Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang

Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang | Namaku Alvina umurku 31 tahun, walaupun guru-guru di sekolahku mengatakan umurku tidak melebihi 24 tahun. Memang saya sentiasa bersenam and menjaga bentuk badanku agar sentiasa kelihatan ramping and langsing. Suamiku seorang guru, mengajar di sekolah lain.

Telah enam tahun kami berkahwin tapi belum dikurniakan seorang anak. Keluarga suamikudan keluargaku selalu bertanya bila kami akan menimag anak. Dengan selamba suamiku mengatakan mungkin tiada rezeki.

Di rumah kami selalu berbincang mengenai perkara ini. Berbagai-bagai cara telah kami lakukan. Berbagai petua telah kami ikuti tapi tidak juga menampakkan hasilnya. Suatu hari keluarga suamiku menyarankan agar kami mengambil anak angkat.

Suamiku belum bersedia. Dia masih mengharapkan anak hasil zuriatnya sendiri. Masalahku bermula apabila saya terdengar percakapan suamiku dengan mertuaku. Mertuaku menyarankan agar suamiku kahwin lain. saya belum bersedia bermadu and saya masih sayang suamiku.

saya menceritakan masalah yanng saya hadapi kepada Hayati, kawanku. Hayati menyarankan agar saya mendapat bantuan dukun siam. Dia memberi alamat and no. Telefon dukun tersebut kalau-kalau saya bersedia.

"Masalah akupun macam kau juga. Sepuluh tahun saya berkahwin, tidak juga dapat anak. Selepas saya bertemu dukun siam tersebut saya mengandung. Sekarang saya ada anak dua, " Hayati menceritkan panjang lebar.

saya tertarik juga dengan cerita Hayati, apalagi mengenangkan saya akan dimadu. saya memberitahu suamiku perkara ini, suamiku bersetuju. Kita perlu berikhtiar, katanya. Malam itu saya menelefon bomoh siam tersebut and dia sedia menerimaku petang esok selepas waktu sekolah.

Suamiku tidak dapat menemaniku kerana ada aktiviti di sekolahnya. Selepas sekolah keesokannya, saya memandu Kelisaku ke alamat yanng diberi oleh Hayati. Jarak rumahku ke rumah dukun kira-kira satu jam perjalanan.

Rumah dukun tersebut agak di hujung kampung di suatu penempatan masyarakat siam di utara Malaysia. Rumah sederhana besar itu merupakan rumah dua tingkat. Bahagian bawah berdinding simen sementara bahagian atas berdinding papan and beratap asbestos.

Setibanya di halaman rumah, saya disambut oleh seorang lelaki siam separuh baya. Dia hanya memakai kain and baju t putih. "Nama saya Pak Daud" Pak Daud memperkenalkan dirinya dalam bahasa melayu pelat siam.

"Masuklah cikgu, tidak ada siapa di rumah. Isteri saya sudah tiga hari ke rumah anak saya yanng baru bersalin, " Pak Daud mempersila saya masuk. Tanpa berceloteh panjang, Pak Daud menerangkan serba ringkas cara pengobatanya.

Pak Daud hanya menggunakan air jampi untuk disapu pada badan, untuk mandi and untuk diminum oleh suamiku. Jika saya bersedia, Pak Daud akan memulakan pengobatannya. Oleh kerana saya telah datang jauh saya bersedia sahaja.

Pak Daud mengarahku masuk ke bilik. saya patuh. Di sana ada sebuah katil sederhan besar. Ini bilik rawatan, kata Pak Daud. Kami tidur di bahagian atas. Di atas meja kecil tepi dinding ada beberap gelas air and botol-botol kecil berisi air.

saya diarahkan agar menanggalkan pakaian, hanya tinggal coli and seluar dalam sahaja. saya patuh kerana saya dah terdesak. saya tidak mahu dimadu. Pak Daud menyuruh saya baring di katil.

Sebentar kemudian dukun siam memasuki kamar tempatku berbaring. Pak Daud mula melakukan aktivitinya dengan menyapu cairan azimat, mula-mula ke kulit mukaku lalu turun ke leher jenjang and ke dadaku yanng masih tertutup coli.

