Mengongkek Lubang Cipap Sempit Akak Seksi

Mengongkek Lubang Cipap Sempit Akak Seksi - Kak Vina wanita berusia 36 tahun, Kak Vina ada foresight dan open minded.. saya dan Kak Vina ada kena mengena, pertalian darah sebelah abahku. Jauhlah sikit saudaranya, tapi didekatkan kerana kami kenal antara satu sama lain semenjak kecil lagi. Usia kami sebaya atau plus minus setahun dua, agak akulah. saya membahasakan die ngan Kak Sis atau Sis sahaja.. Dan die membahasakan diriku ngan panggilan Juzman.

Hmm.. Issyhh.. Maluu.. Dah tua-tua seusiaku ini memanglah tebal rasa malunya. Malu pada diri sendiri dan die tapi ini cerita dunia. Kalau dunia ini hendak terbalik sudah lama terbalik. saya dan Kak Vina pun terbalik sama. Tua-tua kami-saya dan Kak Vina-sama-sama hebat sebab rupa-rupanya die hendak, mau dan rela maka saya tidak menolak sebab saya sudi. saya kekeh kecil.
saya ni duda kematian isteri. Anak-anakku semua sudah duduk sen-diri walaupun mereka semua belum mendirikan rumahtangga. Jadi saya tinggal seorang sahaja di bangaloku di sebuah kawasan elit di ibukota ini. Seminggu sekali saya dan anak-anakku akan ber-kumpul. Itu satu kemestian dan itu memang mahu dan kehendakku.

Kak Vina sudah dua hari menginap di rumahku. Kira-kira rumah saya ini menjadi rumah persinggahan dan penginapan die apabila die datang KL dari Kuantan. Die ni cergas dan a bizwoman dalam direct-selling yg berjawatanlah dalam chain die.

Rupa-rupanya Kak Vina memperhatikan saya.. saya tidak perasan sebab saya tengah syok mengurut batang butuhku ngan minyak lintah di tepi kolam renang bangaloku selepas isya. Itu sudah menjadi amalanku semenjak saya diperkenalkan kepada minyak lintah oleh aruah datuk saudaraku ketika usiaku 21tahun. saya akan melakukan urutan di sebelah pagi dan di waktu malam di tempat yg sama. Maka saya mewarisi pembuatan minyak lintah ini. saya yg tahu resepinya yg telah diturunkan kepadaku.
Tiba-tiba Kak Vina muncul depanku memakai vest mandi labuh ngan senyum melirik sambil menutup matanya ngan jejarinya terbuka.. Mak oii!! Kak Vina exclaimed terkejut juga agaknya.

“Juzman.. Apa you buat tu. O migod, O migod.. BIG.. LONG.. BIG.. LONG.. Besar, panjangnya butuh Juzman..” jerit Kak Vina melepaskan pekupan telapak tangannya dari mukanya dan mulutnya ternganga.
“Urut lagi tuu. Dah lama menduda, kat mana you lepaskan air yg bertakung Juzman?”
Masa tu muka saya merah padam. Blushed dan malu sambil saya cuba menutup private parts saya ngan kain tuala. Hidungku kembang kuncup dan Kak Vina masih sengih tercegat di depanku.
“Duda is duda. Kalau nak cuba boleh juga Sis. Baya kita nie boleh tahan lagi tau?” kataku spontan kepada Kak Vina.
“Senjata lelaki, kalau tidak jaga orang pompuan susah juga.”

