Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian

Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian - Citer ini berlaku kira-kira 2 tahun yg lalu sewaktu I belajar di ITM, I , Tari, Nana, Varisa di tempatkan di Blok C. Kami sudah kenal antara satu sama lain lebih kurang 4 bulan selepas minggu orientasi di jalankan. Kemana kami pergi mesti berempat atau berdua. Kami semua berasal dari Kuala Lumpur kecuali si Tari dari Pahang. I seorang perempuan yg biasa sahaja sama seperti rakan-rakan I yg lain. Cuma disini I ingin ceritakan perangai si Nana yg agak agressif dan boleh dikatakan keterlaluan. Perangainya menyebabkan I berasa selalu “teringin”

Kami berempat sering berceritakan tentang lelaki., kegagahan lelaki, machonya, koneknya dan etc. Maklumla kampus kami itu boleh dikatakan open sedikit compare dengan kampus lain. HEP yg di ketuai oleh Saaban Bin Salim boleh dikatakan sekular juga. Kami bebas bergaul rapat dengan pelajar lelaki. Asrama kami bertentangan dengan tasik dan juga bangunan akedemik.

Nana sering membawa balik buku-buku lucah dari rumahnya di Kuala Lumpur untuk diberikan atau dikongsi bersama dengan rakan sebilik. Boleh dikatakan every week dia balik jumpa parents dia di KL . Macam-macam buku dia bawa, ada dari luar negeri seperti Indonesia, Jepun dan US. Bila I tengok buku-buku tersebut mula la Cipap I berasa gatal dan berair. tak senang duduk I dibuatnya. Pernah beberapa kali bila I balik kelas, bilik tak de orang. I pun mula melancap seorang diri dengan menggunakan jari atau pun hujung bantal I. Tapi selalunya tak climax sebab kawan-kawan ramai macam mana hendak concerntrate bising dan etc.

Semester break bulan July sudah tiba. I dan Nana mengambil keputusan tak balik ke Kuala Lumpur hanya Tari dan Varisa sahaja beriya-iya hendak balik. I maklumkan perkara ini kepada kedua ibu bapaku yg berada di Kajang mengenai keputusan I. Alasan yg I berikan ialah banyak assignment hendak disiapkan. Cuti selama 2 minggu I banyak habiskan masa dalam bilik dan sekali sekala pergi ke bandar Melaka iaitu Bandar Hilir dengan menaiki bas bersama dengan Nana.

Cerita Lucah Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian


  • Pada suatu hari ketika Nana pergi mandi , I mengambil kesempatan ini untuk melihat buku-buku lucah dia. Dan masa ini juga amat sesuai untuk melancap sebab tak ada orang dalam blok C kecuali I dan Nana sahaja. I membaringkan diriku diatas katil dan hanya memakai kain tuala sahaja kerana selepas ini giliran I pula yg akan mandi. 
  • Selepas membelek-belek buku lucah Nana I pun bersedia untuk melancap. Tangan I meraba-raba ke tempat sulit I dan jari jemari I mula memainkan pernananya.
  • Jari I mengentel-gentel biji kelentit I dengan kadar yg agak kuat dimana keadaan ini membuat I berasa terangsang. 
  • Cipap ku berair sedikit demi sedikit dan membasahi tangan I . Uhhhhhh…..emmmmmmm………emmmm mmmmm ahhhhhhh secara tak sengaja I merengek
  • keluhan yg keluar dari mulut I…….punya la lazat sekali bila I menarik-narik biji kelentit I dengan jariku. Kemudian I ambil batalku yg terletak diatas katil atas. Dan terus I masukkan bucu bantal tersebut I masukkan kedalam pantatku yg agak berair itu. Uhhhhhhhh…e.ee.mmmmmmm ahhhh ahhhhh ahhhhh enaknya tak dapat I gambarkan…sengguh sedap…..bayangkan tangan kiri ku seronok bermain dengan cipapku dan tangan kanan ku asyik menggentel buah dada ku.
  • Lama juga I perlakukan sedemikian dan tanpa I sedari Nana masuk kedalam bilik. Nana melihat apa yg I lakukan dan I benar-benar tersentak !. I berhenti …semuanya terhenti…. Nana masuk kedalam bilik sambil tersenyum. Kelihatan rambutnya basah…..baru lepas mandi. Tiada sepatah kata keluar dari mulutku….I dengan perlahan menarik kain tuala dan ku ikatkan kemas-kemas kembali.

