Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya

Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya - Pak Rikky dah lama memendam rasa pada Lisa, kawan baik anaknya, Yuni. Memang setiap hujung minggu Lisa itu melepak di rumahnya, bosan dengan kenakalan adik-adiknya yang masih kecil.

Walaupun baru berumur 18 tahun, Lisa memang telah cukup matang dan menyelerakan. Kadang-kadang Pak Rikky mengendap Lisa mandi di bilik air rumahnya. Memang nafsu Pak Rikky sudah betul-betul membuak.

Hal yang saya alami ini terjadi sekitar 7 tahun lalu. Pada saat itu hari Sabtu ni, sebab isterinya kena ke Pekan, ada appointment dengan doktor. Pada pagi itu, diumpannya Yuni untuk menemani isterinya berbekalkan RM50. Yuni dengan senang hati, menurut arahan bapanya menemani ibunya ke Pekan.

Belum pukul 9:00 pagi, kelibat Lisa dah kelihatan. Pak Rikky menunggu dengan berdebar-debar di beranda rumah.

“Hai, Pak Cik....”, Lisa menyapa.

Belum sempat menjawap, Lisa dah hilang ke dalam bilik Yuni.

Sempat jugak Pak Rikky menjeling lenggang lengguk dan punggung Lisa yang akan diayaknya sebentar lagi. Tanpa membuang masa, Pak Rikky terus meluru ke bilik Yuni. Dengan pintu yang ternganga, dilihat Lisa sedang duduk dibirai katil sambil membaca majalah.

“Lisa, Yuni dengan Mak Cik pegi Pekan. Petang baru balik. Dia pesan, suruh tunggu sampai dia balik.”, Pak Rikky bersuara dari muka pintu.

“Baiklah, Pak Cik.” Lisa menjawab.

“Lisa, boleh Pak Cik beritahu Lisa satu perkara? Lisa jangan marah, tau...….”, Pak Rikky mula mengajak Lisa bersembang.

“Eh…. Apa dia Pak Cik?”, Lisa sedikit terkejut.

“Pak Cik rasa, ada makhluk halus dalam badan Lisa. Pak Cik dapat rasa.” Pak Rikky terus cuba memerangkap Lisa.

“Betul ke Pak Cik? Apa perlu Lisa buat?” Lisa bersuara cemas.

“Jangan risau, Lisa. InsyaAllah Pak Cik boleh tolong..” Ternyata perangkap Pak Rikky sudah mengena.

“Tolonglah Lisa, Pak Cik!”, Lisa merayu.

“Lisa tunggu kat sini kejap.” Pak Rikky bersuara. Pak Rikky terus hilang ke dalam bilik tidurnya.

Tiga minit kemudian, dia keluar membawa kain lepas bewarna kuning and sehelai tuala, lalu menghulurkan kepada Lisa.

“Lisa mandi dulu. Sabun bersih-bersih. Sebelum lap, bilas dengan air dalam baldi biru yang Pak Cik dah jampi. Pakai kain ni. Senang sikit nak urut.” Pak Rikky memberi arahan kepada Lisa.

“Baiklah Pak Cik.” Lisa menurut, langsung tidak mengesyaki perangkap Pak Rikky yang sentiasa berkopiah itu.

Pak Rikky menunggu Lisa mandi sampai memegang zakarnya yang masih menegang dari tadi. Tak lama kemudian, Lisa keluar, memakai kain lepas kuning yang diberi Pak Rikky, sambil melilit bahagian atas tubuhnya dengan tuala.

Cerita Lucah Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya


“Eh…. Pak Cik……”, Lisa terkejut mendapati Pak Rikky ada di bilik itu sambil mengemas katil bujangnya.

“Lisa, nak berubat tak perlu malu. Lagipun , bukannya ada orang. Cuma Pak Cik yang dah kerepot ni”’ Pak Rikky tersengih, sambil menghampiri Lisa dan membuka tuala yang membaluti bahagian atas tubuh Lisa.

Lisa tersipu-sipu sambil menyilangkan tangannya menutup di bahagian atas dadanya. Pak Rikky menelan air liur melihat bahagian atas tubuh Lisa yang putih gebu kemerah-merahan itu. Sedikit pun tidak ada parut dan calar. Kalau diikutkan nafsunya, mau aje dia menerkam ke arah Lisa yang hanya memakai kain batik lepas itu, tapi masih dapat dikawalnya lagi.

“Lisa baring, Lisa….” Pak Rikky bersuara sambil menepuk bantal di hujung katilnya.