Dalam hatiku berdetik juga rasa hendak mengongkek cipap Kak Vina, saudaraku ini.. Maklumlah tua-tua saudaraku ni boleh tahan juga. Awet muda.
Kak Vina senyum melirik, “Isshh.. I agak I sorang je rasa nak swimming. Sorry ganggu aktiviti you Juzman. But you got a handsome konek.”
Dan bila Kak Vina bergerak dan duduk di depanku menampakkan pangkal buah dadanya yg putih bersih. Apa lagi dah rezeki saudara pun saudaralah, bini orangpun bini oranglah, janji dapat cipap. Maklumlah baru pertama kali nak makan cipap Kak Vina. Dibawah sinar bulan mengambang, di tepi kolam renang yg tenang, di atas hamparan tuala besar tebal, Kak Vina membaringkan badannya bogel dan mengangkang kakinya lebar.
“Tunjukkan butuh you Juzman, I nak menikmatinya tegang depan mata I,” pinta Kak Vina ngan angin malam meramah tubuh kami. saya berbuat seperti mahunya.
“O migod.. BIG.. LONG.. Boleh ke I terima dalam I, butuh you tu Juzman?”
saya senyum.
“You will dear. No worry. You will like it.”
Cipap tembam itu merangsang syahwatku. Tanganku meramas buah dada Kak Vina dan jariku mengentel puting susunya. saya mula menghisap cipapnya yg basah tu. Kak Vina mula mengerang, Kukuakan bibir cipap, lurah pukinya kemerah-merahan dan labia minoranya macam siput tu kunyonyot dan kutarik-tarik ngan bibirku. Hujung lidahku menyodok-nyodok kelentitnya.
“Juzman.. Geli.. Uhh.. Uuhh.. Geli..” ngerang Kak Vina merasa kelentitnya dimainkan ngan lidahku. Terangkat-angkat kaki dan punggung Kak Vina, menahan kegelian yg amat sangat. Air mazi nya semakin banyak keluar.
“Argaahh.. Juzman.. Uuhh.. Uuhh.. Gelinya..” renggek Kak Vina memejam-celikkan mata.
Melentik-lentik tubuh Kak Vina setiap kali gigiku mengigit manja kelentit Kak Vina.. die tidak tahan dan terkencing-kencing. saya senyum dan bahagia melihatnya.
“Oh.. Urghh tidak tahann.. tidak pernah kena gini.”
Semakin lama semakin merah bibir cipap Kak Vina di siat-siat oleh mulut, bibir dan gigiku. Lalu lidahku menjulur sorong tarik ke dalam lubang puki Kak Vina. Punggungnya terangkat-angkat. Raung dan jeritannya dari halus mula menjadi keras. Nafasnya kasar dan begitu juga ngan nafasku. Habis air di kolah cipapnya saya sedut dan kukeringkan ngan lidahku.

“Ohh.. Juzman.. Nice of you.. I tidak tahan.. Nak cumm..” raung Kak Vina sambil melipat kedua belah kakinya mengepit kepalaku.
Punggungnya yg lebar dan besar itu masih menghonggah ke atas dan ke bawah mengikut rentak jilatanku. saya menjilat lubang dubur Kak Vina.
“Oh noo.. Gelinyee.. Beshh.” jerit Kak Vina menghela dan menahan nafasnya.
Tubuhnya bepeluh. Pukinya basah dan lencun. saya kuakkan sedikit bibir cipap Kak Vina yg macam siput tu, lalu meletakkan kepala koteku ke mulut lubang cipap Kak Vina..
“Juzman.. I risau skit.. Sakit nanti..” rayu Kak Vina sedikit hesitation.
“You’hv not been fucked? Alahh.. Bukannya sakit tapi sedap-lah Sis..”
“Yes, dah lima tahun tidak buat.my husband on iunsulin kencing manis. Cock die tidak kuat dan tidak leh naik.”
“O sorry.. You want me to fuck you?”
“Of course dear. Of course..”

Lalu Kak Vina memeluk dan mengucup bibirku.
“Don’t worry. You can eat my dick to the fullest length with ease and happy with it in you,”balasku sambil menyepuh tubuhnya ngan lidahku touch and go.

