Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani

Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani - Aku ni meyewa dekat rumah makcik Hani. Makci Hani ni ada dua orang anak dara yang comel dan mantap badannya.batang konek ku selalu tegang ja bila tengok botot diaorang dah la suka pakai seluar treks ketet.

Pada satu hari aku baru ja balik dari kerja Makcik Hani tak ada di rumah sebab dia pergi meniaga di pasar seperti biasa hari sabtu dekat pekan ada pasar makcik Hani meniaga di sana.Hanya Hesti sahaja yang tinggal di rumah.Aku cuma senyum merenung wajah Hesti.Hesti pun membalas senyum ku itu tadi.Hari ini Hesti memeakai seluar ketat seperti biasa.

cite lucah Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani
Aku pun masuk ke bilik untuk berihat kerana letih baru balik kerja.Aku pun buka pakaian untuk pegi mandi dengan aku lupa untuk mengunci pintu.Aku masuk kedalam bilik air dengan tidak merasa apa-apa yang pelik.
Selpas aku keluar dari bilik air dan terkejut Hesti sedang duduk di atas katil aku.Aku pun bertanya kepadanya.

Aku:ada apa Hesti.

Hesti:Hesti cuma nak tanya abang satu perkara la..

Aku:Apa dia cakap la..

Hesti:abang suka Hesti tak..

Aku:Memang abang suka Hesti.Tapi kenapa Hesti tanya macam ni…

Hesti:Boleh abang aja Hesti macam mana nak main ngan orang lelakai…

Aku:Main apa.

Hesti:Seks..

Aku pun apalagi aku terus suruh dia buka pakaian yang dia pakai.Dia pun menurut apa yang aku suruh.Aku pun apa lagi la memang ini yang aku tunggu selama ini.Setelah Hesti membuka baju dan seluarnya hingga ynag tinggal hanyalah braa dan seluar dalamnya aja.Terbeliak mata aku melihat tubuh badan Hesti yang montok tu.Aku terus duduk di sebelahnya dan terus mengucup bibirnya yang mulus itu.Dengan pantas batang konek ku terus terpacak dan aku menarik tangan Hesti untuk memegang batang konek ku yang semakin keras itu.Hesti menurut semua apa yang aku suruh.

Sambil aku mencium bibir Hesti aku terus meramas tetek budak umur 16tahun ini yang belum sempurna besarnya.Semakin lama tangan aku makin berganjak ke bawah dan meraba pantat Hesti yang masih berbalut seluar dalamnya yang berwarna merah jambu.Aku pun dah tak tahan aku pun menyuru Hesti mengulum batang konek ku yang dah sempurna keras.

Cerita lucah Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani

Aku terus menjilat pepeknya yang sudah mula basah.Aku terus menghalakan batang konek ku ke arah lubang pantatnya dan aku terus menekan ke dalam.Aku rasa batang konek ku telah masuk.Aku tekan lagi sehingga habis batang konek ku tenggelam dalam pepek nya itu.Aku mulakan dayungan aku bermula dengan perlahan dan semakin laju.

Pergerakan dayungan aku semakin laju dan smakin laju aku tengok Hesti seperti sesak nafas dan aku terus makin laju mendayung pantat nya sehingga ponggong terangkat kerana terlalu ngilu..Tiba-tiba Hesti mengerang kekejangan. abang sedap bang laju lagi bang Hesti dah tak tahan ni….aahhh…ahha……Baik Hesti abang akan bagi Hesti puas ini lah cara nak main ngan lelaki tau Hesti…Ahhha………ahhh………….Hesti…aaaahhhh………….

Tiba-tiba aku rasa dah nak terpancut…Aku bertanya pada Hesti nak pancut dalam ka luar…

Hesti:Pancut ja dekat dalam bang Hesti rasa pancut dalam mesti best…

Aku: baik lah Hesti…

Aku pun terus menujah batang konek ku ke bahagian paling dalam sekali……..creeeetttt…………..Akhirnya air maniku terpancut ke dalam panatat nya…Aku terus memerhati ke arah Jam dinding menunjukkan waktu makcik Hani balik masih lambat lagi aku pun Mengajak Hesti memndi bersama…

Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani, cite lucah melayu, cite lucah sepupu, cerita seks adik beradik, cerita sepupu nakal, cerita seks lucah

Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani


Time dalam bilik air untuk mandi Hesti tolong membsuhkan batang konek ku yang berlendir tadi…Selepas selesai mandi aku terus mengenakan tuala aku.Dengan tiba-tiba Hesti menari tuala aku sehingga lucut dan dia menari batang konek ku dan terus di kulum nya kerana tadi aku bgi dia kulum kejap sangat dan kali ini dia nak aku pancut dalam mulut dia..Aku pun apa lagi terus menghayun batang konek ku keleuar masuk dalam mulut Hesti yang aku idamkan sebelum ini untuk menciumnya.

Pada hujung nya aku pun terpancung di dalam mulut Hesti.

Hesti berkata pada ku. abang nanti besok kita main lagi ya.. Baik Hesti ni abang sayang Hesti ni esok abang minum ubat kuat OK biar Hesti lagi puas dari hari ni.Hesti tak bagi tau awal-awal Hesti nak main ngan abang takda la abang sedia untuk kuat kan batang abang

Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani, cite lucah melayu, cite lucah sepupu, cerita seks adik beradik, cerita sepupu nakal, cerita seks lucah, Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani, cite lucah melayu, cite lucah sepupu, cerita seks adik beradik, cerita sepupu nakal, cerita seks lucah
Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani ***
Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani, sex story , Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani, cite lucah melayu, cite lucah sepupu, cerita seks adik beradik, cerita sepupu nakal, cerita seks lucah, porn, erotic novel sex, Batang Konek Henjut Mulut Sepupu Pancut Mani



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/