Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang

Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang | "saya nak ke jb minggu depan, tolonglah tengok-tengokkan isteri dan anak saya tu" ujar Hasman semasa kami sama-sama tengah membasuh kereta minggu lepas. " Eh, kau nak ke sana buat apa dan berapa lama? " tanya ku.

" Ada kursus pulak, dan lama, seminggu. Kena berpuasalah saya. " jawab Hasman. "Tak boleh bawa Marya kerana kursus berkumpulan dan hanya asrama disediakan. Nak hantar balik kampung tak ada masa pulak, lagi pun Zilham tu kecil sangat lagi untuk naik bas. Marya tak tahu lagi dan saya sengaja tak ingin beritahu dia, nanti dia paksa hantar dia balik kampung semula pulak" tambahnya lagi.

" ok" jawab saya. Marya tu isteri Hasman yg cantik dan mempunyai bentuk badan yg menggiurkan. Dia baru jer melahirkan anak sulung mereka Zilham kira-kira tiga bulan yg lalu dan Marya baru jer kembali dari kampung selepas pantang.

Sejak balik selepas melahirkan anak ini, Marya semakin cantik dan payudara nya semakin besar memandangkan ia mengandungi susu. Kadang-kadang tu, bila melihat Marya menyiram pokok bunga dengan memakai t-shirt dan kain batik, rasa nak meramas aja payudara nya yg besar itu.

Siap jer membasuh kereta, saya segera masuk untuk mandi kerana isteri saya hendak pergi shopping. Semasa sedang bersiram, otak saya mula berfikir. Ini peluang baik ni, kucing dah nak pergi.

Baik saya plan strategik punya untuk memasang pukat. Hari itu semasa shopping, saya ikut jer kehendak isteri saya. Banyak juga dia membeli belah, untuk menghias pelamin persandingan adiknya cuti sekolah akan datang katanya.

Memang sudah menjadi resam keluarga Arisah, isteriku akan jadi tukang gubah hantaran dan pelamin jika ahli keluarganya mengadakan majlis perkahwinan. Bakat dah ada, tak payah nak upah-upah sebab harganya bukan lah murah.

Plan sudah diatur dan pada Jumaat petang, saya mengajak Arisah dan anak-anak saya yg dua orang tu untuk pulang ke kampungnya seperti setiap bulan kerana Sabtu pertama ialah hari bercuti.

Lagipun, rumah ibubapa Arisah bukannya jauh sangat dengan Kuala Lumpur, di Raub jer. Pada petang Ahad, saya bersiap-siap untuk pulang ke Kuala Lumpur. " Betul ke tak apa kalau Arisah tinggal di sini? " tanya Arisah tak percaya.

" Tak apa. lagi pun abang tengok banyak persiapan belum dibuat. Kesian Mak dan Ayah nak buat sendirian. Bakal pengantin pun tak balik tolong Mak dan Ayah. " jawab ku.

" abang tak apa ke. nanti siapa nak masak untuk abang? " tanyanya lagi. " Alah. abang makan dekat kedai aja. Kedai kan banyak dekat-dekat rumah kita tu. Nanti Jumaat depan abang balik sebab Sabtu depan cuti lagi dan majlis tu hari Ahad kan? " tanya ku.

" Okaylah macam tu. abang selalu bawa handphone kalau berjalan, okay? " pesan Arisah lagi. " Okay. okay. " jawab ku dan mulakan perjalanan pulang. Lalu jer rumah tol Gombak, hati saya mula berdebar-debar.

Rileks. rileks. saya menenangkan diri sendiri. Masuk jer pagar rumah, saya ternampak kereta Hasman di depan rumahnya. "Eh tak jadi pergi ke" tanya hati ku kecewa. Rumah kami ialah rumah sewa dua pintu di Ampang, di tepi bukit dan mempunyai kawasan dan pagar yg sama.

Rumah itu mempunyai dua bilik dan satu bilik air yg mana adalah bersebelahan. Pintu belakangnya juga bersebelahan dan kerana kami secocok berjiran, ruang belakang kami gunakan bersama untuk menyidai kain dan menyimpan barang-barang.

