Lesbian Sex Menggesel Lubang Puki Comel

Lesbian Sex Menggesel Lubang Puki Comel - saya seorang pelajar di salah sebuah sekolah menengah perempuan di ibu kota. saya bernasib baik kerana tergolong di dalam pelajar terpilih untuk mendiami hostel sekolah berkenaan. Waktu tu, saya langsung tidak faham istilah onani atau pun lesbian.

Yang saya tahu, setiap malam sebelum saya tidur pasti saya membelai seketul daging di celah kangkangku sehingga saya terasa kejang kenikmatan. Perkara tersebut menjadi perkara yang wajib saya lakukan sebelum saya tidur. saya tak pasti sama ada dorm mates saya tahu saya melakukan perkara tersebut kerana saya tidur di katil bahagian atas. (Standard katil asrama, double decker). Ahli dorm saya 8 orang semuanya.

Biasanya sebelum saya tidur, pasti saya menyusun bantal-bantalku di birai katil menyandari palang katil yang menghalang saya dari terjatuh ke lantai ketika tidur.

Pada ketika itu juga, kami walaupun akan menghadapi peperiksaan PMR, mmg taksub dengan novel-novel romantik keluaran Mills & Boons etc. Yang antara isinya mempunyai adegan-adegan yang agak panas bagi kami remaja yang berusia 18 tahun. Seorang dorm mateku, Rose, habitnya ketika membaca mesti dalam posisi meniarap dengan satu bantal dikepitkan dicelah kangkangnya. Kadang-kadang dia akan menggoyang tubuhnya. Kadang-kadang dia seperti menekan-nekan tubuh bahagian bawahnya pada bantal tersebut.

Apa yang saya ingin ceritakan bukanlah pengalamanku bersama Rose tetapi pengalaman sex tanpa sedar seawal 18 tahun yang kesannya sehingga hari ini sangat kukuh akibatnya dalam kehidupanku.
saya mempunyai seorang kawan lain, yang berlainan dorm denganku tetapi merupakan pasanganku ketika sessi prep (waktu melakukan homework di waktu petang & waktu study di malam hari). Namanya, Anita. Tubuhnya genit. Tingginya setakat 161 cm, berpinggang ramping, berpunggung agak tonggek dan yang pentingnya teteknya waktu itu sudah mengenakan cup C.

Sudah menjadi kelaziman di hostel mempunyai adik angkat/kakak angkat dan yang terjadi di kalangan kami yang seusia, kami mengangkat kawan-kawan sendiri menjadikan mereka seorang yang istimewa kepada diri kami. Antara lain, kami mengambil berat terhadap diri masing-masing. saya dan Anita tidak ketinggalan.
Satu hari, selepas pertandingan netball antara dorm, Anita mengalami kejang urat di bahagian belakang tubuhnya. saya volunteer padanya untuk mengurut tubuhnya. Kerana minyak urut yang sering saya pakai sudah habis, saya mengajaknya ke bilik rekreasi dorm di mana alatan first aid kit disimpan.

saya menyuruh Anita duduk membelakangi saya, baju-T yang dipakainya saya singkap ke atas. Dan saya meminta izin untuk membuka cangkuk tali branya. Dengan keadaan bahagian belakangnya yang terdedah. saya menyapukan minyak urut (bukan jenis yang panas) ke kulit tubuhnya. saya mulai dengan urutan ringan di bahagian pinggang kemudian naik menghampiri bahunya. Di bahagian bahunya mmg tegang jadi saya mengurut lebih lama di situ. saya dapati juga bahawa urat di bahagian dalam lengannya (hampir ketiak) juga sedikit tegang. Jadi saya pun mengurut juga bahagian tersebut.

Dalam mengurut tu, hujung jemari saya kadang-kadang tersentuh pangkal tetek Anita. Tapi waktu itu, saya tak fikir yang bukan-bukan. Maklumlah belum ada pengalaman, VCD lucah pun tak pernah tengok. Lama kelamaan, timbul satu perasaan aneh, mcm terkena electric shot pula bila jari saya terkena pangkal teteknya. saya terlupa nak mengurut Anita tapi saya mula concentrate pada bahagian pangkal teteknya.
Dari pangkal tetek, jari saya mencari puting teteknya. saya waktu itu terasa kepanasan dan sedikit gelisah. Dan saya tahu waktu tu, saya teringin sangat nak sentuh daging seketul kat celah kangkang saya (kemudiannya baru saya tahu, namanya kele*tit). Mula-mula saya sentuh puting Anita, saiznya agak kecil. Makin lama makin mengembang dan bila sampai satu tahap, putingnya mengeras dan sekeliling putingnya saya dapat rasakan bintil-bintil kecil timbul (tadi tak ada). Anita sudah mula mendesah tapi perlahan.

