Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut

Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut - Seperti biasa ketika cuti persekolahan,saya mesti bermalam di rumah Pakcik saya di bandar untuk menolong beliau apa yang patut.Pakcik saya bertuah kerana memiliki seorang isteri yang cantik dan menawan serta mudah mesra dengan semua orang.Itu adalah salah satu sebab mengapa saya suka bermalam di rumah Pakcik saya.Isterinya yang saya panggil Makcik Ina selalu melayan saya dengan baik dan mesra.

Pakcik saya dan Makcik Ina saya telah 3 tahun berkahwin dan dikurniakan seorang anak perempuan yang baru berusia setahun dan masih menyusu badan.Kadang-kadang penampilan Makcik Ina saya ketika di dalam rumah merangsang keinginan nafsu seks jugak,apatah lagi di usia remaja belasan tahun seperti saya di mana keinginan nafsu seks sentiasa bergelora.Sebab itulah jugak sepupu saya Din tidak begitu suka untuk bermalam di rumah Pakcik saya.

“Tak tahan saya,buat keras batang konek aje…!!!Kalau boleh berjubur dengan Makcik Ina tu takpe lah jugak…!!!”kata sepupu saya Din setiap kali saya mengajak dia untuk bermalam di rumah Pakcik saya.

Pernah sekali dia merancang untuk meletakkan ubat tidur dalam minuman Pakcik saya dan Makcik Ina saya supaya bila malam nanti dia boleh menyetubuhi dan menikmati lubang faraj Makcik Ina saya sepuas-puasnya.Tak tahulah dia buat ke tak buat projek tu,saya mahu masuk campur…Kebiasaannya Din akan menceritakan pada saya,kalau dia dapat menikmati lubang faraj baru,memang sudah ramai perempuan yang sudah ditebuknya.

saya pulak,entah apa rezekilah pulak malam tu,Makcik Ina membiarkan sahaja tubuhnya dinikmati oleh saya serta merelakan saya menyetubuhi dirinya.Kisahnya bermula bila Pakcik saya memberitahu hendak berjumpa kawannya atas urusan perniagaan dan mungkin pulang lewat sikit malam tu.Sementara menanti Makcik Ina saya menyelesaikan kerja-kerjanya di dapur,saya melayan keletah anak perempuannya Ain yang baru berusia setahun.Ain memang rapat dengan saya.Setelah selesai kerja-kerja di dapur,Makcik Ina saya tu datang berehat sambil menonton TV.Ketika itu Ain merungut ingin menetek.Makcik Ina tanpa segan-silu terus menyelak t-shirt yang dipakainya mendedahkan kedua-dua teteknya yang montok dan gebu untuk Ain menetek.Inilah kali pertama saya melihat kedua-dua tetek Makcik Ina saya dari jarak dekat.Perlahan-lahan batang konek saya mula mengeras.Makcik Ina saya tu hanya tersenyum melihatkan saya yang mula tergamam.

“Ain ni kalau dah menetek,kejap lagi tidur la ni…!!!”kata Makcik Ina kepada saya.saya hanya tersenyum sambil mata saya tak lekang memerhatikan kedua-dua teteknya.
Setelah puas menetek,Ain kembali menyambung aktivitinya.

“Ain ni,ketika susu tengah banyak ni,dia hisap sikit aje…!!!”rungut Makcik Ina sambil memicit-micit kedua-dua puting teteknya di depan saya.Memang ada susu yang keluar dari puting tersebut.

“Dia dah kenyang kot…!!!”saya menyampuk.

“Agaknya la tu,lagipun Ain dah besar,dah kurang menetek dah…!!!”sambung Makcik Ina sambil mengurut-ngurut kedua-dua teteknya di depan saya.Melihatkan saya yang masih terpegun memerhatikan kedua-dua teteknya,Makcik Ina terus menegur saya.

“Amboi,tenung tetek Makcik Ina macam nak telan aje…!!!Kenapa,teringin nak menetek jugak ker…???”tanya Makcik Ina kepada saya sambil tersenyum.

“Boleh ker,Makcik Ina…???”jawab saya inginkan kepastian.Ketika itu batang konek saya memang dah keras menegang di sebalik kain pelikat yang saya pakai.