Cerita Melayu Mengongkek Lubang Cipap Sempit Akak Seksi

ngan sepenuh tenaga, saya menekan batang kote ku ke dalam lubang faraj Kak Vina.
“Aduhh.. Sakitt.. Make nice and easy, slow and steady.. Lubang I masih ketat you.. Please do it slowly.. Your dick is big in me..” erang Kak Vina sambil meronta-ronta sedang saya memegang erat punggungnya.
Muka Kak Vina yg cerah menjadi merah padam.. Tapi die kata sudah tidak tahan lagi.. Meminta saya masukkan seluruh batang saya ke dalam cipapnya.
Sekali lagi Kak Vina menjerit halus.”aaduhh.. Sakit.. Argaahh.. Sakitt.. Sedapp.. Penuh rasanya” jerit Kak Vina meronta-ronta dan terangkat punggungnya. die menggeleng-gelengkan kepalanya kiri dan kanan. saya menguatkan lagi pegangan pada pinggang Kak Vina. Air mazi Kak Vina semakin banyak keluar dari cipapnya.
Kepalanya Kak Vina terdongak ke atas.. Mulutnya melopong.. Kakinya kejang merasakan cipapnya di tembusi butuh Juzman yg disorong dan ditarik di lubang cipapnya. Butuh saya terbenam dan mengesel mengoyak bibir cipap Kak Vina ngan ganas sekali. Mata Kak Vina terbeliak apabila saya menekan batang kote ku lebih dalam. Kini sudah separuh dari batang saya teng-gelam, mengerudi lubang cipap Kak Vina.

“Juzman.. Masukkan sampai habiss. Boleh kan sayang” rayu dan pohon Kak Vina. saya cuba menekan lebih dalam lagi. Di masa yg sama raungan dan jeritan Kak Vina semakin bertambah kuat.

Suaraku dan Kak Vina seakan-akan tersekat di kerongkong. batang kote ku semakin ganas merobek cipap Kak Vina. Menggedik-gedik tubuh Kak Vina seperti ayam kena sembelih. saya memegang bahu Kak Vina utk mengawal rontaannya ketika saya menghenjut laju-laju.
At last henjutanku, ngan kuat kuhentak lubang cipap Kak Vina, die mengerang dan saya mendengus memancutkan air mani ku kedalam lubang cipap nya ngan banyak sekali. Kak Vina merasakan hangatnya ledakan spermaku yg pekat hingga meleleh keluar dari lubang cipapnya.

cerita seks incest melayu Mengongkek Lubang Cipap Sempit Akak Seksi, mengongkek lubang cipap akak, cerita lucah sex incest best stim mengongkek lubang akak

Mengongkek Lubang Cipap Sempit Akak Seksi


saya mencabut batang kote ku dari lubang cipap nya, Kak Vina memegang butuhku lalu menjilat kepala kote dan batang kote ku yg masih diselaputi ngan air mani lantas mengulumnya. Semenjak dari peristiwa itu saya selalu bersetubuh ngan Kak Vina bila die berkunjung ke KL dan bila peluang melakukannya ada.

Kami saling berpelukan mesra, menikmati keindahan tubuh masing-masing. saya mengusap-usap cipap Kak Vina yg telah saya terokai dan saya gerudi.
“Ohh Juzman, your fucking makes me fly high and wild. Timakasih memberikan nikmat indah dan syok tu semula. Really Imiss it. I love your dick.. Big, strong and friendly in me,” Kak Vina kekeh kecil sambil meraba manja dadaku.
saya memicit hidung mancungnya itu.

Sebaya sama sebaya..40 an bukan luntur atau kendur..
Lelaki/wanita 40-an tengah top dan hangat tue..
Mengongkek Lubang Cipap Sempit Akak Seksi ***
Mengongkek Lubang Cipap Sempit Akak Seksi, sex story , cerita seks incest melayu Mengongkek Lubang Cipap Sempit Akak Seksi, mengongkek lubang cipap akak, cerita lucah sex incest best stim mengongkek lubang akak, porn, erotic novel sex, Mengongkek Lubang Cipap Sempit Akak Seksi



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/