Batang Doktor Dalam Cipap Isteriku

Batang Doktor Dalam Cipap Isteriku - Perkahwinanku diatur oleh keluarga. Waktu itu umurku 22 tahun sedangkan umur suami I 39 tahun. Sebagai seorang pengacara tv, I sememangnya mempunyai wajah yang cantik. Pada mulanya I malas memikirkan soal kahwin tapi kerana didesak oleh keluarga maka sebagai anak yang taat I menurut saja. Sejak I putus cinta sewaktu di IPT dulu I menjadi tawar bila memikirkan soal kahwin.

suami I seorang usahawan yang berjaya. Orangnya baik dan taat pada keluarganya. Perkahwinan kami terjadi atas desakan keluarganya.Wataknya lemah lembut dan penyayang. Selepas kami berkahwin I makin cinta padanya kerana sifat penyayang dan baik hatinya. Hubungan kami berjalan lancar dan tiada kelainan dalam hubungan kami suami isteri. I puas tiap kali kami berhubungan badan tetapi sehingga hari ini belum ada tanda-tanda I mengandung. Pada usiaku yang ketiga puluh I mengingini seorang anak.

Tiap kali I pulang ke rumah mertuaku, suami I selalu ditanya bila kami akan menimang cahaya mata. Biasanya I dan suami memberi alasan belum ada rezeki. Dan keluarga suami I mula memandang serong kepadaku. Ada suara-suara menuduhku mandul. I tak mampu memberi zuriat. Malah ada suara-suara jahat menyuruh suami I kahwin lagi. Kadang-kadang I agak keberatan bila suami I mengajak I pulang ke rumah orang tuanya.

"Azlan, ibu sudah tua tapi ada satu hal yang membuat ibu merasa hidup ini belum lengkap. Ibu mengharapkan seorang cucu dari kamu. Cubalah kamu membuat pemeriksaan doktor. Kalau mmg isteri kamu mandul, ceraikan dia, kamu boleh menikah lain. Ibu boleh uruskan kalau kamu mau.” Terngiang-ngiang di cupingku mendengar suara mertuaku satu petang. suami I dan ibunya tak perasan I mendengar perbualan mereka.

Secara diam-diam I membuat pemeriksaan doktor. I tak memberitahu suami I yang I ke klinik pakar. Di dalam bilik pemeriksaan I diarah oleh Doktor Seng membuka seluar yang kupakai dan berbaring di katil khas dalam bilik pakar perbidanan dan sakit puan tersebut. Akhirnya I melepaskan celana dalam warna krim yang melekat di punggungku. Tundunku yang menonjol dihiasi dengan bulu-bulu halus kerinting rapi tersusun kerana sering juga I mencukur bahagian tepinya supaya kelihatan teratur. I sememangnya tak mencukur botak kerena I tak mau taman rahsiaku kelihatan seperti taman rahsia budak kecil yang masih berhingus.

Secara profesional Doktor Seng mendekatiku yang sedang berbaring telentang dan melebarkan kangkanganku. Sejuk pendingin udara terasa di pangkal peha dan lubang syurga yang menjadi perhatian. Bibir cipap I di selak dengan beralaskan sarung tangan. Sentuhan-sentuhan di bibir cipap I membuatkan perasaan berahiku terusik. Sebagai seorang wanita muda perasaan berahiku mudah bangkit. I semakin stim dan terasa seperti cairan panas mula merembes keluar dari lubang cipap I. Doktor Seng tak menghiraukannya tapi meneruskan dengan memilih peralatan yang sesuai dengan lubang syurga yang akan diterokai. Malu yang I rasa tak dapat mengatasi kegairahan menyebabkan I mencuri pandang pada seluar Dr Seng. Nampak nya Doktor Seng sangat profesional dengan tak menunjukkan reaksi walaupun dihadapannya I terpaksa mempamerkan segi tiga idaman setiap lelaki.

Doktor Seng mula mengambil putik kapas dan mengambil lendiran pada dinding saluran cipap I. Gerakan-gerakan putik kapas yang memutar menerbitkan perasaan geli. Tindakan pakar tersebut membuat I menjadi semakin ghairah. I dapat merasakan cairan maziku makin banyak mengalir keluar. I malu kepada Doktor Seng. Tetapi sebagai seorang pakar Doktor Seng tak memperlihatkan reaksinya. Mungkin beginilah tindak balas semua pesakit yang diperiksanya saban hari.