Sesampai pada dada, getaran birahiku mulai datang. Pak Daud menyapu cairan jampinya di sekitar tetek ku, tangan sang dukun masuk ke dalam dadaku yanng terbungkus coli. Di dalam coli itu tangan Pak Daud memicit and mengelus puting susuku, dengan cara itu tiba-tiba naluri seksku terbangkit and membiarkan tindakan sang dukun dengan cara rawatanya, saya hanya diam.

Lalu Pak Daud membuka pengait coliku and melemparkan coliku ke lantai and terpampanglah sepasang dada montokku yanng putih mulus kemerahan karena gairah yanng dipancing dukun siam. Di sekitar dadaku sang dukun menyapu air azimatnya berulang-ulang sampai saya merasa tidak kuat menahan nafsunya.

Lalu sang dukun tangannya turun ke perut and kecelah pahaku. saya protes. "Apa yanng Pak Daud lakukan? ". "Oo. Ini adalah pengobatannya, Hayati pun dulunya begini juga, " jawab Pak Daud sambil mengatur nafasnya yanng terasa sesak menahan gejolak nafsu.

Di lubang kemaluanku, jari tangan sang dukun terus mengorek-ngorek isi kemaluanku sehingga saya merasakan ia akan menumpahkan air nikmatku saat itu. Seluar dalamku ditarik ke kaki and dilucutkan oleh Pak Daud.

Kemaluanku terdedah tanpa ditutupi seurat benang. saya telanjang bulat and jari tangan sang dukun tidak henti-hentinya beraksi di sekitar daerah sensitif tubuhku. Sementara cairan jampi disapu ke seluruh badanku.

Lama sekali Pak Daud menyapu air jampi di sekitar kemaluanku. Supaya lebih berkesan, kata Pak Daud. Kemaluanku yanng berbulu halus diusap-usapnya. Bibir kemaluanku yanng berwarna merah diraba-raba.

Kelentitku yanng berwarna merah jambu dibelai-belai halus. Air jampi disiram ke kelentitku. Sejuk terasa air jampi Pak dukun. Nafsuku tidak tertahan lagi. Ghairahku memuncak. Lubang kemaluanku mengemut and ciaran lendir hangat mula keluar membasahai permukaan kemaluanku.

"Cikgu, supaya lebih berkesan, air ini perlu dimasukkan ke dalam rahim cikgu, " jelas Pak Daud lagi. "Apakah cikgu bersedia? , " tanya Pak Daud sambil meminta kebenaranku.

saya dah terlanjur, biarlah bisik hatiku. "Buatlah apa saja Pak Daud. Asal saja saya boleh mengandung, " jawabku penuh rela. "Air ubat hanya boleh dimasukkan dengan ini, itupun kalau cikgu setuju, " jelas Pak Daud sambil menunjukkan batang kemaluannya yanng keras terpacak apabila kain yanng dipakainya diselak.

saya terkejut kaku. Batang kemaluan Pak Daud besar panjang. Lebih besar and panjang daripada kepunyaan suamiku. Sungguhpun telah berusia, kemaluan Pak Daud masih kekar and gagah. Batang berwarna coklat gelap berurat-urat itu seolah-olah tesenyum kepadaku.

Pak Daud melepaskan semua pakaian yanng dipakainya. Pak Daud telanjang bulat. Dada Pak Daud berotot, perutnya berulas. Masih sasa Pak Daud ini fikirku. Sambil menghampiriku, Pak Daud menguak kedua pahaku hingga saya terkangkang.

Kemaluanku yanng berbulu hitam halus betul-betul berada di hadapan Pak Daud. Pak Daud berlutut di celah pahaku dengan batang kemaluannya terhunus keras. Pak Daud mengambil sebuah bekas plastik kecil and diletakkan di bawah batang kemaluannya.

Sebiji botol kecil berisi air jampi berada di tangan kanannya. Pak Daud mula menyiram batang kemaluan. Bermula dari pangkal pelan-pelan disiram hingga hujung kemaluan yanng masih tertutup kulit kulup.

Dengan menggunakan jari, Pak Daud menarik kulit kulup ke belakang hingga kepala coklat berkilat terbuka. Dengan tangan kanan Pak Daud menyiram semula batang kemaluannya bermula dari hujung kepala yanng berkilat hingga ke pangkal.

