Adik Ipar Ganaz Cipapnya Kemut Batang Aku

Adik Ipar Ganaz Cipapnya Kemut Batang Aku - Sudah dua hari isteri saya kat Hospital kerana hendak melahirkan anak sulung kami. Tarikh jangkaannya seminggu lagi. Tapi ia terasa sakit, maka ia ditahan di hospital. Kelmarin saya terima panggilan adik isteri saya dari Tumpat mengatakan mereka sekeluarga akan datang menziarahi kakaknya itu.

Sedang saya berlegar-legar selepas menghantar kawan saya. Tiba-tiba terdengar suara memanggil saya dan apabila saya menoleh ke arahnya saya dapati Ina sedang mendukung anak kecilnya.

“Mana Dirga?” saya tanya dia.

“Elehh…dia tu bukan abang tak tau, tak mau ke mana-mana, alasan ia tak boleh tinggal rumah, bimbang..” sambil membebel Ina beritahu saya tentang suaminya.

Dirga tu adik isteri saya, saya tahu sangatlah sikapnya. saya ngan Ina bermakna jadi beraslah. Ina panggil saya abang sebab suaminya adik ipar saya.

“Jadi mu mari sendirilah ni?” saya kehairanan.

“Ho laa… semale dia hantar kat stesen bas Kota B*”.

Kami beredar dan menuju ke tempat parking The Mall. Dalam perjalanan ke rumah saya di Kota D* kami berbual-bual, bertanya khabar.

“Lo ni kita ke rumah abang dulu, sebab hospital belum waktu melawat,” saya beritahu dia.

Ina mengangguk.

Setibanya di rumah, kami berehat sebentar. Ina nampak keletihan kerana perjalanan jauh ngan bas ekspres tadi. Lepas tu saya suruh Ina pergi mandi sementara anaknya sedang nyenyak tidur. Setelah Ina masuk bilik air, saya ke bilik untuk menukar pakaian.

Cerita Lucah Adik Ipar Ganaz Cipapnya Kemut Batang Aku

Beberapa minit lepas saya menyalin pakaian, saya dapati bilik air masih senyap. Tidak kedengaran orang mandi. Kita ni jantan, kebetulan tiada orang lain di rumah kecuali saya ngan Ina dan anak kecilnya. Tambahan pula bini saya sarat mengandung, dan kini dok tunggu nak bersalin pulak. Iblis mula masuk dalam kepala.

saya hampiri bilik air, terdengar bunyi air berdesing seperti paip air dibuka perlahan-lahan. saya meniarap untuk mengintai. Pintu bilik air tu renggang di bahagian bawahnya.

Tu ia! Ina tengah kencing sambil mencangkung dan mengadap hala ke bahagian pintu bilik air. Tapi jauh sikit la. Nampak clear cipap nya tersengeh memancut air kencing. Rupa-rupanya bunyi berdesing pancutan air kencingnya.

Apa lagi! pelir saya automatik mengembang. Dah la air mani lama bertakung. Mungkin dah berkarat. saya cepat-cepat bangun dan beredar dari situ.

Tak lama Ina pun keluar dari bilik air. ia hanya berkemban tuala singkat. Pulak dah! batang konek saya tadi belum mengecut lagi. Lihat macam tu pulak. Ina terpandang tangan saya yang sedang membetulkan keadaan batang konek saya. ia tersenyum dan terus ke bilik untuk mengenakan pakaian. Senyuman yang penuh makna. Kita tahu, perasaan orang yang dah berkahwin bila ternampak kelakuan yang sebegitu.

Selepas makan, kami duduk tengok TV sambil borak-borak. saya pula jadi stim ngan bau perfume yang Ina pakai. Ina pula hari tu jadi manja semacam. batang konek saya mula keras. Jadi saya cuba sembunyikan ngan menutup peha saya ngan bantal kecik yang ada kat sofa.