Perasaan ingin tahu menyebabkan saya nak tengok sendiri keadaan teteknya. saya bisikkan pada Anita yang saya nak tengok teteknya. Anita mengangguk. Tapi hasrat saya tu terbantut sebab beberapa murid junior saya masuk ke dalam bilik tersebut untuk bermain games. saya katakan pada Anita yang sessi mengurut untuk petang itu selesai. Dan kalau dia sakit lagi saya akan urut dia lagi di kemudian masa.

Dipendekkan cerita, selepas kejadian itu, saya sering terbayang dapat 'bermain' lagi dengan tetek Anita tapi peluang tak ada. Bila saya duduk di sebelah Anita dalam prep, perasaan saya jadi tak menentu. Satu malam saya beranikan diri meraba tetek Anita dari luar. Itu pun, Anita berpura tidur dengan menyembamkan mukanya ke atas silangan tangannya di atas meja belajar. Perkara tersebut berulang setiap kali tiba waktu prep tapi tanpa dapat saya sentuh direct ke kulit Anita.

Hujung bulan tiba, dan semua pelajar hostel pulang ke rumah/kampung masing-masing. Masa saya balik ke rumah, saya dapati ada beberapa pita video (masa tu belum ada VCD) yang belum saya tontoni. Tapi pita-pita video tersebut berada di rak yang paling tinggi. Tanpa buang masa, saya menonton video tersebut kerana waktu itu tiada siapa di rumah. Pada mulanya video tersebut memaparkan adegan perang. Cerita perang lama. Kalau tak salah saya, Dirty Dozen. mmg ayah saya suka simpan koleksi movie perang dan saya pun suka tengok juga. Tapi tak sampai 5 minit, siaran berbelang-belang dan tak lama kemudian, di skrin TV saya muncul seorang lelaki dan seorang perempuan yang sedang mengongkek.

Cerita Lucah Lesbian Sex Menggesel Lubang Puki Comel

mcm nak terjojol biji mata saya waktu tu. Dan pada masa yang sama, rasa panas dan gelisah yang saya rasa setiap kali saya berada di sebelah Anita datang lagi. Kali ini, memandangkan tak ada sesiapa pun di rumah, saya singkap kain kurung sekolah yang masih saya pakai, dan saya seluk tangan saya ke dalam panty. saya terus menggosok-gosok dan menekan-nekan daging kecil di celah kangkang saya tu.

Adegan kat TV masa tu, tengah tunjukkan adegan si lelaki mengulum puting tetek si perempuan sambil jarinya dimain-mainkan di celah kangkang perempuan tu. saya mcm sponge yang tengah serap air. Setiap apa yang lelaki tu buat pada perempuan tu saya hafal dan saya lakukan pada diri saya sendiri. Perbuatan si lelaki tu tak terhenti sampai situ saja tapi sehinggalah dia mula menjilat puki perempuan tu. Jadi dengan pengalaman tersebut saya teringatkan Anita. Dan waktu itu jugalah kali pertama saya mengerang kuat tatkala badan saya mengejang kenikmatan.

Melihatkan jam yang hampir pukul 5 petang, saya cepat-cepat simpan kembali pita video tersebut ke tempat asal, takut juga kalau ahli keluarga saya yang lain tahu. Malam tu, saya telefon Anita, minta dia datang ke rumahku. Tanpa syak, Anita setuju untuk datang ke rumah saya. Lagipun, kalau saya tak suruh pun, dia sendiri yang nak datang sebab belakang tubuhnya sakit-sakit lagi. saya tersenyum sendiri menanti hari esok.
Esoknya, seperti yang dijanjikan Anita datang ke rumahku seawal jam 8.30 pagi. Bapanya yang menghantar Anita ke rumahku sebelum dia ke pejabat.

Tanpa melengahkan masa, saya ajak Anita ke bilik tidurku. Masa tu, mak saya masih di rumah tengah bersiap-siap untuk ke pejabat. Bapa saya dah lama pegi ke pejabat. Anita terus suruh saya urut badan dia. saya tanpa melengahkan masa terus suruh dia buka baju dia. Tapi mula-mula Anita malu tapi saya kata senang nak urut. Lagipun pintu bilik saya dah kunci dan tak ada siapa pun yang nak ganggu. Anita turuti saja kehendak saya.
Kancing branya saya buka dan saya tolak tali branya sehingga ke lengan. Dari belakang saya jenguk, saya dah nampak 2 gunung dia. saya sapukan minyak urut ke badannya dan saya mulai mengurut belakang badan Anita. Masa saya urut bahagian bahunya, Anita menoleh pada saya.

