Sex Party Dengan Jiran Jiran Seksi

Sex Party Dengan Jiran Jiran Seksi | Panggil saja saya Zul. Usiaku 18 tahun. Tubuhku besar dan atletis, segak dengan rambut disikat kemas, sering tersenyum, jarang pakai seluar dalam dan konek agak panjang dan berurat bila tegang kira-kira 17 cm. saya anak sulung dari empat beradik ketika itu.

Di samping anak sulung yaang bertanggung jawab, saya juga merasakan diriku agak nakal. Berek kami terdiri dari 10 pintu-bermaksud saya mempunyai 9 jiran tetangga yaang terdekat. Jiran ku Makcik Sesya umur 37 tahun, Makcik Arima umur 24 tahun, jiran seksi Kak Nilla 18 suaminya 40 tahun, Kak Nilla benar-benar muda dan cantik tanpa bermake-up.

Ketika di usia sedemikian saya nakal juga kerana minat saya hanya tertumpu terhadap perempuan dan perempuan-perempuan yaang sebaya atau lebih tua dari saya. Selalunya konek saya akan keras memanjang bila melihat dan membayangkan yaang indah.

saya tidak menjadi hantu hisap ganja atau main judi. saya rajin ke sekolah dan saya adalah pelajar yaang baik dengan result sekolah ku. Inilah saya menerokai dunia baru-dunia orang dewasa.

saya menjadi taik pengintip dan pengintai. Namun saya amat bahagia dan bersyukur dengan apa yaang telah saya alami dan nikmati. Pakcik Ilman jiranku orangnya berkulit hitam manis, berkumis, taklah tinggi orangnya, malah saya lebih tinggi sedikit darinya, adalah seorang yaang rajin bercucuk tanam dan memelihara ayam.

Kalau dia tidak bertugas, Pakcik Ilman akan menghabiskan masanya di kebun di belakang berek kami yaang masih lagi ditumbuhi tinggi dengan lalang dan semak samun. Isterinya, Makcik Sesya jarang mengikut Pakcik Ilman ke kebun mereka di belakang berek itu.

Dia lebih suka tidor dan mengawasi anak-anak mereka seramai dua orang itu. Makcik Sesya orangnya rendah, bertubuh gempal, bermuka bulat dan manis bila tersenyum. buah dada nya sederhana besar.

Ayahku juga ada membuat reban ayam dan bertanam sedikit ubi kayu, keledek dan beberapa pokok mangga. Ayam-ayam dan itik peliharaan kami itu, akulah yaang menjaganya. Setiap balik sekolah saya akan memberi ayam-ayam dan itik-itik makan.

Di situ dia rehat bila dia habis membaja, merumput atau mencangkul tanah yaang segar di situ. Pondok comel itu letaknya di bawah pohon pokok yaang rendang. Di tutup setengah dengan daun bambu dan diletakkan tikar buruk sebagai alas lantainya.

Jiran saya Makcik Arima muda lagi orangnya. Baru 24 tahun, wajah dia manis, mempunyai jelingan manja dan senyumannya melirik, tinggi kira-kira 159 cm dan tetek nya dalam 34 dan punggung nya besar.

Singkat kisah pertama yaang saya alami-ketika itu cuaca gelap di langit jam baru pukul 5 petang. Keadaan di kebun di belakang berek kami itu agak sedikit gelap.

Angin bertiup kuat juga semacam hendak hujan. Ketika saya melalui hampir dengan pondok Pakcik Ilman petang itu untuk ke reban ayamku, saya terdengar bunyi suara seakan-akan orang bercakap manja dan sekali sekala ketawa kecil meninggi.

Keadaan itu menarik perhatian saya. Di hatiku timbul persoalan dan hasrat ingin tahu berkobar-kobar di dalam jiwa kecilku. saya mula mengendap perlahan merangkak menuju ke arah datangnya suara itu.

Dalam semak dan lalang yaang tinggi itu saya menyusup dan merangkak menghampiri ke arah suara yaang ku dengar. Maka tujuan saya tetap ke pondok kerana dalam balam-balam petang itu saya dapat melihat bayang manusia di pondok Pakcik Ilman.

Kehadiranku tidak diperhatikan oleh mereka kerana angin bertiup membuatkan lalang berlaga, bunyi ayam dan itik berketuk kuat. Hati saya dub dab dan terasa tangan saya mengeletar. saya memakai kemeja t gelap dan berseluar jeans dengan berselipar.

saya masih merangkak di kawasan semak untuk berlindung dari pandangan manusia di pondok Pakcik Ilman agar mereka tidak menyedari dan mengetahui yaang kelibat saya ada di situ.

