Isteri Disetubuhi Ipar dan Mertua Threesome Cite Lucah

Isteri Disetubuhi Ipar dan Mertua Threesome Cite Lucah | Suatu hari ketika keluarga mertua aku mengadakan majlis kenduri arwah di kampung, kami dikejutkan dgn berita kematian abang kepada mertua aku yang juga merupakan bapa saudara kepada suami aku. Oleh kerana ketika itu hanya suami aku sahaja yang mempunyai kereta, maka mertua aku dan adik beradik ipar yang lain semuanya turut serta menziarahi jenazah di kampung lain yang agak jauh juga daripada kampung mertua aku.

Oleh tempat duduk terhad, suami aku menyarankan agar aku tinggal sahaja di rumah mertua aku dan ditemani oleh dua orang anak saudara suami aku. Duddy anak adik ipar aku yang baru nak masuk tingkatan 1 dan Andi anak abang ipar aku yang baru nak masuk darjah 6. Kedua-dua mereka ini masih belum bersunat.

Aku tidak berapa percaya kepada anak-anak tersebut kerana mmg aku tahu, setiap kali aku mandi Duddy mmg tidak lepas peluang untuk mengintai tubuh aku. Namun begitu aku diam sahaja perkara tersebut, bukannya orang lain, anak saudara suami aku juga yang aku anggap macam anak saudara aku juga. Lagi pun mereka itu anak-anak yang sedang melangkah ke alam remaja tentulah keinginan untuk mengetahui dan mencuba perkara yang berkaitan seks itu meluap-meluap. Disebabkan itu saranan suami aku, maka aku tidak membantahnya, diharapkan tiada apa yang tidak diingini berlaku pada diri aku malam ni.

Aku melayan anak buah suami aku itu macam biasa, walau pun aku perasan mereka memandang aku seolah-olah mahu menelan tubuh aku ini. mmg nasib tidak menyebelahi diriku malam ini, di luar rumah sayup-sayup kedengaran bunyi burung hantu yang menyeramkan bulu roma aku.

Aku sememang nya seorang yang penakut, malam itu aku terpaksa meminta tolong Duddy dan Andi menemani aku untuk ke tandas yang terletak di luar rumah. Tandas kampung yang dibina menggunakan papan, walaupun bertutup semua tetapi masih terdapat lubang-lubang yang membolehkan Duddy dan Andi mengintai aku yang melepaskan hajat.

Namun begitu aku tidak mempedulikan apa yang Duddy dan Andi buat, ketika ini perut aku memulas dan ingin melepaskan hajat, kalau dia orang mengintai tubuh aku pun itu rezeki dia orang lah, aku tidak ada malu lagi dah ketika ini.

Setelah lega aku mendapatkan Duddy dan Andi yang menunggu di luar dgn tersenyum-senyum memandang aku, aku membalas senyuman mereka dan bertanya samada mereka nak kencing atau tidak. Mereka mengeleng-geleng kepala, tetapi aku perasan seluar pendek yang dipakai oleh mereka berdua tertonjol ke depan.

Sah dia orang mengintai aku tadi yang menyebabkan zakar dia orang menegang. Sememang nya ketika melepaskan hajat tadi, aku menyelak kain aku ke atas mendedahkan keseluruhan anggota bahagian bawah tubuh aku.

“Mak Ngah, tadi Duddy mengintai Mak Ngah,” Andi memberi tahu aku.

“Ooo ambil peluang ye, tidak baik Duddy buat macam tu,” tegur aku.

“Habis tu kalau mintak nak tengok, mesti Mak Ngah tidak kasi punya, jadi peluang yang ada tadi mmg aku tidak lepas punya,” jawab Duddy.

“Fuh! Mak Ngah punya mmg tembam, bulu banyak pulak tu, sampai sekarang batang pelir aku masih menegang, teringatkan burit Mak Ngah tadi,” sambung Duddy lagi.

Merah muka aku menahan malu dan geram tapi nak buat macam mana Duddy mmg macam tu, kenakalan mmg diakui oleh kedua orang tuanya sendiri.

“Duddy… tidak baik tengok orang lain punya, lagi pun Duddy masih anak tidak baik memikirkan perkara yang bukan-bukan,” tegur aku lagi.

“Ala Mak Ngah, kita orang dah rasalah burit anak pompuan, hangat dan geli bila dijolok dgn batang pelir,” jawab Duddy selamba.

Meremang bulu roma aku mendengar jawapan tersebut.

“Eii Duddy ni nakalnya, nanti Mak Ngah cakap kat bapak kan,” ugut aku.

“Ala kalau Mak Ngah beritahu bapak kita pun, boleh cakap jugak yang burit Mak Ngah tembam dan berbulu,” jawabnya pula.

