Cikgu Bertudung Dirogol Batang Stim

Cikgu Bertudung Dirogol Batang Stim - aku bersekolah di Bandar namun kebanyakan cikgu yg mengajar di sekolah itu mengenakan tudung. Dalam banyak-banyak cikgu yg mengajar di sekolah aku itu ada seorang cikgu yg aku paling tertarik iaitu cikgu Venita.beliau mengajar matapelajaran pendidikan seni

Cikgu Venita merupakan seorang yg tegas dan garang.Ramai pelajar yg bencikan sikapnya yg selalu mendenda pelajar tak tentu pasal.Asal ada sahaja pelajar yg buat hal habis satu kelas jadi mangsa.kebetulan kelas aku pada tahun ini diajar olehnya.Setiap kali diberi kerja rumah aku tak pernah siap.Nak buat macam mana aku tak begitu gemar dngan matapelajaran itu disebabkan oleh sikapnya.

Namun aku telah lama memendam rasa dngan cikgu Venita.Walaupun sikapnya buruk namun ada sesuatu yg bagiku tak buruk.Beliau mempunyai bentuk badan yg menarik.Buah dadanya besar.Walaupun beliau sering mengenakan tudung namun tak mampu utk menghalang fikiran ku utk berimaginasi tentang dirinya.Dia sentiasa ku buat model utk melancap.aku sentiasa berangan-berangan dapat kongkek dengannya.Kebetulan pula aku memang menggemari adegan sex secara paksa atau nama lainnya rogol.

Hari ini hari selasa.dua matapelajaran terakhir adalah matapelajaran pendidikan seni.Huh aku memang sudah sedia utk dimaki olehnya.Oleh krn kerja yg disuruh selesaikan belum lagi aku buat.tapi selalunya bukan sahaja dimaki.aku juga sudah lali dngan sebatan rotan yg datang dari tangannya.

Seperti yg telah ku jangka .Apabila tiba waktu pendidikan seni.Hukuman pun dijalankan.Tapi yg peliknya kali ini aku yg paling teruk terkena hukuman.Pelajar lain hanya setakat dirotan di tangan.aku bukan setakat dirotan ,malah dimaki hamun dan dihalau dari kelas itu.Beliau berkata tak tahan lagi melihat muka aku.Huh panas betul hati aku hari ini.Naik segan aku dngan pelajar lain.aku pun mula berjalan keluar dari kelas tanpa ada tujuan.aku pun singgah sekejap di tandas utk melepaskan geram.

Semasa didalam tandas aku pun melepaskan boring dngan menghisap rokok.Wajah cikgu Venita tak hilang dari fikiran ku.Cikgu yg sentiasa mendatangkan masalah kepada aku.Tiba-tiba aku mula terfikir yg bukan dia sahaja yg boleh mendenda aku.aku juga punyai daya utk mendenda dia.Mengapa aku tak mendenda dia setelah dia buat aku begini .Mungkin dulu dia tak mendenda aku secara keterlaluan.Tapi sekarang dia telah membuatkan sabar aku pergi ke tahap kemuncak.aku mula berfikir bagaimana utk mencari peluang utk mengenakannya.

Cerita lucah Cikgu Bertudung Dirogol Batang Stim

Bilik cikgu Venita sepatutnya terletak di bilik guru.Tapi mungkin disebabkan beliau merupakan seorang guru panitia pendidikan seni.Beliau sentiasa berada di makmal pendidikan seni.Kebetulan pula makmal pendidikan seni sekolah aku terletak di bagunan paling hujung.Bangunan itu sungguh sunyi.Cikgu Venita selalunya tak pulang awal.Setelah habis mengajar,beliau selalu berada di bilik ini sebelum pulang.Tentulah aku tahu krn sebenarnya sudah lama aku perhatikan gerak-gerinya.aku keluar daripada tandas dan terus menuju ke makmal sains utk mendapatkan peralatan utk menjayakan 'projek' aku ini.Apabila sampai di makmal sains aku dapati tiada seorang pun di dalam.Pembantu makmal sains ini memang seorang yg pemalas.Beliau sepatutnya menjaga makmal ini sepanjang waktu persekolahan tapi sekarang entah kemana dia pergi pun aku tak tahu.aku ingatkan dalam dunia ni aku seorang sahaja yg pemalas rupanya ada lagi spesis yg serupa macam aku.

aku lantas masuk ke dalam makmal lalu mencari cecair yg berlabel chloroform. Setelah cecair itu aku jumpai aku terus mangambilnya dan terus aku sorokan di tempat yg tak ada ramai orang lalu-lalang sementara hendak menunggu waktu persekolahan tamat.krn pelajar yg memiliki cecair ini adalah satu kesalahan dan boleh dikenakan hukuman yg berat.Apatah lagi cecair itu aku curi dari makmal.

