Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik

Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik - Sonia terjaga daripada lenanya kerana dia terasa seperti hendak terkencing. Mata bundarnya terkebil-kebil di dlm kesuraman bilik yang bercahayakan lampu malam. Tubuhnya yang baru berusia 23 tahun terasa kelesuan. Celah paha montoknya terasa melekit-lekit. Dia tidak berapa ingat apa yang berlaku awal malam tadi. Sonia meraba pantat tembamnya dengan jari.

Melekit-lekit. Pasti air mani… Dia berpaling ke sebelah. Kelihatan adiknya Reza yang berusia 17 tahun sedang tidur tanpa seurat benang pun. Sonia juga sedar bahawa dia juga dlm keadaan bogel. Dia melihat zakar Reza terlentuk lembik. Ia juga kelihatan melekit-lekit. Walaupun dlm keadaan lembik, zakar Reza kelihatan gemuk dan panjang.

“Aduhh…sakit kepala aku…Apa yang terjadi malam tadi..??” pening kepala Sonia cuba mengingatinya.

Baru dia teringat. Malam tadi, sekitar pukul sembilan, dia dan Reza telah kongkek dengan nikmat. Tubuhnya yang ranum dan montok itu dijamah semahu-mahunya oleh adik kandungnya sendiri. Sonia teringat bagaimana Reza melipat paha montoknya ke atas dan menjolok pantat tembamnya dengan padu dan dlm. Dia ingat bagaimana mereka berpelukan erat dan berkucupan ketika batang kote Reza membelah ketembaman bibir pantatnya yang tidak berbulu itu. Berdenyut-denyut zakar Reza merasai kelazatan melampau pantat kakak kandungnya. Kedua-dua alat kelamin pasangan mengawan itu melekit-lekit dengan lendir yang terbit daripada pantat subur Sonia.

Sonia cuba mengimbas kembali apa yang terjadi malam tadi….

“Kak, Reza cintakan kakak sangat-sangat! Oh, enaknya pantat kakak!” rengek Reza mencungap-cungap sambil membenamkan batang zakarnya ke dlm lubang pantat Sonia.

Cerita Lucah Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik


  • “Sorong tarik dlm-dlm lagi, Reza. Rodok pantat tembam idaman Reza puas-puas!” Sonia berusaha memberi perangsang kepada adik lelakinya yang baru menyambut hari jadinya yang ke-17 tahun dua hari lepas. Reza mula menyorong tarik batang zakarnya dengan rakus dan kasar…
  • “Kak, Reza nak hisap susu kakak, boleh?” pinta Reza seperti bayi yang kehausan. “Boleh, Reza. Hisaplah puas-puas! Adik kakak dahaga ya?” Sonia tersenyum manja. “Ya, kak. Reza dahagakan susu badan kakak.” balas Reza sambil membaham tetek montok kakak kandungnya itu serta mula menyedut air susu tetek kakaknya yang entah ada atau tidak itu. “Kakak, izinkan Reza pancutkan air mani puas-puas dlm lubang pantat kakak. Reza nak sangat nikmat membuntingkan kakak.” pinta Reza lagi.
  • “Amboi…banyak pula minta adik kakak ni.Yea la, Reza, nanti pancut benih pekat-pekat adik tu dlm lubang pantat kakak sampai kakak mengandung ya?” balas Sonia mencungap-cungap. “Cuma, kakak minta Reza peluk kakak dan seru nama kakak ketika Reza menyembur benih dlm pantat subur kakak.” sambung Sonia lagi. Lampu hijau telah diberikan oleh kakaknya, Reza mula menghentam-hentam batang zakarnya jauh ke dlm lubang pantat kakaknya sedalam mungkin dan akhirnya….“Oh, kakak!!! Reza pancut!!!” jerit Reza dan air maninya menyembur keluar……Creettt..!!..Croott!!!.. Crooottt!!!


