Menonton Isteri Dikongkek Mat Salleh

Menonton Isteri Dikongkek Mat Salleh | Kisah in terjadi kira-kira setahun lalu. Nama saya Sarina, usia 33 tahun, isteri kepada Abang Malik, peniaga perabot kecil-kecilan. Kawan-kawan panggil saya Kak Sarina saja. Kami tinggal di sebuah rumah teres kat Rawang. Ketika kisah ini berlaku saya berusia 30 tahun. Semoga menjadi teladan kepada semua.

Hari itu Sabtu. Kak Sarina sudah siap memasak makan tengah hari. Nasi dan lauk-pauk Melayu biasa. Kak Sarina jugak buat sikit persediaan untuk masak sup untuk makan Sarina nanti. Kak Sarina nak masak sup dan belikan roti sikit untuk makan Sarina sebab kawan Abang Malik, Kevin melawat kami. Kami dah janji siangnya makan nasi dan Sarina nanti makan sup dengan roti, mungkin nasi goreng sikit. Kevin adalah Jurutera Kimia kat sebuah kilang di Kuantan. Abang Malik kenal dia semasa nak jual perabot pejabat kat kilang dia itu langsung jadi kawan. Dua tiga bulan sekali Kevin datang ke KL dan setiap kali dia akan singgah di rumah kami. ada jugak dia singgah sejam dua.

Kevin (ohh ya, saya tak pasti ejaan sebenar nama dia, dia cuma mintak panggil dia Kevin saja) agak besar dan sasa orangnya berbanding dengan Abang Malik yang dahlah orang Timur bersaiz kecil pulak. Kata Kevin dia asal Australia Barat tapi dah lama di Sarinaysia. Dia kata dah banayk ronda negeri-negeri di Sarinaysia. Kebanyakan tempat rekreasi dia dah lawati. Dia jugak pernah cadangkan kami sekeluarga join dia outing sekali-sekala.

Kevin dengan Abang Malik ni kamcing betul. Setiap kali Kevin ada di rumah, mereka selalu bergelak ketawa.. Anak saya yang dua orang itu pun suka kat Kevin sebab setiap kali dia datang ada toy untuk mereka. Anak-anak saya selalu memuji Uncle Kevin! Abang Malik jugak suka belek enjin kereta kami dengan Kevin, kadang kala seharian mereka belek enjin kereta kami itu dan entah apa yang mereka bualkan…

Saya ingat lagi hari itu. Lepas makan tengah hari Abang Malik dengan Kevin nak keluar ke KL. Sarina baru balik, sebab itu saya sediakan rencah sup itu siang-siang. Selepas makan tengah hari, Abang Malik dan Kevin pun bersiap-siap nak ke KL. Tiba-tiba…
Ringgg!!! Abang Malik menyapa,

“Hello…”
“Bila itu?…hah petang ni? Ah hah yer lah, hah ahh baik saya datang?”
“Apasal Bang, sapa itu?” tanya kak Sarina sebaik-baik saja Abang Malik meletak telefon.
“Sarina, boleh tolong tak. Boleh tak Sarina bawak si Kevin itu pegi KL. Kak Yam telefon, katanya Ayah dengan Mak ada kat rumah dia nak balik ke JB petang ni jugak. Mereka tak sempat nak ke sini. Ayah mintak Abang ke sana se kejap, ada hal mustahak!”

Ke sana itu maksudnya Banting, rumah Kak Yam kakak kepada Abang Malik. Dia orang ni selalu macam itu selalu cakap apa-apa last minute. Kadang-kadang saya kecik hati jugak, emak dengan ayah Abang Malik agak liat nak datang ke rumah kami di Rawang. Saya tau jugak yang dia orang cakap hal penting itu ialah pasal tanah dusun emak dan ayah mereka. Agaknya nak settle lah itu.

Kak Sarina cakap kat Abang Malik, Kak Sarina malu lagi pulak tak biasa jalan dengan lelaki lain. Abang Malik kata Kevin itu cuma nak pergi tiga tempat ajer kat KL. Muzium UTM, Muzium Telekom dan akhir sekali nak beli sikit barang kat Petaling Street. Kata Abang Malik lagi Kevin dah kenal semua itu cuma nak ke Rawang dia tak berapa confident.