Dadaku terasa berdebar yaang amat sangat. Perasaan ingin tahu makin membara. "Lawo tetek kau Arima, " "Hmm. " "Abang. Sedapp" "Dengan suami kau tidak sedap ke. ? " "Takk bangg. Dia tidak buat cam abang, abang Ilman pandai buat. " Wow berdesau darah saya.

saya prihatin akan suara itu. saya tidak puas hati. saya mahu melihat dengan jelas siapa mereka itu. saya mula rapat dengan rangkakan perlahan. Suara-suara itu kedengaran lagi.

"Kau tidak puas ke Arima, " "Takk. Masakan Arima nak jumpa abang ni. " Kini mata saya seakan nak tersembul dengan apa yaang saya lihat. saya menahan nafas.

Menahan air liur. Sah dan jelas, wajah Makcik Arima dan Pakcik Ilman di depan mataku. Mereka tidak menyedari kehadiran saya yaang sangat hampir kepada mereka. saya dapat melihat dengan jelas perlakuan Makcik Arima dan Pakcik Ilman, dua-dua jiranku yaang terdekat.

Sungguh saya terkejut. Namun ini rahasia mesti saya simpan. Hanya saya yaang nampak dan tahu kegiatan selewengan dan curang mereka. Pakcik Ilman sedang menghisap puting tetek makcik Arima sambil tangannya yaang satu lagi mengentel puing tetek sebelah.

Makcik Arima memegang konek Pakcik Hasan. saya melihat konek Pakcik Hasan tegang tapi taklah panjang dan besar sangat. Mereka berkucupan. Makcik Arima memakai kemeja t warna merah tua dan kain batik kelantan sahaja.

Sedang pakcik Ilman berlengeng dan mengenakan seluar labuhnya. Kini tangan Pakcik Hasan mula meraba puki Makcik Arima. Dia mebaringkan makcik Arima sambil menyelak kain batik ke paras pinggang.

Pakcik Ilman mula mengomol puki Makcik Arima. "Abangg sedap. Jilat lagi bang. " seru Makcik Arima dengan nada keras dan tangannya mengocok konek pakcik Ilman. "Sedap ke Arima. " bisik Pakcik Ilman sambil menjilat puki Makcik Arima.

Cerita Sex Sex Party Dengan Jiran Jiran Seksi

Kelihatan lidahnya acum mengacum di puki Makcik Arima. "Sedap Bang. Suami Arima tidak buat camni bang. " saya melihat aksi mereka yaang memnbuat posisi 69. Wow-camtu ke caranya.

saya melihat Pakcik Ilman dibawah menjilat puki Makcik Arima dan makcik Arima mengulum konek pakcik Ilman. Dia mengulum macam menjilat ais krim. Nafas saya tidak keruan. saya yaang melihat asyik sekali.

Sungguh tidak saya sangka rupa-rupanya Makcik Arima tidak puas bersetubuh dengan suaminya Pakcik Dandi. Kini Pakcik Ilman sudah berpindah kedudukan. Dia memasukkan konek nya ke puki makcik Arima bila makcik Arima berbaring mengangkangkan peha dan menaikkan kakinya.

saya melihat Pakcik Ilman menghenjut konek nya turun naik-kedepan dan ke belakang di depan mataku. Jelas saya lihat konek Pakcik Ilman memasuki lubang faraj makcik Arima. Setiap pompaan dan henjutan pakcik Hasan, makcik Arima mengikut rentaknya.

"Bangg. Kuat. Kuat lagi bang. " jerit halus makcik Harnim, "Sedapp bang. " Huhh. "Sedap Arima. Rasa kote abang. Sedapkan sayang, " saya menutup telingaku tidak larat nak mendengar kata-kata mereka yaang mengelikan hatiku namun menaikkan konek ku dan syahwatku juga.

saya syok juga. saya terus melihat persetubuhan mereka untuk seketika dan selesai bila pakcik Ilman menjerit kecil sambil jatuh memeluk Makcik Arima. Mereka terus berkucupan dan ada cecair keluar dari faraj Makcik Arima.

saya melihat Makcik Arima pantas membersihkan puki nya dengan kain sal pakcik Ilman dan membetulkan semula kain batik dan kemeja t nya. Dia tersenyum puas dan melirik.