Memandangkan jam dah pukul 10 malam dan kereta Hasman dah masuk parking, saya pun menguncikan pintu pagar dan masuk ke rumah. Masuk jer rumah, saya menelefon isteri saya memberitahunya bahawa saya telah sampai dengan selamatnya.

saya rilek-rilek dan menonton televisyen. Entah bila saya tertidur, saya tak tahu. saya tersedar bila terdengar suara bayi menangis dan jam menunjukkan jam 9 pagi. Terlajak tidur lagi saya hari ini.

Mungkin kepenatan driving semalam sebab jalan jam teruk. saya menelefon ofis dan memberitahu yg saya mc hari ini, nanti saya pergilah cari mc kat mana-mana. saya bangun, mandi dan membuka pintu dan tingkap rumah kerana tahu-tahu ajalah, rumah kayu, gelap gelita di dalam walaupun matahari dah tegak di langit.

saya ternampak kereta Hasman masih ada di depan rumahnya. "Agaknya Hasman tak bawa kereta kot" tanya hatiku. Sedang saya membancuh minuman di dapur, Marya keluar dari rumah untuk menyidai kain.

saya menyapanya ajak minum. " Minumlah. Marya dah minum tadi. " jawabnya sambil membongkok mengambil kain dari baldi. dan menonjolkan bontot nya yg gebu itu. " abang Hasman mana, tak kerja ke dia hari ini? " tanyaku untuk kepastian.

"abang Hasman pergi jb pagi-pagi tadi lagi. Entahlah, pergi kursus katanya. " dengan slang Kelantan Marya menjawab manja. " Lama ke abang Hasman pergi. ? " saya buat-buat bertanya.

" Seminggu. " jawabnya pendik. "Eh Kak Arisah dan budak-budak mana? Senyap aja. " tanya Marya pula. " Kak Arisah kau tinggal di kampung, menyiapkan persiapan terakhir untuk adiknya nak kahwin. " "Abis abang tinggal seorang ke, budak-budak pun tinggal juga ke? Tanyanya bertalu-talu. " Nak buat macamana.

Pengantin tak kisah, terpaksalah saya tolong Mak dan Ayah. " terangku. "Jadi tinggallah kita berdua aja. " saya mengusik Marya. "Eish abang ni. nakallah. abang tak kerja ke hari ini? " tanya Marya. " Tak, terbangun lewat sangat tadi, malulah nak masuk lewat.

" terang ku. " Ooh. Marya masuk dulu ye abang, Zilham menangis tu, belum mandi lagi. " Okay. " jawabku. saya pun mengambil cawan air kopiku dan roti sekeping dan berlalu ke ruang tamu.

saya teringat vcd blue yg saya beli dan belum kesempatan nak tengok kerana anak-anak. Maklumlah, tak kan nak tengok depan anak-anak. Cerita vcd tu mengisahkan seorang gadis yg sedang mencari kerja dan menggadaikan badannya untuk mendapatkan jawatan tersebut seperti cerita-cerita blue biasa tu.

Sambil-sambil menonton tu, saya memegang adik saya yg dah bangun dari tidurnya tapi saya tak nak muntahkannya lagi kerana ada adik tembam yg ingin saya lapah di sebelah rumah.

saya cuma usap perlahan-lahan di dalam kain pelikatku. Hampir habis cerita itu saya terdengar tangisan si Zilham lagi. Kenapa pula budak itu. saya bangun dan mengunci pintu hadapan rumahku dan terus ke pintu dapur.

saya menjengah ke sebelah dan tidak nampak pun Marya di dapur. saya tutup pintu dapurku dan memasuki rumah Hasman dari dapur. " Marya. Marya. " panggil ku.

" Ha. abang, Marya di sini. Entah kenapa Zilham meragam ni. " terdengar jawapan Marya dicelah-celah tangisan Zilham dari ruang tamu. saya pun mengikut suara tersebut dan menuju ke ruang tamu.

Terkejut saya melihat Marya sedang menyusukan Zilham dan separuh buah dada nya terserlah walaupun kepala Zilham melindung puting buah dada nya. Marya tidak pun cuba untuk menyembunyikan buah dada nya walaupun sedar kehadiran ku.

Adik ku yg memang dah bangun tidur itu tiba-tiba tegang melihatkan pangkal buah dada kiri Marya. "Sorrylah abang, Zilham ni nak tidur tapi meragam. Macam ni lah biasanya kalau nak tidur. Eh, duduklah dulu abang" pelawa Marya.

saya cepat-cepat duduk di sofa bertentangan Marya sebelum dia perasan adik saya tegak berdiri. " abang duduk dulu ya. Marya letak Zilham dalam kotnya" Marya bangun dan menghala ke bilik tidurnya.