Menggeletik tubuh Sonia ketikaReza menyemburkan berjuta-juta sperma subur ke dlm lubuk betinanya. Dia terkangkang-kangkang dan terkemut-kemut menerima semburan demi semburan benih bunting adik kandungnya sendiri. Mata Sonia terbelalak dan mulut Sonia ternganga kerana dia juga mengalami kekejangan akibat kenikmatan dipancutkan oleh air mani Reza yang putih dan pekat, dengan banyak dan deras sekali. Reza pula menggelepur menanggung kelazatan memancutkan air mani ketika batang kote nya menyantak jauh ke dlm pantat tembam Sonia. Sambil itu Sonia memujuk manja supaya adik lelakinya memancut dengan lebih banyak dan deras.

“Pancut lagi, Reza..!! Pancutkan lebih banyak lagi dik..! Kakak nak mengandungkan anak adik kakak sendiri..!!” pujuk Sonia sambil mencapai ke bawah dan mula mengurut-urut karung telur adiknya supaya lebih banyak air mani Reza menyembur keluar….

Tamat sudah imbasan kembali Sonia…

Sonia tersenyum. Padanlah melekit-lekit cipapnya. Padanlah Reza tidur seperti pengsan. Sonia bangun perlahan-lahan tanpa mahu Reza terjaga. Kalau terjaga nahas lagi pantat aku, fikirnya. Sonia berjalan perlahan-lahan menuju ke bilik air. Walaupun di dlm kesuraman cahaya bilik itu, masih jelas kelihatan setiap lekuk di tubuh sempurna Sonia. Sonia sangat sempurna. Perwatakannya lembut dan manja. Bukan sahaja wajahnya cantik dan comel, kulitnya juga putih dan gebu. Buah dadanya tegang dan bulat, bersaiz 34C. Cipap Sonia sangat tembam dan tiada bulu kerana selalu dicukurnya manakala bontotnya padat dan lebar. Paha dan betis Sonia juga gebu dan montok. Tiada cemar pada Sonia.

Sonia mencangkung di atas lantai bilik air yang dingin itu. Setelah beberapa saat keluarlah air kencing Sonia yang berwarna cerah keemasan. Dia mengusap-ngusap pantat tembamnya dengan lembut supaya kencingnya tambah lawas. Kadangkala, dia sendiri terasa bahawa geram dengan ketembaman pantatnya. Kulit pantatnya juga lembut dan bersih kerana selalu disapu dengan losyen supaya empuk dan lembut. Tiada siapa yang mahu pancut di luar apabila dapat menikmati pantat setembam dan seempuk pantat Sonia. Makin lega rasanya apabila air kencing semakin habis dilepaskan. Indah sungguh pemandangan seorang gadis ranum dan montok bogel sebegitu.

“Mmmm…kak..? Kakak…? Mana pula kakak aku ni..?” Reza yang nyenyak lena itu mula terjaga…

dlm kesamaran kegelapan Reza ternampak susuk tubuh kakaknya yang sedang berada di dlm bilik air yang tidak bertutup itu. Perlahan dia bangun dan menghampiri bilik air…

Sonia tidak sedar Reza sudah berada di belakangnya sewaktu dia menghabiskan kencingnya. Reza menelan air liur menatap kelebaran dan kemontokan bontot Sonia. Kakak kandungnya itu berusia 23 tahun, usia di mana seorang perempuan mencapai tahap keranuman dan kesuburan yang maksimum. Darma pula berusia 17 tahun. dlm usia begini seorang pemuda remaja yang sangat bertenaga dan berstamina. Kalau calang-calang lelaki bersetubuh dengan Sonia, pasti akan terpancut dlm beberapa minit pertama akibat kelembutan dan kepadatan saluran pembiakan Sonia; tetapi Reza meratah badan kakaknya itu selama hampir sejam. Lazat sungguh tubuh kakaknya itu.