Waktu yg aku nantikan sudah tiba .Setelah hampir 2 jam aku merayau tanpa tujuan. Dari jauh aku lihat seorang demi seorang pelajar kelas ku beredar pulang. Akhirnya keluarlah seorang cikgu yg pada aku akan menjadi mangsa nafsu buas aku hari ini.beliau berjalan seorangan menuju ku makmal pendidikan seni.aku memang sebenarnya sudah bersedia dngan sapu tangan yg telah ku letak cecair chloroform,lalu pelahan-perlahan aku mengekorinya dalam jarak lebih kurang 30 meter.Setelah dia sampai di pintu makmal dia pun mengeluarkan kunci dari dalam beg tangannya utk membuka pintu makmal yg berkunci. Peluang inilah yg aku tak sia-siakan.Dari belakang aku terus menerkamnya.dngan menutup mulutnya dngan menggunakan sapu tangan tadi.tak sampai beberapa saat beliau pun rebah.aku terus mengheretnya masuk ke dalam makmal.Dan mengikat kedua belah tangannya dngan menggunakan tali pinggangku.Pintu makmal aku tutup dan aku kunci dari dalam.

Setelah beberapa minit beliau pun sedar dari pengsan.Dilihatnya kedua belah tangan terikat,dan aku berdiri megah di hadapannya.aku terus menjerit "oh kau pandai-pandai denda aku ya? sekarang kau rasa denda aku pula ha ha ha"cikgu Venita terkejut lalu terus menjerit meminta tolong.

Lantas aku berkata "jeritlah sekuat manapun takde orang yg akan dengar".
Sambil ketawa besar aku terus menghampirinya dan aku berkata
'sekarang kita akan mulakan permainan'. Cikgu Venita terus menangis meminta tolong dan meminta supaya dirinya jangan diapa-apakan.

'hoh aku memang sudah lama mengidamkan badan kau ni he he, hari ini kau rasakan penangan aku' Cikgu Venita menjadi semakin takut terlihat wajahnya sungguh pucat. Tetapi bagiku semakin dia takut semakin menaikkan nafsu aku. aku gemar melihat dia dalam ketakutan.
'Ah mugnkin selama ini aku hanya melepaskan peluang yg sentiasa ada di depan mataku'.
aku pun memulakan permainan dngan memeluknya dari belakang .Cikgu Venita dari tadi tak henti-henti meminta tolong supaya dilepaskan.aku pun meletakkan kedua-dua belah tangan ku di teteknya. 'wah sungguh enak sekali beruntung betul suami kau ya dapat 'pump' payu dara macam ni hari-hari'.

aku pun mula meramas-ramas teteknya.Walaupun tangan aku terletak di luar baju kurungnya tapi sudah cukup utk aku rasakan kepejalan teteknya. Setelah puas mengepam payu dara. aku pun menukar sasaran."sekarang aku nak rasa pula bontot kau'.
aku pun terus meraba-raba bontotnya sesekali menepuk-nepuk bontotnya yg memang bagi aku first class.

"Kau ni kalau jadi pelacur,memang boleh jadi pelacur kelas atasan'.
Cikgu Venita dari tadi tak berhenti-henti meminta tolong dan ini membuatkan aku rasa semakin menyampah. Lantas aku ambil'butterfly' dari dalam beg aku dan terus aku hunuskan ke mukanya lalu berkata 'sepatah lagi perkataan keluar dari mulut kau habis kau aku kerjakan, kalau kau taknak mati baik kau senyap' Cikgu Venita terus diam menahan tangisan.
'Bagus ,sekarang ikut cakap ok?'.

aku terus mengeluarkan konek aku dari dalam seluar. Konek yg setiap hari aku lancap dngan hanya bertemankan imginasi wanita di hadapan aku sekarang.Tapi bertuah betul aku hari ini dapat yg 'real'. Cikgu Venita terkejut apabila melihat konekku yg besar di hadapan mukanya. dngan perlahan aku berkata 'sekarang kolom'.