Pemeriksaan utk mengambil spesimen berlangsung beberapa minit saja. I diarah berpakaian semula. Doktor Seng kembali ke meja tulisnya dan mencatat sesuatu di kad rawatan. Kemudian I diberi satu kad kecil warna merah muda yang mencatat tarikh temujanji berikutnya. I teliti kad tersebut. Jelas tercatat yang I perlu datang seminggu dari sekarang. Selepas mengucapkan terima kasih I meninggalkan klinik Doktor Seng.

“Cik Vina, awak tiada masalah. Hasil pemeriksaan awak subur dan mampu hamil,” terang Doktor Seng jelas. Pakar lulusan Universiti Kebangsaan Malaysia ini mmg fasih berbahasa melayu.

“Kalau begitu mengapa I tak mengandung. Sudah hampir lima tahun kami berkahwin,” ujarku lemah.

Cerita Lucah Batang Doktor Dalam Cipap Isteriku

“Ada banyak sebab kenapa seseorang wanita gagal mengandung. Awak pun tahu lelaki juga boleh mandul. Lelaki yang berfungsi baik sewaktu persetubuhan pun mungkin mandul. Yang menyebabkan wanita hamil bukan alat kelamin lelaki tetapi benih yang dihasilkannya. Jika benih yang dihasilkan tak subur, kehamilan mustahil berlaku,” kata Doktor Seng.

“Apa yang perlu I buat sekarang?”

“Awak ajak suami awak utk lakukan pemeriksaan.”

“Suami I sentiasa sibuk. Susah utk mengajaknya ke sini. Tak ada jalan lainkah doktor?”

I memerah otak memikirkan bagaimana caranya mengajak suami I melakukan pemeriksaan doktor. Macam-macam alasan yang diberi bila I mengusulkan supaya dia berjumpa pakar kesuburan. Katanya dia lelaki normal, alat kelaminnya berfungsi baik dan dapat menghasilkan sperma. Mungkin belum ada rezeki, katanya.

Satu malam seperti biasa pasangan suami isteri, kami melakukan hubungan seks sebagai satu keperluan jasmani. Kali ini I mengusulkan agar suami I memakai kondom. Pada mulanya suami I terperanjat dengan usulku kerana selama ini kami tak pernah menggunakan kondom bila bersama. Tapi dengan alasan utk merasakan perbezaan bila menggunakan kondom suami I menurut saja. Selepas selesai mengadakan hubungan seks, I dengan hati-hati mencabut kondom dari zakar suami I dan menyimpannya dalam peti ais. suami I tak perasaan tindakanku ini kerana ia terlena selepas melakukan pergelutan nikmat.

Besoknya pagi-pagi I ke klinik Doktor Seng membawa kondom yang berisi mani suami I utk membuat pemeriksaan. Selepas beberapa hati I dipanggil Doktor Seng dan memberitahu keputusan pemeriksaan. Hasilnya sah suami I adalah punca kami tak mampu menimang cahaya mata. Benih suami I tak cukup kuat menghamilkan I. Dalam bahasa biasa, suamikulah yang mandul.

“Sekarang apa yang perlu I lakukan doktor? Apakah I tak akan mempunyai anak sendiri seumur hidup I?”

“Ada beberapa pilihan. Awak boleh pilih cara permanian beradas dengan mengguna benih suami awak. Cara ini kejayaannya kurang pasti kerana benih suami awak kurang cergas. Kosnya boleh mencapai puluhan ribu. Atau awak boleh memilih menggunakan benih penderma. Cara ini murah dan kejayaannya terjamin”.

“Kalau I memilih cara kedua, bagaimana prosedurnya?”

“Cara yang paling mudah ialah menyalurkan benih penderma ke dalam rahim awak sewaktu awak subur,” terang Doktor Seng.

“I kurang faham, doktor. Bagaimana caranya benih penderma itu dimasukkan ke dalam rahim I?”

Sambil tersenyum Doktor Seng melirik ke arahku. Dengan nada biasa Doktor Seng menyambung penerangannya. “Cara termudah dan murah ialah penderma akan melakukan hubungan seks dengan awak. Benihnya akan dipancutkan ke dalam rahim awak secara normal.”