Siraman ketiga bermula dari pangkal kembali. Air disiram hingga ke hujung. Kemudian dengan menggunakan jari-jarinya, Pak Daud menarik kembali kulit kulup kemaluan hingga kepala coklat berkilat tertutup.

Dengan kepala tertutup kulup Pak Daud mula mendekati kemaluanku. Waktu itu nafsuku telah berada dipuncak setelah melihat perlakuan Pak Daud dengan kemaluannya. Kepala berkulup mula meneroka permukaan kemaluanku.

Pak Daud menekan lembut kepala kemaluannya ke kelentitku. saya terasa geli and nikmat. Kemudian Pak Daud mula menggeselkan kepala kemaluannya ke bibir kemaluanku. Sekali ditekan, separuh batang kemaluan dukun siam telah berada di dalam rongga kemaluanku.

Sambil menggerakkan maju mundur, akhirnya seluruh batang coklat gelap berurat telah berada di dalam lorong sempit kemaluanku. Batang besar panjang itu benar-benar mengisi rongga kemaluanku. Sendat and padat saya rasa.

saya benar-benar menikmatinya kerana kemaluan suamiku tidak sebesar and sepanjang ini. Sambil dubur nya digerakkan maju mundur, badan Pak Daud mula merapat ke dadaku. buah dada and puting susuku di belai and dihisap oleh bibir lebam Pak Daud.

saya terasa sperti di awang-awang. Lepas dibelai sepuas-puasnya, lidah Pak Daud mula menjalar ke leher and ketiakku. Bau ketiakku disedut dalam-dalam oleh Pak Daud. Aroma deodorant bercampur keringat di ketiakku membuat Pak Daud benar-benar terangsang.

saya kegelian and mengeliat-liat. saya mengerang kesedapan. Tanpa kusadari mulutku bersuara. "Ohh. Ahh. Arghh. Sedap Pak Daud. Laju lagi Pak Daud, tekan dalam-dalam. Ahh. Nikmatnya. " saya tidak tahu berapa puluh kali saya mengerang, saya benar-benar nikmat.

Belum pernah sepanjang enam tahun saya berkahwin saya rasa sebegini nikmat. Batang besar coklat gelap yanng masih berkulup benar-benar nikmat. Batang suamiku yanng bersunat itu tidak senikmat ini.

Cerita Sex Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang

Lebih kurang 30 menit lubang kemaluanku diteroka dengan lemah lembut oleh Pak Daud. Dukun siam ini benar-benar sabar and pandai melayan wanita. Dua kali saya mencapai klimaks.

saya khayal menikmati layanan dukun siam ini. Hingga akhirnya saya terasa Pak Daud melajukan gerakannya. Badannya kejang and akhirnya saya terasa batang kemaluan Pak Daud makin mengeras dalam kemaluanku and lima kali cairan panas menyirami pangkal rahimku.

saya tahu Pak Daud telah mencapai klimaks. Batang Pak Daud masih terendam dalam kemaluanku beberapa minit sehingga saya terasa batang besar mulai mengecil. Akhirnya Pak Daud mencabut batang coklat gelap dari lubang kemaluanku.

"Barang cikgu sungguh bagus. Sempit and sedap. Kemutan cikgu betul-betul nikmat. Susah saya Nak cerita, " puji dukun siam. saya tersenyum puas. Selepas badanku pulih semula saya berpakaian and meminta diri pulang sambil menberi sampul berisi duit rm 200.

Pak Daud menyerahkan 2 botol berisi air jampi ( ) kepadaku. "Satu untuk dicampur dengan air mandi cikgu. yanng satu ini untuk diminum oleh suami cikgu sebelum tidur, " terang Pak Daud cara-cara mengguna air jampinya.

"Cikgu kena datang dua kali lagi untuk dirawat baru ubat ini betul-betul mujarab" , terang Pak Daud lebih lanjut. saya mengangguk saja tanda setuju and faham. Malam itu saya mengajak suamiku bersetubuh.

saya melayan suamiku sambil lewa saja kerana saya telah puas petang tadi. Letih kerana perjalanan jauh kataku. Suamiku melayanku tanpa curiga. sperti dijanji saya mengujungi semula Pak Daud.