“Ala,Makcik Ina tak kisah langsung,tapi mesti sebelum Pakcik kau balik…!!!”jawab Makcik Ina kepada saya dengan lembut.

“Mari sini dekat sikit…!!!”pelawa Makcik Ina sambil menyuakan satu teteknya ke mulut saya.Apa lagi,saya pun terus la menyonyot puting kedua-dua teteknya,memang ada susu yang keluar, tapi saya telan sahaja.

Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut

“Macam mana rasanya,sedap ker…???”tanya Makcik Ina kepada saya sambil menyuakan tetek yang satu lagi.Kali ini saya tidak menghisap sangat puting teteknya,hanya lebih kepada mengulum dan menjilat sahaja puting tetek Makcik Ina saya tu.

Kini saya mula rasakan puting kedua-dua teteknya mula mengeras,saya gunakan peluang ini dengan sepenuhnya di mana sebelah teteknya saya kulum dan jilat manakala sebelah lagi saya ramas dengan tangan saya.Sedang asyik saya melayan stim dengan tetek Makcik Ina,tiba-tiba Ain datang dekat dengan saya menunjukkan anak patungnya yang rosak.Makcik Ina menyuruh saya membetulkannya.Ketika saya bangun untuk membetulkan anak patung tersebut,saya tidak dapat menyembunyikan batang konek saya yang menegang keras dan tertonjol ke depan di sebalik kain pelikat yang saya pakai.Makcik Ina hanya tersenyum memerhatikan keadaan saya ketika itu.Setelah membaikpulih anak patung Ain,saya kembali mendapatkan Makcik Ina yang masih tersenyum memandang saya.

“Yang tu dah menegang ker…???”tanya Makcik Ina sambil memuncungkan mulutnya ke arah batang konek saya yang mencanak dan terhangut-hangut di sabalik kain pelikat tersebut.

“Habis tu,dah dapat susu segar,bangun la dia…!!!”jawab saya dengan selamba.

“Nak lagi ker…???”tanya Makcik Ina saya tu kepada saya.

“Kalau Makcik Ina nak bagi lagi semestinya saya nak…!!!”jawab saya dengan laju.

“Biar Makcik Ina tidurkan Ain dulu,lepas tu boleh la kita sambung lagi…!!!Lagipun batang konek Joe dah menegang tu,boleh la kita lebih-lebih sikit…!!!”sambung Makcik Ina kepada saya dengan jelingan menggoda.

Makcik Ina kemudiannya terus memanggil Ain untuk menetek sambil berbaring di atas tilam yang memang tersedia di ruang TV.saya hanya memerhatikan kan sahaja Ain yang mula mengantuk,sambil membayangkan kenikmatan yang bakal saya perolehi nanti.

“Joe,mari la baring sebelah Makcik Ina ni…!!!”ajak Makcik Ina kepada saya.Dengan segera saya berbaring di sebelah Makcik Ina yang membelakangi saya.Geram dengan bontot tonggek Makcik Ina yang gebu tersebut,saya pun terus menyondolkan batang konek saya yang masih ditutupi kain pelikat pada lurang bontot tonggeknya.

“Masih keras lagi ker…???”tanya Makcik Ina kepada saya bila merasakan batang konek saya menekan lurah bontot tonggeknya.saya membiarkan sahaja Makcik Ina meramas dan melancapkan batang konek saya yang kini menegang tahap maksimum.

“Wow…besar jugak batang konek Joe ni la…!!!Panjangnya mengalahkan Pakcik kau punya…!!!”kata Makcik Ina kepada saya.

“Nak buat macam mana lagi,memang dari asalnya macam tu,Makcik Ina…!!!”jawab saya.saya kegelian bila Makcik Ina mengosok-gosok dan memicit kepala batang konek saya yang masih ditutupi dengan kain pelikat itu.

saya memberanikan diri dengan memeluk Makcik Ina saya tu dan cuba untuk meraba dan meyelinap masuk tangan saya ke dalam kain batiknya.Seolah-olah mengerti kemahuan saya,Makcik Ina saya tu kemudiannya terus melonggarkan ikatan kain batiknya supaya saya mencapai apa yang saya ingini.Perlahan-lahan saya melurut ke bawah kain batik tersebut sehingga mendedahkan bontot tonggek Makcik Ina saya tu yang putih melepak tetapi masih ditutupi oleh seluar dalamnya.

Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut
saya yang amat terangsang melihat keadaan tersebut kemudiannya terus menyelakkan kain pelikat saya untuk mendedahkan batang konek saya yang menegang keras lalu ditekan rapat pada alur bontot tonggek Makcik Ina saya tu.Mungkin kegelian,sekali lagi Makcik Ina saya tu meraih kepala batang konek saya lalu digosok-gosok dengan ibu jarinya sehingga licin dibasahi oleh air mazi saya.saya memberanikan diri dengan menyeluk tangan saya di sebalik seluar dalamnya lalu mengosok-gosok perlahan-lahan permukaan lubang faraj Makcik Ina saya tu yang berbulu nipis.Makcik Ina saya tu hanya membiarkan sahaja perbuatan saya tersebut sambil memejam mata.

“Joe pernah rasa tak benda yang Joe gosok tu…???”tanya Makcik Ina kepada saya dalam keadaan kuyu.

“Tak pernah,ni la kali pertama sentuh pun…!!!”jawab saya kepada Makcik Ina saya tu dalam keadaan amat terangsang.

“Joe tak teringin ker nak melakukan hubungan seks dengan perempuan…???”sambung Makcik Ina saya tu lagi.

“Teringin jugak Makcik Ina,tapi tak pernah dapat peluang…!!!”jawab saya kepada Makcik Ina saya tu dengan jujur.

“Best ker melakukan hubungan seks tu,Makcik Ina…???”kemudiannya saya terus bertanya kepada Makcik Ina saya tu dengan spontan.

“Joe kahwin nanti dapat tau la sedap ker atau tak sedapnya…!!!”jawab Makcik Ina saya tu pulak.

“Ala,lambat lagi la tu,Makcik Ina…!!!Kalau boleh Joe nak rasa malam ni jugak…!!!”jawab saya kepada Makcik Ina saya tu cuba nak mengumpan Makcik Ina saya tu untuk melakukan hubungan seks dengan saya.

“Iiissshhh…kau ni Joe,takkan la nak buat hubungan seks dengan Makcik Ina pulak…???Kantoi dengan Pakcik kau nanti siapa yang susah…!!!”jawab Makcik Ina saya tu.

“Tapi Makcik Ina pun sebenarnya kesian jugak pada Joe ni,batang konek Joe ni dah tegang sangat ni…!!!Kalau macam tu biar Makcik Ina lancapkan aje sampai keluar air untuk mengurangkan ketegangan tu…!!!”sambung Makcik Ina saya tu sambil meneruskan lancapan terhadap batang konek saya yang kini dibasahi oleh air mazi saya akibat terangsang.

Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut, cerita seks, citer sex stim, novel lucah, cerita lucah, citer lucah makcik

Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut


“Cukup la ni,dah basah sangat dah batang konek Joe ni…!!!Makcik Ina pun dah rasa nak terkencing dah ni,lagipun Ain dah terlena tu…!!!”sambung Makcik Ina saya tu lalu beredar ke bilik air,meninggalkan saya yang masih lagi diburu keinginan nafsu seks saya.

Selepas selesai kencing,Makcik Ina kembali berbaring di sebelah Ain yang telah terlena.

“Entah pukul berapa la agaknya Pakcik kau akan balik…!!!”rungut Makcik Ina saya tu.

“Kenapa,Makcik Ina…???”saya kemudiannya terus bertanya kepada Makcik Ina saya tu.

“Takde apa-apa,Joe…!!!Ain dah lena ni,kalau nak sambung menetek lagi boleh la…!!!”sambung Makcik Ina saya tu sambil tersenyum kepada saya.

“Eh…tentu la saya nak…!!!”jawab saya kepada Makcik Ina saya tu dengan pantas.

“Tapi sebelum tu,boleh tak saya nak tengok Makcik Ina punya tu…???”pinta saya kepada Makcik Ina saya tu sambil menunjukkan ke arah lubang faraj nya.