I terperanjat dengan saranan Doktor Seng. Selama beberapa minit bilik Doktor Seng sunyi sepi. I memikirkan baik buruknya menerima cadangan Doktor Seng. Jika I menolak bermakna I tak akan mempunyai zuriat. Kesan paling buruk yang mungkin I terima ialah I akan dicerai oleh suami I atas desakan keluarganya. I akan bergelar janda atas kesalahan yang tak pernah I lakukan. I subur bukan mandul seperti anggapan mertuaku.

“Siapa pendermanya doktor? Boleh I tahu?”

“I,” jawab Doktor Seng ringkas.

Melihat keadaanku yang termangu-mangu Doktor Seng menceritakan yang beliau telah menolong lima wanita yang mempunyai masalah sepertiku. Kelima-limanya berhasil dan sekarang mereka berbahagia dengan keluarga masing-masing. Menurut Doktor Seng hanya wanita terpilih saja diusul cara ini. Doktor Seng tak mau benihnya dipersia-siakan satu hari nanti. Doktor Seng mengeluarkan sekeping gambar dari laci mejanya. I merenung gambar berukuran poskad tersebut. Doktor Seng bergambar dengan isterinya yang cantik dan tiga anaknya yang comel berusia lima, tiga dan satu tahun. Secara tak langsung Doktor Seng ingin memberitahuku bahawa beliau adalah seorang lelaki normal yang mampu membenihkan wanita.

“Cik Vina tak perlu buat keputusan sekarang. Cik Vina fikirkan dulu tawaran I ini. Jika awak bersetuju awak call I.”

“Ada syaratnya doktor?”

“Ada tapi syarat biasa sahaja. Pertama awak mesti dalam masa subur waktu awak menerima benih penderma. Kedua awak perlu memberi tahu tiga hari lebih awal agar I boleh menyimpan benih yang terbaik utk awak. Pada masa ini I tak boleh berhubungan dengan isteri I. Kosnya berpatutuan, utk awak I bagi diskaun, lima ribu sahaja”.

I mengangguk tanda faham. Selepas mengucapkan terima kasih I meninggalkan klinik Doktor Seng dengan perasaan berbelah bagi. Menerima atau menolak cadangan Doktor Seng. I perlu memilih. I perlu mengambil risiko demi kebahagian dan kesejahteraan keluargaku. Yang pasti perkahwinanku perlu diselamatkan.

Sepuluh hari selepas kedatangan haid I menelefon Doktor Seng. I menerima tawarannya dan bersedia menerima benihnya. Doktor Seng meminta I datang pada petang Sabtu jam 5.00 petang. I bersetuju kerana petang itu I tak bekerja. suami I seperti biasa sibuk dengan bisnesnya. Biasanya dia akan tiba di rumah paling awal jam 10.00 malam. I nekad dengan niatku. Dan yang pastinya I akan mengadakan hubungan seks dengan seorang lelaki cina yang bekerja sebagai pakar perbidanan dan sakit puan.

Sejak awal I telah menduga seperti kebanyakan lelaki cina Doktor Seng pastinya tak bersunat. Ada perasaan geli bila membayangkan zakar tak berkhatan. Rosmiza kawan pejabatku kata ada keju di bawah kulit kulup. Sungguhpun begitu I penasaran juga ingin melihat zakar yang masih berkulup. Kata Miss Lin kawanku, zakar tak berkhatan bentuknya cute dan comel. Bila kulit kulup diselak akan terlihat kepala penis sentiasa lembab dan licin berkilat. Kata Miss Lin lagi aroma kepala zakar yang tak bersunat sungguh mengghairahkan dan membangkitkan nafsu birahi. Lagi banyak cheese lagi sedap baunya, tambah Miss Lin.

Pada fikiranku tentu saja Miss Lin memuji zakar berkulup kerana kawan lelakinya berketurunan cina. Tapi bila Farah kawanku yang bekerja sebagai pramugari bersetuju dengan cerita Miss Lin I makin penasaran. Yang I tahu Farah berkawan dengan seorang jurutera berketurunan india. Mengikut Farah boyfriendnya itu sungguh handal di atas katil. Zakar boyfriendnya yang hitam legam itu sungguh panjang dan besar. Mengikut Farah, Siva kawannya itu juga tak bersunat. Dia amat gemar menggigit kulup kawan lelakinya yang tebal dan kenyal.