Boleh hilang akal aku kalau dilayan sangat anak ni. Suami adik ipar yang merupakan biras aku lebih tua daripada aku mmg seorang yang gatal sikit. Pernah beberapa kali dia mengambil peluang menepuk punggung aku ketika di dapur. Anak dgn bapak sama je perangainya.

Jadi aku ubah strategi aku daripada menasihat kepada melayan karenah anak saudara suami aku ini.
“Duddy buat dgn siapa?” tanya aku ingin tahu.

Dia menceritakan yang dia pernah bersetubuh dgn anak pompuan kampung ini yang sekelas dengannya, ketika pulang dari mengaji quran. Menurutnya lagi dia belum pernah bersetubuh dgn pompuan dewasa dan dia teringin sangat ingin merasa lubang burit pompuan dewasa.

“Duddy tidak boleh buat dgn pompuan dewasa sebab tidak bersunat lagi,” jawab aku cuba mengawal keadaan.

“Ala tidak kisah Mak Ngah, orang Cina dan India tu boleh main, mereka tu bukan bersunat pun,” jawab Duddy cuba memusingkan fakta.

Panas muka aku, terkena aku dgn jawapan anak ni.

“Jadi Duddy nak apa sebenarnya ni?” tanya aku cuba mematikan helahnya.

“Mak Ngah bagilah aku rasa sekali burit Mak Ngah malam ni, tidak tahan ni, dari tadi batang pelir aku asyik menegang saja,” jawabnya selamba.

Cerita Seks Isteri Disetubuhi Ipar dan Mertua Threesome Cite Lucah

mmg dah agak dah, itu yang dia mahu sebenarnya. Andi hanya tersenyum dan diam membisu saje.
“Eh tidak Mak Ngah tidak boleh bagi lah Duddy, berdosa tau, lagi pun Mak Ngah ni bini Pak Ngah kau, kalau dia tahu kan susah nanti,” jawab aku berterus terang.

“Ala Mak Ngah jangan bagi tau yang Duddy dah rasa burit Mak Ngah, tolonglah Mak Ngah tidak tahan ni, nak meletup rasanya batang pelir aku ni,” sambung Duddy sambil menayangkan batang pelirnya yang keras menegang itu.

Berdebar juga melihat saiz batang pelir Duddy yang berukuran lelaki dewasa walaupun dia masih berusia 17 tahun. Terlintas jugak dalam kepala aku bagaimanalah anak pompuan yang sebaya dengannya menerima kemasukan batang pelir Duddy yang bersaiz lelaki dewasa ke dalam cipap dia orang. Patutlah dia beriya-iya sangat nak rasa burit pompuan dewasa, saiz zakarnya mmg untuk burit pompuan dewasa.

“Kalau Mak Ngah tidak nak kasi, kita nak tinggalkan Mak Ngah sorang-sorang kat sini, tidurlah dgn hantu kubur kat belakang rumah tu,” ugut Duddy.

Rumah mertua aku mmg berdekatan dgn kawasan perkuburan, tu yang menyeramkan aku bila tinggal sorang-sorang.

“Janganlah macam tu Duddy, Mak Ngah takut sorang-sorang kat rumah ni,” rayu aku.

“Kami boleh temankan Mak Ngah tapi tu la, bagi lah kami rasa sekali burit Mak Ngah tu, bukannya orang lain tahu pun, kita-kita je Mak Ngah,” pujuk Duddy lagi.

Aku buntu memikirkan cara untuk menghindarkan dari bencana yang bakal menimpa diriku. Nampaknya dalam keterpaksaan begini aku pasrah menyerahkan tubuhku untuk dinikmati oleh Duddy dan Andi. Sememang aku tidak sanggup mengharungi malam yang penuh menyeramkan seandainya aku ditinggalkan bersendirian.

Aku cuba memujuk hati bahawa keadaan yang akan diharungi adalah sama seperti malam-malam yang lain cuma situasi yang berbeza. Jika di malam-malam yang lepas aku ditiduri oleh suami sendiri dan hanya zakar suami sahaja yang memasuki faraj aku tetapi malam ini aku akan ditiduri oleh anak saudara suami aku dan mungkin zakar mereka akan memasuki faraj aku.

Tambahan lagi saiz dan kekerasan batang pelir Duddy menyebabkan faraj aku berdenyut-denyut melihat nya. Kadang-kadang terlintas juga di fikiran aku untuk merasai batang zakar yang belum bersunat. Pernah juga aku berkhayal disetubuhi oleh pelakon cerita Korea dah tentu zakarnya tidak disunatkan.

Kini batang pelir Duddy yang belum bersunat dan saiznya yang menyamai saiz zakar suami aku terpampang didepan aku. Akhirnya aku mengalah dgn keadaan, setelah menyepi beberapa ketika. Duddy masih lagi memain-mainkan zakarnya yang keras menegang itu.