Sempat juga saya mengintai buah dada Besar Marya tapi dia cepat menyembunyikannya. " abang fikir apa tu? " Marya tiba-tiba bertanya kepadaku. saya tak sedar bila Marya keluar dari biliknya.

" Mana Zilham? Dah tidur ke? " "Dah. sekejap aja dia dah tidur. Itu yg kadang-kadang tak tahan. " keluh Marya. " Kenapa? " tanyaku. " Ye lah. dia menyusu sikit aja. sekejap-sekejap. buah dada Besar Marya masih penuh susu tapi dia dah tak mahu. Sakit rasanya bila susu bengkak. " terang Marya.

Ada chan untuk mengena perangkap nampaknya. "abang tolong nak. Dulu Kak Arisah kau macam tu juga setiap kali selepas bersalin. Lepas abang tolongkannya, dah No problem lepas tu" jawab ku.

Cerita Sex Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang

" Eh macamana. ? Kalau boleh Marya nak juga abang tolong" jawab Marya manja. " Mari sini, duduk sebelah abang. " saya menunjukkan tempat di sebelahku. Marya pun bangun dan merapati ku dan duduk bersebelahanku di sofa panjangnya.

Dia menoleh kepadaku. saya pun meletakkan tanganku di atas bahunya dan berkata. " abang tolong hisapkan susu yg baki tu supaya tak rasa sakit lagi, itu aja caranya. " terang ku "Eish. abang ni nakallah" sambil menampar pehaku dengan manjanya.

"Mana boleh macam tu. kalau abang Hasman tahu, mampus Marya kena sembelih. " "Kalau tak beritahu, mana abang Hasman akan tahu. Kak Arisah kau pun bukannya ada" terang ku sambil jariku memicit-micit bahu Marya.

"Dulu Kak Arisah pun abang buat macam tu" terang ku padanya. " Eh, malulah. " Marya melekapkan mukanya ke dadaku. "Eh ini petanda baik ni. " fikirku.

saya mula memicit belakang bahu Marya dan saya dapati Marya tidak memakai bra di bawah t-shirtnya. Tanganku mula meraba belakang Marya dan sesekali mencuit tepi buah dada Besar Marya.

Terasa Marya mengeraskan badannya menahan geli. Tiba-tiba Marya mengangkat mukanya dan berkata "Okay kita try, kalau teknik abang boleh menolong. Marya tak tahan sakit ni. " Jelasnya.

" Kat dalam bilik lah abang, malu sebab terang sangat kat sini, " kata Marya. Kami pun bangun dan menghala ke bilik tidurnya. Pertama kali saya memasuki biliknya, cantik dan kemas.

saya ternampak Zilham tidur dalam kotnya. Cahaya dari ruang tamu jer yg menerangi bilik tersebut. saya pun membaringkan Marya di atas katil beralaskan dua biji bantal supaya tinggi sedikit.

saya duduk disebelahnya dan tiba-tiba Marya memegang tangan ku dan dia membawa tanganku ke dalam t-shirtnya. saya merasa kulitnya yg gebu dan saya mula meraba. saya rasa panas.

Kemudian saya ramas bertalu-talu buah dada Besar Marya itu dan dapat merasakan ada air susu yg mengalir dari putingnya. saya baru nak menyelak t-shirt Marya tapi Marya segera bangun dan menanggalkannya.

" Senang, " jelasnya. Maka tersembullah dua gunung idamanku selama ini. Jariku mula menyukat nyukat di serata pelusuk buah dada Besar Marya. Ternyata buah dada Besar Marya memang besar seperti yg selalu saya lihat dan cukup istimewa untuk merangsang nafsu lelaki.

Tanganku mengusap-usap buah dada nya dan puting buah dada nya ku gentel. saya angkat kepala ku untuk menyonyot buah dada nya. Terasa air panas memancut ke dalam mulutku dan saya terus telan.

saya dah biasa menghisap air susu buah dada isteriku dan rasanya sama jer, panas, masam sikit dan sedap. saya menyonyot sebelah sambil mengusap-usap yg sebelah lagi. Puas menyonyot sebelah hingga kering, saya beraleh kepada buah dada yg sebelah lagi sambil menggentel puting yg tadi.