Pada hari yang dijanjikan I membersihkan tubuhku sebaik-baiknya dan mengenakan wangian serta berpakaian sewajarnya. Tepat jam lima petang I sudah berada di pintu klinik Doktor Seng. Dari jauh I melihat Doktor Seng bercakap sesuatu dengan pembantunya dan mempersilakan I masuk ke bilik rawatan. I patuh dan mengekori Doktor Seng dari belakang.

Doktor Seng mengajakku ke arah pintu di samping bilik rawatannya. Bila sahaja pintu terbuka jelas terlihat sebuah bilik tidur dengan perabot yang lengkap. Di tengah bilik ada katil king size dan tilam tebal yang sungguh empuk. Menurut Doktor Seng di bilik itulah tempatnya berehat pada waktu tengah hari dan di sebelah petang. I memerhati sekeliling dan I dapati bilik tidur tersebut sememangnya amat selesa dengan cahaya lampu redup dan nyaman.

Doktor Seng mendekatiku dan berbisik. Dia bukan memaksa I berhubungan badan dengannya tetapi ingin membantu. I faham maksud Doktor Seng dan rasanya kami tak perlu berbasa-basi lagi.
I perlu memulakan inisiatif kerana I yang memerlukan Doktor Seng. Sebagai salam pengenalan I memberi ciuman mesra di pipi Doktor Seng. Doktor Seng membalas tindakanku dengan mencium leher dan belakang tengkukku. Sebagai wanita muda yang tengah subur I cepat terangsang. Satu persatu kancing baju Doktor Seng I buka. Dada bidang Doktor Seng yang tak berbulu terdedah. I cium mesra dadanya dan sekitar teteknya yang berputing kecil warna merah kecoklatan.

Cerita lucah Batang Doktor Dalam Cipap Isteriku, cite seks melayu sex isteri dikongkek batang doktor, cerpen batang doktor dalam cipap isteriku, cerita seks malay best

Batang Doktor Dalam Cipap Isteriku


Doktor Seng memberi kerjasama dan membantuku.I menurunkan zip seluar Dr Seng dan menampakkan seluar dalam warna putih jenama crocodile. Dengan lembut I melurut seluar dalam kebawah dan jelas terpampang di hadapanku zakar Doktor Seng separuh keras terjuntai dari pangkal pahanya. Secara refleks I memegang dan mengusap-usap zakar Doktor Seng dari hujung ke pangkal. Topi keledar Doktor Seng yang berwarna merah kelihatan tertutup bila I menarik ke hujung dan keluar mengilat bila I menurunkan urutan ke pangkal. mmg sah Doktor Seng tak berkhatan. I begitu takjub dengan pemandangan itu dan terus mengurut dengan lembut. Baru kali ini I melihat keadaan batang kote lelaki yang tak bersunat. Berbeza dengan bentuk batang kote suami I yang sememangnya telah berkhatan sejak remajanya.

I pernah terbaca di laman web mengenai satu kajian yang dilakukan di Amerika. Enam daripada tujuh wanita menyatakan zakar tak bersunat lebih memberi kenikmatan. I ingin memastikan samada kajian tersebut ada kebenarannya. I ingin Doktor Seng membuktikan kajian tersebut tak salah. Dan sebentar lagi cipap melayu milikku akan diteroka oleh zakar cina yang berkulup. I rela dan sememangnya sudah sedia menunggu.

Dengan tanganku yang lembut I mengurut lembut zakar yang semakin keras dan panjang. Selepas beberapa ketika zakar Doktor Seng menegang secara maksima berukuran tujuh inci dan agak besar. Di hujung kepala torpedonya sudah mula kelihatan air bening saperti embun di hujung daun di waktu pagi. Dengan mengunakan ibu jari I mengilap meratakan air bening itu keseluruh kepala dan takok kepala zakar Doktor Seng. Kepala zakar menjadi semakin berkilat dan ini lebih membangkitkan kegairahanku.