Pakcik Ilman memeluk dan mereka berkucupan sementera waktu. Sambil itu berbisik sesuatu ke telinga makcik Arima yaang memburaikan ketawa kecilnya sambil mencubit peha pakcik Ilman, manja. Jauh di sudut hatiku, saya kini tahu dan menyaksikan perbuatan mereka.

Dan saya mula memerhatikan waktu-waktu sebegini untuk dapat melihat aksi mereka lagi. saya gembira dan sangat senang hati. Dan bermulalah saya menjadi pengintip dan pengintai cilik. perempuan yaang sering senyum itu saya lihat murung.

Kak Nilla berpakaian kemas petang itu sambil duduk depan pintu rumahnya. Dia banyak menung. Dia masih muda sedangkan suaminya pertengahan usia. perempuan ni tingginya kira-kira 160cm memiliki buah dada yaang sederhana besar dalam 36C pinggangnya ramping dan punggung yaang lebar.

Perutnya rapat dan nipis. "Abangg. Apa ni. Abangg" bentak Kak Nilla terhadap suaminya, Pakcik Madi. Dia marah-marah sambil merempan. Kak Nilla membetulkan kain kembannya. Pakcik Madi diam sahaja.

saya dari atas siling mengintai petang tu. "Abangg, Nilla tidak puas" bentak Kak Nilla marah-marah sambil memukul-mukul Pakcik Madi. "Sabar Nilla. Sabar, " kata Pakcik Madi. saya dapat melihat ketakmampuan Pakcik Madi.

saya melihat dia memasukkan konek nya yaang pendek ke puki Kak Nilla yaang gebu dan berbulu lebat. Sekejap kemudian dia habis dengan orgasme yaang pantas. "Nilla tidak apa-apa lagi bang, Nilla tidak puas, " bentak Kak Nilla merungus.

saya juga merasa frust. Persetubuhan Pakcik Madi terlalu singkat dan pantas. konek dia mengecut semula selepas dia orgasm. tidak sampai sepuluh kali henjut, Pakcik Madi sudah habis terkulai.

"Hisap puting acik ni, " kata Makcik Sesya mengunjukkan buah dada nya ke bibirku, yaang sudah bogel atas katilnya. saya mengikut arahannya. Makcik Sesya memegang konek saya dan mengocoknya.

" Wah Zul, besar dan panjang kote kau, " bisik makcik Sesya sambil membelai. saya terasa geli. "Acik gelii. Sedapp" elus saya. Kemudian kami berkucup. "Hisap lidah acik" kata makcik Sesya yaang menarik saya ke biliknya sedang suasana di berek sepi petang itu.


Cerita lucah Sex Party Dengan Jiran Jiran Seksi
  • saya terasa segan, malu dan mengigil namun saya merasa seronok dan konek ku mengembang panjang dan besar. Terasa ngilu dan ingin terkencing. Makcik Sesya terus dan ganas mencium dada bidang saya.

  • Kemudian dia ais krim konek ku. saya mengeliat dan mengelinjang sambil mengangkat-angkat punggung ku. saya ramas buah dada nya kemudian menghisap rakus puting susunya kedua belah. Kini tangan ku merayau ke peptnya yaang sudah basah.

  • Makcik Sesya terus mengocok konek ku. "Keras dan tegang kote kau Zul, konek sedapp besarr dan panjangg, " bisik Makcik Sesya memegang kuat sambil meramas dan kemudian membelai konek ku.

  • " konek kau besar dari pakcik kau punya. " Makcik Sesya mengarahkan saya menjilat puki nya. Dia mengangkang luas. Lalu menarik muka ku ke arah faraj nya.

  • saya mula menjilat clit nya yaang tersorok di antara dua bibir faraj nya. Aroma puki nya mencengkam nafsuku. "Huu. Sedap, jilat keras Zul. " arah makcik Sesya yaang menghinggut punggung nya ke atas mengikut rentak jilatan lidahku.

  • saya memasukkan lidahku ke lubang faraj nya yaang panas dan berair. Dia mendesah kuat, dia mengerang keras bila lidah ku menjelajahi kelentik dan puki nya. Perlahan dan keras.

  • Air membecak puki Makcik Sesya. "Zul. Acik tidak tahan. Masukkan konek kau kat sini, " arah Makcik Sesya sambil menunjukkan lubang puki nya. saya segera mengikut arahannya.