"Kau urut saya mcm hari tu boleh?" saya hanya tersenyum mendengar kata-katanya."saya nak urut cara baru tapi kau kena baring.."
Tanpa berlengah, Anita setelah mendengar permintaan saya terus dia berbaring di atas tilam saya. Cepat-cepat saya ke bilik mandi dan membasuh tangan saya yang masih ada sisa-sisa minyak urut. Sebelum tu saya jenguk dulu mak saya dibiliknya dan keretanya di porch. Dah confirm mak saya pegi pejabat saya naik semula ke bilik saya. Bila saya balik ke bilik, saya tengok Anita dah sedia baring tanpa bra. Pemandangan tersebut, sampai hari ni pun saya tak boleh lupa. Itulah pertama kali saya tengok tetek perempuan in flesh & blood. saya duduk disisinya dan saya mula meraba-raba bahagian bawah teteknya. saya mmg nervous masa tu. Takut pun ada, sedap pun ada.

Sambil saya ramas-ramas kedua tetek Anita, saya pandang wajahnya. Mukanya sudah kemerahan. Matanya kuyu memandang saya. saya beranikan diri menyentuh kedua putingnya. mcm dulu juga mula-mula puting Anita biasa saja tapi lama-lama putingnya mengeras sambil diiring desahan perlahan dari mulut Anita.
Bila dah dengar desahan Anita, saya rasa tiba masanya saya praktikkan apa yang saya tengok kat TV semalam. Perlahan-lahan saya baring kat sebelah Anita. Sebelah puting Anita saya jilat dan yang sebelah lagi saya gentel. Entah dari mana saya tahu, saya kadang-kadang menyedut puting Anita. Bila saya sedut, Anita makin kuat mendesah. Jari saya yang masih menggentel sebelah lagi puting Anita, saya gerakkan menuju celah kangkang Anita.

(Anita waktu itu mengenakan skirt kain cotton separa lutut). Dari atas skirt tersebut, saya susurkan jari saya di celah kangkangnya. Rasa lembab kain tersebut bila saya sentuh jari telunjuk saya kat situ. Bila Anita tidak memprotes, saya beranikan diri selah skirt Anita. Kali ini saya gosok-gosok jari saya kat atas panty biru Anita. Ternganga mulut Anita bila saya buat mcm tu.

Makin basah panty Anita makin terkangkang kakinya. saya bangun lalu terus melutut di celah kangkang Anita. Tanpa menunggu persetujuan Anita, saya tarik pantynya. saya pandang celah kangkang Anita sekejap. Bulu-bulu puki Anita tak sama mcm perempuan dalam video semalam. Perempuan tersebut licin saja puki nya tapi Anita ada bulu-bulu yang tak berapa lebat. saya geram melihatkan keadaan itu. Tak boleh nak bayangkan betapa syok dan stimnya saya masa tu.

saya tak buang masa. Terus saya julurkan lidah saya kat puki Anita. Sama mcm yang saya tengok kat video. Anita seperti cacing kepanasan. Menggelepar bila saya buat mcm tu. Makin lama makin kuat Anita menggelepar. Dan sampai satu ketika, kaki Anita menyepit kuat kepala saya dan mengerang kuat. Air yang agak masin (tapi entah kenapa saya jilat dan telan sampai habis) tu meleleh keluar. Masa tu saya tak tahu dari mana air tu keluar.

"Apa yang kau buat kat saya?" tanya Anita bila saya baring dan tersenyum di sebelahnya.
saya hanya menggeleng kepala. saya baring di sebelah Anita dan tanpa segan silu saya melondehkan seluar pendek yang saya pakai. Tanpa mempedulikan Anita, saya mula menggosok celah kangkang saya sendiri. saya dapati puki saya dah basah. Dan nikmatnya waktu itu seribu kali ganda daripada nikmatnya ketika saya menggosok celah kangkangku di hostel.

saya hanya memandang bila Anita mula menyingkap baju saya lalu terus dia benamkan mulutnya ke puting saya. Fuh! Nikmatnya saya rasakan mcm ada arus elektrik dalam badan saya, dari hujung kaki sampai ke hujung rambut. Anita menolak jari saya yang tengah sedap menggosok puki saya, lalu digantikan dengan jari-jarinya sendiri. Kali ni nikmatnya pun berkali-kali ganda daripada yang biasa saya lakukan sendiri.
Anita menjilat, mengulum puting tetek saya sambil jarinya bergerak-gerak di celah kangkang saya. Seperti Anita, saya sendiri mula mendesah. Sekejap saja, dalam saya hanyut di lambung ombak kenikmatan, Anita sudah mula menjilat puki saya. Hanya seorang perempuan yang pernah dijilati di situ sahaja yang dapat menggambarkan perasaannya.