Lisa dengan ragu-ragu, menurut arahan Pak Rikky, perlahan-lahan baring, seperti yang diarahkan. Setelah Lisa baring, Pak Rikky mengajak Lisa berborak-borak, pasal pelajaran, sekolah, keluarga, dan macam-macam. Pak Rikky seorang yang peramah dan cepat mesra. Tidak hairanlah dalam masa lima minit, Lisa sudah boleh rileks dan tidak malu lagi walaupun hanya berkemban sahaja di hadapan lelaki tua itu. Setelah melihat Lisa benar-benar selesa, Pak Rikky mula bertindak.

“Lisa, kita mula sekarang, ye….”, Pak Rikky mula memainkan peranannya.

“Emmmmmm…….” Lisa menjawab, lemah.

“Lisa, Pak Cik nak hembus dulu telinga Lisa, bagi benda tu keluar….”, Pak Rikky meminta izin.

“Baiklah, Pak Cik.” Lisa tidak membantah.

Perlahan-lahan Pak Rikky duduk di kepala katil, sambil merapatkan mulutnya ke telinga Lisa. Dihembusnya telinga Lisa.

“Pak Cik… geli…..” Terangkat kepala Lisa menahan geli, bercampur nikmat. Pak Rikky meneruskan peranannya merangsang nafsu anak gadis 16 tahun itu. Dihembusnya berkali-kali, sambil dihisapnya cuping telinga Lisa. Lisa mengerang menahan geli dan nikmat. Pak Rikky terus merangsang nafsu anak dara sunti itu dengan menjilat tengkuk Lisa.
Cerita Lucah Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya

“Pak Cik…. Dah…. Lisa tak tahan… geli…..”, suara Lisa tertahan-tahan menahan nikmat, namun tindakannya tidak sedikit pun menunjukkan tanda bantahan. Lima minit Pak Rikky memainkan peranannya. Mata Lisa sudah tertutup rapat menahan kenikmatan.

Tanpa Lisa sedari, Pak Rikky melucutkan kain lepas Lisa, mendedahkan kedua-kedua buah dada Lisa yang tegang. Puting pinknya terjojol tanda keghairahan. Terbeliak bijik mata Pak Rikky melihat kecantikan buah dada Lisa. Seumur hidupnya, dah ramai anak gadis yang telah dia bogelkan, tidak pernah dia melihat buah dada secantik itu.

“Lisa…. Pak Cik nak sedut pulak bagi dia keluar,” suara Pak Rikky tersekat-sekat menahan nafsunya.

“Emmmm……” Lisa bersuara lemah, tidak memahami tindakan Pak Rikky seterusnya.

“Pak Cik….. Jangannnnnn…………..”, Lisa menjerit kecil bila mendapati buah dadanya dihisap oleh lelaki tua itu. Dia cuba menolak kepala Pak Rikky yang terus menghisap putingnya.

“Lisa…. Pak Cik nak sedut benda tu keluar je……” Pak Rikky bersuara sambil mulutnya terus memamah puting pink yang terlalu sensitif itu.

Lisa yang tidak lagi dapat menahan kegelian dan kenikmatan itu, hanya mampu mengerang. Tangannya menarik-narik rambut putih Pak Rikky yang cukup berpengalaman merangsang wanita, terutama anak dara seperti Lisa yang pantang disentuh. Sambil menjilat, tangannya menggentel-gentel puting Lisa yang sebelah lagi. Lama jugak orang tua itu menyonyot dan menggentel puting Lisa…..

Tangan Pak Rikky mula mencari sasarannya….. tiga segi emas milik Lisa….

“Dah keluar ke belum, Lisa?”, Pak Rikky bertanya sambil menelan air liur.

“Ke..luar…. Keluar apa, Pak Cik?” Lisa bersuara menahan ghairah.

Serentak dengan itu, tangan Pak Rikky terus menyentuh lubang pantat Lisa yang telah banjir. Bagai terkena kejutan elektrik, punggung Lisa terangkat, merasakan kenikamatan yang begitu sensasi.

“Pak Cik…. Ahhhh….. apa ni….? Jangan kat situ…..,” Lisa cuba menghalang sambil tangannya memegang tangan Pak Rikky yang mula menyelusuri belahan pantatnya, turun naik.

“Lisa…. Pak Cik nak check benda tu dah keluar ke belum…..” Jelas Pak Rikky sambil tangannya makin pantas menyelusuri alur Lisa turun naik.

Tangan Lisa makin kuat mencengkam tangan Pak Rikky, sitambah dengan perasaan kenikmatan yang tidak terhingga. Nafas Lisa makin tidak keruan, dirasakan oleh Pak Rikky yang masih belum puas menghisap puting kecil Lisa. Punggung Lisa juga makin laju turun naik seirama dengan gerakan jari Pak Rikky dialur basah Lisa.