Nana berkata kepada ku ” Kenapa berhenti….sudah klimax……kalau belum teruskan le…..I tak kisah semua tu…ini semua normal…I pun melancap juga…baru je lepas dalam billik air tadi”…….. I diam dan tersenyum dengan kata-kata Nana tersebut. I bingkas bangun dan terus ke bilik air. Dalam bilik air I berasa lega kerana nikmat yg I perolehi semasa melancap tadi dan I sungguh bangga mendapat kawan seperti Nana yg understanding.

Petang itu hujan turun dengan lebatnya. Selepas mandi I mengajak Nana pergi makan di dewan makan…..orang tak ramai…hanya 10 orang sahaja petang itu…..mereka yg tak balik bercuti agaknya dan juga pada masa itu Kor Kesatria ada membuat latihan kalau tak silap I…bila I melihat uniform yg dipakai oleh salah seorang kawan kami……… citer lucah Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian

Selesai makan…kami balik ke bilik dan menukar pakaian …….. memakai T-Shirt putih dan berseluar pendek sahaja tanpa seluar dalam…pakaian ringkas I …….. Nana dengan pakaian rutin beliau ….Tigh pendek Hitam dan baju Pagoda. Kami duduk diatas kerusi dan meja masing-masing mengulangkaji pelajaran dan menyiap kan tutorial yg diberikan oleh pensyarah……sehingga jam 10 malam…badan I berasa letih dan lenguh……I suruh Nana picit belakang I…

Nana menyuruh I membaringkan diri diatas lantai bilik kami yg diliputi oleh Carpet berwarna biru cair. Sambil menghempaskan badan diatas carpet I mengambil bantal ku dan meletakkan kepala diatasnya. Dalam bilik I ini, hanya Nana sahaja pandai mengurut dan memicit yg lain tak boleh harap….

Nana memang pandai urut . Dari belakang sehingga ke pinggulku dia pasti dapat membunyikan tulang-tulang I yg rapuh ini. Selepas lebih kurang 5 minit…Nana meminta I membukakan baju I supaya senang beliau mengurutku..I ikut sahaja perintah beliau.

Dengan selamba I membuka baju I…tetek I yg segar bugar ini dilihat oleh Nana…dan I baring kembali kerana Nana hendak mengurut I. Nana mengurutku dari atas ke bawah dengan jari jemari beliau kadang kala terkena tetek I…..sedap juga bentak dalam hatiku……..

Dari mengurut Nana merebahkan mulutnya dan mencium dibelakangku satu persatu dari atas hingga ke pinggulku……banyak kali dia perlakukan sedemikan dan I tak membantah……malah I berasa nikmat diperlaku sedemikian satu persatu rasa air liur Nana meretap di atas belakang I…..emmmmm…tak lama kemudian…Nana memusingkan badan I….dan beliau terus mengusap buah dada I……sedapnya sambil tangan I merasa rambut Nana…..I hanya mampu berdengus ah….emmmm emmmm sahaja…….I rasa putting tetek I sudah keras barangkali telah dijilat dan digit bertalu-talu…..

Kemudian Nana menyentap dan melondehkan seluar pendek ku….bulu pantat ku yg sudah basah dengan air Cipapku telah sedia menanti dan dengan senangnya Nana memasukkan lidahnya kedalam Pantatku..Oh……sugguh nikmat dan lazat perlakuan Nana terhadap diriku…Badan I berasa panas dan bergelora setiap kali Cipap I disentut dan dijilit oleh Nana. tak ada batas antara I dan Nana…kini Nana adalah hamba ku…..

Sesekali kedengaran bunyi hisapan Nana dicelah kangkang I…Srupppp…..Srupppp Nana menjilat Pantatku…tak cukup dengan itu Nana mengangkat kaki ku dan meletakkannya diatas bahu…..lubang duburku pula menjadi sasaran. Dihenyak-henyak dengan mengunakan lidah…I rasakan pantat dihisapnya bagai hendak terkeluar…sungguh nikmat…nikmat yg tak dapat ku perolehi dengan hanya melancap…….