“Ishh…kau ni Joe,tadi kan Makcik Ina dah bagi pegang sampai terkencing Makcik Ina kau kerjakan…!!!”jawab Makcik Ina saya tu.

“Ala…Makcik Ina,tadi tu gosok aje,ni nak tengok…!!!”rayu saya lagi kepada Makcik Ina saya tu.

“Ishh…tak mau la,malu…!!!”jawab Makcik Ina saya tu.Namun begitu Makcik Ina saya tu telah mengubah posisinya dari berbaring di sebelah Ain dan kini kakinya pulak yang menghadap saya,kedua-dua kakinya dibengkokkan seolah-olah perempuan hendak bersalin.Keadaan tersebut menyebabkan kain batik yang dipakai tersingkap ke atas mendedahkan lubang faraj nya yang tembam dan berbulu nipis serta basah di depan saya.Berderau darah saya melihat keadaan tersebut.

“Kata nak menetek tadi,jom la…!!!”kata Makcik Ina saya tu kepada saya sambil tersenyum melihatkan saya yang sekali lagi tergamam.

saya kemudiannya terus mengambil kesempatan tersebut untuk bercelapak di celah kangkang Makcik Ina saya tu dengan kedudukan seolah-olah ingin melakukan hubungan seks.Makcik Ina saya tu hanya membiarkan saya berkedudukan sebegitu tanpa bantahan dengan lubang faraj nya kini terdedah di hadapan saya.Makcik Ina kemudiannya terus menyelak baju yang dipakai mendedahkan kedua-dua teteknya yang montok untuk saya kerjakan.saya kemudiannya terus menindih tubuh Makcik Ina saya tu sambil mengulum puting kedua-dua teteknya,dan pada masa yang sama saya menyelakkan kain pelikat saya untuk mengeluarkan batang konek saya yang menegang keras itu dan ditekan pada lubang faraj nya.Seolah-olah memahami keiginan saya,Makcik Ina kemudiannya terus memegang batang konek saya lalu disuakan tepat pada lubang faraj nya,lalu memeluk tubuh saya dengan kemas,manakala kakinya dilingkarkan pada pinggang saya.

Akibat tekanan tersebut,batang konek saya terus terbenam memasuki lubang faraj Makcik Ina saya tu buat kali pertamanya sehingga ke dasarnya.saya mendesis keenakan merasai kenikmatan tersebut,manakala Makcik Ina saya tu pulak mengerang halus bila batang konek saya memenuhi rongga lubang faraj nya.Lubang faraj nya mula mengemut kemas batang konek saya dan saya dapat merasakan tubuh Makcik Ina saya tu mula menggigil,sebelah tangannya meramas kerandut buah pelir saya,manakala sebelah lagi mencekam tubuh saya.Tubuh Makcik Ina saya tu mula mengejang disertai ngerangan dan keluhan panjang dari mulut Makcik Ina saya tu.

Batang konek saya kini dibasahi dengan cairan hangat yang keluar dari dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu.Selepas itu Makcik Ina saya tu menghela nafas kelegaan.saya yang jugak kegelian ketika itu tertahan pancutan air mani saya akibat ramasan pada kerandut buah pelir saya oleh Makcik Ina.Setelah nafasnya pulih,Makcik Ina saya tu tersenyum merenung saya yang agak terkejut dengan pengalaman tersebut.Perlahan-lahan saya menarik keluar batang konek saya dan menekannya kembali ke dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu untuk melakukan aksi sorong-tarik batang konek saya ke dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu yang tak henti-henti mengerang halus setiap kali batang konek saya mencecah dasar lubang faraj nya.Melihat muka saya yang berkerut seolah-olah mahu memancutkan air mani saya,cepat-cepat Makcik Ina meramas-ramas kerandut buah pelir saya dan menyuruh saya berhenti menghenjut sehingga perasaan saya untuk memancutkan air mani saya reda,selepas itu Makcik Ina menyuruh saya kembali menyambung henjutan batang konek saya pada lubang faraj nya.Belum pun sempat saya nak memancutkan air mani saya ke dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu,kedengaran kereta Pakcik saya memasuki garaj.

