Pantat Virgin Dijilat kat ofis

Pantat Virgin Dijilat kat ofis - Masa itu saya buat duty officer di office on Sunday. saya boring sebab hari itu office tak ada orang. saya talifon Serna di rumahnya yang ketika itu Serna baru balik dari duty di hospital.

saya ajak dia dating temankan saya di office. 2 jam kemudian Serna tiba. saya ajak dia ke bilik lounge kami. saya jemput dia minum dan saya onkan lezer dics player. kami duduk berhampiran. sambil menonton kami bercerita dan saya beranikan diri tangan saya menyentuh Serna, Serna biarkan tangan saya menjalar naik. tangan saya sampai ke bahu Serna dan saya rapatkan Serna kepada saya.

saya cuba menciumnya dipipi dan Serna biarkan juga. lalu bibir saya sampai kemulutnya. kami berkissing lama juga. saya cuba menjilat lehernya. Serna mengeliat dan saya buka baju Serna kini bajunya terbuka dan saya menjilat pangkat buah dada Serna. Serna masih merelakan saya untuk meneruskan tindakkan selanjutnya.

saya masukkan tangan saya dalam bajunya untuk membuka kancing bra Serna walaupun saya tak biasa sebelumnya. tapi saya berjaya dengan masa yang agak lama juga seluruh bahagaian atas tubuhnya terserlah. saya cuba menyoyot buah dada. Serna tak rasa apa. tapi saya kenikmatan membuatnya. Serna masih lagi merelakan saya perlakukan demikian.

saya teruskan kepala saya kebawah lagi. dan saya membukakan kangkang kakinya Serna tanyakan saya “U nak buat apa?”. saya kata nak cium saja. Serna biarkan saya. tak semenamena saya cuba buka jeansnya. Serna cuba menghalang. saya pujuk Serna yang saya nak rasa menjilat pepek nya dan saya terus membuka butang jeans dan zipnya. saya tarik jeans Serna dan pentisnya sekali.

Cerita Lucah Pantat Virgin Dijilat kat ofis

kini Serna berbogrel depan saya. saya pun membuka semua pakaian akau kini kami berdua tampa seurat benang. saya menghampiri Serna yang seolah olah bersedia untuk aktiviti seterusnya. saya kiss Serna lagi dan Serna membalas kissing. saya jilat lehernya seterusnya kebuah dada Serna.

saya terus ke perut Serna. Serna mengeliat. saya teruskan kebawah dan saya dapat rasakan bulu cipap Serna dan kau sedikit kebawah rasalah kau kali ini air cipap Serna. rasanya berlainan tapi saya menyukainya. saya menjilat cipap Serna, Serna mengeliat dan membiarkan saya perlakukan demikian. saya sedut cipap nya Serna mengeranga kesedapan.

Serna mengepitkan kepala saya yang tengah menjilat cipap nya dan kakinya kekejangan. sakit juga kepala kau tapi saya masih meneruskannya saya kenikmatan menjilatnya. lama juga saya menjilat dan akhirnya saya naik keatas kini kau dan Serna kissing semula sambil saya meletakkan penis saya tepat kepada cipap Serna.

cerita melayu Pantat Virgin Dijilat kat ofis, cerita seks malay bes jilat pantat virgin, cite sex cerpen blue pantat virgin dijilat

Pantat Virgin Dijilat kat ofis


Serna cuba mengelak. saya gosokkan penis saya disekeliling cipap Serna dan saya berjanji saya tak akan masuk penis saya sekiranya Serna tak setuju saya masuk. Serna membenarkan saya mengosokkan kepala pelir saya di cipap nya sesuka hati saya Serna merelakannya. sehinggalah saya sampai klimax.

saya terpancut ke atas perut Serna saya mendakapkan Serna saya mecium pipi Serna dan kissing lagi. sehingga hari ini Serna masih virgin. saya masih memerlukan untuk menjilat cipap Serna itu lah cipap pertama saya jilat dan saya mahu menjilatnya selama-lamanya.
Pantat Virgin Dijilat kat ofis ***
Pantat Virgin Dijilat kat ofis, sex story , cerita melayu Pantat Virgin Dijilat kat ofis, cerita seks malay bes jilat pantat virgin, cite sex cerpen blue pantat virgin dijilat, porn, erotic novel sex, Pantat Virgin Dijilat kat ofis



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/