Tak sampai seminit pun, badan saya dah kejang, nafas saya semput, dan saya terketar-ketar menahan suatu rangsangan yang telah merangsang seluruh sendi saya. Seperti Anita juga, kaki saya menyepit kepala Anita. Walaupun saya sedaya upaya menahan kedua kakiku daripada menyepit kepala Anita.

Cerita lucah Lesbian Sex Menggesel Lubang Puki Comel, cerita seks melayu lesbian, awek lesbian puki comel, cite sex best siot lubang comel

Lesbian Sex Menggesel Lubang Puki Comel


Bila nikmat saya reda. Anita baring di sebelah saya sambil memeluk tubuh saya. Anita hanya tersenyum padaku. saya juga begitu. Nikmat itu hanya kami berdua yang tahu. Dalam keadaan bogel tu, saya terus ajak Anita ke ruang tamu. saya nak tunjukkan pada dia apa yang dia nak tahu.

Anita duduk di sofa sambil saya memasang video yang saya tengok semalam. Anita hanya diam saja bila saya duduk di sebelahnya sambil memeluknya dari sisi. Sebelah tangan saya berleluasa menggentel putingnya. Bila tiba adegan yang saya inginkan, mata Anita mcm nak terkeluar sama mcm saya semalam tapi makin lama dadanya makin berombak, putingnya makin tegang dalam gentelan jari saya.

Tanpa melepaskan pandangan dari kaca TV, Anita menolak jari saya turun ke puki nya. Tapi saya ada agenda lain-saya nak jilat lagi puki dia ni. Jadi saya biarkan dia melayan video lucah tu sambil saya jilat puki dia. Kadang-kadang saya sedut biji dia. Kadang-kadang saya gigit perlahan. Kadang-kadang saya jilat dari bawah kangkang dia sampai ke bonjol daging favourite saya tu. Bila 2-3 kali saya buat mcm tu, saya rasa seolah-olah mcm ada bukaan kat bahagian bawah. Lubang dubur mmg saya dah tau mcm mana rupanya. Tapi bukaan yang ni lain dan posisinya di antara lubang dubur dan daging comel tu.

saya dalam sessi experiment tu, yang saya yakin saya boleh dapat A dalam kelas sains Bab 1.. Hahahaha (budak PMR mesti tahu tapi tahun 1993 punya batch la, kalau tak salah saya Bab 1, anatomi manusia), saya jilat-jilat kat bukaan tu. Bila saya jilat dalam sikit, saya rasa mcm bukaan tu mengepit-ngepit lidah saya. Anita time tu, mengerang sama mcm dalam video yang dia tengah tekun tengok.

saya jolok-jolok lagi lidah saya kat dalam bukaan tu sambil ibu jari saya gosok-gosok kat bijik Anita. saya tengok Anita pun tak duduk diam. Kedua-dua puting dia, digentelnya sendiri tanpa disuruh. Dah penat saya terjelir-jelir rodok lubang puki Anita, saya guna jari telunjuk saya. Mula-mula masuk sikit. Bila masuk sikit Anita mcm orang kepedasan "sst.. Sst.. Sst.." mcm tu bunyinya.

saya mcm nak jugak rasa apa yang si Anita rasa so saya sendiri dalam keadaan bercangkung tu gunakan sebelah jari saya mencari-cari bukaan yang sama. Bila dah jumpa saya circlekan jari saya dalam lubang tu. Fuh! Sedap!! Naik lupa yang saya tengah kerjakan lubang Anita ni. Tapi Anita mmg bijak, bila saya lalai, dia sendiri putarkan dubur dia, kadang-kadang dia melompat-melompat agar lubang dia masih dapat sensasi jari saya.
saya jolok masuk jari saya sikit lagi. Sama mcm yang saya buat kat puki saya sendiri. Bila dah masuk sikit, saya tolak lagi, tapi tak habis jari saya, saya rasa mcm dah tak leh masuk. saya pandang sekilas kat TV, masa tu laki tu tengah hayun batang dia kat dalam puki pompuan tu. saya pun dengan jari saya sebagai ganti, saya jolok keluar masuk. Anita bila saya buat mcm tu, mcm orang gila. Dia tolak kepala saya kat puki dia.