“Baiklah Duddy, Mak Ngah mengalah, kalau Duddy dan teringin sangat nak rasa Mak Ngah boleh bagi, tapi kena janji tau tidak ceritakan perkara ini kepada sesiapa.”

Tersenyum lebar Duddy mendengar pengakuan aku tersebut, lantas tubuh aku dipeluk dan diciumnya.
“Kami janji Mak Ngah, tidak kan cerita kepada sesiapa pun,” janji Duddy sambil menyondol zakarnya pada tubuh aku.

Aku mengajak Duddy ke bilik tidur untuk dia melampiaskan nafsunya dgn tubuh aku. Aku berbaring membiarkan Duddy mengerjakan tubuh aku. Tangan dan mulutnya rakus mengerjakan buah dada aku serta mencium seluruh tubuh aku.

Ternyata pengakuan Duddy dalam pengalaman seksnya adalah benar. Perlakuannya sebagaimana orang dewasa melakukan hubungan seks. Aku kini terangsang bila nafsu aku dirangsang oleh Duddy.
Andi hanya memerhatikan perlakuan kami di tepi pintu. Aku mengajaknya sekali untuk bersama-sama Duddy mengerjakan tubuh aku. Aku mencapai kemuncak rangsangan bila Duddy menjilat faraj aku, perkara yang tidak pernah dilakukan oleh suami aku.

Aku menarik Andi supaya meramas dan menghisap tetek aku. Aku mencapai klimaks aku yang pertama di saat Duddy masih lagi mengerjakan faraj dan menggentel-gentel kelentik aku. Malu juga rasanya bila air mani aku terpancut pada muka Duddy.

Selepas itu terasa lemah seluruh badan aku, ketika itu aku hanya memejam mata dan pasrah bila faraj mula terbuka menerima tusukan batang zakar Duddy. Terasa hangat dan geli bila keseluruhan batang zakar nya tenggelam dalam lubang faraj aku.

Setelah melakukan beberapa tusukan perlahan kedalam rongga faraj aku, Duddy mula menghenjut faraj aku dgn laju dan ganas. Terhenjut-henjut tubuh aku menahan hentakan batang zakar Duddy pada lubang burit aku.

Namun begitu geselan batang zakar dan ari-ari nya pada kelentik aku menimbulkan rasa sensasi dan berahi yang amat sangat pada tubuh aku, tanpa aku sedari aku sendiri mengerang bernafsu bila diperlakukan sebegitu.

Manakala Andi pula rakus mengerjakan tetek aku, diramas dan dihisapnya puting aku mengalahkan suami aku. Aku kelemasan di saat rasa berahi aku memuncak, lalu aku mengepit dan mengemut batang zakar Duddy yang ditekan sedalam-dalamnya ke dalam lubang burit aku. Terasa hangat dalam burit bila Duddy memancutkan berdas-das air mani nya. Kenikmatan tersebut menyebabkan aku juga mencapai klimaks aku yang kedua dgn mengeluarkan air mani yang bercampur dgn air mani Duddy memenuhi rongga burit aku.

Setelah Duddy mencabut zakar nya dari buritku, kini giliran Andi pula yang bercelapak di celah kangkang aku. Aku membiarkan Andi menekan batang zakarnya yang bersaiz anak 12 tahun ke dalam burit aku. Burit aku yang sudah lencun itu memudahkan kemasukan zakar Andi yang baru pertama kali menikmati burit pompuan.

Kini sudah 3 bulan peristiwa hitam di mana aku diperkosa oleh anak saudara suami berlalu. Nasib baiklah benih yang ditabur oleh Duddy dan Andi ke dalam rahim aku tidak menjadi. Walau pun aku kesal dgn kejadian tersebut, namun ianya memberi kesan dan dimensi baru dalam kehidupan seksual aku.

Aku melayan kemahuan seksual suami hanya untuk melaksanakan tanggung jawab aku sebagai seorang isteri. mmg aku jarang mendapat kepuasan dari hubungan tersebut, tidak seperti yang diberikan oleh Duddy dan Andi ketika merogol aku tempoh hari. Kesan dari kejadian tersebut juga timbul keinginan dalam diri aku untuk bersetubuh dgn lelaki lain. Tetapi bila memikirkan aku ini isteri orang dan aku masih menyayangi suami aku, keinginan tersebut aku pendam sahaja dalam diri aku.

Suatu hari rumah kami dikunjungi oleh Pak Zandi iaitu bapa saudara kepada suami aku. Dia meminta untuk bermalam di rumah kami semalam dua kerana telah dihalau keluar rumah oleh isteri dan anaknya, gara-gara hasratnya untuk berkahwin lagi satu. Sebenarnya Pak Zandi ingin bermalam di rumah anaknya yang lain, tetapi mereka tiada di rumah kerana pergi bercuti ke Johor, mungkin dalam sehari dua lagi mereka akan pulanglah.