“Alah Sarina ikut aje dia nak ke mana lepas itu naik bas baliklah. Kalau dah lewat sikit ambil teksi suruhlah dia bayar, Sarina tolonglah…Abang dah janji nak bawak Kevin itu hari ni, ni Kak Yam pulak cakap ayah dengan emak nak settle pasal tanah. Dah takder masa sebab ayah dengan mak nak balik ke Johor petang ni jugak…nanti Abang cakap!

Kak Sarina tak kuasa nak bertekak dengan Abang Malik. Lagipun dia dah cakap Kevin itu kenal tempat nak dituju. Kak Sarina sanggup ajelah.

Pendek cerita kira-kira jam 3.00 petang, Abang Malik hantar Kevin dan Kak Sarina kat stesen bas Rawang. Ana dengan Hafiz ikut Abang Malik ke Banting. Segan ada malu pun ada berjalan dengan Mat Salleh. Kak Sarina ni pulak isteri orang.

Menonton Isteri Dikongkek Mat Salleh

Dalam bas ke KL, tak banyak kami berbual. Tapi Kevin tanya jugak saya kerja apa, saya jawab suri rumah, macam mana boleh kenal Abang Malik saya ceritalah sikit macam mana Abang Malik mengorat saya. Dia cakap Abang Malik baik dan periang orangnya, mudah menolong dan tak sombong. Kak Sarina pun cakap itulah sebab Kak Sarina terpikat kat Abang Malik.

Saya tanya Kevin dah berkeluarga ke belum. Dia kata belum. Saya tanya dia dah masuk 33 tahun mengapa belum kahwin. Dia kata dia belum ready. Entah apa yang dia tak ready tak saya tanya. Gaji Jurutera takkan belum ready lagi…

Saya tanya apa hobi dia. Dia cakap tangkap ikan. Saya cuba buat lawak sikit…tangkap ikan takper, jangan tangkap orang. Dia gelak sambil beri komen, dia nak cuba tangkap orang pulak sebab ikan kat laut dah abis…!! Kami sama-sama gelak…

Tup tup kami turun di Jalan Silang, KL. Mula-mula kami pergi ke Muzium Telekom, tapi tutup sebab dia bukak ikut office hours. Kami jalan balik ke Jalan Silang terus ke Pasar Seni. Sesak betul dengan remaja pada petang Sabtu gitu. Kami berlegar-legar sambil Kevin meninjau-ninjau beberapa kedai cenderamata. Sampai kat kedai jual anak ikan, Kevin cakap, “kesian ikan itu emas itu yer. Kena tangkap dan terkurung…Kalau Sarina jadi ikan emas itu macam mana rasanya”.

Saya cakap entahlah sebab saya bukan ikan emas. Kevin kata Sarina memang emas bagi Malik. Lepas itu kami beredar ke Petaling Street sebab Kevin kata Muzium UTM pun mungkin tutup jugak, jadi kensellah.

Sampai kat pintu keluar Pasar Seni, keadaan berasak-asak sikit sebab orang yang masuk dengan yang nak keluar bertembung. Hampir terpisah saya dengan Kevin. Nasib baik Kevin sempat tarik tangan Kak Sarina. Dengan badan dia yang besar dan tinggi itu dapatlah kami keluar ke Petaling Street. Kevin tak melepaskan tangan Kak Sarina sehingga sampai ke Petaling Street. Entah kenapa Kak Sarina tak pulak tarik tangan Kak Sarina. Terasa pelik jugak tapi rasa seram pun ada sebab tangan Kevin besar dan kuat sekali. Kami berasnur-ansur meninjau jualan di Petaling Street hinggalah jam dah hampir 6.15 petang.

Kevin pelawa Kak Sarina minum sekejap sebelum balik. Kevin dah belikan satu tali pinggang dan dua glob macam piuter gitu. Dia belikan jugak toy untuk Ana dan Hafiz. Kak Sarina ikut dia masuk kedai makan kat Pasar Seni. Walaupun dah petang Kak Sarina order roti canai dengan the tarik jugak. Masa makan itu Kevin tak henti-henti bercerita tentang keindahan Sarinaysia. Dia kata seronok tinggal, kalau boleh tak nak balik. Kak Sarina tanya dia nanti kalau kena bertukar balik macam mana? Dia kata terpaksalah dan dia akan bawak balik souvenir dari Sarinaysia sebagai kenangan. Saya tanya apa yang paling menarik hati dia kat Sarinaysia, dia kata orang Sarinaysia tak sombong dan cantik-cantik. Dia tambah lagi, paling cantik Sarina…