Walau pun dalam fikiran dah mula fikirkan yang bukan-bukan, saja tak nak tunjuk gelojoh. Lama kami berbual. Perut saya dah sakit sebab stim memanjang. Nafsu saya pula kian memuncak. Setan betul-betul menggoda saya hari itu.

saya dah tak sabar. saya pikir apa nak jadi, jadilah. saya terus memegang tangan Ina dan saya cium tangannya dan ngan perlahan, saya usapkan teteknya yang tengah mengeras bagaikan nak meletupi tu dari luar baju. Maklumlah tetek ibu beranak kecil, penuh ngan air susulah. ia tak marah. Malah ia merelakan perbuatan saya.

Jadi saya tambah melampau dan bersemangat. saya selak sikit baju kelawar Ina sampai ke teteknya. Fuh! Tersembul satu permandangan indah yang tak terfikir olehku. ngan tiba-tiba terpancut susu keluar dari celah coli yang Ina pakai hingga tersembul bukit susu kembar bagaikan nak terkeluar dari sarang coli.

saya pun tanpa berlengah terus menyoyot susu yang keluar ngan rakus dan lahap sekali. Dah lama tak hisap susu saya pun. Terdengar rintihan Ina yang sedap mengerang ketika susunya mengalir deras kedalam mulut saya.

“Perlahan la sikit… sakit tau!” kata Ina.

Setelah hampir 10 minit menguli kedua-dua bukit kembar Ina sambil memicit-micit puting teteknya yang semakin mengecil, setelah kekeringan air susu tapi putingnya yang kehitam-hitaman sebesar ibu jari tetap menjadi santapan jemariku. Sambil saya merayap ke bahu Ina sambil meramas-ramas teteknya. Ina diam tak terkata sambil membaringkan dirinya ke sofa empuk seolah-olah mencabar kejantanan saya.

saya memusingkan muka Ina supaya mengadap saya. Ina tidak membantah lalu mencium bibirnya yang halus sambil lidahku ngan ligat memintal lidahnya. Sesekali saya menyedut lidahnya sampai tak bernafas. Sambil Ina membalas ngan sedutan yang hampir serupa membuatkan kami bagai berada diawangan. Dalam hati berkata, bini orang ooiiiii….

Kemudian kami berehat sebentar mengambil nafas. saya labuhkan kembali bibirku ke mulut Ina dan Ina menyambut bibirku ngan berahi sambil tanganku mula menyelak bahagian bawah pusat yang sudah penuh bertakung air nikmat. Kami bercumbuan dan pada masa yang sama Ina sudah terlalu stim dan memulakan tugasnya membogelkan saya yang hanya berkain pelekat.

Ina ngan rakusnya menggenggam batangku yang sudah mengeras sambil menjilat lembut di hujung kepala zakarku, manakala tangannya yang sebelah lagi membelai sambil memicit puting dadaku. Tangan saya terus meraba buah dada Ina atas ke bawah. Buah dada Ina saya ramas perlahan-lahan sambil batang konek saya masih mundar mandir dalam kehangatan mulut Ina.

Waduuhh… sungguh indah waktu itu, tak dapat saya gambarkan bagaimana saya benar-benar teransang sehingga saya memegang kepala Ina ngan kedua belah tanganku sambil menekan masuk hampir keseluruhan batang konek saya yang sederhaha besar. Tapi cukup bertenaga setakat nak puaskan wanita bernama Ina. saya tak mau la nak cerita batang besar panjang 8 9 inci macam diaorang dok cerita tu. Sampai perempuan menjeritlah. Nanti jadi cerita karut pulak. Nak buat sedap cerita saja.

saya terus melakukan persetubuhan ngan Ina. Tetek dan cipap nya saya hisap dan jilat tanpa henti-henti sehingga Ina memancutkan airnya ke dalam mulutku buat kali ke-dua. Ina mengerang seperti diserang hysteria bila saya meneruskan jilatan dan gigitan lembut ke atas biji kelentitnya.