Suami aku tidak berkeberatan membenarkan Pak Zandi bermalam dirumah kami walaupun dia terpaksa menghadiri mensyuarat di Kuala Lumpur keesokannya. Aku tidak membantah keputusan suami aku walaupun aku terpaksa tinggal berdua dgn Pak Zandi malam besoknya.

Pak Zandi berusia dalam lingkungan 68 tahun, tapi badannya masih tegap, maklumlah orang kampung banyak amalan petuanya. Tambahan lagi dia masih berkeinginan untuk berkahwin lagi satu. Kesian juga aku mendengar keluhan isi hati Pak Zandi yang hilang kasih sayang dan perhatian dari anak-anak dan isterinya akibat daripada hasratnya untuk berkahwin lagi.

Menurutnya lagi mmg selama ini isterinya hanya bersikap acuh tidak acuh dalam menberikan kasih sayang dan perhatian terhadap dirinya. Malam itu kami tidak banyak bersembang kerana kesian melihat Pak Zandi yang kepenatan lagipun suami aku akan berangkat ke Kuala Lumpur esok.

Suami aku akan berada di Kuala Lumpur selama 2 hari. Malam itu suami aku tidak dapat menyetubuhi diriku sebagaimana kebiasaan sebelum beliau berangkat out station. Namun begitu aku masih lagi dapat memuaskan nafsu suami aku dgn melancap zakarnya dgn tangan aku sehingga keluar air maninya. Sayang juga aku melihat air maninya yang terpancut-pancut ke atas perut aku, alangkah baiknya kalau air mani tersebut dapat dilepaskan ke dalam rahim aku.

Keesokannya selepas suami bertolak ke Kuala Lumpur, aku melakukan aktiviti harian aku sebagai suri rumah seperti biasa. Pak Zandi. aku lihat hanya termenung , mungkin mengenangkan nasibnya atau mungkin juag terkenangkan kekasihnya yang ingin dikahwininya.

Bila tinggal berdua-dua dgn Pak Zandi, fikiran aku asyik terkenangkan kenangan pahit di mana aku disetubuhi oleh Duddy dan Andi tempoh hari. Ini membuatkan nafsuku terangsang bila mengingatkan kejadian tersebut. Terfikir juga dalam kepala aku, kalaulah anak mentah macam Andi dan Duddy tu teringin untuk menyetubuhi diriku, inikan pula Pak Zandi, tua bukan sebarang tua, keinginan nya untuk berkahwin lagi membayangkan kemahuannya untuk berhubungan seks masih ada.

Untuk berdepan dgn situasi tersebut, petang itu aku mandi wajib untuk membersihkan diri aku. Seandainya Pak Zandi menyetubuhi diriku sekurang-kurangnya diriku telah bersih. Namun begitu aku cuba untuk menghindari segala andaian tersebut, walaupun faraj aku berdenyut-denyut kegatalan meminta untuk dijolok dgn zakar.

Malam itu aku cuba bersikap biasa dgn Pak Zandi, menyiapkan makan malam bersama. Sudah menjadi kebiasaan aku bila di rumah hanya berbaju t-shirt dan berkain batik tanpa memakai coli dan seluar dalam.

Ketika makan malam aku perasan yang Pak Zandi asyik merenung puting buah dada aku yang tertonjol disebalik t-shirt nipis yang aku Pakai.

“Hai Pak Zandi termenung je, teringatkan bini kat rumah ke?” tegur aku memecah kesunyian.

dgn nada terkejut Pak Zandi menjawab, “ishh tidak de lah Keyla, kalau Pak Zandi ingat kan kat dia pun boleh dapat apa, orang dah tidak sayang kita, kalau dia masih sayang, buat macam Keyla ni haa, makan minum disedia, layan laki dgn baik, ni tidak asyik nak berleter je kerjanya. Bbila nak cari lain tahu pulak cemburu, merajuk hiee mematikan nafsu aku je,” rungut Pak Zandi lagi.

“Manalah tahu malam-malam begini, kalau dulu selalu tidur berdua malam ni keseorangan pulak,” tambah aku.

Pak Zandi ketawa kecil mendengarnya, “Pak Zandi ni dah hampir 20 tahun tidur berseorangan, anak bongsu Pak Zandi tu dah berusia 20 tahun, sejak dia lahir sehingga ke saat ini, bini Pak Zandi tidak pernah melayan kemahuan batin Pak Zandi, tiang bendera Pak Zandi ni masih boleh menegang, kalau dah tegang mestilah perlu tempat untuk disalurkan, kat mana lagi kalau tidak kat tubuh bini, tapi bini Pak Zandi selalu menolak bila diajak bersama, sebab itulah Pak Zandi nak cari bini lain, tapi niat yang baik tu pun mereka tidak bersetuju dan menentang, Pak Zandi nak buat macam mana, tidak kan Pak Zandi cari pantat lembu,” tambah Pak Zandi dgn nada geram.