Tiap kali ke sana, kejadian tempoh hari berulang. saya pulang dengan perasaan puas. Malamnya saya melayan suamiku sperti biasa supaya dia tidak curiga. Sebulan kemudian saya muntah-muntah.

Suamiku amat gembira. Ini anak dukun siam, bukan anak abang, hatiku berbisik. Tapi biarlah, asal suamiku gembira and saya tidak dimadukan saya akan menjaga dengan baik kandunganku ini.

saya sedar bahawa saya berwajah cantik. saya pernah memenangi gelaran ratu cantik sewaktu saya menuntut di Maktab Perguruan dulu. saya diminati oleh ramai kawan-kawanku baik lelaki maupun perempuan.

Umurku sekarang 27 tahun and masih cantik. Dengan ketinggian 162 cm berkulit putih bersihdan berpinggang ramping saya sentiasa menjadi perhatian di tempat tugasku. Banyak kawan sekerja mengajak saya makan malam samada yanng masih bujang atau yanng telah beristeri.

Biasanya saya sentiasa menolak dengan lembut. Tapi yanng membuat saya tidak mampu menjawab ialah mengapa saya teramat berminat dengan Pak Daud. Sejak saya menerima rawatan dukun siam yanng kupanggil Pak Daud itu, saya benar-benar hilang selera dengan suamiku.

Kalau selama ini saya tidak pernah menolak bila suamiku mengajak berhubungan seks tetapi sekarang saya seboleh-bolehnya menghindari. Hanya kalau terpaksa sangat saya melayani juga kehendak suamiku. Nafsu seksku tidak pernah bangkit.

saya biarkan saja tindakan suamiku tanpa ada reaksi dariku. saya kadang-kadang hairan dengan diriku. Bila sahaja saya terbayang wajah Pak Daud tiba-tiba saja nafsu seksku bangkit. Ghairahku membuak-buak hingga celana dalamku basah.

Akhirnya saya memuaskan sendiri diriku dengan menggosok- gosok alat kelaminku and menggentel-gentel kelentitku. Itu pun belum memuaskan benar Pada ketika tertentu saya sperti digamit-gamit oleh Pak Daud ke rumahnya.

saya sendiri hairan, Pak Daud yanng berumur lebih separuh abad yanng berkulit coklat gelap, rambut separuh beruban and berperawakan sperti orang kampung itu saya nampak sangat kacak, berwajah Bratt Pit and amat membangkitkan nafsu.

Kata kawan-kawanku saya telah terkena jampi guna-guna dukun siam tersebut. Ah, apa benar? Mustinya ada sebab lain. yanng timbulnya dari diriku sendiri, pikirku. Apa, ya. ? Sekarang jiwaku sperti dikuasi oleh orang lain.

saya sendiri tidak dapat melawan. Kadang-kadang saya terpaksa mencari helah and menipu suamiku hanya untuk ke rumah Pak Daud. saya rasa belaian and cumbuan Pak Daud sungguh hangat and memberahikan.

Apa saja tindakan Pak Daud terhadap diriku terasa damai and benar-benar memberi kepuasan. Satu hari waktu cuti hujung minggu, saya meninggalkan anakku yanng berumur dua tahun kepada suamiku.

saya memberitahu bahawa di sekolahku ada seminar yanng terpaksa saya hadiri. Suamiku yanng baik itu mempercayai saja peneranganku. saya sperti tidak mempunyai rasa bersalah bila menipu suamiku.

Keinginanku hanya satu, nafsu seksku perlu dipuasi and hanya Pak Daud saja yanng mampu melakukannya. Tiada lelaki lain, juga tidak suamiku sendiri. saya memecut Kelisaku selaju-lajunya. Di ruang mataku Pak Daud sedang melambai-lambai kedatanganku.

Pak Daud bermain-main di benakku. Pak Daud yanng agak keriput itu kelihatan sperti seorang ahli bina badan dengan otot yanng berulas-ulas. Wajah tua Pak Daud terbayang sperti Tom Cruise.

Gigi Pak Daud yanng jarang kelihatan sperti mutiara tersusun rapi. Bibir Pak Daud yanng hitam lebam terlihat sperti ulasan limau sunkist yanng amat menyelerakan. tidak sabar rasanya ingin melumat bibir hitam lebam itu.