Puas menggentel saya mengusap pula. payudara nya menjadi tegang. Mulut Marya hanya mendengus, "Us us us us us" sepanjang perlakuan ku. Walaupun buah dada nya besar, tapi susunya tidaklah banyak seperti yg Marya adukan padaku.

Sehingga kering kedua-dua belah buah dada nya, Marya masih mengelus kesedapan dan memegang kepalaku ke buah dada nya sambil menarik tangan ku ke buah dada nya yg sebelah lagi.

Sekali-sekala saya dengar Marya menarik nafas panjang. Bunyi nafasnya juga bertambah kuat. Nafas ku juga begitu. saya pun mula memberanikan diri lalu melonggarkan kain batik Marya. Marya tidak menghalang, dia hanya mendengus kesedapan.

Tangan ku mula menjalar masuk, melalui getah seluar dalamnya dan merasa tundun puki nya yg tembam dan menerokai persekitaran puki nya yg berbulu itu. Perlahan lahan ku usapi bulu puki Marya yg halus dan jarang itu.

Kemudian saya memanjangkan usapan untuk mencapai juntaian kelentit Marya. saya rasa sedap, kelentit Marya lebih panjang dan keras dari Arisah. Sambil itu jari hantu ku meraba masuk ke dalam lubang pepek nya.

Ternyata ianya sudah berlendir dan basah. " Arrgh. argh. abang. jangan. Oh. oh. sedapnyer. " Marya merengek. Jari saya masih lagi membuat pergerakan turun naik dengan lembut di puki Marya.

saya rasa seluar dalam Marya telah basah di kawasan alur puki nya. Kemudian saya menekan-nekan ke dalam alur puki nya dengan jariku. Marya menikmati rasa ghairah yg amat sangat.

Semakin lama semakin tidak tertahan Marya saya buatnya. Kain Marya saya longgarkan dan kemudian saya lucutkan dan diikuti dengan seluar dalamnya yg berwarna pink itu saya lucutkan.

Mata Marya saya lihat terpejam sambil bibirnya yg munggil itu merengek kesedapan. saya mengalih mulutku dari buah dada Besar Marya dan saya lihat Marya membukakan matanya seperti tertanya-tanya.


Cerita lucah Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang
  • saya merapatkan bibir ku ke bibir Marya dan mula mengucupnya sekuat hatiku. Mula-mula Marya menarik bibirnya tapi saya kuatkan diri dan mula menjolok mulut Marya dengan lidahku.
  • Marya akhirnya mengalah dan mula melawan lidahku sambil mengucup bibirku dengan rakusnya. Tak sangka gadis yg comel lote dari Kelantan ini berahi juga nafsu seksnya. Tangan saya mula menguak dan mengangkangkan kedua peha Marya yg gebu itu sambil masih memainkan kelentitnya yg keras.
  • saya hairan kenapa tiada halangan dari Marya tapi itu juga memberikan saya keberanian untuk bertindak seterusnya. saya mula mengucup Marya dari bibir, berhenti seketika di kedua buah dada nya dan terus menghala ke tundunya yg tembam itu.
  • saya menjilat tundunnya dan menciumi seluruh puki Marya di bibir luar sehinggalah menggunakan lidahku untuk menerokai lurah dan lubang puki Marya yg wangi itu. Dada saya begitu kencang berkocak bila melihat seluruh tubuh Marya yg putih gebu melepak.
  • saya mengangkat kedua lutut Marya ke atas dan mengangkangkannya. saya sembamkan semula muka saya ke puki Marya yg tembam tu. Mula-mula saya jilat kat tundun. Lepas tu turun sikit sampai ke lurah pepek nya.
  • Bila saya jilat aja bibir lurah tu, secara automatik bontot Marya terangkat dan mengerang kesedapan "Argh argh argh. ! ". saya kemudiannya bukak bibir pepek Marya dan saya jilat dengan rakusnya.
  • " Urghh uurgh. !. Sedapnya Abang" antara keluar dengan tidak jer ayat tu dari mulut Marya. saya masokkan lidah saya dalam lubang pepek Marya dan saya kisar dekat dalam.
  • Air yg keluar bukan mainlah banyaknyer. Walau pun rasa payau-payau sikit tapi saya hirup kering. Memang sedap dan memberangsangkan dan ditambah gerangan yg keluar dari mulut Marya.
  • " Arrk! " tetiba Marya menjerit kecil bila saya gigit biji kelentit dia. saya jilat saya gigit. saya jilat saya gigit. zakar saya dah membasahkan cadar katil dengan sperma.
  • " abang. please f*ck me. Marya dah tak tahan ni" pinta Marya. saya terus menjilat pepek Marya. saya rasa saya belum puas lagi. Memang menjilat ni favourite saya cuma kadang-kadang jer Arisah berikan kerana dia tak tahan geli.
Selagi saya tak puas saya tak berenti menjilat. " abang. abang. pleasse f*ck me. plz f*ck me abang. Marya tak boleh bertahan lagi ni" kata Marya dengan begitu manja.