“Pakcik kau dah pulang,masa berasmara dah habis…!!!”kata Makcik Ina saya tu kepada saya lalu menolak tubuh saya dari tubuhnya dan mencabut keluar batang konek saya dari dalam lubang faraj nya.Selepas itu dia bergegas mengangkat Ain ke bilik tidur dan menyiap rapi tubuhnya yang dah kusut-masai dikerjakan oleh saya.

“Tak tidur lagi…!!!”tegur Pakcik saya melihatkan saya yang asyik menonton TV.

“Belum lagi,Pakcik…!!!Sedap pulak midnight movie malam ni,Pakcik…!!!”jawab saya.Sebenarnya saya cuba menenangkan diri saya kerana batang konek saya masih lagi menegang ketika itu kerana belum puas menikmati lubang faraj Makcik Ina saya tu.

“Makcik Ina kau dah tidur ker…???”tanya Pakcik saya lagi.

“Entah la,Pakcik…!!!Tadi ada kat dalam bilik…!!!”jawab saya.Pakcik saya memanggil isterinya keluar untuk menikmati makanan yang dibelinya.Nasib baik batang konek saya dah mengendur ketika menjamu selera dengan Pakcik saya.Selepas itu meraka masuk tidur dan saya kembali menonton cerita midnight kat TV.

Malam itu saya tidak dapat melelapkan mata mengingatkan peristiwa yang berlaku tadi,batang konek saya asyik mengeras sahaja.Kalau diikutkan hati mahu saja saya melancap sahaja,tapi bila difikirkan balik sayang pulak rasanya,kerana saya merancang nak melepaskan kesemua air mani saya itu ke dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu.Fikir punya fikir akhirnya saya pun terlena.

saya terjaga bila Makcik Ina saya tu memasang lampu dapur,ketika itu sekita jam 5:00 pagi.saya melihat Makcik Ina saya tu hanya berkemban dengan kain batik sahaja.Agaknya dia dah melakukan hubungan seks bersama dengan Pakcik saya malam tadi kot,ataupun bersiap untuk mandi wajib kerana telah melakukan hubungan seks dengan saya semalam.saya menjadi terangsang melihat Makcik Ina saya tu yang hanya dalam keadaan berkemban kain batik sahaja.saya kemudiannya terus bangun dan pergi membasuh muka serta berpura-pura untuk minum air di dapur.Makcik Ina saya tu terkejut bila melihat saya menghampirinya.

“Eeehhh…Joe tak tidur ker,Sayang…???”tanya Makcik Ina saya tu kepada saya.

“Tak boleh nak lena la,Makcik Ina…!!!Benda ni asyik tegang aje…!!!”jawab saya kepada Makcik Ina saya tu sambil menunjuk ke arah batang konek saya yang mula menegang.Makcik Ina saya tu hanya tersenyum melihat keadaan saya.

“Semalam kan dah dapat sampai berpeluh-peluh mengerjakan tubuh Makcik Ina ni,Sayang…!!!”kata Makcik Ina saya tu kepada saya.

“Ishh…kau ni Joe,keinginan nafsu seks jenis apa tah…!!!”sambung Makcik Ina saya tu lagi.

“Semalam tak puas sebab tak sempat nak pancut la,Makcik Ina…!!!”saya kemudiannya berkata kepada Makcik Ina saya tu dengan selamba.

“Oooo…nak pancut kat dalam ye,Sayang…???”sambung Makcik Ina saya tu lagi sambil tergelak kecil.

“Kalau Makcik Ina benarkan,memang teringin sangat nak rasa macam mana nikmatnya dapat pancut air mani kat dalam lubang faraj seorang wanita,terutamanya lubang faraj Makcik Ina tu…!!!”jawab saya kepada Makcik Ina saya tu dengan jujur.

“Bukannya tak nak bagi,tapi Makcik Ina tengah subur sekarang ni,risau takut termengandung Makcik Ina nanti,Sayang…!!!Dah la batang konek kau tu panjang,kalau terpancut terus melekat kat dalam rahim Makcik Ina ni tau…!!!”terang Makcik Ina saya tu kepada saya.