Setelah Nana puas bermain dengan Cipap dan duburku…..beliau menanggalkan kesemua pakaiannya. Kelihatan putting teteknya sudah keras dan Cipapnya juga kelihatan basah kerana bulu ari-ari yg tumbuh disekelilingnya tak begitu lebat……Dia terus mendakap kami dan mencium mulut I bertalu talu…sekali itu dia mengulum lidahku dan I pula hanya menuruti dengan penuh kerelaan. Bayangkanlah tetek kami bertemu, Cipap kami bertemu……dengan penuh kemesraan……I dan Nana hanya dapat mengeluarkan kata kata…emmmmmhhhh ahhhhh ahhhhh sedapppppppp….hahhhhhhhhhh dengan penuh romantik sekali.

Nana membisikkan kepada I….”sekejap lagi kita berdua akan klimax”………mendengar perkatan itu keluar dari seorang perempuan membuatkan I berasa gementar……dan tak sabar-sabar lagi bagaimana caranya ….tetapi belum sempat I berfikir…Nana menyilangkan kaki I dengan kaki nya. Dengan ini Cipapnya dengan Cipapku akan bergesel diantara satu sama lain. Nana mengiringkan sedikit badannya supaya Cipap kami dapat bersentuhan……Huh sungguh sedap sekali bila kedua-dua Cipap bersentuhan……dengusan yg tak disangkakan oleh I memenuhi segenap ruang dalam bilik C2113 Emmmmm ahhhh ahhhhh ahhhhh ahhhhh……Nana dan I mengesekkan Cipap kami dengan penuh bersemangat dan agak kuat. Hentakan demi hentakan dari kedua belah Cipap membuatkan ia kadang kala terbunyi…Pap ! Pap ! Pap! Dengan kadang kala meleleh kan air mani kami berdua yg telah bersampur…..tiba-tiba..I berasa satu kenikmatan yg sungguh luar biasa, yg penuh lazat……..I klimax…bersama Nana……Nana berdengus panjang sambil memerhatikan I yg telah sampai ke penghujungnya……

Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian, cite lucah sex melayu, citer Malaysia best, cipap sedap dijilat lesbian, biji kelentit aku dijilat

Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian


Pandai sungguh Nana mendayung permainan ini bisik hati ku….malam itu kami tidur lena sampai ke pagi dengan tak menutup tetek dan cipap kami. Keesokkanya kami bagun pukul 10.00 dan meneruskan kehidupan yg biasa. Bila Cipap kami memerlukan….kami akan lakukan sedemikian….Cipap mesti dilagakan dengan Cipap…itu motto kami ……..kadangkala kami tak tahan…lepas kelas kami akan lakukan…dengan syarat 2 orang rakan kami tak boleh mengetahuinya. Kadang-kadang malam-malam Nana akan tidur sekatil dengan I cuma kami akan melakukan perkara yg ringan-ringan. tak boleh berat-berat takut rakan kami mengetahuinya.

Sampai sekarang I sudah membenci lelaki. Bagi I perempuan seperti Nana dapat memuas kehendak I…jadi buat apa pilih lelaki……..Setelah tamat belajar di ITM I dan Nana dapat melanjutkan pelajaran ke Arkansas State University jurusan pentadbiran perniagaan membuat Ijazah . Kami hidup bahagia di US disamping dengan rakan Mat Salleh yg boleh dikatakan Lesbian….Hidupku dengan pasangan perempuan sahaja….tak ada lelaki dalam kehidupan I dan rakan-rakan I…….kehidupan ini mesti diteruskan..

Melancap Cipap Akhirnya Bersetubuh Ngan Lesbian, cite lucah sex melayu, cerita sex , citer Malaysia best, cipap sedap dijilat lesbian, biji kelentit aku dijilat, cerita sex lucah biji kelentit
Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian ***
Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian, sex story , Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian, cite lucah sex melayu, citer Malaysia best, cipap sedap dijilat lesbian, biji kelentit aku dijilat, porn, erotic novel sex, Melancap Biji Kelentit dan Merasa Cipap Lesbian



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/