Kembang kempis saya kena puji gitu. Lebih kurang 6.45 petang. Kami pun beredar dari Pasar Seni ke Jalan Silang nak naik bas Rawang. Bas Rawang meninggalkan KL kira-kira jam 715 petang. Walaupun bas sesak, kami bernasib baik dapat tempat duduk. Kak Sarina duduk tepi tingkap. Kevin itu badan besar, bas pulak sesak jadi terpaksalah kami berhimpit sikit. Saya berasa pelik sikit bila bersentuh dengan badan Kevin itu. Setiap kali bas membelok, badan saya bergesel dengan badan Kevin, setiap kali jugaklah saya rasa geli-geli…

Sampai kat Selayang hujan turun dengan lebatnya. Kak Sarina tak risau sebab memang bawak payung kecil yang Kak Sarina selalu guna itu. Tapi itu payung untuk lindung panas saja, kecil sangat.

Sampai di Rawang, hujan belum reda. Terpaksalah Kak Sarina berkongsi payung dengan Kevin. Dek keciknya payung itu, Kevin pegang payung dan dia rangkul bahu Kak Sarina. Kami berdua jalan ke tempat teksi. Nasib baik dapat satu teksi.

Sebaik saja turun dari teksi, rumah Kak Sarina masih gelap. Abang Malik belum balik agaknya. Kami berjalan masuk rumah. Kevin paut pinggang Kak Sarina waktu ke dalam rumah sebab hujan belum reda.

Sampai dalam rumah, Kak Sarina telefon rumah Kak Yam. Abang Malik jawab dia baru nak bertolak sebab hujan baru reda. Kak Sarina cakap baru sampai dan hujan masih lebat. Kak Sarina pesan supaya Abang Malik memandu berhatihati…

Kak Sarina buatkan kopi dan taruh dua tiga keping roti letak atas meja depan tv di ruang tamu untuk Kevin. Kak Sarina cakap Kevin rehat dulu sebab Kak Sarina nak mandi. Kevin pun tengoklah tv entah apa ceritanya.

Lepas mandi Kak Sarina pakai baju kaftan terus ke dapur panaskan rencah sup. Sementara menunggu rencah sup panas, Kak Sarina bawak biskut ke depan. Selepas meletakkan biskut itu dala piring, Kak Sarina terpijak kereta mainan Ana lalu…

Oopps…kak Sarina terjatuh, dahi terkena penjuru meja kecil. Nampak bintang sekejap. Tiba-tiba Kak Sarina terdengar..

Oh my God…

Kevin terus selak rambut Kak Sarina rupanya ada benjol kat dahi. Kevin cakap it’s OK..easy…easy..entah apa lagi. Kevin lihat benjol lalu dia ambil sikit ais kat peti sejuk lalu dia sapukan pada dahi Kak Sarina. Sakit taklah seberapa tapi Kak Sarina terkejut dan pening sikit. Kevin bangunkan Kak Sarina lalu dia dudukkan kat sofa.. Kevin tuamkan dahi Kak Sarina guna ais. Entah kerna letih ataupun terkejut. Kak Sarina terlelap seketika.
Kak Sarina terjaga dan mendapati dikucup. Kak Sarina bukak mata rupa-rupanya Kevin yang kucup Kak Sarina. Kami masih atas sofa. Baju kaftan Kak Sarina terselak sampai paras peha.. Tangan Kevin yang kanannya meramas-ramas punggung Kak Sarina. Tangan kiri Kevin memaut leher Kak Sarina. Kak Sarina cuba menolak tapi Kevin itu kuat sangat.
Kevin kemudian menjilat leher Kak Sarina sambil tangannya mengusap punggung Kak Sarina. Kak Sarina berasa geli-geli bila Kevin meramas lembut buah dada Kak Sarina. Malu ada takut pun ada. Kemudian Kak Sarina rasa tangan Kevin mengusap-ngusap pantat Kak Sarina. Kak Sarina rasa stim kata orang muda-muda. pantat Kak Sarina terasa basah dah. Lepas itu Kevin menyingkap kaftan Kak Sarina sampai paras dada. Malu jugak kak Sarina tapi macam ada tarikan pelik pada tubuh Kak Sarina.