I perhati tak banyak bulu di badan Doktor Seng. Bulu yang sedikit hanya tumbuh di atas pangkal tongkat saktinya. Kerandut buah pelirnya I perhatikan bergerak-gerak mengecut dan mengembang bila I melurut batang berwarna coklat muda itu. Nafsuku tak terkawal lagi rasanya. Kepala bulat separuh terbuka itu I cium. Aroma yang terbit mmg membangkitkan nafsu. Cerita Miss Lin mmg benar. Bila I menarik kulup ke belakang, aroma yang terbit makin kuat terutama sekitar takoknya. I sedut dalam-dalam.

Puas menghidu kepala, takok dan batang zakar I mula menjilat kepala licin. Lubang kencing yang masih tetangkup rapat I jilat dengan hujung lidah. Bila nafsuku berada di ubun-ubun I mula memasukkan keseluruhan kepala merah ke dalam mulutku. I kulum dan sedut kepala zakar warna merah tersebut. Terasa kenyal saja otot-otot zakar. Kenyal dan elstik seperti bola getah ukuran kecil. Kuluman itu I teruskan sehingga keseluruhan batang berurat berada di dalam mulutku. Lidahku beraksi dengan terampilnya sekitar kepala dan batang kote lelaki cina tersebut. Perbuatanku itu rasa-rasanya menerima respons yang baik kerana Doktor Seng kelihatan memejamkan mata menikmati permainan mulutku pada alat kejantanan beliau. Permainan mulut berterusan, kuluman dan jilatan berlanjutan hingga I mula terasa ada lendiran masin mula keluar dari lubang kencing.

I rasa Doktor Seng sudah berada di kemuncak berahinya. Pakaianku dilepaskan satu persatu dan I dipapah lembut ke katil. Dalam keadaan telanjang bulat I tidur telentang di tengah tempat tidur berukuran king size itu.

Doktor Seng dengan zakar terpacak menghampiriku. Jelas kepala bulat warna merah itu belum seluruhnya keluar dari kulupnya. I tak sabar menunggu tindakan Doktor Seng. Doktor Seng merangkak ke arahku. Wajahnya mendekati pahaku. Kedua pahaku dipegang mesra dan ditolak ke arah perutku hingga I berkeadaan terkangkang. Tiba-tiba saja Doktor Seng merapatkan hidungnya ke lurah cipap ku yang basah. Hidung Doktor Seng mengelus lembut kelentitku. Kelentitku yang besar dan panjang kerana I tak bersunat waktu kecil amat digemari oleh Doktor Seng. Basah hidung Doktor Seng yang mancung dengan air nikmat yang banyak terbit dari rongga cipap ku. I hanya mampu mengerang. Lama sekali Doktor Seng menghidu bau cipap I. Mungkin juga bau cipap ku membangkitkan nafsunya.

“Sedaplah bau cipap awak. cipap isteri I tak sedap macam ni. Sejak mula I memeriksa awak I sudah terangsang dengan bentuk dan baunya,” celoteh Doktor Seng sambil mukanya masih di pangkal pahaku. Menurut Doktor Seng, sebagai seorang pakar perbidanan dan sakit puan dia telah memeriksa ribuan cipap . Baginya biasa-biasa saja bila melihat cipap perempuan. Hanya beberapa saja yang boleh menaikkan nafsunya bila melihat. Antaranya adalah cipap ku. Kerana itu dia mempelawa utk berhbungan denganku.

Tak lama lepas itu I rasa lidah Doktor Seng membelai bibir cipap I. Lidahnya yang kasar merodok lubang cipap ku. I tak tahan lagi. I mengerang kuat bila Doktor Seng menjilat dan megulum kelentitku yang besar panjang tu. Dikulum-kulum lama seskali. I seperti melayang di kayangan kerana terlampau sedap. I rasa cairan panas banyak mengalir keluar membasahi bibir cipap dan pahaku. I sudah tak sabar menunggu utk menikmati batang balak Doktor Seng.