“Sabar Pak Zandi,” aku cuba menyabarkan Pak Zandi, tapi dalam kepala aku terfikir Pak Zandi ni kemaruk seks dan gian untuk merasai burit pompuan.

“Dah hampir 20 tahun Pak Zandi bersabar, tapi bila ada pompuan yang sanggup memberi kasih sayang dan sanggup menjaga Pak Zandi, malangnya mereka pula tidak setuju, dituduhnya Pak Zandi ni gatal dan miang, orang tua tidak sedar diri, apalah salah Pak Zandi ni,” tambah Pak Zandi dalam nada sedih.

“tidak pe lah Pak Zandi, sabar je lah, aku sudi mendengar rintihan Pak Zandi tu,” aku cuba memujuk dan menenangkan hatinya, kesian juag aku melihat orang tua tu.

“Biar aku selesaikan kerja aku kat dapur tu dulu lepas tu kita sambung bercerita,” kata aku yang menyudahkan makan malam aku.

Ketika aku terbongkok-bongkok dalam keadaan menonggeng mengemas dan menyusun pinggan mangkuk, aku tidak perasan yangPak Zandi berada di belakang aku. Bila aku bangun punggung aku terkena bahagian hadapan tubuhnya, menyebabkan Pak Zandi terundur ke belakang dan hampir terjatuh.

Untuk mengelak dirinya terjatuh Pak Zandi telah memegang punggung aku sehingga ianya menempel rapat pada bahagian depan tubuhnya. Aku dapat rasakan galangan batang zakar Pak Zandi yang menempel tepat pada lurah punggung aku.

“Pak Zandi ni terkejut aku,” tegur aku sambil itu Pak Zandi mula menjarakkan tubuh dari punggung aku.

“Maaf Keyla… Pak Zandi tidak sengaja, tidak perasan pulak Keyla nak bangun, nak basuh tangan ni ha,”jawab Pak Zandi tersenyum.

“Tu la Pak Zandi lain kali ikut jalan yang betul, nasib baik terlanggar punggung aku, kalau langgar benda lain, entah akan terjadi,” tambah aku lagi.

Sebenarnya faraj aku juga berdenyut bila merasakan galangan batang zakar Pak Zandi yang menempel pada lurah punggung tadi, sebab itulah aku membiarkan sahaja perkara tersebut sehingga Pak Zandi sendiri yang menjarakkan diri nya.

Setelah aku menyelesaikan kerja-kerja aku, Pak Zandi kembali menyambung menceritakan tentang kisah hidupnya. Bagaimana dia boleh jatuh cinta dgn Kak Deena janda muda tu. Menurutnya kak Deena tu berusia 30 an dan tidak mempunyai anak kerana disahkan mandul. Itu antara sebab mengapa dia diceraikan oleh bekas suaminya dulu.

Kak Deena mengambil upah menoreh getah untuk menyara hidupnya. Kebun getah yang ditorehnya terletak bersebelahan dgn kebun getah Pak Zandi. Pada awal perkenalan mereka Pak Zandi hanya mengusik kak Deena biasa-biasa sahaja, lama-kelamaan kemesraan terjalin dan Pak Zandi mula menceritakan masalah peribadi nya kepada kak Deena dan begitu juga kak Deena. Ketika mereka berehat di pondok yang terdapat dalam kebun tersebut, Pak Zandi menyatakan kerinduan nya untuk menikMati tubuh pompuan.

“Deena, abang Zandi ni dah lama tidur berseorangan, tapi akhir-akhir ni sejak rapat dgn Deena, abang sering terfikir kenikmatan tidur bersama pompuan, dapat peluk, cium, meramas dan bersetubuh untuk melegakan nafsu ni, tapi semua tu tidak dapat abang Zandi lakukan pada bini abang sekarang ni,” begitulah keluhan Pak Zandi cuba meraih simpati kak Deena.

“Deena paham masalah abang Zandi tu, kalau abang Zandi teringin nak sentuh, cium dan ramas luaran tu, Deena tidak kisah kalau abang Zandi nak ambil kesempatan dgn apa yang ada pada tubuh Deena ni, tapi kalau nak bersetubuh untuk melepaskan nafsu abang Zandi tu, bukannya Deena tidak nak bagi, kita ni dah tua, biar lah kita lakukan secara halal, abang Zandi pujuk lah kak Munah tu supaya menerima Deena sebagai madunya, biar pun Deena ni hanya sebagai isteri batin abang Zandi sahaja,” terang kak Deena panjang lebar.