Sekali lagi rasa ghairah yg tidak bisa saya gambarkan dengan kata-kata menjalar di seluruh tubuhku. Permainan jilat menjilat ini agak lama, dan Marya puas mendesus dan menegang kerana mencapai klimaks tapi saya tetap meneruskannya.

Marya tidak banyak menjerit, hanya mengeliat dan mengerang kesedapan jer kerana mungkin bimbang Zilham akan terjaga dan adengan ranjang ini terpaksa diberhentikan. saya merenggangkan kepala dan lidahku dari puki Marya dan membetulkan adikku di celah kedua belah peha Marya di mulut pepek nya.

Sekali lagi kami bercium dan memberikan Marya harum bau puki nya. Marya memasukkan lidahnya ke dalam mulutku. Sedap dan nikmat saya rasakan. saya pun bangun melutut. batang penis saya yg begitu menegang saya geselkan pada biji kelentit Marya.

" Ooh. ! Masukkan abang. now plz" teriak Marya. saya mula menikamkan batang adikku yg keras dan besar ke sana sini, mencari lubang nikmat Marya. Kepala kote ku masuk betul-betul pada sasarannya.

Secara perlahan-lahan bibir puki Marya saya kuakkan dengan kepala kote ku. Terasa sempit sekali walaupun Marya baru jer melahirkan anak melaluinya. Penjagaan tradisional yg diamalkan olehnya nyata berkesan untuk memulihkan lubang puki nya kembali sempit seperti anak dara.

Air pelicin Marya membasahi batang pelir aku namun begitu ketat kurasakan. dan itulah kenikmatan yg saya inginkan. Lain dengan Arisah, setelah melahirkan anak yg kedua, lubang puki Arisah masih sedap tapi sedikit longgar.

"Zzup. ! " dengan sekali henjut jer batang kote saya dah separuh masok. " Ooh. ! " kedengaran dari suara Marya menggeluh. penis ku semakin jauh menerokai lubang puki Marya dan akhirnya pangkal kemaluan kami bertaup rapat.

terasa kote ku telah suntuk dengan rapat sekali. "Sedapnyer abang. Besar sungguh adik abang. Kena slow-slow sikit eh. " kata Marya. " Okay, abang buat perlahan-lahan" jawab saya.

Marya membuka kangkangnya dengan lebih luas dan saya mula sorong tarik sampai santak ke bibir pepek Marya. saya meniarap atas badan Marya tapi disokong dengan kedua-dua siku saya agar tak terlalu membebankan Marya.

saya mula sorong tarik batang saya ke dalam dan keluar. "abang. adik abang ni besar dan panjang lah. Tak macam abang Hasman punya" tiba-tiba Marya berbisik kat telinga saya.

saya hanya tersenyum jer. punggung saya masih lagi menggepam. Kali ni lebih laju sikit sebab saya rasa ada kelicinan pada lubang pepek Marya. Mungkin air dia dah banyak keluar agaknya sebab saya rasa bulu-bulu di kote saya dah basah berlendir-lendir dan melekit-lekit.

Dah puas cara meniarap, saya pusingkan Marya buat cara doggy pulak. Marya tidak membantah. Dia angkat bontot menaik tinggi sikit. saya sendiri heran macam mana geram saya boleh melebih bila main dengan Marya ini.