Kevin kemudiannya meletakkan mukanya ke celah kelangkang kak Sarina. Terasa benda lembut menjilat-jilat pantat Kak Sarina. Geli-geli bertambah liar. Kak Sarina kangkang luas sikit dan Kevin nampaknya makin ganas di celah kelangkang Kak Sarina…Aduhhh syoknya. Kak Sarina tak pernah rasa begitu syok. Kevin jilat pantat Kak Sarina…rupanya kalau dibuat begitu syok sekali…

Lepas itu Kevin bangun . Kak Sarina rasa macam tak sudah. Kevin bukak seluar dia. Tersembullah batang kote Kevin. Besar betul tapi ada kulup. Tak sunat rupanya. Kak Sarina terasa nak cuba batang kote besar yang tak sunat. Kembang macam ular tedung batang kote besar Kevin…
Kevin menyuakan batang kote besarnya pada Kak Sarina. Kepala batang kote besarnya macam kepala kura-kura menjenguk dari kulit. Kak Sarina tak tahu apa nak buat. Kevin pegang kepala Kak Sarina lalu menyuakan batang kote besar ke dalam mulut Kak Sarina… Mula-mula Kak Sarina kulum saja tak tau apa nak buat…nampaknya Kevin mendesah-desah…

Agaknya tak ada apa-apa, Kevin mengeluarkan batang kote besarnya dari mulut Kak Sarina. Kevin rebahkan Kak Sarina..lalu dia menjilat-jilat dan meramas-ramas kak Sarina. Kak Sarina pun rangkul jugak badan Kevin. Kak Sarina raba belakang badan Kevin. Kak syok sebab badan Kevin besar dan batang kote besarnya besar. Kak Sarina terpikir kalaulah batang kote besarnya masuk pantat Kak Sarina, alangkah sedapnya. batang kote besar Abang Malik kecil walaupun agak panjang…Kak Sarina pegang batang kote besar Kevin dengan tangan kanan. Memang besar, segenggam rasanya. pantat Kak Sarina dah lenjun agaknya. Kevin masih lagi meramas-ramas, dan menjilat serta mencium ke seluruh badan Kak Sarina.

Lepas itu Kak Sarina rasa ada benda menusuk pantat Kak Sarina. Sikit demi sikit batang kote besar Kevin memasuki pantat Kak Sarina. Kira-kira sebahagiannya masuk, Kevin berhenti kemudian menarik keluar batang kote besarnya. Kak Sarina kata Kevin..Kevin cepatlah… Kevin tusuk balik separuh pelan-pelan kemudian tarik keluar. Kak Sarina pegang punggung Kevin dan tarik ke bawah. Kevin…Kevin…Kevin hendakkkk…kemudian Kevin terus menusuk pantat Kak Sarina perlahan-lahan sehingga santak. Kevin berhenti sekejap merendamkan batang kote besarnya sambil meramas budah dada Kak Sarina. Kak Sarina paut punggung Kevin kuat-kuat. Kemudian Kevin menarik keluar batang kote besarnya sehingga separuh jalan lalu menusuknya kembali. Dua tiga kali diulang-ulang …Kak Sarina macam orang mabuk…Kak Sarina goyang-goyangkan punggung…

Lepas itu Kevin keluarkan terus batang kote besarnyadan bangun. Terkapai-kapai Kak Sarina sebab belum puas. Kak Sarina cakap Kevin…Kevin…Kevin tolonglah…

Kevin membalikkan badan Kak Sarina.. Kak Sarina dah tertiarap atas sofa itu. Kemudia Kevin meniarap atas belakang Kak Sarina. Terasa batang kote besar Kevin merayap-rayap kat punggung Kak Sarina. Kedua-kedua tangan Kevin merasa-ramas buah dada Kak Sarina dengan agak kuat. Sekali-sekali jarinya menggentel putting Kak Sarina. Mulut Kevin pulak menjilat-jilat belakang tengkuk Kak Sarina. Kak Sarina rasa macam nak pitam rasanya. Lepas itu Kevin memegang punngung Kak Sarina sambil menarik ke atas. Menyebabkan Kak Sarina tertonggeng. Lepas itu terasa batang kote besar Kevin yang besar dan berkulup itu memasuki pantat Kak Sarina dari arang belakang. Sampai separuh batang kote besarnya masuk, Kak Sarina menyondolkan punggung Kak Sarina ke belakang. Sampai ke celah kelangkangnya. Lepas itu Kevin menyorong tarik batang kote besar sambil dia memegang penggung Kak Sarina. Di selang-seli pulak dengan Kevin meramas-ramas buah dada Kak Sarina. Adoii nikmat betul. Kak Sarina tak pernah rasa begini seronok…tak teringat langsung kat Abang Malik masa itu..
Kevin melajukan lagi sorong tariknya. Kevin mula mengeluarkan bunyi macam kerbau nak kena sembelih. Kak Sarina jugak kemutkan pantat dengan kuat. Makin laju disorong-tarik Kak Sarina makin seronok. Kak Sarina gorangkan punggung sambil mengemut.