“Ahhhhh……… Pak Cikkkkkk……..” tanpa disedari terkeluar satu erangan panjang dari Lisa, sambil menggenggam erat tangan Pak Rikky yang menggentel kelentitnya.

Serentak dengan itu, Pak Rikky bangun dan cuba melucutkan sisa-sisa kain lepas Lisa yang telah terlondeh sampai ke pusat.

“Pak Cik nak buat apa ni?????” Lisa bersuara cemas sambil cuba membetulkan kain lepasnya, namun sudah terlambat. Dia kini terbogel, tanpa Seurat benangpun.

“Pak Cik, jangan Pak Cik! Jangan”, Lisa merayu sambil menangis. Tangannya menukup kemaluan dan buah dadanya yang jelas kemerahan digomol Pak Rikky sebentar tadi.

“Lisa, main dengan Pak Cik, Lisa. Pak Cik dah tak tahan ni…..” Pak Rikky bersuara sambil tangannya membuka butang bajunya dengan pantas.

“Lisa tak nak, Pak Cik. Jangan……”, Lisa merintih, namun sudah terlambat. Pak Rikky yang sudah berbogel tanpa seurat benang itu terus merebahkan badannya di atas tubuh gebu Lisa yang tidak sempat bertindak.

“Pak Cik, Jangannnnnnnnnn……..” Lisa menjerit sambil meronta di dalam pelukan dan gomolan Pak Rikky. Mereka berguling-guling di atas katil bujang Pak Rikky yang ternyata begitu berpengalaman meragut dara anak gadis belasan tahun. Sambil mulutnya menggigit dan menjilat telinga Lisa, dia memposisikan tubuhnya di atas, dan Lisa tidak dapat bertindak bebas ditindih oleh tubuh tua dan kurus Pak Rikky.

Lisa makin kuat teresak-esak bila Pak Rikky berjaya menguakkan kedua-kedua kaki Lisa. Zakarnya betul-betul diarahkan ke alur Lisa yang masih lagi ditutup tangannya, sebagai pertahan terakhir gadis itu.

Pengalaman orang tua itu dengan mudah dapat menewaskan Lisa. Dengan serangan ke telinga, tengkuk dan buah dada Lisa, Lisa kembali khayal dan terangsang. Dengan pantas, tangan Lisa dapat dialihkan, dan zakar Pak Rikky susah diposisikan betul-betul di alur pantat Lisa tanpa ada apa-apa lagi yang memisahkan di antara keduanya.

Lisa semakin terangsang bila Pak Rikky mula menggeselkan zakarnya yang besar berurat dan berbulu lebat itu ke alur dan kelentit Lisa. Pak Rikky merasakan zakarnya semakin panas dan lembab dari rembesan air pantat Lisa. Punggung Lisa juga turut turun naik perlahan seirama dengan gerakan geselan zakar Pak Rikky.

“Kita main ye, Sayang….”, Pak Rikky mengangkat kepalanya dan menoleh ke arah Lisa. Ternyata Lisa langsung tidak menyahut. Anak gadis itu sudah betul-betul hanyut. Matanya kuyu, dan tidak kelihatan lagi mata hitamnya, walaupun ada sisa-sisa airmata yang mengalir di pipinya. Mukanya jelas menggambarkan keghairahan yang teramat.

Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya, cerita seks, citer lucah, sex porno, blue story, cerita rogol kawan anak, cerita sex

Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya


Pak Rikky menguakkan lagi kaki Lisa dan meletakkan lututnya di bawah peha Lisa. Dia bangun duduk untuk menyaksikan saat yang yang bersejarah itu. Ditenungnya pantat Lisa yang bersentuh rapat dengan zakarnya. Ternyata pantat Lisa terkantup rapat, dan warna pink jelas menunjukkan pantat itu belum pernah dijamah sesiapa. Bulu-bulu halus baru sahaja hendak belajar tumbuh di bahagian atasnya. Ternyata dengan melihat sahaja sudah membuatkan Pak Rikky menitiskan air liur. Lisa masih lagi khayal dibuai seribu kenikmatan yang belum pernah dinikmatinya.

Perlahan-lahan Pak Rikky menyorong zakarnya masuk ke dalam pantat Lisa yang sudah basah kuyup dan sedikit ternganga. Dia berhenti seketika apabila kepala zakarnya sudah ditelan oleh pantat ketat anak dara itu. Dia menarik dan menekan perlahan-lahan, namun hanya setakat kepalanya sahaja.

“Ahhhhh……………”, Lisa mula mengerang kenikmatan.