“Alah…Makcik Ina,boleh la…!!!Nak rasa sekali aje,Makcik Ina…!!!Lepas ni takkan buat lagi dah…!!!”rayu saya kepada Makcik Ina saya tu dengan manja.

“Baiklah,Joe punya pasal Makcik Ina bagi pancut kat dalam,termengandung pun termengandung la…!!!Lagipun Ain dah besar,tentu dia nak adik…!!!”kata Makcik Ina saya tu kepada saya lagi.

“Tapi sebelum itu Makcik Ina nak pakai tuala kejap ye…!!!Joe pergi tunggu Makcik Ina kat dalam bilik mandi ye,kita buat kat situ aje…!!!Bukannya apa,takut terkantoi dengan Pakcik kau tu aje…!!!”sambung Makcik Ina saya tu kepada saya lagi.Tanpa bertangguh lagi saya pun kemudiannya terus masuk ke dalam bilik mandi dan siap berbogel sementara menanti Makcik Ina saya tu turun.

Dengan hanya berbungkus tuala singkat,Makcik Ina saya tu kemudiannya terus masuk ke dalam bilik mandi dan terus mengunci pintu bilik mandi.Selepas membukak air,Makcik Ina saya tu kemudiannya terus membukak tuala mendedahkan tubuh bogelnya lalu memeluk tubuh saya sambil tangannya menggosok-gosok batang konek saya yang sedang keras menegang itu.saya pun kemudiannya terus membalas pelukan Makcik Ina saya tu sambil meramas-ramas kedua-dua teteknya.Makcik Ina saya tu kemudiannya terus melingkarkan sebelah kakinya pada pinggang saya lalu menekankan lubang faraj nya pada batang konek saya yang keras menegang itu.Sekali lagi saya dapat merasakan kehangatan lubang faraj Makcik Ina saya tu bila batang konek saya mula memasuki dan tenggelam di dalam rongga lubang faraj nya buat kali pertamanya pada hari tersebut (kali ke-2 secara keseluruhannya).saya pun kemudiannya mula menghenjut lubang faraj Makcik Ina saya tu dan cuba untuk memasukkan keseluruhan batang konek saya ke dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu.Makcik Ina saya tu hanya tersenyum melihat usaha bersungguh-sungguh saya tersebut.Memahami keinginan saya,Makcik Ina saya tu kemudiannya terus melepaskan pelukannya lalu membelakangi saya dan menonggengkan bontot tonggeknya ke arah saya.

“Masukan batang konek Joe tu dari arah belakang pulak,baru la dapat masuk habis…!!!”kata Makcik Ina saya tu kepada saya sambil merapatkan bontot tonggeknya pada batang konek saya.

saya menjadi bertambah terangsang melihat bontot tonggek Makcik Ina saya tu yang pejal dan montok itu,tanpa mebuang masa lagi saya terus memeluk Makcik Ina saya tu dari arah belakang dengan tangan saya meramas-ramas kedua-dua teteknya.Setelah memperbetulkan kedudukan konek saya,hanya dengan sekali sondol sahaja,keseluruhan batang konek saya tenggelam di dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu sehingga mencecah dasar lubang faraj nya.Makcik Ina saya tu kemudiannya terus mengerang halus bila batang konek saya menekan rapat batu merinyamnya.saya membiarkan batang konek saya terendam di dasar lubang faraj Makcik Ina saya tu untuk merasakan kenikmatan,kehangatan dan kemutan-kemutan yang dihasilkan oleh lubang faraj nya.saya kemudiannya terus menggoyang-goyangkan punggung saya sehingga kepala batang konek saya bergesel-gesel dengan batu merinyam yang terletak di dasar lubang faraj Makcik Ina saya tu.Keadaan tersebut menyebabkan lubang faraj Makcik Ina saya tu mencengkam dan mengemut kemas batang konek saya,sambil mendesis dan mengerang panjang Makcik Ina saya tu mencapai klimaks seksnya di mana cairan hangat menyembur keluar dari dalam lubang faraj nya.Keadaan tersebut menyebabkan lubang faraj Makcik Ina saya tu semakin licin dan seterusnya memudahkan saya untuk melakukan henjutan batang konek saya sehingga ke dasar lubang faraj Makcik Ina saya tu.Terhenjut-henjut badan Makcik Ina saya tu menahan hentakan batang konek saya yang sedang menikmati kehangatan lubang faraj nya.