"Ahh.. Ahh. Ahh.. Sedap.. Oh.. Oh.." itu jer yang Anita boleh cakap. saya tak tinggal peluang. Dengan jari saya yang saya kerjakan kat dalam puki Anita, lidah saya bermain-main kat biji dia."Laju lagi.. Erghh. Erghh.. Ahh.. Laju.. Ah.. Ah.." Sekali lagi Anita memberi arahan.

saya patuh. Lidah saya laju menari-nari atas biji dia. Jari saya pun laju saya kocokkan dalam puki Anita. Biji saya sendiri pun kembang kuncup saya rasa. Stim gila saya dibuatnya. Dalam pada saya kocok jari saya tu, saya rasa puki Anita ni sekejap-sekejap genggam jari saya. (Kemut la tu)
saya lajukan kocokan saya semampu saya. Dengan 1 jari kat dalam puki Anita, lidah saya jilat biji Anita, 1 jari lagi kat dalam puki saya sendiri. saya pun tengah kenikmatan. Desahan saya tersangkut kat kerongkong, tak sebebas Anita in expressing her race towards climax.

Sekejap je lepas tu, puki Anita genggam kemas jari saya. Biji dia keras betul sambil dia menjerit-jerit kepuasan. Secepat kilat saya duduk kat sebelah Anita dan tarik Anita supaya puaskan saya pula. Anita faham apa yang saya nak. Dia terus jilat biji saya dan kerjakan puki saya selaju-lajunya. Sedap rasanya mmg tiada tandingan tapi saya rasa pedih-pedih ngilu sket bila dia jolok jari dia dalam-dalam. Sememangnya saya stim gila time tu, dan tak lama lepas tu, saya sendiri yang rasa puki saya mengemut-ngemut jari Anita. Lepas tu, saya rasa kejang mcm nak pitam dalam kesedapan yang pertama kali saya rasakan tu.

Anita tersandar lesu kat paha saya. Muka dia dalam 2-3 inci dari puki saya. saya mengusap manja kepala dia. Tapi dalam nak bermanja-manja tu, tiba-tiba saya dengar kereta masuk kat rumah saya. Kelam kabut saya cabut video dalam player kemudian letakkan balik kat tempat asal. saya dan Anita kelam kabut lari masuk dalam bilik saya.

Bila dah selamat dalam bilik saya. saya dengar ayah saya mengomel-ngomel kat ruang tamu. saya dan Anita cepat-cepat pakai baju kemudian turun ke ruang tamu. Masa tu ayah saya tengah lap sofa kulit tempat yang saya dengan Anita 'duduk' tadi. Bila ayah saya bersemuka dengan saya, pandangan dia lain mcm betul. Dari muka saya, ayah saya pandang pula Anita. Tapi dia tak kata apa-apa. Sekejap mata dia pandang rak tempat video yang saya pasang tadi. Alamak! saya letak terbalik. Ayah saya ni very particular. Semua barang dia disusun rapi. Mesti dia tahu apa yang saya buat tadi.

Tapi dia tetap tak kata apa kemudian dia naik atas masuk dalam bilik dia. saya dan Anita ketawa perlahan mengingatkan apa yang telah berlaku sebentar tadi. Sempat Anita berbisik pada saya..
"Sedapnya.. Lain kali kita sambung lagi ya.." Kebetulan ayahnya sampai dan dia pun terus pulang ke rumahnya.

saya rasa ayah saya tahu apa yang saya buat dengan Anita hari tu sebab keesokannya video yang saya tengok tu dah tak ada kat rak TV tu. saya dan Anita, bila ada peluang mmg kami akan romen lagi. Kadang-kadang sampai ponteng sekolah bila dah tak tahan sangat. Kadang-kadang time mandi pun sempat juga menjilat-jilat. Nasib baik tak siapa pun yang menghidu perbuatan kami tu.

Tapi kami terpisah bila Anita dapat tawaran ke MRSM dan saya pula walaupun keputusan PMR saya seelok Anita tak dapat tawaran ke mana-mana. Jadi saya kekal kat sekolah tu sampailah SPM. Namun bila cuti sekolah, sempat juga kami 'bersama'. Kalau tak kat rumah saya, kat rumah Anita.
So, mcm tu lah pengalaman pertama saya yang bermula waktu sekolah. Anita, I wish you're still here with me..
Lesbian Sex Menggesel Lubang Puki Comel ***
Lesbian Sex Menggesel Lubang Puki Comel, sex story , Cerita lucah Lesbian Sex Menggesel Lubang Puki Comel, cerita seks melayu lesbian, awek lesbian puki comel, cite sex best siot lubang comel, porn, erotic novel sex, Lesbian Sex Menggesel Lubang Puki Comel



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/