Lepas itu Kevin berhenti sorong tarik dan dia baringkan pulak Kak Sarina telentang. Kevin ambil satu bantal sisi sofa dan meletakkannya di bawah punggung Kak Sarina. Kak Sarina tengok batang kote besar Kevin kebiru-biruan dan kembang macam batang kayu. Kulupnya tersingkap banyak. Kak Sarina rasa bertuah kerana dapat rasa batang kote besar berkulup dan mat salleh punya pulak itu…Lalu Kevin menusuk pantat Kak Sarina dan tanpa berlengah lagi menyorong tarikg dengan lajunya…Dia cakap Sarina..Sarina.. dan beberapa perkataan lain yang kak Sarina tak tahu apa maknanya. Kak Sarina jugak berpaut kuat pada punggung Kevin setiap kali Kevin tarik keluar batang kote besarnya Kak Sarina tarik punggung dia ke bawah. Kak Sarina lonjakkan pulak punggung Kak Sarina ke atas. Kak Sarina kemut dan jugak gorang-goyangkan punggungnya.

Di luar masih hujan. Kevin sorong tarik makin laju. Kak Sarina jugak dah tak tahan rasanya sambil menjerit…Kevin…Kevin…Kevint ndakk lagiii..lagiii.. sambil mengemut dan mengoyangkan punggung. Kak Sarina rasa nak meletup. Tiba Kak Sarina terasa kejang. Kedua-dua kaki Kak Sarina pautkan ke pinggang Kevin, tangan pulak Kak Sarina paut pada bahu Kevin. Kak Sarina tak sedar Kak Sarina tergigit dada Kevin. Kak Sarina tak boleh kawal langsung.

Hampir setengah minit kak Sarina terasa meletup…Rupanya Kevin pun kejang jugak. Dia pun cakap macam merapu bunyinya…Dalam pantat terasa panas, agaknya benih Kevin sedang memancut-mancut.

Akhirnya tersadai kami di atas sofa itu. Bantal sisi basah betul. Selepas seminit, Kak Sarina bangun. Kak Sarina rasa puas betul. Handal sekali Kevin ni. Kak Sarina terus-terang cakap, tak pernah Kak Sarina rasa begitu nikmat kena setubuh. Kak Sarina cakap kat Kevin, nak lagi lain kali…

Kevin kata no problem…

Memang Kak Sarina buat dua kali lagi dengan Kevin tapi itu lain ceritalah.

Sejam kemudian barulah Abang Malik sampai dengan Ana dan Hafiz. Kak Sarina dah berpakaina kemas balik dan Kevin pun macam biasa saja. Tak sangka Kak Sarina dapat merasa batang kote besar mat salleh yang berkulup itu.

Sebelum ini Kak Sarina ceritakan peristiwa Kevin, rakan suami Kak Sarina melakukan seks dengan Kak Sarina. Kadang-kadang kita orang perempuan mudah cair dan menggeliat dengan usikan dan ayat orang lelaki. Kak Sarina ingat Kevin cuma sekali tapi ternyata Kevin belum puas. Kali ini Kak Sarina nak cerita kali kedua Kevin mintak pantat Kak Sarina…

Selepas peristiwa atas sofa Sarina hujan itu, Kevin ada dua kali singgah di rumah kami tapi tak ada apa-apa yang berlaku. Kak Sarina rasa Abang Malik tidak tahu apa yang terjadi pada isterinya, syak pun tidak. Timbul jugak rasa bersalah kerana menduakan Abang Malik tapi cepat-cepat Kak Sarina jauhkan perasaan itu. Sejak kena dengan Kevin Sarina itu Kak Sarina sering terbayang-bayang kehebatan Kevin. Terbayang-bayang jugak bagaimana agaknya merasa batang lelaki bangsa lain seperti Bai, Cina India dll. Kadang-kadang waktu bersama dengan Abang Malik pun Kak Sarina cuba bayangkan batang lelaki-lelaki itu. Bukanlah Abang Malik tak handal diranjang tapi entahlah mungkin bila dah merasa yang dilarang ketagih pulak. Satu lagi Kak Sarina suka menumpukan pandangan ke celah kelangkang lelaki dan cuba membayangkan bentuk dan saiz Sarinah kulup batang lelaki-lelaki tersebut.