Bau badan Pak Daud yanng berkeringat terasa harum sperti kasturi. Segala- galanya amat menarik dibayanganku. saya sperti tidak sabar- sabar untuk berada dalam dakapan mesra Pak Daud.

Dari jauh terlihat kelibat rumah Pak Daud. Rumah di hujung kampung itu agak terpencil and tidak menimbulkan sebarang curiga akan apa saja yanng berlaku di dalamnya. Apatah lagi Pak Daud amat dikenali sebagai dukun terkenal.


Cerita lucah Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang
  • Sudah biasa berbaris kenderaan datang ke rumahnya saban hari. Di muka pintu Pak Daud tersenyum menerima kehadiranku. Dengan hanya berkain pelikat tanpa baju Pak Daud melambai ke arahku.
  • Selepas mematikan kenderaanku, saya menerpa ke arah Pak Daud. Pak Daud mendepangkan tangannya untuk menerimaku ke dalam pelukannya. Isteri Pak Daud yanng seusia dengannya tersenyum saja melihat tingkah kami.
  • Isteri Pak Daud sperti tiada perasaan melihat suaminya merangkul gemas badanku. Pak Daud merangkul pinggangku sambil menarikku mesra ke biliknya. Sesampai di bilik saya sperti kerasukan, saya memeluk Pak Daud and mencium seluruh badannya.
  • Dada Pak Daud yanng tidak berbungkus itu and berbulu keputihan saya cium sepuas-puasnya. Nafsu saya waktu itu tidak terkawal lagi. saya rasa sperti ada sesuatu yanng mengawal perasaanku.
  • saya tidak mampu berfikir lagi. Selepas puas mencium and menjilat badan Pak Daud saya meleraikan kain pelikat yanng dipakainya. Pak Daud membantu saya melondehkan kain sarungnya. Terpacak di hadapanku separuh keras kemaluan Pak Daud yanng besar and panjang berwarna coklat kehitaman.
  • Ghairahku makin meninggi melihat balak Pak Daud yanng terkulai di celah pahanya. saya meramas and mengurut-ngurut batang besar itu. Walaupun kehitaman saya lihat nampak cantik sahaja. saya genggam and ramas-ramas lembut batang coklat berurat itu.
  • saya lurut and lancap batang balak yanng mula mengeras. Kulit kulup kote Pak Daud meluncur ke hujung and kepangkal menurut irama gerakan tanganku. Kepala licin sekejap nampak sekejap hilang di sebalik kulit kulup.
  • Kepalanya bulat and mengkilat separuh terdedah itu kelihatan sungguh menarik. saya betul-betul tidak dapat mengawal diriku. Batang balak Pak Daud kugigit-gigit. Batang besar and panjang itu saya cium sepuas-puasnya.
  • Aroma kepala kote Pak Daud membuat saya khayal. Baunya lebih indah daripada bau kasturi. Bau istimewa itu menyelinap ke segenap hujung saraf hidungku terus ke kemaluanku. cipap ku makin kuat mengemut.
  • Terasa cairan hangat mula membasahi bibir pantat ku. Makin kerap saya menghidu bau kepala kote Pak Daud maka makin kerap pulalah pantat ku mengemut. saya sperti terpukau dengan apa yanng saya lakukan.
Setelah puas menghidu kepala kote berkilat itu hidungku mula bergerak ke telurnya yanng tergantung berkedut-kedut itu. saya cium dengan rakus. Segala bau yanng ada disitu membuatku lebih terangsang.

Batang panjang and hitam itu saya jilat and saya kulum. Kulit kulup saya tolak ke belakang ke pangkal. Kepala hitam berkilat itu saya hisap sepuas-puasnya. Badan Pak Daud saya rasa bergetar.