Sedangkan dengan bini saya pon saya tak jilat lubang punggung dia. Mungkin disebabkan keputihan kulit Marya berbanding bini saya yg menyebabkan berahi saya menggila. Ah. ! tak kisah lah tu semua.

Janji saya dapat lepaskan geram saya tuh. saya pun masokkan batang saya ke pepek Marya dari belakang. Fuh. ! Lagi ketat rupanya main ikut belakang ni. Namun saya dapat juga masukkan seluruh batang dalam pepek Marya.

saya tak pernah buat doggy style dengan isteri saya kerana dia suka dari hadapan. Buat begini rasa macam bergigi-gigi dinding pepek Marya. Itu yg menambahkan rasa ngilu lagi kepala penis saya.

" Aaah ah. ! Sedap abang. Masukkan lagi Abang. Masukkan sedalam yg abang boleh. " pinta Marya. Erm. ! Nampaknya dia dah boleh tahan dengan kebesaran batang kote saya ni.

saya pun hayun dengan lebih laju lagi sampai berbunyi cup cup cup. ! Peha saya belaga dengan bontot Marya. saya tengok Marya meramas buah dada kanannya. Semakin membengkaklah buah dada tu dan dah mula mengeluarkan susu semula.

Kemudian kami bertukar posisi. saya menelentang pulak dan Marya naik di atas saya. Marya pegang batang saya dengan tangan kiri dia memasukkan dalam lubang pepek dia. Diturunkan bontot nya perlahan-lahan sehingga tenggelam keseluruhan batang sakti saya.

Kini tiba pulak giliran saya untuk berehat dan Marya pula yg memainkan peranan sebagai juragan melayari bahtera. saya rasa macam nak terpancut bila Marya menggelekkan punggung nya.

Cepat-cepat saya tahan peha dia. Marya ketawa kecil. "Kenapa abang. Geli sangat ke? " Marya bertanya. "owwh. abang takut terpancutlah. abang tak puas lagi ni. Marya jangan hayun laju sangat laa" kata saya.

Marya tersenyum manja sambil saya meramas dan menggentil puting buah dada , Marya terus memainkan peranan dia. Kali ni dia menolak kedepan dan kebelakang kemudian menghenjut ke atas dan ke bawah.

pepek dia semakin berlendir kerana banyak sangat menggeluarkan air. Entah berapa kali dia capai climax saya pun tak tau lah. Kami bertukar posisi semula selepas Marya mencapai klimaksnya yg entah ke berapa.

Dia penat dan mahu bertukar posisi. Kali ini saya di atas dan mulakan semula menyorong tarik batang ku. Hampir 20 minit saya menyorong tarik batang saya di dalam puki nya dan tiba masanya saya hendak pancutkan sperma saya.

Tiba-tiba Marya mengerang dan saya rasa badan Marya mengejang sekali lagi. Kali ini nafasnya juga kencang dan kepala nya bergoyang ke kiri-kanan. saya tahu Marya dah tak tahan.

Tapi saya terus menyorong tarik penis saya dalam puki Marya. Marya semakin macam teransang. vagina Marya semakin becak dan melengas. Mata Marya pejam rapat dan mukanya berkerut seperti menahan suatu keperitan.

Suaranya melongoh. Pelukannya keras. Nafas Marya semakin kencang. Sah Marya dah sampai puncaknya dan mulut Marya yg kecil itu ternganga terutama bila saya tarik batangku keluar. payudara nya ku ramas dan ulit dan putingnya saya gentel.

Tangan kiri ku turun ke bawah danmenggentel kelentitnya. Dia merengek keras. ! "Ummngh. !. " Marya melenguhh. saya percepatkan henjutan ku. Memang waktu itu ku rasa kesedapan yg terhingga.

Ku tanya Marya, "Sedap. ? " Dia tidak menjawab, cuma mengeluh, melongoh umpama menyatakan. " Ya. ! ". Henjutan ku semakin hebat. Seluruh tubuh Marya saya peluk kuat.

sambil kakinya memeluk kuat badan saya. Kemudian tiba-tiba dia menggelepar seperti ayam liar dipegang. ! saya tahu dia sedang mencapai klimaksnya. saya masih bertahan, walaupun cuma sedikit lagi.

Secara tiba desakan sperma ku hampir bersemburan. Tambahan pula Marya menggeliat dan bontot nya bergoyang ke kiri ke kanan. Kami saling berpautan. Waktu itu saya henjut dan tusuk seluruh batang saya habis, berdecit-decit pepek nya.