Semasa singgah di rumah kami Kevin tidak menunjukkan keganjilan. Tak pulak dia mencuba mengambil kesempatan.. Kevin masih berborak macam biasa dengan Abang Malik dan membelek enjin kereta kami. Pada bulan Julai tahun 1999, kami sekeluarga buat keputusan nak pergi outing ke Lumut. Lebih tepat lagi Teluk Batik. Kami bercadang untuk berada di sana selama empat hari tiga Sarina.

Kami bertolak pada hari Jumaat jam 10.00 pagi dari Rawang. Entah macam mana pagi Jumaat itu Kevin sampai di rumah kami. Dia datang dari Kuantan pada petang Khamis dan dan akan balik pada hari Rabu minggu berikutnya. Bila mendapat tahu kami nak ke Lumut, Kevin menyatakan hendak ikut.

“Tapi, Kevin tak bawak banyak pakaian…,” Kak Sarina cakap.

“Takper, bawak banyak kain pelikat. T-shirt saya yang agak besar itu dia boleh pakai…” sambut Abang Malik pulak.

Kami serombongan sampai di Lumut jam 4.20 petang. Selepas check-in kami berehat sekejap hingga jam 6.30 petang.. Chalet yang kami dapat ialah jenis dua tingkat. Tingkat atas ada dua kati bujang, tingkat bawah ada satu katil kelamin dan satu katil bujang. Tempat masak air dan bilik air di tingkat bawah. Dari tingkat bawah ke tingkat atas kena gunakan tangga kayu. Chalet yang dibina dengan kayu itu cantik buatannya dengan awan larat dan ukiran tapi taklah mewah sangat. Chalet kami hampir dengan gigi pantai. Deburan ombak amat jelas. Kak Sarina dan anak-anak sempat jalan-jalan sekejap tepi pantai sehingga pukul 7.30 petang. Abang Malik dengan Kevin duduk-duduk di serambi sambil berbual-bual.

Kami bercadang makan di pekan Manjung (ataupun pekan Manjoi kurang pasti pulak Kak Sarina). Lepas mandi kira-kira pukul 8.20 Sarina kami keluar makan di pekan. Jam 10.00 kami balik ke chalet. Seperti biasa Kak Sarina kemaskan sikit chalet itu dan menonton tv. Kira- kira jam 12.00 tgh Sarina Kak Sarina masuk tidur di tingkat atas. Kevin dengan Abang Malik masih lagi menonton tv dan tengok vcd yang kami bawak. Sekali-sekala terdengar jugak Abang Malik dengan Kevin gelak-gelak tapi taklah kuat sangat. Kak Sarina tidur di katil tepi tingkat. Dua-dua anak Kak Sarina berkongsi katil tepin dinding arah ke pantai. Entah pukul berapa Kak Sarina terlelap di ulit dek deburan ombak…cheh cheh ceh.

Sedang asyik Kak Sarina dibuai mimpi, tiba-tiba Kak Sarina terjaga dan terdengar bunyi orang naik ke bilik dan berjalan perlahan-lahan. Pada mulanya Kak Sarina sangkakan hantu tapi makin Kak Sarina dengar betul-betul ada orang berjalan perlahan-lahan. Kemudian terasa ada orang duduk atas tilam tempat Kak Sarina terbaring itu. Kak Sarina masih mendiamkan diri buat-buat kaku sebab dalam keadaan gelap itu takut jugak.

Tiba-tiba terasa tangan memegang lengan Kak Sarina. Serta-merta Kak Sarina tau itu tangan Kevin sebab tangan dia kasar dan besar sikit. Kak Sarina mendiamkan diri sambil mencuba ambil rasa sama ada Abang Malik tidur bersama Kak Sarina atau tidak.