Melihat kakaknya dlm keadaan mencangkung sambil kencing membuatkan nafsu remaja Reza mula membuak semula. batang kote nya dengan panjang dan gemuk itu mencanak secara berperingkat sehingga akhirnya membengkok ke atas; manakala takuk kepala zakarnya mengembang sehingga menjadi kemerahan. Berurat-urat dan tersengguk-sengguk zakar Reza penuh dengan berahi untuk mengawan dengan betina suburnya di depannya itu. Dengan tiba-tiba Reza memeluk badan montok Sonia yang masih mencangkung dan memaksa gadis ranum itu berdiri. Reza menggunakan kekuatan remajanya untuk menekan Sonia ke dinding dengan hanya sebelah tangan, manakala sebelah lagi tangannya digunakan untuk menonggekkan bontot Sonia yang padat dan berat itu. Menitik-nitik air mazi Reza apabila bontot Sonia yang berisi dan berlemak itu menonggek di hadapan matanya. Jelas kelihatan simpulan dubur dan pantat tembam Sonia.

dlm keadaan kakaknya seperti menyerah badan itu, Darma membawa batang kote nya dan menggesel-geselkan takuk kepala zakarnya di celah bibir pantat Sonia. Dia lantas menguak bibir tembam pantat Sonia dengan takuk kepala zakar tersebut dan menekan lembut lalu masuklah kepanjangan dan kegemukan zakarnya seinci demi seinci ke dlm lubuk syurga pantat tembam Sonia. Meremang roma dan meleleh liur Reza ketika kulit zakarnya mengengsot dan menggesel rongga pantat kakaknya. Sebentar kemudian batang pembiakan seorang adik menyantak lagi dengan kasar di dlm lubang pembiakan seorang kakak. Sonia melalak dan merengek ketika bibir pantatnya yang empuk dan lembut itu ternganga luas disodok oleh Reza. Reza terus menyontot bontot Sonia semahu-mahunya. Badan ranum kakaknya itu sangat lazat dan enak. Kemampatan dan keberatan bontot Sonia menghukum zakar remaja Reza dengan kemutan padu yang mampu membuatkan zakar mana-mana lelaki memancut dengan cepat. Oh, Sonia!!! rengek Reza…

Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik, cerita lucah, seks, cite lucah sex melayu stim, cerita Malaysia best cerpen seks

Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik


Sonia meraung-raung kelazatan tatkala adiknya berkerja keras membuntingkannya…”Aaarrgghh…aarrhhkk…perlahan-lahan sikit..dik…ka..kasar sangat tuu…” rungut Sonia yang masih kepenatan…”Aahhhh….Reza tak peduli..! Reza nak buntingkan kakak lagi..! Kali ni Reza nak buat kakak mengandung dengan tusukan padu Reza yang ganas nii..!” bentak Reza sambil menghentam-hentam padu lubang pantat kakaknya..

Di dlm kehangatan lubuk betina Sonia, zakar Reza telah diselaputi sepenuhnya oleh lendir nafsu yang telah keluar dengan pekat dan banyak. Takuk kepala zakar Reza menggedik-gedik dan mencanak-canak seperti mahu menerokai sepenuhnya ruang sempit di dlm saluran pembiakan kakaknya itu. Setiap kali Reza menjolok, zakarnya akan ditekan padat-padat lalu dilenyek-lenyekkan untuk menikmati kelazatan yang maksimum. Sonia yang hanya berketinggian 160cm itu terjengket-jengket akibat disodok dengan padu oleh Reza yang 20cm lebih rendah daripadanya. Reza menggunakan kedua belah tangannya untuk menguak belah bontot Sonia untuk melihat kecomelan simpulan dubur dan pantat tembam kakaknya yang ternganga luas dijolok zakarnya. Kemudian dia memeluk erat badan montok kakaknya sambil menggentel-gentel puting susu buah dada yang bulat dan gebu itu. Sekali-sekala dia menggigit-gigit manja bahu dan tengkuk kakaknya akibat geram yang melampau.