  • saya letakkan kepala kote ke mulut lubang jusnya. Kemudian saya tekan. "Aduhh. Zul pelahan skit. "kata Makcik Sesya yaang merangkul punggung ku dengan kedua belah kakinya sambil mengcenghkam belakang badanku dan mencium dadaku.
saya menekan perlahan dan saya sendiri tidak tahan, ku hentak kote ku ke dalam lubang puki Makcik Sesya. Dia menjerit-jerit. Dia mencakar saya, saya menghentak dan rasa gelii.

"Acikk. Zul tidak tahan. Rasa nak kencing. " kataku separuh menahan. "Zul. Ok. Henjut kuat. " arah makcik Sesya. Sambil merangkul kua pungung saya dabn dia mengayak punggung nya.

saya terus menghenjut kuat-kuat dan lajuu. saya henjutt terus dengan nafas yaang kasar. saya melihat konek ku masuk dan keluar sama juga dengan isi kulit daging kemaluan puki makcik Sesya mengikut rentakku berair banyak dan becak.

saya kayal. saya kegelian. Makcik Sesya menjerit dan meraung2 bila henjutanku makin pendek dan padat serta rapat ke puki nya. "Zul. Acikk kuarr. " makcik Sesya menghayun sambil memutar pungungnya.

saya yaang kegeliaan terus menghenjut dan menghentak konek ku ke lubang di puki Makcik. Sekejapan saya tersenggut-senggut dan saya merasakan konek ku panas didalam kepitan faraj Makcik Sesya.

Dan air mani ku yaang semprot terjun lenyap masuk ke lubang puki makcik. saya membiarkan konek ku berdegup dalam lubang puki Makcik Sesya dan berbaring di atas tubuhnya yaang gempal itu.

Sambil saya hisap puting dan meramas buah dada nya lagi. Itulah ajaran pertama yaang kuterima dari makcik Sesya tentang bersetubuh. Selama ini makcik Sesya memerhatikan pembesaran saya.

Bukan dia tidak pernah melihat konek saya dulu-dulu, tapi kali ini dia merasakan saya sudah matang dengan konek ku yaang ada. saya pelik naper dia mahu bersetubuh dengan saya sedangkan pakcik Ilman handal juga orangnya bab di atas katil ni.

Terbukti pakcik Ilman selalu bersetubuh dengan Makcik Arima. "saya suka kau Zul. konek kau besar dan panjang dari Pakcik. Kau nyer keras dan kuat. " puji makcik Sesya.

"Kau simpan rahsia ni. Kalau kau mahupun jangan tunjuk sangat. Nanti makcik ajak kau. Ingat pesan makcik ni, " kata makcik Sesya dan saya akur dalam pada itu sebelum keluar dari rumahnya petang itu dia memberikan saya duit.

saya gembira dan puas hati tapi konek ku naik lagi dan hendak bersetubuh tapi Makcik Sesya memujuk saya supaya jangan dan mengatakan lain kali. Khuatir anak-anak dia balik sekolah dan suami dia balik juga ke rumah.

Memang agaknya saya menjadi perhatian di berek ku. Kejadian petang itu amat menakjubkan saya. Kebetulan petang itu saya nak mandi. Bilikk mandi adalah dikongsi di berek kami.

Ketika saya selesai mandi dan mahu mengenakan towel saya, Kak Nilla hampir dengan berkemban. Dia hendak ke blik mandi danmelihat saya telanjang tanpa sempat hendak mengenakan towel saya.

Dia memandang tepat ke arah konek ku yaang terkulai. "Dik Zul. Kamu. Ni. Zul gi umah kakak sekarang, jomm. " Kak Nilla mengajak. Ketika itu suasana sunyi tiada siapa di beranda berek.

saya pantas memakai towelku dan menuju ke rumahnya hampir denganbilik mandi. Pantas Kak Nilla masuk dan menutup pintu rumahnya. saya menjadi kaku. "Jangan gusar. Jangan takut. " kata Kak Nilla sambil memegang tanganku memasuki biliknya lalu membuka kembannya.

saya dapat melihat tubuh Kak Nilla yaang mengancam jiwa dan konek ku. Dia menarik towel yaang kupakai. Kelihatan konek ku tersenggut-senggut. "Zul. Akak suka kote kau ni besar. " katanya sambil meembelai baang konek ku.

saya kegelian dan mengangkang di tubir katilnya. "Zul jangan takutt. Akak sayang Zul. Suka kote Zul. " katanya perlahan sambil mula mengulom konek ku. saya memegang kepala Kak Nilla merapatkan kulomannya ke konek ku.