Tangan sasa itu menjalar mengikut tubuh Kak Sarina yang baring itu. Dari lengan merayap ke punggung, peha (sebelah luar), betis kemudian ke atas ke muka Kak Sarina. Lepas itu tangan itu menyelinap ke dalam baju tidur Kak Sarina cepat-cepat singgah di gunung Kak Sarina. Tangan itu mengusap-usap susu Kak Sarina kemudia menggentel perlahan tetek Kak Sarina. Terasa pulak badan yang sasa merapati belakang Kak Sarina. Kak Sarina tak dapat menahan diam lagi sebab geli sangat.

Kak Sarina menggeliat sikit lalu mengeluh.

“Ehh Kevin, apa pas…”

“Sarina, saya mau pelukan Sarina…’

Sah itu Kevin. Peristiwa dulu terbayang kembali.

Kak Sarina cakap Abang Malik ada bersama. Kevin kata Abang Malik tengah tidur kat bawah. Kak Sarina cakap, saya isteri Abang Malik. Kevin kata dia nak rasa sekali saja lagi sebab dia kata body Kak Sarina solid. Dia cakap dia tak dapat melupakan persembahan Kak Sarina atas sofa hari itu. Sambil itu, tangan Kevin yang sebelah lagi masuk ke dalam kain sarung Kak Sarina. Kak Sarina dah terlentang sekarang. Di mana lagi kalau tidak di celah kelangkang Kak Sarina. Tangan Kevin mengusap-usap tetek dan pantat Kak Sarina.

Kak Sarina dah mula sedap masa itu. Lama-lama Kak Sarina berasa tak tertahan, lalu Kak Sarina mengiring mengadap Kevin lalu merangkul lehernya. Tangan Kevin makin buas nampaknya (ehh rasanya sebab dalam gelap mana nampak kan?). pantat Kak Sarina dah basah-basah, terasa satu cari Kevin memasuki pantat Kak Sarina, berlegar-legar sambil menjolok-jolok. Kak Sarina bertambah geli, lalu tanpa dapat dikawal Kak Sarina memaut dada Kevin lagi rapat. Punggung Kak Sarina bergoyang-goyang kegelian. Tanpa dapat dikawal jugak tangan kiri Kak Sarina mencari batang Kevin. Yang kak Sarina suka sangat batang Kevin itu ialah saiznya dan kulupnya. Kak Sarina urut-urut batang Kevin sambil sekali-sekala menggulung-gulung ketayapnya. Kevin kegelian dan makin kuat merangkul dan meramas Kak Sarina.

Kevin menolak Kak Sarina kemudian mebalikkan Kak Sarina ke arah meniarap. lalu Kevin menarik punggung Kak Sarina ke atas maka tertonggenglah Kak Sarina. Kemudian Kevin mengusap-usap dan meramas-ramas punggung kak Sarina. Kemudian terasa batang Kevin menjolok-jolok pantat Kak Sarina. Sambil batang konek nya menjolok-jolok pantat Kak Sarina, Kevin merangkul tubuh Kak Sarina dari belakang dan diselang-seli dengan tangannya meramas tetek Kak Sarina. Tiba-tiba srrufff batang Kevin memenuhi pantat Kak Sarina. Kevin mendayung-dayung dalam pantat Kak Sarina. Setiap kali batang konek nya keluar, Kevin menarik Kak Sarina ke belakang Kak Sarina bertambah geli dan dengan kuatnya mengemut- ngemutkan pantat Kak Sarina.

Biar terbeliak Kevin ni, fikir Kak Sarina.

Kira-kira tak berapa lama Kak Sarina dihinggot oleh Kevin itu sambil keluar bunyi pap..pap..pap. Tiba Kak Sarina berasa nak kencing…terus Kak Sarina menyondolkan punggung ke belakang dan kejang sekali. Rasa terkencing banyak sekali. Terkemut-kemut pantat Kak Sarina. Lepas itu batang Kevin keluar. Tertiarap Kak Sarina termengah-mengah. Kemudian Kevin balikkan Kak Sarina melentang pulak. Kevin menjilat-jilat badan Kak Sarina. Kevin meniarap jugak atas badan Kak Sarina. Kevin lebih berat daripada Abang Malik. Batang Kevin terasa masih keras macam kayu. Kevin jilat-jilat tengkuk, dada dan badan Kak Sarina. Timbul geli-geli dan pantat Kak Sarina berdenyut-denyut kembali.
Kevin mulai kasar. Dia ramas tetek Kak Sarina agak kuat. Sakit jugak rasanya. Lepas itu kak Sarina bertambah basah. Kak Sarina gerak-gerakkan badan Kak Sarina ke kiri-kiri dan kanan. Kevin Kak Sarina rasa macam kerbau naik syeikh. Dia gomol Kak Sarina habis-habisan.