Cikgu Venita enggan berbuat demikian dan ini membuatkan aku naik marah lalu aku menarik kepalanya yg masih bertudung hampir ke konek ku lalu memasukkan konekku ke dalam mulutnya dan Menjerit 'hisap'.

Dalam ketakutan Cikgu Venita terus mengolom konek aku secara paksa.Walaupun ianya secara paksaan tapi aku dapat rasakan ianya sungguh sedap sekali memang beruntung lelaki yg koneknya dihisap oleh cikgu ini.Dan lelaki itu termasuklah aku. Setelah beberapa saat aku melajukan 'rentak permainan' dngan menggerakan kepala cikgu Venita dngan laju.Cikgu Venita terpaksa mengikut rentak aku mana tidaknya setelah aku ugutnya dngan kejam, mungkin krn terlalu takut. Setelah puas membuat aksi mengolom aku seterusnya menyuruh cikgu Venita menghisap biji zakar ku.Dia dngan terpaksa menghisap biji zakar ku dngan perlahan .aku dapat merasakan kenikmatannya ketika cikgu Venita menghisap kedua biji zakar ku.Sungguh lembut sekali lidahnya.

Setelah beberapa minit bermain 'blowjob'aku pun menjadi tak sabar-sabar merasakan permainan yg sebenarnya.

'Sekarang kita akan mulakan permainan sebenar,dengar sini aku tak akan buka pakaian kau.apa aku nak buka cuma kain kau sahaja, kita akan bermain secara 'fullyclothed'.
Sebenarnya aku memang berminat bermain secara fullyclothed dan sekarang aku akan merogolnya dngan baju dan tudungnya masih dipakai. aku dngan pelahan membuka kainnya,dan melihat celana dalam yg dipakai sudah basah.aku terus menangggalkan celana yg berwarna putih itu.Cikgu Venita hanya berdiam diri sahaja terpaksa melihatkan kejadian tak diingini.Setelah membuka celananya aku terus menepuk-nepuk bontonya,
'memang sedaplah bontot kau ni'.

aku membuka kakinya lebar-lebar dan terus meletakkan tangan aku ke sasaran yg sebenarnya iaitu pantatnya yg bagiku sungguh montok sekali. Pantatnya dikelilingi bulu-bulu yg agak lebat betul-betul menaikkan nafsu aku. Cikgu Venita hanya melihat sahaja perbuatan ku. aku terus meraba-raba kelentitnya dan ku lihat dia hanya memejamkan matanya menahan 'steam'.

Setelah puas meraba cipapnya,tibalah acara kemuncak utk majlis hari ini. aku dngan cepat baring secara mengiring di belakangnya dan memasukkan konek aku ke dalam pantanya. aku bermain secara 'doggystyle'. aku menggerakkan pinggang aku secara perlahan ke depan dan ke belakang. aku mendongak lalu memejamkan mata menahan nikmat sex. Waktu inilah aku rasakan seperti bulan jatuh ke bumi memang sedap sekali pantatnya.
'Kalaulah aku dapat main dngan kau hari-hari memang sedap'.

Dan aku terus melajukan rentakku. aku dapat mendengar Cikgu Venita berdengus dngan perlahan. Mungkin krn sekali lagi dia menahan nikmat. Menahan nikmat dngan orang yg merogolnya. aku seterusnya menukar posisi. Sekarang aku akan merogolnya dari arah depan pula. Sambil aku menghayun badan sambil aku mengucup bibirnya. Sungguh enak sekali bermain pada posisi ini. Sesekali tangan aku akan meramas-ramas teteknya yg pejal. aku juga mencuba bermacam-macam posisi yg aku tiru dari filem 'blue' yg pernah aku tonton. Memang betul-betul menyelerakan aku. Bermacam-macam aksi aku lakukan.