Hari tu Pak Zandi kerja tubuh kak Deena cukup-cukup hingga kak Deena terangsang habis dan buat pertama kalinya batang zakar Pak Zandi boleh menegang keras setelah sekian lama tidak digunakan. Di saat genting tersebut kak Deena masih mampu mengawal keadaan dgn menasihati Pak Zandi agar mangahwininya secara sah, lepas itu barulah menikmati tubuhnya. Pak Zandi mengeluh panjang mengenangkannasib nya.

“Bersabar je lah Pak Zandi, mungkin ada yang tersirat disebalik apa yang terjadi, lagi pun kalau ada jodoh tidak ke mana kak Deena tu, yang penting berusaha,” aku cuba memberi perangsang kepada Pak Zandi.

“Oh ya, Pak Zandi nak kopi nanti aku buat kan, kopi tongkat ali campur madu,” kata aku sambil berlalu ke dapur.

Pak Zandi juga mengekori aku ke dapur.

“Eh tidak payah susahh-susah lah Keyla, tapi kalau dah buat tu, Pak Zandi minum aje,” ujar Pak Zandi merendah diri.

“Hai bila pekena kopi tongkat ali ni selalunya tongkat Pak Zandi turut sama menegak,” sambung Pak Zandi lagi.

“Entah lah sejak kenal Deena tu, malam-malam asyik bangun je tongkat Pak Zandi ni, nak pacak kat bini, dia tidak bagi, nak pacak kat Deena tidak rasmi lagi,” ujar Pak Zandi lagi mengomel.

Aku hanya tersenyum dan faham sangat apa yang dimaksudkan oleh Pak Zandi tu, tapi aku hanya bersikap berselamba.

“Tapi bila dah menegak, Pak Zandi yang lah susah, tidak lena tidur dibuatnya sebab dah gian dan teringin sangat nak bersetubuh dgn pompuan dah 20 tahun tidak merasa burit, tidak nak buat macam mana, bini tidak nak layan, akhir nya bantal peluk jugak lah jadi mangsa sampai tongkat Pak Zandi kendur,” ujar Pak Zandi lagi selamba.

Aku hanya tersenyum melayan Pak Zandi bersembang yang mula menyentuh soal seks, aku faham Pak Zandi mmg gian sangat tu nak bersetubuh.

“Pak Zandi mintak lah elok-elok dgn bini Pak Zandi tu, cakap lah kat dia melayan suami tu wajib kalau tidak berdosa,” ujar aku lagi.

“Dah bebuih mulut Pak Zandi ni ceramah kat dia tu, akhirnya kita jugak dituduhnya orang tua gatal tidak sedar diri, dia tidak tahu kalau zakar Pak Zandi ni dibenam dalam burit dia tu silap hari bulan masih boleh bunting dia tu,” ujar Pak Zandi lagi yang mula menyentuh cerita-cerita hangat.

Faraj aku kini mula berair kerana dari tadi dirangsang nafsu berahi.

“tidak tahu nak tolong macam mana lagi, sabar je lah Pak Zandi,” ujar aku mengakhiri perbualan kerana aku dah mula rasa mengantuk dan kelentit meminta untuk digaru kerana terangsang.

“tidak ape lah Keyla, Pak Zandi amat terharu di atas simpati Keyla tu, lagi pun Keyla dah abncuh kopi ni, tidak elok kalau menolak rezeki,” ujar Pak Zandi tersenyum.

“Tegak pun tegak lah, nanti bagi bantal peluk satu Pak Zandi, bila tongkat Pak Zandi menegang nanti, Pak Zandi peluk bantal kemas-kemas,” sambung Pak Zandi lagi.

“aku kesian tengok Pak Zandi tapi tahu nak tolong macam mana, mmg aku faham sangat kalau lelaki tua ke muda ke kalau dah terangsang tu mmg tidak boleh duduk diam, mengalahkan kucing nak beranak, samalah macam suami aku,” ujar aku lagi.

“Sebenarnya aku tidak sampai hati nak tengok Pak Zandi macam tu, tidak apa lah nanti aku tidak kunci pintu bilik, kalau Pak Zandi rasa mmg dah tidak tahan dan gian sangat, Pak Zandi lakukan apa yang patut, semuanya atas diri Pak Zandi,” ujar aku sambil melirik kepadanya dan terus berlalu dalam bilik tidur aku meninggalkan Pak Zandi yang agak tergaman.

Aku hanya tidur dgn berkemban kain batik sahaja tanpa seluar dalam dan coli, sebagai persediaan sekiranyanya Pak Zandi ingin menyetubuhi diriku malam ini. Sambil membaca novel lucah aku mengentel-gentel kelentit aku sehingga ianya cukup berair.

Kalau lah aku ni bukan isteri orang mahunya aku mengajak Pak Zandi bersetubuh secara terbuka, disebabkan status aku itu, biarlah Pak Zandi yang mulakan sekiranya dia mahu, bimbang juga nanti aku dilabel sebagai isteri curang.