“Uhhhh….. sedapnya…….”, Pak Rikky menjerit kecil, serentak dengan itu merodokkan zakarnya hingga ke pangkal, dan merebahkan tubuhnya di atas anak dara itu.

“Aduh….. sakitnya!!!!” Lisa tersentak kesakitan bercampur kenikmatan dengan sodokan Pak Rikky. Pak Rikky membiarkan zakarnya terbenam di dalam pantat Lisa seketika. Dia melihat Lisa mengerut menahan kesakitan. Mulutnya mula berfungsi menjilat telinga dan tengkuk Lisa untuk merangsangkan Lisa kembali. Tangannya diraba ke arah pantat Lisa untuk memastikan kedaraan Lisa.

“Hmmmmm…….” Pak Rikky tersenyum puas setelah pasti dapat merenggut dara Lisa. Sementara itu, zakarnya masih tertanam di dasar pantat Lisa. Masih tiada gerakan turun naik dari Pak Rikky.

Kesakitan Lisa makin berkurangan. Rangsangan Pak Rikky ke atas telinga dan tengkuknya betul-betul berkesan. Tusukan zakar Pak Rikky ke dasar pantatnya betul-betul mengkhayalkan. Pantatnya rasa penuh, padat dan denyutan zakar Pak Rikky membuatkannya hilang kawalan. Tanpa disedari, dirangkulnya punggung Pak Rikky dan digoyangkan punggungnya, seakan-akan memberi isyarat kepada Pak Rikky supaya memulakan aksi sorong tarik.

“Lisa, sedap tak main dengan Abang?” bisik Pak Rikky sambil membisikkan ke telinga Lisa.

Lisa diam. Masih tersipu-sipu, dan melepaskan rangkulannya ke punggung Pak Rikky. Melihat reaksi itu, Pak Rikky mengeraskan zakarnya, kesan denyutan yang membuatkan Lisa hilang rasa malunya sama sekali.

“Pak Ciiiikkkkkk…………arghhhhhh…..” Serentak dengan erangan panjang, Lisa lantas memaut kemas punggung Pak Rikky, meminta diteruskan pelayaran. Kemutan dan kekekatan pantat Lisa membuat Pak Rikky hilang pertimbangan. Aksi sorong-tarik segera dimulakan. Pak Rikky hayun sampai santak, dirodok laju, dan perlahan-lahan tarik…. Rodok lagi…. Tarik….. dan seterusnya.

Cerita Lucah Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya

Arggghhhhh…… emmmmm….. Pak Cik, sssseee….seeee….dapnya……” Lisa meracau tidak keruan. Kenikmatan yang ditawarkan Pak Rikky membuatkan dia betul-betul hilang pertimbangan. Tiada lagi rasa malu….. Bukan setakat tangan, kakinya ditaut rapat ke mulut Pak Rikky. Mulutnya menggigit bibir dan tengkuk Pak Rikky menahan kinikmatan yang tiada taranya.

“Lisa, sedap tak pelir Abang?” Pak Rikky berkomunikasi lucah dengan Lisa sampai menghayunkan zakarnya laju-laju.

“Ahhhh….. sedap bang, ohhhh…sedapnya”, Jawab Lisa, meracau…..

“Lisa nak rasa pelir Abang lagi lepas ni????” Pak Rikky terus memancing sambil membuat sodokan santak.

“Nak, Bang, nak….. ahhhhh”

Mereka terus bertarung kira-kira 15 minit. Lisa telah 3 kali klimaks, sebab Pak Rikky memuntahkan maninya ke dalam pantat Lisa. Pak Rikky tersadai di atas perut Zi beberapa ketika dengan membiarkan pelirnya berendam dalam pantat Lisa sampai lembik.

Lisa yang kepenatan terbaring kaku tanpa seurat benang pun di samping lelaki tua yang setua datuknya. Jelas terpandang perbezaan seorang gadis remaja putih kemerahan sedang berbaring di atas badan seorang lelaki tua berkulit hitam berkedut, namun kenikmatan seks tidak mengenal paras rupa dan usia.

Mereka terlelap seketika, sebelum Pak Rikky merasa zakarnya diuli oleh sebuah tangan yang lembut dan hangat. Ternyata Lisa telah ketagih terkena pelir Pak Rikky.

Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya, cerita seks, citer lucah, sex porno, blue story, cerita rogol kawan anak, cerita sex
Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya ***
Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya, sex story , Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya, cerita seks, citer lucah, sex porno, blue story, cerita rogol kawan anak, cerita sex, porn, erotic novel sex, Ingin Pancut Pada Kawan Baik Anaknya



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/