Pak Daud menahan kelazatan bila batangnya saya hisap puas-puas. Air licin berlendir and masin keluar dari hujung kemaluan Pak Daud. saya telan bebenang cairan licin and masin itu.

cipap ku terus mengemut. Cairan panas banyak keluar membasahi bibir pantat ku. Bibir pantat ku sperti digaru-garu. saya rasa tidak tahan lagi. Lubang pantat ku perlu diisi segera agar gatal-gatal yanng kurasa boleh hilang.

saya bangun and melucutkan satu persatu pakaian yanng kupakai. Kain tudung, baju kebaya, kain kipas, coli and seluar dalam semuanya berlonggok atas lantai. saya berdiri bogel di hadapan Pak Daud yanng juga bertelanjang bulat.

saya tarik tangan ke katil. saya duduk di tepi katil. saya meraih pinggang Pak Daud agar merapatiku. Batang keras Pak Daud benar-benar berada di hadapan mukaku. saya genggam penuh ghairah.

saya lurut-lurut dengan tangan lembutku. saya cium kepala bulat and akhirnya saya kulum and hisap. Kepala balak yanng licin saya jilat. Lidahku yanng kasar bermain-main di kepala kote Pak Daud.

Mata Pak Daud redup menahan kesedapan. saya akhirnya tidak tertahan lagi. saya tidur telentang di atas tilam. saya kangkang luas-luas pahaku menunggu balak Pak Daud memuas batinku.

" Cepat Pak Daud, saya tidak tahan ni, " rayuku penuh harap. Pak Daud dengan kote terpacak menghampiriku. saya tidak sabar menunggu lagi. Pak Daud merangkak ke arahku.

Wajahnya mendekati pahaku. Tiba-tiba saja Pak Daud merapatkan hidungnya ke lurah pantat ku yanng basah. " cipap cikgu sungguh cantik. Harum baunya, " puji Pak Daud. saya memang menjaga rapi taman syurgawi kepunyaanku.

Segala bulu-bulu yanng tumbuh saya cukur licin. Tundunku yanng tembam and pantat ku yanng mekar sperti kemaluan gadis sunti. Bibir yanng memerah masih terkatup rapat. tidak heran jika Pak Daud menyukainya and selalu memuji.

Hidung Pak Daud mengelus lembut kelentitku. saya hanya mampu mengerang. Lama sekali Pak Daud menghidu bau kemaluanku. Mungkin juga bau pantat ku membangkitkan nafsunya. saya sentiasa menjaga kebersihan pantat ku.

saya selalu mencuci pantat ku dengan feminine wash. tidak lama lepas itu saya rasa lidah Pak Daud membelai bibir kemaluanku. Lidahnya yanng kasar merodok lubang pantat ku.

saya rasa sperti ribuan sayap kupu-kupu mengelus pantat ku. saya tidak tahan lagi. saya mengerang kuat. Pak Daud bertindak penuh sabar. saya hanya mampu menanti penuh harap.

Tiba-tiba lidah hangat sudah bergerak ke dalam pantat ku. Dia menjilat lebih perlahan, lebih lembut. Jilatannya dari bawah ke atas berulang-ulang. Kadang hanya kelentitku saja yanng dijilatnya.

Dihisapnya, bahkan digigit-gigit kecil. " Oh. oh. sedap, Pak Daud di situ Pak Daud, sedap ah. ! " suara eranganku penuh nikmat. saya sememangnya tidak malu lagi mengerang begitu di hadapan Pak Daud.

Pak Daud "menyantap" pantat ku cukup lama. Tiba-tiba, saya merasakan nikmat yanng sangat dahsyat, yanng tidak pernah kurasai sebelumnya. Kurasa cairan hangat melimpah keluar dari rongga pantat ku.

" Cepat Pak Daud, masukkan balak Pak Daud tu, " rayu saya tidak tahan rasanya. Pak Daud membetulkan balak coklat hitamnya. Dilurut kote nya supaya kepala kote nya boleh masuk tanpa ditutupi kulup.

Pak Daud ingin merasai hangatnya lubang pantat ku. Pak Daud mau merasa dinding pantat ku yanng berotot kenyal meramas- maramas batang balaknya yanng berurat-urat. Kepala yanng dah terbuka licin mengkilat itu saya lihat sebesar gelas.

Kulit kulupnya tersangkut di belakang takuk topi keledar. Kulitnya berkedut-kedut melingkari batang balak sperti simpai. Sungguh luar biasa batang Pak Daud ni. Itu yanng saya suka. " Tekan Pak Daud, tidak tahan ni, " saya merayu and merengek.

saya menyodorkan pantat ku ke atas. Kepala licin mula membenam ke lubang nikmat. Kontras sekali kote dengan pantat. yanng satu hitam and yanng satu lagi putih kemerahan.