Setelah saya puas mendera pukinya, ngan perlahan-lahan saya memasukkan batang konek saya ke dalam cipap Ina. ngan sekali henjut terus ke dasar hingga membuatkan matanya terbeliak menahan serangan batang konek saya yang begitu keras. saya merendamkan batang konek saya hampir 5 minit sebelum meneruskan dayungan. Tatkala itu Ina tak habis-habis merengek.

“Abang.. sedap… ohhh..” ia meminta saya mulakan dayungan disebabkan airnya yang terlalu banyak meleleh keluar.

Puting tetek saya menjadi mangsa gigitan buas Ina sehingga penuh diperut saya bekas gigitan love bite. saya pun ngan sepenuh tenaga memulakan dayungan. Hampir setengah jam lamanya ngan pelbagai posisi yang saya pelajari dari buku kamasutra dan jugak dari filem-filem blue yang pernah saya tonton sebelum ni.

Di akhir persetubuhan itu saya melepaskan 7 das tembakan air mani saya yang sekian lama bertakung tepat ke dalam rahim Ina sehingga Ina menjerit kepuasan.

“AAaagghhhhh..abang! Saya belum pernah macam ni”.

cite best malay stim Adik Ipar Ganaz Cipapnya Kemut Batang Aku, cerita seks lucah melayu, cerita stim adik ipar ganaz, cerita kongkek adik ipar sex

Adik Ipar Ganaz Cipapnya Kemut Batang Aku


Kami sama-sama terkulai dan batang konek saya masih terendam di dalam cipap nya. Ina terkulai layu dalam pelukan saya. Sesekali kedengaran suara anak kecilnya merengek. ngan suara manja Ina berkata, “Terus terang dan ikhlas saya nak gitau abang..”

“Gapo dio, cakaplah,” tanya saya suspen.

“Abang telah berikan apa yang saya belum perolehi sebelum ini,” kata Ina.

saya jadi terkedu seketika.

“Tapi abang punya tak sebesar mana..” saya kata sambil menunjukkan batang konek saya padanya serta membelai manja rambutnya bagaikan sedang bercinta.

“Saya tak pandang itu, tapi saya cukup puas dan memang sedap abang punya mainan tadi,” kata Ina sambil mencium bertubi-tubi di seluruh muka saya.

“Saya cakap ikhlas ni… batang pelir abang Dirga memang besar. Tapi saya tak merasa nikmat dan sesedap abang punya tadi.. terima kasih abang,” sambungnya lagi seakan-akan nak menangis.

“Ya Ina… abang sangka mu nak marah tadi..” kata saya sambil menciumnya sekali lagi.

Tiba-tiba anak kecilnya menangis. Kami lepaskan pelukkan dan Ina pergi menyusui anaknya.

Jam menunjukkan pukul 4 petang, kami bergegas mandi dan bersiap-siap untuk ke hospital melawat isteri saya yang juga kakak ipar Ina. Dalam perjalanan Ina sempat mengadu ngan nada sedih perihal suaminya di kampung yang ambil ringan tentang batinnya. ia ngan ikhlas beritahu saya yang suaminya itu lemah permainan seks walau pun batangnya besar daripada batang konek saya. Tak pernah merasa kenikmatan seperti tadi.

saya berasa seronok dan berterima kasih padanya. Dalam hati kecilku tersirat perasaan bangga walau pun batang zakarku kecil tapi dapat memuaskan wanita yang telah berkahwin dan mempunyai pengalaman bersetubuh. Itulah pengalaman benar yang tak dapat ku lupakan.
Adik Ipar Ganaz Cipapnya Kemut Batang Aku ***
Adik Ipar Ganaz Cipapnya Kemut Batang Aku, sex story , cite best malay stim Adik Ipar Ganaz Cipapnya Kemut Batang Aku, cerita seks lucah melayu, cerita stim adik ipar ganaz, cerita kongkek adik ipar sex, porn, erotic novel sex, Adik Ipar Ganaz Cipapnya Kemut Batang Aku



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/