Kak Sarina cakap, katil itu ada bunyi dan ajak Kevin turun le lantai. Kami turun ke lantai, Kevin tak buang masa terus menindih Kak Sarina. Kerasnya lantai langsung tak Kak Sarina rasa. Kevin meramas dan menguli Kak Sarina. Dalam beberapa minit Kak Sarina tercungap- cungap dan Kak Sarina rasa pantat Kak Sarina ternganga menunggu batang Kevin.

Kevin menusukkan batang konek nya perlahan-lahan (pulak itu) ke dalam pantat Kak Sarina. Separuh jalan Kevin tarik balik, baru nak keluar Kevin berhenti ekejap lalu sorong balik ke dalam. Begitulah Kevin lakukan berulang-ulang. Kak Sarina paut bahu Kevin dengan kuat. Kak Sarina tolak kelangkang Kak Sarina ke atas seolah-olah meminta batang berkulup Kevin.

Lepas itu Kevin mengangkat kedua-dua kaki Kak Sarina dan disangkutkan ke bahunya. batang konek nya masih lagi tersorong-sorong di dalam pantat Kak Sarina. Punggung Kak Sarina terangkat-angkat setiap kali Kevin menghentak batang konek nya yang berkulup dan keras macam kayu itu. Kevin jugak mengekang kedua-dua tangan Kak Sarina ke lantai sehingga tak boleh bergerak. Macam orang kena sula sambil terlentang. Bibir Kevin menjilat dan menggigit leher dan dada Kak Sarina.

Cerita lucah Menonton Isteri Dikongkek Mat Salleh cerita melayu menonton isteri dikongkek, isteri sundal dikongkek mat salleh, pantat isteri dikongkek

Menonton Isteri Dikongkek Mat Salleh


Terus-terang Kak Sarina cakap, Kak Sarina rasa tak tau nak cakap. Kalau kali pertama dulu, syoknya nombor 1, kali ni Kak Sarina rasa macam nak meletup. Tak tahulah berapa lama sorong- sorong itu, Kak Sarina sekali lagi rasa nak kencing. Kevin pulak makin laju menyorong, menjilat dan menggigit. Makin lama makin laju sehingga tiba-tiba Kevin mendengus. Kak Sarina mengerang dan hampir menjerit, nasib baik lekas-lekas Kevin menutup mulut kak Sarina. Kevin menggelupur dan Kak Sarina pulak menggeliat macam nak bengkok badan.

Selepas satu minit agaknya kami tersadai termengah-mengah. Tak pernah Kak Sarina rasa begitu hebat bersetubuh walaupun Abang Malik tak kurang hebatnya di ranjang.

Lepas seketika Kevin mengucapkan terima kasih pada Kak Sarina. Kevin beritahu dia puas dan dia cakap dia mahu lagi lain kali. Kak Sarina cakap tak boleh sebab Kak Sarina tetap isteri Abang Malik, kawan dia. Akhir sekali dia cakap dia ndak jugak sekali saja lagi. Kak Sarina diam.

Apabila Kevin turun ke tingkat bawah, Kak Sarina rasa menyesal kerana menduakan Abang Malik tetapi Kak Sarina kata pada diri sendiri, pengalaman ini menyeronokkan. Kak Sarina sering berangan-angan sejak itu untuk merasa batang lelaki Cina, India, mamak, Bangladesh ke. Agaknya macam mana pulak persembahan mereka. Kak Sarina masih ada penyakit itu sampai sekarang. Kepada wanita lain Kak Sarina pesan jangan mencuba, sebab bila dah cuba macam ketagih pulak…
Menonton Isteri Dikongkek Mat Salleh ***
Menonton Isteri Dikongkek Mat Salleh, sex story , Cerita lucah Menonton Isteri Dikongkek Mat Salleh cerita melayu menonton isteri dikongkek, isteri sundal dikongkek mat salleh, pantat isteri dikongkek, porn, erotic novel sex, Menonton Isteri Dikongkek Mat Salleh



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/