Balak hitam pelan-pelan masuk terbenam. saya rasa rongga pantat ku padat dimasuki balak besar panjang itu, padat and penuh sesak. Pak Daud mula mengerakkan balaknya maju mundur.

saya rasa sperti di awang-awang. Melayang-layang di kayangan yanng indah. Sedikit demi sedikit Pak Daud menekan balaknya hingga akhirnya balak panjang itu sepenuhnya berada didalam lubang sempitku.

saya terasa senak bila batang panjang itu menekan pangkal rahimku, terasa sampai menembus dada. saya tidak terkawal lagi. Nafsuku menggila. Sungguh nikmat geseran batang Pak Daud ke dinding pantat ku.

Baru dua minit saya tidak tertahan lagi, akhirnya. argah. saya mengerang kuat and saya mencapai klimaks. saya letih lesu. Sendi-sendiku terasa lemah. " Sungguh sempit lubang cikgu. Cikgu juga pandai kemut, " Pak Daud bersuara sambil kote nya tetap bersarang dalam rongga pantat ku.

" Banyak-banyak perempuan yanng datang jumpa saya, barang cikgu yanng paling best, " celoteh Pak Daud. " kote Pak Daud pun sedap. Belum pernah saya rasa sedap macam ni. Pak Daud pandai main. " Pak Daud masih bertahan.

Gerakan kote nya maju mundur di dalam rongga pantat ku dilakukan secara berirama. Sekejap laju sekejap perlahan. Kadang-kadng direndam saja dalam pantat ku yanng panas. saya dipeluk kemas oleh Pak Daud.

buah dada ku yanng pejal dijilat and dikulum. buah dada ku dinyonyot kiri kanan. Kadang- kadang ketiakku yanng licin dicium and dijilat. Lencun ketiakku basah dengan air liur Pak Daud.

saya rasa teramat geli. Nafsuku bangkit semula. saya tidak mahu kalah. Habis bahu Pak Daud saya gigit. saya cium bau keringat Pak Daud. Bibir lebam Pak Daud saya jilat and kulumat.

Bibir yanng berbau rokok daun nipah itu terasa harum saja. Lidah Pak Daud saya hisap dalam-dalam. Lidahku kumasukkan ke mulut Pak Daud and langit-langit mulutnya saya teroka.

Lior Pak Daud yanng meleleh saya teguk penuh selera. Pak Daud menggerakkan pinggulnya makin laju. saya rasanya akan mencapai klimaks lagi. Sungguh nikmat terasa di pantat ku.

Dinding pantat ku memegang erat batang balak panjang besar yanng berurat-urat kasar itu. Geli sungguh lubang pantat ku. Air banyak keluar hingga melimpah membasahi cadar di bawah.

Berbuih-buih and berdecup-decup bunyi pantat dikerjakan balak Pak Daud. saya tidak tahan lagi. saya menggelepar di bawah badan sasa Pak Daud. Akhirnya saya mengalami orgasme untuk ke sekian kali.

Melihat saya tidak melawan lagi Pak Daud mempercepat tindakannya. Akhirnya Pak Daud menekan kote nya dalam- dalam and arghh. Pak Daud memancutkan maninya dalam rongga pantat ku.

Cerita seks, Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang, citer melayu lubang pantat cikgu, lubang pantat cikgu dikongkek dukun

Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang


Mani Pak Daud sungguh hangat and banyak menyiram pangkal rahimku. saya memang tengah subur. Mungkin kali ini benih Pak Daud akan bercambah lagi dalam rahimku. Pak Daud rebah menghempap badanku.

Nafasnya pantas sperti orang berlari seratus meter. saya and Pak Daud terkapar lesu atas katil. saya memeluk badan Pak Daud dengan rasa puas. Kurapatkan wajahku ke badan Pak Daud.

Ketiak Pak Daud yanng berbulu lebat saya hidu puas-puas. saya benar-benar rasa bahagia. saya tersenyum sendiri. Sambil menunggu tenaga kami pulih kembali saya meletakkan kepalaku di atas dada Pak Daud.