Setelah hampir 20 minit berperang, aku dapat merasakan yg aku sudah sampai ke puncak. aku sudah sampai utk klimax. Waktu inilah yg paling aku suka. Apabila aku rasakan air mani sudah hendak keluar, aku cepat-cepat menarik konek aku keluar dan meletakkan konek aku di depan mukanya. Lalu aku menjerit dngan kuat
"aaaaaaaaaaaaaarrrrghhhhhhhhhhh".

dngan kuatnya aku memicit-micit konek aku di depan mukanya lalu terpancutlah air mani aku membasahi muka cikgu Venita. Banyak juga air mani aku keluar. Mungkin disebabkan hari ini aku dapat cikgu Venita yg real.Habis basah muka cikgu Venita bukan sahaja mukanya sahaja yg basah malah tudungnya juga menjadi sasaran tembakan aku. aku pun terus menempekan konek ku ke mukanya dan sekali lagi aku menyuruhnya mengolom utk membuang sisa-sisa air mani yg tinggal.

Setelah puas aku berehat sekejap sambil memandang cikgu Venita. Dia langsung rebah tak bertenaga baru dia tahu penangan pelajar yg selalu didendanya.
Setelah puas berehat aku dngan lantang berkata

'servis kau memang sedap sekali' sambil terseyum. Cikgu Venita hanya diam sahaja pasrah dngan apa yg terjadi keatas dirinya.

'Kau ingat acara hari ini dah tamat? he he belum lagi…..'. aku terus megeluarkan handphone kamera dari beg aku lalu aku terus membuka bajunya dan sekarang tinggallah cikgu Venita berbogel dngan hanya tinggal tudung sahaja di kepalanya dan tangannya yg masih terikat.
aku terus mengambil gambar cikgu Venita yg berlumuran air mani di muka. Setiap sudut aku tak tinggalkan. aku juga menyuruh dia membuat beberapa gaya 'pose' yg bagiku seperti gaya seorang pelacur.

Setelah banyak gambar aku ambil aku pun terus bersuara 'kalau kau bagitahu sesiapa siap kau aku bagi gambar ini dekat suami kau' biar dia ceraikan kau ha ha '.

'dengar permainan hari ini sudah berakhir tapi aku belum habis lagi dngan kau ,kalau kau taknak aku sebarkan gambar ini,kau perlu servis aku bila bila masa aku perlukan kau '. Cikgu Venita pun menghanggukkan kepala tanda setuju.
'Bagus sekarang kau boleh pulang'.

aku dngan perlahan membuka ikatan tangannya. Dia dngan segera memakai semula pakaiannya lalu pergi meninggalkan aku. Namun sebelum sempat dia pergi, aku sekali lagi meramas teteknya dan berkata
'ingat bila-bila masa yg aku mahu'.

Keesokan harinya aku lihat cikgu Venita tak banyak bercakap. Mungkin disebabkan peristiwa hitamnya dngan aku. Tapi mulai sekarang aku sudah mempunyai pelacur atasan aku sendiri. Cikgu Venita akan memberi layanan kepada aku bila bila masa yg aku mahu. Kami sentiasa menjalankan projek di makmal yg sunyi itu. Mungkin krn terlalu malu atau sayang kepada suaminya dia terpaksa mengambil risiko ini. Cikgu Venita tak lagi mendenda aku dia hanya berdiam diri sahaja dan kurang bercakap.

Beberapa bulan selepas itu aku dapati perut cikgu Venita semakin membusung besar. Setahu aku,tak pernah aku memancut ke dalam pantatnya. aku lebih gemar mebasahkan mukanya dngan air mani aku. Tapi yg jelas aku tak pernah menggunakan kondom semasa beraksi. Mungkin juga bayi dalam kandungan adalah anakku. Tapi aku tak kisah semua itu krn cikgu Venita tak akan memecahkan rahsia hubungan kami. Mana mungkin dia mahu orang lain tahu yg anak dalam kandungan itu bukan milik suaminya. aku berhenti melakukan projek dengannya memandangkan dia sedang hamil.

Tapi aku telah memberitahunya yg dia mesti menggantikan waktu hamilnya utk memuaskan aku setelah dia beranak nanti.Dia hanya mengikut sahaja telunjuk ku. Ahhhh itu semua tak penting yg penting sekarang aku puas.ha ha ha ha………..Jatuhnya seorang cikgu yg bertudung tapi berbadan montok di tangan aku.
Cikgu Bertudung Dirogol Batang Stim ***
Cikgu Bertudung Dirogol Batang Stim, sex story , Cerita lucah Cikgu Bertudung Dirogol Batang Stim, cerita seks melayu, cerita rogol cikgu bertudung, cite cikgu bertudung dirogol, porn, erotic novel sex, Cikgu Bertudung Dirogol Batang Stim



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/