan terasa keseluruhan batang kote ku telah selamat masuk ke dallam lubang vagina Nirma.

Arkgh. dah masuk ini Nirma. saya berkata. Fuh! rasenye sungguh nikmat. rase hangat, licin sikit, ketat dan saya dapat rasa hujung kepala batang saya dpt menyentuh hujung rahim Nirma.

dallam masa yanng sama Nirma memeluk erat tubuh saya sambil kelihatan nafasnya sesak dan kepalanya bergerak kiri dan kanan. suara renggekkan dan dengusan Nirma jelas kedengaran. Aaabang.

jgn tinggalkan Nirma. awwh. assh. kebahagian ini Nirma kecapi bersama abang. ah. ah. saya biarkan batang kote ku terendam seketika. saya mula perlahan mendayung sambil mengucup dan bermain lidah Nirma.

Nafas Nirma smakin kencang. Terasa batang kote ku sungguh nikmat denngan kehanggatan lubang vagina Nirma. Seketika terasa kepala batang kote ku seperti disarung dan di sedut-sedut dan membuatkan saya tak tahan.

namun saya tetap menahan semampu yanng boleh sambil smakin laju saya menghayun. ah. ah. Aaabaang. niikmatnye. teruskan abanng. Suare Nirma merenggek. Hampir 45min saya mendayung, rase kepala batang kote ku seperti disedut smakin kuat yanng menyebabkan saya smakin tak tahan untuk saya memancutkan sperma.

saya membisikkan di telinga Nirma. Abg rase dh tiba abg nak pancut. ah. ah. pancut dallam saje abang. Nirma memberi keizinan. Lantas saya memeluk erat tubuh Nirma dan melajukan lagi henjutanku.

Cite sex, Vagina Amoi Sedap Giler, Cerita Lucah kongkek vagina amoi sedap, kisah melayu batang henjut vagina amoi sedap seks vagina amoi sedap

Vagina Amoi Sedap Giler, Cerita Lucah


Nirma dan saya saling berpelukan erat dan saya sudah mencapai kepengghujungnya lalu berkata kepada Nirma. Nirma. sedialah. abang dah dekat sgt ini. tubuh Nirma jg makin mengejang dan menggigil.

mgkin klimak ke-2 akan tiba untuk Nirma. Jiwa saya dan Nirma makin bergelora dialam yanng lain. tiba tiba datang satu perasaan yanng sungguh indah. Nirma mengerang, saya tengok mata Nirma terbeliak ke atas dan tubuh yanng menggeletar dan kejang tadi dah mengendur.

Kini tibalah saat saya bersedia memancutkan sperma ku yanng pertama ke dallam rahim Nirma. Indah sungguh perasaan yanng daatang dan. Nirma. Aarh. yeah. yeah. creet. croott. croot.

ku rasakan kaki ku mengejang ketika sperma dipancutkan. Tubuh Nirma macam terkejut-kejut mgkn kesan daripada pancutan sperma saya ke dallam rahim Nirma. Peh! puas. Nirma sudah tidak bermaya lagi.

terkulai layu dallam dakapanku. saya mengucup kembali mulut Nirma. denngan perlahan-lahan saya cabut batang kote ku keluar dari lubang vagina Nirma. saya tengok banyaknye air yanng keluar dan bercampur denngan sedikit darah.

puki Nirma jg kelihatan kemerahan. saya baring disebelah Nirma dan Nirma hanya mampu tersenyum dan berkata, thanx for all. me to. Kami terus tertidur dan tersedar tepat jam 2 petang.

saya bgn dan kejutkan Nirma untuk mandi dan bersiap untuk ke genting highland kerana ada baki sehari lagi waktu percutian kami.
Vagina Amoi Sedap Giler, Cerita Lucah ***
Vagina Amoi Sedap Giler, Cerita Lucah, sex story , Cite sex, Vagina Amoi Sedap Giler, Cerita Lucah kongkek vagina amoi sedap, kisah melayu batang henjut vagina amoi sedap seks vagina amoi sedap, porn, erotic novel sex, Vagina Amoi Sedap Giler, Cerita Lucah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/