Dia mencepak dan mencepok. Mula2 perlahan dan kemudian laju dan kuat di konek ku. saya pula mengentel puting buah dada nya sambil meramas-ramas perlahan dan kuat. Kini Kak Nilla duduk di tubir katil sambil mengangkangkan pehanya luas-luas.

Dia menarik saya berada di tengah-tengah kangkangannya. "Jilat. " arahnya sambil menunjukkan puki nya ke mukaku. Aroma puki nya menegangkan kon tolku dan menaikkan nafsuku. saya mula menjilat seperti saya menjilat makcik Sesya.

Kak Nilla terlonta-lonta. Dia mengerang. Lidahku basah dengan air di lubang puki Kak Nilla sambil angan saya meramas kedua-dua belah buah dada nya yaang keras dan mengentel puting buah dada nya sekali.

"Woww Zul. Kau pandai. " kata Kak Nilla sambil mengucup bibir ku dan kami bertukar hisapan lidah. Lumat. Kak Nilla memimpin saya ke arah posisi 69. saya di bawah dan dia di atas.

saya menjilat puki nya dan kini lemas dengan air burit nya yaang banyak dan menjejeh. konek ku tegak bagai tiang bendera. Keras, membesar panjang. Kak Nilla mengelus-elus konek ku.

Perlahan-lahan dia mengenakan kedudukan sambil memegang batangku, perlahan-lahan memasukkan ke lubang puki nya. Dia mula menghenyak perlahan. "Aduii. Besarnya kote kau Zul. Kalah Bang Madi punya. Dia tidak stron" kata Kak Nilla sambil senyum dan adanya masih ku ramas dari bawsah kelangkangnya.

Kak Nilla menekan lagi nak memasukkan konek saya ke lubang puki nya yaang ketat. Dinding faraj nya kebasahan memberi dan mengepit dan mengemut kepala kote ku. "Huu. Aduuhh sedapp" kata Kak Nilla sambil menghenjut lagi.

Kini perlahan-lahan lubang jus puki nya mencengkam konek ku sehingga ke pangkal. Dia menarik dan menyorong perlahan kemudian laju. Sehingga dia menjerit-jerit dan mengelinjang kesedapan sedangkan saya menahan konek ku yaang keras dibaluti air burit nya yaang menjejeh keluar bertebing di sekitar batang dan bulu konek ku.

Kak Nilla klimaks dua kali semasa menghenjut dari atas tadi, sedang konek saya masih keras. Kini Kak Nilla di bawah dan mengangkang peha nya luas. saya memasukkan konek ku, saya mula mepompa dan menghenjut perlahan dan deras.

Cam saya buat kat Makcik Sesya tempoh hari. Kemudian mencabut konek ku lalu menjilat burit Kak Nilla seketika dan kemudian memasukkan semula konek ku ke dalam pantat nya dan menghenjut semula.

Kak Nilla menjerit-jerit kelazatan dan mengerang menginjal dan mengeliat sambil mengikut rentak henjutan dengan menaikkan punggung nya ketika saya menghenjut konek ku dalam lubang burit nya. "Akakk. Zul. Nak pancutt. " kataku sambil menghenjut keras.

Cerita lucah, Sex Party, Dengan Jiran, Jiran Seksi, cite seks dengan jiaran sex party kisah melayu sex party, jiran dikongkek seksi

Kak Nilla menjeritt. " Akak kuarr, " saya menghenjut terus kasar. saya merasa geli. " Akak saya nak kuar. " Namun Kak Nilla sedar dengan pantas menolak saya, dan memegang konek lalu mengulom kuat.

Sekejapan mani ku pancrutt. Ke dalam mulutnya. Kak Nilla melapah batangku dan menjilat mani saya lalu saya terkulai. Mulai hari itu. saya dan Kak Nilla selalu bersetubuh bila suami dia tiada.

saya menjadi kekasihnya dan saya juga diberi upah. Seronoknya.
Sex Party Dengan Jiran Jiran Seksi ***
Sex Party Dengan Jiran Jiran Seksi, sex story , Cerita lucah, Sex Party, Dengan Jiran, Jiran Seksi, cite seks dengan jiaran sex party kisah melayu sex party, jiran dikongkek seksi, porn, erotic novel sex, Sex Party Dengan Jiran Jiran Seksi



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/