Aku terjaga dari lena bila terasa ada tangan yang meramas-ramas buah dada, aku terkejut dan dalam kegelapan aku terus memegang tangan tersebut. kemudian aku mendengar bisikan, “Keyla Pak Zandi ni, sorry Keyla Pak Zandi tidak tahan dah gian sangat batang zakar Pak Zandi ni,” bisik Pak Zandi kat telinga aku.

“Ohh Pak Zandi,” terkejut aku, jawab aku sambil melepaskan tangan Pak Zandi dan meletakkannya kembali ke atas buah dada aku.

“Pak Zandi main lah puas-puas dan buat apa yang Pak Zandi mahu, aku tidak kisah, tapi aku mengantuk ni, Pak buat sorang je lah ye,” jawab aku.

“Sayang Keyla tidur lah, biar Pak Zandi belai Keyla sampai terlena,” jawab Pak Zandi.

Romantis juga Pak Zandi ni, fikir aku. Aku dapat rasakan Pak Zandi mula mengosok-gosok permukaan faraj aku yang sudah sedia basah tu, lepas tu dia berbisik kat telinga aku, “Keyla, Pak Zandi dah tahan sangat ni, Pak Zandi nak masukkan zakar Pak Zandi ye,” bisik Pak Zandi.

Aku mengangguk dan menarik tubuh Pak Zandi supaya menindih tubuh aku.

“Pak Zandi kita berselimut lah dulu, seganlah aku buat dalam keadaan terbuka,” ujar aku.

Pak Zandi menarik selimut menyelimuti tubuh kami berdua, aku melucut kan kain batik yang masih di tubuh aku dan berbogel sepenuhnya di sebalik selimut tersebut.

“Pak Zandi bukalah baju,” ujar aku.

“Pak Zandi cuma nak rasa burit Keyla je,” jawab Pak Zandi.

“aku dah bagi satu badan ni kat Pak Zandi, Pak Zandi pun kena bagi satu badan juga,” ujar aku lagi.

“Baiklah sayang, bukan apa sebenar Pak Zandi segan maklum lah orang tua,” jawab Pak Zandi merendah diri.
“aku tidak kisah Pak Zandi janji aku dapat rasakan tubuh Pak Zandi bersatu dgn tubuh aku,” jawab aku sambil mengerang bila terasa Pak Zandi mula mengesel-gesel kepala zakarnya pada lurah faraj aku yang sudah licin dgn air berahi aku itu.

“Pak Zandi masuk kan ye,” ujar Pak Zandi lagi.

“Silakan lah, tapi pelan-pelan ye Pak Zandi,” ujar aku lagi.

Aku mengerang bila bibir faraj aku mula terbuka untuk menerima kemasukan batang zakar Pak Zandi ke dalam nya. Pak Zandi mengeluh kesedapan, setelah separuh zakar nya memasuki faraj aku, ditariknya keluar dan menekannya masuk kembali kali ini dgn lebih dalam sehingga hampir keseluruhan kepanjangan batang Pak Zandi tenggelam di dalam rongga faraj aku. Aku sedikit menjerit menehan kesenakan kerana ini lah kali pertama rongga faraj aku diteroka sedalam-dalamnya sehingga menyentuh pintu rahim aku.

Pak Zandi membiarkan batang zakar nya terendam didasar faraj aku, aku yang kegelian dan kesenakan itu lantas mengemut dan mencengkam kemas batang zakar Pak Zandi itu sehingga tubuh aku terasa kejang dan mengeluarkan air mani aku untuk klimak aku yang pertama. Pak Zandi membiarku aku mencapai kepuasan batin aku, selepas itu Pak mula menggoyang-goyangkan punggung nya dan memusing-musing zakar nya yang masih terendam rapat dalam faraj aku.

Geselan kepala zakar nya yang menyentuh batu merinyam aku dan bulu-bulu di pangkal zakar nya yang lebat itu mengosok-gosok kelentit menyebabkan aku kembali terangsang. Apatah ketika itu Pak Zandi giat meramas dan mehisap puting buah dada aku. Penat klimak yang pertama belum hilang kini aku kembali terpancut untuk klimak aku yang kedua. Aku rasakan rongga faraj kini bagaikan telaga yang selepas hujan dilimpahi oleh air berahi aku. Tubuh aku menjadi lemah lesu, tapi aku gagah kan juga untuk menahan asakan zakar Pak Zandi yang mula menghenjut faraj aku dgn rentak perlahan tapi padu. Zakar nya sentiasa menyentuh pintu rahim dan batu merinyam aku setiap kali ditusuk hingga kedasar rongga faraj aku.

Gaya Pak Zandi yangtidak memaksa pinggangnya membolehkan dia menhenjut faraj aku dalam tempoh yang agak lama. Tubuh aku sudah basah bermandi peluh begitu juga dgn Pak Zandi, namun begitu zakar nya masih gagah menikam faraj aku. Aku telah pun klimak untuk kali ke tiga ketika Pak Zandi rancak menghenjut faraj aku.