I tidur telentang di atas tilam empuk. Kakiku terkangkang luas menunggu tindakan Doktor Seng seterusnya. Faham akan hasratku, Doktor Seng bergerak mencelapakku. Doktor Seng kemudian menghalakan kepala zakarnya betul-betul d iantara celah kedua pahaku. cipap ku yang tembam dan membusut itu terlihat jelas. Dua bibir yang ditumbuhi bulu halus terbuka. Terlihat alur merah telah basah. Perlahan-lahan kepala zakar Doktor Seng membelah tebing cipap ku dan perlahan-lahan menyelam ke dasar lubuk bila Doktor Seng menekan punggungnya. Doktor Seng menekan zakarnya sehingga bulunya menyentuh kedua bibir cipap ku yang lembut. I menjerit keenakan.

"Very nice, Doktor Seng" kataku spontan.

Setelah zakarnya terbenam ke dalam cipap ku, Doktor Seng mula mencabutnya. Bila kepala merah yang berlendir hampir keluar, Doktor Seng membenamkan semula pedang saktinya. Acara sorong tarik berterusan. Yang I rasa hanya kesedapan dan nikmat hubungan kelamin. Doktor Seng meneruskan aksi sorong tariknya. Badanku kemudian dipeluknya kemas sambil mulutnya berlegar di gunung kembarku yang sedang mekar itu. Sesekali terdengar suaraku mendengus kesedapan. Doktor Seng meneruskan aksi sorong tarik makin laju.

Tiba-tiba I menjerit, "I'm cuming, I'm cuming".

Bila mendengar I berkata demikian Doktor Seng melajukan lagi kayuhannya dan Doktor Seng menekan semahu-mahunya ke dalam cipap I yang bermadu. Muka Doktor Seng berkerut manahan nikmat.

"I dah keluar," kataku membisik di telinga Doktor Seng.

"I pun nak keluar " jawab Doktor Seng.

Serentak itu I rasa tubuh Doktor Seng seperti mengejang. Badannya ditekan rapat ke badanku. Badanku dipeluk kemas dan dapat I rasakan zakar Doktor Seng membesar dan kepalanya menyentuh pangkal rahimku. Sejurus itu pangkal rahimku seperti disiram cairan panas bila Doktor Seng memancutkan benihnya berkali-kali. Badan Doktor Seng seperti tersentak-sentak bila pancutan demi pancutan dilepaskan ke dalam rahimku. Bagaikan berada di kayangan bila rahimku yang subur disemai oleh benih Doktor Seng.

"Jangan cabut lagi, tahan dulu Doktor Seng," bisikku.

“Okay, okay," kata Doktor Seng.

Doktor Seng terus memelukku. Dikapuk kemas badanku yang masih solid dan bergetah. I membalas merangkul tubuh Doktor Seng. I mau kesemua benih Doktor Seng masuk ke rahimku. I tak mau ada yang mengalir keluar. Selepas bebek dari lubang cipap ku. Dalam keadaan keletihan tapi puas Doktor Seng tergeletak di sisiku.

I memeluk dengan mesra tubuh Doktor Seng. “Banyak sungguh benih doktor, puas rasanya,” kataku lembut.

“Tiga hari I simpan. I terpaksa berkelahi dengan bini I kerana kemahuannya I tak tunaikan. Katanya I ada perempuan lain di luar”.

I hanya tersenyum. Memangpun Doktor Seng ada perempuan lain. Akulah perempuan itu. Makin erat tubuh Doktor Seng I peluk. I mengerling zakar Doktor Seng yang mula mengecut. I dapat melihat jelas zakar Doktor Seng mula mengecil dan memendek. Kepala licin yang tadinya gagah telah bersembunyi ke dalam sarung kulup. I mengakui ada kebenarannya kajian yang dilakukan di Amerika.

Sebulan selepas menerima benih Doktor Seng I disahkan mengandung. suami I dan keluarga mertuaku amat gembira. I juga gembira dan rahsia ini biar I dan Doktor Seng sahaja yang tahu. I telah mengandungkan zuriat kepunyaan pakar perbidanan dan sakit puan. Terima kasih Doktor Seng.
Batang Doktor Dalam Cipap Isteriku ***
Batang Doktor Dalam Cipap Isteriku, sex story , Cerita lucah Batang Doktor Dalam Cipap Isteriku, cite seks melayu sex isteri dikongkek batang doktor, cerpen batang doktor dalam cipap isteriku, cerita seks malay best, porn, erotic novel sex, Batang Doktor Dalam Cipap Isteriku



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/