Dibogelkan Lalu Dikongkek Beramai-ramai Gangbang

Dibogelkan Lalu Dikongkek Beramai-ramai Gangbang - saya seorang pompun yg berusia 18 tahun..dalam usia begitu, sudah tentu tubuh saya cantik dan tegang. Maklum la badan tengah nak naik..Satu hari mak saya minta saya pegi kedai belikan barang.

saya pun pergi la dgn memakai suar pendek aras lutut dan t-shirt yg mengikut bentuk dadan.saya bukan suka sangat pi kedai tu sebab anak pakcik kedai tu pernah raba tetek saya, tapi saya lari..ntah macam mana hari tu masa saya pi kedai, pakcik tu tak de yg ada anak dia ngan 2 org kawan dia..kedai lak masa tu nak tutup. saya yg sudah biasa dgn kedai tersebut terus masuk ke dalam mengambil barang2 yg mak saya pesan..tapi malang sungguh nasib saya, anak lelaki pakcik itu dan kawan2 nya terus menutup pintu kedai dan mengunci nya.

Kini dalam kedai tersebut hanya ada saya, Rudi, Bondi dan Jemi. saya meminta Rudi untuk membuka semula pintu tersebut, tapi dia menjawab

“kawan2.. atul minta kita bukakan kedai dia”..maka berebut la Bondi dan Jemi untuk menarik seluar saya lantas membogelkan saya..Rudi hanya ketawa..kemudian Rudi mencium seluruh tubuhku..Bondi dan Jemi hanya memegang tangan saya agar tidak melawan..kemudian dgn penuh nafsu Rudi meramas tetek saya sekuat hati dan menggigit puting tetek besar saya..saya menjerit tetapi mulut saya telah diumbat ubi kentang..

Cerita lucah Dibogelkan Lalu Dikongkek Beramai-ramai Gangbang

Rudi memperlakukan tubuh saya seperti saya isteri nya..kemudian dia meminta kawan2nya buat saya duduk mencangkung sambil dia dibawah menjilat dan menggigit kelentit saya..amat seksa saya rasakan ketika itu..kemudian Rudi mengambil sebiji sayur terung yg kurasakan agak besar, dan menujah ke dalam lubang cipap saya..saya terasa sakit yg amat sangat..

saya menangis tetapi mereka ketawa melihat darah yg kuar dari lubang cipap saya..kemudian seorang demi seorg memasukan batang konek mereka ke dalam lubang cipap saya..yang amat menyakitkan apabila Rudi menjolok lubang cipap saya..manakala Jemi menjolokkan batang konek nya ke dalam lubang bontot saya..Bondi pula mengisap puting tetek besar saya..saya amat terseksa ketika itu..mereka menebak air mani mereka ke dalam lubang cipap saya..

Cerita lucah Dibogelkan Lalu Dikongkek Beramai-ramai Gangbang, bogel gangbang, kongkek beramai, cerita sex melayu stim siot, cerita lucah

Dibogelkan Lalu Dikongkek Beramai-ramai Gangbang


Setelah mereka selesai, saya lihat membuak2 air mani mereka keluar dari lubang cipap saya..saya terasa sakit..kemudian Rudi mengugut sekiranya saya memberitahu sesiapa tentang hal ini, gambar bogelku yg mereka ambil menggunakan camera hp akan mereka edarkan kepada kawan2 yg lain..saya tiada pilihan melainkan mendiamkan diri..

sampai di rumah ibu saya pula memarahi saya kerana lambat pulang, saya hanya menjawab saya terserempak dengan kawan lalu bersembang,, hakikatnya hanya saya yg tau..semenjak dari hari itu, Rudi selalu mengajak saya membuat hubungan sex dengan nya sehingga la sekarang dia menjadi suami saya kerana dia telah bertaubat dan kesal dgn apa yg telah dilakukan padaku. Jemi dan Bondi tidak diketahui kemana..

kerana mengikut keluarga mereka berpindah dan kami terputus hubungan…saya kini bahagia bersama Rudi walaupun dia lah yg merosakkanku..saya kini telah mempunyai 2 orang anak yg comel dan Rudi berjanji dgn saya unt memberikan anak2 kami didikan agamA yg sempurna agar mereka tidak menjadi sepertinya..
Dibogelkan Lalu Dikongkek Beramai-ramai Gangbang ***
Dibogelkan Lalu Dikongkek Beramai-ramai Gangbang, sex story , Cerita lucah Dibogelkan Lalu Dikongkek Beramai-ramai Gangbang, bogel gangbang, kongkek beramai, cerita sex melayu stim siot, cerita lucah, porn, erotic novel sex, Dibogelkan Lalu Dikongkek Beramai-ramai Gangbang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/