Kini segala sendi aku terasa lenguh, nak gerak kan kaki pun aku rasa tidak mampu. walau pun sudah klimak tiga kali, kesedapan dan kegelian masih terasa pada faraj aku setiap kali zakar Pak Zandi keluar masuk dari rongga faraj aku.

Ini tidak boleh jadi fikir aku, aku sebenar nya sudah tidak larat lagi dah nak mengangkang untuk Pak Zandi, aku mesti melakukan sesuatu untuk mempercepat Pak Zandi untuk mencapai kepuasan nya.

dgn sisa tenaga yang ada aku membalas asakan Pak Zandi dgn memeluk kemas tubuh nya dan mula meromeng leher dan tengkuk nya, manakala kaki aku silangkan pada pinggang nya menyebabkan zakar nya tertanam rapat di dalam rongga faraj aku. Aku menahan kegelian dan kesenakan akibat tekanan kepala zakarnya yang rapat pada pintu rahim aku, dgn sekuat hati aku mengemut-ngemut otot faraj aku untuk mencengkam batang zakar Pak Zandi. Teknik yang aku pelajari dari buku yang dikenali sebagai kemutan anjing aku gunakan pada Pak Zandi.

Pak mula mendesis kesedapan dan memuji-muji diriku, ketika itu juga aku mula merasa kepala zakar nya mula bedenyut-denyut dan mengembang-ngembang, di saat itu juga aku terangsang tahap maksimum. Aku mengerang kuat ketika Pak Zandi melepaskan berdas-das pancutan air mani nya yang menghangatkan rahim aku, terkejut dgn kehangatan tersebut, aku juga melepas kan air mani aku untuk klimak yang keempat, aku terdampar kepenatan dan kelesuan terasa gelap dunia aku seketika, namun begitu aku masih lagi dapat merasakan zakar Pak Zandi yang masih berterusan memuntahkan air maninya yang sehinggalah ke titisan yang terakhir yang memenuhi setiap rongga faraj aku. Hampir dua minit zakar Pak Zandi memuntah kesemua air mani nya yang tersimpan begitu lama kedalam rongga faraj aku.

Selepas itu Pak Zandi terdampar kelesuan di atas tubuh aku. Punggung dan cadar katil lencun dgn cairan mani yang mengalir keluar dari faraj aku. Aku minta Pak Zandi bangkit dan mencabut zakar nya yang masih terendam dalam faraj aku, kerana aku ingin ke bilik air dan menukar cadar yang lencun itu.

Isteri Disetubuhi Ipar dan Mertua Threesome Cite Lucah cerita seks melayu best threesome sex isteri disetubuhi adik ipar mertua citer isteri sundal

Isteri Disetubuhi Ipar dan Mertua Threesome Cite Lucah


Aku membuka lampu bilik dan agak terperanjat melihat kepanjangan zakar Pak Zandi yang masih separuh tegang itu. Pada perkiraan aku hampir 9” iaitu hampir dua kali ganda kepanjangan zakar suami aku, patutlah aku kesenakan dikerjakan nya.

Pak Zandi mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada aku dan memuji-muji layan aku tersebut serta tidak tahu nak membalas jasa aku tersebut. Aku hanya tersenyum, “Pak Zandi pun apa kurang nya mengalahkan suami aku,” balas aku.

“Kita habis kan kat sini je lah Pak Zandi, lepas ni anggaplah tiada apa yang berlaku di antara kita,” tambah aku lagi.

“Ye lah Keyla… Pak Zandi pun harap macam tu, tapi kalau Pak Zandi teringin nak rasa lagi, boleh ke,” tanya Pak Zandi bergurau.

Aku tergelak, “cukuplah dgn apa yang Pak Zandi dapat tu, lepas ni kalau teringin nak lagi, cepat-cepat lah Pak Zandi kahwin dgn kak Deena tu,” ujar aku lagi.

“Ye la Keyla, selepas ni apa nak jadi pun jadi lah Pak tetap berkahwin dgn Deena tu, mmg nikmat dan sedap lah kalau dapat bersetubuh dgn pompuan ni,” ujar Pak Zandi sambil berlalu dari bilik aku.
Isteri Disetubuhi Ipar dan Mertua Threesome Cite Lucah ***
Isteri Disetubuhi Ipar dan Mertua Threesome Cite Lucah, sex story , Isteri Disetubuhi Ipar dan Mertua Threesome Cite Lucah cerita seks melayu best threesome sex isteri disetubuhi adik ipar mertua citer isteri sundal, porn, erotic novel sex, Isteri Disetubuhi Ipar dan Mertua Threesome Cite Lucah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/