Setelah lebih kurang 15 minit saya menghenjut dan menikmati lubang faraj Makcik Ina saya tu,kepala batang konek saya mula mengembang dan kegelian yang penuh nikmat pada batang konek saya dirasakan.Batang konek saya kini bersedia untuk memuntahkan air mani saya ke dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu.saya kemudiannya terus menghentak dan menekan batang konek saya sedalam yang mungkin ke dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu sehinggakan kepala batang konek saya rapat pada pintu rahim Makcik Ina saya tu.Makcik Ina saya tu kemudiannya mendesis dan mengerang keras bila pintu rahimnya ditekan oleh kepala batang konek saya,sekali lagi lubang faraj nya mengemut dan mencengkam kemas batang konek saya.saya yang sudah tidak dapat bertahan lagi kemudiannya terus melepaskan berdas-das pancutan deras air mani saya ke dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu buat kali pertamanya pada hari tersebut (kali pertama secara keseluruhannya) yang membasahi pintu rahim Makcik Ina saya tu.Makcik Ina saya tu kemudiannya terus menggoyang-goyangkan bontot tonggeknya sambil mengeluh panjang ketika menerima pancutan air mani saya yang menyembur-nyembur memasuki ke dalam lubang faraj nya dan rahimnya.Setelah titisan terakhir air mani saya dilepaskan ke dalam rongga lubang faraj Makcik Ina saya tu,saya pun kemudiannya terus terdampar kepenatan di atas belakang badan Makcik Ina saya tu yang jugak kepenatan.

“Dah habis keluar dah air mani Joe tu,Sayang…???”tegur Makcik Ina saya tu yang masih mengemut-ngemut batang konek saya di dalam lubang faraj nya.

“Dah takde lagi,Makcik Ina…!!!Dah rasa kosong dah sekarang ni…!!!”jawab saya kepada Makcik Ina saya tu yang masih membiarkan batang konek saya terendam rapat di dalam lubang faraj nya.

“Dah puas hati dah,Sayang…???”tanya Makcik Ina saya tu kepada saya lagi.saya tersenyum,lalu saya terus mencium pipi Makcik Ina saya tu.

“Terima kasih saya ucapkan kerana telah memberikan peluang yang sebegini kepada saya, Makcik Ina…!!!Terasa nikmat sangat,Makcik Ina…!!!”jawab saya kepada Makcik Ina saya tu sambil memuji.

“Makcik Ina pun begitu jugak,Joe…!!!Ni la pertama kali lubang faraj Makcik Ina ni dikerjakan dengan teruk oleh batang konek Joe yang besar dan panjang tu,tapi Makcik Ina memang rasa puas sangat…!!!”kata Makcik Ina saya tu kepada saya.

“Dah la Sayang,kita stop kat sini dulu…!!!Lagipun Makcik Ina rasa dah penuh rahim Makcik Ina ni dengan air mani kau ni,Sayang…!!!Joe rehat la dulu,biar Makcik Ina mandi dulu sebelum Pakcik kau bangun…!!!”sambung Makcik Ina saya tu kepada saya lagi.

saya pun kemudiannya terus mencabut batang konek saya dari dalam lubang faraj Makcik Ina saya tu lalu membersihkan sisa-sisa air mani saya yang masih lagi terlekat dan kemudiannya saya pun terus berlalu pergi dari dalam bilik mandi tersebut.Selepas kejadian itu hubungan saya dengan Makcik Ina saya tu adalah seperti biasa,walaupun akhirnya Makcik Ina saya tu termengandung 2 bulan kemudiannya…

Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut, cerita seks, citer sex stim, novel lucah, cerita lucah, citer lucah makcik. Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut, cerita seks, citer sex stim, novel lucah, cerita lucah, citer lucah makcik
Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut ***
Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut, sex story , Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut, cerita seks, citer sex stim, novel lucah, cerita lucah, citer lucah makcik, porn, erotic novel sex, Jolok Lubang Faraj Mak Cik Hingga Terhenjut



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/