Pak Daud membelai rambutku lembut sambil mencium keharumannya. Wajahku kutoleh ke arah kaki Pak Daud. butuh Pak Daud yanng tadinya gagah and garang sekarang lentok terkulai di pahanya.

Bentuknya sperti keropok lekor yanng belum digoreng. Lendir pantat ku berlepotan di batang kote and juga di bulu-bulu kemaluan Pak Daud yanng mula beruban. Sebelum pulang saya merengek sperti budak kecil minta terowong nikmatku diisi lagi.

Biar berbaloi perjalananku yanng jauh. saya ingin kepuasanku boleh bertahan seminggu. Pak Daud faham kehendaku. Dibiarkan saja saya membelai kote nya yanng masih terkulai. saya goyang-goyang, saya lurut-lurut, saya gosok-gosok hingga akhirnya sedikit demi sedikit batang Pak Daud kembali keras.

Kepala kote yanng tadinya bersembunyi mulai keluar menjengok sperti kepala kura-kura keluar dari tempurungnya. Melihat kepala kote yanng mula keluar membuatku bertambah geram. Kusembam mukaku ke celah paha Pak Daud lalu kuhisap kepala yanng sederhana mekar tersebut.

saya nyonyot sperti anak kecil menyonyot puting buah dada ibunya. butuh Pak Daud terasa semakin mekar didalam mulutku. saya mulai merasai ukurannya menjadi besar, besar sekali, sebesar gelas minum di meja sampingku tu, and panjangnya saya duga sekitar 8, 5 inchi.

Berdenyut-denyut kote giant itu didalam mulutku yanng hangat. Sekarang saya merangkak di atas tilam. saya mahu Pak Daud memasukkan batang coklat hitamnya dari belakang, stail doggy. Pak Daud bangkit and beredar ke belakang.

saya menunggu penuh harap. Tiba-tiba kurasakan gesekan kepala kote di permukaan lubang pantat ku kemudian. "crup. " batang itu masuk ke lubang pantat ku setelah mendesak sesak dengan payah.

tidak terkatakan nikmatnya. Tujahan-tujahan batang besar berurat itu terasa menggesek seluruh liang kewanitaanku, penuh and sesak, bahkan hentakan kepala kote itupun terasa sampai ke pangkal rahimku and ujung dada, yanng membuatku merasa semakin nikmat.

Memang tidak salah lagi, Pak Daud luar biasa. Kurasakan tikaman Pak Daud makin kuat and makin cepat. Perasaan yanng kualami pun makin lama makin nikmat. Makin nikmat, makin nikmat, and makin nikmat.

Bahang kenikmatan itupun akhirnya meledak-ledak. saya orgasme untuk yanng ke 12 kalinya, barang kali, kerana saya tidak sempat menghitung dengan teliti. Hentaman Pak Daud makin cepat and makin laju.

saya terhayun-hayun ke depan and belakang menurut irama tusukan Pak Daud. Pinggangku dipegang kuat oleh Pak Daud agar saya tidak tersungkur ke depan. Sambil dia mendorong pinggangku ditarik rapat ke badannya.

Tiba-tiba kudengar desahan panjang. Seiring dengan itu dicabutnya kote nya dari lubang pantat ku. Dengan gerakan cepat, Pak Daud sudah berada di depanku. Disuakannya batangnya ke mulutku.

Dengan cepat kutangkap, kukulum and kumaju-mundurkan mulutku dengan cepat. Tiba-tiba kurasakan semburan benih panas di dalam mulutku. saya tidak peduli. Terus kuhisap and kuhisap. Semua mani Pak Daud saya telan.

Sungguh sedap and berlemak benih Pak Daud. Pak Daud memberitahuku bahawa benih lelaki boleh membuat wanita awet muda. Hari itu saya memandu pulang dengan perasaan yanng amat puas.

sepuas-puasnya. tidak terkisahlah walaupun benar saya telah terkena guna- guna dukun siam itu.
Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang ***
Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang, sex story , Cerita seks, Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang, citer melayu lubang pantat cikgu, lubang pantat cikgu dikongkek dukun, porn, erotic novel sex, Lubang Pantat Cikgu Dipancut Sperma Orang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/