Lendirnya banyak dan seluruh tenaga ku merangkul tubuh Marya. saya terus tekan dan tekan dalam-dalam. air mani ku pun rasa nak memancut. saya terus menghenjut. saya pun dah tak tahan juga.

saya pun memancut semua sperma saya ke dalam puki nya. Dia hanya berdesis kesedapan apabila sperma saya bertakung didalam puki nya. saya menghembuskan nafas kelegaan. Kami sama-sama mencapai klimaks.

Kami sungguh-sungguh merasa nikmat. Tubuh Marya masih belum saya lepaskan. batang ku masih terbenam dan saya rasa dalam saluran batang penis ku mengalir sperma. saya biarkan. Mulut kami berkucupan.

Sesekali saya ramas buah dada Besar Marya. Kemudian saya menjongkok dan menghisap puting buah dada nya. Sementara itu saya terus menghenjut batang ku keluar masuk, walaupun semakin lemah.

Bila saya tarik, Marya melenguh. Kemudian saya tusuk semula. saya tengok Marya tergapai-gapai. saya peluk dia kemas-kemas. "Marya puas? " saya tanya. Dia menganguk. " Sedap? " tanya ku.

Dia senyum. Bibirnya merah kena sedutan kucupan ku. Makin nampak kejelitaan Marya. Kami masih bersatu tubuh dan batangku masih di dalam puki Marya. saya rasa batang ku sudah makin lemah.

Perlahan-lahan saya cabut. saya tengok sperma ku mengalir keluar dari celah lubang puki nya. saya menggentelkankan puting buah dada Besar Marya semula. " Dah hilang sakit tadi? " saya bertanya.

" Sekarang hilang. tapi nanti sakit semula. " jawab Marya manja. Kami tersenyum. saya biarkan Marya baring tanpa seurat benang dan kami berdua telanjang ibarat suami isteri yg baru lepas bercengkerama.

Kami berpelukan sambil memain-mainkan putting buah dada Besar Marya, saya yg kiri dan Marya menggentelkan yg kanan. Dalam berdakapan itu, saya bisikan, "Marya betul puas? " Marya menjawab, "Mh. Anu abang besar, masakan tak puas. " Kami pun terlelap.

Kami dikejutkan oleh suara Zilham menangis. Marya bergegas bangun, berkemban dengan kain batiknya dan mengangkat Zilham. Jam di dinding menunjukkan jam 12 tengahari. saya segera bangun dan memakai kain pelikat dan t-shirt ku.

saya keluar bilik dan melihat Marya sedang menyusukan Zilham. Kain batiknya dilondehkan dan kedua-dua buah dada nya tersembul megah, satu puting dalam mulut Zilham dan yg satu terdedah.

Cerita lucah, Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang, cerita sex melayu best menghisap buah dada besar, citer blue stim menghisap buah dada besar

Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang


Putingnya keras dan panjang seinci, mungkin kerana seronok saya memerhatikan atau mungkin seronok setelah apa yg baru dilakukan. saya duduk disebelah Marya dan mula menggentelkan puting buah dada nya.

Marya memandangku dan tersenyum sambil mengelus kesedapan. " abang nyonyot yg sebelah sini, boleh? " tanyaku mengusik. "abang haus ni. " "Janganlah bang, tengok Zilham ni tak cukup susu sebab habis dah abang hisap tadi. Tak sempat buat susu baru. Tapi nanti kalau ada lebih, Marya panggil abang, okay. " sambung Marya dengan manja.

" Tak apa. abang bergurau aja. " jawab ku. "Marya nak makan apa, abang nak keluar cari makan sekejap. abang belikan. " tanya ku. " Kalau nak ikutkan hati nak makan hot-dog abang. tapi tak ada tenaga pulak nanti. abang cari nasi pun bolehlah. " "Okay, abang balik dulu. " saya mengucup dahi Marya sambil memicit puting buah dada nya sekali lagi.
Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang ***
Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang, sex story , Cerita lucah, Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang, cerita sex melayu best menghisap buah dada besar, citer blue stim menghisap buah dada besar, porn, erotic novel sex, Menghisap Buah Dada Besar Penuh Susu Isteri Orang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/