“Aaarrghhh…eerrgghhh…ce..ce..cepat sikit dik..! Kakak dah sedia nak terima air mani adik..!!” jerit Sonia separuh gila…

Setelah 20 minit berlalu akhirnya Sonia tewas. Melalak-lalak betina subur itu mencapai kemuncak kepuasan. Paha dan betis montok Sonia mengejang-ngejang dan badan mantapnya pula menggelupur penuh dengan kepuasan. Sonia merengek-rengek sambil pantat tembamnya mengemam-ngemam zakar adiknya. Perbuatan spontan Sonia itu membuatkan Reza juga tewas. batang kote nya mengembang dan mencanak maksimum, bersedia untuk meledakkan sperma-sperma yang banyak dan subur ke dlm rahim kakaknya yang ranum dan matang itu. Dia melakukan sodokan terakhir yang paling dlm dan paling padu. Kantung telur Reza mengecut, takuk zakar Reza mengembang, kedudukannya tepat di bukaan pintu rahim Sonia di mana terdapatnya telur-telur betina yang sudah subur dan matang untuk disenyawakan. Reza mendengus-dengus seperti kerbau jantan, dan kemudian meraung, dan menyemburlah segala isi zakarnya ke dlm pantat tembam Sonia. Mata Sonia terbelalak dan mulut Sonia ternganga!

“Aaahh…ohhh god..!” jerit Sonia semahu-mahunya.

“Aaagghh..ayaarkk…ya..allah..!” giliran Reza pula mengerang-erang hebat..!

Crot! Crot! Crot! Croottttt..! Air mani Reza menyembur tanpa terkawal lagi memenuhi segenap ruang di dlm lubuk peranakan Sonia. dlm keadaan mereka berdua mengawan sambil berdiri itu, kelihatan Reza melakukan sodokan-sodokan padu setiap kali air mani nya memancut dengan sangat banyak dan deras ke dlm pantat tembam kakaknya. Sonia pula kelihatan menonggek dan menjengket menadah pancutan demi pancutan air mani adiknya yang putih dan pekat itu. Benih-benih Reza yang subur meluru pantas untuk merebut peluang mensenyawakan telur bunting Sonia. Berbelas-belas das benih bunting telah Reza ledakkan ke dlm tubuh Sonia. Ternyata kegagahan dan kejantanan Reza apabila salah satu daripada benihnya telah berjaya menjumpai telur bunting kakaknya lalu mensenyawakannya tanpa belas. Kaki gebu Sonia terus lembik dan mereka berdua terduduk akibat keletihan selepas mengawan sebegitu rupa. Oh, lazatnya Sonia!

“Aarrghh…aduuhh..penatnya…” Reza merintih lalu jatuh terjelepuk di belakang tubuh Sonia. Sonia pula masih berdiri terkengkang-kengkang dengan kaki mengeletar. Air mani adiknya meleleh-leleh di celah pehanya.

Selama ibu bapa mereka ke luar negara, adik-beradik itu mengambil kesempatan mengawan semahu-mahunya. Mereka berdua juga sentiasa berbogel di rumah dan mengawan di mana-mana saja. Cipap Sonia yang amat tembam itu sentiasa melekit dengan air mani Reza. Mereka tidur seperti sepasang suami isteri. Mereka bukan hanya melakukan persetubuhan, tetapi mengawan dengan penuh perasaan cinta. Benih bunting Reza dilepaskan sebanyak-banyaknya ke dlm rahim subur Sonia dengan niat untuk mendapatkan zuriat. Reza mahu kakaknya itu memboyot membuntingkan anaknya. Sonia pula memeluk erat tubuh Reza dengan penuh perasaan cinta setiap kali adiknya itu menyantak padu ketika menyemburkan benih bayi ke dlm cipap tembamnya. Biarlah semua orang tahu mereka bercinta. Reza dan Sonia tidak kisah itu semua. Tidak ada sumbang muhrim pada mereka; yang ada hanyalah cinta penuh nikmat.

Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik, cerita lucah, seks, cite lucah sex melayu stim, cerita Malaysia best cerpen seks, cite lucah , Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik, cerita lucah, seks, cite lucah sex melayu stim, cerita Malaysia best cerpen seks
Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik ***
Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik, sex story , Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik, cerita lucah, seks, cite lucah sex melayu stim, cerita Malaysia best cerpen seks, porn, erotic novel sex, Pantat Tembam Kakak Dipancut Adik



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/